RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2020

Turnus IV (30.07-09.08.2020)

Dzień 4 - wodne szaleństwa w Kulce

Dodany: 2020.08.02

Aktywne Wakacje, grupa Pani Zuzanny M.
Dzień rozpoczęliśmy jak zawsze aktywnie od porannego rozruchu. Po śniadaniu udaliśmy się na plażę, gdzie się opalaliśmy i kąpaliśmy w jeziorze. Graliśmy również w frisbee. Udaliśmy się do lasu na zajęcia z survivalu, a na koniec dnia strzelaliśmy z łuku.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Natalii Z.
Kolejny dzień aktywnych wakacji w Kulce! Jeśli niedziela, to dzień plażowy! Dzisiaj, na pływaniu i plażowaniu spędziliśmy prawie 3 godziny, a nasze wodne przygody skończyliśmy wyprawą na smoczej łodzi. Dzisiaj szaleliśmy również na quadach. Była moc adrenaliny, która wywołała uśmiechy na naszych twarzach.

Adrenalina, grupa Pani Patrycja K.
Piękną niedzielę rozpoczęliśmy od pięknej wyprawy kajakami po jeziorze Łęsk. Później była chwila na kąpiele oraz gry i zabawy na plaży. Pogodę wykorzystaliśmy więc w 100%. Następnie rozegraliśmy wyczekiwaną przez nas rozgrywkę paintballową. Stoczyliśmy także Bitwę Plemion w lesie. Okazało się że zdobycie flag drużyny przeciwnej nie było wcale takie proste. Wieczorem uczyliśmy się szyfrowania tekstu na zajęciach o nazwie Enigma. Na koniec dnia mogliśmy się bawić na zabawie tanecznej.

Active Camp, grupa Pani Adrianny P.
Rano poszliśmy na ściankę wspinaczkową, gdzie wszyscy świetnie się bawiliśmy. Później wybraliśmy się do lasu na zajęcia survivalowe, gdzie mięliśmy okazje zbudować szałasy. Następnie poszliśmy strzelać z wiatrówek. Byliśmy także na plaży opalać się i pływać. Wieczorem zagraliśmy w grę terenową Mafia.

Harry Potter, grupa Pani Natalii K.
Na początek dnia dużo radości sprawiło nam robienie baniek mydlanych w rozmiarze XXL. Następnie graliśmy w mega gry, tj. jengę i bierki. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie kąpaliśmy się w jeziorze, niektórzy z nas grali w karty i czytali swoje ulubione książki. Potem udaliśmy się na lekcję lewitacji z profesorem Filiusem Flitwickiem, czyli na eurobungee. Było super! Na koniec dnia robiliśmy stworki z masy solnej.

Harry Potter, grupa Pani Weroniki Z.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od gimnastyki szarych komórek z profesor Minerwą McGonagall. Zadania, które na nas czekały, nie należały do najłatwiejszych, jednak ostatecznie wszyscy poradziliśmy sobie z nimi. Następnie wybraliśmy się na ściankę wspinaczkową, na której daliśmy z siebie wszystko i dotarliśmy jak najwyżej się dało. Później poszliśmy na plażę. Niektórzy z nas kąpali się w jeziorze, natomiast inni grali w karty i tworzyli rzeźby z piasku. Po obiedzie udaliśmy się na lekcję lewitacji z profesorem Flitwickiem. Wszyscy poradziliśmy sobie znakomicie. Następnie powróciliśmy na plażę, aby tym razem przepłynąć nasze piękne jezioro kajakami bezburtowymi sit on top. Widoki były niesamowite. Dzień zakończyliśmy pakietem mega gier, czyli gigantycznymi bierkami, scrabble oraz jengą.

33 Przygody, grupa Pani Julii O.
Nowy dzień, nowe przygody! Dziś rozpoczęliśmy zabawą na eurobungee, gdzie każdy mógł wykonać trochę akrobacji powietrznych. Następnie uczyliśmy się chodzić na szczudłach oraz jeździć na dziwnym rowerze. Później udaliśmy się na plażę, gdzie pod czujnym okiem ratownika doskonaliliśmy nasze techniki pływania. Po obiedzie wchodziliśmy na ściankę wspinaczkową o różnych stopniach trudności, a nasz wieczór zakończyła gra terenowa, w której musieliśmy rozwiązać zagadkę mafii.

33 Przygody, grupa Pani Pauliny B.
Kolejny dzień, kolejne wyzwanie! Tym razem była to strzelnica, na której strzelaliśmy z wiatrówek. Quilling był tematem naszych kolejnych zajęć. Zrobiliśmy piękne kartki wykorzystując tę formę. Przed obiadem przyszedł również czas na plażowanie i doskonalenie technik pływania. Ale na tym nie koniec naszych przygód, bo wyznaczyliśmy azymuty i głowiliśmy się nad zagadkami, które były ukryte. Zagraliśmy w kalambury, a wieczorem ruszyliśmy na fabularyzowaną grę terenowa Mafia.

Projekt Kulka, grupa Pani Katarzyny G.
Dzisiejszy słoneczny dzień zaczęliśmy od wykonywania kolorowych ozdób, czyli witraży, następnie graliśmy w grę terenowa Błędny Azymut z wykorzystaniem kompasów. Korzystając z pogody plażowaliśmy  nad jeziorem. Po obiedzie czekała na nas rozgrywka paintballowa na ośrodku, a po niej przeprawa  po jeziorze na rowerkach wodnych. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z pieczeniem kiełbasek.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Joanny K.
Dzień rozpoczęliśmy od nauki strategii i taktyki. Poruszaliśmy się w szyku i zabezpieczaliśmy skrzyżowanie. Później korzystaliśmy ze słońca na plaży. Przed obiadem odbyły się pierwsze zajęcia z survivalu. Omówiliśmy podstawy, m.in. jak buduje się szałas i czym jest puszka survivalowa. Popołudnie spędziliśmy nad jeziorem. Pływaliśmy smoczą łodzią. Dzień zakończyliśmy konkursem celności na strzelnicy paintaballowej.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Macieja M.
Dziś po śniadaniu udaliśmy się na paintball, gdzie walczyliśmy o flagę. Później uczyliśmy się strzelać z łuku, najlepszym łucznikiem okazał się Marcel. Później poszliśmy na plażę, gdzie część z nas kąpała się w jeziorze, a część spędzała czas na piasku. Po obiedzie budowaliśmy wieżę ze skrzynek, na którą się wspinaliśmy. Na koniec dnia wyruszyliśmy w las, gdzie tropiliśmy wodza i rozwiązywaliśmy zagadkę z nim związaną.

Quadowo-Paintballowy, grupa Pana Macieja Ż.
Dzień rozpoczęliśmy od nauki podstaw poruszania się quadem. Następnie udaliśmy się na grę paintballową, gdzie zrobiliśmy na instruktorze dobre wrażenie swoim zorganizowaniem i inicjatywą w sprawie przygotowań do gry. Wszyscy bawiliśmy się doskonale. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie graliśmy w ziemniaka, kąpaliśmy się i korzystaliśmy z doskonałej pogody. Później udaliśmy się na strzelanie z wiatrówki, gdzie każdy oddał 10 strzałów i również zostaliśmy pochwaleni przez instruktora za dobre zorganizowanie.

Kulka Open, grupa Pani Joanny K.
Kolejny dzień kolonii rozpoczęliśmy od gry w unihokeja. Spędziliśmy także wspólnie czas na kąpielach i plażowaniu. Wzięliśmy także udział w zajęciach z budowania tratw. Po południu wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek oraz uczyliśmy się strzelać z łuku. Wieczorem odbyło się ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Kulka Open, grupa Pani Igi Ł.
Dziś rozpoczęliśmy dzień od gry terenowej Kulkowe Podchody, grupa została podzielona na dwa zespoły: pościgowy pod opieką wychowawcy i uciekinierów pod opieką instruktora. Grupa pościgowa wykonywała zadania, które ułożyła grupa uciekinierów, były to na przykład: układ taneczny, zaśpiewanie piosenki, wykonanie równania matematycznego. Korzystając ze wspaniałej, słonecznej pogody, udaliśmy się nad jezioro, gdzie miały miejsce kąpiele wodne i plażowanie. Po obiedzie mieliśmy zajęcia na strzelnicy paintballowej, później odbyły się zajęcia sportowe, takie jak koszykówka, rozegraliśmy miniturniej. Wieczorem bawiliśmy się podczas nocnej gry terenowej Mafia.

22 Przygody, grupa Pani Agaty G.
Czwarty dzień na Kulce rozpoczęliśmy od poznania i zagrania w gry z różnych zakątków świata. Następnie udaliśmy się na zajęcia linowe na parku linowego. Po obiedzie spędziliśmy miło czas na kąpielach i plażowaniu. Po gorącym popołudniu z całą grupą rozegraliśmy mecz siatkówki. A po kolacji mieliśmy grę terenową Mafia, podczas której udaliśmy się do lasu na poszukiwania wskazówek potrzebnych do rozwiązania zagadki. Ten dzień był dla nas pełen wrażeń i nauczyliśmy się wielu ciekawych rzeczy.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Weroniki W.
Czwarty dzień na Kulce rozpoczęliśmy od tropienia śladów w lesie. Następnie przedstawiono nam teorię strategii i taktyki wojskowej, którą wykorzystaliśmy w praktyce. Kolejną atrakcją była strzelnica paintbalowa. Po obiedzie zbudowaliśmy własną tratwę. Na koniec dnia udaliśmy się na zabawę taneczną przy muzyce.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Patrycji S.
Dziś z samego rana zabawiliśmy się w cyrk, jeździliśmy na dziwnym rowerze i uczyliśmy się chodzić na szczudłach. Później sprawdziliśmy swoje umiejętności na strzelnicy paintballowej. Przed obiadem zdążyliśmy jeszcze udać się na plażę. Po południu tworzyliśmy tratwy, którymi pływaliśmy wzdłuż pomostu. Wieczorem odbyła się zabawa z muzyką!

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Anny Z.
Pierwszą atrakcją było dzisiaj wchodzenie na własnoręcznie zbudowaną wieżę ze skrzynek. Wzięliśmy udział w grze terenowej i wykonaliśmy zadania, które pozwoliły zorganizować przyjęcie urodzinowe Kubusia Puchatka. Następnie nauczyliśmy się wykonywać akrobacje na specjalnych trampolinach z asekuracją. Byliśmy na plaży, opalaliśmy się i kąpaliśmy w jeziorze.

Summer Challenge, grupa Pani Agnieszki O.
Rozpoczęliśmy dzień od zajęć Ale Cyrk! Nauka jazdy na dziwnym rowerze jak i nauka chodzenia na szczudłach sprawiła nam wiele radości. Pogoda pozwoliła nam na plażowanie i na rozegranie meczu waterpolo. Strzelaliśmy z łuków, co nauczyło nas celności oraz cierpliwości. Muzycznie zakończyliśmy dzień graniem na bum bum rurkach i na zabawie tanecznej.

Summer Challenge, grupa Pani Kamili W.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od udania się na strzelnice paintballową. W parach oddawaliśmy strzały do czterech tarcz, ustawionych w różnych odległościach. Potem wybraliśmy się na plażę aby rozegrać mecz waterpolo. Następnie udaliśmy się układać i wspinać się po skrzynkach. Po obiedzie mieliśmy chwilę dla siebie nad naszym jeziorem Łęsk, aby móc odpocząć i popływać. Po kolacji urządziliśmy sobie gry i zabawy z piłką, w szczególności w uwielbianą przez nas grę wywołuje, wywołuje. Natomiast wieczorem mieliśmy zabawę taneczną przy muzyce.

VIP, grupa Pani Gabrieli W.
Dzisiaj był kolejny słoneczny dzień. Rano czekał na nas park linowy, gdzie wykazałyśmy się zręcznością i zaradnością. Byłyśmy zachwycone tą atrakcją. Następnie przeszłyśmy na strzelnice, gdzie mogłyśmy spróbować swoich sił w celności strzelania w tarcze. Oczywiście nie mogłyśmy przegapić tak ciepłego i słonecznego dnia nie idąc na plażę. Grałyśmy w waterpolo. To dopiero była szalona wodna zabawa! Miałyśmy też część programową, gdzie mogłyśmy sobie przypomnieć podstawy pierwszej pomocy. Każdy powinien to umieć.

VIP, grupa Pani Klaudii S.
Dziś rano strzelaliśmy z łuków, a następnie wspólnie wspinaliśmy się na wieże utworzone ze skrzynek. Później plażowaliśmy i graliśmy w waterpolo. Po obiedzie czekały na nas mega gry - w rozmiarze XXL, takie jak bierki i gigantyczna jenga.

#CampGirl, grupa Pani Zuzanny D.
Po śniadaniu poszłyśmy na plaże. Wygrzewałyśmy się na słońcu i kąpałyśmy w jeziorze. Odbyły się także zajęcia z pływania, na których podszkoliłyśmy swoje zdolności dzięki ćwiczeniom z deską. Na zajęciach cyrkowych uczyłyśmy się chodzić na szczudłach i jeździłyśmy na dziwnym rowerze. Po obiedzie czekały na nas mega gry, takie jak bierki w rozmiarze XXL!

#CampGirl, grupa Pani Zofii S.
Dzisiejszy dzień był bardzo intensywny! Od rana byłyśmy na eurobungee i wszystkie jesteśmy zachwycone! Później integrowałyśmy się i uczyłyśmy współpracy z koleżankami z grupy. Czas po obiedzie rozpoczęłyśmy plażowaniem, a następnie ratowałyśmy świat podczas Tajnej Misji. Dzień zakończyłyśmy ogniskiem, gdzie piekłyśmy kiełbaski!

Summer Art, grupa Pani Izabeli R.
Dzień pełen wrażeń zaczęłyśmy od wypłynięcia na jezioro rowerami wodnymi.  Pogoda nam bardzo dopisała. Po kolejnych zajęciach z poduszaków powstały świetne prace, m.in. drzewo, oponka, kaczka i wiele innych. Nauczyłyśmy się również jak budować mur, potem było zadanie zburzenia go. Korzystając z pięknej pogody poszłyśmy na plażę, a tam gry i zabawy, opalanie i pływanie. Po atrakcjach przyszedł czas na obiad, następnie udałyśmy się na park linowy. Dzień zakończyłyśmy zabawą przy muzyce.

Cztery Żywioły, grupa Pani Katarzyny K.
Po śniadaniu graliśmy w gry świata. Potem uczyliśmy się jak poprawnie wykonać filtr wodny i sprawdziliśmy to w praktyce. To działa! Potem z pomocą krzesiwa uczyliśmy się wzniecić ogień. Pogoda była piękna i musieliśmy to wykorzystać na plaży. Po obiedzie rozegraliśmy turniej hokeja.