RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2020

Turnus IV (30.07-09.08.2020)

Dzień 3 - skaczmy do góry jak kangury!

Dodany: 2020.08.01

Aktywne Wakacje, grupa Pani Zuzanny M.
Dzień rozpoczęliśmy aktywnie od rozruchu. Przed południem jeździliśmy na dziwnym rowerze na zajęciach Ale Cyrk! Następnie wspinaliśmy się do chmur po skrzynkach. Graliśmy również w unihokej. Kąpaliśmy się w jeziorze szlifując nasze umiejętności pływackie pod okiem ratowników. Na zakończenie dnia pływaliśmy w smoczej łodzi.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Natalii Z.
W kolejnym aktywnego pobytu od rana rozruszaliśmy nasze kości przed śniadankiem. Wczesnym przedpołudniem graliśmy w koszykówkę a po obiedzie czekało na nas błogie leżenie na plaży. Po południu była prawdziwa  moc wrażeń, w postaci  gier terenowych – Błędny Azymut i Mafia.

Adrenalina, grupa Pani Patrycja K.
Rano bawiliśmy się grając w gry w rozmiarze XXL, były to jenga, scrable oraz bierki. Potem udaliśmy się do lasu na survival, gdzie uczuliśmy się sztuki kamuflażu. Trenowaliśmy także swoją celność na strzelnicy paintballowej. Po obiedzie ćwiczyliśmy swoje umiejętności wokalne podczas karaoke. Wieczorem spędziliśmy troszkę czasu z naszą wychowawczynią grając w siatkówkę. Dzień zakończyliśmy zajęciami o nazwie Ranny Lotnik ucząc się zasad pierwszej pomocy.

Active Camp, grupa Pani Adrianny P.
Ten dzień zaczęliśmy od wyjścia na poligon, gdzie podzieliliśmy się na dwie drużyny i rozegraliśmy dwie gry paintballowe. Wszyscy bardzo dobrze się bawiliśmy. Po powrocie odpoczęliśmy i poszliśmy pograć w piłkę nożną. Po obiedzie zagraliśmy w mega gry i gry świata, które bardzo się wszystkim spodobały. Cały dzień upłynął nam w miłej atmosferze.

Harry Potter, grupa Pani Natalii K.
Kolejny dzień kolonii rozpoczęliśmy od rozgrywki quidditcha razem z drugą grupą Potterów. Następnie czekała na nas gra terenowa Więzień Azkabanu, podczas której udało nam się uwolnić Syriusza Blacka przed pocałunkiem dementorów. Po obiedzie odbyły się warsztaty z doskonalenia technik pływackich. Było super! Potem każdy z nas zmierzył się z magicznym testem sprawności na parku linowym. Poszło nam świetnie! Wieczór spędziliśmy przy ognisku z kiełbaskami, pląsając i śpiewając nasze ulubione piosenki.

Harry Potter, grupa Pani Weroniki Z.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od rozegrania meczu quidditcha. Każdy dom walczył dzielnie, a ostatecznie zwyciężył Ravenclaw. Następnie korzystając z pięknej pogody wybraliśmy się na naszą plażę, aby tam pod okiem ratownika doskonalić nasze techniki pływackie. Po obiedzie naszedł czas na grę terenową Więzień Azkabanu. Musieliśmy robić różne ciekawe zadania, które doprowadzały nas do odkrycia, gdzie jest Syriusz Black. Kiedy wykonaliśmy je wszystkie, uwolniliśmy więźnia. Następnie rozegraliśmy grę Komnata Tajemnic. Wspólnymi siłami rozwiązaliśmy wszystkie czekające na nas zagadki i pokonaliśmy bazyliszka. Dzień zakończyliśmy ogniskiem, na którym wszyscy piekliśmy kiełbaski, śpiewaliśmy i bawiliśmy się.

33 Przygody, grupa Pani Julii O.
Dzień rozpoczęty aktywnie to zdecydowanie coś dla nas! Dzisiaj po śniadaniu udaliśmy się na rowerki wodne. Podziwialiśmy piękno jeziora Łęsk. Następnie zagraliśmy w różne gry, które pochodzą z różnych zakątków świata, m.in. francuskie bule. Potem poszliśmy na plażę i kąpaliśmy się pod czujnym okiem ratownika. Po obiedzie sprawdziliśmy swoje siły na ściance wspinaczkowej i pograliśmy w siatkówkę. Dzień zakończyliśmy śpiewając na karaoke.

33 Przygody, grupa Pani Pauliny B.
Kolejny dzień przygód na Kulce rozpoczęliśmy wyprawą kajakami dwuosobowymi po jeziorze. Następnie budowaliśmy różne rzeczy, jak zamki i pojazdy ze specjalnie przygotowanych rurek i łączników. Później wybraliśmy się na plażowanie i kąpielisko, korzystając ze sprzyjającej pogody. Po obiedzie udaliśmy się do parku linowego, gdzie każdy z nas miał okazję przejść po dwóch trasach o rożnym stopniu trudności. Nasz dzień zakończyło karaoke.

Projekt Kulka, grupa Pani Katarzyny G.
Kolejny dzień kolonii zaczęliśmy od pokonywania lęku wysokości podczas zajęć na parku linowym o różnych stopniach trudności, następnie graliśmy w gry z różnych zakątków świata. Po obiedzie uczyliśmy się strzelać z łuków, po nich czekała na nas przeprawa kajakami turystycznymi po jeziorze. Po kolacji odbyła się gra terenowa po lesie pod nazwą Mafia.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Joanny K.
Po śniadaniu powędrowaliśmy na poligon. Pokonaliśmy tam wojskowy tor przeszkód. Później zagraliśmy w paintball przeciwko grupie z obozu Mega Paintballowego. Popołudnie spędziliśmy na plaży. Kąpaliśmy  się w jeziorze i graliśmy w siatkówkę i karty. Po kolacji zagraliśmy w fabularyzowaną grę terenową Szpion. Dzień był bardzo przyjemny i dopisała nam pogoda.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Macieja M.
Dziś po śniadaniu wyruszyliśmy na poligon, po dotarciu na miejsce zaczęliśmy przygotowania do gier. Po ubraniu się w odpowiednie mundury, założeniu masek i otrzymaniu markerów przyszedł czas na gry. Dziś walczyliśmy na polu z inną grupą o flagę oraz w pojedynku deathmatch. Przez cały dzień wystrzelaliśmy aż 600 kulek! Po powrocie na obóz poszliśmy na plażę, gdzie część z nas kąpała się w jeziorze a część grała w siatkówkę. Po kolacji musieliśmy odpocząć i przygotować się na następny dzień.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pana Macieja Ż.
Poszliśmy na poligon, aby odbyć dwie gry paintballowe. W rywalizacji z obozem Mega Paintballowy nie udało się nam zwyciężyć, ale nie zepsuło nam to dobrej zabawy. Następnie odbyły się zajęcia, podczas których strzelaliśmy do celu z jadącego quadu. Wracając z poligonu oglądaliśmy piękną okolicę. Po obiedzie odbyły się zajęcia z budowy tratwy i przepłynięcia w niej po jeziorze w możliwie najkrótszym czasie. Drużyna dziewczyn wysoko postawiła poprzeczkę, ale ostatniej grupie, nauczonej doświadczeniem, udało się pobić ich wynik. Wszyscy byli bardzo mokrzy i jeszcze bardziej zadowoleni.

Kulka Open, grupa Pani Joanny K.
Trzeci dzień kolonii obfitował w wiele ciekawych atrakcji. Po śniadaniu wybraliśmy się na trzygodzinną wyprawę kajakową po jeziorze Łęsk. Wzięliśmy także udział w rozgrywce paintballowej oraz zawodach na strzelnicy paintballowej. Wieczorem zagraliśmy w korfball i pasball.

Kulka Open, grupa Pani Igi Ł.
Dzisiejszy dzień był dla nas niezwykle aktywny, po śniadaniu rozpoczęliśmy zabawy i gry integracyjne pod czujnym okiem pani instruktor. Następnie rozwijaliśmy umiejętności manualne dzięki technice paracord, wykonaliśmy piękne błękitne bransoletki. Po obiedzie rozpoczęliśmy zajęcia linowe na skrzynkach, które rozwinęły umiejętność utrzymania równowagi i wspinania. Kolejną atrakcja dzisiejszego dnia był pakiet mega gier, graliśmy w bierki, scrabble i jengę, dzięki czemu zwiększyliśmy nasze zdolności do  współpracy w grupie. Po kolacji bawiliśmy się przy ognisku z kiełbaskami.

22 Przygody, grupa Pani Agaty G.
Kolejny dzień na Kulce rozpoczęłyśmy od nauki chodzenia na szczudłach. Aby się ochłodzić udałyśmy się na plażę, gdzie się kąpałyśmy w kąpielisku, grałyśmy w gry i odpoczywałyśmy. Potem odbyły się zajęcia, na których uczyłyśmy się grać na nietypowym instrumencie, wystukując dźwięki znanych piosenek. Po obiedzie udałyśmy się ponownie na plażę, gdzie poznałyśmy doskonalsze techniki pływackie. Również wzięłyśmy udział w  zajęciach Bitwa Plemion, czyli robiłyśmy flagi swoich plemion, a potem poszłyśmy do lasu. Po kolacji ze śpiewem na ustach udałyśmy się na ognisko z pieczeniem kiełbasek, na którym były także gry i zabawy integracyjne.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Weroniki W.
Dzisiejszego dnia poszliśmy w stronę artystyczną. Każdy  nas zrobił swoją postać z różnych materiałów. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie zapoznaliśmy się z regulaminem kąpieliska. Quady były dzisiaj najbardziej ekstremalną atrakcją, po której udaliśmy się na boisko do piłki nożnej. Wieczorem zagraliśmy w podchody. Na koniec dnia nauczyliśmy się jeździć na segwayu.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Patrycji S.
Dziś własnoręcznie wykonaliśmy pamiątkowe bransoletki. Później skorzystaliśmy ze słońca i byliśmy na plaży. Przed obiadem zdążyliśmy jeszcze skorzystać ze ścianki wspinaczkowej, ręce mamy obolałe ale zabawa była wspaniała! Wybiegani po grach terenowych, zmęczeni ale zadowoleni oczekujemy jutra!

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Anny Z.
Dziś mieliśmy okazję przepłynąć się bezburtowymi kajakami sit on top pod czujnym okiem ratownika. Następnie wzięliśmy udział w rozgrywce unihokeja. Poznaliśmy także gry z różnych stron świata i spróbowaliśmy w nich swoich sił. Zagraliśmy między innymi w kule bule. Dzień zwieńczyliśmy w sposób artystyczny - konstruowaliśmy ogromne budowle ze słomek w zabawie o nazwie bombonada.

Summer Challenge, grupa Pani Agnieszki O.
Dni na Kulce są pełne wrażeń! Dzień rozpoczęliśmy od podniebnych zmagań na ściance wspinaczkowej. Następnie udaliśmy się na wiatrówki, gdzie mieliśmy test celności. Cudowna pogoda pozwoliła nam na plażowanie. Eurobungee i gra terenowa Mafia miło zakończyły dzień.

Summer Challenge, grupa Pani Kamili W.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od nauki strzelania wiatrówkami pod czujnym okiem pani instruktor. Każdy z nas miał dziesięć strzałów. Potem wybraliśmy się na plażę nad naszym jeziorem Łęsk, aby odpocząć oraz cieszyć się promieniami słońca, a także skorzystać z możliwości pływania w jeziorze. Następnie udaliśmy się na eurobungee, gdzie zabezpieczeni w specjalną uprząż mogliśmy ćwiczyć powietrzne akrobacje. Po obiedzie mieliśmy wyprawę jednoosobowymi bezburtowymi kajakami po naszym jeziorze Łęsk. Natomiast wieczorem wybraliśmy się na nocną grę terenową Mafia, gdzie musieliśmy rozwiązać zagadkę pewnej kradzieży.

VIP, grupa Pani Gabrieli W.
Dzisiejszy słoneczny dzień rozpoczęłyśmy od strzelnicy paintballowej. Poradziłyśmy  sobie świetnie. Wielkim wyzwaniem była ściana wspinaczkowa, gdzie musiałyśmy wykazać się sprawnością i dobrym zorganizowaniem. Oczywiście tak słonecznego dnia nie mogły byśmy zmarnować więc wybrałyśmy się na plażowanie i kąpiel w jeziorze. Taki uśmiech i radość na naszych twarzach! Kolejna część to quady, które były świetną atrakcją! Dzień wykorzystałyśmy w pełni i bardzo satysfakcjonująco dla wszystkich. Oby więcej takiej pogody i energii!

VIP, grupa Pani Klaudii S.
Dziś zaczęliśmy dzień od przejażdżki na quadach. Później poćwiczyliśmy celność, strzelając ze sprzętu paintballowego i wiatrówki. Nie było łatwo, ale od tego są treningi i próby. Ostatecznie jesteśmy zadowoleni i dumni ze swoich osiągnięć. Zagraliśmy też w przezabawną piłkę na opak i w pozytywnych nastrojach udaliśmy się na pyszny posiłek.

#CampGirl, grupa Pani Zuzanny D.
W dzisiejszym dniu wyskakałyśmy się za wszystkie czasy na eurobungee. Potem stworzyłyśmy swoje własne koszulki, malując je farbą. Podczas gier integracyjnych biegałyśmy razem w ogromnych nartach! Po obiedzie zajęłyśmy się konstruowaniem wielkich budowli. Zbudowaliśmy zamek z Hogwartu!

#CampGirl, grupa Pani Zofii S.
Trzeci dzień obfitował w moc atrakcji! Od rana miałyśmy zajęcia Ale Cyrk!, gdzie wszystkie uczyłyśmy się chodzić na szczudłach i próbowałyśmy jeździć na dziwnym rowerze. Później poszłyśmy na plażę i pod okiem ratownika kąpałyśmy się w jeziorze. Po południu pokonywałyśmy tor przeszkód na segwayu i pływałyśmy po jeziorze rowerami wodnymi. Na koniec dnia grałyśmy w grę terenową Tropami Wodza.

Summer Art, grupa Pani Izabeli R.
Dzisiejszy dzień zaczęłyśmy aktywnie, bo od zajęć na trampolinie. Sprawiło nam to dużo frajdy. Następnie przeniosłyśmy się  na niebo i malowałyśmy w chmurach. Owocem pracy były m.in. projekty logo Kulki.  Po zajęciach artystycznych nadszedł czas na karaoke. Kolejnym etapem dnia po posiłku były gry świata - zdrowa rywalizacja zachęciła na do jeszcze większego zaangażowania.  Na koniec dnia poszłyśmy na nocną grę terenową.

Cztery Żywioły, grupa Pani Katarzyny K.
Dziś dzień pełen przygód. Po śniadaniu poszliśmy na zajęcia z malowania na folii, było super! Potem poszliśmy na plażę, gdzie popłynęliśmy w wodzie i opalaliśmy się. Po obiedzie poszliśmy na strzelanie z wiatrówki. Potem mieliśmy tworzenie poduszaków z materiałów wtórnych.