RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2020

Turnus II (08.07-18.07.2020)

Dzień 2 - szalone atrakcje w Kulce

Dodany: 2020.07.09

Aktywne Wakacje, grupa Pani Wiktorii S.
Dzień zaczęliśmy od gry terenowej Ranny Lotnik. Gra uczy zasad udzielania pierwszej pomocy. Następnie mieliśmy trening powietrznych akrobacji na trampolinach eurobungee. Potem poszliśmy na pyszny obiadek, a gdy już zebraliśmy siły wybraliśmy się na smoczą łódź. Pływaliśmy po naszym pięknym jeziorze Łęsk. Wieczorem graliśmy w mega gry, czyli twistera, bierki, scrabble i w jengę. Dzień zakończyliśmy ogniskiem, na którym jedliśmy pyszne kiełbaski i śpiewaliśmy.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Izabeli P.
Dziś po śniadaniu szybowaliśmy wysoko skacząc na eurobungee. Akrobacje i fikołki w powietrzu dostarczyły nam niesamowitych emocji. Następnie stoczyliśmy kilka pojedynków walcząc o tytuł króla unihokeja. Walka była zacięta, ale król tylko jeden. Odwiedziliśmy też panią pielęgniarkę, by skontrolować stan naszego zdrowia. Wieczorem zjedliśmy pyszne, upieczone przez nas na ognisku kiełbaski. Były śpiewy, gry, zabawy i opowieści przy ognisku w mazurskim lesie.

Adrenalina, grupa Pani Karoliny B.
Zaraz po śniadaniu odbyły się zajęcia Ranny Lotnik, na których przypomnieliśmy sobie podstawy pierwszej pomocy oraz uzupełniliśmy wiadomości w tym zakresie. Mieliśmy również możliwość stworzenia własnoręcznie noszy. Kolejny blok zajęciowy był pod znakiem sportów wodnych, a dokładniej kajaków. Wraz ratownikiem pływaliśmy po jeziorze Łęsk. Dzisiaj były też mega gry, czuliśmy się jak skrzaty, wszystko było takie duże. To nie koniec na dzisiaj,  bo kolejną dawką adrenaliny była wspinaczka w parku liniowym.

Adrenalina, grupa Pani Pauliny W.
Po śniadaniu wybraliśmy się na kajaki. Było cudownie! Pogoda nam dopisała i zrobiliśmy małe zawody w grupie. Potem, na strzelnicy paintball najlepsze okazały się dziewczyny! Na obiad były pyszne gołąbki. Po południu mięliśmy kosmiczne loty i zakręconą zabawę na żyroskopie. Kolejną atrakcją była wspinaczka na skrzynki. To właśnie Tymek pobił rekord turnusu i wspiął się na dwudziesty poziom skrzynek! Wieczorem mieliśmy zajęcia sportowe i gry w siatkówkę, piłkę nożną, zbijaka i dwa ognie.

Harry Potter, grupa Pani Anny B.
Dzień rozpoczęliśmy od poszukiwania horkruksów podczas gry terenowej z wykorzystaniem kompasu. Następnie odwiedziłyśmy panią pielęgniarkę, a potem dowiedziałyśmy się więcej o zajęciach fakultatywnych. Później uczyłyśmy się strzelać z łuków. Po obiedzie poszłyśmy szukać gałęzi i siana na pobliską łąkę, były nam one potrzebne do robienia własnych mioteł. Dzień zakończyłyśmy zabawą taneczną przy muzyce.

Kulka Express, grupa Pana Michała A.
Dzień rozpoczęliśmy od pokonania dwóch torów na parku linowym. Później wypłynęliśmy na jezioro na rowerach wodnych. Po obiedzie rozegraliśmy mecz koszykówki oraz stworzyliśmy naszą obozowa flagę, która wyszła świetnie. Wieczorem sprawdziliśmy swoją wytrzymałość na żyroskopie. Była to próba dla nas i już wiemy, kto ma szanse zostać kosmonautą. Na koniec dnia bawiliśmy się przy muzyce.

Kulka Express, grupa Pani Dominiki M.
Dzień zaczęliśmy od zrobienia flagi obozowej, następnie mieliśmy walkę o immunitet na parku linowym. Drużyną, która najpłynniej i najlepiej stosowała się do zasad panujących na parku linowym była drużyna zielonych.  Później był czas na gry i zabawy integracyjne. Po obiedzie wypłynęłyśmy rowerkami wodnymi na jezioro Łęsk, a wieczorem udaliśmy się na wspólne ognisko. Były gry i zabawy oraz trochę zabawnych historii.

33 Przygody, grupa Pani Marii G.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od zajęć Archery Challenge, na których pod bacznym okiem pani instruktor uczyliśmy się strzelać z łuku. Strzała była zakończona gąbką, celowaliśmy do dużych klocków, dzieląc się wcześniej na drużyny. Następnie udaliśmy się na quady, gdzie wraz z instruktorem mieliśmy możliwość przejażdżki po torze. Po obiedzie udaliśmy się na ściankę wspinaczkową o czterech poziomach trudności. Potem odwiedziliśmy pielęgniarkę, a wieczór spędziliśmy przy ognisku z pieczeniem kiełbasek.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Eweliny H.
Dzisiaj ekipa Star Wars rozpoczęła dzień od pysznego śniadania. Następnie młodzi padawani podjęli trud nauki władania mieczem świetlnym. Początki nie były łatwe. Po tym nastąpiło konstruowanie świata rycerzy Jedi, a także innych kreatywnych konstrukcji. Zostały wyróżnione pracę Franka, Natana i Antka. Kolejną atrakcją była bombonada. Budowaliśmy stacje bojowe, postacie z gry, wieże za pomocą klocków w kształcie patyczków. Najważniejszym punktem dnia była nauka lewitacji na segwayu. To był super dzień!

Projekt Kulka, grupa Pani Mileny J.
Dziś nauczyliśmy się podstaw przetrwania, czyli survivalu. Potem mieliśmy wizytę kontrolną u pani pielęgniarki.  Po obiedzie wybraliśmy się na wyprawę kajakami po jeziorze Łęsk. Potem przeszliśmy  cały park linowym. Były różne poziomy trudności, wszyscy poradziliśmy sobie doskonale.  Mieliśmy również zajęcia artystyczne, na których stworzyliśmy piękne, kolorowe witraże. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z pieczeniem kiełbasek.

Projekt Kulka, grupa Pani Aleksandry Ś.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od nauki strzelania z łuku. Poznaliśmy jego budowę i odpowiednią postawę strzelecka. Później spróbowaliśmy swoich sił w jeździe na quadzie. Udaliśmy się również na wyprawę po jeziorze Łęsk smoczą łodzią, a potem mieliśmy zajęcia na parku linowym. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z pieczeniem kiełbasek.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Gabrieli O.
Dzień zaczęliśmy intensywnie. Pierwszymi zajęciami, na które się wybraliśmy, były zajęcia linowe. Układaliśmy wieżę ze skrzynek, na którą potem się wspinaliśmy. Następnie wybraliśmy się na strzelnicę paintballową, gdzie mięliśmy okazję sprawdzić swoją celność. Potem rozegraliśmy swoją pierwszą grę paintballową.  Po kolacji udaliśmy się na zajęcia fabularyzowane Ranny Lotnik, na których przypomnieliśmy sobie podstawy pierwszej pomocy. Dzień zakończyliśmy zabawą taneczną.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pana Macieja M.
Drugi dzień kolonii rozpoczął się bardzo ciekawie, po zaprawie i śniadaniu poszliśmy na quady. Nauczyliśmy się tam wszystkiego, co jest nam potrzebne do bezpiecznej jazdy na quadzie. Później rozegraliśmy grę paintballową. Po obiedzie uczyliśmy się survivalu i budowaliśmy w lesie szałasy. Na koniec dnia, wspólnie z całą grupą, bawiliśmy się przy muzyce.

Active Camp, grupa Pani Klaudii K.
Dzień rozpoczęliśmy wejściem na park linowy. Następnie odwiedziliśmy panią pielęgniarkę, po czym poznaliśmy program zajęć fakultatywnych. Następnie wyruszyliśmy na wyprawę po jeziorze Łęsk kajakami turystycznymi. Po obiedzie odbyły się zajęcia Archery Challenge, na których strącaliśmy klocki przy pomocy łuków. Dzień zakończyliśmy zabawą taneczną.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Malwiny Z.
Kolejny dzień rozpoczął się pięknie przy cudownym porannym słoneczku. My, młodzi kadeci, mięliśmy na porannym rozruchu kilka ćwiczeń. Następnie zjedliśmy pyszne śniadanko, a później poszliśmy na ściankę spinaczkową. Każdy z nas zdobył wysoki poziom ścianki. Potem mieliśmy grę terenową, po której przyszedł czas na kajaki. Nauczyliśmy się sterowania kajakami, a ratownik pokazał nam piękne miejsca na jeziorze. Dzień zakończył się ogniskiem z kiełbaskam, był śpiewy.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Wiktorii T.
Dzisiaj zaczęliśmy dzień od mega gier. Graliśmy w mega jengę, scrable oraz bierki. Bawiliśmy się świetnie. Zabawy pobudziły naszą kreatywność. Później odwiedziliśmy naszą panią pielęgniarkę, która dała nam rady jak dbać o swoje zdrowie. Po obiedzie mieliśmy zajęcia na ściance wspinaczkowej. Wieczorem po kolacji czekało na nas ognisko, były gry i zabawy.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki F.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od pobudki, a następnie śniadania. Nasze aktywności rozpoczęły skrzynki i budowa najwyższej wieży. Na boisku zagraliśmy w korfball i pasball, ćwiczyliśmy zręczność i integrowaliśmy się. Później ratownik zabrał nas na wodne rowery, a przy tym mogliśmy podziwiać piękne widoki. Po obiedzie strzelaliśmy z łuków, a po kolacji integrowaliśmy się poprzez różne gry zespołowe.

Summer Challenge, grupa Pani Nikoli B.
Po śniadaniu każdy z nas mógł zmierzyć swoje siły na czterech, różnych ściankach wspinaczkowych. Następnie udaliśmy się na lot w kosmos żyroskopem. Było ekstremalnie fajnie, to była świetna przygoda! Kolejną atrakcją była wyprawa smoczą łodzią po naszym, kulkowym jeziorze. Po pysznym obiedzie sprawdzaliśmy swoją celność na strzelnicy paintballowej. Zaraz potem odbyły się zajęcia sportowe, które zintegrowały nas jeszcze bardziej. To był świetny dzień, z uśmiechem na twarzy czekamy na kolejne przygody.

Summer Challenge, grupa Pani Wiktorii S.
Po pożywnym śniadaniu udaliśmy się na pierwszą atrakcję, jaką było Archery Challenge - strzelanie z łuków pod okiem instruktora. Grupa Juliana przodowała! Po przerwie oraz kilku zabawach na świeżym powietrzu mieliśmy zajęcia na ścianie wspinaczkowej. Następnie czekały na nas takie atrakcje, jak rowery wodne pod okiem ratownika. Dzień zakończyliśmy wspólnymi zabawami integracyjnymi.

VIP, grupa Pani Weroniki Z.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od zajęć na strzelnicy paintballowej. Każdy z nas miał 10 próbnych strzałów, a następnie wzięliśmy udział w konkursie na najlepszego strzelca. Poradziliśmy sobie z tym zadaniem świetnie, dlatego każdy został zwycięzcą. Następnie wybraliśmy się na plażę, aby smoczą łodzią przepłynąć jezioro Łęsk. Zapoznaliśmy się z regulaminem i ruszyliśmy w drogę. Po pysznym obiedzie wybraliśmy się na zajęcia, na których uczyliśmy się jeździć na nietypowym rowerze oraz chodzić na szczudłach. Śmialiśmy się przy tym bez końca. Na zakończenie dnia wybraliśmy się na starcie łuczników.

VIP, grupa Pani Pauliny L.
Po śniadaniu wsiedliśmy na smoczą łódź i z tafli jeziora Łęsk podziwialiśmy malowniczy krajobraz. Następnie rozegraliśmy dwa mecze piłki na opak: w korfball i passball. Świetnie się przy tym bawiliśmy. W dalszej kolejności braliśmy udział w starciu łuczników Archery Challenge oraz sprawdzaliśmy swoją wytrzymałość na ściance wspinaczkowej.

Kulka Open, grupa Pani Adrianny P.
Po śniadaniu graliśmy w siatkówkę a następnie wybraliśmy się na zajęcia strzelania z wiatrówki. Potem były zajęcia integracyjne, w których grupa wzięła udział. Odbyły się takie zabawy jak przeciąganie liny, wielospodnie i wielonarty. Potem były zajęcia z tworzenia bransoletek survivalowych. Po kolacji udaliśmy się na strzelnicę paintballową a na końcu dnia zrobiliśmy ognisko.

Kraina Smyka, grupa Pani Angeliki P.
Nasz dzień zaczęliśmy od zajęć o nazwie Archery Soft - strzelaliśmy z łuków strzałami zakończonymi przyssawką w stronę specjalnych tarcz. Następnie graliśmy w grę bunkier, w której wcielaliśmy się w kultowe fikcyjne postacie. Potem świetnie bawiliśmy się tworząc wspaniałe budowle z klocków Lego. Po obiedzie skakaliśmy na eurobungee i graliśmy w siódemki. Wieczorem wzięliśmy udział w zabawie tanecznej!

Summer Art, grupa Pani Luizy S.
Dzień rozpoczęłyśmy pływając po jeziorze Łęsk na rowerkach wodnych. Później malowałyśmy graffiti na ścianach, tworząc nowe logo Kulki i naszego obozu. Jesteśmy wspaniałymi artystami. Może to początek wielkiej kariery. Następnie nauczyłyśmy się prowadzić segway i pokonałyśmy tor przeszkód. Oprócz tego zrobiłyśmy oryginalne poduszki z papieru.