RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2020

Turnus V (10.08-20.08.2020)

Dzień 5 - Kulka - zabawa na okrągło

Dodany: 2020.08.14

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marii G.
Dzień zaczęliśmy od gry w siatkówkę oraz gry francuskiej. Po obiedzie udaliśmy się na łuki, gdzie mieliśmy konkurs strzelecki. Następnie udaliśmy się na survival do lasu, gdzie uczyliśmy się sztuki przetrwania. Wieczór spędziliśmy na grze nocnej Mafia.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Izabeli P.
Dziś po śniadaniu udaliśmy się poskakać na eurobungee. Następnie ruszyliśmy na wycieczkę kajakami po naszym jeziorze. Po obiedzie zagraliśmy w mega gry i nauczyliśmy się jeździć dziwnym rowerem oraz chodzić na szczudłach, a wieczorem po kolacji ruszyliśmy do lasu rozwiązać zagadki nocnej Mafii.

Obóz Herosów, grupa Pani Agnieszki O.
Dzień rozpoczęliśmy w super humorach! Na początku udaliśmy się na survival, gdzie uczyliśmy się jak filtrować wodę oraz jak rozpalać ogień. Ćwiczyliśmy nasze talenty aktorskie na zajęciach teatralnych. Po obiedzie doskonaliliśmy techniki pływackie a następnie ćwiczyliśmy synchronizację na smoczej łodzi. Wieczór spędziliśmy na karaoke.

Obóz Herosów, grupa Pani Małgorzaty K.
Dziś od rana tworzyliśmy hymn herosów. Graliśmy w zbijaka oraz rozegraliśmy mecz siatkówki. Po południu doskonaliliśmy technikę pływania oraz plażowaliśmy. Strzelaliśmy również z łuków do tarczy. Wieczorem wszyscy śpiewaliśmy głośno na karaoke.

Obóz Herosów, grupa Pani Joanny K.
Piąty dzień kolonii rozpoczęłyśmy od warsztatów tanecznych. Wzięłyśmy  także udział w warsztatach doskonalenia technik pływackich. Po obiedzie odbyły się zajęcia z survivalu, w czasie których uczyłyśmy się, jak pozyskać ogień i wodę w trudnych warunkach. Miałyśmy także okazję wykonać własne graffiti oraz uczyć się grać na bum bum rurkach.

Obóz Herosów, grupa Pani Emilii K.
Po śniadaniu poćwiczyłyśmy odbicia dolne i górne przygotowując się do gry w siatkówkę. Następnie poznałyśmy podstawy survivalu oraz zawartość puszki survivalowej. Dodatkowo zbudowałyśmy schronienie przy użyciu wojskowej pałatki. Po wyprawie do lasu przyszedł czas na Archery Challenge, czyli prawdziwe starcie łuczników. Po obiedzie ruszyłyśmy na plażę, gdzie doskonaliłyśmy style pływackie. Później przechodziłyśmy po dwupoziomowym parku linowym. Wieczór spędziłyśmy na wspólnych grach, m.in. na grze w mafię w miasteczku. To był naprawdę udany dzień.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Natalii Z.
Kolejny magiczny dzień w świecie Star Wars! Cześć z naszej grupy powędrowała na poligon i zniknęła na wiele godzin. Pozostała część padawanów  miała dzisiaj po śniadaniu grę kocówkę, następnie plażowanie z kąpielami, a następnie jeszcze przed obiadem udało się zaliczyć międzygalaktyczny mecz piłki nożnej. Po obiedzie mieliśmy chwilę odpoczynku, by na następnym bloku z pełną mocą ruszyć na podbój kosmosu z własnoręcznie wykonaną flotą ścigaczy. Na koniec czekał na nas moc zabawy przy budowie figurek z sagi Star Wars.

Projekt Kulka, grupa Pani Agaty G.
Dziś mieliśmy dużo okazji do spożytkowania energii. Po śniadaniu udaliśmy się na poligon, na którym mieliśmy aż cztery atrakcje. Jeździliśmy na segwayu, na quadzie, na czterokołowym pojeździe terenowym i mieliśmy zorbę, czyli toczyliśmy z zamkniętymi oczami ogromną kulę. Po obiedzie było karaoke, czyli śpiewać każdy może w Cool Clubie. Następnie udaliśmy się na jednoosobowe kajaki, na których płynęliśmy po jeziorze Łęsk. Po kolacji zagraliśmy w siatkówkę, a potem poszliśmy do lasu na nocną grę terenową Mafia. I tak nam zleciała już połowa turnusu na Kulce.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Joanny K.
Za nami dzień na poligonie. A tam mnóstwo atrakcji! Zorba, quady, segway, paintball i wojskowy tor przeszkód. Wróciliśmy zmęczeni, ale bardzo zadowoleni. Po obiedzie wzięliśmy udział w zajęciach ze strategii i taktyki, będących swoistym wstępem i przygotowaniem do czekającego nas desantu. Wieczorem odbyły się zajęcia wykorzystujące podstawy pierwszej pomocy, czyli gra Ranny Lotnik. Wieczorem pożegnaliśmy się z atrapami broni, które były z nami od wczoraj.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Macieja M.
Dzień spędziliśmy na poligonie, wystrzelaliśmy aż 600 kulek. Rozegraliśmy kilka ciekawych scenariuszy, w których zmierzyliśmy się z Obozem Super Militarnym oraz Obozem Survivalowo-Paintballowym. Nikogo nie zaskoczyło to, że nasza grupa jest najlepsza w paintball. Po obiedzie graliśmy w mafię, szukaliśmy mafiozów spośród wszystkich mieszkańców naszego miasta. Na koniec dnia graliśmy w Archery Challenge, wykorzystaliśmy tam umiejętności wyuczone kilka dni wcześniej na zajęciach z łuków.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Michała A.
O poranku wyruszyliśmy na poligon, gdzie rozegraliśmy dwie gry paintballowe, jedna typu deathmatch, a druga walka o flagę. Po zjedzeniu obiadu rozegraliśmy kilka setów siatkówki oraz rozegraliśmy parę rund gry mafia w miasteczku. Pod wieczór wzięliśmy udział w konkursie Awantura o Wiedzę, gdzie dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Adrianny P.
Dzień zaczęliśmy od porannej gimnastyki. Następnie graliśmy w siatkówkę, mafię w miasteczku oraz w grę francuską. Po zjedzeniu obiadu odbyły się zajęcia z survivalu w lesie. Każda grupa miała okazje stworzyć schronienie z pałatki. Po powrocie do ośrodka poszliśmy jeździć na quadach, gdzie wszyscy się dobrze bawiliśmy. Wieczór zakończyliśmy grą terenową Tajna Misja.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Patrycji S.
Dzisiaj od rana mieliśmy zajęcia, na których robiliśmy bańki mydlane w rozmiarze XXL. Graliśmy też w kalambury, było dużo śmiechu! Następnie urządziliśmy sobie karaoke w Cool Clubie. Śpiewaliśmy muzyczne hity i świetnie się przy tym bawiliśmy. Po obiedzie wspinaliśmy się na ściankę wspinaczką. Pływaliśmy też kajakami turystycznymi po jeziorze, oczywiście pod okiem ratownika. Dzień zakończyliśmy graniem w mega gry!

33 Przygody, grupa Pani Weroniki F.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od wspólnych gier integracyjnych. Podczas gdy część poszła na poligon na zorbę czy quady, reszta zagrała w kalambury odgadując hasła. Następnie zagraliśmy w paparazzi, czyli ćwiczyliśmy swoją szybkość i zwinność łapiąc się wzajemnie za kawałki bibuły. Po szklance orzeźwiającej lemoniady udaliśmy się na plażę korzystać z promieni słonecznych. Po obiedzie udaliśmy się do lasu, by odbyć Bitwę Plemion. Po kolacji zaś zagraliśmy w grę francuska, sprawdzaliśmy wtedy naszą dotychczasową wiedzę. Na koniec zrobiliśmy sobie wspólne ognisko.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny L.
Ale Cyrk! - przeczytaliśmy rano w planie. Z zaciekawieniem udaliśmy się na zajęcia i wszystko stało się jasne. Na początek szczudła, a później nauka jazdy na dziwnym rowerze. Następnie pod czujnym okiem instruktora wspinaliśmy się na skrzynki. Kinga ułożyła ich aż 18! W dalszej kolejności pływaliśmy rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk, a dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Mafia.

Summer Challenge, grupa Pani Martyny B.
Dzisiejszy dzień upłynął bardzo przyjemnie i wyjątkowo. Tuż po śniadaniu wyruszyliśmy na zajęcia z wiatrówkami. Było to dla nas niezwykle przeżycie, mogliśmy oddać kilka strzałów do tarczy. Następnie odbyła się wycieczka z rowerkami wodnymi, która pomimo wysiłku była bardzo odprężająca i relaksującą. Później wybraliśmy się na park linowy, gdzie można było wykazać się zręcznością. Potem wzięliśmy udział w grze terenowej Enigma. Pod koniec dnia zagraliśmy w nocną grę terenową Mafia. Dzień był bardzo aktywny!

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny L.
Dzisiejszy dzień był pełen wrażeń. Mieliśmy okazję brać udział w zawodach łuczniczych, wszyscy byliśmy wygranymi. Następnie popłynęliśmy na spływ kajakami po naszym jeziorze. Uczyliśmy się szyfrować i wykorzystaliśmy tę umiejętność w grze. Później była nauka jazdy na quadach. Na sam koniec dnia mieliśmy nocną grę terenową, w której mieliśmy rozwiązywać powiedziane nam zagadki. Jutro na pewno będzie świetny dzień, pełen wrażeń taki jak dzisiaj!

Summer Challenge, grupa Pani Anny Ł.

VIP, grupa Pani Joanny K.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od mini regat bezburtowymi jednoosobowymi kajakami sit on top po jeziorze Łęsk. Następnie sprawdzaliśmy swoje umiejętności na parku linowym na dwóch poziomach trudności. Jeszcze przed obiadem poznaliśmy budowę łuku i strzały, a także prawidłową postawę strzelecką. Zdobyta wiedza pozwoliła nam zorganizować turniej strzelania z łuku. Po ciszy poobiedniej udaliśmy się nad jezioro, gdzie wzięliśmy udział w wodnej grze zespołowej waterpolo. Mając założone kapoki graliśmy mecz na wodzie rzucając piłką do bramek. Koniec dnia podsumowaliśmy na ognisku, gdzie oprócz pieczenia kiełbasek, śpiewaliśmy i bawiliśmy się wspólnie. To był dzień pełen wrażeń.

VIP, grupa Pani Aleksandry Ś.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Następnie graliśmy w passball, grze opartej na zasadach piłki nożnej. Potem dowiedzieliśmy się, jak pozyskać pożywienie w trudnych warunkach, jak prawidłowo się kamuflować i w czym kamuflaż może nam pomóc. Poznaliśmy również gry z różnych zakątków świata. Najbardziej podobała nam się gra pochodząca z Francji bule. Kolejny dzień kolonii zakończyliśmy ogniskiem z grami i zabawami.

VIP, grupa Pani Nikoli B.
Kolejny dzień na Kulce rozpoczęliśmy od wyprawy wieloosobową smoczą łodzią po malowniczym jeziorze Łęsk. Następnie poznaliśmy gry z różnych zakątków świata i rywalizowaliśmy ze sobą grając w bule francuskie, molkyy i kubb. Po południu odbyliśmy mecz piłki wodnej, czyli waterpolo. A po nim uczestniczyliśmy w zajęciach, w czasie których budowaliśmy samodzielnie wieżę ze skrzynek, na którą się wspinaliśmy. Najwyższą wieżę ułożyli Krzysiek i Miłosz. Było super! Swój dzień zakończyliśmy w blasku ognia piekąc pyszne kiełbaski. Z radością czekamy na kolejny dzień pełen atrakcji!

#CampGirl, grupa Pani Angelika P.
Nasz dzień zaczęłyśmy od lekcji savoir-vivre’u, na której nauczyłyśmy się właściwego ułożenia sztućców i jak poruszać się z gracją. Potem wzięłyśmy udział w grze Ranny Lotnik, dzięki której przypomniałyśmy sobie zasady pierwszej pomocy i dowiedziałyśmy się jak zbudować prowizoryczne nosze. Następnie stworzyłyśmy logo naszego obozu na zajęciach z graffiti. Po obiedzie uratowałyśmy cały ośrodek w grze Tajna Misja i grałyśmy w kolory. Wieczorem zaprojektowałyśmy własne koszulki i grałyśmy w bystre oko.

Cztery Żywioły, grupa Pani Weroniki Z.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy aktywnie, bo od rozegrania meczu siatkówki oraz piłki nożnej. Następnie graliśmy w ziemniaka i mafię w miasteczku. Po obiedzie wzięliśmy udział w zajęciach terenowych Ranny Lotnik z elementami pierwszej pomocy. Później tworzyliśmy bańki mydlane w rozmiarze XXL. Wieczorem wybraliśmy się na żyroskop i mogliśmy poczuć się jak podczas lotu kosmicznego.

Kraina Smyka, grupa Pani Weroniki W.
Dzisiaj zaczęliśmy od wspinania się na skrzynki. Następnie przeszliśmy na ściankę wspinaczkową. Kolejną atrakcją były bańki mydlane XXL. Każdy z nas mógł spróbować swoich sił. Potem na boisku zagraliśmy w passball. Na koniec dnia każdy przejechał się na segwayu.

Power Jump, grupa Pani Gabrieli K.
Dzisiejszy poranek zaczęliśmy od zburzenia muru, czyli Wielkiej Demolki. Późnej udaliśmy się na aktywną zabawę na eurobungee. Wszyscy się świetnie się bawili. Po tych zajęciach udaliśmy się na naukę jazdy na segwaych. Każdy miał okazję przejażdżki tym niezwykłym pojazdem. Później wyruszyliśmy na wyprawę do lasu. Graliśmy w podchody, podzieleni na dwie drużyny. Po pysznym obiedzie udaliśmy się na wykonywanie puduszaków oraz przypinek, każdy mógł dać upust swojej wyobraźni. Na koniec dnia graliśmy w bambonade.

Power Jump, grupa Pani Julii O.
Kolejny dzień zabaw na Kulce zaczęliśmy od wyprawy do lasu, gdzie uczyliśmy się survivalu - przetrwania w trudnych warunkach. Następnie malowaliśmy na rozłożonych między drzewami foliach. Potem wybraliśmy się na plażę i kąpielisko. Później odbyliśmy trening podniebnych akrobacji skacząc na eurobungee, a nasz dzień zakończyło własnoręczne robienie gniotków.