RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2022

Turnus IV (28.07-07.08.2022)

Dzień 8 - Zabawy od rana do wieczora

Dodany: 2022.08.04

33 Przygody, grupa Pani Emilii K.
Słoneczny czwartek w Kulce oznacza kolejne przygody. Na naszych pierwszych zajęciach przygotowaliśmy herby naszego obozu. Były piękne i kolorowe. Skorzystaliśmy z uroków plaży, opalając się, grając w siatkówkę i pływając. Dzisiaj pokonaliśmy też ściankę wspinaczkową o różnych poziomach trudności przy użyciu bezpiecznego ekwipunku. Wieczorem bawiliśmy się na dyskotece do super piosenek!

33 Przygody, grupa Pani Natalii K.
Po rozgrzewce nasza grupa wspólnie zagrała w siatkówkę, a później w szaloną baloniadę, gdzie piłkę zastępował balon napełniony wodą. Spędziliśmy przyjemne chwile na plaży. Po obiedzie staliśmy się prawdziwymi gladiatorami i zmierzyliśmy się ze sobą w turnieju. Nauczyliśmy się wyznaczać kierunki przy pomocy azymutu, co przydało nam się w późniejszej grze terenowej. Wieczorem przygotowaliśmy się na wspólną dyskotekę, a później śpiewaliśmy i tańczyliśmy do naszych ulubionych piosenek.

Adrenalina, grupa Pani Marii O.
Dzień zaczęliśmy od gry terenowej Ranny Lotnik, dzięki której poznaliśmy zasady udzielania pierwszej pomocy i wykorzystaliśmy je w praktyce. Następnie mieliśmy grę terenową Tajna Misja, w której wykorzystywaliśmy GPS, aby znaleźć punkty na terenie ośrodka. Potem byliśmy na plaży i pływaliśmy w jeziorze. Wieczorem mieliśmy imprezę na Poziomie X.

Adrenalina, grupa Pani Moniki L.
Dzisiaj wiele się działo! Poranek zaczęliśmy od gry terenowej Błędny Azymut, podczas której nauczyliśmy się używać busolę. Później wszyscy strzelaliśmy z łuków do celu. To dopiero była zabawa! Wzięliśmy również udział w misji i odnajdywaliśmy zagadki przy użyciu GPS-u. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę. Woda w jeziorze była naprawdę ciepła, więc wszyscy chętnie pływaliśmy. Wieczorem bawiliśmy się na imprezie na Poziomie X!

Adrenalina, grupa Pani Zuzanny S.
Coraz bliżej końca, lecz my nadal z impetem wkraczamy w każdy kolejny dzień. Wcieliliśmy się w detektywów, którzy musieli rozwikłać zagadkę tajemniczego uprowadzenia. W tej roli spisaliśmy się doskonale. Próbowaliśmy swoich sił również jako strzelcy z celnym okiem na strzelnicy paintballowej. Turniej, który rozegraliśmy, wygrała drużyna Dżemiarzy. Niczym w bańce biegaliśmy w waterballu, czyli w zamkniętej kuli na wodzie. Po pysznym obiedzie zaprezentowaliśmy nasze umiejętności wokalne na karaoke, podczas którego wszyscy świetnie się bawiliśmy, śpiewając ulubione hity. Potem przyszedł czas na chwilę relaksującej wyprawy kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Na koniec dnia mieliśmy okazję wytańczyć się na imprezie na Poziomie X w hali koncertowej. Był to piękny dzień pełen wrażeń.

BFF, grupa Pani Aleksandry Ch.
Dzisiaj pogoda bardzo nam sprzyjała. Wybrałyśmy się na plażę, aby schłodzić się w jeziorze. Następnie grałyśmy drużynowo w państwa - miasta, to była świetna zabawa. Wybrałyśmy się również na wyprawę kajakami turystycznymi, odprężyłyśmy się i wyciszyłyśmy. Później poznałyśmy podstawowe układy tańców nowoczesnych, dzięki zajęciom Dance! Dance! Dance! Na koniec dnia odbyła się dyskoteka, na której mogłyśmy pokazać naszą wcześniejszą naukę tańca i świetnie się przy tym bawiłyśmy.

Gry i Zabawy, grupa Pani Emilii S.
Dziś rano bawiliśmy się balonami. Następnie poszliśmy na plażę. Był czas na relaks, na kąpiel, na grę w uno i wspólne rozmowy. Po obiedzie weszliśmy do kuli waterballa. Okazało się, że utrzymanie równowagi jest trudniejsze, niż myśleliśmy. Była to świetna zabawa. Później dokończyliśmy swoje gry planszowe i zaprezentowaliśmy je grupie. Następnie zatańczyliśmy kilka tańców animacyjnych. Wieczorem odbyła się dyskoteka, na której świetnie się bawiliśmy, a część z nas chętnie zostałaby tam dłużej.

Gry i Zabawy, grupa Pani Magdaleny M.
Ósmy dzień za nami. Rano przywitało nas piękne słońce. Chętnie z niego korzystaliśmy, więc zaraz po śniadaniu zagraliśmy w grę francuską i poszliśmy na plażę. Przed obiadem zagraliśmy jeszcze w baloniadę. Następnie świetnie się bawiliśmy w czasie gry terenowej Bitwa Plemion. Tego dnia uczestniczyliśmy również w Kulkowych Pochodach. Była to dla nas świetna zabawa. Na koniec dnia bardzo dużo tańczyliśmy na dyskotece. Nie możemy się doczekać jutra.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Adrianny H.
Czwartek rozpoczęliśmy zajęciami fakultatywnymi na poligonie. Przejechaliśmy się quadem, elektrycznym segwayem oraz rangerem. Wchodziliśmy również do specjalnej, przezroczystej kuli i staczaliśmy się w niej po łagodnym zboczu. Część grupy plażowała, grała w baloniadę oraz inne gry integracyjne. Po sytym obiedzie przeszliśmy dwa poziomy trudności w parku linowym. Następnie graliśmy zespołowo w paintball. Upozorowaliśmy walkę, korzystając z broni barwiącej. Po kolacji wzięliśmy udział w dyskotece w Cool Clubie. Tańczyliśmy, śpiewaliśmy i wspólnie bawiliśmy się.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Magdaleny Sz.
Po śniadaniu odbyły się zajęcia fakultatywne. Jeździliśmy pojazdem ranger off road oraz quadami. Po atrakcjach związanych z motoryzacją przyszedł czas na zorbę, czyli zabawę w ogromnej kuli. Potem uczestniczyliśmy w rozgrywce paintballowej. Następnie doskonaliliśmy grę w piłkę nożną. Poznaliśmy zasady gry i rozegraliśmy mecz. Po kolacji tańczyliśmy i śpiewaliśmy przy naszych ulubionych piosenkach na wspólnej pierwszej dyskotece w Kulce.

Harry Potter, grupa Pani Darii M.
Dzień zaczęliśmy aktywnie od gry w berka, sieć oraz zbijaka. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie popływaliśmy, a także wylegiwaliśmy się i bawiliśmy. Przed obiadem pograliśmy w Zgadnij, kto to, a także jengę. Popołudnie minęło nam na wykonywaniu prac plastycznych na temat Harry Potter w Kulce. Przed kolacją nasze cztery domy ponownie zmierzyły się ze sobą w grze terenowej - tym razem był to Turniej Trójmagiczny. Wieczorem bawiliśmy się na dyskotece.

Harry Potter, grupa Pani Gabrieli K.
Ósmy dzień przygody z Kulką spędziłyśmy, korzystając z promieni słońca. Grałyśmy w siatkówkę, ziemniaka, baloniadę i zażywałyśmy kąpieli w jeziorze. Po południu natomiast miało miejsce jedno z najważniejszych wydarzeń: Turniej Trójmagiczny. Naszymi wyzwaniami było przetransportowanie jaj wylosowanych smoków, uwolnienie Trytona i przejście labiryntu. Były to trudne zadania, jednak podołałyśmy im wszystkim. Wieczorem świętowałyśmy nasze zwycięstwo na dyskotece. Nie możemy doczekać się jutra!

Kosmiczna Misja, grupa Pani Natalii P.
Czwartek zaczęliśmy zajęciami ze wspinania się na skrzynki. Była super zabawa. Następnie wybraliśmy się na walki gladiatorów. Kolejnymi zajęciami była wyprawa kajakami. Płynęliśmy przez kulkowe jezioro i uczyliśmy się, jak zwinnie wiosłować. Przed kolacją mieliśmy warsztaty kulinarne, na których dekorowaliśmy galaretki. Dzień zakończyliśmy wielką imprezą na Poziomie X.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Roksany S.
Ten piękny i słoneczny dzień rozpoczęliśmy od strzelnicy paintballowej. Strzelaliśmy do tarcz, ćwicząc swoją celność. Następnie korzystając z cudownej pogody udaliśmy się na plażę wylegiwać się i opalać w słoneczku. Kolejną naszą atrakcją był park linowy. Udało nam się przejść obie trasy na dwóch różnych poziomach trudności. Przed kolacją jeździliśmy quadami po świetnym terenowym torze. Wieczorem odbyła się dyskoteka z super muzyką.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Weroniki W.
Kosmiczny dzień rozpoczęliśmy od wędrówki na plażę. Stamtąd wyruszyliśmy w podróż na jednoosobowych kajakach po naszym pięknym jeziorze. Dostaliśmy również markery z kolorowymi kulkami i weszliśmy na plac paintballowy. Po obiedzie udaliśmy się na plażę. Następnie poznaliśmy ogólne zasady sztuki kulinarnej. Przygotowane i udekorowane przez nas galaretki były przepyszne. Wieczór spędziliśmy w Cool Clubie na najlepszej dyskotece roku.

Kulka Open, grupa Pani Magdy K.
Dzień zaczął się od parku linowego, na którym mieliśmy do pokonania dwie trasy o różnej trudności. Mieliśmy rekordzistów w pokonywaniu trasy, dwóch z nas pobiło rekord kulkowy. Była niesamowita zabawa. Następnie udaliśmy się na skrzynki, gdzie również udało nam się osiągnąć maksymalny wynik. Trzech z nas weszło na aż 19 skrzynek. Po aktywnym poranku udaliśmy się na plażę, aby odpocząć i ochłodzić się w jeziorze. Każdy z nas skorzystał z pięknej pogody i zanurzył się w wodzie. To nie był koniec atrakcji wodnych na ten dzień. Po obiedzie udaliśmy się na zajęcia z ratownikiem, podczas których budowaliśmy tratwę i grupowo płynęliśmy na niej na czas, robiąc tym samym międzygrupowe zawody. Ostatnim punktem dzisiejszego programu była impreza na Poziomie X. Każdy z nas się wytańczył i trudno było wracać do pokoi. To był fantastyczny dzień.

Kulka Open, grupa Pani Martyny B.
Czwartek! Kolejny dzień w Kulce upłynął nam wspaniale. Zaraz po śniadaniu wyruszyliśmy na ściankę wspinaczkową. Wszyscy zaprezentowaliśmy wysokie umiejętności, natomiast Szymon najbardziej wyróżnił się z naszej grupy, ponieważ przeszedł wszystkie, cztery etapy trudności naszej kulkowej ścianki. Następnie przyszedł czas na plażowanie, kąpiele oraz pełen relaks nad naszym jeziorem Łęsk. Po obiedzie zagraliśmy w ziemniaka oraz w totem. Było naprawdę zabawnie. Pod koniec dnia nadszedł czas na imprezę w sali koncertowej. Tańczyliśmy oraz bawiliśmy się wspaniale. Jutro czeka nas równie intensywny dzień, więc zbieramy siły i odpoczywamy.

Kulka Party, grupa Pani Agaty G.
Dzisiaj był dzień pełen słońca i wrażeń. Po śniadaniu udaliśmy się na plażę, aby wykorzystać piękną pogodę i się ochłodzić. Kąpaliśmy się w jeziorze Łęsk pod bacznym okiem ratownika. Graliśmy w karty, między innymi w uno i w makao, oraz odbijaliśmy piłkę w kółku. Po obiedzie zagraliśmy w piłkę nożną. Następnie odbyła się baloniada, którą wszyscy bardzo uwielbiamy. Po kolacji odbyła się impreza na Poziomie X. Tym oto tanecznym akcentem kończymy ósmy dzień na naszej Kulce.

Na Orbicie, grupa Pana Mikołaja M.
Naszą obozową przygodę zaczęliśmy od gry w państwa i miasta, następnie poszliśmy na plażę ochłodzić się w ten piękny, słoneczny dzień. Po obiedzie poszliśmy popływać na rowerach wodnych, na których przepłynęliśmy całe jezioro, naszym następnym punktem była Tajna Strefa, w której dowiedzieliśmy się ciekawych tajnych wiadomości na temat Kulki. Po kolacji wyszaleliśmy się na imprezie ma Poziomie X. Nie możemy doczekać się jutrzejszego dnia!

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Mateusza P.
Kolejny dzień naszego wspaniałego obozu rozpoczęliśmy od pójścia na plażę. Pływaliśmy tam w jeziorze, opalaliśmy się oraz świetnie się bawiliśmy. Po powrocie do obozu udaliśmy się na lekcję survivalu. Uczyliśmy się na niej rozpalać ognisko przy pomocy krzesiwa oraz filtrować brudną, niezdatną do picia wodę. Po zajęciach poszliśmy na przepyszny obiad, a następnie ponownie pojawiliśmy się na plaży. Graliśmy na niej w siatkówkę i inne gry drużynowe. Przed kolacją w obozie rozegraliśmy mecz w piłkę nożną. Na koniec dnia pięknie się ubraliśmy i poszliśmy na dyskotekę. Ten dzień był świetny.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Dawida K.
Dzisiaj kolejne przygody przyniosły nam wiele wrażeń. Dzień rozpoczęliśmy od zajęć z łuków, podczas których mogliśmy przekonać się o swoich umiejętnościach strzeleckich. Następnie poszliśmy na plażę. Tam mogliśmy nieco ochłonąć. Po plażowaniu poszliśmy na grę terenową Błędny Azymut, podczas której zarówno nauczyliśmy się obsługi kompasu, jak i używania owego azymutu. Później wzięliśmy udział w Letnim Trójboju Obronnym, na którym zweryfikowaliśmy naszą sprawność fizyczną, jak i część wiadomości, których dowiedzieliśmy się w czasie turnusu. Dzień skończyliśmy imprezą, na której po raz kolejny mogliśmy wspólnie potańczyć.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Jana N.
A za nami kolejny dzień pełen wrażeń! Nawet upały nam niestraszne, kiedy jesteśmy na Mazurach. Nasze codzienne zabawy rozpoczęliśmy od kąpieli nad jeziorem. Później przeszliśmy do szkolenia z łucznictwa, a po obfitym posiłku stanęliśmy do testu naszych nabytych dotychczas umiejętności w postaci Letniego Trójboju Obronnego. Po nim od razu udaliśmy się na ostatnie już szkolenie survivalowe. Po zajęciach zakamuflowani, wymalowani i oczywiście radośni, pospiesznie poszliśmy się umyć, bo ostatnią atrakcją była kolejna dyskoteka, a po tańcach i nowo zawartych znajomościach wróciliśmy do naszych namiotów, zastanawiając się, co przyniesie kolejny dzień.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Natalii K.
Pierwszym wyzwaniem ósmego dnia naszej kolonii było przejście przez poligon w ramach dodatkowego Pakietu Aktywnego. W tym samym czasie część z nas mogła zagrać w baloniadę, czyli rzucanie przez siatkę balonami napełnionymi wodą. Następnie przyszedł czas na plażowanie i kąpiele nad jeziorem Łęsk. Po południu czekały nas Warsztaty Kulinarne, na których dekorowaliśmy pyszne galaretki. Ponownie odwiedziliśmy kulkowe jezioro i doskonaliliśmy swoje techniki pływania pod opieką ratownika. Na koniec dnia czekała nas fantastyczna dyskoteka w Cool Clubie.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Olgi Dz.
Czwartek rozpoczęliśmy od porannych porządków oraz śniadania. Po śniadaniu udaliśmy się na plażowanie, a po nim przyszedł czas na paintball, na którym strzelaliśmy do tarcz. Następnie wzięliśmy udział w warsztatach kulinarnych, podczas których ozdabialiśmy nasze galaretki dodatkami w tematyce UFO. Po warsztatach udaliśmy się na kolację, a po niej odbyła się dyskoteka w Cool Clubie.

Power Jump, grupa Pani Zuzanny L.
Za nami bardzo słoneczny i gorący dzień, jak przystało na lato. Rano braliśmy udział w grze francuskiej. Poruszaliśmy się po ośrodku, poszukując odpowiedzi na wiele pytań. Następnie wybraliśmy się na plażę, po której zagraliśmy w baloniadę. Zabawy było co niemiara. Idealne zajęcie na taką pogodę. Po południu wzięliśmy udział w grze terenowej, w której pomogliśmy odzyskać tron Królowi Julianowi. Wieczór spędziliśmy w tanecznej atmosferze na dyskotece. Jesteśmy gotowi na kolejne przygody.

Summer Challenge, grupa Pani Doroty Ł.
Kolejny dzień letnich wyzwań rozpoczęliśmy Awanturą o Wiedzę, podczas której licytowaliśmy pytania dotyczące sztuki, historii, przyrody oraz kulkowego ośrodka. Później poszliśmy nad jezioro. Tam pływaliśmy i odpoczywaliśmy na plaży. Graliśmy również w mafię. Później wzięliśmy udział w grze terenowej Bitwa Plemion, polegającej na walce o flagi dzikich plemion. Zrobiliśmy też plakat, który zabierzemy na apel końcowy. Wieczorem odbyła się dyskoteka.

Summer Challenge, grupa Pani Kamili W.
Czwartek rozpoczęliśmy od nauki chodzenia na szczudłach i jazdy na niezwykłym rowerze, który porusza się w nietypowy sposób. Następnie rozegraliśmy mecz siatkówki, a także udaliśmy się na wyprawę kajakami turystycznymi po malowniczym jeziorze Łęsk. Po obiedzie poszliśmy wszyscy razem na plażę, gdzie korzystaliśmy z uroków pogody i kąpaliśmy się w jeziorze. Następnie mogliśmy się sprawdzić w powietrznych akrobacjach podczas eurobungee. Wieczór natomiast spędziliśmy na niesamowitej imprezie na Poziomie X.

Summer Challenge, grupa Pani Patrycji W.
Ósmy kulkowy dzień rozpoczęliśmy od wyprawy kajakami turystycznymi po jeziorze. Następnie zdobywaliśmy szczyty na ściance wspinaczkowej oraz mieliśmy zajęcia cyrkowe, podczas których nauczyliśmy się jeździć na dziwnym rowerze i chodzić na szczudłach. Po południu każdy z nas układał wieżę ze skrzynek, po których wchodził przypięty uprzężą. Dzień zakończyliśmy dyskoteką w naszym kulkowym Cool Clubie, gdzie wszyscy chętnie tańczyli do swoich ulubionych piosenek.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki K.
Ósmy dzień kolonii rozpoczęłyśmy od wyprawy kajakami jednoosobowymi po jeziorze, na których towarzyszyła nam słoneczna pogoda. Następnie spróbowałyśmy swoich sił w pokonywaniu przeszkód na wysokości podczas zajęć na parku linowym. Po obiedzie udałyśmy się na plażę, kąpałyśmy się, opalałyśmy i grałyśmy w karty. Później odbyły się zawody Archery Challenge, podczas których w drużynach budowałyśmy bazy i strzelałyśmy do siebie z łuków zakończonych specjalną gąbką. Po kolacji wybrałyśmy się na dyskotekę, na której świetnie się bawiłyśmy, dużo tańczyłyśmy i śpiewałyśmy kawałki naszych ulubionych piosenek.

VIP, grupa Pani Aleksandry Z.
Ten dzień rozpoczął się bardzo kosmicznie, ponieważ weszliśmy do Tajnej Strefy UFO i osiągnęliśmy pierwszy poziom tajności. Próbowaliśmy odpalić statek kosmiczny po wejściu do niego oraz zwiedziliśmy Główną Kwaterę. Następnie poszliśmy na plażę, gdzie korzystaliśmy z pięknego słońca, które towarzyszy nam dzisiaj cały dzień. Kąpaliśmy się w jeziorze, opalaliśmy na plaży i miło spędziliśmy czas w swoim gronie. Po obiedzie przyszedł czas na Archery Challenge, stoczyliśmy pojedynek między sobą. Zbudowaliśmy bazy oraz byliśmy wyposażeni w specjalny sprzęt z zabezpieczeniem, za pomocą łuków i strzał z miękkim zakończeniem musieliśmy pokonać przeciwną drużynę. Wieczorem odbyła się impreza na Poziomie X. W rytm naszych ulubionych hitów śpiewaliśmy i tańczyliśmy, świetnie się bawiąc.

VIP, grupa Pani Oliwii M.
Czwartek rozpoczęliśmy od gry w siatkówkę, następnie mieliśmy okazję poczuć się jak astronauta podczas lotu rakiety dzięki żyroskopowi. Zagraliśmy w waterpolo, czyli piłkę wodną oraz odwiedziliśmy tajną strefę UFO, spodek statku kosmicznego i główną kwaterę. Przed kolacją zagraliśmy w gry świata, a dzień zakończyliśmy super zabawą na imprezie na Poziomie X.

VIP, grupa Pani Roksany M.
Dzień ósmy był pełen atrakcji! Rozpoczęliśmy go od baloniady, podczas której przerzucaliśmy balony ręcznikami przez siatkę. Pozostali z nas, którzy mieli wykupiony pakiet, udali się na laserowego paintaballa. Następnym punktem naszego dnia były mega gry, czyli gry XXL, między innymi twister, na którym powyginaliśmy swoje ciałka. Później udaliśmy się nad jezioro, gdzie podzieliliśmy się na dwa zespoły oraz graliśmy w piłkę w kąpielisku. Kolejną atrakcją, na którą udaliśmy się, był survival. Nauczyliśmy się podczas tych zajęć kamuflowania w lesie. Dzień zakończyliśmy imprezą na Poziomie X, na której bawiliśmy się super.

Zabawa Nie z Tej Ziemi, grupa Pani Kariny Z.
Od rana mieliśmy zajęcia na wirtualnych dywanach, na których mieliśmy duży wybór gier. Najbardziej przypadły nam do gustu quizy. Następnie udaliśmy się na plażę, by skorzystać ze słońca, jakie nas dzisiaj zastało. Po obiedzie mieliśmy zajęcia z wrażliwości estetycznej, podczas których tworzyliśmy własny las w słoiku. Później udaliśmy się na baloniadę, czyli siatkówkę z balonami pełnymi wody i ręcznikami. A na koniec czekała nas impreza na Poziomie X.

Zabawa Nie z Tej Ziemi, grupa Pani Zuzanny Ś.
Słoneczny dzień rozpoczęliśmy od rekreacyjnego rejsu rowerkami wodnymi po naszym pięknym jeziorze. Aby skorzystać w pełni z uroku dnia, wykorzystaliśmy nasz czas również na kąpiele. Warsztaty z decoupage’u obudziły nasze zdolności artystyczne, więc mogliśmy w pełni poddać się swojej wyobraźni przy dekorowaniu słoików. Stworzyliśmy też wiele ciekawych dzieł przy sztuce quillingu. Zagraliśmy w baloniadę balonami pełnymi zimnej wody, która była idealna na to gorące popołudnie. Odbyliśmy trening zwinności budując wieżę ze skrzynek i wspinając się na nią z asekuracją. Najwyższe z nich sięgały koron drzew. Wieczór spędziliśmy na tańcach i śpiewach podczas dyskoteki.