RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2020

Turnus I (27.06-07.07.2020)

Dzień 4 - zabawa na okrągło

Dodany: 2020.06.30

Aktywne Wakacje, grupa Pani Doroty D.
To był kolejny dzień pełen aktywnego wypoczynku. Tym razem ćwiczyliśmy celność strzelając z łuków. Później czekały na nas podniebne akrobacje na eurobungee. A po obiedzie nauka szyfrowania wiadomości i nocne tropienie sprawcy przestępstwa z włoskiego miasteczka. Dużo śmiechu i wspaniałej zabawy.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Magdaleny S.
Dzień był pogodny od samego rana. Zaczęliśmy, jak zwykle, rozgrzewką i ćwiczeniami, a potem  śniadanie. Wszyscy wiedzieliśmy, że będzie intensywnie i czeka nas mnóstwo zajęć. Najpierw były rozgrywki sportowe, trochę rywalizacji i pozytywnych emocji. Później strzelaliśmy z łuku. Nie jedno oko było celne, szkoda że nie zawsze w  tarczę. Rozegraliśmy też gry terenowe, które zmobilizowały do logicznego myślenia i pracy w grupie.

Cztery Żywioły, grupa Pani Anity O.
Dzień zaczęliśmy bardzo aktywnie, bo mieliśmy zajęcia, na których budowaliśmy wieżę ze skrzynek. Każdy starał się ułożyć jak najwyższą wieżę i wspinając się na nią. Najlepiej poszło Oli. Później graliśmy w różne gry, np. mafia w miasteczku, kolory, murarz i siatkówkę. Następnie udaliśmy się na Archery Challenge i nauczyliśmy się strzelać z łuków. Było super! Potem robiliśmy witraże z kolorowych farbek. Stworzyliśmy przeróżne obrazki, takie jak herb Gryffindoru, jednorożce, królewny i auta. Były to naprawdę fajne zajęcia.

Fort Kulka, grupa Pani Angeliki P.
Dzień zaczęliśmy od porannej zaprawy, na której graliśmy w murarza. Czas przed obiadem upłynął nam na licznych grach zespołowych, takich jak piłka nożna, siatkówka, koszykówka, dwa ognie czy zbijak. Popołudnie spędziliśmy grając w uwielbianych przez wszystkich kalambury i jeżdżąc na quadach. Wieczorem graliśmy w naszą ulubioną grę - mafia w miasteczku.

Harry Potter, grupa Pani Natalii K.
Kolejny dzień kolonii rozpoczęliśmy od gry terenowej, naszym zadaniem było odnaleźć Syriusza Blacka - niewinnego więźnia Azkabanu. Wspólnymi siłami, udało mam się uratować Syriusza przed pocałunkiem dementorów. Potem graliśmy w kocykówkę. Było super! Następnie kajakami pływaliśmy po malowniczym jeziorze Łęsk. Po obiedzie czekały nas Archery Soft, czyli strzelanie z łuków do wyznaczonego celu. Dzień zwieńczyło wspólne granie w mega gry tj. twister, bierki, jenga i scrabble.

Harry Potter, grupa Pani Weroniki Z.
Kolejny dzień naszych przygód rozpoczęliśmy od zajęć na ściance wspinaczkowej. Było to ogromne wyzwanie, z którym wszyscy sobie poradziliśmy. Następnie wybraliśmy się na plażę, aby popływać na kajakach sit on top. Zanim wypłynęliśmy na jezioro Łęsk, ratownik przestawił nam zasady korzystania ze sprzętu wodnego oraz opowiedział o zasadach bezpieczeństwa. Otrzymaliśmy kapoki, wiosła i w końcu ruszyliśmy w drogę. Po smacznym obiedzie przyszedł czas na grę terenową Więzień Azkabanu. Robiliśmy ciekawe zadania, dzięki którym odkryliśmy, gdzie ukryty jest Syriusz Black. A kiedy wszystkie zadania zostały wykonane, uwolniliśmy więźnia.

Obóz Herosów, grupa Pani Dominiki M.
Zdrowa rywalizacja przy rozgrywce w unihokeja dobrze rozpoczęła nasz aktywny dzień. Po sportowych wyzwaniach wybraliśmy się na smoczą łódź, którą dopłynęliśmy do wyspy, na której zamieszkują bobry. Po wyprawie odbyły się zajęcia muzyczne, na których nauczyliśmy się grać na bum bum rurkach. Pełni sił po sytym obiedzie mieliśmy okazje wspiąć się na 8 metrową ściankę wspinaczkową oraz nauczyć się nowych tańców integracyjnych.

Obóz Herosów, grupa Pani Joanny K.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć z survivalu. Były przeprawy w trudnym terenie oraz próby wzniecenia ognia. Zajęcia pokazały nam jak przetrwać w lesie. Następnie  udaliśmy się na zajęcia na parku linowym. Pod czujnym okiem instruktora pokonaliśmy wyznaczone trasy w przestworzach. Po obiedzie zagraliśmy w grę mafia w miasteczku. To jednak z fajniejszych gier na obozie, bawiliśmy się wspaniale. Wieczór spędziliśmy na zajęciach łuczniczych, które przygotowały nas do obrony przed armią Kronosa.

Obóz Herosów, grupa Pani Mariol K.
Dzisiejszy dzień rozpoczął się od budowania muru. Zbudowaliśmy go podzieleni na dwie mniejsze grupy. Po zbudowaniu, zostawiliśmy go, aby cement związał. Później nadszedł czas na zajęcia z wychowawcą. Graliśmy w mafię w miasteczku, łapki-klapki oraz śpiewaliśmy karaoke. Po obiedzie wzięliśmy udział w Archery Challange, podczas którego rozegraliśmy grę taktyczną strzelając ze specjalnych łuków. Zachęcająca pogodna sprawiła, że udaliśmy się nad jezioro aby popływać na kajakach turystycznych. Po kolacji uczyliśmy się sztuki aktorstwa pod czujnym okiem Dionizosa

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Gabrieli O.
Dzień zaczęliśmy intensywnie. Najpierw rozegraliśmy trzy gry paintballowe na poligonie. Następnie udaliśmy się na wyprawę smoczą łodzią po jeziorze Łęsk, gdzie mogliśmy zaobserwować piękno otaczającej nas fauny i flory. Potem całą grupą zagraliśmy w grę fabularyzowaną mafia w miasteczku, gdzie mięliśmy okazję wcielić się w różne ciekawe role. Dzień zakończyliśmy zabawą w dwadzieścia słów. Nie możemy doczekać się kolejnego dnia.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pana Macieja M.
Po śniadaniu rozegraliśmy mecz paintballowy na poligonie. Specjalnie przygotowany teren sprawił, że wszyscy mocno wczuliśmy się w tę grę. Sportowy duch nie dał nam spokoju, bo rozegraliśmy  jeszcze w siatkówkę.  Po obiedzie poszliśmy na park linowy, gdzie spędziliśmy bardzo mile czas pokonując trasy na wysokościach. Wieczorem całą grupą graliśmy w kalambury. Był to bardzo ciekawy dzień.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Joanny K.
Po śniadaniu oddaliśmy powierzone nam dzień wcześniej repliki broni. Następnie sprawdziliśmy nasza celność podczas zajęć strzelania z łuku. Okazuje się, że idzie nam coraz lepiej, mało strzał skończyło poza tarczą. Później nauczyliśmy się wymierzać azymut. Bardzo szybko udało nam się rozwiązać wszystkie zagadki. Popołudnie spędziliśmy malując obozowa flagę.

Power Jump, grupa Pani Aleksandry Z.
Dzisiejszy dzień rozpoczął się od wyprawy smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. W rytm wybijanych w bęben dźwięków wiosłowaliśmy aby zobaczyć przepiękne widoki. Później graliśmy mecz w kocykówkę to była gra pełna emocji. Po południu braliśmy udział w wielkiej demolce, sami budowaliśmy mur a następnie go rozwalaliśmy. Po południu braliśmy udział w zajęciach z Zumby, bardzo nam się podobało. Dzień zakończyliśmy robiąc poduszaki czyli zabawki z papieru, które zabierzemy ze sobą do domu!

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Klaudii K.
Dzień rozpoczęliśmy nauką jazdy na quadach. Następnie graliśmy w passball, czyli piłkę nożną w specjalnych sukienkach, które zasłaniały nogi. Nie jest łatwo kopnąć piłkę. Zagraliśmy też w korfball, czyli koszykówkę, gdzie trzymając piłkę nie możemy się ruszać. Po obiedzie poszliśmy na strzelnicę paintballową. Potem pływaliśmy kajakami sit-on-top. Dzień zakończyliśmy grą terenową mazurska pułapka.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Emilii K.
Pierwszym punktem dnia była jazda na quadzie. Następnie przeżyliśmy pełne emocji chwile na ściance wspinaczkowej. Po pysznym obiedzie graliśmy w gry. Następnie spędziliśmy świetne chwile płynąć po jeziorze Łęsk kajakami sit on top. Wrażenie na nas zrobiła przyroda otaczająca jezioro. Dzień zakończyliśmy quillingiem, czyli tworzeniem ozdób z kolorowych pasków.

Summer Challenge, grupa Pani Emilii S.
Zaczęliśmy od wodnych przygód na kajakach sit on top, a potem to już był istny cyrk. Była jazda na dziwnym rowerze oraz chodzenie na szczudłach. Ubawiliśmy się w tych cyrkowych próbach. Po przerwie zrobiliśmy sobie wspaniałą integrację grupy. Graliśmy w siatkówkę, mafie i wiele innych. Naszą ulubioną grą były zgadywanki, ale to nie był koniec atrakcji. Uczyliśmy się strzelania z wiatrówki, wszystkim bardzo podobały się te zajęcia.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny Ż.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od gry Archery Challenge, na której strzelaliśmy z łuków do różnych obiektów. Mięliśmy przy tym niezłą rywalizację, ale też dobrą zabawę. Następną atrakcją były kajaki turystyczne. Pływaliśmy po jeziorze Łęsk. Później udaliśmy się na strzelanie z wiatrówek. Niektórym udało się strzelić w sam środek tarczy, zdobyliśmy 10-tkę! Kolejną atrakcją był park linowy, na którym znajdowały się wyzwania, ale prowadziliśmy sobie wzorowo. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową.

VIP, grupa Pani Anny B.
Dzień rozpoczęliśmy od nauki strzelania z wiatrówki do tarczy. Szło nam bardzo dobrze. Później poznaliśmy podstawy pierwszej pomocy i próbowaliśmy zastosować w praktyce podczas gry ranny lotnik. Przed obiadem wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek. Niektórym udało się dojść nawet na poziom 12! Po południu miło spędziliśmy czas grając w gry integracyjne. Dzień zakończyliśmy nauką jazdy na quadach.

VIP, grupa Pani Luizy S.
Dzień rozpoczęliśmy udając się na mega gry- jenga i bierki w rozmiarach XXL. Później uprawialiśmy sport na powietrzu. Następnie przepłynęliśmy kajakami sit on top piękne jezioro Łęsk. Usłyszeliśmy o otaczającej nas przyrodzie. Po obiedzie nauczyliśmy się szyfrować wiadomości. Ta umiejętność przyda nam się w przyszłości. Po kolacji czekała nas zwariowana wersja piłki nożnej w spódnicach. Śmiechu było co nie miara.

VIP, grupa Pani Sandry G.
Dzień zaczęliśmy od gimnastyki na parku linowym. Pokonaliśmy wszystkie przeszkody i cali szczęśliwi udaliśmy się na terenową grę pod tytułem enigma. Szukaliśmy w grupach zagadek, które zostawili dla nas koledzy. Udało nam się oderwać od rzeczywistości na żyroskopie, gdzie mogliśmy poczuć się jak w kosmosie. Po obiedzie wybraliśmy się na quady, a wieczorem zagraliśmy w siatkówkę.