RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2023

Turnus V (07.08-17.08.2023)

Dzień 6 - Bawmy się, póki czas

Dodany: 2023.08.12

Czas wakacji to czas zabaw. Korzystamy w pełni ze wszystkich kolonijnych atrakcji przy wtórze pięknej, wręcz perfekcyjnej, letniej aury. Słońce poprawiło nam i tak znakomite humory oraz podkręca pozytywne emocje. Dzień upłynął nam na różnorodnych zajęciach, począwszy od wojskowych marszów, śpiewu hymnów herosów, poprzez jazdę na terenowych pojazdach, zajęciach z survivalu, wizyt w Strefie UFO, a na zajęciach na wodzie skończywszy, które przeplatały się z nieodzownym relaksacyjnym pobytem nad jeziorem. Rozgrzani słońcem mogliśmy szukać cienia w lesie i ochłody w kąpielisku. A wieczorem dla posiadaczy niespożytej energii, spragnionych ruchu – była taneczna impreza na Poziomie X!

Adrenalina, grupa Pani Dominiki B.
Sobotę zaczęliśmy od walk gladiatorów. Wyposażeni w gumowe lance rywalizowaliśmy na specjalnej macie. Następnie korzystając z pięknej pogody wybraliśmy się na plażę, gdzie mogliśmy odpocząć i pokąpać się w jeziorze. Nauczyliśmy się dziś wyznaczać azymut przy użyciu kompasu, a następnie rozwiązywaliśmy specjalnie przygotowane dla nas zagadki. Odbyliśmy dziś również kolejne zajęcia z paintballu. Mieliśmy do wystrzelenia aż 150 kulek! Była to wspaniała zabawa!

Adrenalina, grupa Pani Oliwii M.
Korzystając z pięknej pogody od samego rana relaksowaliśmy się na plaży. Następnie udaliśmy się na zajęcia Enigma. Uczyliśmy się różnych sposobów szyfrowania informacji, które wykorzystaliśmy później w praktyce grając w grę terenową. Potem wzięliśmy udział w starciu paintballowym. Podzieliliśmy się na dwie drużyny, a gra polegała na przejęciu flagi. Świetnie się przy tym bawiliśmy. Po obiedzie wybraliśmy się do lasu, aby dotrzeć na miejsce zajęć, gdzie odbyło się szkolenie z survivalu. Uczyliśmy się budować schronienie oraz poznaliśmy tajniki sztuki przetrwania. Wieczorem graliśmy w siatkówkę oraz różne gry karciane.

BFF Extra, grupa Pani Anny M.
Sobotę zaczęłyśmy od jednych z naszych ulubionych zajęć, czyli plażowania. Niektóre z nas zdecydowały się skorzystać z pięknej pogody i pływały w jeziorze. Miałyśmy też czas na czytanie książek i granie w gry. Później grałyśmy w baloniadę, która bardzo nam się spodobała. Po obiedzie uczestniczyłyśmy w Akcji Integracji, która wywołała w nas wiele śmiechu. Następnie każda z nas stworzyła własną koszulkę! Dzień zakończyłyśmy imprezą taneczną na Poziomie X. Jesteśmy bardzo ciekawe, co czeka nas jutro!

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Doroty Ł.
Szósty dzień kolonii już za nami, było świetnie! Po porannej integracji odpowiadaliśmy na pytania gry francuskiej, a potem odpoczywaliśmy na plaży, kąpaliśmy się i graliśmy w UNO. W tym czasie osoby, które wykupiły pakiet aktywny, korzystały z atrakcji przygotowanych na kulkowym poligonie. Po obiedzie rozwiązywaliśmy zagadki Yazruma, które przekazał nam oficer tajności. Przygotowaliśmy również przesłanie do kosmitów za pomocą drukarki tekstylnej. Uczestniczyliśmy też w wyprawie dwuosobowymi kajakami po jeziorze Łęsk, a wieczorem wzięliśmy udział w starciu łuczników.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Igi O.
Dzień zaczęliśmy od drużynowej gry w paintball. Zwycięska drużyną okazała się drużyna czerwonych. Po paintballu przyszedł czas na korzystanie z uroków słonecznej pogody i spędziliśmy czas na plażowaniu. Naładowani energią promieni słonecznych udaliśmy się na Zagadka Yazruma, czyli grę w Strefie UFO. Był także czas na gry karciane oraz czytanie książek na świeżym powietrzu. Po tak mile spędzonym czasie mogliśmy poczuć siłę grawitacji na żyroskopie.

Harry Potter, grupa Pani Aleksandry Ch.
Kolejny dzień naszych kolonii rozpoczęłyśmy od wspólnych, magicznych zabaw integracyjnych. Następnie korzystając ze słonecznego dnia udałyśmy się na plażę. Grałyśmy w zakodowaną wersję foto Kulki - pierwszy zwycięski zespół tworzyły Jagoda, Natalia oraz Liliana. Uczyłyśmy się jak poprawnie lewitować na zajęciach z eurobungee, zagrałyśmy w trzecią grę terenową W Poszukiwaniu Horkruksów, a na koniec dnia odbyło się ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Harry Potter, grupa Pani Mai Sz.
Dzisiaj rano odpoczywaliśmy na plaży. Następnie bawiliśmy się w trakcie gry francuskiej, czyli poszukiwaliśmy odpowiedzi na różne pytania. Po obiedzie graliśmy w fabularną grę terenową W Poszukiwaniu Horkruksów, w użyciu były kompasy. Następnie graliśmy wszyscy wspólnie w mafię. Po kolacji uczestniczyliśmy w ognisku z zabawami i pieczeniem kiełbasek.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Kornelii B.
Dzisiaj po śniadaniu poszliśmy na laserowy paintball, a następnie rozwiązywaliśmy zagadkę Yazruma. Przygotowywaliśmy przesłanie do kosmitów. Po tych zajęciach udaliśmy się na eurobungee. Wyposażeni w uprząż oddawaliśmy skoki na trampolinie. Po obiedzie byliśmy na plaży, a przed kolacją mieliśmy zajęcia ze wspinaniem się na skrzynki. Układaliśmy wieżę ze skrzynek, jednocześnie się na nią wspinając w uprzęży z asekuracją.

Kulka Max, grupa Pani Justyny B.
Dzień rozpoczęliśmy od trzeciego poziomu wtajemniczenia w Strefie UFO. Zwiedziliśmy spodek kosmiczny, Laboratorium oraz poznaliśmy tamtejszego tajemniczego mieszkańca. Następnie strzelaliśmy z łuków, mogliśmy wykorzystać naszą energię. Przed obiadem tworzyliśmy pamiątki, jakimi były własnoręcznie wykonane przypinki. Po południu uczyliśmy się strzelać z wiatrówek, a później ponownie mogliśmy przejechać się quadem. Wieczorem biegaliśmy w dmuchanych piłkach na wodzie i dużo się przy tym śmialiśmy.

Kulka Max, grupa Pani Moniki L.
Sobotę rozpoczęliśmy od wyprawy na kulkowy poligon, gdzie czekała na nas przejażdżka quadami, rangerami oraz zabawa w zorbie. Po powrocie do ośrodka postanowiliśmy zrelaksować się kąpielą w jeziorze Łęsk. Dzień zakończyliśmy strzelaniem z wiatrówek i emocjonującymi walkami sumo. To był świetnie spędzony czas.

Kulka Max, grupa Pani Gabrieli O.
Sobotę rozpoczęliśmy od ustawiania jak najwyższych wież ze skrzynek. Niektórym udało się wykorzystać wszystkie! Następnie uczyliśmy się korzystać z telefonu polowego i nadawaliśmy różne wiadomości alfabetem Morse’a. Później udaliśmy się na plażę, ponieważ dziś dopisywała nam pogoda, więc mogliśmy wykąpać się w jeziorze. Po obiedzie strzelaliśmy z łuków. Następnie zagraliśmy w piłkę na opak, czyli mecz w specjalnych strojach, to było ciekawe doświadczenie. Wieczorem graliśmy w różne gry zacieśniające więzi w grupie.

Kulka Open, grupa Pana Mikołaja M.
Kolejny dzień naszej kulkowej przygody zaczęliśmy od zajęć na żyroskopie, podczas których przekonaliśmy się osobiście, jak kosmonauci ćwiczą na symulatorach startu rakiety kosmicznej. Następnie mieliśmy zajęcia z wchodzenia na wieżę z skrzynek. Przed obiadem poszliśmy na spacer poza ośrodek. Po południu graliśmy w mega gry typu jenga, twister, bierki i scrabble. Po zajęciach poszliśmy ochłodzić się w wodzie i odpocząć na plaży. Ten piękny dzień zakończyliśmy ogniskiem, na którym bawiliśmy się w zabawy oraz piekliśmy pyszne kiełbaski.

Kulka Open, grupa Pani Aleksandry Ś.
Po śniadaniu wyruszyliśmy na kulkowy poligon, gdzie skorzystaliśmy z wielu zapierających dech atrakcji. Pełna adrenaliny i wiatru we włosach przejażdżka quadem oraz rangerem podobała się wszystkim. Po powrocie do ośrodka zdecydowaliśmy się na orzeźwiającą zabawę, podczas której wszyscy przerzucali między sobą balony z wodą. Śmiechom i piskom podczas rozbijania się balonów nie było końca! Po przerwie i odzyskaniu energii pokonywaliśmy swoje lęki, bawiąc się na parku linowym. Po świetnej zabawie na świeżym powietrzu w koronach drzew przyszedł czas na pojedynki gladiatorów. Na koniec dnia zorganizowaliśmy ognisko, na którym zacieśnialiśmy wspólne więzy i świetnie się bawiliśmy.

Kulkowe Zabawy, grupa Pani Kornelii W.
Słoneczną sobotę zaczęliśmy, tak jak na Kulkowe Zabawy przystało, grami i zabawami, które jeszcze bardziej zintegrowały naszą grupę. Nie mogliśmy też nie skorzystać z możliwości ochłody, jaką dały nam kąpiele w jeziorze w ten typowy, letni dzień. Po południu poznaliśmy budowę quadu i nabyliśmy podstawowe umiejętności związane z jazdą tym pojazdem na torze. Kolejną dawkę emocji dostarczyły nam zajęcia na ściance wspinaczkowej, na której mieliśmy możliwość pokonania czterech tras o różnym poziomie trudności. Wieczorem poczuliśmy się jak prawdziwi budowniczowie, tworząc gigantyczne konstrukcje z różnych klocków i elementów.

Obóz Herosów, grupa Pani Kamili Ch.
Weekend przywitał nas upalnie, Helios wziął sprawę w swoje ręce. Korzystając ze słońca udaliśmy się na plażowanie i kąpiele. Część z nas grała też w gry karciane. Potem, żeby rozgrzać nasze głosy przed konkursem hymnów, urządziliśmy karaoke, na którym śpiewaliśmy nasze ulubione piosenki z musicali i bajek. Po obiedzie po raz kolejny odwiedził nas Apollo. Tym razem, by poprowadzić dla nas warsztaty teatralne. Uczyliśmy się podstaw pracy aktora, poprawnego oddechu oraz poznaliśmy ruch sceniczny. Następnie udaliśmy się na wyprawę starożytną smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Jednemu herosowi przypadła rola bębniarza, reszta z nas mocno wiosłowała, niczym nasi przodkowie podczas dalekich podróży. Wieczorem grecki krytyk zabrał nas na film do kina sferycznego 3D, gdzie zanurzyliśmy się w trójwymiarowej projekcji na specjalnej kopule ogromnych rozmiarów.

Obóz Herosów, grupa Pani Agaty G.
Po śniadaniu przypomnieliśmy sobie budowę łuku i strzały oraz prawidłową postawę strzelecką. Nauczyliśmy się strzelać z łuków i wzięliśmy udział w zawodach strzeleckich, dzięki którym wyłoniliśmy najlepszego strzelca. Następnie uczyliśmy się podstaw władania mieczem, czyli ataku i obrony z Clarisse LaRue oraz pozycji i poruszania się w trakcie walki. Potem udaliśmy się do kina gwiezdnego na film edukacyjny „Explore”. Po obiedzie odbył się konkurs hymnów, który wygraliśmy! Potem udaliśmy się na plażę, na której czytaliśmy książki, graliśmy w karty i opalaliśmy się oraz poznaliśmy nietypowy instrument, jakim są bum bum rurki i zagraliśmy na nich kilka piosenek. Po kolacji zagraliśmy w foto Kulkę.

Obóz Herosów, grupa Pani Gabrieli K.
Dzisiaj dużo czasu spędziliśmy na integracji. Graliśmy w nasze ulubione gry, takie jak mafia, siatkówka i pif-paf. Mieliśmy też okazję spróbować naszych sił na ściance wspinaczkowej. Wyposażeni w uprzęże i kaski mogliśmy wejść na ściany o czterech poziomach trudności. Później Dionizos przeprowadził nam warsztaty teatralne, na których mogliśmy ćwiczyć nasze zdolności aktorskie i nauczyliśmy się pokonywać lęk przed wystąpieniami. Dzień zakończyliśmy seansem filmowym „Explore” w kinie sferycznym.

Obóz Herosów, grupa Pani Emilii K.
Dziś z samego rana poznałyśmy historię szyfrowania wiadomości i same mogłyśmy spróbować różnych sposobów, aby zakodować wiadomości drugiej części grupy w grze terenowej. Następnie dowiedziałyśmy się jeszcze więcej o sztuce survivalu, po czym same przygotowałyśmy filtr do wody i rozpalałyśmy ogień od krzesiwa. Później dowiedziałyśmy się o historii białej broni na zajęciach z nauki władania mieczami. Wieczorem zaś obejrzałyśmy bardzo ciekawy film o astronomii w kinie sferycznym 3D. Jesteśmy ciekawe, co czeka nas jutro!

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Szymona B.
Sobota wystartowała z przytupem jak zawsze od porannego rozruchu. Po śniadaniu na naszym podobozie graliśmy w planszówki. Potem poszliśmy na arenę paintballową i rozegraliśmy grę o skrzynię. Polega ona na przejęciu skrzyni i zaniesieniu jej do swojej bazy. Po obiedzie poszliśmy na plażę, ponieważ pogoda dopisywała i chętne osoby skorzystały z naszego kulkowego kąpieliska. Przed kolacją mieliśmy chwilę, żeby odpocząć przed dyskoteką. Dzień zakończył się na super imprezie tanecznej na Poziomie X.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Wiktorii Ch.
Poranek spędziliśmy na grze w siatkówkę. Następnie poznawaliśmy podstawy taktyki i strategii. Ćwiczyliśmy taktyki ofensywne oraz defensywne oraz uczyliśmy się poruszać stosując różne szyki marszowe i bojowe. Następnie poczuliśmy się jak prawdziwi astronauci podczas zajęć na symulatorze lotów kosmicznych, jakim jest żyroskop. Po obiedzie udaliśmy się na plażę oraz wzięliśmy udział w turnieju Awantura o Wiedzę. Dzień zakończyliśmy imprezą taneczną na Poziomie X.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Zuzanny C.
Sobota rozpoczęła się od zajęć z survivalu. Dowiedzieliśmy się, jak filtrować wodę przez filtry przygotowane w warunkach polowych. Następnie tworzyliśmy stosy ogniskowe i uczyliśmy się korzystać z krzesiwa. Na łukach strzelaliśmy do słomianej tarczy i zorganizowaliśmy turniej strzelecki, w którym wzięła udział również nasza wychowawczyni! Na ściance wspinaczkowej każdy z nas przełamywał swoje obawy przed wysokością. Po obiedzie, korzystając z przepięknej pogody, wybraliśmy się na plażowanie i kąpiele nad naszym kulkowym jeziorem. Wieczorem odbyła się impreza na Poziomie X. Wytańczyliśmy się za wszystkie czasy.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Zofii M.
Sobotę rozpoczęliśmy od zajęć z taktyki i strategii. Podczas tych zajęć poznaliśmy podstawowe strategie ofensywne oraz defensywne, a także różne wojskowe taktyki poruszania się. Następnie wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową, która ma cztery poziomy trudności i aż 8,6 metra wysokości. Wzięliśmy dziś udział w walkach gladiatorów, podczas których wyposażeni w kaski oraz lance walczyliśmy na kolorowej macie. Korzystając ze słonecznej pogody, wybraliśmy się na plażę, gdzie korzystaliśmy z uroków jeziora Łęsk. Następną atrakcją był park linowy, który ma dwa poziomy trudności. Każdy z nas spróbował swoich sił i przeszedł obie trasy. Dzień zakończyliśmy imprezą na Poziomie X, która odbywała się w hali koncertowej.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Agnieszki M.
To był udany dzień! Rano część naszej grupy w ramach realizacji Pakietu Ekstra Aktywnego udała się na poligon. Druga część grupy grała w gry oraz korzystała z pięknej pogody, opalając się na plaży. Po obiedzie udaliśmy się wspólnie na zajęcia, podczas których pokonywaliśmy tor przeszkód segwayem. Następnie odwiedziliśmy Strefę UFO, gdzie rozwiązywaliśmy zagadkę Yazruma. Dzień zakończyliśmy biorąc udział w ognisku, na którym graliśmy w gry integracyjne oraz piekliśmy kiełbaski.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Anny N.
Kolejny dzień pełen emocji rozpoczął się od plażowania. Na plaży towarzyszyły nam różne gry i zabawy. Następnie był laserowy paintball. Wyposażeni w świetlną broń i detektory trafień rozegraliśmy emocjonujące potyczki. Później były gry w rozmiarze XXL. Graliśmy w mega twistera, scrabble, jengę i bierki. Na koniec dnia odbyło się ognisko z pieczeniem kiełbasek. Nie możemy doczekać się jutra!

Power Jump, grupa Pani Laury M.
Sobotę rozpoczęliśmy od gry, na której za wykonane zadanie zdobywaliśmy materiały do stworzenia własnego kulkowego bohatera. Następnie wybraliśmy się na plażę, aby ochłodzić się w jeziorze. Po pysznym obiedzie wzięliśmy udział w grze terenowej Tron Króla Juliana, podczas której musieliśmy odnaleźć jego tron. Później wyszliśmy do lasu, żeby poznać podstawy survivalu, na przykład jak zrobić schronienie z pałatki. Na koniec dnia bawiliśmy się przy ognisku, które zakończyliśmy pieczeniem kiełbasek.

Summer Challenge, grupa Pani Zuzanny L.
Nasza letnia przygoda trwa w najlepsze. Dzień rozpoczęliśmy od rider challenge. Jeździliśmy quadami legendarnej marki Polaris, pojazdem terenowym ranger z napędem 4x4 oraz zjeżdżaliśmy z górki w dmuchanej kuli. Po obiedzie spędziliśmy czas na plaży oraz spróbowaliśmy swoich sił w szkółce cyrkowej, ucząc się jeździć na dziwnym rowerze oraz chodząc na szczudłach. Wieczorem wzięliśmy udział w walkach gladiatorów. To był fantastyczny dzień!

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny M.
Dzisiaj rano wyruszyliśmy na poligon, na którym quadem legendarnej marki Polaris bezpiecznie pokonywaliśmy trudny teren w specjalnie wydzielonej strefie. Później pojazdem terenowym ranger z napędem 4x4 Polaris przejechaliśmy przez najtrudniejsze przeszkody w specjalnie wydzielonej strefie. Na poligonie korzystaliśmy z zorby, czyli dużej dmuchanej kuli, wewnątrz której się przemieszczaliśmy. Po obiedzie uczestniczyliśmy w Archery Challenge, czyli pełnym emocji i bezpiecznym starciu łuczników. Potem popłynęliśmy rowerkami wodnymi po pięknym jeziorze Łęsk.

Summer Challenge, grupa Pani Aleksandry P.
Kolejny dzień w Ośrodku Kulka rozpoczęliśmy od rejsu smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Załoga świetnie wiosłowała w rytm wybijany przez bębniarza. Następnie udaliśmy się na plażę zażyć orzeźwiającej kąpieli. Później ubrani w specjalne stroje rozegraliśmy emocjonujący mecz piłki na opak, co dostarczyło nam mnóstwo zabawy. Rywalizacja była naprawdę zacięta. Następnie udaliśmy się na zajęcia o intrygującej nazwie Enigma. Za pomocą szyfrów dawaliśmy sobie nawzajem różne zadania do wykonania. Kolejnymi zajęciami, w których uczestniczyliśmy, było Archery Challenge. Podzieleni na drużyny stoczyliśmy pojedynek za pomocą łuków. Bawiliśmy się znakomicie. Później odwiedziliśmy sekretną Strefę UFO, która zrobiła na nas ogromne wrażenie. W doskonałych nastrojach nabieramy sił na kolejny dzień pełen wrażeń.

Summer Challenge, grupa Pani Zuzanny S.
Ten piękny słoneczny dzień rozpoczęliśmy od wspólnej grupowej wyprawy kajakami turystycznymi po jeziorze. Następnie kontynuowaliśmy obozową integrację, grając w gry zręcznościowe na plaży. Na parku linowym pokonaliśmy dwa tory o rożnym stopniu trudności i wysokości nad ziemią. Korzystaliśmy z tej atrakcji, ile tylko mogliśmy, bo bardzo nam się podobała. Nauczyliśmy się też jeździć na elektrycznym dwukołowym pojeździe, czyli segwayu. Na koniec dnia spędzaliśmy czas na świeżym powietrzu, grając w koszykówkę, piłkę nożna i siatkówkę.

Summer Challenge, grupa Pani Aleksandry Sz.
Kolejny dzień w Kulce to kolejne przygody i zabawy. Dzisiaj wybraliśmy się na zajęcia na trampolinach. Eurobungee było niesamowite, bo skakaliśmy bardzo wysoko. Walki gladiatorów to kolejne zajęcia, które umiliły nam dzień. Mogliśmy się wcielić w starożytnych wojowników i odbyć zaciekłe pojedynki. Wieczorem udaliśmy się na kajaki sit on top. Była to świetna zabawa.

Summer Challenge, grupa Pani Zuzanny Ś.
Dzień rozpoczęliśmy od gry Awantura o Wiedzę, podczas której podzieleni na drużyny odpowiadaliśmy na ciekawe pytania z przeróżnych dziedzin. Następnie udaliśmy się na wyprawę dwuosobowymi kajakami po jeziorze Łęsk. Po obiedzie zdobywaliśmy korony drzew, wspinając się po wieży ze skrzynek, którą sami budowaliśmy. Nauczyliśmy się również podstaw technik szyfrowania wiadomości, które wykorzystywaliśmy podczas gry terenowej Enigma. Wieczór zakończyliśmy grami oraz zabawami pod gwieździstym kulkowym niebem.

VIP, grupa Pani Aleksandry Ch.
Dzień rozpoczęliśmy od nauki wyznaczania azymutu przy użyciu kompasu, aby móc wykorzystać je w grze terenowej Błędny Azymut. Następnie wybraliśmy się na wyprawę po jeziorze smoczą łodzią, wiosłując w rytm uderzania w bęben. Później wzięliśmy udział w Awanturze o Wiedzę. Była to pełna emocji rozgrywka. Potem przyszedł czas na poznanie budowy łuku i postawy strzeleckiej. Gdy już poznaliśmy zasady, stoczyliśmy turniej łuczników. Na koniec dnia tańczyliśmy i bawiliśmy się na imprezie na Poziomie X.

VIP, grupa Pani Roksany M.
Nie zwalniamy tempa! Sobotni poranek rozpoczął się od wyjścia do lasu na survival, podczas którego dowiedzieliśmy się wielu rzeczy o tym, jak przetrwać w lesie oraz zbudowaliśmy nasze własne szałasy. Następnie udaliśmy się na zajęcia z wykorzystaniem żyroskopu, podczas których każdy z nas mógł poczuć się jak astronauta w kosmosie. Kolejnym punktem naszego dnia było pływanie kajakami po jeziorze Łęsk. Krajobraz był cudowny. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, by odpocząć w ten słoneczny dzień. Później zagraliśmy w baloniadę, uwielbiamy tę grę! Dzień zakończyliśmy imprezą na Poziomie X z darmowym napojem.

VIP, grupa Pani Anny Z.
Dziś rano mieliśmy okazję sprawdzić swoje umiejętności strzelania z łuku. Ubrani w maski i szyjki ochronne rozegraliśmy Archery Challenge, czyli turniej, podczas którego strzelaliśmy z łuków ze strzałami zakończonymi gąbkami. Następnie wybraliśmy się na wyprawę smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Uczyliśmy się dziś jeździć segwayem, czyli dwukołowym pojazdem elektrycznym i pokonaliśmy specjalnie przygotowany tor. W ramach zajęć piłka na opak poznaliśmy dwie nietypowe gry - passball i korfball. Wieczorem bawiliśmy się na imprezie na Poziomie X.