RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2020

Turnus I (27.06-07.07.2020)

Dzień 5 - łapki w górę :)

Dodany: 2020.07.01

Aktywne Wakacje, grupa Pani Doroty D.
Dzień rozpoczął się wyprawą smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Okazuje się że wiosłowanie pagajami w rytm bębna wcale nie jest takie proste. Ale kto jak nie my! Oczywiście że daliśmy radę. Po smacznych nugetsach, które zaserwowała nam dzisiaj kuchnia, kąpaliśmy się pod okiem sympatycznych ratowników. Wieczorem instruktor Tomek zapoznał nas z budową quadu i spróbowaliśmy swoich sił w jeździe. Kolejny emocjonujący dzień za nami.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Magdaleny S.
Od rana mieliśmy dobrą  pogodę,  co zachęcało do wodnych przygód. Mięliśmy spływ kajakowy. Sprawiło to nam wiele frajdy. Po drugim śniadaniu czas na mega tron, samochód, dom i wieża. Nasza Pani Magda, mówi, że mamy cudowną wyobraźnię. Po obiedzie znowu wróciliśmy na kąpielisko. Były kąpiele i plażowanie.  A potem śmiałkowie uczyli się jazdy na seegwayu. Wieczorem budowaliśmy szałas, a później była, wyczekiwana od rana, zabawa taneczna.

Cztery Żywioły, grupa Pani Anity O.
Od rana zabawa, robiliśmy ogromne bańki mydlane. Na początku nam nie wychodziły, a później były ogromne. Następnie zrobiliśmy przypinki z logo naszych żywiołów. Później pływaliśmy pojedynczymi kajakami, było super! Po obiedzie jeździliśmy quadami! Ależ to było super! Po kolacji poznaliśmy gry świata, takie jak bule, kubb i inne! To był fajny dzień.

Fort Kulka, grupa Pani Angeliki P.
Na dzień dobry graliśmy w tak zwaną lawę, aby przygotować się do nowych wyzwań. Po śniadaniu graliśmy w zbijaka, tym razem spróbowaliśmy swoich sił mając dwie piłki do gry. Następnie pływaliśmy smoczą łodzią po jeziorze Łęsk - w czasie tej podróży wcieliliśmy się w rolę odkrywców nowych krain! Po południu graliśmy w uno i piłkę nożną, a wieczorem wzięliśmy udział w Awanturze o Wiedzę!

Harry Potter, grupa Pani Natalii K.
Dzień rozpoczęliśmy bardzo aktywnie. Część grupy uczestniczyła w zajęciach fakultatywnych, reszta musiała zmierzyć się z grą francuską, zdobywając odpowiedzi na pytania dotyczące Kulki i Harry'ego Pottera. Następnie graliśmy w dwa ognie i killera, potem rozegraliśmy mecz quidditcha razem z drugą grupą Potterów. Było super! Po obiedzie czekała nas gra edukacyjna Awantura o Wiedzę. Wieczorem mieliśmy zajęcia z quillingu, na których tworzyliśmy piękne ozdoby z papieru dla naszych rodziców!

Harry Potter, grupa Pani Weroniki Z.
Piąty dzień kolonii rozpoczął się od pysznego śniadania. Po czym część osób poszła na zajęcia fakultatywne, a reszta świetnie bawiła się w dwa ognie, killera i grę francuską. Następnie wszyscy rozegraliśmy mecz quidditcha. Żadna drużyna nie dawała za wygraną, ale ostatecznie zwyciężył Gryffindor. Po obiedzie wybraliśmy się na park linowy i zmierzyliśmy się z magicznym testem sprawności. Zaliczyliśmy go pozytywnie. Później przyszedł czas na grę kocykówkę, podczas której śmialiśmy się bez końca. Na koniec dnia tworzyliśmy poduszaki.

Obóz Herosów, grupa Pani Dominiki M.
Dziś mieliśmy kolejny bardzo aktywny dzień. Zaczęliśmy od zajęć cyrkowych, po których udaliśmy się prosto na park linowy. Tam, pod okiem Percy'ego Jacksona, zdobywaliśmy trasy w koronach drzew. Przed obiadem wyruszyliśmy na wyprawę kajakami i po raz kolejny mieliśmy okazje płynąć po jeziorze Łęsk. Z naładowanymi bateriami, bo po obiedzie, mieliśmy okazje udoskonalić nasze techniki pływackie. Koniec dnia umiliła nam zabawa taneczna.

Obóz Herosów, grupa Pani Joanny K.
Dzień rozpoczęliśmy od nauki jazdy na rowerze cyrkowym. Może ktoś z nas zostanie cyrkowcem, bo szło nam całkiem nieźle. Następnie, podzieleni na dwie drużyny, wzięliśmy udział w zajęciach Wielka Demolka. Mieliśmy też okazję sprawdzić swoje umiejętności wokalne w czasie wspólnego karaoke. W czasie warsztatów graffiti przygotowaliśmy logo swojego obozu, a wieczorem rozegraliśmy mecz unihokeja. Pod koniec dnia wzięliśmy udział w zabawie tanecznej.

Obóz Herosów, grupa Pani Mariol K.
Tego dnia uczyliśmy się chodzić na szczudłach. Zabawa była super. Później jeździliśmy na segwayu po specjalnie przygotowanym dla nas torze. Następnie odbyły się zajęcia z wychowawcą, podczas których wraz z młodszą grupą śpiewaliśmy karaoke. Po smacznym obiadku bawiliśmy się w gry i zabawy integracyjne. Przed kolacją udaliśmy się na smoczą łódź i w rytm muzyki z bębna płynęliśmy po jeziorze Łęsk. Dziś także strzelaliśmy z łuków. Na koniec dnia odbyła się zabawa taneczna.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Gabrieli O.
Dzisiaj mięliśmy możliwość sprawdzenia swoich umiejętności wspinaczkowych na parku linowym. Następnie udaliśmy się na zajęcia taktyczno-strategiczne, gdzie dowiedzieliśmy się najważniejszych rzeczy dotyczących taktyki i strategii, podczas poruszania się w terenie. Potem wybraliśmy się na grę terenową tropami wodza. Ponadto mięliśmy rozmowę o komunikacji międzyludzkiej na zajęciach z wychowawcą, a wieczorem pląsaliśmy i bawiliśmy się w różne gry integracyjne.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pana Macieja M.
Dziś po porannej zaprawie i śniadaniu ruszyliśmy na poligon. Na miejscu zaczęliśmy od sprawdzenia celności strzelając z markerów do paintballu jednocześnie jadąc na quadzie prowadzonym przez instruktora. Później jeździliśmy po dwóch różnych torach na quadach. Na koniec nauczyliśmy się jak jeździć segwayem. Po obiedzie znów ruszyliśmy w teren, aby sprawdzić naszą wiedzę praktyczną z zakresu strategii i taktyki.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Joanny K.
Dzisiejsze przedpołudnie spędziliśmy na poligonie. Najpierw pokonywaliśmy wojskowy tor przeszkód, oczywiście na czas. Najszybciej na metę dotarł Wiktor M. Później jeździliśmy na quadach, segwayu. Nawigowani przez kolegów toczyliśmy zorbę po torze. Następnie zagraliśmy w paintball. Po obiedzie odbyły się drugie zajęcia survivalowe. Uczyliśmy się o wodzie i rozpalaniu ognia. Uczyliśmy się korzystać z krzesiwa. Wieczór spędziliśmy na odpoczynku po dniu pełnym emocji relaksując się przy muzyce.

Power Jump, grupa Pani Aleksandry Z.
Dzień rozpoczęliśmy od nauki survivalu, w lasie poznaliśmy historię survivalu oraz samodzielnie rozbiliśmy pałatki. Następnie stworzyliśmy pamiątkowe znaczki z kolonii, które będą nam przypominać o tym świetnie spędzonym czasie w Kulce. Po południu odbył się mecz frisbee, a po obiedzie część grupy poszła na zajęcia fakultatywne, na których pływaliśmy na rowerkach wodnych, a reszta robiła piękne prace z quillingu. Wieczorem tworzyliśmy zabawne gniotki, co było fantastyczną zabawą!

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Klaudii K.
Po śniadaniu ruszyliśmy na zajęcia cyrkowe, gdzie uczyliśmy się chodzić na szczudłach i jeździć na dziwnym rowerze. Istny cyrk i mocna dawka śmiechu! Potem graliśmy w różne gry ruchowe. Następnie zjedliśmy obiad, po którym była krótka przerwa. Następnie poszliśmy na kąpielisko, gdzie były kąpiele i plażowanie. Na kolejnych zajęciach wchodziliśmy na ściankę wspinaczkową. Dzień zakończyliśmy zabawą taneczną.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Emilii K.
Po śniadaniu wszyscy razem wzięliśmy udział w bambonadzie, gdzie konstruowaliśmy gigantyczne budowle. Następnie wspaniale bawiliśmy się robiąc duże bańki mydlane. Wszyscy bardzo się z tego cieszyliśmy. Po pysznym obiedzie tworzyliśmy prace plastyczne dla swoich rodziców oraz bawiliśmy się w ciuciubabkę. Na koniec wzięliśmy udział w grze terenowej Enigma, podczas której uczyliśmy się technik szyfrowania wiadomości.

Summer Challenge, grupa Pani Emilii S.
Z samego rana był poligon. Byliśmy podekscytowani tym co się wydarzy i jak emocjonujące zajęcia przygotowano dla nas. Było wiele aktrakcji, takich jak quady, zorba, ale najlepszą atrakcją okazał się segway. Po wspólnie spędzonym czasie wszyscy grali na dziwnym instrumencie.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny Ż.
Dzień rozpoczęliśmy zabawą na poligonie. Korzystaliśmy z różnych atrakcji jakimi są quady, jazda na segwayu i zorba. Wszystko na specjalnie przygotowanym terenie. Adrenalina weszła na wyższy poziom. Później udaliśmy się na grę w unihokeja. Była świetna zabawa i integracja w drużynie. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Mazurska Pułapka.

VIP, grupa Pani Anny B.
Dzień rozpoczęliśmy od poznania trzech gier ze świata. Szło nam bardzo dobrze. Następnie skakaliśmy na eurobungee. Przed obiadem nauczyliśmy się robić filtr do wody z rzeczy dostępnych w lesie i przetestowaliśmy go w praktyce na zajęciach z survivalu. Udało się! Woda była czysta. Do przetrwania w lesie przyda się również ognisko. Instruktor nauczył nas rozpalać ogień z użyciem krzesiwa. Po południu ruszyły pierwsze pakiety fakultatywne, część grupy spędzała czas z wychowawcą na różnych grach. Dzień zakończyliśmy grając w nocną grę terenową Tropami Wodza.

VIP, grupa Pani Luizy S.
Środę rozpoczęliśmy wodną przygodą, którą była smocza łódź. W rytm wybijany na bębnach wiosłowaliśmy pagajami. Następnie nauczyliśmy się jak filtrować wodę i rozpalać ogień na zajęciach z survivalu. Przetrwać w lesie już potrafimy :). Później czas upłynął nam na grach wywodzących się z różnych stron świata - boulach i mölkky. Wieczorem graliśmy w grę terenową Tropami Wodza! Było mnóstwo przygód i zagadek.

VIP, grupa Pani Sandry G.
Dzień zaczęliśmy od wspólnych gier świata, takich jak kubb czy mölkky. Następnie udaliśmy się na ściankę wspinaczkową, gdzie zdobywaliśmy szczyt swoich możliwości na czterech różnych trasach. Dumni z siebie patrzyliśmy na pozostałych z wysokości. Strzelaliśmy też z wiatrówek, okazało się kto ma celne oko. Potem rozegraliśmy mecz koszykówki, a wieczorem czekały nas emocje podczas gry terenowej Tropami Wodza.