RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2020

Turnus II (08.07-18.07.2020)

Dzień 4 - przed nami nowe wyzwania

Dodany: 2020.07.11

Aktywne Wakacje, grupa Pani Wiktorii S.
Sobotni poranek zaczęliśmy od zajęć cyrkowych, w czasie których uczyliśmy się chodzić na szczudłach. Następnie rozgrywaliśmy turniej w unihokeja, bawiliśmy się przy tym wspaniale. Po pysznym obiedzie zagraliśmy w siatkówkę. Niesamowitych emocji przyniósł nam park linowy, mogliśmy testować swoją odwagę. Wieczorem zagraliśmy frisbee ultimate, czyli grę zespołową.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Izabeli P.
Dzisiejszy dzień rozpoczął się od wspinaczki po skrzynkach. Każdy z nas próbował wspiąć się najwyżej, było kilka rekordów. Potem mięliśmy kosmiczne zawirowania na żyroskopie, to prawdziwa próba dla tych, którzy myślą o lataniu w przestworzach. Następnie odbył się trening strzelania z łuków, a wieczorem razem bawiliśmy się grając w mega gry.

Adrenalina, grupa Pani Karoliny B.
Kulkową sobotę rozpoczęliśmy aktywnie od przeprawy po jeziorze Łęsk kajakami bezburtowymi, od pana ratownika dowiedzieliśmy się kilku cennych informacji na temat jeziora i roślinności wokół niego. Następnie, jak profesjonalni murarze, zbudowaliśmy mur, który wieczorem mogliśmy zburzyć na zajęciach Wielka Demolka oraz graliśmy w gry drużynowe. Po obiedzie pobudziliśmy swoją kreatywność malując graffiti. Wieczorem było karaoke w Cool Clubie, może znajdziemy prawdziwy talent.

Adrenalina, grupa Pani Pauliny W.
Dzisiaj spędziliśmy dzień na zabawach artystycznych i sportowych. Nauczyliśmy się też budować i strzelać z łuku! Zrobiliśmy też flagę naszej brygady i zburzyliśmy mur. Graliśmy w siatkówkę kocowa i malowaliśmy graffiti. Dzień był bardzo  intensywny i pełen wrażeń.

Harry Potter, grupa Pani Anny B.
Dzień rozpoczęliśmy od konstruowania Hogwartu w czasie bambonady. Następnie mieliśmy zajęcia z wychowawcą, podczas których czytaliśmy fragmenty Harry’ego Pottera oraz graliśmy w gry integracyjne. Po obiedzie tworzyłyśmy niecodzienne prace metodą quillingu. Po południu graliśmy w mafię w miasteczku. Dzień zakończyliśmy nauką zaklęcia Wingardium Leviosa, ćwicząc je na bańkach mydlanych.

Kulka Express, grupa Pana Michała A.
Po śniadaniu wyruszyliśmy na poligon, gdzie skorzystaliśmy z wielu atrakcji. Pierwszą z nich była zorba, po której wzięliśmy udział w konkursie Awantura o Wiedzę, odpowiadając na liczne pytania z różnych kategorii. Na końcu poligonu pokonaliśmy tor przeszkód na segwayach. Po obiedzie graliśmy w mega gry, takie jak scrabble oraz rozwiązywaliśmy różne zagadki logiczne. Pod koniec dnia podążaliśmy Tropami Wodza w grze terenowej.

Kulka Express, grupa Pani Dominiki M.
Początek dnia spędziliśmy na grach i zabawach integracyjnych. Później udaliśmy się na zumbę, gdzie nauczyliśmy się kilku świetnych układów. Następnie mieliśmy rozgrywkę paintballową, po której rozpoczęliśmy walkę o immunitet grając w korfball i passball. Na koniec dnia mieliśmy nocną grę terenową Tropami Wodza.

33 Przygody, grupa Pani Marii G.
Po śniadaniu dzień rozpoczęliśmy od zajęć prowadzonych przez wychowawcę, graliśmy w siatkówkę uno oraz piłkę nożną. Po południu poszliśmy na obiad a następnie udaliśmy się na rowery wodne. Potem mieliśmy zajęcia Ranny Lotnik a wieczór spędziliśmy robiąc poduszaki.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Eweliny H.
Za nami kolejny, bardzo aktywny dzień na Kulce. Po smacznym śniadaniu i chwili odpoczynku udaliśmy się na trening, dzięki któremu rozgrzaliśmy wszystkie partie ciała. Graliśmy w koszykówkę, poznaliśmy nową grę K-R-Ó-L. Następnie przeszliśmy szkolenie Luke'a Skywalkera, na którym zmierzyliśmy się z torem przeszkód. Kolejną wspaniałą atrakcją był park linowy. Przed przystąpieniem do przejścia po nim, czytaliśmy regulamin oraz pilnie słuchaliśmy rad pani instruktor. Dzień zakończyliśmy ogniskiem, jedząc smaczne kiełbaski, śmiejąc się, a także śpiewając. Ten dzień był pełen wrażeń!

Projekt Kulka, grupa Pani Mileny J.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od gier zespołowych. Graliśmy w mafię w miasteczku i ćwiczyliśmy swoją kreatywność wymyślając nowe państwo. Zagraliśmy w dwa ognie i siatkówkę. Po obiedzie mogłyśmy spróbować swoich sił w paintballowej rozgrywce. Wspinaliśmy się na skrzynki układając wysoką wieżę, a dzień zakończyliśmy grami świata.

Projekt Kulka, grupa Pani Aleksandry Ś.
Kolejny dzień naszych kolonii rozpoczęliśmy wymyślając własne państwo. Daliśmy mu nazwę, narysowaliśmy flagę, godło i wymyśliliśmy jego hymn. Za pomocą GPS-u szukaliśmy wskazówek, dzięki którym uratowaliśmy świat przed zagładą. Poznaliśmy również techniki zabezpieczenia śladów kryminalistycznych. Zapoznaliśmy się również z historią witraży i każdy z nas wykonał swój przepiękny witraż.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Gabrieli O.
Dziś rozegraliśmy trzy gry paintballowe na poligonie, gdzie mogliśmy sprawdzić swoje umiejętności, które dotychczas zdobyliśmy. Potem rozegraliśmy zaciętą walkę podczas teleturnieju Kulkowe Koło Fortuny. Odpowiadaliśmy tam na pytania w różnych kategoriach, m.in. kulkowej, historycznej, wojskowej oraz technicznej. Dzień zakończyliśmy nocną wyprawą Tropami Wodza, gdzie pod osłoną nocy szukaliśmy świetlików i rozwiązywaliśmy różne zagadki.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pana Macieja M.
Dzień spędziliśmy na poligonie. Najpierw strzelaliśmy do tarcz, jednocześnie jadąc na quadzie z instruktorem. Później uczyliśmy się jeździć quadem na torze zaawansowanym a następnie na torze viking. Na końcu walczyliśmy w grze paintballowej z inną grupą z naszego obozu o miano władcy podobozu, udało nam się to miano zdobyć. Później zorganizowaliśmy turniej wiedzy własnego pomysłu. Zwycięzcą okazała się grupa Kasztan.

Active Camp, grupa Pani Klaudii K.
Po śniadaniu mieliśmy zajęcia na poligonie. Tam uczestniczyliśmy w zajęciach z survivalu oraz rozegraliśmy dwie gry paintballowe. Potem mięliśmy obiad, a następnie poszliśmy na zajęcia z wiatrówki. Po kolacji graliśmy w grę mafia w miasteczku.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Malwiny Z.
Sobotni dzień rozpoczęliśmy meczem piłki na opak, który był bardzo wyrównany, jednak wygrała drużyna niebieskich. Potem mięliśmy survival, dowiedzieliśmy się dużo ciekawych rzeczy o przetrwaniu  oraz budowaliśmy schronienie. Następnie przyszedł czas na gry i zabawy integracyjne. Bawiliśmy się świetnie w kalambury, było dużo śmiechu. Udaliśmy się  na zajęcia łącznościowe, gdzie nauczyliśmy się nadawać wiadomości w alfabecie Morse’a. Poznaliśmy zasady działania telefonów polowych. Na koniec dnia czekały na nas jeszcze zajęcia Ranny Lotnik, w czasie których uczyliśmy się zasad udzielania pierwszej pomocy.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Wiktorii T.
Dzisiaj nasz dzień wyglądał nieco inaczej. Po śniadaniu część z nas brała udział w zajęciach fakultatywnych a pozostali bawili się wraz z innymi. Po obiedzie mieliśmy zajęcia na plaży.  Pływaliśmy na pojedynczych kajakach. Później graliśmy w grę terenową Tron Króla Juliana. Po kolacji konstruowaliśmy  gigantyczne budowle.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki F.
Nasza przygoda zaczęła się od razu po śniadaniu. Udaliśmy się w rejs po jeziorze Łęsk na smoczej łodzi, gdzie w rytm bębna wiosłowaliśmy i podziwialiśmy krajobrazy. Następnie odbyło się Archery Challenge, w którym mogliśmy sprawdzić swoją celność z pomocą łuków i specjalnych strzał. Później mogliśmy odpocząć na plaży i zagrać w gry zespołowe, takiej jak murarz. Po obiedzie skakaliśmy na eurobungee. Po kolacji spędziliśmy czas na boisku grając w rozmaite gry zespołowe, a następnie czekała na nas muzyczna gra na zespołowym instrumencie, czyli bum bum rurkach. Uczyliśmy się na nich różnych utworów. Po takim intensywnym dniu zbieramy siły na kolejny!

Summer Challenge, grupa Pani Nikoli B.
Po śniadaniu pływaliśmy kajakami turystycznymi. Pan ratownik opowiedział nam trochę o rezerwacie przyrody Kulka, a także zbudowaliśmy tratwę z kajaków. Następnie mieliśmy możliwość przejścia dwóch tras na parku linowym. Było super! Po obiedzie odbyły się gry planszowe i pif paf na świeżym powietrzu, a także mieliśmy możliwość zbudowania samodzielnie wieży ze skrzynek na którą się wspinaliśmy pod bacznym okiem pana instruktora. Swój dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Mazurska Pułapka!

Summer Challenge, grupa Pani Wiktorii S.
Dzisiejszego dnia mogliśmy spróbować swoich sił na eurobungee. Następnie przepłynęliśmy się smoczą łodzią po jeziorze Łęsk, podziwialiśmy przyrodę, a ratownik opowiadał nam ciekawostki o zwierzętach oraz roślinach. Po obiedzie udaliśmy się na park linowy, gdzie pokonywaliśmy swój lęk wysokości! Wieczorem wzięliśmy udział w grze terenowej pełnej zagadek. Nie możemy doczekać się kolejnego dnia!

VIP, grupa Pani Weroniki Z.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od gry w siatkówkę, która idealnie rozruszała nas na dobry początek. Następnie wybraliśmy się nad jezioro, aby popływać na kajakach bezburtowych sit on top. Później nadszedł czas na sprawdzenie naszej zręczności i równowagi podczas zajęć, na których  musieliśmy wchodzić na skrzynki. Wszyscy bardzo dobrze poradziliśmy sobie z tym zadaniem. Po obiedzie malowaliśmy portrety swoich kolegów i koleżanek z grupy. Pod wieczór wzięliśmy udział w ognisku, na którym wspólnie śpiewaliśmy i bawiliśmy się. Na zakończenie dnia udaliśmy się na grę terenową pod nazwą Tropami Wodza.

VIP, grupa Pani Pauliny L.
Z samego rana udaliśmy się na park linowy, gdzie każdemu z nas udało się przejść dwa poziomy. Później graliśmy w jengę i bierki w rozmiarze XXL. W samo południe mieliśmy kolejne zajęcia wodne, tym razem pływaliśmy parami na kajakach turystycznych. Późnym popołudniem odbyły się pierwsze zajęcia z survivalu. Według wskazówek pana instruktora budowaliśmy schronienia przy użyciu wojskowej pałatki oraz nauczyliśmy się nowych pojęć z zakresu sztuki przetrwania. Sobotę zakończyliśmy ogniskiem i nocną grą terenową Tropami Wodza.

Kulka Open, grupa Pani Adrianny P.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy na placu grając w piłkę nożną, siatkówkę oraz uno. Po obiedzie cała grupa wybrała się nad jezioro na wspaniałą wyprawę kajakami. Podziwialiśmy piękno przyrody w rezerwacie przyrody Kulka. Po kolacji graliśmy w planszówki.

Kraina Smyka, grupa Pani Angeliki P.
Po śniadaniu wybraliśmy się na Urodziny Kubusia Puchatka, jednak najpierw musieliśmy rozwiązać kilka zadań, aby znaleźć odpowiedni prezent dla niego. Potem bawiliśmy się na plaży i graliśmy w kalambury. Po południu graliśmy w korfball, czyli koszykówkę na opak i w passball - piłkę nożną w zabawnych kolorowych spódnicach. Po kolacji graliśmy w dziuplę i tworzyliśmy własne gniotki!

Summer Art, grupa Pani Luizy S.
Czwarty dzień kolonii upłynął nam na grze w siatkówkę, szkicowaniu w plenerze oraz robieniu witraży. Później spróbowałyśmy swoich sił w karaoke. Było przy tym dużo zabawy, odkryliśmy również gwiazdy wokalu. Wieczorem mięliśmy ognisko, a na nim gry i zabawy oraz kontynuowaliśmy nasze śpiewy.