RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2020

Turnus V (10.08-20.08.2020)

Dzień 2 - szalone początki kulkowych przygód

Dodany: 2020.08.11

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marii G.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od gry w unihokeja. Wygrała drużyna żółtych z wynikiem 7:1! Następnie udaliśmy się na plażę. Kolejnymi zajęciami był park linowy o dwóch poziomach trudności. Po obiedzie jeździliśmy na quadach. Potem udaliśmy się na kajaki turystyczne, którymi płynęliśmy wzdłuż jeziora Łęsk. Wieczorem bawiliśmy się przy muzyce.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Izabeli P.
Dziś rano zaraz po rozgrzewce udaliśmy się na wspólne śniadanie. Rozegraliśmy pojedynek we frisbee. Następnie poznaliśmy zasady panujące na kąpielisku i pod czujnym okiem pana ratownika pluskaliśmy się w jeziorze. Po obiedzie wspinaliśmy się na skrzynkach, wzięliśmy udział w leśnej grze terenowej oraz udaliśmy się w rejs smoczą łodzią, a wieczorem wspólnie bawiliśmy się przy muzyce.

Obóz Herosów, grupa Pani Agnieszki O.
Dzień rozpoczęliśmy od Wielkiej Demolki - budowaliśmy twierdzę, którą po obiedzie próbowaliśmy rozbić przeciwnym grupom. Wraz z innymi herosami stoczyliśmy walkę o sztandar. Następnie mieliśmy podniebną przygodę na ściance wspinaczkowej. Pogoda pozwoliła nam na plażowanie i kąpiele. Po kolacji uczestniczyliśmy w grze terenowej - Enigma. A następnie bawiliśmy się na zabawie tanecznej.

Obóz Herosów, grupa Pani Małgorzaty K.
Dziś rano wzięliśmy udział w Bitwie o Sztandar z pozostałymi grupami herosów. Po stoczeniu ciężkiej walki udało nam się wygrać i zdobyć sztandar! Następnie nauczyliśmy się władać mieczem. Po obiedzie byliśmy na plażowaniu, gdzie pływaliśmy w jeziorze oraz graliśmy w gry karciane. Po kolacji zbudowaliśmy wielki mur obronny. Wieczorem tańczyliśmy z Dionizosem przy muzyce.

Obóz Herosów, grupa Pani Emilii K.
Po śniadaniu uczyłyśmy się chodzenia na szczudłach. Pomimo że wydawało się to być trudne zadanie, świetnie sobie poradziłyśmy. Następnie przyszedł czas na Bitwę o Sztandar. Wszystkie walczyłyśmy zacięcie. Kolejno spróbowałyśmy swoich sił w strzelaniu z łuków. Najlepszymi strzelcami były Natalia oraz Klaudia i Lara. Po pysznym obiedzie odpoczywałyśmy nad jeziorem Łęsk. Po kolacji uczyłyśmy się gry na bum bum rurkach. Dzień zakończyłyśmy wspólną zabawą taneczną.

Obóz Herosów, grupa Pani Joanny K.
Drugi dzień kolonii rozpoczęłyśmy od Bitwy o Sztandar Obozu Herosów. Wzięłyśmy także udział  zajęciach Wielka Demolka, w czasie których budowałyśmy mur, a później próbowałyśmy do zburzyć. Po obiedzie spędziłyśmy wspólnie czas na kąpielach i plażowaniu. Wzięłyśmy także udział w zajęciach, w czasie których uczyłyśmy się ozdabiania techniką decoupage. Wieczorem odbyła się zabawa taneczna przy muzyce.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Natalii Z.
Kolejny dzień w kosmicznej  Kulce! Po śniadaniu ruszyliśmy na szkolenie Luke’a Skywalkera i uczestniczyłyśmy w kosmicznym treningu, aby móc  awansować na prawdziwych rycerzy jedi. Po  takim wysiłku złapaliśmy chwile oddechu i postanowiliśmy chwycić  parę słonecznych promieni na plaży. Po obiedzie czekała na nas przygoda off-road na quadach i survivalowa gra terenowa. Po kolacji było nam jeszcze mało wrażeń, wiec zdecydowaliśmy, że rozegramy mecz piłki niżej na pełnometrażowym boisku piłkarskim.

Projekt Kulka, grupa Pani Agaty G.
Z rana na Kulce przywitało nas piękne słoneczko. Po śniadaniu mieliśmy zajęcia, na których lepiliśmy z gliny różne figurki. Następnie zostały nam przedstawione fakultety, czyli zajęcia dodatkowe dla chętnych. Po obiedzie poznaliśmy i graliśmy w gry świata, między innymi w bule francuskie i w molkky. Kolejne zajęcia były o budowie quada, a także mogliśmy pod opieką instruktora się na nim przejechać i zrobić kilka kółek. Po kolacji odbyła się zabawa taneczna przy muzyce.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Joanny K.
Dzień rozpoczęliśmy od spersonalizowania naszych mundurów wyszywając pagony. Później odbyliśmy podstawowy trening żołnierski - musztrę. Następnie poszliśmy odpocząć na plaży. Po obiedzie odbyły się pierwsze zajęcia paintballowe. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z kiełbaskami.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Macieja M.
Dzień zaczęliśmy od przeprawy na parku linowym, było to spore wyzwanie. Później poszliśmy nauczyć się strzelać z markerów paintballowych, na strzelnicy dowiedzieliśmy się wszystkich ważnych rzeczy niezbędnych do późniejszych rozgrywek paintballowych. Następnie spędziliśmy miłe chwile na plaży. Po obiedzie wcieliliśmy się w Robina Hooda i strzelaliśmy z łuków do tarcz, nasza grupa jest bardzo zdolna. Na koniec dnia piekliśmy kiełbaski i śpiewaliśmy piosenki przy ognisku.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Michała A.
Nasz drugi kolonijny dzień zaczęliśmy od sprawdzenia naszej celności na strzelnicy paintballowej. Później wyruszyliśmy, by pokonać dwie trasy na parku linowym. Przed obiadem rozegraliśmy mecz siatkówki. Po obiedzie udaliśmy się na relaks na plaży, gdzie opalaliśmy się, kąpaliśmy oraz graliśmy w siatkówkę. Na koniec dnia śpiewaliśmy, bawiliśmy się i piekliśmy kiełbaski na ognisku.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Adrianny P.
Dziś od razu po rozgrzewce udaliśmy się na śniadanie. Po śniadaniu poszliśmy na plażę. Później odbyła się musztra, podczas której uczyliśmy się podstaw treningu żołnierskiego. Po obiedzie poszliśmy na strzelnicę paintballową ćwiczyć swoją celność. Poszliśmy także pływać na jednoosobowych kajakach. Wszyscy dobrze się bawiliśmy. Wieczorem wspólnie bawiliśmy się przy muzyce. Cały dzień upłynął nam w miłej atmosferze.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Patrycji S.
Dzień rozpoczęliśmy od gier zespołowych, szczególnie do gustu przypadła nam siatkówka. Później mieliśmy czas na plażowanie i kąpiel w naszym jeziorze. Przed obiadem mieliśmy jeszcze zajęcia eurobungee, skakaliśmy aż do chmur! Po południu zagraliśmy w unihokeja i wspinaliśmy się na wieże ze skrzynek, Hania wspięła się najwyżej! Dzień zakończyliśmy zabawą taneczną przy muzyce.

33 Przygody, grupa Pani Weroniki F.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od wspólnego skakania na eurobungee, gdzie zrobiliśmy konkurs na najwyższy skok. Następnie wybraliśmy się na rowerową wprawę po jeziorze Łęsk, mogliśmy podziwiać piękne widoki. Następnie kąpaliśmy się w jeziorze i relaksowaliśmy na plaży. Po obiedzie wybraliśmy się do pielęgniarki, która zapoznała nas z podstawowymi zasadami sanitarnymi i profilaktyką. Po kolacji zagraliśmy w dwa ognie, ćwiczyliśmy naszą szybkość i zręczność. Następnie jeździliśmy na dziwnym rowerze oraz chodziliśmy na szczudłach.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny L.
Z samego rana doskonaliliśmy umiejętności jazdy quadem. Każdy z nas przejechał aż dziesięć okrążeń! Następnie ubrani w specjalną uprząż skakaliśmy na eurobungee. Przedobiedni czas umilił nam rejs kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Z tafli wody podziwialiśmy piękny krajobraz. W dalszej części dnia strzelaliśmy do celu z wiatrówek oraz integrowaliśmy się z grupą.

Summer Challenge, grupa Pani Martyny B.
Dzisiejszy dzień był bardzo aktywny. Po śniadaniu wyszliśmy na pierwsze zajęcia, którymi była nauka strzelania z łuków. Następnie wyruszyliśmy na skrzynki. Zajęcia wymagały dużej precyzji i skupienia. Później udaliśmy się na plażę, gdzie zażyliśmy kąpieli wodnej i słonecznej. Pograliśmy również w gry karciane. Potem poszliśmy na smaczny obiad, a następnie wybraliśmy się na kolejną atrakcję, którą było eurobungee. Było bardzo energicznie. Następnie zjedliśmy kolacje. Dzień spędziliśmy bardzo dobrze, był pełen emocji i nowych doświadczeń.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny L.
Dzisiejszy dzień był pełen atrakcji, zaraz po śniadaniu mieliśmy pierwsze zajęcia z instruktorem na ściance wspinaczkowej, było super! Następnie zdobyliśmy kolejne umiejętności, a mianowicie strzelanie z łuku. Przed obiadem zdążyliśmy jeszcze opalać się i pograć w gry karciane na plaży. Po przerwie wróciliśmy do zajęć, graliśmy w piłkę na opak. Jesteśmy ciekawi, co będzie działo się jutro.

Summer Challenge, grupa Pani Anny Ł.
Wtorek pełen wrażeń! Rano sięgnęliśmy chmur wspinając się na wieżę ze skrzynek a także poczuliśmy prędkość na pędzącym quadzie. Skorzystaliśmy też z pięknej pogody plażując i kąpiąc się w jeziorze. Po obiedzie czekała nas fascynująca gra Błędny Azymut, używaliśmy kompasu, rozwiązywaliśmy zagadki i układaliśmy wakacyjne hasło.

VIP, grupa Pani Joanny K.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od wyprawy dwuosobowymi kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Następnie sprawdzaliśmy naszą celność strzelając z wiatrówki sprężynowej do papierowych tarcz. Jeszcze przed obiadem zaznajomiliśmy się z podstawami survivalu, a także zbudowaliśmy schronienie przy użyciu wojskowych pałatek. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie odbyły się zabawy integracyjne, a także rozgrywka w piłkę siatkową i zbijaka. Po kolacji przeszliśmy ćwiczenia astronauty na żyroskopie, przez co poczuliśmy jakbyśmy startowali rakietą kosmiczną. Pełni wrażeń z dzisiejszego dnia czekamy na kolejne!

VIP, grupa Pani Aleksandry Ś.
Dzień rozpoczęliśmy wyprawą smoczą łodzią. Szymon nadawał nam rytm wiosłowania uderzając w bęben. Następnie poznaliśmy podstawy survivalu oraz jego rodzaje. Dowiedzieliśmy się, jak zbudować schronienie przy użyciu wojskowej pałatki oraz co znajduje się w puszce survivalowej. Korzystaliśmy z pięknej pogody i udaliśmy się na plażę, gdzie zażyliśmy kąpieli na kąpielisku i wypoczywaliśmy na plaży. Wzięliśmy udział w grach i zabawach integracyjnych. Dzień zakończyliśmy zajęciami Archery Challenge, czyli pojedynku łuczniczego. Nie możemy doczekać się jutrzejszego dnia!

VIP, grupa Pani Nikoli B.
Poranek powitał nas słońcem. Po śniadaniu udaliśmy się na wyprawę kajakową po jeziorze Łęsk. Było super! Następnie udaliśmy się na ściankę wspinaczkową, gdzie mogliśmy się sprawdzić na czterech, różnych poziomach trudności. Po południu odbyliśmy trening snajperski, a zaraz po nim skorzystaliśmy z pięknej pogody plażując i kapiąc się. Swój dzień zakończyliśmy grą terenową Błędny Azymut, podczas której nie tylko udało nam się nauczyć wyznaczać azymuty, ale również odkryliśmy zagadki i zgadliśmy hasło!

#CampGirl, grupa Pani Angelika P.
Dzień zaczęliśmy od gry fabularyzowanej mafia w miasteczku, w której stworzyłyśmy własną historię wcielając się w wymyślonych przez nas mieszkańców. Następnie wzięłyśmy udział w zajęciach Akcja Integracja, dzięki którym lepiej się poznałyśmy i nauczyłyśmy się współpracować. Potem doskonaliłyśmy nasze techniki pływackie i świetnie bawiłyśmy się na parku linowym. Wieczorem grałyśmy w księżniczki i zamki oraz piekłyśmy kiełbaski na ognisku.

Cztery Żywioły, grupa Pani Weroniki Z.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od wykonania przypinki wybranego żywiołu. Następnie wzięliśmy udział w warsztacie plastycznym i malowaliśmy w chmurach. Później sprawdziliśmy naszą celność strzelając z wiatrówki. Nasza precyzja ma się całkiem dobrze! Po obiedzie czekała na nas budowa tratwy i przeprawa nią. Na zakończenie dnia wzięliśmy udział w zabawie tanecznej przy muzyce. Bawiliśmy się świetnie!

Kraina Smyka, grupa Pani Weroniki W.
Kolejny dzień zaczęliśmy od świętowania urodzin Kubusia Puchatka. Różne zadania pozwoliły dotrzeć nam do prezentu, który mu wręczyliśmy. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie mogliśmy po raz pierwszy wejść do jeziora. Kolejną atrakcją było strzelanie z łuków do tarczy. Po wspólnych zabawach udaliśmy się na wieczorne ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Power Jump, grupa Pani Gabrieli K.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy pysznym śniadaniem. Potem graliśmy w wspólne gry integracyjne. Spędziliśmy również czas na plaży, pływając w jeziorze. Konkurowaliśmy również w budowaniu tratw. Każda drużyna musiała przepłynąć trasę na jeziorze. Popołudnie spędziliśmy na wspinaczce po skrzynkach. Wszyscy świetnie się bawili i poczuli adrenalinę. Wieczór spędziliśmy na ognisku integracyjnym, świetnie się bawili.

Power Jump, grupa Pani Julii O.
Dzisiaj rozpoczęliśmy dzień od konstruowania tratwy i przeprawy na niej po jeziorze. Następnie zagraliśmy w Kulkowe Podchody w okolicznym lesie. Po obiedzie spotkaliśmy się z królem Julianem i wykonywaliśmy przygotowane przez niego zadania, świetnie się przy tym bawiąc i na koniec tańcząc. Nasz dzień zakończyło ognisko z pieczeniem kiełbasek.