RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2020

Turnus V (10.08-20.08.2020)

Dzień 4 - ekstremalne zabawy integracyjne

Dodany: 2020.08.13

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marii G.
Kolejny dzień kolonii zaczęliśmy warsztatami doskonalenia technik pływackich. Następnie uczyliśmy się strzelać z łuku. Potem poszliśmy na mega gry, gdzie graliśmy w bierki i jengę w rozmiarze XXL. Potem poszliśmy na zajęcia z eurobungee. Wieczór spędziliśmy na zajęciach z pierwszej pomocy Ranny Lotnik.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Izabeli P.
Po porannej rozgrzewce wspólnie udaliśmy się na tor, by pojeździć na quadach. Następnie udoskonaliliśmy swoją technikę pływania. Po obiedzie rozegraliśmy mecz unihokeja, zwyciężyła drużyna Piotra. Strzelaliśmy też z łuków, a po kolacji nauczyliśmy się szyfrować informacje w grze Enigma. Cały dzień upłynął nam w cudownej atmosferze.

Obóz Herosów, grupa Pani Agnieszki O.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od pisania naszego grupowego hymnu. Następnie udaliśmy się na zajęcia nauki posługiwania mieczem. Piękna pogoda pozwoliła nam na kąpiele i plażowanie. Popołudnie spędziliśmy na zajęciach z łukami, najpierw stoczyliśmy bitwę łuczników a później poszliśmy na Archery Challenge. Wieczór spędziliśmy śpiewając wspólnie i piekąc kiełbaski na ognisku.

Obóz Herosów, grupa Pani Małgorzaty K.
Dziś rano byliśmy na parku linowym, gdzie przeszliśmy dwie trasy. Następnie byliśmy na plaży, pływaliśmy w jeziorze, graliśmy w gry plażowe. Po obiedzie rozegraliśmy turniej unihokeja, nasza drużyna wygrała! Braliśmy udział w zajęciach z decoupage’u, na których ozdabialiśmy greckie wazy. Wieczorem spotkaliśmy się z pozostałymi herosami na ognisku, na którym graliśmy, śpiewaliśmy oraz piekliśmy kiełbaski.

Obóz Herosów, grupa Pani Emilii K.
Czwarty dzień kolonii rozpoczęłyśmy od burzenia wybudowanych wcześniej twierdz. Nie było to łatwe wyzwanie. Później poznałyśmy technikę decoupage’u i same upiększyłyśmy greckie wazy. Przed obiadem odbyły się zajęcia z survivalu. Nauczyłyśmy się filtrować wodę, posługiwać się krzesiwem a także poznałyśmy rodzaje ognisk. Po obiadku wspólnie śpiewałyśmy największe przeboje podczas karaoke. Przed kolacją wypłynęłyśmy kajakami na jezioro Łęsk i podziwiałyśmy piękno przyrody. Dzień zakończyłyśmy wspólnym śpiewem przy ognisku.

Obóz Herosów, grupa Pani Joanny K.
Dzisiejszy dzień rozpoczęłyśmy od zajęć na ściance wspinaczkowej. Spędziłyśmy także wspólnie czas na kąpielach i plażowaniu. Po obiedzie wzięłyśmy udział w zajęciach z nauki posługiwania się mieczem. Wybrałyśmy się także na wyprawę smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Wieczorem odbyło się ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Natalii Z.
Na naszym kosmicznym obozie dzień zaczęliśmy od nauki władania mieczem świetlnym. Następnie wskoczyliśmy na jednoosobowe kajaki i zrobiliśmy rundkę na jeziorze, oglądając piękne mazurskie widoki. Przed obiadem skorzystaliśmy jeszcze z najbardziej wyczekiwanej atrakcji, czyli strzelnicy paintballowej. Po południu czekało na nas błogie plażowanie a na wieczór dyskoteka pod gwiazdami.

Projekt Kulka, grupa Pani Agaty G.
Czwarty dzień na Kulce rozpoczęliśmy od gry terenowej Tajna Misja z wykorzystaniem GPS-ów. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie kąpaliśmy się w jeziorze Łęsk i odpoczywaliśmy na słońcu. Po obiedzie udaliśmy się na zajęcia, na których budowaliśmy wieżę ze skrzynek, jednocześnie wspinając się po niej. Potem była kolejna gra terenowa Błędny Azymut z użyciem kompasów. Po kolacji udaliśmy się na Mazurską Pułapkę, podczas której rozwiązywaliśmy przeróżne zagadki.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Joanny K.
Dzień zaczęliśmy intensywnie, czyli rozgrywką paintballową. Następnie uczyliśmy się o zdobywaniu wody i rozpalaniu ognia na zajęciach z survivalu. Później odpoczywaliśmy na plaży, by po obiedzie wrócić w pełni sił na kajaki sit on top. Dzień zakończyliśmy turniejem Awantura o Wiedzę.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Macieja M.
Dzień zaczęliśmy od poszukiwań zagadek, które musieliśmy rozwiązać, aby uratować ośrodek przed wybuchem bomby. Później poszliśmy na plażę, gdzie część z nas kąpała się w jeziorze a część grała w karty na lądzie. Następnie uczyliśmy się strzelać z wiatrówek, całkiem dobrze  nam to wychodziło. Po obiedzie doskonaliliśmy umiejętności strzeleckie, teraz korzystanie z markerów paintballowych nie jest niczym trudnym. Ostatnim zajęciem dnia był segway, jest to ciekawy dwukołowy pojazd.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Michała A.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć poświęconych sztuce przetrwania, gdzie nauczyliśmy się wielu przydatnych w survivalu rzeczy oraz tego, jak zbudować szałas. Później byliśmy na plaży oraz kąpaliśmy się w jeziorze. Przed obiadem nauczyliśmy się również podstaw strategii oraz taktyki. Po obiedzie rozegraliśmy mecz siatkówki oraz zagraliśmy w grę terenową o nazwie Szpion. Po kolacji rozegraliśmy mecz paintballu typu walka o flagę.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Adrianny P.
Po śniadaniu całą grupą bawiliśmy się podczas fabularyzowanej gry terenowej Szpion. Potem poszliśmy nad jezioro, gdzie w trzech drużynach zrobiliśmy tratwy i pływaliśmy nimi. Wszyscy bardzo dobrze się bawiliśmy. Po obiedzie zagraliśmy w piłkę na opak a następnie poszliśmy na ściankę wspinaczkową. Wieczorem wyszliśmy do lasu, gdzie graliśmy w Mazurską Pułapkę. Cały dzień świetnie się bawiliśmy.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Patrycji S.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od gry terenowej Błędny Azymut. Każda grupa rozwiązała wszystkie zagadki. Następnie dwa razy udaliśmy się na plażę. Raz aby skorzystać z kąpieliska i plażowania, a drugi raz, by pod okiem ratownika doskonalić nasze techniki pływackie. W wodzie czujemy się wspaniale, zwłaszcza w takie słoneczne dni. Następną atrakcją dzisiejszego dnia była jazda quadem! Po kolacji wzięliśmy udział w Tajnej Misji - kolejnej grze terenowej, tym razem z wykorzystaniem GPS-u.

33 Przygody, grupa Pani Weroniki F.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od ekstremalnego toru, który przemierzaliśmy na quadach. Następnie malowaliśmy w chmurach przeróżne rzeczy. Wyszło przepięknie! Później pokonaliśmy ściankę wspinaczkową o różnych poziomach trudności. Po obiedzie mieliśmy okazję pokonać dwie trasy na parku linowym. Po kolacji zaś zagraliśmy w pif paf, gdzie ćwiczyliśmy swoją szybkość i spostrzegawczość. Na końcu udaliśmy się na zabawę taneczną przy najnowszych hitach. Po tak intensywnym dniu zbieramy siły na kolejny pełen wyzwań dzień!

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny L.
Tuż po śniadaniu udaliśmy się na kulkową strzelnicę, gdzie ćwiczyliśmy swoją celność strzelając z łuków. Następnie odpoczywaliśmy na tutejszej plaży i pływaliśmy kajakami bezburtowymi po jeziorze Łęsk. Po obiedzie podzieliliśmy się na cztery grupy i z pomocą kompasów uczestniczyliśmy w grze terenowej. Wieczorem pod batutą pani animatorki nauczyliśmy się grać na nietypowym instrumencie o nazwie bum bum rurki. Dzień zakończyliśmy zabawą taneczną w Cool Clubie.

Summer Challenge, grupa Pani Martyny B.
Dzisiejszy dzień upłynął w przyjemnej atmosferze. Rozpoczęliśmy od wycieczki na kajakach wodnych. Było fantastycznie, a pogoda bardzo dopisywała. Następnie zagraliśmy w piłkę na opak, która była dużym wyzwaniem dla nas. Później uczyliśmy się chodzić na szczudłach oraz jeździć dziwnym rowerem. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie odbyły się zabawy integracyjne, które były bardzo interesujące. Pod koniec dnia odbyła się zabawa taneczna, dzięki niej mogliśmy pokazać nasze umiejętności taneczne. Dzień upłynął bardzo miło i ciekawie.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny L.
Zaraz po śniadanku mieliśmy rowerki wodne. Razem z ratownikiem podczas pływania rozmawialiśmy o rezerwacie przyrody, który rozciąga się wzdłuż naszego jeziora. Potem mieliśmy naukę jazdy na segwayach. Najlepsza częścią dnia był park linowy, bawiliśmy się świetnie! Po obiedzie było plażowanie i kąpiele w jeziorze. Wieczorem mieliśmy zabawę taneczną, była super muzyka. Czekamy z niecierpliwością na jutro!

Summer Challenge, grupa Pani Anny Ł.
Pogoda dalej nam dopisuje! Dzień zajęć rozpoczęliśmy od wyprawy kajakami turystycznymi po jeziorze. Następnie oglądaliśmy świat do góry nogami kręcąc się w żyroskopie, a po obiedzie wykorzystaliśmy przyjemne promienie słoneczne plażując. Wieczór za to spędziliśmy na szałowej zabawie tanecznej!

VIP, grupa Pani Joanny K.
Czwartkowy poranek dobrze zabezpieczeni uprzężami rozpoczęliśmy od układania i wspinania się na wieżę ze skrzynek. Naszym celem było pobicie tegorocznego rekordu Kulki, czyli 18 skrzynek. Po osiągnięciu celu ruszyliśmy na mega gry, gdzie ćwiczyliśmy naszą zręczność, koncentrację oraz siłę woli na bierkach. Nie zabrakło także wielkich klocków jenga. Po turnieju udaliśmy się na plażę, aby korzystać z idealnej na kąpiele pogody. Kolejną atrakcją była strzelnica paintballowa, na której każdy z nas miał do wystrzelania 45 kulek do tarcz ustawionych w różnych odległościach. Dzień zakończyliśmy zabawą taneczną, na której bawiliśmy się świetnie.

VIP, grupa Pani Aleksandry Ś.
Po śniadaniu odbyły się zajęcia, na których nauczyliśmy się posługiwać wiatrówką sprężynową oraz poznaliśmy podstawowe postawy strzeleckie. Oddawaliśmy również strzały na strzelnicy paintballowej do tarcz ustawionych w różnych odległościach. Nauczyliśmy się również podstawowych technik szyfrowania wiadomości, która była połączona z praktycznym wykorzystaniem tych technik podczas gry odbywającej się na ośrodku. Mieliśmy możliwość pokonania czterech tras o różnych poziomach trudności znajdujących się na ścianie wspinaczkowej. Najwyżej udało się wspiąć Oli, Zuzi i Marcelowi. Dzisiejszy fantastyczny dzień na Kulce zakończyliśmy zabawą przy muzyce.

VIP, grupa Pani Nikoli B.
Swój dzień rozpoczęliśmy od przejścia po dwupoziomowym parku linowym. Następnie skorzystaliśmy z pięknej pogody i udaliśmy się na plażę. Po południu doskonaliliśmy swoje umiejętności jazdy na quadzie. Zaraz potem uczestniczyliśmy w zajęciach z wiatrówek, podczas których nauczyliśmy posługiwać się wiatrówką oraz poznaliśmy podstawową postawę strzelecką. Następnie sprawdzaliśmy swoje umiejętności na strzelnicy. Wieczorem odbyły się zajęcia sportowe, a także zabawa taneczna w rytmie największych hitów.

#CampGirl, grupa Pani Angelika P.
Z samego rana ćwiczyłyśmy nasze taneczne ruchy na zajęciach z zumby. Następnie pływałyśmy w jeziorze, grałyśmy w iskierkę i wzięłyśmy udział w warsztatach teatralnych. Po obiedzie odbyły się zajęcia o nazwie Ale Cyrk!, na których nauczyłyśmy się chodzić na szczudłach i jeździć na nietypowym rowerze. Wieczorem grałyśmy w ślepy długopis i tworzyłyśmy pamiątkowe znaczniki.

Cztery Żywioły, grupa Pani Weroniki Z.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od survivalu. Nauczyliśmy się filtrować wodę oraz pozyskiwać ogień w ekstremalnych warunkach. Następnie wybraliśmy się na plażę, aby schłodzić się w wodzie w ten gorący dzień. Po obiedzie graliśmy w Tajną Misję, czyli grę terenową z użyciem GPS-u. Później poszliśmy na kajaki sit on top i przepłynęliśmy nasze jezioro Łęsk. Na zakończenie dnia wzięliśmy udział w starciu łuczników.

Kraina Smyka, grupa Pani Weroniki W.
Kolejny dzień zaczął się niemalże wybuchowo! Na zajęciach Wesołe Laboratorium uczyliśmy się różnych doświadczeń chemicznych. Potem na plaży podszkoliliśmy swoje pływanie na nauce technik pływania. Kolejną atrakcją było eurobungee. Po obiedzie układaliśmy różne budowle z klocków lego oraz bawiliśmy się wspólnie w 20 pytań. Na koniec dnia odbyło się malowanie w chmurach.

Power Jump, grupa Pani Gabrieli K.
Dzień zaczęliśmy zabawą na trampolinach eurobungee. Każdy miał szansę na zabawę, wszyscy aktywnie spędziliśmy czas. Potem szkoliliśmy swoją umiejętność pływania na plaży razem z panem ratownikiem. Przed obiadem poszliśmy zajęcia z panią animatorką i uczyliśmy się różnych układów tanecznych. Popołudnie spędziliśmy na grze terenowej Urodziny Kubusia Puchatka. Wykonywaliśmy różne zadania z mapą na terenie ośrodka. Doprowadziły nas do miodku, który daliśmy Kubusiowi na urodziny. Dzień zakończyliśmy Wielką Demolką, podczas której budowaliśmy mur, a drużyna przeciwna próbowała go zburzyć.

Power Jump, grupa Pani Julii O.
Nowy dzień zaczęliśmy od wspinaczki na ściance o wysokości 8,6 m. Następnie budowaliśmy murki, które potem burzyliśmy, by sprawdzić, która drużyna zrobiła trwalszy. Później wybraliśmy się na plażę, by zrelaksować się i wykąpać w jeziorze. Po obiedzie graliśmy w gry integracyjne. Potem uczyliśmy się rzucać frisbee. Po kolacji poznawaliśmy i graliśmy w gry z różnych zakątków świata.