RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2022

Turnus IV (28.07-07.08.2022)

Dzień 6 - Przygody w słońcu

Dodany: 2022.08.02

33 Przygody, grupa Pani Emilii K.
Kolejny świetny dzień w Kulce! Dzisiaj rozegraliśmy Archery Challenge, czyli konkurencję, podczas której odbyły się pojedynki z użyciem bezpiecznych strzał. Zażyliśmy też kąpieli słonecznych oraz wodnych przy pięknej pogodzie. Następnie stoczyliśmy Bitwę Plemion a drużyna „Żółtych" zdobyła totem wodza! Zagraliśmy parę piosenek przy użyciu dziwnych instrumentów, jakimi są bum bum rurki. Wystarczyła chwila, a nauczyliśmy się grać nawet melodię słynnych „Kaczuszek" do hymnu naszego obozu. Ten dzień był pełen wrażeń.

33 Przygody, grupa Pani Natalii K.
Po porannych ćwiczeniach poświęciliśmy nasz czas na kącik artystyczny oraz na gry zespołowe. Później czekało nas eurobungee, na którym skakaliśmy tak wysoko, że prawie dosięgnęliśmy chmur. Pod okiem ratownika doskonaliliśmy nasze umiejętności pływackie, uczyliśmy się nowych stylów, a także spędziliśmy miło czas na plaży, rozmawiając i grając w różne gry w piłkę. Podczas malowania w chmurach zmagaliśmy się ze sobą w kalamburach, podczas których hasła malowane były na specjalnej folii, a także robiliśmy bańki w rozmiarze XXL. Po kolacji razem z drugą grupą udaliśmy się na pełne przygód podchody.

Adrenalina, grupa Pani Marii O.
Dzień zaczęliśmy od wyprawy kajakami. Następnie graliśmy w siatkówkę. Potem rozegraliśmy na terenie ośrodka grę terenową Błędny Azymut. Po obiedzie odbyliśmy zajęcia z taktyki i strategii, podczas których nauczyliśmy się wielu interesujących wiadomości z zakresu wojskowych technik ataku. Wieczorem graliśmy w gry na świeżym powietrzu. Na koniec dnia mieliśmy ognisko.

Adrenalina, grupa Pani Moniki L.
Rozpoczynamy kolejny dzień w Kulce. Wtorek przywitał nas pięknym słońcem, dlatego też poszliśmy na plażę. Bawiliśmy się również w mega gry. Układaliśmy jengę i scrabble ogromnych rozmiarów! Śmiechom nie było końca! Pod koniec dnia uczestniczyliśmy w zajęciach z taktyki i strategii. Poczuliśmy się jak prawdziwi żołnierze! Dzień zakończyliśmy pełnym zabawy ogniskiem.

Adrenalina, grupa Pani Zuzanny S.
Ten dzień rozpoczęliśmy od gry terenowej Tajna Misja. Musieliśmy uratować nasz ośrodek przed bombą. Podpowiedzi, jak odnaleźć bombę, szukaliśmy z pomocą urządzeń GPS-u. Potem udaliśmy się na doskonalenie technik pływania pod okiem ratownika. Świetnie było podszlifować swoje pływackie umiejętności. Następnie poznaliśmy szyki, ustawienia, formacje i manewry na zajęciach ze strategii i taktyki. Te zajęcia bardzo nam się podobały i nie możemy się doczekać już nocnego desantu. Ten dzień zakończyliśmy wieczorem z muzyką i wspólnymi rozmowami.

BFF, grupa Pani Aleksandry Ch.
Słoneczny wtorkowy dzień rozpoczęłyśmy od doskonalenia technik pływackich. Podczas zajęć szlifowałyśmy podstawowe style pływackie. Następnie zmierzyłyśmy się z parkiem linowym. Przechodząc trasy parku pokonałyśmy dwa poziomy trudności. Po obiedzie zabrałyśmy się za tworzenie strojów, czyli zaprojektowałyśmy i stworzyłyśmy swoje wymarzone koszulki. Pomysły były szalone i koszulki wyszły nam znakomicie. Później poznałyśmy poprawną postawę strzelecką i stoczyłyśmy małą rywalizację w łucznictwie, strzelając do punktów, które znajdowały się na tarczy. Po kolacji zagrałyśmy w grę terenową Mafia, podczas której rozwiązywałyśmy zagadkę i odkryłyśmy prawdę dotycząca zaginionego pierścionka.

Gry i Zabawy, grupa Pani Emilii S.
Dziś rano skorzystaliśmy ze wspaniałej pogody i poszliśmy na plażę. Poza kąpielą graliśmy w uno i Pani plotła dziewczynkom warkocze. Następnie poszliśmy na strzelnicę paintballową. Najpierw strzelaliśmy dla treningu, a potem każdy oddał strzały dla swojej drużyny. Wygrała drużyna Ogórków. Później strzelaliśmy z łuków. Tam również mieliśmy zawody i tym razem wygrały Buraki. Następnie graliśmy w baloniadę, było dużo śmiechu. Wieczorem odbyło się ognisko. Piekliśmy kiełbaski i kawałki chleba. Nie zabrakło też zabaw integracyjnych.

Gry i Zabawy, grupa Pani Magdaleny M.
Dzisiaj obudziło nas piękne słońce. Na początku graliśmy w grę, która nazywa się odkrywcy pawilonu. Później odbyliśmy wyprawę rowerkami wodnymi wzdłuż rezerwatu przyrody Kulka. Bawiliśmy się również świetnie podczas zabaw integracyjnych. Po obiedzie podczas gry terenowej pomogliśmy odzyskać tron Królowi Julianowi. Mieliśmy przy tym wiele radości. Dzień zakończyliśmy wspólnym graniem w różne gry. Było super i nie możemy się doczekać, co przyniesie jutro.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Adrianny H.
Kolejny dzień pełen atrakcji za nami. Na pierwszych zajęciach wchodziliśmy na ściankę wspinaczkową, która ma cztery trasy o różnych poziomach trudności. Kilku osobom udało się wspiąć na sam szczyt. Graliśmy w fabularyzowaną grę terenową - Szpion. Każdy z uczestników otrzymał stopień wojskowy, a jego zadaniem było wyeliminowanie marszałka przeciwnej drużyny. Korzystając z przychylności pogody wyszliśmy na plażowanie i kąpiele wodne. Po obiedzie część grupy wybrała się na zajęcia fakultatywne - pływając smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Rozegraliśmy również emocjonujące starcie na laserowym paintballu. Na koniec dnia wraz z innymi grupami spędziliśmy czas przy pieczeniu kiełbasek nad ogniskiem.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Magdaleny Sz.
Kolejny słoneczny dzień rozpoczęliśmy od śniadania. Następnie odbyły się zajęcia tajnej misji, na których używaliśmy GPS-u. Po zajęciach rozegraliśmy mecz w piłkę nożną i koszykówkę na opak. Później przeszedł czas na wyprawę kajakami. Następnie budowaliśmy wieżę ze skrzynek, na którą trzeba było się wspiąć. Później odbyły się zajęcia fakultatywne, czyli wyprawa smoczą łodzią. Wieczorem odbyło się ognisko integracyjne z pieczeniem kiełbasek.

Harry Potter, grupa Pani Darii M.
W porannym bloku zajęć rozszyfrowywaliśmy hasła oraz sprawdziliśmy swoją wiedzę o naszym pawilonie i jego mieszkańcach. Później techniką quillingu stworzyliśmy własną wielobarwną sowę Hedwigę. Następnie zagraliśmy w gąski, gąski do domu. Po obiedzie poszukiwaliśmy horkruksów Toma Riddle'a. Gdy udało nam się je już zdobyć dzięki doskonałej znajomości książek, rozegraliśmy kalamburowy turniej. Wieczorem pograliśmy w speakera, a także wspólnie czytaliśmy powieść "Harry Potter i Książę Półkrwi".

Harry Potter, grupa Pani Gabrieli K.
Szósty dzień rozpoczęłyśmy od magicznie powiększonych mega gier: jengi, twistera, bierek i scrabbli. Bawiłyśmy się świetnie, a naszym ulubieńcem był twister. Grałyśmy także w karty i gry planszowe ze świata Harry'ego Pottera. Po południu stworzyłyśmy identyfikatory naszych domów w Hogwarcie, czyli bransoletki ze sznurka. Następnie zmierzyłyśmy się z ważnym zadaniem, a mianowicie odnalezieniem siedmiu horkruksów, które stworzył Voldemort. Pomogła nam w tym wiedza o wyznaczaniu kierunków świata i azymutu, który wskazywał nam odpowiednie miejsce. Dzień zakończyłyśmy wspólną grą w mafię.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Natalii P.
Wtorek zaczęliśmy zajęciami na poligonie. Mieliśmy tam możliwość skorzystania z rangera i segwaya. Następnie wspinaliśmy się po ściance wspinaczkowej oraz mieliśmy zajęcia integracyjne. Po kolacji wybraliśmy się na symulator lotów kosmicznych, żeby poczuć się jak astronauci w rakiecie.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Roksany S.
Nasza dzisiejsza przygoda zaczęła się od wyjątkowej wyprawy smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Następnie urządziliśmy sobie turniej strzelania z łuku do tarczy. Wybraliśmy w ten sposób najlepszego łucznika z grupy. Potem mieliśmy zajęcia z tworzenia oryginalnych i wyjątkowych przypinek, które zostaną nam na pamiątkę. Wieczorem odbyły się drużynowe walki na łuki. Po wcześniejszym treningu szło nam świetnie.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Weroniki W.
Dziś spędziliśmy czas na parku linowym. Następnie opalaliśmy się oraz kąpaliśmy w jeziorze Łęsk. Później wspólnie na boisku do piłki nożnej zagraliśmy w piłkę na opak. Po obiedzie odbyła się gra terenowa Tajna Misja. Wchodziliśmy również na wieżę ze skrzynek z asekurację. Wieczór zakończyliśmy strzelaniem z łuków.

Kulka Open, grupa Pani Magdy K.
Dzień rozpoczęliśmy od trzygodzinnej wyprawy kajakami po jeziorze. Razem z ratownikiem udaliśmy się na sąsiednie jezioro. Następnie spędziliśmy czas na plaży, korzystając z pięknej pogody i odpoczywając po aktywnych kajakach. Po obiedzie rozdzieliliśmy się na dwie grupy. Jedna udała się na fakultety, aby wziąć udział w dwóch grach painballowych oraz strzelnicy. Jedna z gier polegała na zdobyciu flagi z wykorzystaniem 150 kulek, a w drugiej do wystrzelania każdy z uczestników miał 300. W międzyczasie druga część grupy grała w najróżniejsze gry zespołowe, zaczynając od piłki siatkowej, poprzez koszykową, w beczkę kończąc. Dzień zakończyliśmy wspólnie tańcami animacyjnymi. To był bardzo aktywny dzień.

Kulka Open, grupa Pani Martyny B.
Dzisiejszy dzień w Kulce był bardzo udany, ponieważ po śniadaniu poszliśmy na siatkówkę. Następnie na park linowy, gdzie bawiliśmy się znakomicie. Potem odbyły się łuki, podczas których rywalizowaliśmy ze sobą. Później nastał czas na walki sumo, w których zwyciężył Szymon. Po obiedzie graliśmy w kosza oraz gry planszowe. Pod koniec dnia wszyscy wspólnie zasiedliśmy przy ognisku, podczas którego towarzyszyła nam miła atmosfera.

Kulka Party, grupa Pani Agaty G.
Szósty dzień naszej przygody rozpoczęliśmy od pysznego śniadanka. Po nim udaliśmy się na naszą wycieczkę śladami UFO na Mazurach. Pojechaliśmy do Mikołajek, w których odkryliśmy miejsca związane z kosmitami. Na początku dostaliśmy mapę, na której mieliśmy wyznaczoną trasę, którą udaliśmy się w miejsca, gdzie mieliśmy zrobić sobie zdjęcia grupowe. Przy okazji zwiedziliśmy to wspaniałe miasteczko. Kupiliśmy pamiątki i zjedliśmy lody. Po przyjeździe udaliśmy się na obiad, a po nim poszliśmy na plażę. Kąpaliśmy się w jeziorze i graliśmy w karty. Potem zagraliśmy w ziemniaka. Po kolacji mieliśmy zabawę taneczną.

Na Orbicie, grupa Pana Mikołaja M.
Za nami kolejny dzień obozu. Zaczęliśmy go od wycieczki do Mikołajek śladami UFO, podczas której poznaliśmy miejsca związane z kosmitami, miasto oraz zwiedziliśmy bulwar. Po powrocie poszliśmy na plażę opalać się oraz pływać, a po plaży poszliśmy grać w koszykówkę. Na zakończenie dnia tańczyliśmy na dyskotece w naszym dyskotekowym namiocie, czekamy z niecierpliwością na następne atrakcje!

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Mateusza P.
Kolejny dzień obozu i kolejne wyzwania. Z samego ranka wyruszyliśmy na obozowy poligon, na którym rozegraliśmy dwie gry paintballowe. Każda z nich była rozegrana przeciw innemu obozowi, jednak jako obóz paintballowy każdą z nich wygraliśmy. Po powrocie na podobóz zjedliśmy pyszny obiad, a następnie udaliśmy się na długi spacer do pobliskiej wsi. Na koniec dnia rozegraliśmy nocną grę paitballową. Wieczorem szczęśliwi ułożyliśmy się do snu.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Dawida K.
Dzisiaj w Kulce mieliśmy dzień pełen wrażeń. Rozpoczęliśmy go na poligon, gdzie wszyscy mogliśmy przekonać się o naszej sprawności fizycznej. Rozpoczęliśmy od gry w paintball z elementami przejęcia flagi, podczas której nasz podobóz mógł zmierzyć się z drużyną niebieskich. Po tej rozgrywce udaliśmy się na wojskowy tor przeszkód, na którym każdy z nas mógł pokazać jak jest wysportowany. Po tych wrażeniach poszliśmy na spacer po lesie, podczas którego podziwialiśmy piękno otaczającego Kulkę rezerwatu. Dzień zakończyliśmy grą w wilka i pasterza.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Jana N.
W życiu każdego żołnierza przychodzi na najważniejszy etap szkolenia, jakim jest wyprawa na poligon. Tam odbyliśmy najważniejszy test ze wszystkich, jakim jest wojskowy bieg z przeszkodami. Oczywiście wszyscy podołali temu wyzwaniu wzorowo. Następnym etapem był mecz paintballowy na zdecydowanie większym obszarze niż dotychczas oraz bardziej wymagającemu przeciwnikowi. Pozostałą część dnia pozostawiliśmy na poznanie lepiej natury wokół nas poprzez spacer po lesie otaczającym Kulkę.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Natalii K.
Po obfitym śniadanku w pierwszej kolejności wyruszyliśmy dziś na teren eurobungee, trenując swoje umiejętności skoczności na trampolinach. Następnie mogliśmy spróbować chodzenia na szczudłach oraz jazdy na cyrkowym rowerze. Potem wypłynęliśmy rowerkami wodnymi na jezioro Łęsk. Towarzyszyły nam piękne i ciepłe promienie letniego słońca. Po obiedzie część z nas mogła wreszcie zrealizować Pakiet Aktywny na smoczej łodzi, a część zintegrować się z innymi grupami. Następnie robiliśmy ciekawe eksperymenty w wesołym laboratorium, a na koniec dnia realizowaliśmy paintballową cześć pakietu.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Olgi Dz.
Szósty dzień na naszym obozie rozpoczęliśmy wspólnym śniadaniem, a następnie uczyliśmy się strzelać z łuku. Później graliśmy w dwie gry - korfball i passball. Po drugim śniadaniu udaliśmy się na nasze kolejne plażowanie, a po nim poszliśmy na obiad. Po południu robiliśmy wielkie bańki mydlane, a po nich przyszedł czas na chwilkę odpoczynku. Wieczór spędziliśmy przy ognisku, śmiejąc się i rozmawiając.

Power Jump, grupa Pani Zuzanny L.
Za nami już szósty dzień kolonii. Było nie tylko słonecznie, ale i bardzo aktywnie. Na początek zamieniliśmy się w odkrywców pawilonu i razem z innymi grupami szukaliśmy zaszyfrowanych kartek. Potem wzięliśmy udział w Akcji Integracji, podczas której były takie konkurencje jak wyścig w wielospodniach, wielonartach czy rurowcach. Jeszcze przed obiadem wykonaliśmy własne gniotki. Wieczorem staliśmy się detektywami i przeszliśmy treningowy tor kryminalistyczny oraz przeprowadziliśmy śledztwo. Na koniec dnia graliśmy na magicznych dywanach. Cieszymy się, że kulkowy las jest tak pełen atrakcji, z których możemy korzystać.

Summer Challenge, grupa Pani Doroty Ł.
Dziś byliśmy na poligonie, gdzie jeździliśmy na segwayu, quadzie i rangerze. Potem mieliśmy zorbę, czyli kręciliśmy się w wielkiej kuli, którą toczyły inne dzieci. Po obiedzie śpiewaliśmy piosenki na karaoke, a później pływaliśmy w kajakach po jeziorze Łęsk. Wieczorem kolorowaliśmy obrazki, graliśmy w piłkę i odpoczywaliśmy.

Summer Challenge, grupa Pani Kamili W.
Wtorek rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon. Mieliśmy tam możliwość skorzystania z takich atrakcji jak przejażdżka quadem po trudnym terenie, off road, pojazdem ranger, przejażdżka segwayem po specjalnie przygotowanym torze przeszkód oraz stoczenie się specjalnym torem wewnątrz wielkiej dmuchanej kuli. Wszystkie atrakcje były świetne bez wyjątku. Następnie udaliśmy się na plażę, żeby spędzić wspólnie czas. Po obiedzie rozegraliśmy dwa emocjonujące mecze - siatkówki i koszykówki. Następnie odbyła się baloniada, czyli gra zespołowa z wykorzystaniem balonów napełnionych wodą. Wieczór natomiast spędziliśmy na zajęciach pod nazwą waterball, podczas których wchodziliśmy do dużych nadmuchanych kul i mogliśmy utrzymywać w nich równowagę na wodzie.

Summer Challenge, grupa Pani Patrycji W.
Szósty kulkowy dzień rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon, gdzie każdy z nas przejechał się segwayem, quadem, rangerem oraz stoczył się z górki w zorbie. Przepłynęliśmy się również w pojedynczych kajakach po kulkowym jeziorze, co wcale nie okazało się takie trudne. Przebrani za gladiatorów stoczyliśmy między sobą walki i tak zakończyliśmy dzień.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki K.
Wtorek rozpoczęłyśmy od wyprawy na rowerkach wodnych po jeziorze Łęsk. Następnie rozegrałyśmy mecz korfballu i passballu, czyli gry w piłkę nożną i koszykówkę, ale w innej wersji. Przyniosło nam to dużo śmiechu i radości. Po obiedzie wybrałyśmy się na plażę, na której kąpałyśmy się w jeziorze i grałyśmy w gry. Po odpoczynku na plaży stoczyłyśmy walkę jak prawdziwi gladiatorzy i wyłoniłyśmy zwycięzcę. Dzień zakończyłyśmy meczem siatkówki i grą w mafię.

VIP, grupa Pani Aleksandry Z.
Wtorek rozpoczęliśmy bardzo aktywnie. Wyszliśmy na poligon, gdzie po przejściu trasy czekała na nas masa atrakcji takich jak przejażdżka quadem, rangerem i segwayem oraz toczenie się zorbą, podczas której wchodziliśmy do wielkiej dmuchanej kuli i toczyliśmy się po specjalnym torze. Po powrocie poszliśmy na plażę, aby odpocząć i zrelaksować się w blasku pięknego słońca. Wieczorem braliśmy udział w grze terenowej Mafia, podczas której musieliśmy odnaleźć sprawcę przestępstwa. Już czekamy na kolejny dzień pełen atrakcji!

VIP, grupa Pani Oliwii M.
Wtorek rozpoczęliśmy od zajęć na poligonie, na przygotowanych torach jeździliśmy segwayem, quadem, rangerem oraz stoczyliśmy się w wielkiej dmuchanej kuli z pagórka. Po powrocie do ośrodka zagraliśmy w siatkówkę oraz poszliśmy na plażę. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Mafia, gdzie pomogliśmy rozwiązać zagadkę w pewnym miasteczku.

VIP, grupa Pani Roksany M.
Szósty dzień pełen wrażeń już za nami! Rozpoczęliśmy go od wyprawy na poligon, na którym mieliśmy okazje jeździć ciekawymi pojazdami! Między innymi quadem, segwayem, rangerem oraz staczaliśmy się w ogromnej dmuchanej kuli. Następnym punktem naszego dnia był turniej w siatkówkę oraz odpoczynek na plaży i kąpiel w jeziorze. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Mafia, podczas której mogliśmy wcielić się w detektywów.

Zabawa Nie z Tej Ziemi, grupa Pani Kariny Z.
Od rana poznaliśmy techniki survivalu i budowaliśmy własne schronienia. Korzystając ze słonecznej pogody udaliśmy się na kąpiel w jeziorze. Następnie trenowaliśmy i zrobiliśmy koncert piosenek na bum bum rurkach. Przeszliśmy też kosmiczne szkolenie na żyroskopie oraz nie obeszło się bez szkolenia z braku grawitacji na eurobungee. Na koniec dnia udaliśmy się na tańce podczas dyskoteki.

Zabawa Nie z Tej Ziemi, grupa Pani Zuzanny Ś.
Poranna strzelnica paintballowa obudziła nasze zmysły, dzięki czemu przez resztę dnia byliśmy bardzo skupieni. Po niej przyszedł czas na mały relaks na plaży. Opalanie i kąpiele umilały nam ciepłe promienie słońca. Następnie sprawdziliśmy się w turnieju Awantura o Wiedzę, gdzie sięgając w zasoby umysłu, odpowiadaliśmy na przeróżne pytania. Przy rytmach muzyki na Dance! Dance! Dance! nauczyliśmy się ciekawego układu tanecznego. Udaliśmy się również do lasu, by poznać tajniki survivalu. Dzień zakończyliśmy równie tanecznie jak warsztaty, tym razem na dyskotece w naszym wspaniałym Cool Clubie.