RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2020

Turnus II (08.07-18.07.2020)

Dzień 3 - najwyższy poziom emocji

Dodany: 2020.07.10

Aktywne Wakacje, grupa Pani Wiktorii S.
Piątek zaczęliśmy od gry w korfball i passball, czyli piłki na opak, następnie poszliśmy na plażę, gdzie kąpaliśmy się w naszym jeziorze, to była super zabawa. Po pysznym obiedzie graliśmy w gry zespołowe, czyli piłkę nożną, siatkówkę i koszykówkę. Po grach wybraliśmy się na kajaki turystyczne, gdzie musieliśmy wykazać się przy wiosłowaniu. Wieczorem bawiliśmy się znakomicie przy muzyce.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Izabeli P.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od pływania po jeziorze smoczą łodzią pod czujnym okiem pana ratownika. Nie było to łatwe, ponieważ wiosłować musieliśmy w rytm wybijany na bębnie. Następnie poznaliśmy tajniki survivalu w lesie i dowiedzieliśmy się jak przetrwać w trudnych warunkach. Kąpaliśmy się w jeziorze i strzelaliśmy z wiatrówek, a wieczorem bawiliśmy się przy muzyce.

Adrenalina, grupa Pani Karoliny B.
Dzisiejszy dzień był bardzo intensywny. Rano miałyśmy przeszkolenie wojskowe na zajęciach strategii i taktyki, następnie udałyśmy się na szaleństwa na żyroskopie, wszystkie dałyśmy radę. Przed obiadem miałyśmy okazję poczuć się jak alpinistki wspinając się na skrzynki. Kolejną rozrywką tego dnia była fascynująca gra leśna Bitwa Plemion - co to były za emocje! Zaraz po kolacji udałyśmy się na strzelnicę, aby sprawdzić swoją celność.

Adrenalina, grupa Pani Pauliny W.
Rano odbyły się zajęcia ze strategii i taktyki. Instruktor wytłumaczył nam na czym polega defensywa i ofensywa oraz przeprowadził krótki wykład na ten temat. Po zajęciach sprawdziliśmy swoją równowagę korzystając z parku linowego. Nasz ulubiony instruktor, pan Mateusz, zadbał o nasze bezpieczeństwo. Po parku linowym sprawdziliśmy nasze głosy w sali karaoke. Dziewczyny spisały się świetnie i zaśpiewały tak, że mieliśmy ciarki! Potem udaliśmy się na quady. Znowu z naszym ulubionym panem Mateuszem! Dzień był pełen wrażeń!

Harry Potter, grupa Pani Anny B.
Dzień rozpoczęliśmy od nauki lewitacji z prof. Filiusem Flitwickiem na eurobungee. Następnie wspólnie czytaliśmy „Harry Potter i Kamień Filozoficzny”. Przed obiadem odbyliśmy magiczny test sprawności w parku linowym. Było kilka stopni trudności, ale świetnie sobie poradziliśmy. Po południu graliśmy w gry XXL. Dzień zakończyliśmy Awanturą o Wiedzę.

Kulka Express, grupa Pana Michała A.
Na porannych zajęciach rozruszaliśmy się w rytm muzyki na cały dzień na lekcjach tańca. Później nauczyliśmy się jeździć na quadach. Na torze quadowym walczyliśmy również o immunitet, który zdobyła drużyna czerwonych. Przed obiadem relaksowaliśmy się na plaży i kąpaliśmy się w jeziorze. Po obiedzie nauczyliśmy się podstaw survivalu, a na wieczór stworzyliśmy własne poduszaki.

Kulka Express, grupa Pani Dominiki M.
Piątek zaczęliśmy od zajęć Ranny Lotnik, na których poznaliśmy podstawy pierwszej pomocy, a później wykorzystaliśmy nabytą wiedzę podczas gry terenowej.  Później mogliśmy spróbować naszych sił na ściance wspinaczkowej, prosto z której udaliśmy się na quady, by walczyć o immunitet, tym razem wygrała drużyna niebieskich, która wylała najmniej wody podczas jazdy na quadzie. Po obiedzie udaliśmy się na strzelnicę paintballową, a następnie wykonywaliśmy rzeźby z gliny. Dzień zakończyliśmy wspólną zabawą przy muzyce.

33 Przygody, grupa Pani Marii G.
Dzień rozpoczęliśmy od gry Bitwa Plemion. Wykonywaliśmy własne flagi a następnie poszliśmy do lasu, by rozegrać właściwą część gry. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie pod bacznym okiem panów ratowników wykąpaliśmy się w jeziorze Łęsk. Następnie udaliśmy się na kajaki turystyczne, a wieczór spędziliśmy na zabawie przy muzyce.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Eweliny H.
Trzeci dzień na Kulce nasza grupa Gwiezdnych Wojen rozpoczęła od wyprawy do lasu. Uczyliśmy się podstaw przetrwania w warunkach survivalowych. Pani instruktor opowiedziała nam wiele ciekawostek o tej tematyce. Budowaliśmy szałasy i łóżka. Doskonaliliśmy pracę w grupach, znakomicie nam się współpracowało. Następnie, jak na młodych padawanów przystało, przystąpiliśmy do treningu nieważkości, pomocne w tym było eurobungee. Kolejną atrakcją była gra w unihokeja. Niektórzy grali w tę grę pierwszy raz, bardzo wszystkim się to spodobało.

Projekt Kulka, grupa Pani Mileny J.
Słoneczny poranek zaczęliśmy od zajęć z gliną. Każdy mógł stworzyć swoje niepowtarzalne dzieło. Jeździliśmy segweyami i pływaliśmy smoczą łodzią. Podziwialiśmy przy tym przepiękne widoki otaczające jezioro. Po obiedzie poszliśmy na plażę, graliśmy w gry i pływaliśmy. Mieliśmy też zajęcia z szyfrowania o nazwie Enigma. Jeździliśmy quadami, a dzień zakończyliśmy imprezą taneczną z muzyką.

Projekt Kulka, grupa Pani Aleksandry Ś.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od tworzenia wyjątkowych rzeźb z gliny, po których udaliśmy się do lasu, aby poznać podstawy survivalu. Nauczyliśmy się tam budować schronienie z wojskowej pałatki i dowiedzieliśmy się w co wyposażona jest puszka survivalowa. Zażyliśmy kąpieli w jeziorze a następnie uczyliśmy się jazdy na segwayu po specjalnie przygotowanym torze. Stoczyliśmy dziś również walkę paintballową przy użyciu broni barwiącej. Dzień zakończyliśmy zabawami przy muzyce.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Gabrieli O.
Dzień zaczęliśmy od wyprawy smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Następnie udaliśmy się na pole paintballowe, gdzie odbyliśmy dynamiczny trening snajperski. Potem spędzaliśmy wspólnie czas na plaży. Tam pływaliśmy w jeziorze oraz graliśmy w różne gry. Po obiedzie mięliśmy okazję poćwiczyć umiejętność strzelania do celu z łuku. Dzień zakończyliśmy starciem łuczników Archery Challenge. Nie możemy się doczekać kolejnych ciekawych dni na Kulce.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pana Macieja M.
Dziś po porannej zaprawie i śniadaniu odbyły się zajęcia na strzelnicy, gdzie trenowaliśmy aby poprawić umiejętności strzelania z markerów. Później zorganizowaliśmy mistrzostwa Kulki w unihokeja, było to niesamowite wydarzenie sportowe. Następnie wybraliśmy się na plażę, część z nas spędzała czas w wodzie a część grając w siatkówkę na plaży. Na koniec dnia robiliśmy sobie bransoletki z parakordu, która będzie nam przypominała o Kulce.

Active Camp, grupa Pani Klaudii K.
Dzień rozpoczęliśmy zajęciami ze skrzynek. Każdy próbował zbudować i wspiąć się na jak najwyższą wieżę ze skrzynek. Potem odbyły się zajęcia, na których nauczyliśmy się korzystać z kompasu. Następnie ruszyliśmy na strzelnicę paintballową. Po obiedzie odbyły się zajęcia z graffiti. Dzień zakończyliśmy graniem w gry z różnych stron świata.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Malwiny Z.
Rozpoczęliśmy od rozruchu i gimnastyki. Po śniadaniu poszliśmy na wiatrówki, nauczyliśmy się prawidłowo strzelać do celu. Następnie przyswoiliśmy sobie wiedzę na temat taktyki i strategii i ruszyliśmy do lasu, aby uczyć się poruszania w danych formacjach. Mieliśmy również tor przeszkód, który musieliśmy pokonać w jak najkrótszym czasie. Potem było to, co bardzo lubimy, quady. Nauczyliśmy się prawidłowo kierować, było super. Dzień zakończyliśmy zajęciami przy muzyce.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Wiktorii T.
Dzień zaczęliśmy od skakania na eurobungee. Później graliśmy w grę Awantura o Kasę. Dało nam to wiele radości. Po obiedzie było słonecznie, więc mieliśmy zajęcia na plaży. Pływaliśmy i spędzaliśmy miło czas. Następnie tworzyliśmy wieże ze skrzynek, na które się wspinaliśmy. Po kolacji świetnie się bawiliśmy na zabawach przy muzyce.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki F.
Pełni energii, po pysznym śniadaniu, ruszyliśmy na plażę, by wziąć udział w kajakowym spływie i podziwianiu widoków przy okazji. Następnie graliśmy w gry zespołowe na terenie boiska żeby poćwiczyć szybkość, zręczność i integrować się. Ruszyliśmy później na naukę strzelania z wiatrówek, gdzie trenowaliśmy swoją celność. Po obiedzie zmierzyliśmy się ze ścianką wspinaczkową, która miała różne poziomy trudności. Po kolacji zagraliśmy w kolejne gry zespołowe i zręcznościowe. Na koniec naszych całodniowych atrakcji przejechaliśmy się elektrycznymi pojazdami, czyli segwayami.

Summer Challenge, grupa Pani Nikoli B.
Swój dzień rozpoczęliśmy przeprawą rowerkami wodnymi w pobliżu rezerwatu przyrody Kulka. Po takiej rozgrzewce ruszyliśmy na zajęcia Ale Cyrk!, podczas których uczyliśmy chodzić się na szczudłach, a także jeździć na dziwnym rowerze. Łatwo nie było, ale każdemu z nas się udało! Następnie rozpoczęliśmy zajęcia Błędny Azymut, podczas których nauczyliśmy się używać kompas oraz wymierzać azymuty. Po obiedzie zagraliśmy w grę Enigma, w której używaliśmy różnych szyfrów, a potem graliśmy w dwa ognie. Po kolacji wspólnie graliśmy melodie na nietypowym instrumencie. To był świetny dzień!

Summer Challenge, grupa Pani Wiktorii S.
Nasz kolejny dzień rozpoczęliśmy od wiatrówek. Juliusz trafił najbliżej środka tarczy, ale dziewczyny również radziły sobie świetnie. Następnie udaliśmy się na boisko, gdzie najpierw graliśmy w korfball (piłka nożna na opak), potem przyszedł czas na passball. Po obiedzie mieliśmy chwilę na odpoczynek, rozmowy, gry planszowe. Instruktor poprowadził zajęcia ze skrzynkami, najwyżej udało się wejść Karolinie. Nasz dzień pełen wrażeń zakończyliśmy żyroskopem. Totalny zawrót głowy!

VIP, grupa Pani Weroniki Z.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od zajęć na quadach. Zapoznaliśmy się z regulaminem, poznaliśmy budowę quadu i ruszyliśmy na wyznacza trasę, aby zdobyć podstawowe umiejętności związane z jazdą. Następnie wybraliśmy się na plaże, aby ponownie przepłynąć nasze jezioro Łęsk, tym razem kajakami dwuosobowymi. Później zostaliśmy na plaży, żeby zrelaksować się po wysiłku i skorzystać z możliwości kąpieli w wodzie. Po obiedzie poszliśmy na park linowy. Przeszliśmy pierwszy poziom, po czym ruszyliśmy na wyższy tor. Następnie odbyły się zajęcia terenowe pod nazwą Ranny Lotnik z elementami pierwszej pomocy.

VIP, grupa Pani Pauliny L.
Kolejny dzień kolonii rozpoczęliśmy od strzelania z łuku. Wszyscy wykazaliśmy się bardzo dobrą celnością. Następnie pod czujnym okiem instruktora układaliśmy wieżę ze skrzynek. Przedobiedni czas spędziliśmy na tutejszej plaży grając w piłkę i gry karciane. Popołudnie umiliły nam zabawy sportowe na świeżym powietrzu. Następnie mieliśmy zajęcia Enigma, na których uczyliśmy się różnych technik szyfrowania wiadomości.

Kulka Open, grupa Pani Adrianny P.
Po śniadaniu grupa poszła pływać rowerami wodnymi po jeziorze. Następnie odbyły się zajęcia ze strzelania z łuku do tarczy. Trenowaliśmy swoją celność. Kolejną atrakcją było starcie łuczników, czyli Archery Challenge. Potem odbyły się również zajęcia z jazdy na segwayu a wieczorem przyszła pora na zajęcia taneczne przy muzyce.

Kraina Smyka, grupa Pani Angeliki P.
Z samego rana podbijaliśmy najwyższe szczyty dzięki ściance wspinaczkowej. Następnie bawiliśmy się w zgadnij kim jestem i w berka. Po obiedzie graliśmy w popularne gry w dużym wydaniu, np. w jengę i bierki. Pomogliśmy królowi Julianowi rozwiązać problemy jego przyjaciół i graliśmy w kolory. Wieczór zaś spędziliśmy tworząc pamiątkowe arcydzieła z gliny.

Summer Art, grupa Pani Luizy S.
Dzisiaj rozpoczęłyśmy dzień przejściem przez park linowy, były dwa poziomy trudności. Jesteśmy sprytni, dlatego poradziliśmy sobie wspaniale. Następnie zaprojektowałyśmy i wykonałyśmy własne koszulki, po raz kolejny udowodniliśmy, że drzemie w nas dusza artystyczna. Później każdy zespół wymurował ścianę i sprawdzaliśmy, która z nich wytrzyma demolkę. Po obiedzie puszczaliśmy bański mydlane XXL.