RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2023

Turnus V (07.08-17.08.2023)

Dzień 10 - Przygody w promieniach słońca

Dodany: 2023.08.16

Kolejny słoneczny dzień sprawił, że z radością i ochotą wyruszyliśmy przeżywać następne przygody i podsumowywać tematyczne kolonijne zabawy: Astro Quiz, Test Merkurego, Bitwa o Hogwart, uczta w Wielkiej Sali, Miniigrzyska Olimpijskie i Wielkie Dionizje. Wielkim powodzeniem cieszyło się plażowanie i kąpiele oraz sporty wodne – od baloniady, meczów waterpolo począwszy, poprzez kajakarstwo i relaksujące rowery wodne, a na wyścigach smoczych łodzi skończywszy. Wzięliśmy też udział w powtórkach ulubionych zajęć. A o zmierzchu odbył się apel podsumowujący nasz pobyt w Kulce.

Adrenalina, grupa Pani Dominiki B.
Przedostatni dzień kolonii zaczęliśmy od strzelania z wiatrówek. Poznaliśmy postawę strzelecką i budowę wiatrówki. Na końcu zajęć odbył się konkurs na najlepszego strzelca. Odbyliśmy dziś również kolejną grę paintballową. Podzieleni na drużyny, zdobywaliśmy punkty. Dzień skończyliśmy apelem oraz wspólną zabawą przy muzyce. Na pewno jeszcze tutaj wrócimy!

Adrenalina, grupa Pani Oliwii M.
Przedostatni dzień naszej kolonii rozpoczęliśmy starciem gladiatorów. Wzięliśmy udział w turnieju na najlepszego wojownika. Przy użyciu piankowych lanc próbowaliśmy zrzucić się ze specjalnych klocków na przeznaczonej do tego macie. Następnie udaliśmy się nad jezioro, aby wypłynąć w rejs kajakami jednoosobowymi, podczas którego podziwialiśmy uroki jeziora Łęsk. Po powrocie postanowiliśmy zostać na plaży, aby skorzystać z pogody i wykąpać się. Po obiedzie graliśmy w ziemniaka, a wieczór spędziliśmy na wspólnych zabawach. Wieczorem odbył się apel pożegnalny, na którym odebraliśmy nagrody za wszystkie konkursy oraz mogliśmy pożegnać się z całą kadrą oraz spędzić ze sobą ostatnie chwile. Zapamiętamy ten czas na długie lata.

BFF Extra, grupa Pani Anny M.
Dziesiąty dzień naszego pobytu na koloniach zaczęłyśmy od jazdy na segwayach. Każda z nas miała do pokonania tor przeszkód. Następnie poszłyśmy na plażę, gdzie pływając się i opalając się korzystałyśmy z pięknej pogody. Po obiedzie poszłyśmy do lasu na survival. Poznałyśmy na nim podstawy potrzebne do przetrwania w lesie, jak zachowywać się w czasie zagrożenia oraz zbudowałyśmy szałasy. Dzień zakończyłyśmy apelem końcowym oraz odbywającą się po nim dyskoteką pod gwiazdami.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Doroty Ł.
To już dziesiąty dzień kolonii. Rano zdaliśmy Test Merkurego, dzięki czemu otrzymaliśmy odznakę kadeta. Później wypoczywaliśmy na plaży. Poznaliśmy również zasady udzielania pierwszej pomocy, które wykorzystaliśmy w praktyce podczas gry terenowej Ranny Lotnik. Mieliśmy też naukę jazdy na nietypowym rowerze cyrkowym oraz przeszliśmy trening chodzenia na szczudłach. Potem, ubrani w specjalną uprząż, układaliśmy wieżę ze skrzynek, a wieczorem uczestniczyliśmy w apelu pożegnalnym. Dzień zakończyła dyskoteka pod gwiazdami.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Igi O.
Dzień zaczęliśmy od plażowania. Po tak leniwym poranku przyszedł czas na rywalizację grupową w grze Astro Quiz. Rywalizację wygrała drużyna niebieskich. Po takiej burzy mózgów czekała nas ścianka wspinaczkowa. Następnie odbyły się zajęcia z tworzenia bransoletek. Każdy z nas miał okazję stworzyć własnoręcznie bransoletkę. Na koniec dnia przyszedł czas na apel końcowy oraz disco pod gwiazdami.

Harry Potter, grupa Pani Aleksandry Ch.
Środa rozpoczęła się od ponownych zajęć z eurobungee, na których się świetnie bawiliśmy. Następnie w tę piękną pogodę udałyśmy się, po raz ostatni, na plażę. Po obiedzie odbyła się ostatnia gra terenowa, w której musiałyśmy pokonać Voldemorta. Również dziś odbyła się wyczekiwana Uczta w Wielkiej Sali. Puchar domów wygrał Ravenclow z liczbą punktów 1529! Na koniec dnia odbył się apel podsumowujący kolonie oraz dyskoteka pod gwiazdami.

Harry Potter, grupa Pani Mai Sz.
Dzień zaczęliśmy od ponownego wejścia na ściankę wspinaczkową. Następnie poszliśmy na ostatnie plażowanie. Po obiedzie wzięliśmy udział w Bitwie o Hogwart, podczas której pokonaliśmy Lorda Voldemorta. Naszymi prawie ostatnimi zajęciami na obozie była Uczta w Wielkiej Sali, podczas której dostaliśmy dyplomy ukończenia szkoły magii oraz czekał na nas owocowy poczęstunek. Po kolacji wzięliśmy udział w apelu na zakończenie pobytu oraz w dyskotece pod gwiazdami.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Kornelii B.
Dzisiaj był przedostatni dzień naszej kolonii. Po śniadaniu zapoznaliśmy się z żyroskopem. Mogliśmy poczuć się podobnie jak podczas startu rakiety kosmicznej. Następnie poszliśmy na plażę. Korzystaliśmy z pogody. Kąpaliśmy się, graliśmy w karty oraz odpoczywaliśmy. Po obiedzie stoczyliśmy walki gladiatorów. Później był czas na pakowanie. Graliśmy w gry i zabawy, aby jeszcze bardziej utrwalić zawarte znajomości. Na koniec dnia odbył się apel końcowy, na którym pożegnaliśmy wszystkich uczestników, a zaraz po nim odbyło się disco pod gwiazdami.

Kulka Max, grupa Pani Justyny B.
Nasza kolonia powoli dobiega końca. Dzień rozpoczęliśmy od baloniady, na ochłodzenie w ten gorący dzień. Wszyscy super się bawiliśmy. Następnie poszliśmy do lasu na zajęcia z survivalu, gdzie uczyliśmy się rozstawiać ognisko oraz budować szałas. Przed południem wybraliśmy się jeszcze na plażę i skorzystaliśmy z ostatnich chwil nad jeziorem. Po obiedzie mogliśmy drugi raz rozegrać turniej ze strzelania z łuku do celu. Wieczorem odbył się apel podsumowujący cały obóz, a zaraz po nim dyskoteka z wszystkimi uczestnikami! Pożegnaliśmy się z cudownymi instruktorami, którzy przez całe 10 dni prowadzili nam różnorodne zajęcia! Dziękujemy za wszystkie niezapomniane wspomnienia z Kulki!

Kulka Max, grupa Pani Moniki L.
Nadszedł dzień zakończenia naszej niesamowitej przygody, jutro wyjeżdżamy. Wszyscy bardzo się polubiliśmy. Obiecaliśmy sobie, że za rok ponownie się zobaczymy. Nie tracąc cennego czasu, skorzystaliśmy z rowerków wodnych pod okiem ratownika. Swoje możliwości przetestowaliśmy również na kosmicznym żyroskopie. Śmiechom nie było końca! Nasz dzień zakończył się oficjalnym apelem pożegnalnym oraz dyskoteką pod gwiazdami. To był niesamowity czas na Kulce, o którym długo nie zapomnimy!

Kulka Max, grupa Pani Gabrieli O.
Jak dobrze zacząć dzień od rozgrywki baloniady! Przerzucaliśmy ręcznikami balony z wodą na drugą stronę do przeciwników. Był to dobry sposób na ochłodzenie w tak gorący dzień. Następnie udaliśmy się na wyczekiwany mecz paintballowy! Każdy z nas się dobrze bawił. Później poszliśmy na plażę i kąpaliśmy się w jeziorze, odpoczywaliśmy po tym emocjonującym meczu. Po obiedzie odbyliśmy trening strzelecki na łukach. Następnie zrobiliśmy selfie challenge, by mieć trochę fotograficznych pamiątek z Kulki. Wieczorem odbył się apel podsumowujący obóz i stwierdziliśmy wspólnie, że… do zobaczenia za rok!

Kulka Open, grupa Pana Mikołaja M.
Nasz przedostatni dzień obozu zaczęliśmy od zajęć z łucznictwa, na których pod okiem instruktora strzelaliśmy z łuków do celu. Następnie wypłynęłyśmy rowerkami na jezioro. Po południu stoczyliśmy walki gladiatorów. Odbywały się one w ogromnym namiocie, gdzie za pomocą miękkich, bezpiecznych lanc próbowaliśmy się strącić z podestu. Naszymi kolejnymi zajęciami były Archery Challenge, podczas których strzelaliśmy zza zasłon bezpiecznymi strzałami z gąbką zamiast grotów. Dzień zakończyliśmy apelem podsumowującym, a po nim bawiliśmy się na dyskotece pod gwiazdami. Do zobaczenia za rok!

Kulka Open, grupa Pani Aleksandry Ś.
Dzisiaj był nasz przedostatni dzień na obozie Kulka Open. Po śniadaniu udaliśmy się na park linowy, by po raz ostatni móc sprawdzić się na dwóch trasach zawieszonych w koronach drzew. Po zabawach na świeżym powietrzu przyszedł czas na pojedynek strzelecki, który był częścią drugiego już na naszym obozie Archery Challenge. Tym razem bez wątpienia poszło nam jeszcze lepiej, a nasza technika strzelecka była praktycznie doskonała. Po walce zdecydowaliśmy się na relaks na plaży, gdzie budowaliśmy zamki z piasku i graliśmy w zabawne gry. Następnie udaliśmy się na emocjonujący seans 3D. Film wywarł na nas niezapomniane wrażenie. Potem czekała nas kolejna atrakcja w postaci imprezy pod gwiazdami. Zanim jednak przystąpiliśmy do wspólnych tańców, wzięliśmy udział w apelu pożegnalnym.

Kulkowe Zabawy, grupa Pani Kornelii W.
Przedostatni dzień zajęć rozpoczęliśmy od przejścia przez dwupoziomowy park linowy, na którym świetnie się bawiliśmy. Następnie oglądaliśmy film przygodowy „Magiczny glob” w kinie sferycznym 3D, czyli centrum audiowizualnym prezentacji kosmosu, gdzie mogliśmy zanurzyć się w trójwymiarowej projekcji na specjalnej kopule ogromnych rozmiarów. Nie obyło się również bez gier i zabaw integracyjnych oraz kąpieli na plaży. Wzięliśmy także udział w walkach gladiatorów, a walczyliśmy tam gumowymi lancami na specjalnej macie. Wieczorem odbył się apel pożegnalny, po którym zakończyliśmy naszą kolonię tanecznym krokiem na dyskotece pod gwiazdami.

Obóz Herosów, grupa Pani Kamili Ch.
Obóz Herosów to miejsce, do którego wielu z nas wraca co roku, bo wszyscy herosi to jedna wielka rodzina. Aby nigdy nie zapomnieć o naszych przyjaciołach, środę rozpoczęliśmy od tworzenia paciorków z gliny, które na zawsze będą symbolem upamiętniającym tegoroczny obóz. Potem Posejdon poprowadził dla nas Miniigrzyska Olimpijskie, podczas których zmierzyliśmy się w konkurencjach zespołowych oraz indywidualnych. Walczyliśmy ogniście jako grupa dzieci Hestii, ale zwycięstwo odnieśli Posejdoni. Przed obiadem odbyły się Wielkie Dionizje, czyli bal na zakończenie obozu, na którym tańczyliśmy, śpiewaliśmy i bawiliśmy się prawie tak samo hucznie jak starożytni Grecy podczas obchodów święta ku czci Dionizosa. Po obiedzie jeszcze raz zeszliśmy na plażę, by popływać w jeziorze i odpocząć na piasku. Przed kolacją przyszedł czas na pakowanie, by wieczorem móc oddać się zabawie na dyskotece pod gwiazdami, która odbyła się po apelu kończącym turnus. Sami bogowie zeszli z Olimpu chcąc dołączyć do naszej zabawy i pożegnać swoich dzielnych herosów.

Obóz Herosów, grupa Pani Agaty G.
Dziś przedostatni dzień naszej herosowej przygody. Po śniadaniu mieliśmy zajęcia, na których wykonywaliśmy z gliny paciorek, który jest symbolem upamiętniającym tegoroczny obóz. Następnie odbyły się Miniigrzyska Olimpijskie, na których braliśmy udział w kilku dyscyplinach sportowych. Potem udaliśmy się na bal, czyli Wielkie Dionizje, gdzie czekał na nas poczęstunek i tańczyliśmy do różnego rodzaju muzyki. Po obiedzie udaliśmy się na karaoke, czyli warsztaty ze śpiewu z Melpomeną. Następnie poznaliśmy podstawowe zagadnienia dotyczące udzielania pierwszej pomocy. Po kolacji odbył się apel pożegnalny i impreza pod gwiazdami.

Obóz Herosów, grupa Pani Gabrieli K.
Dzień zaczęliśmy od tworzenia naszych własnych paciorków z gliny, symbolizujących nasze ulubione wspomnienia z kolonii. Później wzięliśmy udział w Miniigrzyskach Olimpijskich, które zawierały różne konkurencje sportowe. Następnie odbyły się Wielkie Dionizje, czyli bal na zakończenie obozu z muzyką i poczęstunkiem. Po południu spędzaliśmy czas razem, wspominając nasze ulubione chwile z obozu. Wieczorem odbył się apel podsumowujący obóz i dyskoteka pod gwiazdami.

Obóz Herosów, grupa Pani Emilii K.
Nasz czas na obozie dobiega powoli końca, ale wciąż się świetnie bawiliśmy! Rano każda z nas miała szansę stworzyć swój własny paciorek symbolizujący nasz pobyt na Obozie Herosów. Następnie rozegrały się Miniigrzyska Olimpijskie, na których czekały na nas różne konkurencje. Później odbyły się Wielkie Dionizje, bal specjalnie dla herosów, na którym tańczyłyśmy, śpiewałyśmy i świetnie się bawiłyśmy. Przeszłyśmy również szkolenie z zakresu pierwszej pomocy, która jest cenną umiejętnością. Wieczorem odbył się uroczysty apel końcowy i dyskoteka pod gwiazdami. Nigdy nie zapomnimy tych pięknych dni!

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Szymona B.
Ten dzień obozowy rozpoczęliśmy od pysznego śniadania, które dało nam siłę na nadchodzące wydarzenia. Na początku spróbowaliśmy swoich sił na wieży ze skrzynek. Każdy dał z siebie wszystko i niektórym udało się użyć wszystkich skrzynek. Po wieży poszliśmy na plażę korzystać z pięknej pogody. Wszyscy się wykąpali i byli gotowi na dalsze zajęcia. Naszymi ostatnimi zajęciami był laserowy paintball. Możliwość rywalizacji bez kulek bardzo nas usatysfakcjonowała. Podzieliliśmy się na dwie drużyny i ruszyliśmy do walki. To był niezapomniany czas, czekamy na kolejny rok.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Wiktorii Ch.
Przedostatni dzień obozu za nami, a wrażeń było, co niemiara. Rano udaliśmy się na seans w sferycznym kinie 3D. Następnie poszliśmy na plażę, gdzie zażyliśmy zarówno kąpieli słonecznej, jak i w jeziorze. Po plażowaniu udaliśmy się na zajęcia łucznicze, wzięliśmy udział w turnieju. Po obiedzie poświęciliśmy czas na pakowanie, a następnie mieliśmy zajęcia na ściance wspinaczkowej. Po kolacji odbył się apel końcowy, którym oficjalnie zakończyliśmy turnus.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Zuzanny C.
Środę rozpoczęliśmy od wejścia na wieżę ze skrzynek. Następnie wybraliśmy się na plażowanie nad naszym jeziorem i kąpiele. Po obiedzie sprawdzaliśmy swoją celność i strzelaliśmy z wiatrówek do tarczy oddalonej o kilka metrów. W trakcie Awantury o Wiedzę dzieliliśmy się wiedzą na temat wojska. Wieczorem odbył się apel kończący nasz turnus.Do zobaczenia za rok, militarni!

Obóz Super Militarny, grupa Pani Zofii M.
Kolejny słoneczny dzień rozpoczęliśmy od seansu filmowego w kinie sferycznym 3D, podczas którego oglądaliśmy film „Explore” na temat astrologii i astronomii. Następnie wybraliśmy się na plażę, gdzie korzystaliśmy z kąpieliska oraz odpoczywaliśmy na plaży. Budowaliśmy dziś wieżę ze skrzynek, jednocześnie się na nią wspinając. Nauczyliśmy się dziś obsługiwać wiatrówką sprężynową. Poznaliśmy jej budowę oraz postawę strzelecką. Dzień zakończyliśmy apelem podsumowującym kolonię oraz dyskoteką pod chmurką.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Agnieszki M.
Nasza kolonia dobiega końca. Pomimo tego, że był to przedostatni dzień, atrakcji nie brakowało. Rano wzięliśmy udział w Kulkowych Podchodach. Następnie korzystając z piękniej pogody ostatni raz poszliśmy na plażę, aby się kąpać i opalać. Później udaliśmy się ponownie do lasu na zajęcia z survivalu. Dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy oraz budowaliśmy schronienie, używając do tego pałatki. Po obiedzie stoczyliśmy walki sumo. Na koniec dnia udaliśmy się na apel podsumowujący. Wyjeżdżamy stąd z masą nowych doświadczeń oraz nowymi znajomościami. Do zobaczenia za rok!

Odkrywcy UFO, grupa Pani Anny N.
Przedostatni dzień kolonii za nami! Zaczęliśmy go od plażowania i kąpieli w pięknym jeziorze Łęsk. Potem przeszliśmy szkolenie astronauty na kosmicznym żyroskopie. Następnie ze specjalnych klocków zbudowaliśmy różne budowle. Kolejna była baloniada. Ta rozgrywka przyniosła nam wiele śmiechu. Na sam koniec dnia odbył się apel pożegnalny. Towarzyszyło nam wiele emocji! Mamy nadzieję, że spotkamy się za rok!

Power Jump, grupa Pani Laury M.
Nasza kulkowa przygoda dobiega końca. Dzisiejszy poranek rozpoczęliśmy od gier i zabaw na podwórku. Mieliśmy również okazję ostatni raz skorzystać z wirtualnych dywanów. Przed obiadem ochłodziliśmy się, kąpiąc się w jeziorze. Po dłuższym odpoczynku wspinaliśmy się na ściance wspinaczkowej oraz obejrzeliśmy film w kinie gwiezdnym. Po kolacji odbył się uroczysty apel pożegnalny, a zaraz po nim tańczyliśmy na dyskotece pod gwiazdami z całym obozem. Dziękujemy za wspaniałe kolonie. Na pewno tu wrócimy!

Summer Challenge, grupa Pani Zuzanny L.
Już jutro wracamy do domów! Nasza kulkowa przygoda dobiega końca. Rano pływaliśmy w dmuchanej kuli podczas zajęć waterball oraz spędziliśmy czas na plaży. Po południu pokonywaliśmy dwie trasy na parku linowym. Wieczorem byliśmy na apelu kończącym kolonie oraz bawiliśmy się na disco pod gwiazdami. Każdy z nas otrzymał certyfikat uczestnictwa. To był cudowny czas! Każdy z nas wróci jutro do domu z masą pięknych wspomnień oraz nowymi znajomościami.

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny M.
To już przedostatni dzień kolonii, pełen wspaniałych atrakcji! Na samym początku wyruszyliśmy na żyroskop, na którym przeszliśmy prawdziwy trening kosmonauty. Następnie ćwiczyliśmy swoją celność strzelając z wiatrówek. Później zagraliśmy w baloniadę, by się trochę ochłodzić. To była dla nas wspaniała zabawa. Po obiedzie poszliśmy na plażę, gdzie zagraliśmy w waterpolo, czyli piłkę wodną. Pod koniec dnia uczestniczyliśmy w apelu kończącym kolonię oraz na dyskotece pod gwiazdami. To był wspaniały czas. Miłe wspomnienia zostaną w nas na zawsze!

Summer Challenge, grupa Pani Aleksandry P.
Finalny dzień programowy w Ośrodku Kulka rozpoczęliśmy od gier i zabaw integracyjnych na boisku. Następnie udaliśmy się na zajęcia ze ścianki wspinaczkowej. Każdy miał okazję spróbować swoich sił na czterech pod względem poziomu trudności trasach wspinaczkowych. Później wybraliśmy się na plażę ochłodzić się orzeźwiającą kąpielą w naszym jeziorze Łęsk. Po obiedzie odbyły się zajęcia na parku linowym, podczas których dzielnie zmierzyliśmy się z trasą niższą i wysoką. Bawiliśmy się niesamowicie. Następnie na boiskach ośrodka miały miejsce rozgrywki piłki nożnej, koszykówki oraz siatkówki. Z wielkim poświęceniem walczyliśmy o zwycięstwo. Zwieńczeniem dnia był uroczysty apel podsumowujący turnus oraz dyskoteka pod gwiazdami.

Summer Challenge, grupa Pani Zuzanny S.
Środę rozpoczęliśmy od wspominania kończącego się turnusu. Spędzaliśmy dziś dużo czasu nad jeziorem i korzystaliśmy z możliwości kąpieli w nim. Na plaży graliśmy w karty i słuchaliśmy muzyki. Chwilą relaksu był dla nas seans w kinie sferycznym 3D, podczas którego obejrzeliśmy film ,,Magiczny glob” opowiadający o porach roku. Był to ciekawy i pełen informacji film, który bardzo nam się podobał. Wcieliliśmy się również w uczestników teleturnieju i podzieleni na grupy wzięliśmy udział w rozgrywce Awantura o Wiedzę z ciekawymi pytaniami. Na zajęciach z survivalu poznaliśmy podstawowe jego zasady i wiele nieznanych nam wcześniej ciekawostek. Budowaliśmy sami rozmaite schronienia przy użyciu pałatek wojskowych. Na koniec udaliśmy się na apel podsumowujący cały nasz turnus, po którym odbyła się wspólna dyskoteka pod chmurką.

Summer Challenge, grupa Pani Aleksandry Sz.
Podsumowujący dzień zajęć w Kulce rozpoczęliśmy piłką na opak. Korfball i passball to niesamowite sporty. Później udaliśmy się na park linowy. Dwa poziomy niesamowitej zabawy! Po obiedzie dostaliśmy nasze certyfikaty uczestnictwa, a następnie spakowaliśmy walizki. Później wyruszyliśmy na żyroskop. Dowiedzieliśmy się tam, jak wygląda lot w kosmos i przeżyliśmy jego symulację. Dzień zakończyliśmy apelem pożegnalnym oraz dyskoteką pod gwiazdami.

Summer Challenge, grupa Pani Zuzanny Ś.
Przedostatni dzień turnusu rozpoczęliśmy od walk gladiatorów, podczas których zmierzyliśmy się ze sobą na specjalnej macie przy użyciu gumowych lanc. Walczyliśmy do upadłego, aż został tylko jeden, jedyny zwycięzca turnieju. Następnie wybraliśmy się na nasze ostatnie plażowanie, gdzie korzystaliśmy z uroków tak pięknej pogody i zażywaliśmy kąpieli w jeziorze. Wieczór minął nam na pożegnaniach i wspólnych tańcach podczas imprezy końcowej pod chmurką odbywającej się tuż po apelu zwieńczającym obóz. Obiecujemy przyjechać tu znowu za rok!

VIP, grupa Pani Aleksandry Ch.
Dzień rozpoczęliśmy od waterpolo, czyli gry na naszym kąpielisku, której celem było zdobycie jak największej liczby bramek. Następnie wypoczywaliśmy na plaży, pogoda była piękna. Później poznaliśmy budowę quadu oraz przejechaliśmy się nim po specjalnym torze, który znajduje się na terenie naszego ośrodka. Na koniec dnia spotkaliśmy się wszyscy razem na apelu końcowym, który oficjalnie zakończył nasz turnus i na którym mogliśmy pożegnać się z całą kadrą oraz nowo poznanymi przyjaciółmi.Do zobaczenia!

VIP, grupa Pani Roksany M.
Środa już za nami! Rozpoczęliśmy ją od odpoczynku na plaży nad jeziorem Łęsk, następnie udaliśmy się ponownie na zajęcia strzeleckie, czyli Archery Challenge. To zajęcia, które wybraliśmy do powtórzenia jako VIP-y. Następnie pływaliśmy smocza łodzią i podziwialiśmy piękno natury, która nas otacza. Po obiedzie ponownie wybraliśmy się do kina 3D. Tym razem obejrzeliśmy film o kosmosie. Po spakowaniu walizek przyszedł czas na apel kończący naszą kolonię oraz zabawę na dyskotece pod gwiazdami. To był super czas, do zobaczenia za rok!

VIP, grupa Pani Anny Z.
Dzień rozpoczęliśmy od ponownego starcia łuczników podczas Archery Challenge. Strzelaliśmy z łuków ze strzałami zakończonymi gąbkami. Następnie wybraliśmy się na plażę. Pływaliśmy także dwuosobowymi kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Mogliśmy jeszcze raz pokonać specjalnie przygotowany tor na segwayu. Otrzymaliśmy certyfikaty uczestnictwa w kolonii i zbieraliśmy na nich pamiątkowe podpisy od naszych kolegów. Wieczorem uczestniczyliśmy w apelu pożegnalnym oraz wspólnie bawiliśmy się przy muzyce na dyskotece pod chmurką.