RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2020

Turnus III (19.07-29.07.2020)

Dzień 3 - nasze cudne jezioro

Dodany: 2020.07.21

Aktywne Wakacje, grupa Pani Joanny K.
Trzeci dzień kolonii rozpoczęliśmy od nauki strzelania z wiatrówki. Później, ponieważ pogoda sprzyjała, spędziliśmy czas na kąpielowych i plażowaniu. Po obiedzie pokonaliśmy dwa tory przeszkód w parku linowym. Wieczorem wspólnie wypłynęliśmy smoczą łodzią na jezioro Łęsk.

Adrenalina, grupa Pani Angeliki P.
Z samego rana wyruszyliśmy na podboje jeziora Łęsk na kajakach sit on top. Po udanej wyprawie zostaliśmy na plaży, aby popływać i pograć w gry karciane ciesząc się piękną pogodą. Potem uczyliśmy się strzelać z łuku. Po południu odbyliśmy zajęcia z survivalu, na których obejrzeliśmy przykładowe wojskowe racje żywnościowe oraz wzięliśmy udział w lekcji kamuflażu. Wieczorem graliśmy w grę fruit ninja i integrowaliśmy się piekąc kiełbaski przy ognisku.

Harry Potter, grupa Pani Pauliny N.
Dzisiaj wspólnymi siłami pokonaliśmy bazyliszka. Przeszliśmy park linowy, co było dla nas dużym wyzwaniem, ale wszyscy poradziliśmy sobie wspaniale. Później wzięliśmy udział w meczu quidditcha.  Gra była zacięta i wskrzesiła w nas ducha rywalizacji. Bawiliśmy się wspaniale. Na koniec wspólnie bawiliśmy się na zabawie tanecznej.

Kulka Express, grupa Pana Weroniki W.
Kolejny dzień rozpoczął się artystycznie. Rzeźby z gliny były bardzo kreatywne. Na ściance wspinaczkowej były cztery poziomy. Każdy z nas mógł sprawdzić swoje siły wspinając się na sam szczyt. Po południu czekała na nas plaża oraz kąpiel w jeziorze. Po obiedzie poznaliśmy zasady survivalu. Od dzisiaj potrafimy przeżyć w lesie. Pod wieczór czekała na nas zabawa Awantura o Wiedzę, podczas której rywalizowaliśmy o kolejny immunitet. Zabawy taneczne na koniec dnia podsumowały ten wspaniały dzień.

33 Przygody, grupa Pani Pauliny L.
Z samego rana udaliśmy się na zajęcia strzeleckie, podczas których nauczyliśmy się posługiwać wiatrówką sprężynową. Każdy z nas oddał dwie serie strzałów do papierowej tarczy. Następnie pod czujnym okiem ratownika doskonaliliśmy swoje umiejętności pływackie. Będąc nad jeziorem, mieliśmy też czas na swobodne kąpiele i odpoczynek na piasku. Popołudniu poznaliśmy zasady udzielania pierwszej pomocy, po czym zdobytą wiedzę wykorzystaliśmy w trakcie fabularyzowanej gry Ranny Lotnik. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Mafia. Naszym zadaniem było zebranie wskazówek, które finalnie pomogły nam rozwiązać zawiłą zagadkę.

33 Przygody, grupa Pani Kamili W.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od wyprawy na rowerach wodnych po jeziorze Łęsk, a następnie mieliśmy czas na plażowanie, odpoczynek i wodne zabawy. Potem odwiedziliśmy strefę, w której znajduje się eurobungee. Zabezpieczeni specjalną uprzężą mogliśmy skakać najwyżej jak umiemy, a kto z nas umiał, mógł robić salta w powietrzu. Po obiedzie pod okiem pana instruktora mieliśmy okazję nauczyć się strzelać z wiatrówki, a wieczór spędziliśmy na grze terenowej Mafia.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Oliwii O.
Tego dnia pogoda dopisała, więc odbyło się, u nas tak wyczekiwane, plażowanie i kąpiele pod czujnym okiem ratownika. Następnie mięliśmy wyjątkowe zajęcia, które przygotowują nas do miana rycerza Jedi. Było to strzelanie, lewitacja na trampolinach i super tor przeszkód. Mega aktywny dzień!

Projekt Kulka, grupa Pani Aleksandry Ś.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od poznania budowy łuku i strzały oraz prawidłowej postawy strzeleckiej. Nauczyliśmy się strzelać z łuków, a najlepszym strzelcem okazał się Wiktor. Udaliśmy się  do lasu i poznaliśmy podstawy survivalu oraz jego rodzaje. Budowaliśmy tam schronienie z wojskowej pałatki i poznaliśmy wyposażenie puszki survivalowej. Układaliśmy też wieżę ze skrzynek, jednocześnie się na nią wspinając. Najwyżej wspięli się Wiktor i Zuzia. Wypłynęłyśmy na wyprawę kajakami po jeziorze. Udało nam się znaleźć sprawcę przestępstwa, które miało miejsce w pewnym włoskim miasteczku. A dzisiejszy dzień zakończyliśmy świetną zabawą taneczną przy muzyce.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Pauliny B.
Dzień rozpoczęliśmy od smoczej łodzi, na której opłynęliśmy malutką wysepkę wiosłując w rytm bębna. To był również pierwszy dzień z musztrą. Poznaliśmy jej tajniki i od tej pory poruszamy się w zwartym szyku. Przed obiadem pokonaliśmy tor quadem. Po obiedzie przyszedł czas na plażowanie i kąpiel. Tego dnia zagraliśmy również w grę fabularyzowaną, a dzień zakończyliśmy przy wspólnym ognisku.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Michała A.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć z musztry. Następnie pokonaliśmy dwie trasy na parku linowym oraz zbudowaliśmy tratwę, na której wypłynęliśmy na jezioro. Po obiedzie zrelaksowaliśmy się na plaży oraz popływaliśmy w jeziorze. Przed kolacją zagraliśmy również w grę terenowa pod nazwą Szpion. Na koniec dnia bawiliśmy się i śpiewaliśmy przy ognisku.

Fort Kulka, grupa Pani Gabrieli K.
W dniu dzisiejszym zajęcia zaczęliśmy od nauki jazdy na quadach. Poznaliśmy podstawy budowy oraz jazdy. Każdy miał okazję przejechać się razem z instruktorem. Popołudnie spędziliśmy na plaży nad jeziorem. Następnie razem z panem ratownikiem szkoliliśmy umiejętności pływania. Mieliśmy również okazje wykazać się na strzelnicy paintballowej. Andrzej i Cyprian wykazali się szczególną celnością. Po tych zajęciach spędziliśmy czas na parku linowym. Adam poradził sobie najlepiej. Dzień zakończyliśmy wesoło, zabawą przy muzyce.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Małgorzaty K.
Dziś rano pływaliśmy na pontonach, które sami zbudowaliśmy. Następnie wzięliśmy udział w zajęciach z musztry, gdzie nauczyliśmy się chodzić prawdziwym żołnierskim krokiem. Po obiedzie wzbijaliśmy się w górę skacząc na eurobungee oraz wspięliśmy się na ściankę wspinaczkową. Wieczorem odbyła się Mazurska Przygoda, czyli świetna gra terenowa.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Agaty G.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od strzelnicy paintballowej, gdzie poznaliśmy techniki strzelania z broni do tarczy kolorową amunicją. Następnie udaliśmy się na plażę, kąpaliśmy się, pływaliśmy oraz bawiliśmy się w różne gry i zabawy z użyciem piłki. Po obiedzie ponownie wróciliśmy na plażę, gdzie samodzielnie zbudowaliśmy tratwę i na niej płynęliśmy. Ale to jeszcze nie koniec naszych atrakcji, bo z uśmiechami na twarzy udaliśmy się na quady, każdy z nas z panem instruktorem zrobił po siedem okrążeń.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Mileny J.
Dzień rozpoczęliśmy od robienia baniek XXL. Mieliśmy też grę terenową Tron Króla Juliana. Szukałyśmy zagadek po całym ośrodku. Wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Hania weszła na samą górę. Po obiedzie świetnie bawiliśmy się chodząc na szczudłach i jeżdżąc dziwnym rowerem. Pływaliśmy też kajakami sit on top po jeziorze Łęsk. Dzień zakończyliśmy wspólnymi grami i zabawami.

Summer Challenge, grupa Pani Nikoli B.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od przejażdżki quadowej. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie tańczyliśmy, śpiewaliśmy, graliśmy w karty. Kolejną atrakcją była wspinaczka na wieży ze skrzynek, którą samodzielnie zbudowaliśmy. Najlepszy okazał się Antoni, udało mu się ułożyć maksymalną liczbę skrzynek, aż 20! Po obiedzie ruszyliśmy na naukę strzelania z łuków. Okazało się, że nasza celność jest bardzo dobra. Było super! Swój dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Mafia, podczas której udało nam się rozwiązać zagadkę tajemniczej kradzieży biżuterii. Z niecierpliwością czekamy na jutrzejsze wyzwania!

Summer Challenge, grupa Pani Zuzanny H.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy zajęciami ze wspinaczki w uprzęży. W konkursie na najwyższe wejście najwyższy wynik uzyskali Mateusz i Janek. Kolejną atrakcję stanowiła wyprawa rowerami wodnymi przez malownicze jezioro Łęsk. Następnie mieliśmy okazję wyznaczać azymut za pomocą kompasu, by odnaleźć ukryte zagadki. Po obiedzie nastąpiła kolejna wyczekiwana chwila nad jeziorem, czyli gra w waterpolo. Ostatnią atrakcją tego dnia była gra terenowa.

Summer Challenge, grupa Pani Weronika F.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od ścianki wspinaczkowej, która ma cztery poziomy trudności. Popołudnie spędziliśmy na plaży opalając się i pływając. Następnie podziwialiśmy widoki krajobrazowe z rowerków wodnych, którymi pływaliśmy po jeziorze Łęsk. Po obiedzie zagraliśmy w waterpolo, czyli piłkę w wodzie, dzięki czemu mogliśmy się bardziej zintegrować. Po kolacji zagraliśmy w żywioły, które sprawdziły nasz refleks i wiedzę przyrodniczą. Na końcu czekała na nas gra terenowa Mafia. Musieliśmy na podstawie czekających na nas podpowiedzi w lesie znaleźć przestępcę. Po takiej dawce wrażeń zbieramy siłę na kolejny dzień!

VIP, grupa Pani Alicji S.
Trzeci dzień zaczął się wyjściem na park linowy, na początku przeszliśmy tor podstawowy. Większa zabawa rozpoczęła się wraz z rosnącym poziomem toru, na wyżej zamocowanej trasie przechodziliśmy przez takie atrakcje jak ścianka wspinaczkowa w powietrzu. Później udaliśmy się na plażowanie oraz kąpanie. Następnie pod okiem ratownika graliśmy w wodną grę waterpolo, podzieleni na grupy wbijaliśmy piłkę do bramki przeciwnika. Dzisiaj znowu jeździliśmy quadami, lecz nasza jazda była już o wiele bardziej zaawansowana. Kilkoro z nas mocno polubiła jazdę czterokołowcem. Wieczorne ognisko podsumowało nasz dzisiejszy dzień, gry, zabawy i piosenki przy ogniu zacieśniły nasze więzi.

VIP, grupa Pani Julii O.
Kolejny dzień na Kulce minął nam na wyjątkowych grach i zabawach. Najpierw zmierzyliśmy się z ogromnymi wersjami popularnych gier - klockami jenga, bierkami i scrabble. Następnie odbyliśmy trening zręczności, wspinając się na wieżę ze skrzynek. Potem odbył się mecz waterpolo. Po obiedzie kontynuowaliśmy zabawy, tym razem grając w gry z różnych części świata. Nasz dzień zakończyło ognisko z pieczeniem kiełbasek i zabawami integracyjnymi.

Kulka Open, grupa Pani Emilii K.
Po śniadaniu zapoznaliśmy się z alfabetem Morse'a oraz poznaliśmy telefony polowe. Wszystkim udało się rozwiązać zagadki. Następnie przeprowadziliśmy rozgrywki w siatkówkę. Gra była pełna emocji. Po smacznym obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie cieszyliśmy się piękną pogodą oraz kąpaliśmy się w jeziorze Łęsk. Kolejno przyszedł czas na naukę strzelania z wiatrówki. Każdemu udało się trafić w tarczę. Dzień zakończyliśmy zabawą przy muzyce.

#CampGirl, grupa Pani Aleksandry Z.
Dzień rozpoczęłyśmy od  zajęć, podczas których miałyśmy szansę aby skakać na eurobungee, aż po same niebo! Następnie wybraliśmy się na plażę, aby udoskonalić swoje umiejętności pływackie pod okiem ratowników. Kolejno stworzyłyśmy pamiątkowe znaczki z kolonii, które będą nam przypominać o tym świetnie spędzonym czasie w Kulce. Po pysznym obiedzie uczyliśmy się jeździć na segwayu. To było super doświadczenie! Wieczorem tańczyłyśmy i bawiłyśmy się podczas zabawy przy muzyce.

#CampGirl, grupa Pani Wiktorii D.
Dzisiaj po śniadaniu tworzyłyśmy swoje autorskie znaczki oraz koszulki. Będzie to naszą pamiątką z obozu. Na kolejnych zajęciach instruktor przypomniał nam jak udzielać pierwszej pomocy. Po obiedzie pływałyśmy rowerami wodnymi. Był to przyjemny czas spędzony na wodzie przy pięknej pogodzie.