RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2020

Turnus IV (30.07-09.08.2020)

Dzień 8 - przygody na Mazurach

Dodany: 2020.08.06

Aktywne Wakacje, grupa Pani Zuzanny M.
Dzisiejszy dzień w Kulce był fantastyczny. Najpierw byliśmy na plaży, gdzie się opalaliśmy i kąpaliśmy w jeziorze. Mieliśmy też pokaz talentów z całej kolonii. Świetnie się bawiliśmy używając kompasu i rozwiązując zagadki na grze Błędny Azymut.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Natalii Z.
Kolejny dzień w aktywnej Kulce! Dzisiaj chodziliśmy rano na szczudłach, później wytropiliśmy ślady dzikich zwierząt na grze terenowej. Po obiedzie pograliśmy w siatkówkę na plaży, gdzie złapaliśmy kilka słonecznych promieni. Kibicowaliśmy innym uczestnikom podczas talent show. A po kolacji czekała na nas mazurska noc pełna wrażeń, czyli nocna gra terenowa.

Adrenalina, grupa Pani Patrycja K.
Początek dnia spędziliśmy na poligonie, gdzie mogliśmy jeździć czterokołowym pojazdem terenowym, a także jeździć na segwayu, quadzie oraz bawić się z zorbą. Po powrocie graliśmy w piłkę nożną. Odbył się także pokaz talentów, na którym oglądaliśmy naszych kolegów i ich talenty. Po kolacji graliśmy adwokata, mafię oraz ziemniaka. Dzień zakończyliśmy zabawą taneczną w Cool Clubie.

Active Camp, grupa Pani Adrianny P.
Po śniadaniu zagraliśmy w mafię i pif-paf. Następnie poszliśmy skakać na trampolinach. Wszyscy dobrze się bawili. Później poszliśmy strzelać z łuku, gdzie doskonaliliśmy swoje umiejętności. Po obiedzie odbył się talent show, a następnie poszliśmy jeździć cyrkowym rowerem. Po kolacji odbyły się zajęcia Błędny Azymut na ośrodku.

Harry Potter, grupa Pani Natalii K.
Ósmy dzień kolonii rozpoczęliśmy od pracy zespołowej. Każdy dom Hogwartu musiał wymyślić okrzyk, piosenkę oraz taniec, które później przedstawimy na Turnieju Trójmagicznym. Następnie przygotowywaliśmy się na występ w talent show. Po obiedzie odbył się pokaz talentów, na którym wszyscy  wystąpiliśmy, śpiewając naszą ulubioną piosenkę. Wyszło nam doskonale! Potem musieliśmy zmierzyć się z drugą częścią testu sprawności, czyli ze ścianką wspinaczkową. Wieczorem czytaliśmy drugą część Harry’ego Pottera, czyli „Harry Potter i Komnata Tajemnic”.

Harry Potter, grupa Pani Weroniki Z.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od wymyślania okrzyków, rymowanek oraz tańców związanych z domem, do jakiego przydzieliła nas Tiara. Będziemy je wykorzystywać podczas Turnieju Trójmagicznego. Następnie graliśmy w grę francuską, podczas której musieliśmy odpowiadać na pytania dotyczące Kulki oraz Harry’ego Pottera. Po obiedzie wzięliśmy udział w pokazie talentów. Nasi reprezentanci spisali się znakomicie! Później tworzyliśmy bransoletki z paracordu, które posłużą nam za identyfikatory domów. Na koniec dnia wspólnie czytaliśmy o przygodach Harry’ego Pottera.

33 Przygody, grupa Pani Julii O.
Dzisiaj zaczęliśmy dzień grami i zabawami integracyjnymi. Potem uczyliśmy się gry na nietypowym instrumencie, czyli bum bum rurkach. Następnie wybraliśmy się nad jezioro, gdzie graliśmy w gry i relaksowaliśmy się, podziwiając widoki i piękno jeziora Łęsk. Po obiedzie odbyło się też kolonijne talent show. Wieczorem wzięliśmy udział w Tajnej Misji z użyciem GPS-u.

33 Przygody, grupa Pani Pauliny B.
Dzień rozpoczęliśmy od gier i zabaw, nauczyliśmy się nowej gry w psychologa. Potem udaliśmy się na park linowy i tam ponownie przeszliśmy dwie trasy. Udaliśmy się również na plażę, gdzie graliśmy w gry i podziwialiśmy otoczenie. Tego dnia odbył się również obozowy talent show. Obejrzeliśmy na nim występy naszych koleżanek i kolegów. Potem spędziliśmy czas wcielając się w zamaskowanych ninja. Na koniec dnia udaliśmy się na grę Awantura o Wiedzę, gdzie rozruszaliśmy swoje umysły odpowiadając na pytania z zakresu historii, jak i wiedzy ogólnej oraz o naszym ośrodku Kulka.

Projekt Kulka, grupa Pani Katarzyny G.
Ósmy dzień  kolonii rozpoczęliśmy od gry terenowej po ośrodku  z użyciem GPS-u pod nazwą Tajna Misja. Następnie uczestniczyliśmy w talent show, na którym uczestnicy z kolonii przedstawiali swoje talenty w śpiewie, tańcu, robieniu fryzur i sztuczek z użyciem kart. Pod koniec dnia braliśmy udział w zajęciach linowych, na których wspinaliśmy się po wieży, którą budowaliśmy ze skrzynek.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Joanny K.
Za nami kolejny aktywny dzień. Rozpoczęliśmy go od zajęć z łączności. W ruch poszły polowe telefony i alfabet Morse'a. Później wypłynęliśmy na jezioro na bezburtowych kajakach sit on top. Następnie popędziliśmy na park linowy. Bardzo podobały nam się te zajęcia. Po obiedzie odbył się talent show, gdzie obejrzeliśmy wiele ciekawych talentów. Dzień zakończyliśmy na quadach.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Macieja M.
Początek dnia spędziliśmy na plaży, część z nas spędzała czas w jeziorze, a część opalając się i grając w siatkówkę. Później poszliśmy na zajęcia, aby rozegrać potyczkę paintballową, walcząc między sobą o flagę. Następnie poznaliśmy tajniki taktyki i strategii, by później sprawdzić naszą nowopoznaną wiedzę w terenie. Po obiedzie oglądaliśmy liczne talenty, które były przedstawiane przez kolonistów z całego ośrodka. Na koniec dnia szlifowaliśmy nasze umiejętności strzeleckie na strzelnicy paintballowej.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pana Macieja Ż.
Po śniadaniu bawiliśmy się w 20 pytań. Mimo że niektórych haseł nie udało nam się odgadnąć, zabawa była świetna. Później zabraliśmy ze sobą piłkę do siatkówki, aby pójść na plażę i skorzystać ze świetnej pogody. Pływaliśmy w jeziorze pod okiem ratowników i graliśmy na plaży. Później odbył się pokaz talentów, gdzie mogliśmy podziwiać umiejętności wokalne, taneczne i karciane uczestników kolonii. Aby popracować nad współpracą w naszej grupie, bawiliśmy się w węzeł gordyjski. Musieliśmy się trochę nagłowić, ale udało nam się go rozwiązać, działając wspólnie. Na kolejnych zajęciach uczyliśmy się strategii i taktyki, aby następnie sprawdzić zdobytą wiedzę w terenie.

Kulka Open, grupa Pani Joanny K.
Ósmy dzień kolonii spędziliśmy na wspólnych grach i zabawach. Po śniadaniu rozegraliśmy mecz siatkówki. Następnie graliśmy w gry karciane polegające na rozwiązywaniu zagadek. Po południu odbył się pokaz talentów, w czasie którego dwie osoby z naszej grupy zaprezentowały swoje talenty wokalne. Wieczorem wzięliśmy udział w zajęciach sportowo-rekreacyjnych.

Kulka Open, grupa Pani Igi Ł.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od przygody wodnej, była to przeprawa samodzielnie wykonanymi tratwami, pod czujnym okiem pana ratownika. Po obiedzie braliśmy udział w pokazie talentów, podziwiając wykonania młodych artystów. Następnie wzięliśmy udział w zajęciach łuczniczych, zapoznaliśmy się z budową łuku i z prawidłową postawą strzelecką. Nauczyliśmy się strzelać z łuku. Po kolacji zagraliśmy w piłkę nożną.

22 Przygody, grupa Pani Agaty G.
Dziś miałyśmy mnóstwo okazji do spożytkowania energii. Po śniadaniu rozegrałyśmy mecz siatkówki i piłki nożnej. Następnie wzięłyśmy udział w zajęciach, na których robiłyśmy ramkę na zdjęcie, wykorzystaliśmy brystol, farby i mazaki. Po obiedzie odbył się talent show, na którym uczestnicy przedstawiali swoje talenty, na przykład ze śpiewu. Odbyły się także zajęcia taneczne, gdzie nauczyłyśmy się tańczyć belgijkę i skrzypka. Po kolacji zagrałyśmy w dwa ognie i w murarza.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Weroniki W.
Dzisiaj był bardzo aktywny dzień. Rozpoczął się od wojskowego toru przeszkód. Następnie nauczyliśmy się alfabetu Morse’a na zajęciach łącznościowych. Po przyjściu na plażę udaliśmy się na przeprawę po jeziorze kajakami jednoosobowymi. Dzień zakończyliśmy grami i zabawą taneczną przy muzyce.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Patrycji S.
Dzisiaj od rana mieliśmy zajęcia z survivalu i potrafimy już zbudować szałas. Następnie pod okiem ratownika doskonaliliśmy nasze umiejętności pływackie. Pokonywaliśmy również wojskowy tor przeszkód na czas, wszyscy mieli wyrównane wyniki, jednak najlepszy okazał się Jacek. Po obiedzie odbyło się talent show. Talenty innych uczestników zrobiły na nas wrażenie. Wieczorem resztki energii wykorzystaliśmy na zabawę przy muzyce. Czas leci szybko przy dobrej zabawie!

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Anny Z.
Dzień rozpoczęłyśmy na sportowo. Rywalizowałyśmy o tytuł najlepszego sportowca podczas olimpiady. Ćwiczyłyśmy bieg i skoki. Przeprowadziłyśmy burzę mózgów dotyczącą graffiti - ustalałyśmy czy jest sztuką, czy raczej wandalizmem. Wykonałyśmy projekt i zrobiłyśmy graffiti na ścianie. Wzięłyśmy udział w pokazie talentów.

Summer Challenge, grupa Pani Agnieszki O.
Kolejny dzień na Kulce rozpoczęła wyprawa na poligon. Na poligonie jeździliśmy quadami oraz jeździliśmy po torze na segwayu. Zabawa z zorbą sprawiła nam wiele radości! Zajęcia sportowe oraz doskonalenie gry na bum bum rurkach sprawiły, że dzień minął nam bardzo szybko! Dzień zakończyliśmy tanecznym krokiem na zabawie tanecznej.

Summer Challenge, grupa Pani Kamili W.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od wyjścia na poligon, gdzie mieliśmy zapewnionych wiele atrakcji. Jeździliśmy quadami a także musieliśmy pokonać tor przeszkód na segwayu. Mieliśmy także zabawę z dmuchaną kulą. Musieliśmy ją turlać, żeby pokonać coś na kształt labiryntu, a to wszystko z zamkniętymi oczami. Po obiedzie poszliśmy na obozowe talent show, żeby zobaczyć jakie talenty mają inni obozowicze i im kibicować. Po kolacji zagraliśmy mecz siatkówki, natomiast wieczór spędziliśmy na zabawie tanecznej, dobrze się bawiąc.

VIP, grupa Pani Gabrieli W.
Kolejny słoneczny  dzień rozpoczęłyśmy od wyprawy na poligon. Tam czekało na nas mnóstwo atrakcji. Jeździliśmy na segwayu, quadach oraz zorbie. To był bardzo wesoły i ambitny dzień. Po obiedzie obozowo poszliśmy na talent show. Oglądaliśmy i kibicowaliśmy uczestnikom, którzy występowali. Wieczór spędziliśmy na wspólnych grach i zabawach.

VIP, grupa Pani Klaudii S.
Dzisiaj, zaraz po śniadaniu, udaliśmy się na przejażdżkę quadami. Wspólnie turlaliśmy też wielką kulę i to z zamkniętymi oczami! Wszystkim nam udało się ją doturlać do celu. Zjedliśmy pyszne drugie śniadanie, które dodało nam energii do kolejnych przejażdżek czterokołowcami. Potem obejrzeliśmy wspaniały pokaz talentów, gdzie wystąpiło wiele zdolnych uczestników. Zachwyceni pokazem udaliśmy się na wyśmienitą kolację.

#CampGirl, grupa Pani Zuzanny D.
Dziś z samego rana wybrałyśmy się na plażę. Znów nam pogoda dopisywała! Do obiadu grałyśmy w przeróżne gry i zabawy. Potem odbył się konkurs talentów, na którym dwie dziewczynki z naszej grupy wzięły udział. Ich talenty zostały docenione przez publiczność i jury. Na koniec dnia świetnie bawiłyśmy się na zajęciach z zumby.

#CampGirl, grupa Pani Zofii S.
Ósmy dzień naszej kolonii rozpoczęłyśmy wizytą na plaży - kapałyśmy się i opalałyśmy. Później byłyśmy na zajęciach z savoir-vivre’u, gdzie uczyłyśmy się, jak zachowywać się zgodnie z obowiązującymi zasadami. Po obiedzie wzięłyśmy udział w pokazach talentów, tam uczestnicy prezentowali swoje umiejętności. Natomiast wieczór spędziłyśmy na parku linowym.

Summer Art, grupa Pani Izabeli R.
Dzień zaczęłyśmy od zajęć teatralnych. Następnie pojeździłyśmy na segwayu. Miałyśmy przyjemność po raz kolejny uczestniczyć w zajęciach tanecznych. Po południu cała kolonia była na zajęciach, gdzie pokazywaliśmy nasze talenty. Potem zajęłyśmy się sztuką uliczną - graffiti.

Cztery Żywioły, grupa Pani Katarzyny K.
Po śniadaniu poszłyśmy na zajęcia z tropienia zwierząt po ich śladach. Na zajęciach rozpoznaliśmy głównie ślady sarny i jelenia. Ślady psów też często się pojawiały. Potem poszłyśmy na zajęcia wodne z budowania tratwy. Podzieliliśmy się na dwie drużyny i rywalizowaliśmy, która ekipa przepłynie na tratwie szybciej wyznaczoną trasę. Potem poszłyśmy na zajęcia z tworzenia baniek mydlanych XXL. Na początku niekoniecznie wychodziło, ale po chwili już opanowaliśmy tę sztukę. Po południu cała kolonia była na zajęciach, gdzie prezentowaliśmy nasze talenty. Potem poszliśmy na zajęcia, w czasie których opanowaliśmy strzelanie z łuków.