RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2023

Turnus V (07.08-17.08.2023)

Dzień 2 - Wtorek przygód

Dodany: 2023.08.08

Od rana w dobrych humorach wyruszyliśmy, by przeżywać różne przygody na lądzie, na wodzie i w powietrzu. Niektóre grupy zagłębiły się już w leśne ścieżki, by zgłębiać tajniki sztuki przetrwania, inne podziwiały las od strony jeziora, płynąc kajakami, rowerami wodnymi lub łodziami, kolejne uczyły się pokonywać przestrzeń pojazdami terenowymi, skakać wysoko w powietrze na eurobungee lub podziwiać świat z perspektywy ptasiej podczas spaceru w koronach drzew na trasie parku linowego.

Adrenalina, grupa Pani Dominiki B.
Drugi dzień naszych kulkowych przygód zaczęliśmy od ścianki wspinaczkowej. Mieliśmy do pokonania aż cztery trasy o różnych poziomach trudności. Na następnych zajęciach poznaliśmy budowę łuku i postawę strzelecką, a następnie nauczyliśmy się strzelać z łuków. Po obiedzie poznaliśmy podstawowe techniki szyfrowania wiadomości i dzięki nim wzięliśmy udział w grze terenowej Enigma. Później miło spędziliśmy czas na plaży. Dzień skończyliśmy wspólnym ogniskiem i pieczeniem kiełbasek!

Adrenalina, grupa Pani Oliwii M.
Dzisiaj, z samego rana, odbyły się zajęcia na torze off-roadowym, podczas których mogliśmy zapoznać się z budową quadu oraz nabyć podstawowe umiejętności związane z jazdą na torze. Później graliśmy wspólnie w koszykówkę. Po drugim śniadaniu udaliśmy się na park linowy, gdzie każdy z uczestników mógł spróbować swoich sił na dwóch poziomach trudności. Potem wybraliśmy się do kina gwiezdnego na film 3D „Magiczny Glob”. Następnie poszliśmy pierwszy raz na plażę, aby skorzystać ze słonecznej pogody i popływać w jeziorze. Na zakończenie dnia wzięliśmy udział w ognisku, piekliśmy kiełbaski i graliśmy w różne gry integracyjne.

BFF Extra, grupa Pani Anny M.
Kolejny dzień już za nami! Wtorek zaczęłyśmy od wizyty zapoznawczej u pani pielęgniarki. Później nauczyłyśmy się posługiwać kompasem, a przy okazji zagrałyśmy w grę Błędny Azymut i rozwiązywałyśmy łamigłówki. Następnie stworzyłyśmy własne znaczki i te zajęcia bardzo nam się podobały! Zapoznałyśmy się też z techniką plastyczną quilling. Po obiedzie odpoczywałyśmy na plaży, a niektóre z nas zdecydowały się na pływanie w jeziorze. Później wyposażone w odpowiednie sprzęty stoczyłyśmy walki gladiatorek. Dzień zakończyłyśmy nocną grą terenową Mafią. Nie możemy się już doczekać jutrzejszych zajęć!

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Doroty Ł.
Drugi dzień kolonii był pełen wrażeń. Po śniadaniu graliśmy w piłkę na opak. Uczyliśmy się też posługiwać wiatrówką sprężynową oraz poznaliśmy podstawowe postawy strzeleckie. Później pływaliśmy, odpoczywaliśmy na plaży i graliśmy w mafię. Natomiast wieczorem przekroczyliśmy bramę tajnej bazy, czyli Strefy UFO, weszliśmy do kokpitu spodka i zobaczyliśmy film o historii Kosmicznych Mazur. W ten sposób osiągnęliśmy trzeci, najwyższy stopień kosmicznego wtajemniczenia.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Igi O.
Dzień zaczęliśmy od poznania tajnej Strefy UFO. Po wtajemniczeniu udaliśmy się na zajęcia dotyczące pierwszej pomocy. Po teorii z zakresu pierwszej pomocy przyszedł czas na zrobienie noszy z darów natury. Przeszkoleni i pełni zapału poszliśmy na zajęcia paintballowe na strzelnicy. Rozgrywki wygrała grupa o przewrotnej nazwie Martwi. Po rozgrywkach paintballowych udaliśmy się na pływanie kajakami turystycznymi. Jednak to nie był koniec wodnych szaleństw, ponieważ po kajakach mieliśmy zajęcia w waterballu.

Harry Potter, grupa Pani Aleksandry Ch.
Nasz dzień rozpoczęłyśmy od magicznych dywanów, czyli gier interaktywnych na podłodze. Następnie udałyśmy się na pierwsze plażowanie. Również dziś odwiedziłyśmy panią pielęgniarkę, a następnie grałyśmy w gry integracyjne. Po obiedzie rozegrała się pierwsza gra terenowa - Komnata Tajemnic, podczas której cały Hogwart pokonał bazyliszka. Rozwijałyśmy swoje zdolności artystyczne podczas zajęć z tworzenia przypinek oraz prac wykonanych techniką quillingu. Na koniec dnia udałyśmy się na dyskotekę w Cool Clubie.

Harry Potter, grupa Pani Mai Sz.
Dzień zaczęliśmy od pływania kajakami po jeziorze Łęsk. Następnie mieliśmy zajęcia artystyczne, podczas których tworzyliśmy obrazy w chmurach. Potem graliśmy wraz z innymi grupami w różne gry i zabawy, takie jak oczko. Po obiedzie wzięliśmy udział w Komnacie Tajemnic, która była pierwszą z wielu tematycznych gier terenowych naszych kolonii. Następnie doświadczyliśmy uczucia jak podczas latania na miotle dzięki żyroskopowi. Po kolacji wzięliśmy udział w dyskotece.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Kornelii B.
Dzisiaj po śniadaniu pojechaliśmy na wycieczkę do Mikołajek. Była to wycieczka śladami UFO – jechaliśmy autokarem o kosmicznym wyglądzie i wyposażeniu, odkrywaliśmy miejsca związane z kosmitami w Mikołajkach. Nie zabrakło też czasu na kupno pamiątek. Po powrocie poszliśmy na obiad, a następnie na plażę. Było to nasze pierwsze plażowanie, więc zostaliśmy zapoznani z regulaminem kąpieli. Wieczorem odbyło się ognisko z pieczeniem kiełbasek. Po tym ognisku jesteśmy jeszcze bardziej zintegrowani.

Kulka Max, grupa Pani Justyny B.
Drugi dzień naszego obozu rozpoczęliśmy od laserowego paintballu! Wybiegaliśmy się i poczuliśmy prawdziwą adrenalinę. Mieliśmy również okazję płynąć prawdziwą smoczą łodzią. To było niesamowite przeżycie. Po obiedzie wspinaliśmy się na ściance. Bez problemu wspięliśmy się na najtrudniejsze trasy. Przed kolacją zrelaksowaliśmy się na wirtualnych dywanach i zebraliśmy siły na wieczorną dyskotekę. Tańczyliśmy i śpiewaliśmy z całych sił!

Kulka Max, grupa Pani Moniki L.
Dzień rozpoczęliśmy od laserowego paintballu. Czas upłynął nam radośnie i szybko. Później całą naszą grupą wybraliśmy się na plażę, aby zapoznać się z regulaminem korzystania z kąpieliska oraz zasad bezpieczeństwa. Z tą wiedzą mogliśmy cieszyć się plażowaniem i kąpielami. Po obiedzie nadszedł czas na kolejne atrakcje. Pełni energii razem z instruktorami jeździliśmy na quadzie, a następnie uczyliśmy się strzelać z łuku. Nasz dzień zakończyliśmy świetną dyskoteką.

Kulka Max, grupa Pani Gabrieli O.
Wtorek rozpoczęliśmy od meczu koszykówki, aby rozruszać się o poranku. Następnie, na wirtualnych dywanach, mieliśmy różne gry interaktywne. Tuż po nich pływaliśmy kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Po obiedzie skakaliśmy na eurobungee, a następnie poznaliśmy trzeci poziom tajności w Strefie UFO. Po kolacji bawiliśmy się na kulkowej dyskotece. To był dzień pełen wrażeń!

Kulka Open, grupa Pana Mikołaja M.
Nasz kolonijny dzień zaczęliśmy od strzelnicy paintballowej, na której strzelaliśmy do celu z markera paintballowego. Następnie poszliśmy na plażę, na której poznaliśmy ratowników. Potem zajęliśmy się planowaniem, ponieważ po południu wybieraliśmy dziesięć zajęć, w których weźmiemy udział. Naszym następnym punktem planu było szkolenie ze strzelania z wiatrówek z instruktorem. Pod wieczór poszliśmy na dyskotekę. Jesteśmy pełni energii na następne dni!

Kulka Open, grupa Pani Aleksandry Ś.
Niesamowitą przygodę zaczęliśmy od zajęć, podczas których nauczyliśmy się posługiwać wiatrówką sprężynową, którą strzelaliśmy do papierowych tarcz. Najlepszym strzelcem w naszej grupie okazała się Magda. Po zajęciach udaliśmy się na plażę, by zażyć kąpieli w jeziorze. Następnie zebraliśmy się i wspólnie wybraliśmy zajęcia ze strefy wyboru. Wiele śmiechu dały nam zajęcia Akcja Integracja, w czasie których braliśmy udział w konkurencjach takich jak: wielospodnie, wielonarty czy przeciąganie liny. Dzień zakończyliśmy świetną zabawą na dyskotece.

Kulkowe Zabawy, grupa Pani Kornelii W.
Drugi dzień pełen wrażeń za nami, a rozpoczęliśmy go od gier w rozmiarze XXL. Świetnie bawiliśmy się grając w m.in. twistera, bierki i jengę. Następnie odpoczywaliśmy na plaży nad jeziorem Łęsk i kąpaliśmy się. Po obiedzie uczyliśmy się jeździć na segwayu, czyli elektrycznym dwukołowym pojeździe po specjalnie przygotowanym torze. Nie było mowy o zwolnieniu tempa i następną atrakcją, w której uczestniczyliśmy, było eurobungee. Oddawaliśmy skoki na trampolinie wyposażeni w uprząż, zapewniającą nam bezpieczeństwo. Wieczór spędziliśmy w tanecznym rytmie, bawiąc się na dyskotece. Już nie możemy się doczekać, co przyniesie nam jutro!

Obóz Herosów, grupa Pani Kamili Ch.
Wtorek rozpoczął się leśną grą terenową Bitwa o Sztandar, podczas której już pod opieką naszej patronki Hestii walczyliśmy o jak największą liczbę wstążek. Nasza drużyna zwyciężyła i otrzymała zaszczyt wywieszenia sztandaru, który powiewać będzie dumnie przez cały czas trwania obozu. Potem znowu w lesie Artemida zapoznała nas z podstawami survivalu i jego rodzajami. Nauczyła nas budować schronienie przy użyciu wojskowej pałatki. Mieliśmy też okazję poznać wyposażenie puszki survivalowej. Przed obiadem odbyło się pierwsze plażowanie. Wypoczywaliśmy na plaży, czytając książki i grając w karty. Po obiedzie poznaliśmy dodatkowe pakiety fakultatywne i rozegraliśmy pierwszą emocjonującą rozgrywkę herosowej mafii. Następnie podczas Wielkiego Starcia Herosów testowaliśmy naszą sprawność i odwagę na czterech trasach ścianki wspinaczkowej. Wieczór zakończyła niesamowita dyskoteka w Cool Clubie.

Obóz Herosów, grupa Pani Agaty G.
Drugi dzień herosowej przygody rozpoczęliśmy od Bitwy o Sztandar, która odbyła się w lesie. Walczyliśmy o wstążki i zajęliśmy drugie miejsce. Następnie zostaliśmy wyposażeni w gumowe lance, ubrani w kaski ochronne i rywalizowaliśmy na specjalnie przygotowanej macie, starając się strącić wzajemnie z podestów. Potem mieliśmy plażowanie i kąpiele. Na plaży czytaliśmy książki, graliśmy w uno i rysowaliśmy przeróżne obrazki. Po obiedzie zostały nam przedstawione fakultety oraz mieliśmy zapoznawczą wizytę u pani pielęgniarki. Na kolejnych zajęciach poszliśmy na park linowy, w którym pokonaliśmy dwa poziomy trudności. Po kolacji odbyła się zabawa taneczna przy muzyce. I tym oto tanecznym akcentem skończyliśmy drugi dzień w Kulce.

Obóz Herosów, grupa Pani Gabrieli K.
Dzień zaczęliśmy od Bitwy o Sztandar, w której pod opieką bogów greckich zmierzyliśmy się z innymi grupami. Następnie kręcąc się na żyroskopie poczuliśmy przeciążenie, podobne do tego, które odczuwają astronauci przy starcie rakiety. Poszliśmy także na plażę. Po obiedzie zostały przedstawione nam fakultety, a także odbyło się spotkanie z panią pielęgniarką. Następnie bawiliśmy się na zajęciach cyrkowych, podczas których nauczyliśmy się chodzić się na szczudłach i jeździć na dziwnym rowerze. Wieczorem wszyscy razem bawiliśmy się na dyskotece.

Obóz Herosów, grupa Pani Emilii K.
Nasz dzień rozpoczęłyśmy od Bitwy o Sztandar, podczas której starłyśmy się w boju z innymi grupami. Było naprawdę emocjonująco! Następnie sama Artemida nauczyła nas, jak posługiwać się łukiem i w czasie turnieju wyłoniłyśmy idealną łowczynię. Odwiedziłyśmy również plażę, gdzie mogłyśmy podziwiać piękno jeziora. Wieczorem spróbowałyśmy swoich sił w waterballu, w którym próbowałyśmy utrzymać równowagę. Na zakończenie dnia odbyła się dyskoteka, podczas której towarzyszyła nam muzyka, taniec i śpiewanie.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Szymona B.
Wtorek rozpoczął się od porannego rozruchu, który idealnie przygotował nas na nadchodzące niespodzianki. Następnie odbyły się zajęcia na strzelnicy paintballowej. Po wysłuchaniu wszystkich zasad bezpieczeństwa, zorganizowaliśmy turniej strzelecki. Przy użyciu markerów paintballowych oddawaliśmy strzały do określonej tarczy. Następnie wybraliśmy się na plażowanie i kąpiele nad naszym jeziorem. Czytaliśmy książki i budowaliśmy zamki z piasku. Na kolejnych zajęciach jeździliśmy segwayem po torze złożonym z pachołków i liny. Na zajęciach łącznościowych nauczyliśmy się obsługi telefonów polowych i alfabetu Morse’a. Wieczorem integrowaliśmy się, grając w koszykówkę. Wieczorem odbyła się gra terenowa Mafia.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Wiktorii Ch.
Rano uczyliśmy się podstaw terenoznawstwa podczas zajęć Błędny Azymut. Następnie udaliśmy się na wyprawę po jeziorze Łęsk na rowerach wodnych. Później odbyliśmy trening strzelecki na dynamicznej strzelnicy paintballowej, gdzie również poznaliśmy ofensywną strategię skaczących żabek. Po południu poznaliśmy podstawowe zasady musztry wojskowej. Opanowaliśmy ustawianie się oraz marsz w poszczególnych szykach. Wieczorem udaliśmy się na nocną grę terenową Mafia, podczas której udało nam się rozwiązać sprawę zagadkowej kradzieży.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Zuzanny C.
Wtorek rozpoczął się intensywnie. Po pysznym śniadaniu odbyła się musztra. Dowiedzieliśmy się, jak przyjmować postawę zasadniczą oraz nauczyliśmy się poruszać w określonych szykach. Później wybraliśmy się na naszą kulkową plażę. Graliśmy w karty oraz integrowaliśmy się. Później odbyła się gra terenowa Błędny Azymut. Każdy z nas podzielił się swoją wiedzą na temat sposobów wyznaczania kierunków świata bez pomocy kompasu. Po dłuższej dyskusji, podczas której każdy wyjaśnił swoje wątpliwości, odbyła się gra terenowa. Na zajęciach z survivalu nauczyliśmy się budować schronienie za pomocą pałatki oraz omówiliśmy sobie zawartość puszki survivalowej. Później odbył się dynamiczny trening snajperski. Przy użyciu markerów paintballowych strzelaliśmy do określonych punktów. Wieczorem odbyła się nocna gra terenowa Mafia.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Zofii M.
Wtorek rozpoczęliśmy od zajęć łącznościowych, podczas których poznaliśmy alfabet Morse’a oraz zasady działania telefonów polowych. Wybraliśmy się na wyprawę dwuosobowymi kajakami po jeziorze Łęsk. Poznaliśmy dziś również podstawowe zasady musztry wojskowej, nauczyliśmy się prawidłowo ustawiać w wybranych szykach oraz poruszać się w nich. Przeszliśmy dynamiczny trening snajperski, podczas którego poruszając się po polu paintballowym oddawaliśmy strzały do przygotowanych tarcz. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Mafia. Podczas gry zbieraliśmy wskazówki, które pomogły nam rozwiązać zagadkę. Był to bardzo ciekawy dzień pełen atrakcji.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Agnieszki M.
Kolejny dzień pełen emocji za nami. Rano wyruszyliśmy kosmicznym autobusem na wycieczkę do Mikołajek, gdzie odkryliśmy miejsca związane z kosmitami. Następnie kąpaliśmy się w jeziorze i odpoczywaliśmy na plaży, korzystając z pięknej pogody. Pod koniec dnia w przebraniu sumo stoczyliśmy walki na specjalnej arenie. Bardzo nam się podobało. Nie możemy się doczekać, co przyniesie nam kolejny dzień.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Anny N.
Kolejny dzień za nami! Wtorek zaczął się od wycieczki śladami UFO do Mikołajek. Odkryliśmy tam miejsca związane z kosmitami. Po pysznym obiedzie przyszedł czas na plażowanie i kąpiele. Świetnie się bawiliśmy! Na koniec dnia czekały na nas walki galaktycznych gladiatorów. Nie możemy doczekać się jutra!

Power Jump, grupa Pani Laury M.
Drugi dzień rozpoczęliśmy pysznym śniadankiem, a po nim poznaliśmy naszą panią pielęgniarkę. Następnie wzięliśmy udział grze Urodziny Kubusia Puchatka. Musieliśmy odkryć, kto zniszczył ogród Królika oraz zrobić tort dla Misia. Skorzystaliśmy ze słonecznego dnia i poszliśmy na plażę. Po obiedzie wspinaliśmy się w parku linowym i graliśmy w gry w megarozmiarze, takie jak jenga czy twister XXL. Koniec tego cudownego dnia uczciliśmy, tańcząc na dyskotece. Ciekawe, co będziemy robić jutro.

Summer Challenge, grupa Pani Zuzanny L.
To już drugi dzień wakacyjnej przygody w kulkowym lesie. Rano wyruszyliśmy w rejs starodawną smoczą łodzią. Potem wspinaliśmy na ściankę wspinaczkową z czterema drogami o różnych poziomach trudności. Następnie stoczyliśmy walki w przebraniu sumo. Po obiedzie rozegraliśmy turniej Awantura o Wiedzę. Wieczór zakończył się nocną grą terenową Mafia. To był bardzo udany dzień!

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny M.
Dzień pełen niesamowitych atrakcji za nami! Na początku wybraliśmy się na kajaki sit on top, którymi pływaliśmy po jeziorze Łęsk, podziwiając piękną otaczającą nas naturę. Następnie bardzo wysoko skakaliśmy na eurobungee. Później udaliśmy się do Strefy UFO. Przekroczyliśmy bramę tajnej bazy, weszliśmy do kokpitu spodka, obejrzeliśmy film o historii kosmicznych Mazur, a w Laboratorium przetestowaliśmy urządzenia kosmitów i osiągnęliśmy najwyższy stopień wtajemniczenia. Po obiedzie dowiedzieliśmy się, jak zbudowany jest łuk oraz ćwiczyliśmy swoją celność, strzelając z niego. Każdemu z nas poszło świetnie! Idealnym zakończeniem dnia była fabularna gra terenowa Mafia, podczas której poszukiwaliśmy sprawcy przestępstwa.

Summer Challenge, grupa Pani Aleksandry P.
Drugi dzień w Ośrodku Kulka zaczął się bardzo aktywnie. Odbyliśmy rejs rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk. Następnie integrowaliśmy się z innymi grupami, rozgrywając mecze piłki nożnej, siatkowej oraz koszykówki. Później udaliśmy się na atrakcję o nazwie eurobungee. Zabawa była nie z tej ziemi! Po obiedzie uczestniczyliśmy w seansie filmowym w kinie sferycznym. „Magiczny Glob” okazał się ogromnie ciekawym filmem 3D. Następnie odbyła się Awantura o Wiedzę, podczas której mieliśmy okazję sprawdzić swoją wiedzę o Kulce i z zakresu innych kategorii. Zwieńczeniem dnia było ognisko integracyjne, podczas którego uczestniczyliśmy w grach i zabawach. Później nadszedł czas na pieczenie kiełbasek i rozmowy przy gorącej herbacie. Podekscytowani czekamy na kolejne dni naszej wspólnej przygody!

Summer Challenge, grupa Pani Zuzanny S.
Drugi dzień rozpoczęliśmy od treningu na żyroskopie. Była to atrakcja nie z tej ziemi. Rozegraliśmy także mecze piłki nożnej i siatkówki. Mieliśmy okazję do zintegrowania się w grupie podczas gier, zabaw i tańców. Tajniki szyfrowania takimi kodami jak gaderypoluki, czekoladka czy zamiana, poznaliśmy na zajęciach o nazwie Enigma. Drugą częścią tych zajęć była gra terenowa na terenie ośrodka. Kompas i ciekawostki na temat określania kierunków świata poznaliśmy podczas kolejnych zajęć. Dowiedzieliśmy się wielu ciekawych i nowych rzeczy. Na koniec dnia spotkaliśmy się podczas wspólnego ogniska, przy muzyce piekliśmy chlebek i kiełbaski. To była kolejna okazja do integracji.

Summer Challenge, grupa Pani Aleksandry Sz.
Drugi dzień na Kulce był bardzo energetyczny. Wystartowaliśmy zajęciami, na których uczyliśmy się jeździć na segwayu. Była to niezła zabawa i ciekawa umiejętność do zdobycia. Waterball to kolejna atrakcja, w której mieliśmy okazję uczestniczyć. Było bajecznie! Wszyscy się zakochaliśmy w tej atrakcji! W środku dmuchanych kul było bardzo zabawnie. Następnie przyszła pora na ściankę wspinaczkową. Było to przeżycie naprawdę emocjonujące. Po obiedzie udaliśmy się na rejs po jeziorze Łęsk smoczymi łodziami. Dzień zakończyliśmy grą terenową Mafia, podczas której musieliśmy rozwikłać zagadkę przestępstwa.

Summer Challenge, grupa Pani Zuzanny Ś.
Wtorek rozpoczęliśmy od mocy atrakcji na parku linowym, gdzie skorzystaliśmy z obydwóch tras o różnych poziomach trudności. Następnie uczyliśmy się chodzić w środku kul na wodzie, zwanych waterballami. Po obiedzie wzięliśmy udział w Akcji Integracji, dzięki której staliśmy się zgraną grupą! Wyruszyliśmy też w rejs kajakami turystycznymi po naszym pięknym jeziorze Łęsk. Wieczór spędziliśmy przy ognisku. Razem piekliśmy kiełbaski i spędzaliśmy miło czas.

VIP, grupa Pani Aleksandry Ch.
Dzień rozpoczęliśmy od poznania postawy strzeleckiej oraz dowiedzieliśmy się, jak zbudowana jest wiatrówka, aby później oddać strzały do tarcz ze stanowiska strzeleckiego. Później wyposażeni w gumowe lance oraz maski ochronne, stoczyliśmy walki gladiatorów. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę, aby się zregenerować i skorzystać z kąpieliska. Następnie zapoznaliśmy się z budową quadu i przejechaliśmy się po specjalnym torze. Na koniec dnia musieliśmy dowiedzieć się, kto był sprawcą przestępstwa w małym włoskim miasteczku, czyli wzięliśmy udział w nocnej grze terenowej Mafia.

VIP, grupa Pani Roksany M.
Wtorek już za nami, co to był za dzień! Rozpoczęliśmy go od zapoznania się z panią pielęgniarką, później integrowaliśmy się grając w mafię. Następnie jeździliśmy segwayem po torze z przeszkodami. Kolejnym punktem naszego dnia było gwiezdne kino 3D, podczas którego obejrzeliśmy film dotyczący pór roku „Magiczny Glob”. Po obiedzie udaliśmy się na plażowanie nad jeziorem Łęsk, później poszliśmy na strzelnice paintaballową, gdzie sprawdziliśmy naszą celność, strzelając do tarcz. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Mafia.

VIP, grupa Pani Anny Z.
Dzień rozpoczęliśmy od zapoznawczej wizyty u pani pielęgniarki oraz wysłuchaliśmy oferty zajęć fakultatywnych. Następnie uczyliśmy się jeździć quadem marki Polaris i pokonaliśmy specjalny tor zręcznościowy. Byliśmy w kinie sferycznym 3D, gdzie jedząc popcorn, oglądaliśmy film „Magiczny Glob”. Po obiedzie poszliśmy na plażę i pływaliśmy w jeziorze. Wzięliśmy udział w grze terenowej Błędny Azymut, dzięki której nauczyliśmy się obsługiwać kompas. Wieczorem udaliśmy się do lasu na grę terenową Mafia. Odczytaliśmy historię, a następnie szukaliśmy kopert z odpowiedziami w celu rozwiązania zagadki.