Relacje z kolonii i obozów w Kulce 2023

Turnus V (07.08-17.08.2023)

Dzień 11 - Wracamy z kolonijnymi wspomnieniami

Dzisiaj spakowaliśmy do walizek i plecaków swoje rzeczy, które służyły nam przez cały obóz lub kolonię, dołożyliśmy do tego wykonane własnoręcznie pamiątki i… pożegnaliśmy się z Kulką. Zabieramy ze sobą nowe doświadczenia, pozytywne wrażenia i wspomnienia oraz nowe znajomości i przyjaźnie. Do...

Dodany: 2023.08.17
Komentarze: 0 Zdjęcia: 34

Dzień 10 - Przygody w promieniach słońca

Kolejny słoneczny dzień sprawił, że z radością i ochotą wyruszyliśmy przeżywać następne przygody i podsumowywać tematyczne kolonijne zabawy: Astro Quiz, Test Merkurego, Bitwa o Hogwart, uczta w Wielkiej Sali, Miniigrzyska Olimpijskie i Wielkie Dionizje. Wielkim powodzeniem cieszyło się plażowanie i kąpiele oraz sporty wodne –...

Dodany: 2023.08.16
Komentarze: 0 Zdjęcia: 673 Wideo: 1

Dzień 9 - Zabawa i relaks ze słońcem w tle

Kolejny słoneczny dzień sprawił, że poczuliśmy intensywniej smak wakacji i lata – gorący piasek na plaży, orzeźwiający chłód wody w jeziorze, cień lasu, ciepły wiatr we włosach. Na głowach rewia czapek z daszkiem i kapeluszy. Zajęcia trwały w najlepsze, przeplatały się one z nieodzownym pobytem nad jeziorem i...

Dodany: 2023.08.15
Komentarze: 0 Zdjęcia: 616 Wideo: 1

Dzień 8 - Kulkowe lato

Złota kula słońca wytoczyła się ponad horyzont, wyznaczając codzienny rytm letniej kolonijnej aktywności, tym ciekawszej, że w gronie zaprzyjaźnionych osób, z którymi przez cały dzień nie można się nigdy nagadać do woli. Odbyły się zajęcia tematyczne: przygotowywanie sztuk teatralnych, mecz quidditcha, obrona Empire...

Dodany: 2023.08.14
Komentarze: 0 Zdjęcia: 698 Wideo: 1

Dzień 7 - Czas młodych gwiazd

Mamy już sierpień, trwają noce spadających gwiazd, a u nas w Kulce, w środku dnia, nadszedł czas wschodzących gwiazd, czyli kolonijny Talent Show. Zabawa była udana, a talenty wzbudziły entuzjazm widowni! Zanim się odbyły te spektakularne popisy, jak co dzień, podczas różnych zajęć, gier i zabaw eksplorowaliśmy wodę,...

Dodany: 2023.08.13
Komentarze: 0 Zdjęcia: 722 Wideo: 1

Dzień 6 - Bawmy się, póki czas

Czas wakacji to czas zabaw. Korzystamy w pełni ze wszystkich kolonijnych atrakcji przy wtórze pięknej, wręcz perfekcyjnej, letniej aury. Słońce poprawiło nam i tak znakomite humory oraz podkręca pozytywne emocje. Dzień upłynął nam na różnorodnych zajęciach, począwszy od wojskowych marszów, śpiewu hymnów...

Dodany: 2023.08.12
Komentarze: 0 Zdjęcia: 679 Wideo: 1

Dzień 5 - Jak dobrze nam!

Jak dobrze nam zdobywać nowe doświadczenia i wrażenia w kontakcie z wodą w jeziorze Łęsk, z mazurskim lasem, świeżym leśnym powietrzem, czyli w typowym dla tego regionu otoczeniu natury. Jak wspaniale nam współpracować podczas różnych zajęć, śpiewać, tańczyć, grać, biegać, rywalizować, pływać, czy po prostu...

Dodany: 2023.08.11
Komentarze: 0 Zdjęcia: 757 Wideo: 1

Dzień 4 - W Kulce kręcą nas wyzwania

Podejmowanie każdego nowego działania, a tych jest na kolonii mnóstwo, jest wyzwaniem. Codziennie podejmujemy jakiś nowy challenge, i to kilkakrotnie, w różnych dziedzinach. Dla kogoś dużym wyzwaniem jest jazda na quadzie lub strzelanie, a dla kogoś innego zrobienie bransoletki lub malowanie w chmurach. Każdy ma okazję...

Dodany: 2023.08.10
Komentarze: 0 Zdjęcia: 734 Wideo: 1

Dzień 3 - Znakomita zespołowa zabawa

Podczas zajęć przekonujemy się, że w zespole jest raźniej, weselej i skuteczniej, a rejs smoczą łodzią bez synchronicznego wiosłowania jest po prostu niemożliwy. Integrują nas też wspólne wycieczki autokarowe, jak ta dzisiejsza do stolicy Warmii i Mazur – Olsztyna. Są też paintballowe, łucznicze i piłkarskie mecze i...

Dodany: 2023.08.09
Komentarze: 0 Zdjęcia: 837 Wideo: 1

Dzień 2 - Wtorek przygód

Od rana w dobrych humorach wyruszyliśmy, by przeżywać różne przygody na lądzie, na wodzie i w powietrzu. Niektóre grupy zagłębiły się już w leśne ścieżki, by zgłębiać tajniki sztuki przetrwania, inne podziwiały las od strony jeziora, płynąc kajakami, rowerami wodnymi lub łodziami, kolejne uczyły się pokonywać...

Dodany: 2023.08.08
Komentarze: 0 Zdjęcia: 762 Wideo: 1

Dzień 1 - Już jesteśmy razem!

Pierwszy dzień kolonii – przyjechaliśmy wszyscy, rozlokowaliśmy się w pokojach, zapoznaliśmy z wychowawcami i zwiedziliśmy ośrodek. Przeżyliśmy pierwsze zajęcia aktywne – przedsmak czekającej nas przygody. Wielką atrakcją było także spotkanie nowych kolegów i koleżanek, wychowawców i instruktorów....