RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2020

Turnus IV (30.07-09.08.2020)

Dzień 7 - zabawy plemion kulkowych

Dodany: 2020.08.05

Aktywne Wakacje, grupa Pani Zuzanny M.
Dzisiaj poranek w Kulce przywitał nas słońcem. Mieliśmy zajęcia, na których uczyliśmy się strzelać z wiatrówki. Bardzo nam się podobały, choć na początku nie było łatwo i celność trzeba było wytrenować. Mieliśmy również grę Bitwa Plemion. Ten dzień był super.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Natalii Z.
Kolejny dzień na aktywnych wakacjach! Dzisiaj rano podreptaliśmy zwartym krokiem na poligon trochę poszaleć! Przed obiadem złapaliśmy chwile oddechu na grze francuskiej o naszym obozie. Na kolejnym bloku zajęciowym poznaliśmy zasady gry Bitwa Plemion i od razu zaczęliśmy zabawę. Po kolacji poćwiczyliśmy umysły w grach planszowych i kalamburach.

Adrenalina, grupa Pani Patrycja K.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć, na których graliśmy w nieostrożne żabki, dzwonnika oraz wilka, pasterza i owce. Później wspinaliśmy się na ściance wspinaczkowej. Byliśmy także na plaży wykorzystując śliczną pogodę, doskonaliliśmy swoje umiejętności pływackie. Po obiedzie graliśmy w siatkówkę. Mieliśmy także okazję potańczyć i zagrać w kółko i krzyżyk w całkiem zmienionej formie. Wieczorem odbyło się ognisko z różnymi zabawami i pieczeniem kiełbasek.

Active Camp, grupa Pani Adrianny P.
Po śniadaniu wszyscy poszliśmy grać w siatkówkę, mafię i ziemniaka, a następnie poszliśmy na plażę. Po obiedzie poszliśmy na zajęcia linowe - wspinaczkę po skrzynkach. Zagraliśmy także w piłkę na opak, przy której każdy dobrze się bawił. Po kolacji mieliśmy zabawę przy muzyce a później nocną rozgrywkę paintballową na ośrodku. Cały dzień wszyscy dobrze się bawiliśmy.

Harry Potter, grupa Pani Natalii K.
Siódmy dzień kolonii rozpoczęliśmy od gry francuskiej. Musieliśmy odpowiedzieć na pytania dotyczące OW Kulka i Harry’ego Pottera. Następnie graliśmy w mafię w Hogwarcie oraz tańczyliśmy tańce animacyjne belgijka i tunak. Po obiedzie odbyły się zajęcia pod nazwą baloniada. Było super! Potem robiliśmy bransoletki z paracordu, które posłużą nam jako identyfikatory domów. Na koniec dnia graliśmy w wilka, pasterza i owce oraz w pif paf.

Harry Potter, grupa Pani Weroniki Z.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od robienia magicznych postaci, czyli rzeźby ze sznurka i papieru. Wykazaliśmy się dużą kreatywnością i precyzją, co sprawiło, że nasze prace wyszły rewelacyjnie. Następnie rozegraliśmy turniej w baloniadę, było przy tym dużo śmiechu i zabawy. Po obiedzie uczyliśmy się tańczyć belgijkę oraz skrzypka. Później wybraliśmy się do laboratorium na zajęcia z profesorem Snape’em. Robiliśmy różne ciekawe doświadczenia, które wywarły na nas ogromne wrażenie. Na zakończenie dnia graliśmy w żywioły, głuchy telefon oraz pasterza, wilka i owce.

33 Przygody, grupa Pani Julii O.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy grą terenowo-strategiczną Bitwa Plemion. Polegała na przechwyceniu banera drużyny przeciwnej i przeniesieniu na swoje pole. Następnie uczyliśmy się alfabetu Lorma, którym posługują się osoby głuchoniewidome. Potem sprawdzaliśmy naszą celność strzelając z wiatrówek. Po obiedzie uczyliśmy się wyznaczać azymut grając w grę terenową. Nasz dzień zakończyła zabawa taneczna.

33 Przygody, grupa Pani Pauliny B.
Ten dzień rozpoczęliśmy od Tajnej Misji. Musieliśmy uratować nasz ośrodek, gdyż groził nam wybuch bomby i za wszelką cenę staraliśmy się do tego nie dopuścić. Podpowiedzi jak odnaleźć bombę szukaliśmy z pomocą GPS-u. Potem poszliśmy na malowanie w chmurach i stworzyliśmy niesamowite obrazy, bawiąc się przy tym w kalambury. Po obiedzie udaliśmy się na trampoliny. Następnie wcieliliśmy się w cyrkowców i nauczyliśmy się chodzić na szczudłach. Ten dzień zakończyliśmy zabawami przy muzyce.

Projekt Kulka, grupa Pani Katarzyny G.
Słoneczny dzień na kolonii rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon, na którym czekało na nas dużo atrakcji i zabawy, np. dmuchana kula, przejażdżka na segwayu oraz quadzie. Następnie na zajęciach zumby  uczyliśmy się jej podstawowych układów. Pod koniec dnia graliśmy w grę edukacyjna o nazwie Detektywi.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Joanny K.
Pierwszą połowę dnia spędziliśmy na poligonie. Jeździliśmy quadami, segwayem i z podpowiedzią kolegów toczyliśmy kulę po torze. Popołudnie spędziliśmy na plaży. Budowaliśmy tratwy na czas. Świetnie się przy tym bawiliśmy. Dzień zakończyliśmy zabawą taneczną.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Macieja M.
Dzień zaczęliśmy od grania w mafię w miasteczku, szukaliśmy ukrytych między nami członków mafii. Później tworzyliśmy flagę, która jak najlepiej odwzorowuje nasz obóz. Po obiedzie graliśmy w paintball, walczyliśmy między sobą w grze o skrzynię i okazało się, który zespół jest lepszy. Dzień zakończyliśmy wspaniałą zabawą przy muzyce, tańcach i dobrze spędzonym czasem.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pana Macieja Ż.
Dzień rozpoczęliśmy od pieszego przejścia na poligon, gdzie każdy z nas spróbował jazdy terenowej quadem. Instruktorzy czekali na nas na quadach, żeby następnie wskazać nam wyznaczoną trasę. Wracając poznaliśmy kilka faktów na temat lasów w Polsce, dzięki tabliczkom ustawionym przy drodze. Później uratowaliśmy cały ośrodek przed wybuchem bomby, grając w grę terenową Tajna Misja - rozwiązując zagadki, odkrywaliśmy kolejne części mapy, żeby znaleźć bombę i ją rozbroić. Później graliśmy w baloniadę i zastawialiśmy się czy jest bardziej mokro czy wesoło. Wieczorem razem tańczyliśmy i śpiewaliśmy podczas zabawy przy muzyce.

Kulka Open, grupa Pani Joanny K.
Kolejny dzień kolonii obfitował w wiele emocjonujących atrakcji. Po śniadaniu udaliśmy się na poligon, gdzie wzięliśmy udział w terenowej przejażdżce quadami oraz czterokołowym pojazdem terenowym. Graliśmy także w dwa ognie. Po obiedzie przygotowywaliśmy się do pokazu talentów. Wieczorem rozegraliśmy trzy rundy mafii w miasteczku.

Kulka Open, grupa Pani Igi Ł.
Kolejny dzień kolonii rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon, gdzie korzystaliśmy z aktywnych atrakcji na quadach i na terenowych pojazdach czterokołowych pod czujnym okiem instruktorów. Po obiedzie udaliśmy się na trzygodzinną wyprawę kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk, jednocześnie podziwiając atrakcje przyrodnicze. Dzień zakończyliśmy zabawą integracyjną mafia.

22 Przygody, grupa Pani Agaty G.
W kolejnym dniu na Kulce przywitało nas słońce. Po śniadaniu grałyśmy w różne gry zespołowe i bawiłyśmy się w zabawy. Rozegrałyśmy mecz koszykówki, ale na innych zasadach. Udałyśmy się na zajęcia, na których robiłyśmy bańki mydlane w rozmiarze XXL. Po obiedzie spędziłyśmy miło czas na kąpielach i plażowaniu. Po kolacji miałyśmy kolejną część fakultetów, czyli ściankę wspinaczkowa i żyroskop. Dzień zaliczamy do bardzo udanych i niezapomnianych, które długo zostaną nam w pamięci.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Weroniki W.
Siódmy dzień za nami. Z samego rana poszliśmy na boisko zagrać w piłkę nożną. Następnie z przygotowanych balonów z wodą odbyła się baloniada. W końcu nauczyliśmy się musztry, jak na prawdziwych kadetów przystało. Potem udaliśmy się na zajęcia taneczne. Na sam koniec dnia odbyła się terenowa gra Mazurska Pułapka.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Patrycji S.
Dzień rozpoczęliśmy od nauki strzelania z wiatrówki. To były fajne zajęcia, jednak park linowy, na który udaliśmy się potem, był jak do tej pory najlepszą atrakcją! Udało nam się pokonać obie trasy, dla początkujących i dla zaawansowanych. Po obiedzie graliśmy w naszą ulubioną grę numerki. Po kolacji pani instruktor poprowadziła grę terenową z GPS-em. Wszyscy świetnie się bawiliśmy!

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Anny Z.
Dzień rozpoczęłyśmy od gry terenowej. Nauczyłyśmy się obsługiwać kompas i rozwiązywałyśmy znalezione zagadki. Grałyśmy w koszykówkę, piłkę nożną i w dwa ognie. Wzięłyśmy udział w grze o tron króla Juliana. Kontynuowałyśmy zajęcia cyrkowe - uczyłyśmy się chodzić na szczudłach.

Summer Challenge, grupa Pani Agnieszki O.
Piękna pogoda pozwoliła nam na wyprawę kajakami typu sit on top po jeziorze Łęsk. Następnie doskonaliliśmy technikę odbijania piłki siatkowej. Podniebne emocje zapewnił nam spacer po parku linowym. Po południu graliśmy na bum bum rurkach oraz tańczyliśmy w rytm kulkowych przebojów. Dzień zakończyliśmy na ognisku.

Summer Challenge, grupa Pani Kamili W.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od wyprawy rowerkami wodnymi po naszym jeziorze Łęsk. Następnie udaliśmy się na grę terenową pod nazwą Błędny Azymut. Dowiedzieliśmy się co to jest azymut, po czym musieliśmy szukać punktów na ośrodku i rozwiązywać zagadki logiczne. Potem mieliśmy zajęcia Archery Challenge, czyli celowanie z łuków do klocków. Po obiedzie udaliśmy się na park linowy, gdzie mogliśmy skorzystać z dwóch ścieżek o różnym stopniu trudności. Po kolacji mieliśmy tańce do muzyki pod naszym pawilonem, w którym mieszkamy. Natomiast wieczór spędziliśmy na ognisku, dobrze się bawiąc i jedząc kiełbaski.

VIP, grupa Pani Gabrieli W.
Dzisiejszy dzień zaczął się wspaniale! Oby taka piękna, słoneczna pogoda była cały czas! Rano poszłyśmy pływać kajakami pod okiem ratownika.  Uwielbiamy takie poranki nad wodą. Kolejna część to były wspólne zabawy na plaży. Następnie pod okiem instruktora uczyłyśmy się chodzić na szczudłach oraz jeździć na dziwnym rowerze. Prawdziwy cyrk! Tyle śmiechu i zabawy było podczas tych zajęć!  Wieczór spędziłyśmy na zabawach tanecznych. Pogoda wyśmienita, dzień jak zwykle na Kulce udany!

VIP, grupa Pani Klaudii S.
Dziś zaczęliśmy nasz poranek od zajęć z survivalu. Poznaliśmy zasady tworzenia kamuflażu. Później testowaliśmy, jak działa nasz kamuflaż, kryjąc się na wyznaczonym terenie. Później rozruszaliśmy się na eurobungee oraz popływaliśmy jednoosobowymi kajakami po jeziorze Łęsk. Po pysznym obiedzie czekała nas jazda na segwayu i zabawy taneczne.

#CampGirl, grupa Pani Zuzanny D.
Dziejszy dzień zaczełyśmy od gry terenowej. Szukałyśmy kawałków mapy i rozwiązywałyśmy różne zagadki. Potem korzystając z dobrej pogody poszłyśmy na plażę. Opalałyśmy się i kąpałyśmy w jeziorze. Po obiedzie omówiłyśmy sztukę graffiti i robiłyśmy własny mural. Wieczorem szukałyśmy kodów i rozwiązywałyśmy zadania grając w kogel mogel.

#CampGirl, grupa Pani Zofii S.
Dzisiaj pogoda nam dopisała - od rana mogłyśmy pograć w koszykówkę, a później wcielałyśmy się w detektywów i rozwiązywałyśmy zagadkę! Następnie byłyśmy artystami i robiłyśmy kreatywne graffiti na murze. Po obiedzie rozwiązywałyśmy quiz, a wieczorem grałyśmy w grę kogel mogel, gdzie szukałyśmy kodów!

Summer Art, grupa Pani Izabeli R.
Zajęcia zaczęłyśmy aktywnie od gry baloniada. Kolejne zajęcia to kalambury oraz bystre oko. Pogoda nam bardzo dopisała i poszłyśmy na plażę, tam grałyśmy w waterpolo. Po posiłku aktywnie spędziłyśmy czas grając w piłkę siatkową oraz piłkę nożną.

Cztery Żywioły, grupa Pani Katarzyny K.
Dziś był bardzo słoneczny dzień. Po śniadaniu połowa z nas poszła na zajęcia dodatkowe na poligon. Potem poszłyśmy na plażę, gdzie się opalałyśmy i grałyśmy w gry. Po obiedzie poszłyśmy na ściankę wspinaczkową. Było trudno, ale oczywiście dałyśmy radę!