RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2022

Turnus V (08.08-18.08.2022)

Dzień 8 - Przygody w pełnym słońcu

Dodany: 2022.08.15

#CampGirl, grupa Pani Roksany P.
Poranek rozpoczął się dla niektórych z nas od treningu strzeleckiego na Pakiecie Mega Paintball. Uczestniczki tego fakultetu udały się na strzelnicę oraz pole pantballowe. Następnie odbyły się zajęcia teoretyczne o pracy aktorów i o teatrze. Miałyśmy tam możliwość rozwinąć nasz talent odgrywania ról. Na zajęciach z savoir-vivre’u poznaliśmy zasady etykiety, nie tylko tej współczesnej, ale również tej, która obowiązywała dekady a nawet wieki temu. Przejechałyśmy trasę na segwayu, a na wieczornych zajęciach wcieliłyśmy się w projektantki mody i tworzyłyśmy unikatowe szkice awangardowych strojów.

33 Przygody, grupa Pani Gabrieli O.
Pierwsza połowa dnia była wystrzałowa dla połowy naszej załogi uczestniczącej w fakultecie paintballowym. Była okazja strzelać z markerów do tarcz na strzelnicy paintballowej, a po treningu odbyła się prawdziwa potyczka. Po południu już wszyscy razem doskonaliliśmy nasze pływanie pod okiem ratownika. Później przy pomocy bum bum rurek zagraliśmy pięknie kilka piosenek. Wyszło nam koncertowo! Po takiej rozgrzewce muzycznej mieliśmy karaoke. Jesteśmy pewni, że każdy na Kulce słyszał nasze „Hej sokoły”!

33 Przygody, grupa Pani Roksany S.
Ósmy dzień świetnej zabawy. Z samego rana poszliśmy do lasu, by rozegrać Bitwę Plemion. Na początku stworzyliśmy swoje flagi, by potem o nie walczyć z drużyną przeciwną. Następnie zagraliśmy wiele ciekawych melodii uderzając rurkami wydającymi dźwięk. Potem poszliśmy na plażę a wieczorem skakaliśmy aż do nieba na eurobungee.

Adrenalina, grupa Pani Zuzanny S.
Nie zwalniamy tempa. Dzień rozpoczęliśmy od zajęć z pierwszej pomocy i gry terenowej Ranny Lotnik. Uczyliśmy się podstaw tego, jak zachować się w sytuacjach zagrożenia życia i zdrowia, konstruowaliśmy nawet własnoręcznie nosze. Mieliśmy dziś również okazję zagrać w Archery Challenge, czyli pojedynek łuczniczy ze strzałami zakończonymi miękkimi gąbkami. Bawiliśmy się przy tym świetnie. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie niektórzy z nas kąpali się w jeziorze a inni mogli odpocząć grając np. w karty czy piłkę plażową. Wieczorem zagraliśmy w grę francuską, dowiedzieliśmy się wtedy wielu nowych rzeczy na temat kadry i ośrodka. To był dobry dzień.

Adrenalina, grupa Pani Karoliny W.
Dziś skorzystaliśmy z pogody i udaliśmy się na plażę, gdzie wspólnie zażyliśmy kąpieli. Zagraliśmy też w grę francuską, na której szukaliśmy odpowiedzi na różne pytania dotyczące obozu. Na zajęciach survivalu dowiedzieliśmy się jak pozyskać pożywienie w trudnych warunkach oraz jak prawidłowo się kamuflować. Detektywi - to gra przygodowa, dzięki której poznaliśmy podstawowe techniki zabezpieczania śladów kryminalistycznych. Cały dzień dostarczył nam dużo uśmiechu i radości.

BFF, grupa Pani Doroty Ł.
Dziś po śniadaniu odpowiadałyśmy na pytania gry francuskiej, a potem poznawałyśmy tajniki odgrywania ról w teatrze. Było dużo śmiechu i emocji. Później miałyśmy survival, na którym uczyłyśmy się, jak przetrwać w trudnych warunkach i budowałyśmy własny szałas. Po obiedzie odpoczywałyśmy na plaży i malowałyśmy drużynową maskotkę - Boba. Wieczór zakończyłyśmy zajęciami artystycznymi, na których odgrywałyśmy różne scenki. Był to czas pełen pozytywnych emocji!

Gry i Zabawy, grupa Pani Natalii Ch.
Kolejny dzień pełen wrażeń za nami. Z samego rana wzięliśmy udział w olimpijce, a następnie wypłynęliśmy rowerkami wodnymi na jezioro Łęsk. Po powrocie czekał na nas Król Julian, któremu pomogliśmy zorganizować imprezkę. Z całego dnia najbardziej podobał nam się waterball, czyli kula wodna, w której próbowaliśmy utrzymać równowagę. Wieczorem nie zabrakło również gry w siatkówkę, zbijaka czy piłkę nożną.

Gry i Zabawy, grupa Pani Zuzanny Sz.
Ósmy dzień zaczęliśmy od gier na bum bum rurkach, które wydają różne dźwięki. Następnie czekały na nas segwaye, na których mogliśmy poćwiczyć swoją równowagę. Po drugim śniadaniu, pełni sił, poszliśmy na plażę, aby się odrobinę schłodzić. Kolejnymi naszymi zajęciami była Bitwa Plemion, czyli leśna gra terenowa, podczas której stworzyliśmy swoją drużynową flagę i broniliśmy jej. Później zagraliśmy w puste miejsce, aby utrwalić i zapamiętać nasze imiona.

Gwiezdny Kadet, grupa Pana Dawida K.
Dzisiejsza kulkowa przygoda rozpoczęła się od akcji na wodzie! Udaliśmy się na plażę, na której mogliśmy skorzystać z ślicznej pogody, aby na kajakach turystycznych podziwiać piękno jeziora Łęsk. Następnie zostaliśmy nad wodą, graliśmy w różne gry i zabawy oraz kąpaliśmy się. Później mieliśmy zajęcia z nauki rysunku, na których z pomocą wychowawcy mogliśmy nauczyć się podstaw tej sztuki. Później wróciliśmy na plażę, na której mogliśmy spróbować naszych sił w budowaniu tratw. Dzień zakończyliśmy wycieczką do lasu, w którym mogliśmy podziwiać faunę i florę terenów otaczających Kulkę.

Gwiezdny Kadet, grupa Pana Mateusza P.
Ten dzień na Kulce rozpoczęliśmy od zajęć z taktyki, na których instruktor opowiadał nam o taktykach stosowanych w wojsku. Później zagraliśmy wspólnie w grę o nazwie Foto Kulka, podczas której rozwiązywaliśmy zagadki a później robiliśmy zdjęcia w naszych ulubionych miejscach na Kulce. Następnie poszliśmy na plażę, gdzie robiliśmy tratwy a później przemieszczaliśmy się nimi. Po plaży poszliśmy na strzelnicę paintballową, gdzie zorganizowaliśmy turniej na najlepszego strzelca. Wieczorem tańczyliśmy i śpiewaliśmy.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Aleksandry Ś.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy rowerami wodnymi po jeziorze. Postanowiliśmy też skorzystać z pięknej pogodny i udaliśmy się na plażę. Potem mieliśmy zajęcia z wiatrówek, na których mogliśmy wykazać się niesamowitą celnością. Najwięcej punktów udało się zebrać Ani. Wieczór spędziliśmy bardzo aktywnie. Przeszliśmy się na boisko i rozegraliśmy mecz siatkówki a potem koszykówki. Nie możemy się doczekać, co czeka nas jutro!

Kosmiczna Misja, grupa Pani Anny Z.
Dziś rano graliśmy w koszykówkę, piłkę nożną oraz badmintona. Następnie wybraliśmy się na plażę, opalaliśmy się i pływaliśmy w jeziorze. Potem mogliśmy wykonywać skoki na eurobungee. Ubrani w uprzęże skakaliśmy na trampolinach. Uczyliśmy się strzelać z wiatrówek i oddaliśmy celne strzały do tarczy. Podczas walk gladiatorów wzięliśmy udział w turnieju. Za pomocą gumowej lancy próbowaliśmy strącić się z podestów na specjalnej macie. Wieczorem stworzyliśmy kosmiczną flagę naszego obozu.

Kulka Open, grupa Pani Martyny B.
Kolejny dzień na Kulce minął nam bardzo aktywnie, ponieważ zaraz po śniadaniu wybraliśmy się na walki gladiatorów. Było super! Następnie wybraliśmy się nad wodę, gdzie budowaliśmy tratwę oraz przepłynęliśmy nią kawałek jeziorem. Później zostaliśmy na plaży, gdzie kąpaliśmy się oraz opalaliśmy na słońcu. Po obiedzie nadszedł czas na park linowy. Tam mieliśmy do pokonania dwa poziomy trudności. Pokonaliśmy je bez problemu! Następnie graliśmy w planszówki, takie jak chińczyk, warcaby, scrabble. Z niecierpliwością czekamy na kolejny wspaniały dzień.

Kulka Open, grupa Pani Sandry G.
Dzień zaczęliśmy od zajęć, które umocniły naszą integrację poprzez grupowe przeciąganie liny czy bieganie w trójosobowych spodniach. To była świetna zabawa! Następnie udaliśmy się na grupowe zawody sportowe, gdzie zmierzyliśmy się ze sobą na czas. Po południu korzystając z pięknej pogody udaliśmy się na plażę, aby wejść do wody i trochę się opalić. Nie zabrakło też rozgrywek w koszykówkę. To był ciepły i aktywny dzień. Niecierpliwie czekamy na jutro.

Kulka Open, grupa Pani Weroniki W.
Rano każdy doprowadził swój pokój do perfekcji. Skoro porządki zostały zrobione, można było pójść na atrakcje. Zaczęliśmy od ścianki wspinaczkowej, na której podzieliliśmy się na grupy dla większej motywacji, aby osiągnąć cel. Później stoczyliśmy turniej sportowy przeciwko innej grupie. Po obiedzie zagraliśmy w siatkówkę oraz udaliśmy się na plażę. Wieczorem spędziliśmy czas wspólnie opowiadając sobie nawzajem przeróżne historie, dzięki temu staliśmy się jeszcze bardziej nierozłączni.

Obóz Herosów, grupa Pani Agaty G.
Po śniadaniu mieliśmy zajęcia na waterballu, czyli próbowaliśmy utrzymać równowagę w środku kuli umieszczonej na wodzie i miotanej przez boga mórz Posejdona. Potem udaliśmy się na ściankę wspinaczkową, na której pokonaliśmy cztery poziomy trudności i pokazaliśmy swoje umiejętności we wspinaniu się. Po obiedzie udaliśmy poszliśmy na plażę, na której graliśmy w karty i czytaliśmy książki oraz malowaliśmy różne rysunki. Następnie zagraliśmy wszyscy razem w tabu. Wieczorem po kolacji była nocna gra terenowa, czyli Labirynt Dedala, na który czekaliśmy i przygotowywaliśmy się od dawna.

Obóz Herosów, grupa Pani Emilii K.
Za nami kolejny świetny dzień w Kulce. Rano próbowaliśmy utrzymać równowagę w waterballu. Następnie uczyliśmy się nowych układów tanecznych, to była świetna zabawa. Spędziliśmy też czas na plaży integrując się i świetnie się bawiąc. Uczestniczyliśmy też w warsztatach teatralnych, na których poznaliśmy tajniki gry aktorskiej. Wieczorem zmierzyliśmy się z Labiryntem Dedala, emocjom nie było końca.

Obóz Herosów, grupa Pani Małgorzaty K.
Dziś rano odbyła się druga część warsztatów teatralnych. Przygotowałyśmy oraz przedstawiałyśmy nasze własne spektakle. Następnie plażowałyśmy ciesząc się pięknym słońcem. Byłyśmy na parku linowym, na którym przeszłyśmy dwa poziomy naszego kulkowego parku. Bardzo podobały nam się również zajęcia taneczne, na których poznałyśmy kilka nowych układów. Na koniec dnia odbył się pełen wrażeń Labirynt Dedal, czyli nocna gra terenowa. Spotkałyśmy po drodze greckich bogów, którzy pomogli nam znaleźć zaginionego Pana D. Emocji podczas gry nie zabrakło!

Obóz Herosów, grupa Pani Weroniki W.
Kolejny dzień zaczęliśmy od zajęć decoupage’u. Każdy z nas ozdobił tą metodą słoik, który od razu stał się grecką wazą. Następnie wyruszyliśmy na wyprawę kajakami po jeziorze Łęsk. Graliśmy w gry karciane, świetnie się przy tym bawiąc. Kolejnym punktem w ciągu dnia był park linowy, na którym sprawdziliśmy swoje umiejętności na wysokościach. Wieczorem odbyła się terenowa gra nocna Labirynt Dedala, podczas której nie zabrakło mnóstwa dobrej zabawy i emocji!

Obóz Super Militarny, grupa Pani Pauliny B.
Dzień rozpoczęliśmy od nauki strzelania z łuków. Następnie udaliśmy się na park linowy, gdzie mieliśmy możliwość pokonania dwóch tras. Po tym wykonaliśmy wspólnie naszą obozową flagę. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, by zebrać siły na Letni Trójbój Obronny sprawdzający nasze umiejętności zdobyte podczas kolonii. Dzień zakończyliśmy grami i zabawami.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Zuzanny C.
Poniedziałek rozpoczęliśmy zajęciami z survivalu. Dowiedzieliśmy się, jakie występują stosy ogniskowe, w jaki sposób filtrować wodę i jak uzyskać ogień przy pomocy krzesiwa. Następnie własnoręcznie wykonaliśmy filtry do wody. Później wszyscy wybraliśmy się na Letni Trójbój Obronny. Po wykonaniu wszystkich zadań zostały ogłoszone wyniki - zawody wygrali Michał z Oliwierem. Jeszcze przed obiadem zdążyliśmy się wcielić w prawdziwych gladiatorów. Ubrani w kaski i przy użyciu lancy zakończonej miękkimi gąbkami toczyliśmy walkę stojąc na piankowych podestach. Zabawa była niesamowita! Po obiedzie wybraliśmy się na plażowanie i kąpiele nad jeziorem Łęsk. Ochłodzenie się w jeziorze to cudowny sposób na dzisiejszą pogodę. Wieczorem zajęliśmy się tworzeniem flagi naszego obozu.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Celiny K.
Nowy dzień przyniósł kolejne wesołe chwile na naszym obozie. Zaczęliśmy od porannego rozruchu. Po śniadaniu udaliśmy się do lasu na trzecią część zajęć z survivalu. Poznawaliśmy różne sposoby zdobywania pożywienia i uczyliśmy się technik kamuflażu. Zdobytą wiedzę wykorzystywaliśmy w praktyce bawiąc się w chowanego. Później uczestniczyliśmy w Akcji Integracji. Biegaliśmy w wieloosobowych spodniach, chodziliśmy w specjalnych nartach i przeciągaliśmy linę. Dzięki współpracy i zaangażowaniu świetnie nam poszło oraz pozwoliło bardziej się zintegrować. Przed obiadem konkurowaliśmy w Letnim Trójboju Obronnym, na a którym wykorzystywaliśmy wiedzę zdobytą podczas obozu. Strzelaliśmy z łuków, podłączyliśmy telefony polowe i rzucaliśmy atrapami granatów do celu. Później bawiliśmy się w mafię w miasteczku i graliśmy w karty. Wieczorem rozwiązywaliśmy zagadkę zaginionego pałacu hrabiego.

Dzień rozpoczęliśmy od porannego rozruchu. Następnie namalowaliśmy razem flagę naszego obozu. Później udaliśmy się na zajęcia z survivalu, na których poznaliśmy sposoby pozyskiwania wody oraz jak ją uzdatniać do picia. Oprócz tego poznaliśmy kilka stosów ogniskowych i sposobów wzniecania ognia. Następnie wybraliśmy się na wyprawę rowerami wodnymi po jeziorze Łęsk. Po pysznym obiedzie mogliśmy sprawdzić zdobyte podczas obozu umiejętności w Letnim Trójboju Obronnym - strzelaliśmy z łuku, podłączaliśmy telefony polowe i rzucaliśmy atrapą granatu. Następnie udaliśmy się na zajęcia z survivalu, tam poznaliśmy zawartość różnych racji żywnościowych i potem poznaliśmy podstawy kamuflażu, aby następnie wykorzystać to w grze terenowej.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Aleksandry Ch.
Nasz nowy dzień zaczęliśmy od gier integracyjnych. Następnie udaliśmy się na plażowanie, aby korzystać z tej pięknej pogody, którą mamy. Również dziś bawiliśmy się w szalonych naukowców w wesołym laboratorium. Po obiedzie uczyliśmy się władać mieczem, a na koniec rozegraliśmy prawdziwy pojedynek. Dzień skończyliśmy na zajęciach na waterballu, gdzie każdy miał okazję wejść i pokręcić się w tej dużej dmuchanej kuli umieszczonej na wodzie.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Zofii M.
Nowy dzień rozpoczęliśmy od warsztatów eko recyklingu, podczas których poznaliśmy zasady bycia eko, dowiedzieliśmy się, czym jest filozofia zero waste. Następnie wyposażeni w uprząż oddawaliśmy skoki na trampolinie. Wybraliśmy się dziś na wyprawę dwuosobowymi kajakami po jeziorze Łęsk. Stworzyliśmy własne papierowe, sześcienne stworki. Ćwiczyliśmy dzięki temu wyobraźnię i kreatywność. Spróbowaliśmy również utrzymać równowagę będąc w środku dmuchanej kuli umieszczonej na wodzie. Wieczorem zagraliśmy w ziemniaka oraz ringo. Był to bardzo aktywny dzień pełen atrakcji.

Power Jump, grupa Pani Aleksandry S.
Witamy w poniedziałek! To był bardzo słoneczny dzień, najpierw pojawiliśmy się chustą animacyjną, było ciekawie. Następnie udaliśmy się na waterball, w którym utrzymywaliśmy się na wodze, to było nie lada wyzwanie. Po obiedzie poszliśmy na grę Urodziny Kubusia Puchatka, w czasie której pomagaliśmy znaleźć dla niego prezent. Potem tworzyliśmy własne pocztówki. Na koniec dnia odbyły się różne zabawy ruchowe.

Summer Challenge, grupa Pana Mikołaja M.
Naszą kulkową przygodę zaczęliśmy od pójścia na plażę, na której świetnie bawiliśmy się w wodzie oraz na piasku. Następnie udaliśmy się do Cool Clubu, gdzie graliśmy na wirtualnych dywanach, na których wyświetlały się nam quizy, piłka nożna, Pack-Man, krecik, przebijanie balonów, pianino i wiele innych interaktywnych gier. Po obiedzie zagraliśmy w grę francuską. Naszą kolejną atrakcją była gra w siatkówkę oraz koszykówkę.

Summer Challenge, grupa Pani Oliwii M.
Skrzynki - tą atrakcją rozpoczęliśmy ten słoneczny dzień. Staraliśmy się ułożyć jak największą wieżę ze skrzynek i ustać na jej szczycie. Następnie udaliśmy się na plażę, aby wypocząć, wykąpać się i zrelaksować nad jeziorem. Później graliśmy w mafię w miasteczku, a po obiedzie mogliśmy dać upust emocjom i stoczyć pojedynki gladiatorów za pomocą piankowych lanc. Potem wróciliśmy nad jezioro, aby odbyć rejs dwuosobowymi kajakami turystycznymi i móc podziwiać krajobraz nad jeziorem Łęsk. Wieczorem graliśmy w koszykówkę. Ten dzień zaliczamy do bardzo udanych, było super.

Summer Challenge, grupa Pani Julii P.
Park linowy to atrakcja, od której zaczęliśmy dzień i atrakcja, na którą cała grupa czekała najbardziej. Zaraz po obiedzie udaliśmy się do lasu na lekcję survivalu. Wspólnie budowaliśmy schronienie przy użyciu wojskowej pałatki. Następnie poczuliśmy się jak astronauci na zajęciach na żyroskopie. Mogliśmy odczuć, jakie wrażenie towarzyszy astronaucie podczas startu rakiety kosmicznej. Do wieczora spędzaliśmy czas na wspólnych grach i zabawach. To był bardzo aktywny dzień.

Summer Challenge, grupa Pani Angeliki P.
Nawet nie zauważyliśmy, kiedy minął ten dzień! Rano odbył się pojedynek w cztery ognie oraz podjęliśmy wyzwanie fotograficzne w ramach Foto Kulki. Byliśmy również na plaży, na której wspólnie budowaliśmy zamki z piasku i kąpaliśmy się w jeziorze. Wakacje na jeziorem są najlepsze! Po obiedzie kontynuowaliśmy wodne wrażenia pływając kajakami turystycznymi. Oprócz tego wspinaliśmy się na skrzynki tworząc niesamowicie wysokie wieże, a po kolacji zmierzyliśmy się w walkach gladiatorów!

VIP, grupa Pani Magdaleny M.
Dzisiaj z samego rana obudziło nas piękne słońce. Naszymi pierwszymi zajęciami była gra francuska, na której dowiedzieliśmy się dużo ciekawych rzeczy. Układaliśmy też wieżę ze skrzynek, na którą później się wspinaliśmy. Następnie na survivalu uczyliśmy się jak filtrować wodę oraz rozpalać ognisko. Zaraz po obiedzie udaliśmy się na plażę, aby popływać w jeziorze i poleżeć na plaży. Tego dnia sprawdzaliśmy swoją celność strzelając z wiatrówki. Na koniec dnia udaliśmy się na seans filmowy.

VIP, grupa Pani Julii O.
Seansem filmowym w gwiezdnym kinie rozpoczęliśmy nowy dzień zabaw na Kulce, po czym przeżyliśmy dreszczyk emocji jeżdżąc quadem po specjalnie przygotowanym torze. Następnie plażowaliśmy nad jeziorem Łęsk, graliśmy też w gry i zabawy integracyjne. Część z nas uczestniczyła również w zajęciach fakultatywnych laserowego paintballu. Po południu rozegraliśmy emocjonujący mecz, a na koniec dnia odbył się wieczorny seans filmowy.

VIP, grupa Pani Natalii P.
Po śniadaniu wybraliśmy się na plażę na kąpiel i zabawy w wodzie oraz plażowanie. Następnie zapoznaliśmy się z podstawami pierwszej pomocy oraz przy pomocy symulacji mogliśmy zobaczyć, jak reagować w przypadku złamania ręki lub skaleczenia. Następnie mieliśmy zabawy oraz gry integracyjne z innymi grupami z naszej kolonii. Wieczorem wybraliśmy się na film w naszym Cool Clubie.

Zabawa Nie z Tej Ziemi, grupa Pani Olgi Dz.
Ósmy dzień naszych wspólnych kolonii już za nami. Zaczęliśmy go od ścianki wspinaczkowej, na której wyłoniliśmy mistrza, który wspiął się na wszystkie cztery etapy ścianki. Następnie jeździliśmy dziwnym rowerem, który miał nietypowy napęd. Chodziliśmy też na szczudłach. Później udaliśmy się na wspólne plażowanie oraz zagraliśmy w baloniadę. Tuż po tym zagraliśmy w gry planszowe takie jak uno. Wieczorem natomiast udaliśmy się na spacer do lasu.