RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2020

Turnus III (19.07-29.07.2020)

Dzień 2 - oderwać nas od zabawy? Niemożliwe!

Dodany: 2020.07.20

Aktywne Wakacje, grupa Pani Joanny K.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od porannej rozgrzewki. Po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia linowe, w czasie których wspominaliśmy się na wieżę zbudowaną ze skrzynek. Wzięliśmy też udział w warsztatach doskonalenia technik pływackich. Po obiedzie mieliśmy okazję wspólnie bawić się przy popularnych grach planszowych w wersji XXL. Wieczorem wzięliśmy udział w zabawie przy muzyce.

Adrenalina, grupa Pani Angeliki P.
Po śniadaniu trenowaliśmy naszą celność na strzelnicy paintballowej. Potem pokonywaliśmy powietrzne przeszkody oraz nasze własne wewnętrzne lęki na parku linowym. Zdecydowanie czuliśmy adrenalinę! Następnie uczyliśmy się jeździć na quadzie. Po obiedzie graliśmy w dziuplę i dyrygenta, zaś po kolacji wspinaliśmy się na skrzynki i świetnie bawiliśmy się na zabawie przy muzyce!

Harry Potter, grupa Pani Pauliny N.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy konkursem na najlepsza miotłę czarodzieja! Później uczyliśmy się strzelać z łuku. Okazało się, że celność trzeba jeszcze potrenować, ale nie jest źle. Nauczyliśmy się też nowej techniki rzeźby z papieru i sznurka. Dzień zakończyliśmy wspólnym robieniem bransoletek, które będą naszą pamiątką z tej kolonii.

Kulka Express, grupa Pana Weroniki W.
Drugi dzień w Kulce już za nami. Z samego rana stworzyliśmy flagę ekspresowych kulek. W bitwa o immunitet rywalizowaliśmy do samego końca. Tuż przed obiadem pływaliśmy na rowerkach wodnych. Następnie mieliśmy możliwość stworzenia własnych poduszaków, są jedyne w swoim rodzaju. Ekstremalna atrakcja czekała na końcu. Strzelnica paintballowa to coś, na co czekaliśmy cały dzień.

33 Przygody, grupa Pani Pauliny L.
Z samego rana udaliśmy się na ściankę wspinaczkową, gdzie każdy z nas miał możliwość sprawdzić swoją wytrzymałość. Następnie tworzyliśmy ciekawe konstrukcje z plastikowych rurek. Zaprojektowaliśmy m.in. ośrodek Kulka, Sukiennice oraz dwupoziomowe domy. W dalszej kolejności jeździliśmy na segwayu pokonując tor przeszkód oraz uczestniczyliśmy w grze edukacyjnej Awantura o Wiedzę. To był super dzień!

33 Przygody, grupa Pani Kamili W.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od ścianki wspinaczkowej o czterech różnych poziomach trudności. Potem graliśmy w dwa ognie. Następnie mieliśmy możliwość grać w gry popularne w różnych częściach świata np. kubb czy bule. Po obiedzie robiliśmy bańki w rozmiarze XXL. Graliśmy również w mafię oraz siatkówkę, a po kolacji braliśmy udział w paru zabawach, żeby się jeszcze lepiej poznać. Wieczór spędziliśmy na zajęciach Archery Challegne, na których pod bacznym okiem pani instruktor uczyliśmy się strzelać z łuku. Strzała była zakończona gąbką, a celowaliśmy do dużych klocków, dzieląc się wcześniej na drużyny.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Oliwii O.
Tego dnia wszyscy dzielni padawani nauczyli się władać mieczem świetlnym na specjalnym szkoleniu. Po opanowaniu układów i pokazowej walce na miecze mieliśmy okazję dowiedzieć się nieco o przetrwaniu w trudnych warunkach. Zajęcia survivalu zakończyliśmy tworząc namioty z wojskowych pałatek. To nie był jednak koniec wrażeń! Tego dnia odbyły się również przygotowania do kosmicznego balu. Zabawy przy muzyce i dużo, dużo energii! A to dopiero początek naszej przygody.

Projekt Kulka, grupa Pani Aleksandry Ś.
Kolejny dzień kolonii zaczęliśmy od tworzenia unikatowych rzeźb z gliny. Wyszły nam one fantastycznie. Następnie poznaliśmy gry z różnych zakątków świata, najbardziej przypadła nam do gustu gra pochodząca z Francji - bule. Przechodziliśmy przez dwupoziomowy park linowy. Bardzo nam się tam podobało! Na koniec dnia udaliśmy się na rekreacyjna wyprawę rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Pauliny B.
Ranek, po naszej pierwszej nocy na podobozie, rozpoczęliśmy od rozgrywki w paintball. Podzieliliśmy się na dwie grupy i rozegraliśmy turniej. Po tych zajęciach udaliśmy się na plażę, gdzie czekał na nas ratownik. Dowiedzieliśmy się, że nasz mityczny statek zatonął i musieliśmy zbudować tratwy, aby się uratować. Zbudowaliśmy je szybko i wykonaliśmy zadanie celująco! Po obiedzie zmierzyliśmy się z parkiem linowym, a następnie uszyliśmy pagony na nasze mundury. A po tym dzień zakończyliśmy zabawami przy muzyce.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Michała A.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy na jezioro smoczą łodzią. Później rozegraliśmy mecz paintballu typu deathmatch. Po obiedzie sprawdziliśmy naszą celność strzelając z wiatrówki. Po kolacji mieliśmy zajęcia związane z wyszywaniem pagonów, a wieczorem bawiliśmy się przy muzyce w Cool Clubie.

Fort Kulka, grupa Pani Gabrieli K.
Dzień zaczęliśmy od wykonania wspólnej flagi, chłopcy mogli wykazać się talentem artystycznym i ponieść wyobraźni. Późnej uczyliśmy się podstaw musztry, wiedzą wykazał się Darek. Po obiedzie mieliśmy zajęcia, na których wspinaliśmy się na skrzynki. Najwyższą wieżę zbudował Patryk. Na koniec dnia popłynęliśmy w rejs po jeziorze smoczą łodzią. Wszyscy wesoło i miło spędzili dzień.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Małgorzaty K.
Dziś z rana poszliśmy na plażę, gdzie pod okiem ratownika doskonaliliśmy technikę pływania, graliśmy też w piłkę plażową. Następnie zrobiliśmy pamiątkowe bransoletki. Po obiedzie byliśmy na strzelnicy paintballowej, na której ćwiczyliśmy celność. Wieczorem bawiliśmy się przy muzyce.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Agaty G.
Drugi dzień rozpoczęliśmy od codziennej porannej rozgrzewki. Po śniadaniu odbyły się nasze pierwsze zajęcia, na których nauczyliśmy się tworzenia bransoletek z paracordu. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie razem bawiliśmy się w wodzie oraz wzięliśmy udział w zajęciach doskonalenia technik pływackich. Po obiedzie udaliśmy się na zajęcia z musztry, gdzie nauczyliśmy się technik prawidłowego marszu i kilku zasad wojskowych.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Mileny J.
Dziś słonecznego dnia po śniadaniu wszyscy wybraliśmy się na plażę. Mogliśmy opalać się i pływać. Ratownik nadzorował nas i pokazywał różne techniki pływania. Wspinaliśmy się też na skrzynki. Każdy mógł przetestować swoją równowagę układając wieżę ze skrzynek. Po obiedzie wybraliśmy się na quady. Wieczór zakończyliśmy wspólną zabawą przy muzyce.

Summer Challenge, grupa Pani Nikoli B.
Swój dzień na Kulce rozpoczęliśmy od wodnego wyzwania udając się nad malownicze jezioro Łęsk i korzystając z rowerków wodnych. Następnie odbyła się profilaktyczna wizyta u pielęgniarki, która przypomniała nam o zasadach bezpieczeństwa sanitarnego, a potem zagraliśmy w mafię w miasteczku. Po południu mieliśmy możliwość sprawdzić się na ściankach wspinaczkowych o czterech, różnych poziomach trudności. Szyfry również nie są już dla nas zagadką, gdyż przemiła pani instruktorka zapoznała nas z nami, a następnie zagraliśmy w grę, w której je wykorzystaliśmy. Swój dzień zakończyliśmy przejazdem krętej trasy na segwayach.

Summer Challenge, grupa Pani Zuzanny H.
Kolejny dzień pełen wrażeń. Po porannej przygodzie z jazdą quadem i wspólnymi zabawami nadszedł czas na piłkarskie wyzwania. Po obiedzie próbowaliśmy swoich sił podczas treningu równowagi, czyli jazda na segwayu. Nauka była intensywna, ale chyba wrócimy jeszcze do tego zadania. Dzień zakończyliśmy wspólną grą.

Summer Challenge, grupa Pani Weronika F.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od skrzynek, zrobiliśmy konkurs kto zrobi najwyższą wieżę i stanie na niej. Udało się! Następnie wybraliśmy się do pielęgniarki, która zapoznała nas z podstawowymi zasadami i profilaktyką. Następnie zagraliśmy w terenową grę Błędny Azymut, gdzie za pomocą kompasu wyznaczaliśmy trasy i rozwiązywaliśmy zagadki. Po obiedzie zagraliśmy w piłkę na opak, czyli piłkę nożną passball i korfball - koszykówkę w nieco innej odsłonie. Po kolacji przejechaliśmy się na segwayach, czyli dwukołowych pojazdach elektrycznych. Po tak intensywnym dniu zbieramy siły na kolejny!

VIP, grupa Pani Alicji S.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy mini regatami, pływaliśmy kajakami sit on top. Każdy dostał osobny kajak, wiec musieliśmy nauczyć się sterowania. Poznaliśmy piękno jeziora Łęsk, wraz z interesującymi faktami na jego temat. Następnie sprawdziliśmy swoje umiejętności strzeleckie, przełamywaliśmy swoje lęki oraz uczyliśmy się podstaw strzeleckich. Sprawdzaliśmy swoją celność poprzez tarcze o różnych odległościach. Kolejną atrakcją było eurobungee, nasz trening powietrznych ewolucji pozwolił nam przełamać kolejne bariery oraz nauczyć się salta w przód i tył. Jeździliśmy również quadami na terenie ośrodka. Wieczór zakończyliśmy zabawą taneczną.

VIP, grupa Pani Julii O.
To był pracowity dzień. Rozpoczęliśmy go w parku linowym, gdzie przeszliśmy po dwóch trasach o różnych poziomach trudności. Po krótkiej przerwie mieliśmy okazję pojeździć quadem po specjalnie przygotowanym torze. Następnie udaliśmy się na strzelnicę paintballową, gdzie odbyliśmy trening celności, strzelając do tarcz w różnej odległości. Potem graliśmy też w gry integracyjne na spostrzegawczość. Po kolacji doskonaliliśmy swoje umiejętności przeżycia w trudnych warunkach na specjalnych zajęciach survivalowych. Wieczór zakończyliśmy zabawą taneczną.

Kulka Open, grupa Pani Emilii K.
Piękny i słoneczny dzień rozpoczęliśmy od nauki strzelania z łuku. Najlepszym strzelcem okazał się Mikołaj. Następnie zmierzyliśmy się w łuczniczym starciu Archery Challenge. Po pysznym obiedzie nadszedł czas na rowery wodne. Mogliśmy podziwiać piękne jezioro Łęsk. Wszyscy byliśmy bardzo zadowoleni. Na koniec mieliśmy gry i zabawy integracyjne. Nauczyliśmy się współpracować i spędziliśmy naprawdę świetne chwile we wspólnym gronie.

#CampGirl, grupa Pani Aleksandry Z.
Dzień rozpoczęłyśmy od wyprawy rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk, to był przyjemny czas. Kolejno brałyśmy udział w grach i zabawach integracyjnych, dzięki którym miałyśmy okazję poznać swoje mocne strony. Po obiedzie przyszedł czas na bambonadę, z klocków tworzyliśmy ogromne rzeźby i budowle, mogliśmy poczuć się jak prawdziwi artyści. Wieczorem odbyła się gra terenowa, podczas której poznałyśmy zasady pierwszej pomocy a następnie wykorzystałyśmy zdobytą wiedzę podczas fabularyzowanej gry. Już nie możemy doczekać się kolejnych atrakcji!

#CampGirl, grupa Pani Wiktorii D.
Po śniadaniu miałyśmy zajęcia eurobungee, gdzie wyposażone w uprząż mogłyśmy poskakać na trampolinach. Następnie grałyśmy w mega gry, układałyśmy jengę z gigantycznych klocków oraz grałyśmy w bierki. Po obiedzie lepiłyśmy z gliny pamiątki z kolonii, które zabierzemy do domu.