RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2020

Turnus I (27.06-07.07.2020)

Dzień 2 - mnóstwo kulkowych przygód

Dodany: 2020.06.28

Drugi dzień wakacji, drugi dzień kulkowych kolonii za nami. To był pierwszy dzień wypełniony w całości aktywnymi atrakcjami, z których słynie Kulka. Uczestnicy, zależnie od swego programu, chodzili po parku, wspinali się po ściance, jeździli quadami, pływali różnym sprzętem wodnym po malowniczym jeziorze Łęsk, czemu sprzyjała wspaniała pogoda. Poza tym dużo zabaw integracyjnych, zajęć plastycznych, gier ruchowych. Dopiero się rozkręcamy!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Doroty D.
Dzień przywitał nas piękną pogodą. Naszą aktywność zaczęliśmy od porannego rozruchu. Biegi oraz ćwiczenia sportowe dodały nam pozytywnej energii. Uzupełnieniem wspaniałego poranku było pożywne śniadanie. Po takiej dawce energii rozegraliśmy mecz w hokeja. Starczyło nam też siły na spływ kajakowy, na którym podjęliśmy wyzwanie od natury i zrobiliśmy sobie wyścigi z łabędzią rodzinką. Wprawiło to nas w dobry humor, a do tego te piękne widoki. Potem był czas na coś, czego nigdy wcześniej nie robiliśmy. Strzelaliśmy z wiatrówki! To było naprawdę ekscytujące. Wszystko to bardzo nas zmęczyło, ale mieliśmy też chwilkę na odpoczynek, bo po kolacji czekała nas jeszcze zabawa przy muzyce w Cool Clubie!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Magdaleny S.
Dzisiejszy dzień przywitał nas piękną,  słoneczną pogodą. Naszą aktywność zaczęliśmy od porannego rozruchu,  biegu oraz ćwiczeń sportowych. Następnie śniadanie, pyszne naleśniki i inne smakołyki. Pełni energii, udaliśmy się  na park linowy. Wspaniały czas wysiłku fizycznego sprawił, że byliśmy bogatsi o endorfiny. Daliśmy sobie rewelacyjnie radę! Drugie śniadanko i... rozgrywki: koszykówka i piłka nożna. Zmęczeni udaliśmy się na odpoczynek przed obiadem. Po pysznym jedzonku plażowanie,  gry i zabawy nad jeziorem. Cudowny relaks w cudownym miejscu. Potem kolacja, zajęcia wychowawcze oraz... zabawa przy muzyce w Cool Clubie!

Cztery Żywioły, grupa Pani Anity O.
Dzisiejszy dzień był super! Po śniadaniu mieliśmy zajęcia z gliny i stworzyliśmy z niej różne figurki, np. ptaszki, rybki, miseczki i wiele innych ciekawych stworzonek. Późnej zagraliśmy w unihokeja. Walka była zacięta! Następnie wybraliśmy się do lasu na zajęcia survivalowe, gdzie poznaliśmy podstawy surwiwalu i przetrwania. Aby się lepiej poznać i zintegrować, graliśmy w różne gry, takie jak mafia czy pif paf. Po kolacji odbyło się ognisko i pieczenie kiełbasek. To był udany dzień!

Fort Kulka, grupa Pani Angeliki P.
Zanim zjedliśmy śniadanie, odbyła się poranna zaprawa, co przygotowało nas do dzisiejszych przygód.  Pierwszą przygodą był park linowy, na którym pokonaliśmy dwa poziomy trudności! Potem relaksowaliśmy się na kajakach pływając po pięknym jeziorze Łęsk. Po południu ćwiczyliśmy naszą celność strzelając z łuków, sięgaliśmy nieba wspinając się po skrzynkach. Wieczór był pełen zabawnych historii opowiadanych przy ognisku i pieczeniu kiełbasek.

Harry Potter, grupa Pani Natalii K.
Drugi dzień kolonii rozpoczęliśmy od lekcji lewitacji z profesorem Filiusem Flitwickiem, czyli od eurobungee. Następnie wykonywaliśmy miotły - Nimbusy 2020. Po obiedzie każdy z nas zmierzył się z magicznym testem sprawności na parku linowym. Było super! Same pozytywne wyniki tego testu. Wieczór spędziliśmy przy ognisku z kiełbaskami, pląsając i śpiewając nasze ulubione piosenki.

Harry Potter, grupa Pani Weroniki Z.
Dzień rozpoczęliśmy od pakietu mega gier, czyli gigantycznych: bierek, scrabble, jenga i twistera. Następnie wykonywaliśmy miotły Nimbus 2020. Po pysznym obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie przed wejściem do wody ratownik przedstawił regulamin. Zabawy w wodzie sprawiły nam mnóstwo radości. Dzień zakończył się ogniskiem, na którym wspólnie się bawiliśmy i śpiewaliśmy

Obóz Herosów, grupa Pani Dominiki M.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy bitwą o sztandar, którą wygrała nasza grupa. Dumni z wygranej przeszliśmy się przez cały ośrodek śpiewając obozowy hymn. Nie wychodząc z radosnego nastroju udaliśmy się na zajęcia z łucznictwa, po których czekał na nas pyszny obiadek. Następnie mieliśmy okazję rozwinąć swoje umiejętności plastyczne na zajęciach graffiti. Pod koniec dnia czas umiliły nam zajęcia z survivalu.

Obóz Herosów, grupa Pani Joanny K.
To był dzień, który nasza drużyna pod patronatem Zeusa, rozpoczęła od bitwy o sztandar herosów. Później wzięliśmy udział w warsztatach ozdabiania techniką decoupage. Powstało wiele pięknych pamiątek. Późnym popołudniem czekała nas wyprawa kajakami po jeziorze Łęsk, towarzyszyła nam słoneczna pogoda. Atrakcją i wyzwaniem okazała się wspinaczka ściankowa. Wieczorem wspólnie bawiliśmy się przy największych hitach w Cool Clubie.

Obóz Herosów, grupa Pani Mariol K.
Drugiego dnia naszego obozu stoczyliśmy w bitwę o sztandar. Niestety naszej grupie nie udało się go zdobyć. Ale może nie wszystko stracone. Zmotywowani udaliśmy się do lasu aby ćwiczyć survival z Artemidą. To był czas na ważną naukę przetrwania. Po obiedzie było aktywnie. Zagraliśmy w unihokeja i poszliśmy na park linowy, gdzie wielu z nas miał wysoki poziom adrenaliny. Po kolacji graliśmy na gitarze i udaliśmy się na zabawę przy muzyce w Cool Clubie.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Gabrieli O.
Kolejny dzień przygód kulkowych za nami. Dzisiaj zaczęliśmy intensywnie. Udaliśmy się na strzelnicę łuczniczą,  aby móc nauczyć się lub sprawdzić swoje umiejętności w strzelaniu z łuku. Następnie odbyliśmy trening snajperski na strzelnicy paintballowej, gdzie sprawdziliśmy nasze celne oko. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie spędzaliśmy wspólnie czas na różnych grach, zabawach oraz na kąpielach w jeziorze. To nie był koniec atrakcji, ponieważ wieczorem odbyły się zajęcia survivalowe, gdzie poznaliśmy podstawy surviwalu oraz budowaliśmy szałasy. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z kiełbaskami, gdzie spędzaliśmy czas na harcach i śpiewach.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pana Macieja M.
Dziś rano, zaraz po śniadaniu poszliśmy na wizytę kontrolną do pielęgniarki. Później mieliśmy zajęcia fabularyzowane o nazwie Ranny Lotnik. Nauczyliśmy się tam praktycznego wykorzystania wiedzy z zakresu pierwszej pomocy. Jeszcze przed obiadem udaliśmy się na pole do paintballu i tam po podziale na drużyny prowadziliśmy bój o flagę. Po obiedzie wykąpaliśmy się w jeziorze i pobawiliśmy na plaży. Wieczorem razem z innymi grupami z podobozu bawiliśmy się przy ognisku.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Joanny K.
Zajęcia spędziliśmy, wiadomo, w lesie! Były to pierwsza z trzech części survivalu. Uczyliśmy się podstaw survivalu, budowy szałasu, dowiedzieliśmy się też czym jest puszka survivalowa. Przed obiadem zgubiliśmy trochę naszej energii na wodzie. Pływaliśmy kajakami sit od top. Wróciliśmy zmęczeni, ale bardzo zadowoleni. Następnie uczyliśmy o pierwszej pomocy podczas gry Ranny Lotnik. Wieczór spędziliśmy wyszywając pagony w mundurach. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z kiełbaskami. Śpiewając wspólnie do piosenek granych na gitarze przez Bartka G.

Power Jump, grupa Pani Aleksandry Z.
Dzień rozpoczęliśmy od warsztatów na których lepiliśmy fantastyczne rzeźby z gliny. Rodzice mogą  oczekiwać na upominki prosto od serca. Wyszło cudownie! Później byliśmy na  zajęciach, gdzie mieliśmy szansę poskakać na eurobungee. To były skoki, aż po samo niebo! Po pysznym obiedzie czekała na nas super atrakcja, układaliśmy wieżę ze skrzynek a następne się na nią wspinaliśmy, to było zadanie pełne emocji. Dzień pożegnaliśmy ogniskiem z kiełbaskami,  przy pląsach i śpiewach. Już nie możemy doczekać się kolejnych atrakcji...

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Klaudii K.
Dzień rozpoczęliśmy poranną gimnastyką. Trochę ruchu i wszyscy gotowi na przygody. Potem zjedliśmy śniadanie. Potem spotkaliśmy się z ratownikiem, aby opowiedział nam o zasadach panujących na plaży. Następnie uczyliśmy się jeździć na segwayu, co nie było takie proste i oczywiste, ale młodzi kadeci poradzili sobie z tym wzorowo. Naszą ciekawość i zainteresowanie wzbudziło strzelanie z wiatrówki. To dopiero były emocje. Po obiedzie zagraliśmy w grę szpion. Dzień zakończył się zabawą przy muzyce w Cool Clubie.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Emilii K.
Dzień zaczęliśmy od przepłynięcia się kajakami turystycznymi po pięknym jeziorze Łęsk. Potem była pełna wrażeń i emocji gra w unihokeja. Następnie świetnie spędziliśmy czas na eurobungee. Próbowaliśmy złapać chmury. Wielu z nas spełniło marzenie o byciu ptakiem, choć przez chwilkę i nieco na niby. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z pieczonymi kiełbaskami i ciekawymi opowieściami.

Summer Challenge, grupa Pani Emilii S.
Od rana mięliśmy mnóstwo aktywności. Wyzwaniem była ścianka wspinaczkowa i zdobywanie nowych umiejętności. Nie zabrakło wyzwań takich jak wyścigi kajakowe, przy okazji których trochę się pluskaliśmy. Po krótkiej przerwie zagraliśmy w Błędny Azymut. Mięliśmy też spacer oraz plażowanie. Po całym dniu byliśmy wszyscy pozytywnie zmęczeni i bogatsi o nowe doświadczenia.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny Ż.
Dzień spędziliśmy bardzo aktywnie. Zaczęło się od przejażdżki na quadach. To była super zabawa. Następną atrakcją była rozgrywka w korfball i passball, czyli w piłkę na opak. Nigdy wcześniej nie graliśmy w takie gry. Okazały się bardzo podobne gry do piłki nożnej i koszykówki. Później poszliśmy do Pani pielęgniarki. Dzień zakończyliśmy wspólną zabawą przy ognisku i jedzeniem kiełbasek.

VIP, grupa Pani Anny B.
Wstaliśmy o 7:45. Przed śniadaniem mieliśmy chwilę czasu na poranną toaletę. Pierwsze dwa bloki programowe odbyły się na strzelnicy paintballowej, a potem graliśmy w piłkę na opak. Po drugim śniadaniu wszyscy poszliśmy do pielęgniarki, czas oczekiwania spędziliśmy na grze w mafię. Przed obiadem sprzątaliśmy pokoje, a po niej uczyliśmy się podstaw survivalu i budowaliśmy własne schronienia. Po kolacji poszliśmy na ściankę wspinaczkową. Na koniec dnia mieliśmy ognisko.

VIP, grupa Pani Luizy S.
Dzień rozpoczęliśmy nauką strzelania z łuku oraz turniejem strzeleckim. Kiedy mięliśmy już celne oko mogliśmy spróbować swoich sił w oderwaniu od ziemi. Taką możliwość dał nam trening na eurobungee. Jedni udawali muchy i motyle, inni kosmonautów w przestrzeni. Po obiedzie czekało na nas niezłe wyzwanie jakim okazała się gra w paintball. Ale to nie koniec, wspięliśmy się na wyżyny pokonując park linowy. Pozytywnie umęczeni, chętnie relaksowaliśmy się przy ognisku, oczywiście z pieczeniem kiełbasek!

VIP, grupa Pani Sandry G.
Dzień zaczęliśmy od zabawnej gry w koszykówkę na opak, były emocje i wiele pomyłek. Zabawna gra.  Następnie wybraliśmy się na strzelnice paintballową aby sprawdzić  naszą celność. Prawie wszyscy mamy cela. Po obiedzie poszliśmy nad wodę aby popływać na kajakach. Jezioro jest piękne. Wieczorem mogliśmy ponownie sprawdzić naszą celność podczas strzelania z łuków, po czym udaliśmy się na ognisko z pieczeniem kiełbasek!