RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2020

Turnus II (08.07-18.07.2020)

Dzień 5 - niedzielne aktywności

Dodany: 2020.07.12

Aktywne Wakacje, grupa Pani Wiktorii S.
Niedzielny poranek zaczęliśmy bardzo aktywnie, bo od olimpiady sportowej, gdzie mieliśmy konkurencje zespołowe. Następnie korzystając ze słoneczka wybraliśmy się na plażę. Tuż po obiedzie poszliśmy na zajęcia Archery Challenge, czyli starcie łuczników. Następnie wybraliśmy się na quady, gdzie uczyliśmy się podstaw i jeździliśmy na nich. Zabawa była bardzo ekscytująca. A wieczorem cała grupą graliśmy w planszówki.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Izabeli P.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od gry we frisbee, następnie pod czujnym okiem pana ratownika pływaliśmy na rowerkach wodnych. Nauczyliśmy się też posługiwać kompasem podczas gry Błędny Azymut. Po obiedzie zagraliśmy w Enigmę, a wieczorem poznaliśmy zasady udzielania pierwszej pomocy.

Adrenalina, grupa Pani Karoliny B.
Pełni energii od samego rana mięliśmy zajęcia na poligonie, na którym czekał nas ogrom atrakcji, takich jak quady na małym i dużym torze, segway oraz drużynowe prowadzenie zorby. Z wilczym apetytem zjedliśmy obiad, następnie robiliśmy wianki z polnych kwiatów i graliśmy w gry planszowe. Po kolacji czekała nas niesamowita gra Enigma, która nauczyła nas podstawowych technik szyfrowania, będziemy mogli je wykorzystać w praktyce. Dzień zakończymy szaloną zabawą przy muzyce w Cool Clubie.

Adrenalina, grupa Pani Pauliny W.
Dzień zaczęliśmy od zajęć na poligonie, gdzie mięliśmy zorbing i jazdę na quadach. Wszyscy nauczyliśmy się jeździć na segwayu oraz na wielkim quadzie. Po obiedzie mięliśmy zajęcia z pierwszej pomocy. Najpierw była teoria, a potem sprawdziliśmy wiedzę w praktyce. Na plaży zrobiliśmy nosze i udzielaliśmy sobie nawzajem pierwszej pomocy mając do dyspozycji profesjonalna apteczkę lekarską. Potem była kolacja, po której graliśmy w siatkówkę oraz udaliśmy się na zajęcia Archery Challenge. Po zajęciach z instruktorem przygotowaliśmy się do wieczornych zabaw muzycznych.

Harry Potter, grupa Pani Anny B.
Dzień rozpoczęłyśmy od pływania kajakami sit on top. Podziwiałyśmy przy tym piękno przyrody otaczającej jezioro. Następnie plażowałyśmy i kąpałyśmy się w jeziorze Łęsk. Przed obiadem wzięłyśmy udział w quidditchu, czyli zawodach sportowych pomiędzy domami Hogwartu. Po południu tworzyłyśmy stwory z masy solnej. Będą to niezapomniane pamiątki przywiezione z naszego obozu. Dzień zakończyliśmy czytając Harry’ego Pottera.

Kulka Express, grupa Pana Michała A.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od sprawdzenia swojej celności na strzelnicy paintballowej. Później lepiliśmy z gliny różne kształty. Ostatnimi przedobiednimi zajęciami były kajaki typu sit on top. Po obiedzie rozegraliśmy mecz siatkówki oraz graliśmy w mafię w miasteczku. Na koniec dnia rozegraliśmy mecz koszykówki.

Kulka Express, grupa Pani Dominiki M.
Dzień zaczęliśmy śpiewająco od zajęć karaoke, potem udaliśmy się na plażę, gdzie mogliśmy trochę odpocząć. Następnie pomalowaliśmy nasze wcześniej wykonane figurki z gliny. Przed obiadem graliśmy w kalambury i dokończyliśmy flagę obozową. W drugiej części dnia czekały na nas takie zajęcia, jak: symulator kosmiczny, mega gry oraz gra francuska i tańce integracyjne.

33 Przygody, grupa Pani Marii G.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od zajęć Ale Cyrk!, na których uczyliśmy się chodzić na szczudłach. Następnie udaliśmy się na plażę. Po plaży wybraliśmy się na park linowy, przechodząc dwa poziomy trudności. Po obiedzie razem z instruktorem poszliśmy na segway, a wieczorem konstruowaliśmy gigantyczne budowle.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Eweliny H.
Dzień na Kulce rozpoczęliśmy od fantastycznej zabawy, z pozoru znanej - układanie klocków, lecz nie takich zwykłych, plastikowych i małych, tylko ogromnych zrobionych z gąbki. Układaliśmy z nich jengę, tworzyliśmy dom, wieżę. Było dużo śmiechu i radości. Następnie graliśmy w passball i korfball, grę utrudniały nam ogromne spódnice, graliśmy nie widząc swych nóg. Kolejną atrakcją było tworzenie postaci Star Wars z gliny, zaś następną Archery Soft, czyli strzelanie z łuku do tarczy. Dzień zakończyliśmy zabawą przy muzyce.

Projekt Kulka, grupa Pani Mileny J.
Dzień rozpoczęliśmy od wyjścia na plażę, gdzie mogliśmy pływać i opalać się. Dowiedzieliśmy się dużo na temat graffiti, a potem wykonaliśmy własne, oryginalne logo. Po obiedzie mieliśmy karaoke. Śmiechu było co niemiara, ale każdy uczestnik się starał. Podczas zajęć savoir-vivre mięliśmy naukę dobrego wychowania. Wieczorem graliśmy w grę francuską.

Projekt Kulka, grupa Pani Aleksandry Ś.
Po śniadaniu udaliśmy się na plażę, a następnie mieliśmy zajęcia z zumby. Po obiedzie odbyły się najbardziej oczekiwane zajęcia linowe, wspinaliśmy się na wieżę, którą układaliśmy ze skrzynek. Pograliśmy również w grę pif-paf. A na koniec dnia nauczyliśmy się technik szyfrowania wiadomości, którą podczas gry mieliśmy okazje wykorzystać.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Gabrieli O.
Dzień zaczęliśmy od zajęć survivalovych w lesie. Dowiedzieliśmy się podstawowych rzeczy dotyczących przetrwania w trudnych warunkach oraz zbudowaliśmy schronienie z pałatki. Następnie byliśmy na plaży, gdzie pływaliśmy w jeziorze i spędzaliśmy wspólnie czas na grach i zabawach. Potem rozegraliśmy dwie gry paintballowe. Następnie na zajęciach z wychowawcą poznaliśmy różne szyfry i uczyliśmy się szyfrować. Zagraliśmy także w mafię w miasteczku. Dzień zakończyliśmy nocną rozgrywką paintballową.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pana Macieja M.
Dziś po porannej zaprawie i śniadaniu rozegraliśmy mecz siatkówki. Później poszliśmy na plażę i pod okiem pana ratownika kąpaliśmy się w jeziorze Łęsk. Następnie udaliśmy się na zajęcia, na których uczyliśmy się strzelać z wiatrówki, najlepiej szło Olkowi. Po obiedzie udaliśmy się na wycieczkę po jeziorze w smoczej łodzi. Ostatnimi zajęciami dzisiaj był paintball, na którym graliśmy mecz o flagę.

Active Camp, grupa Pani Klaudii K.
Dzień rozpoczęliśmy wizytą na plaży. Następnie odbyły się zajęcia eurobungee. Było zabawnie, po skakaliśmy bardzo wysoko i robiliśmy różne akrobacje w powietrzu. Po obiedzie rozegraliśmy gry paintballowe na terenie ośrodka. Potem graliśmy we frisbee ultimate. Dzień zakończył się grą Awantura o Wiedzę.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Malwiny Z.
Niedzielny dzień minął bardzo fajnie. Najpierw poranny rozruch, a po śniadaniu czekały nas zajęcia Ale Cyrk! Jeździliśmy na dziwnym rowerze, ciężko było nabrać prędkości, ale pomagaliśmy sobie i to ułatwiło jazdę, było super! Następnie byliśmy na strzelnicy paintballowej, było czadowo, nauczyliśmy się poprawie trzymać broń oraz strzelaliśmy do tarcz. Kilka osób trafiło w dziesiątkę i zostało nagrodzonych przez pana instruktora. Potem projektowaliśmy odznaki – dowódca i podpułkownik. Segway to była dla nas nowość, nauczyliśmy się jeździć na tym dwuśladowym pojedzie, każdy robił to bezbłędnie. Dzień zakończyliśmy grą francuską, było dużo śmiechu.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Wiktorii T.
Po pysznym śniadaniu graliśmy w gry zespołowe. Później pływaliśmy po jeziorze przy pięknym słońcu na kajakach dwuosobowych po jeziorze Łęsk. Po obiedzie graliśmy w gry świata. Następnym punktem naszego dnia była gra terenowa Enigma. Musieliśmy szyfrować wiadomości. Po kolacji puszczaliśmy bańki, było przy tym trochę rywalizacji, kto zrobi większą bańkę.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki F.
Nasza przygoda na poligonie zaczęła się od razu po śniadaniu. Jeździliśmy na elektrycznych pojazdach segwayach, quadach oraz pokonywaliśmy tor w wielkiej kuli, czyli zorbie. Po obiedzie mieliśmy okazję poćwiczyć naszą celność podczas paintballu. Po kolacji natomiast integrowaliśmy się grając w kryminalna grę. Dzień zakończyliśmy rozwijając swoje umiejętności taneczne podczas zabawy przy muzyce. Po tak intensywnym dniu zbieramy siły na kolejny pełen wyzwań dzień!

Summer Challenge, grupa Pani Nikoli B.
Poranek przywitał nas pięknym słońcem. Od razu po pysznym śniadaniu udaliśmy się na poligon. Podziwialiśmy piękno przyrody, a na miejscu mieliśmy możliwość przejechać się po krętym torze quadowym oraz segwayowym, a także skorzystać z zorby. Po obiedzie sprawdzaliśmy swoją celność podczas strzelania z wiatrówek. Było super! Wieczorem udaliśmy się na zabawę taneczną w rytmie największych hitów.

Summer Challenge, grupa Pani Wiktorii S.
Dziś na poligonie mieliśmy okazję pokonać wyznaczony tor na specjalnie przygotowanych quadach oraz bawiliśmy się w pchniecie kulą na ślepo. Marcin świetnie poradził sobie w roli lidera! Po powrocie mieliśmy zajęcia muzyczne, dzięki którym nauczyliśmy się solmizacji. Wieczorem wzięliśmy udział w długo wyczekiwanych zajęciach z muzyką.

VIP, grupa Pani Weroniki Z.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć na poligonie, gdzie korzystaliśmy z wielu czekających na nas atrakcji. Jeździliśmy na quadach i segwayu terenowym oraz bawiliśmy zorbą na torze przeszkód. Następnie po bardzo smacznym obiedzie udaliśmy się na boisko i graliśmy w korfball i passball. Nie było łatwo, bo grę utrudniały spódnice, które zasłaniały nogi. Później nadszedł czas na żyroskop, a na koniec dnia udaliśmy się do Cool Clubu na zabawę taneczną przy muzyce.

VIP, grupa Pani Pauliny L.
Pełni sił po śniadaniu ruszyliśmy na poligon. Tam pod czujnym okiem instruktorów korzystaliśmy z różnych ciekawych atrakcji. Była to między innymi jazda na segwayu, przejażdżka quadem po trudnym terenie czy toczenie wielkiej dmuchanej kuli na specjalnym torze. Po zasłużonym odpoczynku uczestniczyliśmy w kolejnych zajęciach z survivalu. Nauczyliśmy się na nich posługiwać krzesiwem oraz dowiedzieliśmy się, w jaki sposób możemy pozyskiwać wodę zdatną do spożycia. Cześć praktyczna zajęć przyniosła nam wiele frajdy. Wieczorem mieliśmy trening strzelecki na strzelnicy paintballowej oraz zabawę przy muzyce.

Kulka Open, grupa Pani Adrianny P.
Po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia na parku linowym. Park ma dwa poziomy trudności, dzięki czemu każdy mógł skorzystać. Potem odbyły się zajęcia wychowawcze. Grupa zagrała kilka meczy w unihokeja. Po obiedzie poszliśmy na rozgrywkę paintballową. Wróciliśmy nieco ubarwieni farbami z kulek, ale zadowoleni.

Kraina Smyka, grupa Pani Angeliki P.
Od rana przeżywaliśmy przygody na parku linowym, poziomy trudności były różne, ale wszyscy poradziliśmy sobie wzorowo. Później były zabawy na plaży, trochę się integrowaliśmy. Było fajnie i zabawnie. Na zajęciach zrobiliśmy własne poduszki! Śpi się na nich wygodnie. Po obiedzie próbowaliśmy swoich sił na dwuśladowym pojeździe elektrycznym. Po krótkim treningu już jeździliśmy na segwayach, a potem graliśmy w zajączki i w księżniczki i zamki. Po kolacji graliśmy w siatkówkę i w pif-paf.

Summer Art, grupa Pani Luizy S.
Dzień rozpoczęłyśmy zajęciami z quillingu. Piękne obrazki z zastosowaniem specjalnej techniki będą wspaniała pamiątką z naszego obozu. Później skakałyśmy na trampolinach eurobungee. Skoki oraz akrobacje na wysokościach dały nam dużo adrenaliny. Następnie tworzyłyśmy rzeźby z gliny. Po obiedzie nauczyłyśmy się strzelać z łuków. Wieczorem miałyśmy zabawę taneczną!