RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2022

Turnus IV (28.07-07.08.2022)

Dzień 5 - Lubimy poniedziałek

Dodany: 2022.08.01

33 Przygody, grupa Pani Emilii K.
Rozpoczynamy kolejny dzień w Kulce. Po śniadaniu wybraliśmy oficjalny hymn obozów 33 Przygody. Potem każdy z nas przejechał się quadem po specjalnym torze. Było super! Następnie pływaliśmy pod czujnym okiem ratownika, czuliśmy się świetnie w wodzie. Podczas zajęć Ale Cyrk! mogliśmy przejechać się na dziwnym rowerze oraz przejść tor na szczudłach. Śmiechom nie było końca! Dzień zakończyliśmy ogniskiem, przy którym wspólnie uczyliśmy się śpiewać nasz hymn, graliśmy w różne gry i jedliśmy kiełbaski.

33 Przygody, grupa Pani Natalii K.
Od rana rozgrzaliśmy się i porobiliśmy przeróżne ćwiczenia. Później udaliśmy się do lasu z flagami, które wcześniej musieliśmy sami zaprojektować i stworzyć. W lesie zbudowaliśmy obóz i graliśmy w Bitwę Plemion. Udaliśmy się kajakami w podróż po jeziorze, a później odpoczywaliśmy, kapiąc się i grając w gry na plaży. Spróbowaliśmy swoich sił na wysokiej na 8,6 metra ściance wspinaczkowej z różnymi poziomami trudności, a na sam koniec dnia świetnie bawiliśmy się przy ognisku. Wspólnie zgadywaliśmy zagadki, śpiewaliśmy i piekliśmy kiełbaski.

Adrenalina, grupa Pani Marii O.
Dzisiejsze przygody zaczęliśmy od Archery Challenge, podczas którego rywalizowaliśmy drużynowo przy użyciu łuków. Potem graliśmy w grę francuską. Następnie strzelaliśmy z łuków do tarcz. Po południu doskonaliliśmy nasze techniki pływackie i opalaliśmy się na plaży. Wieczorem byliśmy na żyroskopie. Dzień zakończyliśmy grą w zbijaka oraz w murarza.

Adrenalina, grupa Pani Moniki L.
Pełni energii i motywacji zaczęliśmy dzień! Bawiliśmy się we wspinaczkę po skrzynkach. Oczywiście jak zawsze byliśmy bezpieczni pod okiem instruktora. Następnie razem z naszą wychowawczynią stoczyliśmy pełną emocji Awanturę o Wiedzę oraz tworzyliśmy swoje znaczki. Najlepiej jednak spędziliśmy czas na kajakach i zajęciach z łucznictwa.

Adrenalina, grupa Pani Zuzanny S.
Dzisiaj z uśmiechem na twarzy przywitaliśmy kolejny dzień naszej przygody w Kulce. Po śniadaniu braliśmy udział w różnych grach i zabawach, by integrować się coraz lepiej. Byliśmy na zajęciach, podczas których zdobyliśmy bardzo przydatne umiejętności posługiwania się kompasem oraz udoskonaliliśmy swoją orientację w terenie. Jedną z kolejnych aktywności było plażowanie i wspólne granie w nasze ulubione uno. Nauczyliśmy się dziś również tajemniczych szyfrów. Tę wiedzę wykorzystaliśmy podczas gry terenowej, by kodować sobie nawzajem zadania do wykonania. Chodziliśmy po ośrodku w ich poszukiwaniu, a następnie prezentowaliśmy rozwiązania zadań. Dzień piąty zakończyliśmy w przyjemnej atmosferze na wieczornym ognisku z muzyką, zabawami i pieczeniem kiełbasek.

BFF, grupa Pani Aleksandry Ch.
Poniedziałek rozpoczął się artystycznie. Zajęcia zaczęłyśmy od malowania w chmurach oraz baniek XXL. Obudził się w nas duch artystyczny i inwencja twórcza była bez granic. Następnie stworzyłyśmy własną biżuterię z koralików oraz pamiątkowe przypinki, które wyglądają przepięknie. Aby się wyciszyć i wymyślić nowe pomysły, wybrałyśmy się na plażę. Po kolacji miło spędziłyśmy czas, grając i bawiąc się przy ognisku.

Gry i Zabawy, grupa Pani Emilii S.
Dziś rano wzięliśmy udział w naszej Kulkowej Olimpiadzie. Odbijaliśmy piłkę siatkową oraz lotkę do badmintona, a także kozłowaliśmy. Później mieliśmy zajęcia integracyjne, podczas których mieliśmy wyścigi rzędów, chodziliśmy w wieloosobowych nartach i przeciągaliśmy linę. Korzystając ze słońca, udaliśmy się na plażę. Po obiedzie pływaliśmy kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Następnie chodziliśmy po parku linowym. Wszyscy przeszliśmy zieloną trasę, a niektórzy również niebieską. Wieczorem robiliśmy zdjęcia różnym miejscom w Kulce biorąc udział w grze terenowej Zrób Zdjęcie.

Gry i Zabawy, grupa Pani Magdaleny M.
Piąty dzień naszej przygody w Kulce rozpoczęliśmy od urodzin Kubusia Puchatka. Świetnie się na nich bawiliśmy. Następnie poszliśmy nad jezioro, gdzie dużo pływaliśmy oraz opalaliśmy się. Spędziliśmy również czas na wspólnych tańcach. Po obiedzie wzięliśmy udział w niesamowitych rozgrywkach na wirtualnym dywanie. Graliśmy również w różne gry w rozmiarze XXL. Najbardziej podobał nam się mega twister. Nasz wieczór zakończyliśmy zabawami integrującymi grupę.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Adrianny H.
Piąty dzień kolonii rozpoczęliśmy nauką strzelania z łuków. Poznaliśmy ich budowę oraz prawidłową postawę strzelecką. Najwięcej punktów zdobył Krzysiu oraz Kacper. Udało nam się uratować świat przed zagładą, dezaktywując bombę pozostawioną na terenie ośrodka! Tajna Misja wykonana! Po drugim śniadaniu, samodzielnie wykonaliśmy tratwę, dzięki której pokonaliśmy wyznaczoną trasę na strzeżonym kąpielisku. Poznaliśmy podstawy survivalu i nauczyliśmy się budować schronienie przy użyciu wojskowej pałatki. Graliśmy w mafię w miasteczku, w którym władzę próbuje przejąć mafia i ukryć się przed tajemniczym policjantem. Po kolacji stworzyliśmy unikatowe bransoletki z linki, które stały się pamiątką wakacji.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Magdaleny Sz.
W poniedziałek po śniadaniu wybraliśmy się na laserowy paintball. Rozegraliśmy pojedynek broniąc swoich fortec. Następnie odbyły się gry łącznościowe, na których używaliśmy wojskowych telefonów. Po drugim śniadaniu spędziliśmy czas na jeziorem Łęsk i robiliśmy tratwy, którymi przepłynęliśmy do wyznaczonego miejsca. Kolejną atrakcją było eurobungee. Po obiedzie przyszedł czas na grę terenową Ranny Lotnik, podczas której uczyliśmy się pierwszej pomocy w teorii oraz w praktyce. Po kolacji uczestniczyliśmy w grze terenowej o nazwie Mazurska Pułapka.

Harry Potter, grupa Pani Darii M.
Poranny mecz quidditcha dostarczył nam wielu emocji. Po sportowym wysiłku odpoczęliśmy na plaży, a potem nauczyliśmy się paru tańców animacyjnych. Po obiedzie przyszedł czas na gimnastykę umysłu z profesor McGonagall, podczas której zgłębiliśmy tajniki mnemotechnik. Jeszcze przed kolacją uratowaliśmy Syriusza Blacka w grze terenowej Więzień Azkabanu. Wieczorem zagraliśmy w mafię, a także w wersję karocy z postaciami z Harry'ego Pottera.

Harry Potter, grupa Pani Gabrieli K.
Piąty dzień zaczęłyśmy od nauczenia się sztuki malowania w chmurach i każdej z nas udało się stworzyć dzieło na chmurce. Bawiłyśmy się także magicznie powiększonymi bańkami XXL. Korzystając z pięknej pogody, kąpałyśmy się w jeziorze Łęsk. Następnie odbyły się tańce integracyjne jak skrzypek czy belgijka. Najważniejszym punktem dnia była gra Więzień Azkabanu, w której dzięki rozwiązywaniu zagadek udało nam się znaleźć i uwolnić Syriusza Blacka. Następnie sprawdziłyśmy się w Teście Tajnej Wiedzy. Wieczorem grałyśmy wspólnie w siatkówkę.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Natalii P.
Poniedziałek zaczęliśmy świetną zabawą na zajęciach z wirtualnymi dywanami. Na drugim bloku zajęciowym rywalizowaliśmy w paintball. Następnie wybraliśmy się do strefy, w której wylądował statek UFO. Zostaliśmy wpuszczeni, jako nieliczni, żeby go zwiedzić. Widzieliśmy niesamowite rzeczy, których nie możemy zdradzić. Po obiedzie wypełniliśmy kosmiczną misję polegającą na znalezieniu bomby i wypłynęliśmy w rejs smocza łodzią. Dzień zakończyliśmy zajęciami dotyczącymi recyklingu.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Roksany S.
Dziś mieliśmy wycieczkę śladami UFO do Mikołajek. Była naprawdę udana. Odkryliśmy miejsca związane z kosmitami sporo spacerując, porobiliśmy ciekawe zdjęcia, kupiliśmy także wiele pamiątek i zjedliśmy pyszne gofry. I tak oto przyjemnie minęła nam wycieczka. Po powrocie wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową, na której wielu osiągnęło szczyt. Następnie pływaliśmy kajakami jednoosobowymi po jeziorze. A wieczorem mieliśmy leśną grę terenową Tropami Wodza.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Weroniki W.
Travel time! Z rana wyruszyliśmy kosmicznym autokarem na wycieczkę do Mikołajek. Okazało się, że poznany wczoraj przez nas kosmita odwiedził te same miejsca, co my dzisiaj. Po powrocie udaliśmy się na tor quadowy, aby się przejechać tym pojazdem. Powędrowaliśmy również na plażę i podziwialiśmy z perspektywy rowerków wodnych nasze piękne jezioro. Wieczorem odbyła się terenowa gra w lesie Tropami Wodza. Wspaniały dzień!

Kulka Open, grupa Pani Magdy K.
Dzień rozpoczęliśmy dzisiaj aktywnie - najpierw poranny rozruch, a następnie mecz piłki siatkowej. Po zakończonych rozgrywkach udaliśmy się na zajęcia z mega gier. Graliśmy w mega scrable, twistera oraz bierki. Po takich aktywnościach przyszedł czas na podwójny blok zajęciowy z wiatrówek sprężynowych oraz PCP. Podczas tych trzech godzinnych zajęć nauczyliśmy się poprawnej podstawy strzeleckiej, przeładowania i strzelania z broni. Pod okiem instruktora wykonaliśmy kilkanaście strzałów z obu wiatrówek, sprawdzając swoją celność oraz umiejętności. Po kolacji stoczyliśmy pojedynek w balonówkę, przygotowaliśmy balony z wodą, wzięliśmy ręczniki i ruszyliśmy do zabawy. Było bardzo dużo śmiechu. Dzień zakończyliśmy przy wspólnym ognisku. Piekliśmy kiełbaski, zorganizowaliśmy tańce animacyjne oraz bawiliśmy się w zabawy typowo ogniskowe. Nie zabrakło oczywiście muzyki i śpiewów. W takim cudownym nastroju poszliśmy spać i czekamy na kolejny dzień pełen atrakcji.

Kulka Open, grupa Pani Martyny B.
Dzień w Kulce był bardzo emocjonujący, ponieważ po śniadaniu udaliśmy się na paintballa na strzelnicy. Każdy z nas miał możliwość trenowania swojej celności na strzelnicy, gdzie mogliśmy oddać strzały z 50 kulek. Następnie odbyły się zajęcia na polu paintballowym, gdzie byliśmy podzieleni na dwie drużyny po 8 osób. Tam mogliśmy oddać 150 strzałów. Na końcu ogłosiliśmy remis naszego pojedynku! Po obiedzie nadszedł czas na plażowanie oraz kąpiele. Później urozmaiciliśmy sobie czas grą w karty oraz w siatkówkę. Pod koniec dnia wyszliśmy do lasu na grę terenową Mafia. To był kolejny udany dzień.

Kulka Party, grupa Pani Agaty G.
Piątego dnia w Kulce przywitało nas piękne słoneczko. Po śniadaniu udaliśmy się na przejażdżkę na quadzie po specjalnie przygotowanym torze. Następnie zagraliśmy w siatkówkę. Potem udaliśmy się na nasze pierwsze plażowanie, podczas którego czytaliśmy książki, graliśmy w karty, między innymi w uno. Po obiedzie zagraliśmy w koszykówkę oraz w ziemniaka. Udaliśmy się również na zajęcia, na których budowaliśmy wieżę ze skrzynek. Po kolacji odbyło się ognisko z pieczeniem kiełbasek i ze śpiewaniem piosenek.

Na Orbicie, grupa Pana Mikołaja M.
Naszą kulkową przygodę zaczęliśmy od zaśpiewania jednemu z uczestników urodzinowego „Sto lat”, a następnie poszliśmy na warsztaty z rysowania i drukowania naszej grafiki. Kolejnym punktem programu była gra francuska, w której musieliśmy znaleźć odpowiedzi na pytania o nasz ośrodek i personel. Po obiedzie poszliśmy zagrać w siatkówkę, następnie śpiewaliśmy ile sił w płucach na karaoke, a na zakończenie dnia poszliśmy na ognisko. Dzień był bardzo udany!

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Mateusza P.
Kolejny dzień naszego obozu rozpoczęły zajęcia na parku linowym. Wszyscy wspinali się po wymagających trasach, ale nie sprawiły nam one problemu. Następnie udaliśmy się na lekcję oraz zajęcia praktyczne z pierwszej pomocy, na których nauczyliśmy się ważnej oraz potrzebnej każdemu wiedzy. Po obiedzie nadszedł czas na kolejną rozgrywkę paintballową, podczas której świetnie się bawiliśmy. Na koniec tego udanego dnia poszliśmy na ognisko, na którym zjedliśmy pyszne kiełbaski.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Dawida K.
Po raz kolejny mogliśmy skorzystać z atrakcji, które znajdują się w ośrodku. Zaczęliśmy od budowy wieży ze skrzynek, na której staraliśmy się zbudować jak najwyższą konstrukcję. Następnie poszliśmy na rowery wodne, które pozwoli nam lekko ochłonąć po emocjonującej zabawie. Po tym wróciliśmy do obozu, gdzie zagraliśmy w kalambury. Następnie mieliśmy walki gladiatorów, podczas których każdy z nas mógł walczyć ze sobą w ochronnych strojach. Dzień zakończyliśmy ogniskiem integracyjnym, na którym bawiliśmy się w jego cieple.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Jana N.
Ach, to był dopiero dzień pełen przygód. Wszystko zaczęło się od dreszczyku emocji w parku linowym. Po nim postanowiliśmy jeszcze lepiej się poznać i zintegrować, a później wyszliśmy poznać techniki przetrwania w dzikim terenie, a w szczególności skupiliśmy się na umiejętnościach rozpalania ognia i filtrowania wody. Zaraz po tym czekał nas najbardziej emocjonujący moment, czyli mecz paintballa. Pod wieczór mogliśmy się zrelaksować na kajakach turystycznych, a ostatnie chwile wieczoru spędziliśmy zajadając się kiełbaskami upieczonymi na ognisku.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Natalii K.
Dziś od razu po śniadaniu wyruszyliśmy autokarem na wycieczkę do Mikołajek Śladami UFO. W drodze zapoznaliśmy się z instrukcją: Jak zachowywać się w przypadku spotkania istoty pozaziemskiej. Po dotarciu do celu, naszym zadaniem było odwiedzić oraz zrobić zdjęcia miejscom, które były zaznaczone na mapie przekazanej przez Oficera Tajności. Po powrocie i obiedzie przyszedł czas na przygody w postaci parku linowego oraz przejażdżki na quadzie. Na koniec dnia mogliśmy się wykazać kreatywnością rozwiązując zagadkę Mazurskiej Pułapki.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Olgi Dz.
Piąty dzień na koloniach już za nami. Zaczęliśmy go jak zawsze od śniadania, a po nim poszliśmy na tajną misję, podczas której spotkaliśmy się z Yazrumem, czyli przybyszem z kosmosu. Następnie sprawdziliśmy swoje siły na laserowym paintballu. Po nim przyszedł czas na wyprawę kajakami po jeziorze, a następnie zjedliśmy wspólnie obiad. Po posiłku wzięliśmy udział w zajęciach laboratoryjnych, a później uczyliśmy się władać mieczem. Po tych zajęciach poszliśmy na kolację, a później chodziliśmy po wodzie w dmuchanej kuli. Podczas wszystkich zajęć na naszych twarzach gościł uśmiech.

Power Jump, grupa Pani Zuzanny L.
Odlotowa zabawa trwa w najlepsze. Na początek dnia nasza ulubiona atrakcja, czyli eurobungee. Gotowi do działania ćwiczyliśmy też nasz taniec, specjalnie przygotowywany do pokazu talentów. Po przepysznym obiedzie wybraliśmy się na plażę, gdzie doskonaliliśmy techniki pływackie. Potem wzięliśmy udział w Olimpiadzie Sportowej, na której nie zabrakło współzawodnictwa. Na koniec zamieniliśmy się w konstruktorów i tworzyliśmy niesamowite budowle. Kolejny dzień pełen atrakcji zaliczony.

Summer Challenge, grupa Pani Doroty Ł.
Dziś pływaliśmy na rowerkach wodnych, a później opalaliśmy się na plaży, graliśmy w gry i pływaliśmy. Potem chodziliśmy po parku liniowym. Mieliśmy też zajęcia artystyczno-sportowe, na których jedna grupa rysowała i kolorowała obrazki, a druga grała w badmintona, kosza oraz piłkę nożną. Później podczas zajęć o nazwie Enigma szyfrowaliśmy wiadomości ukryte później na terenie ośrodka. Kręciliśmy się też na kosmicznym żyroskopie!

Summer Challenge, grupa Pani Kamili W.
Poniedziałek rozpoczęliśmy od wyprawy rowerkami wodnymi po naszym malowniczym jeziorze Łęsk. Następnie poszliśmy na plażę, gdzie rozmawialiśmy, graliśmy w piłkę i kąpaliśmy się w jeziorze. Potem poszliśmy na karaoke i udowodniliśmy wszystkim, że śpiewać każdy może. Po obiedzie braliśmy udział w grze terenowej pod nazwą Błędny Azymut, podczas której korzystając z kompasów musieliśmy rozwiązywać zagadki. Następnie wzięliśmy udział w treningu łuczniczym. Wieczór natomiast spędziliśmy na wirtualnych dywanach, które są idealnym przykładem połączenia nowej technologii i świetnej zabawy ruchowej.

Summer Challenge, grupa Pani Patrycji W.
Piąty dzień rozpoczęliśmy od przepłynięcia smoczą łodzią po naszym kulkowym jeziorze. Następnie przeszliśmy test dla prawdziwych astronautów na kosmicznym żyroskopie. Późnym popołudniem mieliśmy zajęcia, podczas których strzelaliśmy z łuku do tarcz oddalonych od nas aż o 6 m. Zrobiliśmy sobie piknik, na którym wszyscy lepiej się poznaliśmy, a dzień zakończyliśmy śpiewając karaoke w Cool Clubie, skąd udaliśmy się do swoich pokoi i łóżek.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki K.
Dzień rozpoczęłyśmy od wyprawy kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk, podczas których towarzyszyła nam słoneczna pogoda. Następnie odbyła się gra terenowa, podczas której rozwiązywałyśmy zadania i odpowiadałyśmy na pytania dotyczące Kulki. Dużo śmiechu przyniosła nam zabawa w wirtualnym świecie, czyli rozgrywki i mecze na wirtualnych dywanach. Po obiedzie zrelaksowałyśmy się na plaży, aby z dużym zapasem energii chodzić na szczudłach i jeździć na dziwnym rowerze podczas zajęć Ale Cyrk! Dzień zakończyłyśmy grą terenową Mafia, podczas której naszym celem było rozwiązanie zagadki. Tego dnia nabyłyśmy wiele nowych umiejętności i nie możemy doczekać się jutra.

VIP, grupa Pani Aleksandry Z.
Dzień rozpoczęliśmy od ścianki wspinaczkowej, pokonywaliśmy cztery stopnie trudności, wspinając się na sam szczyt, bijąc kolejne rekordy. Następnie czekała na nas wyprawa kajakami. Musieliśmy użyć dużo siły, aby dostać się w miejsca, których nie widać z plaży. Było to bardzo ekscytujące. Później jeździliśmy quadem po specjalnym torze. Mogliśmy nawet sami spróbować kierować pojazdem. Po obiedzie wyszliśmy do lasu, gdzie poznaliśmy historię survivalu, techniki przetrwania oraz samodzielnie rozbiliśmy namioty z pałatek. Wieczorem czekało na nas ognisko, zjedliśmy pyszne kiełbaski, śpiewaliśmy i bawiliśmy się w różne gry. To było idealne zakończenie dnia!

VIP, grupa Pani Oliwii M.
Pierwsze zajęcia, w jakich wzięliśmy udział, to strzelnica paintaballowa, na której strzelaliśmy do tarcz ustawionych w różnych odległościach. Następnie udaliśmy się na plażę. Tam graliśmy w gry oraz pływaliśmy. Później budowaliśmy wieżę ze skrzynek, na którą jednocześnie się wspinaliśmy. Po obiedzie podjęliśmy się wyzwania selfie challenge. Na kolejnym bloku zajęć odbył się survival, podczas którego nauczyliśmy się pozyskiwać wodę w terenie, filtrować ją oraz poznaliśmy rodzaje stosów ogniskowych. Dzień zakończyliśmy klimatycznym ogniskiem z kiełbaskami.

VIP, grupa Pani Roksany M.
Dzień piąty był pełen atrakcji! Rozpoczęliśmy go od zajęć eurobungee, na których mogliśmy skakać na trampolinach aż do nieba! Następnie udaliśmy się na plażę ochłodzić się, pływając w jeziorze Łęsk. Kolejnym punktem naszego dnia był survival, podczas którego udaliśmy się do lasu i dowiedzieliśmy się, jak tam przetrwać. Po obiedzie wzięliśmy udział w selfie challenge, w którym mieliśmy wyzywanie, by zrobić 25 zdjęć z przeróżnymi rzeczami oraz osobami. Później udaliśmy się na zajęcia strzelania z wiatrówek. Poznaliśmy tam dokładna budowę wiatrówki oraz odbył się mini turniej strzelecki. Dzień zakończyliśmy przy ognisku bawiąc się oraz zajadając kiełbaski.

Zabawa Nie z Tej Ziemi, grupa Pani Kariny Z.
Dzień był bardzo aktywny i pełen wrażeń. Zaczęliśmy go od zajęć teatralnych, podczas których rozgrzewaliśmy aparat mowy, mieliśmy ministerstwo dziwnych kroków oraz mogliśmy wykazać się wyobraźnią. Następnie poszliśmy strzelać z łuków i okazało się, że jesteśmy dobrymi strzelcami. Później była okazja do przełamania lęku wysokości, podczas zmagań ze ścianką wspinaczkową. Po obiedzie udaliśmy się na budowanie wieży ze skrzynek, po której musieliśmy się jednocześnie wspinać. Znaleźliśmy też czas na odprężenie podczas zajęć Dance! Dance! Dance! Na sam koniec dnia udaliśmy się na grę terenową Tropami Wodza. Zwiedzaliśmy wtedy okoliczny las oraz poznaliśmy trochę informacji o plemieniu Inków, Majów i Azteków. Na koniec czekał na nas skarb do odnalezienia.

Zabawa Nie z Tej Ziemi, grupa Pani Zuzanny Ś.
Poniedziałek rozpoczął się na zakręconym żyroskopie, gdzie każdy z nas mógł przejść jeden z testów predyspozycji na astronautę. Na kolejnych zajęciach mogliśmy spróbować cyrkowych sztuczek, ucząc się chodzenia na szczudłach oraz jazdy na dziwnym rowerze. Odbyły się też warsztaty teatralne, podczas których rozwinęliśmy naszą wyobraźnię i obudziliśmy ukrytą kreatywność. Po obiedzie, dzięki zgodzie sekretarza ONZ, mogliśmy zostać wtajemniczeni w Strefę UFO w naszym ośrodku. Skorzystaliśmy ze skocznego eurobungee, gdzie każdy z nas rozruszał mięśnie, a wieczorem rozwiązywaliśmy starożytne zagadki, idąc Tropami Wodza.