RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2020

Turnus V (10.08-20.08.2020)

Dzień 3 - wesołe wakacje w Kulce

Dodany: 2020.08.12

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marii G.
Dzień zaczął się od zajęć frisbee. Następnie udaliśmy się na kąpiele i plażowanie. Po południu płynęliśmy smoczą łodzią, na której wiosłowaliśmy do wybijanego przez naszą koleżankę Julię rytmu. Następnie wspinaliśmy się na skrzynki. Wieczór spędziliśmy przy ognisku piekąc kiełbaski i śpiewając piosenki.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Izabeli P.
Dziś po śniadaniu rozegraliśmy mecze koszykówki oraz piłki nożnej. Po zaciętej walce zwyciężyła drużyna Piotra. Następnie przebraliśmy się w stroje kąpielowe, by popluskać się w jeziorze. Po obiedzie wzięliśmy udział w grze terenowej Błędny Azymut i nauczyliśmy się posługiwać kompasem. Poszliśmy też na park linowy, a wieczorem zjedliśmy kiełbaski, które upiekliśmy w ognisku.

Obóz Herosów, grupa Pani Agnieszki O.
Słoneczny dzień rozpoczęliśmy od nauki jazdy na dziwnym rowerze. Park linowy sprawdził nasze podniebne umiejętności. Plażowanie i kąpiele pozwoliły nam na relaksowanie się. Po obiedzie uczestniczyliśmy w zajęciach survivalowych oraz udaliśmy się na jezioro kajakami turystycznymi. Wieczór spędziliśmy na warsztatach teatralnych.

Obóz Herosów, grupa Pani Małgorzaty K.
Dziś od rana uczyliśmy się chodzić na szczudłach na zajęciach cyrkowych. Następnie sprawdziliśmy swoje umiejętności wspinaczkowe na ściance wspinaczkowej. Byliśmy nad jeziorem, gdzie pływaliśmy, opalaliśmy się oraz bawiliśmy. Po obiedzie mieliśmy grę terenową Enigma z Hermesem, na której poznaliśmy wiele szyfrów. Następnie byliśmy w lesie, poznaliśmy podstawy survivalu oraz budowaliśmy szałasy z Artemidą. Na koniec dnia wzięliśmy udział w zajęciach łuczniczych Archery Challenge.

Obóz Herosów, grupa Pani Emilii K.
Poranek rozpoczęłyśmy od gry w unihokeja. Wszystkie starałyśmy się strzelić jak najwięcej bramek. Później był zasłużony odpoczynek nad jeziorem. Następnie wzięłyśmy udział w warsztatach teatralnych ucząc się różnych technik aktorskich. Po smacznym obiedzie uczyłyśmy się władania mieczem. Następnie przyszedł czas na ściankę wspinaczkową. Po kilku próbach udało nam się wspiąć na sam szczyt. Wieczór spędziłyśmy na budowie prawdziwej twierdzy herosów.

Obóz Herosów, grupa Pani Joanny K.
Trzeci dzień kolonii rozpoczęłyśmy od karaoke. Następnie wzięłyśmy udział w zawodach łuczniczych. Odbyły się także zajęcia w parku linowym, gdzie miałyśmy okazję przejść dwie trasy. Po południu uczyłyśmy się poruszać na rowerze cyrkowym oraz szczudłach. Wieczorem rozegrałyśmy mecz unihokeja.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Natalii Z.
3 dzień w świecie Star Wars! Dzień rozpoczęliśmy od pożywnego śniadania, a następnie na pierwszych zajęciach zbudowaliśmy imponujące statki kosmiczne z klocków Lego, potem złapaliśmy ciepłe promienie na plażowaniu. Przed obiadem nauczyliśmy się jeszcze lewitować na najnowszym pojeździe kosmicznym zwanym segwayem. Po pożywnym obiedzie zagraliśmy podniebny mecz unihokeja! A pod wieczór czekała na nas gra terenowa.

Projekt Kulka, grupa Pani Agaty G.
Trzeci dzień na Kulce rozpoczęliśmy od zajęć, na których dowiedzieliśmy się czym jest witraż, jak powstał, a także sami mogliśmy go zrobić przy użyciu odpowiednich żelowych farb. Potem spędziliśmy miło czas na plaży. Kąpaliśmy się w jeziorze i graliśmy w różne gry. Po obiedzie mieliśmy grę edukacyjną Detektyw, podczas której rozwiązywaliśmy zagadki. Następnie poszliśmy na rowerki wodne i wraz z ratownikiem wypłynęliśmy na jezioro. Po kolacji udaliśmy się na ognisko z pieczeniem kiełbasek, na którym radośnie i głośno śpiewaliśmy.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Joanny K.
Za nami dzień pełen wrażeń. Rozpoczęliśmy go na parku linowym. Zajęcia bardzo nam się podobały. Później poszliśmy na plażę, gdzie budowaliśmy tratwy. Najszybsza grupa przepłynęła w 2 minuty i 45 sekund. Później popędziliśmy na quady. Po obiedzie wspinaliśmy się na skrzynki. Wieczór zakończyliśmy zabawą taneczną.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Macieja M.
Dzień zaczęliśmy od wycieczki smoczą łodzią po jeziorze Łęsk, bardzo ważna była tam synchronizacja, którą udało nam się osiągnąć. Później rozegraliśmy dwie gry paintballowe, wykorzystaliśmy tam umiejętności poznane wczoraj na strzelnicy. Następnie układaliśmy wieżę ze skrzynek, na które się potem wspinaliśmy. Później kąpaliśmy się w jeziorze, a część z nas grała w karty na plaży. Na koniec dnia bawiliśmy się na zabawie tanecznej w Cool Clubie.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Michała A.
Trzeci dzień zaczęliśmy od wypłynięcia na jezioro na kajakach turystycznych. Później pozostaliśmy na plaży, aby wykąpać się w jeziorze oraz zrelaksować się w słońcu. Następnie rozegraliśmy naszą pierwsza grę paintballową typu deathmatch. Po obiedzie sprawdziliśmy naszą celność na strzelnicy łuczniczej oraz rozegraliśmy parę rund mafii w miasteczku. Po kolacji rozegraliśmy mecz koszykówki, a wieczorem bawiliśmy się przy muzyce w Cool Clubie.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Adrianny P.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od rozgrzewki i zjedzenia śniadania. Potem poszliśmy na zajęcia, na których uczyliśmy się taktyki i strategii wojskowej. Wybraliśmy się również na strzelanie z wiatrówek. Wszystkim bardzo podobały się te zajęcia. Po obiedzie wyszliśmy kąpać się w jeziorze i na trampoliny eurobungee, gdzie wszyscy bardzo dobrze się bawili. Dzień zakończyliśmy ogniskiem, w czasie którego smażyliśmy sobie kiełbaski.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Patrycji S.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od gry Kulkowe Podchody. Później poszliśmy na plażę, ponieważ była piękna pogoda. Pod okiem ratowników cała nasza grupa pływała na głębokiej strefie! Po obiedzie zagraliśmy w kolejną grę terenową, czyli Urodziny Kubusia Puchatka, po czym znów udaliśmy się na plażę, ale tym razem pływaliśmy kajakami! Dzień zakończyliśmy zabawami przy ognisku z pieczeniem kiełbasek, było bardzo smacznie i wesoło.

33 Przygody, grupa Pani Weroniki F.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od wiatrówek, wszyscy strzelaliśmy do celu. Następnie zagraliśmy w misję, gdzie za pomocą GPS-u musieliśmy odnaleźć tykającą bombę, pomogły nam w tym zagadki. Później za pomocą kompasów wyznaczaliśmy azymut i rozwiązywaliśmy zagadki. Po obiedzie skorzystaliśmy ze słonecznych promieni, plażowaliśmy i doskonaliliśmy nasze techniki pływackie. Po kolacji zagraliśmy w grę terenową Ranny Lotnik, gdzie nauka pierwszej pomocy pomogła nam skonstruować nosze. Po dniu pełnym tak wielu wrażeń zbieramy siły na kolejny!

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny L.
Słoneczny dzień rozpoczęliśmy od treningu strzeleckiego na strzelnicy paintballowej. Każdy z nas miał do wykorzystania 50 kulek. Następnie uczestniczyliśmy w zajęciach sportowych o nazwie piłka na opak. Podczas nich rozegraliśmy dwa mecze: korfballu i passballu. Przed obiadem udaliśmy się na plażę, gdzie pod czujnym okiem pana ratownika zagraliśmy w piłkę wodną. Po południu każdy z nas miał możliwość przejść dwa poziomy parku linowego, a wieczorem odbył się mecz siatkówki i nauka jazdy na segwayu.

Summer Challenge, grupa Pani Martyny B.
Dzisiejszy dzień upłynął bardzo energicznie. Po śniadaniu wybraliśmy się na segway, który stanowił super atrakcję dla nas. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie zażyliśmy kąpieli wodnej i słonecznej. Później zjedliśmy obiad ze smakiem. Następnie poszliśmy na strzelnicę paintballową, gdzie bawiliśmy się wyśmienicie. Później udaliśmy się na ściankę wspinaczkową, która była dla nas dużym wyzwaniem. Po kolacji poszliśmy na grę terenową Błędny Azymut. Dzień był wspaniały!

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny L.
Dzisiaj mieliśmy wiele zajęć z naszymi obozowymi instruktorami, którzy tłumaczyli i pomagali nam jak nauczyć się kolejnych rzeczy. Strzelaliśmy z wiatrówek, każdy z nas trafił do tarczy. Mieliśmy też dwie bardzo ciekawe gry terenowe, w jednej wykorzystywaliśmy kompas a w drugiej rozwiązywaliśmy zagadki, aby uratować zagrożony świat. Podczas czasu na plażowanie graliśmy pod okiem ratowników w waterpolo, czyli piłkę wodną. Jutro na pewno będzie tak samo super jak dzisiaj!

Summer Challenge, grupa Pani Anny Ł.
Nie próżnujemy! Dzień zaczęliśmy od przećwiczenia naszej celności strzelając z łuku. Następnie wytrenowane oko sprawdziliśmy na wiatrówkach, za to dla reszty ciała było plażowanie w przyjemnym letnim słońcu oraz kąpiele w jeziorze. Po obiedzie nadszedł czas na strzelnicę paintballową, nieraz trafiono w 10! Wieczorem z kolei rozwiązywaliśmy fascynujące zagadki w grze Mazurska Pułapka.

VIP, grupa Pani Joanny K.
Dzień zaczęliśmy od pokonania czterech tras o różnych poziomach trudności na ściance wspinaczkowej. Jeszcze przed obiadem poznaliśmy budowę quadu oraz nabyliśmy podstawowe umiejętności związane z jazdą na torze. Po quadach udaliśmy się do lasu, gdzie poznaliśmy rodzaje stosów ogniskowych oraz nauczyliśmy się posługiwać krzesiwem. Następnie wygrzewaliśmy się na plaży, nie zabrakło także zabaw i kąpieli w jeziorze. Ostatnim punktem naszego dnia było poznanie gier świata i rywalizacja międzygrupowa.

VIP, grupa Pani Aleksandry Ś.
Od rana, ubrani w specjalną uprząż, układaliśmy wieżę ze skrzynek jednocześnie się na nią wspinając. Najwyżej udało się wspiąć naszej solenizantce Zosi. Nauczyliśmy się dziś również wyznaczać azymut przy użyciu kompasu. Mieliśmy też trening powietrznych ewolucji na eurobungee. To była świetna zabawa! Braliśmy udział w wodnej grze zespołowej waterpolo. Obu drużynom poszło fantastycznie. Dzień skończyliśmy pozwaniem budowy quadu i nabyliśmy podstawowe umiejętności jazdy na nim.

VIP, grupa Pani Nikoli B.
Swój dzień  rozpoczęliśmy od quadów. Na samym po początku poznaliśmy budowę quadu i nabyliśmy podstawowe umiejętności związane z jazdą na torze. Następnie udaliśmy się na zajęcia cyrkowe, gdzie spróbowaliśmy swoich sił na dziwnym rowerze, a także chodziliśmy na szczudłach. Po południu ruszyliśmy na zajęcia łucznicze. Poznaliśmy budowę łuku, strzały, a także prawidłową postawę strzelecką. A następnie odbył się pojedynek strzelecki. Potem skorzystaliśmy z pięknej pogody i udaliśmy się na plażę. Po kolacji odbyła się Enigma, czyli nauka podstawowych technik szyfrowania wiadomości połączona z praktycznym wykorzystaniem wiedzy podczas gry terenowej na terenie ośrodka.

#CampGirl, grupa Pani Angelika P.
Pierwszą dzisiejszą atrakcją naszej grupy była wycieczka po jeziorze Łęsk na rowerkach wodnych. Następnie sięgałyśmy nieba dzięki eurobungee i cieszyłyśmy się piękną pogodą bawiąc się na plaży oraz pływając w jeziorze. Po obiedzie uczyłyśmy się jeździć na segawyu i tworzyłyśmy pamiątkowe figurki z gliny! Wieczorem grałyśmy w dziuplę i wzięłyśmy udział w zabawie przy muzyce w naszym niesamowitym Cool Clubie!

Cztery Żywioły, grupa Pani Weroniki Z.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od wykonania talizmanu z gliny wybranego przez nas żywiołu. Później nadszedł czas na sprawdzenie naszej zręczności i równowagi podczas zajęć, na których  musieliśmy wchodzić na skrzynki. Wszyscy poradziliśmy sobie rewelacyjnie. Następnie, korzystając z pięknej pogody, poszliśmy na plażę. Po obiedzie wybraliśmy się na zajęcia do wesołego laboratorium, gdzie robiliśmy różne ciekawe doświadczenia chemiczne. Później poszliśmy na quady. Zapoznaliśmy się z regulaminem, poznaliśmy budowę pojazdu i ruszyliśmy na wyznaczoną trasę, aby zdobyć podstawowe umiejętności związane z jazdą. Na koniec dnia wzięliśmy udział w ognisku, na którym wspólnie śpiewaliśmy nasze ulubione piosenki i piekliśmy kiełbaski.

Kraina Smyka, grupa Pani Weroniki W.
Akcja Integracja to pierwsza dzisiejsza atrakcja, czyli przeciąganie liny, bieg w śmiesznych spodniach i wyścigi w wieloosobowych nartach. Następnie udaliśmy się na plażowanie oraz na naukę technik pływania. Idąc do lasu nauczyliśmy się zasad survivalu. Po raz pierwszy zbudowaliśmy szałas. Na mega grach graliśmy w bierki, a dużymi klockami układaliśmy różne budowle. Kolejną atrakcją było tworzenie przez nas własnych przypinek. Na koniec dnia była zabawa taneczną przy muzyce.

Power Jump, grupa Pani Gabrieli K.
Dzień zaczęliśmy pysznym śniadaniem. Potem uczestniczyliśmy w zajęciach malowanie w chmurach, polega ono na malowaniu folii powieszonej między drzewami. Wszyscy dali upust swej fantazji. Po tych zajęciach przepłynęliśmy jezioro na smoczej łodzi. Później wszyscy mieliśmy szansę wspinać się na ściankę wspinaczkową. Popołudnie spędziliśmy wesoło na plaży, opalając się i pływając. Czekały na nas również zajęcia lepienia figurek z gliny. Dzień zakończyliśmy radośnie zabawą przy muzyce.

Power Jump, grupa Pani Julii O.
Kolejny dzień, kolejne zabawy! Rozpoczęliśmy dziś od zajęć detektywistycznych, na których uczyliśmy się szukać wskazówek i tropów oraz rozwiązaliśmy zagadkę. Następnie doskonaliliśmy swoje techniki pływackie pod czujnym okiem ratownika. Potem udaliśmy się w rejs smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Po obiedzie tworzyliśmy coś z niczego, czyli poduszaki, które potem ozdabialiśmy. Później tworzyliśmy projekty własnych przypinek. Nasz dzień zakończyła zabawa przy muzyce.