RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2023

Turnus II (05.07-15.07.2023)

Dzień 7 - Przygodo trwaj!

Dodany: 2023.07.11

Na naszych koloniach w Kulce nie zwalniamy tempa! Za nami kolejne mazurskie przygody, dzięki którym pogłębiamy nasze przyjaźnie, poszerzamy wiedzę i nabywamy nowe umiejętności. A przy tym doskonale się bawimy!

33 Przygody, grupa Pani Dominiki B.
Dzisiaj korzystając z pogody wybraliśmy się na plażę, gdzie graliśmy w siatkówkę plażową oraz odpoczywaliśmy. Chętni kąpali się również w jeziorze. Następnie wybraliśmy się na grę terenową Błędny Azymut, uczyliśmy się wyznaczać azymut przy użyciu kompasu, dzięki czemu rozwiązaliśmy różne zagadki. Odbyliśmy też turniej Awantura o Widzę, świetnie się przy tym bawiąc. Dzień zakończyliśmy wspólnymi zabawami.

33 Przygody, grupa Pani Julii M.
Dzień rozpoczęliśmy grą francuską, podczas której dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy na temat ośrodka od wychowawców oraz instruktorów. Następnie wybraliśmy się na plażę, gdzie kąpaliśmy się w jeziorze pod nadzorem ratowników. Po obiedzie nauczyliśmy się jazdy na segwayu po specjalnie przygotowanym torze. Na koniec rozegraliśmy drużynowy mecz baloniady oraz siatkówki.

Adrenalina, grupa Pani Aleksandry Ch.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon, na którym mieliśmy ciekawe zajęcia, takie jak przejażdżka quadem po trudnym terenie, przejażdżka pojazdem ranger po specjalnym torze oraz staczanie się specjalnym torem wewnątrz dmuchanej kuli. Po powrocie rozegraliśmy pełną emocji rozgrywkę, na której odpowiadaliśmy na różnego rodzaju pytania. Aby złapać trochę oddechu, wzięliśmy udział w grze francuskiej, na której pytaliśmy wszystkich kolegów, koleżanek i pracowników ośrodka o odpowiedzi. Po kolacji zagraliśmy w gry i zabawy integracyjne.

Adrenalina, grupa Pani Kornelii B.
Dzisiaj po śniadaniu udaliśmy się na poligon. Tam mieliśmy możliwość przejażdżki rangerem, quadem oraz zjazdu zorbą, czyli wielką dmuchaną kulą. Po powrocie zjedliśmy obiad, a następnie poszliśmy na strzelnicę paintballową. Tam oddawaliśmy strzały ze stanowisk strzeleckich do tarcz ustawionych w różnych odległościach. Na następnych zajęciach poznaliśmy podstawy taktyki i strategii. Zapoznaliśmy się z zasadami poruszania się w różnych szykach i formacjach, a po kolacji poszliśmy na boisko, gdzie rozegraliśmy mecz siatkówki.

Adrenalina, grupa Pani Zuzanny K.
We wtorek na kolonii mieliśmy wiele ekscytujących atrakcji. Najpierw próbowaliśmy swoich sił na eurobungee, skacząc i wykonując akrobacje w powietrzu. Następnie rozegraliśmy emocjonującą grę paintballową, w czasie której wszyscy starali się zdobyć jak najwięcej punktów. Wieczorem świetnie się bawiliśmy podczas karaoke, śpiewając nasze ulubione piosenki i dając z siebie wszystko na parkiecie.

BFF Extra, grupa Pani Justyny W.
Dzisiejszą zabawę rozpoczęłyśmy od gry francuskiej, a następnie udałyśmy się na plażę. Bawiłyśmy się również w kuli waterball oraz pływałyśmy kajakami po jeziorze Łęsk. Wieczorem siedziałyśmy przy ognisku na plaży. Za nami dzień pełen wrażeń i wodnych atrakcji.

BFF Extra, grupa Pani Kamili O.
Ten dzień rozpoczęłyśmy na sportowo grając w siatkówkę, następnie poznawałyśmy jeszcze lepiej ośrodek i nowe osoby dzięki grze francuskiej. Rozwijałyśmy również zdolności plastyczne tworząc ściankę fotograficzną. Po obiedzie poszłyśmy na park linowy i każda z nas pokonała oba poziomy trudności. Dzień zakończyłyśmy wieczorem gwiazdorskim organizując pokaz mody!

BFF Extra, grupa Pani Wiktorii G.
Wtorkowy poranek zaczęłyśmy od gry francuskiej, która polegała na odpowiadaniu na pytania dotyczące naszego ośrodka. Dzięki temu dowiedziałyśmy się trochę więcej o miejscu naszego wypoczynku. Następny był żyroskop, na którym mogłyśmy się poczuć jak w kosmosie! Odbyły się również walki gladiatorek, na których musiałyśmy pokonać przeciwniczkę przy pomocy gumowej lancy. Wieczorem odbył się pokaz mody, na który same się przygotowywałyśmy. Wszystkie wyglądałyśmy cudownie!

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Agnieszki M.
Dzień zaczęliśmy od gry w baloniadę. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie kąpaliśmy się oraz graliśmy w gry. Po obiedzie ponownie udaliśmy się do Strefy UFO. Tym razem ćwiczyliśmy swoją sprawność pokonując tor przeszkód. Później braliśmy udział w zespołowych grach integracyjnych. Dzień zakończyliśmy świetnie się bawiąc podczas imprezy tanecznej na Poziomie X.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Doroty Ł.
Za nami siódmy dzień kosmicznej kolonii. Po śniadaniu odpoczywaliśmy na świeżym powietrzu, grając w różne gry zespołowe. Potem zostaliśmy podzieleni na dwie drużyny i poszukiwaliśmy szpiega w plutonie. Odpoczywaliśmy również na plaży, a po obiedzie doskonaliliśmy naszą technikę pływania. Uczyliśmy się też chodzić na szczudłach i jeździć na cyrkowym rowerze, a wieczorem świetnie bawiliśmy się na imprezie na Poziomie X.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Emilii S.
Siódmy dzień był dla nas bardzo ekscytujący. Rano układaliśmy piosenki naszych oddziałów kadeckich. Graliśmy także w kalambury oraz taboo z wykorzystaniem haseł, które sami wymyśliliśmy. Następnie udaliśmy się na plażę i skorzystaliśmy z kąpieli w jeziorze Łęsk. Po pysznym obiedzie byliśmy na wyprawie kajakowej. Później podczas gry Szpieg z Plutona staraliśmy się odzyskać silnik do naszego statku, aby móc powrócić na naszą planetę. Wieczorem odbyła się kosmiczna impreza na Poziomie X. Bawiliśmy się świetnie.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Marty P.
Poranek rozpoczęliśmy od Archery Challenge, podczas którego mieliśmy okazję opanować umiejętność strzelania z łuku. Następnie mogliśmy spróbować swoich sił na kosmicznym torze przeszkód, gdzie super się bawiliśmy. Graliśmy w siatkówkę oraz piłkę nożną. Pływaliśmy kajakami jednoosobowymi i mogliśmy podziwiać piękne jezioro Łęsk. Na koniec dnia braliśmy udział w imprezie na Poziomie X.

Kulka Max, grupa Pani Aleksandry Ś.
Rano poznawaliśmy podstawy survivalu oraz jego rodzaje. Nauczyliśmy się również budować schronienie przy użyciu wojskowej pałatki. Zapoznaliśmy się też z wyposażeniem puszki survivalowej. Odbyliśmy rekreacyjną wyprawę rowerkami wodnymi po jeziorze. Dużo zabawy mieliśmy również podczas fotka challenge, w trakcie którego musieliśmy zrobić sobie selfie z różnymi przedmiotami oraz osobami. Nauczyliśmy się też dziś posługiwać wiatrówką sprężynową oraz poznaliśmy podstawowe postawy strzeleckie. Najlepszym strzelcem w naszej grupie okazał się Józef. Na koniec dnia wyszaleliśmy się na imprezie na Poziome X.

Kulka Max, grupa Pani Igi O.
Dzień zaczęliśmy od zajęć z łączności. Mogliśmy rozkodowywać tekst zapisany alfabetem Morse’a, w także rozmawiać przez polowy telefon. Po zajęciach z łączności przyszedł czas na plażowanie. Korzystaliśmy z kąpieliska, pływaliśmy, a także odpoczywaliśmy na plaży. Były także walki sumo. Wszyscy wygraliśmy, a walki były zacięte. Na koniec dnia przyszedł czas na imprezę taneczną na Poziomie X.

Kulka Max, grupa Pani Kamili W.
Dzień rozpoczęliśmy od ćwiczeń na żyroskopie. Dzięki temu mogliśmy poczuć się jak astronauci podczas startu rakiety kosmicznej. Udaliśmy się także na plażę, żeby spędzić wspólnie czas oraz zażyć kąpieli w naszym jeziorze Łęsk. Po obiedzie oglądaliśmy ciekawy film w kinie sferycznym 3D. Następnie urządziliśmy sobie różne rozgrywki z wykorzystaniem gier karcianych, dzięki czemu uczyliśmy się współzawodnictwa. Natomiast wieczór spędziliśmy na niesamowitej imprezie na Poziomie X.

Kulka Max, grupa Pani Magdaleny M.
Kolejny dzień naszej wspaniałej przygody za nami! Na początku popłynęliśmy kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Następnie udaliśmy się na strzelnicę paintballową, gdzie oddawaliśmy strzały do tarcz ustawionych w różnych odległościach. Poszło nam świetnie. Później mieliśmy zajęcia, które nazywają się Ale Cyrk! Jeździliśmy na nich na nietypowym rowerze oraz chodziliśmy na szczudłach. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie pływaliśmy w jeziorze oraz graliśmy w piłkę. Wieczorem uczestniczyliśmy w imprezie na Poziomie X. To był wspaniały dzień!

Kulka Max, grupa Pana Mikołaja M.
Naszą dzisiejszą przygodę zaczęliśmy od rowerków wodnych, którymi pływaliśmy po jeziorze Łęsk. Następnie poszliśmy na park linowy, na którym pani instruktor pokazała nam dwa poziomy trudności. Przed południem zagraliśmy w fotka challenge, w trakcie którego robiliśmy sobie selfie z różnymi przedmiotami. Naszym kolejnym punktem był paintball na kulkowym poligonie. Przed kolacją udaliśmy się na quady pod okiem instruktora, a nasz dzień zakończyliśmy wystrzałową imprezą na Poziomie X. Nie możemy się doczekać kolejnego dnia!

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Dawida K.
Kolejny dzień w Kulce minął nam pod znakiem dobrej zabawy. Rozpoczęliśmy go od zabaw integracyjnych, na których mogliśmy zacieśnić nasze przyjacielskie więzi. Następnie udaliśmy się na park linowy, na którym sprawdzaliśmy naszą zręczność. Po parku wykonaliśmy flagę, której projekt zrobiliśmy w dniu poprzednim. Potem udaliśmy się na ściankę wspinaczkowa. Dzień zakończyliśmy na strzelnicy łuczniczej, na której wykazaliśmy się precyzją i dokładnością.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Julii G.
Dzisiejszy poranek rozpoczęliśmy od tanecznej zaprawy, z której powędrowaliśmy prosto na stołówkę zjeść smaczne śniadanie. Na pierwszym bloku graliśmy w planszówki na podobozie. Następnie pogłębialiśmy umiejętności z zakresu musztry. Przed obiadem stoczyliśmy turniej na dynamicznej strzelnicy paintballowej. Po obiedzie, korzystając z ładnej pogody, wybraliśmy się na plażę. Przed kolacją pokonaliśmy dwie trasy na parku linowym. Dzień zakończyliśmy spacerem do lasu i dodatkowym szkoleniem ze strategii i taktyki. To był udany dzień!

Dzisiejsza zaprawa poranna przebiegła w nietypowej, a mianowicie tanecznej formie. Pełni energii udaliśmy się na ściankę wspinaczkową, gdzie mogliśmy spróbować swoich sił na czterech poziomach trudności, a zajęcia zakończyliśmy w formie rywalizacji. Później tańczyliśmy razem w pobliżu naszych namiotów. Następnie graliśmy w baloniadę na boisku do siatkówki. Po pysznym obiedzie wzięliśmy udział w zajęciach ze strategii i taktyki, na których poznaliśmy podstawowe szyki i później stosowaliśmy zdobytą wiedzę w praktyce. W godzinach wieczornych udaliśmy się na krótki, wyciszający spacer do lasu.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Wiktora D.
Po porannej zaprawie i śniadaniu trenowaliśmy nasze umiejętności podczas zajęć na strzelnicy, gdzie strzelaliśmy do celu będąc w ruchu. Potem postanowiliśmy przećwiczyć nasze umiejętności taktyczne. Przed obiadem wypróbowaliśmy ciekawą alternatywę dla tradycyjnej siatkówki, w trakcie której zamiast piłki używa się balonów z wodą, czyli baloniadę. Później wzięliśmy udział w turnieju łuczniczym oraz poznaliśmy podstawy survivalu, a także zbudowaliśmy w lesie szałasy używając wojskowych pałatek. Wieczór spędziliśmy na zabawach integracyjnych i nauce układów tanecznych.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Gabrieli O.
Wtorek rozpoczęliśmy od zajęć w grupie, udaliśmy się na spacer ścieżką edukacyjną, następnie rozegraliśmy mecz baloniady z inną grupą. Nieskromnie mówiąc, byliśmy świetni i udało nam się wygrać. Następnie graliśmy w piłkę nożną i siatkową oraz rysowaliśmy. Po obiedzie plażowaliśmy i graliśmy w piłkę wodną, czyli waterpolo. To było coś niesamowitego. Tuż po plaży przeszliśmy Kosmiczny Tor Przeszkód, oczywiście każdemu się to udało. Wieczorem bawiliśmy się świetnie na naszej imprezie na Poziomie X! Tańcom nie było końca.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Gabrieli W.
Dzień rozpoczęliśmy leśnym spacerem z naszą wychowawczynią. Następnie przyszedł czas na piłkę nożną, koszykówkę oraz baloniadę - było przy tym bardzo dużo śmiechu oraz mokrych ubrań! A po obiedzie udaliśmy się na wyprawę po jeziorze rowerkami wodnymi. Mogliśmy podziwiać piękny krajobraz jeziora Łęsk, a przy tym ćwiczyliśmy nasze nogi i dowiedzieliśmy się wielu ciekawostek od pana ratownika. Później zagraliśmy w kalambury oraz państwa miasta. A gdy nastał wieczór, rozpoczęliśmy świetną zabawę podczas imprezy tanecznej na Poziomie X!

Odkrywcy UFO, grupa Pani Justyny B.
Rano udaliśmy się na spacer ścieżką edukacyjną. Po drodze podziwialiśmy piękne krajobrazy i poznawaliśmy leśne ciekawostki dzięki tablicom edukacyjnym. Po powrocie zagraliśmy w baloniadę i za pomocą ręczników przerzucaliśmy balony z wodą na drugą stronę siatki. Następnie poznawaliśmy nowe gry i zabawy. Po obiedzie mieliśmy lekcje pływania z ratownikiem, który nauczył nas, jak pływać bezpiecznie. Po pływaniu rozegraliśmy mecz piłki siatkowej. Wieczorem mieliśmy imprezę taneczną na Poziomie X, co było niesamowite! Impreza była wspaniałą okazją, aby spotkać nowych ludzi i dobrze się bawić.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Martyny B.
Wtorek rozpoczęliśmy jak zawsze od pysznego śniadania. Następnie poszliśmy na spacer po lesie. Przeszliśmy piękną trasę. Następnie graliśmy w piłkę oraz rysowaliśmy rysunki na świeżym powietrzu. Było mnóstwo zabawy i śmiechu. Po obiedzie udaliśmy się na doskonalenie naszej nauki pływania. Pan ratownik pokazywał nam różne ćwiczenia, dzięki czemu teraz lepiej radzimy sobie w wodzie. Zajęcia bardzo nam się podobały. Potem udaliśmy się na laserowy paintball. Zbudowaliśmy sobie przeszkody. Była świetna zabawa. Po kolacji przygotowywaliśmy się na wieczór pełen wrażeń, ponieważ dziś mieliśmy imprezę taneczną. Tańczyliśmy i śpiewaliśmy swoje ulubione piosenki. To był szalony wieczór i bardzo udany dzień.

Summer Challenge, grupa Pani Anny Z.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon. Tam toczyliśmy się w zorbie po specjalnej wytyczonej trasie oraz jeździliśmy quadami po dwóch torach. Po powrocie do ośrodka urządziliśmy karaoke i wspólnie śpiewaliśmy. Byliśmy na plaży, opalaliśmy się, kąpaliśmy w jeziorze i graliśmy w karty. Wieczorem odbyliśmy trening na żyroskopie.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny S.
Dzień rozpoczęliśmy wyprawą na poligon. Korzystaliśmy tam z wielu atrakcji. Toczyliśmy się w ogromnej kuli - zorbie, pokonywaliśmy tor quadem i pojazdem terenowym ranger. Po obiedzie wzięliśmy udział w karaoke. Śpiewanie szło nam naprawdę dobrze! Następnie podczas gry terenowej poznaliśmy sposoby szyfrowania. Dzień zakończyliśmy wizytą w Strefie UFO, ale więcej nie możemy zdradzić. To ściśle tajne!

Summer Challenge, grupa Pani Kingi S.
Po śniadaniu udaliśmy się do kina gwiezdnego na film 3D „Magiczny Glob”. Dotyczył m.in. pór roku w kontekście astronomicznym. Następnie graliśmy w ludzie do ludzi oraz w pif paf. Na kolejnych zajęciach braliśmy udział w wyprawie dwuosobowymi kajakami po jeziorze Łęsk. Wzięliśmy również udział w turnieju baloniady, w trakcie którego przerzucaliśmy z pomocą ręczników balony z wodą przez siatkę. Dzień zakończyliśmy rozgrywkami w siatkówkę.

Summer Challenge, grupa Pani Wiktorii Ch.
Piękna pogoda sprzyjała cudownej zabawie. Dzień rozpoczęliśmy zabawą terenową, dzięki której poznaliśmy jeszcze lepiej nasz ośrodek. Następnie odkryliśmy ściśle tajny sekret. Odwiedziliśmy Strefę UFO. Po obiedzie wzięliśmy udział w Akcji Integracji, dzięki której nasze relacje w grupie stały się jeszcze mocniejsze. Graliśmy w najróżniejsze gry na plaży oraz rozegraliśmy turniej siatkówki.

Summer Challenge, grupa Pani Zofii M.
Dzień rozpoczęliśmy od gry terenowej, dzięki której poznaliśmy bliżej ośrodek. Następnie wybraliśmy się do lasu, gdzie poznaliśmy podstawy survivalu, obejrzeliśmy puszkę survivalową oraz zbudowaliśmy schronienie z pałatki wojskowej. Zagraliśmy również w podchody na terenie ośrodka. Korzystając z pięknej pogody wybraliśmy się na plażę. Podczas plażowania kąpaliśmy się w jeziorze, leżeliśmy na plaży oraz graliśmy w badmintona. Dzień zakończyliśmy wspólnymi zabawami na świeżym powietrzu. Był to bardzo wesoły dzień pełen uśmiechu i świetnej zabawy.

VIP, grupa Pani Eweliny Ś.
Przygodo trwaj dalej! Dzień rozpoczęliśmy od spaceru po lesie i podziwianiu mazurskiej przyrody. Następnie odpoczywaliśmy na plaży, gdzie cześć z nas zażywała wodnych kąpieli, a reszta kąpieli słonecznych. Następnie stoczyliśmy walki podczas turnieju łuczniczego, a wieczorem tańczyliśmy na plaży, włączając do zabawy kolorowe proszki holi.

VIP, grupa Pani Julii K.
Siódmy dzień kolonii rozpoczęliśmy od plażowania, a następnie sprawdziliśmy nasze umiejętności strzelania z wiatrówek. Później poszliśmy na ściankę wspinaczkową. Po obiedzie zagraliśmy wspólnie w siatkówkę oraz gry integracyjne, po czym mieliśmy zajęcia plastyczne. Wieczorem czekała na nas vipowska impreza na plaży z wykorzystaniem proszków holi!

VIP, grupa Pani Mai Sz.
Po śniadaniu graliśmy w mafię. Potem uczyliśmy się sztuki przetrwania w lesie. Następnie odpoczywaliśmy na plaży. Po obiedzie wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Następnie spędziliśmy czas na świeżym powietrzu. Po kolacji odbyło się Plaża Party z proszkami holi.

VIP, grupa Pani Roksany M.
Wtorek rozpoczęliśmy od kolejnego seansu w kinie 3D, tym razem obejrzeliśmy film o kosmosie. Następne wybraliśmy się na wyprawę kajakami po jeziorze Łęsk. Kolejnym punktem naszego dnia był odpoczynek na plaży. Po obiedzie wybraliśmy się na survival do lasu, podczas którego dowiedzieliśmy się, jak przetrwać w lesie. Potem spędziliśmy aktywnie czas na świeżym powietrzu. Dzień zakończyliśmy vipowską imprezą na plaży.