RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2023

Turnus V (07.08-17.08.2023)

Dzień 3 - Znakomita zespołowa zabawa

Dodany: 2023.08.09

Podczas zajęć przekonujemy się, że w zespole jest raźniej, weselej i skuteczniej, a rejs smoczą łodzią bez synchronicznego wiosłowania jest po prostu niemożliwy. Integrują nas też wspólne wycieczki autokarowe, jak ta dzisiejsza do stolicy Warmii i Mazur – Olsztyna. Są też paintballowe, łucznicze i piłkarskie mecze i potyczki, podczas których drużyna jednoczy się w celu odniesienia zwycięstwa. A w tym wszystkim najważniejsza jest znakomita zabawa!

Adrenalina, grupa Pani Dominiki B.
Środa już za nami. Skorzystaliśmy z wielu świetnych atrakcji. Jedną z nich było eurobungee. Wyposażeni w uprzęże oddawaliśmy wysokie skoki na trampolinie. Następnie wybraliśmy się na strzelnicę paintballową. Strzelaliśmy ze stanowisk do tarcz ustawionych w różnych odległościach, każdy z nas miał do wystrzelenia 50 kulek! Dzień skończyliśmy grą terenową Mafia. Naszym zadaniem było wytypowanie sprawcy przestępstwa, które miało miejsce we włoskim miasteczku. Ciekawe, co czeka na nas jutro!

Adrenalina, grupa Pani Oliwii M.
Ten dzień rozpoczął się od przekroczenia bramy tajnej Strefy UFO. Weszliśmy do kokpitu spodka kosmicznego, korzystaliśmy z różnych pozaziemskich technologii oraz osiągnęliśmy trzeci, najwyższy stopień wtajemniczenia. Następnie odbyła się wyprawa kajakami turystycznymi, podczas której mogliśmy podziwiać uroki jeziora Łęsk. Później udaliśmy się na zajęcia z pierwszej pomocy. Podczas części teoretycznej mogliśmy się wykazać dotychczasową wiedzą o pomocy przedmedycznej oraz zdobyć nowe doświadczenie, które mogliśmy następnie wykorzystać w grze Ranny Lotnik. Po obiedzie wybraliśmy się na strzelnicę paintballową, gdzie braliśmy udział w turnieju. Oddawaliśmy strzały ze stanowisk strzeleckich do tarcz. Po konkursie udaliśmy się na boisko, aby rozegrać mecz koszykówki. Wieczorem uczestniczyliśmy w grze terenowej Mafia.

BFF Extra, grupa Pani Anny M.
Trzeci dzień zaczęłyśmy od zajęć na boisku, gdzie grałyśmy w siatkówkę, piłkę nożną i koszykówkę. Później idąc leśną ścieżką edukacyjną poznałyśmy ciekawostki dotyczące polskich lasów. Po obiedzie poznałyśmy budowę łuków i strzał, a także prawidłową postawę strzelecką. Spróbowałyśmy też swoich sił w strzelaniu z łuku. Następnie odpowiadałyśmy na ciekawe pytania podczas turnieju Awantura o Wiedzę oraz odwiedziłyśmy tajną Strefę UFO! Pełen emocji dzień zakończyłyśmy dyskoteką.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Doroty Ł.
Trzeciego dnia kolonii ci z nas, którzy zdecydowali się na fakultatywną wycieczkę do Olsztyna, zwiedzali miasto. W drugiej części grupy spędzaliśmy czas na świeżym powietrzu, tworzyliśmy flagi, graliśmy w Bitwę Plemion. Po obiedzie poznaliśmy podstawowe zasady musztry wojskowej, nauczyliśmy się prawidłowo ustawiać w wybranych szykach i poruszać się w nich. Później jeździliśmy na segwayu po specjalnie przygotowanym torze, a wieczorem bawiliśmy się przy ognisku.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Igi O.
Dzień zaczęliśmy od quadów pod czujnym okiem instruktora. Po takim szaleństwie przyszedł czas na jazdę na segwayu. Każdy miał okazję spróbować swoich sił, pokonując tor przeszkód. Po tak odjechanym poranku poszliśmy sprawdzić się w strzelaniu z łuków. Następnie odbyliśmy gwiezdną musztrę. Po musztrze spędziliśmy miło czas na grach i zabawach na dywanach wirtualnych. Każdy z nas mógł grupowo lub indywidualnie zagrać w to, na co ma ochotę. Po tak intensywnym dniu z przyjemnością spędziliśmy czas przy ognisku z pieczeniem kiełbasek.

Harry Potter, grupa Pani Aleksandry Ch.
Środę rozpoczęłyśmy od Akcji Integracji, podczas której miałyśmy okazję jeszcze lepiej się poznać i zgrać. Następnie udałyśmy się na magiczny test sprawności, czyli na ściankę wspinaczkową, na której zdobyłyśmy punkty do domów Ravenclow oraz Hufflepuff. Również dziś wybrałyśmy się na kajaki turystyczne. Po obiedzie kończyłyśmy nasze sowy Hedwigi wykonywane metodą quillingu, wybierałyśmy swoje różdżki i je ozdabiałyśmy, a na koniec dnia wszyscy wspólnie wsłuchiwaliśmy się w pierwszą część przygód Harry’ego Pottera.

Harry Potter, grupa Pani Mai Sz.
Dzień zaczęliśmy od gry w mafię. Następnie poszliśmy ma plażę, gdzie leżakowaliśmy i bawiliśmy się. Potem spędziliśmy czas na czytaniu książek o Harrym Potterze. Po obiedzie aktywnie graliśmy na wirtualnych dywanach. Następnie udaliśmy się na park linowy, gdzie wielokrotnie przechodziliśmy obie trasy. Na sam koniec dnia graliśmy w twistera, jengę i bierki, czyli megagry.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Kornelii B.
Dzisiaj po śniadaniu poszliśmy na strzelnicę paintballową, gdzie uczyliśmy się posługiwać bronią barwiąca oraz celować do tarczy. Następnie udaliśmy się na park linowy. Uczestnicy przechodzili trasy parku linowego, który ma dwa poziomy. Następnie zeszliśmy na plażę, gdzie pływaliśmy kajakami sit on top. Tymi jednoosobowymi kajakami udaliśmy się na wyprawę po jeziorze Łęsk. Po obiedzie poznaliśmy budowę quadu i nabyliśmy podstawowe umiejętności związane z jazdą na torze. Na koniec dnia udaliśmy się do lasu na nocną grę terenową Mafia. Uczestnicy szukali wskazówek, aby rozwiązać zagadkę i wytypować sprawcę przestępstwa.

Kulka Max, grupa Pani Justyny B.
Trzeciego dnia kontynuowaliśmy poznawanie swojej grupy. Wspólnie spędziliśmy dużo czasu na świeżym powietrzu, grając w piłkę nożną, siatkową i koszykową. Odpoczęliśmy na plaży, a pogoda pozwoliła nam skorzystać z kąpieli w jeziorze. Po obiedzie wybraliśmy się na kajaki sit on top. Każdy z nas świetnie sobie poradził! Następnie mieliśmy okazję zakręcić się na żyroskopie. Późnym wieczorem udaliśmy się na nocną grę terenową Mafia. Czekamy na kolejne przygody!

Kulka Max, grupa Pani Moniki L.
Pełni energii oraz motywacji rozpoczęliśmy nowy dzień naszego obozu! Razem wybraliśmy się na plażowanie i kąpiele. Pogoda nam dopisała i wszyscy byliśmy bardzo zadowoleni. Później razem z naszą wychowawczynią malowaliśmy logo naszych pokoi. Wykazaliśmy się ogromną kreatywnością. Po zjedzeniu obiadu wszyscy chętnie udaliśmy się na zajęcia, podczas których strzelaliśmy z łuków. Uczestniczyliśmy również w zajęciach łącznościowych, podczas których dowiedzieliśmy się wielu nowych, przydatnych rzeczy i ciekawostek. Wieczorem wzięliśmy udział w niezwykle emocjonującej grze terenowej Mafia. Świetnie się bawiliśmy!

Kulka Max, grupa Pani Gabrieli O.
Dzisiaj z samego rana przeszliśmy dwie trasy parku linowego, to było super wyzwanie! Tuż po nim biegaliśmy w kulkach zwanych waterballami. Przed samym obiadem niczym cyrkowcy chodziliśmy na szczudłach i jeździliśmy na dziwnym rowerze. Po pysznym obiedzie poszliśmy na smoczą łódź. Po południu rozegraliśmy mecz laserowego paintballu. To dopiero były emocje! Na sam koniec dnia rozwiązywaliśmy zagadki w grze nocnej Mafia.

Kulka Open, grupa Pana Mikołaja M.
Za nami kolejny dzień kulkowych przygód. Wyszliśmy na spacer po lesie. Po powrocie pograliśmy w planszówki oraz dobble. Następnie po południu mieliśmy zajęcia z integracji, podczas których przeciągaliśmy linę oraz chodziliśmy w wielospodniach i wielonartach. Przed kolacją strzelaliśmy z wiatrówek na strzelnicy. Wieczorem wyszliśmy zagrać w grę terenową Mafia, podczas której rozwiązaliśmy zagadkę detektywistyczną. Nie możemy doczekać się następnego dnia!

Kulka Open, grupa Pani Aleksandry Ś.
Dzień zaczęliśmy od udania się na plażę, by skorzystać ze sprzyjającej pogody i wziąć kąpiel w jeziorze. Dużo śmiechu dały nam zabawy integracyjne, na których poznaliśmy się lepiej, świetnie przy tym się bawiąc. Wzięliśmy udział też w warsztacie plastycznym, na którym zrobiliśmy sobie przepiękne przypinki. Również przypomnieliśmy sobie zasady udzielania pierwszej pomocy, a następnie wykorzystaliśmy te zasady w praktyce podczas fabularyzowanej gry terenowej. Dzień zakończyliśmy nocną gra terenowa Mafia, podczas której wieczorem spacerując w lesie zbieraliśmy wskazówki do rozwiązania zagadki.

Kulkowe Zabawy, grupa Pani Kornelii W.
Środę rozpoczęliśmy, integrując się podczas różnych zabaw. Skorzystaliśmy z ładnej pogody, odpoczywaliśmy na plaży i kąpaliśmy się. Popołudnie spędziliśmy na grze terenowej z użyciem map oraz na zabawach podczas imprezy urodzinowej Kubusia Puchatka. Następnie wzięliśmy udział w Akcji Integracji, a tam czekały na nas wielonarty, rurowce oraz przeciągnie liny. Pełen wrażeń wieczór spędziliśmy na ćwiczeniach astronauty na żyroskopie, dzięki któremu mogliśmy odczuć wrażenia podobne do odczuwalnych podczas startu rakiety kosmicznej.

Obóz Herosów, grupa Pani Kamili Ch.
W środowy poranek Apollo był z nas bardzo dumny, ponieważ rozpoczęliśmy go artystycznie od pisania naszego herosowego hymnu. Nieskromnie powiemy, że poszło nam naprawdę świetnie, ale reszta obozowiczów będzie mogła się o tym przekonać dopiero w weekend. Przed obiadem korzystaliśmy z uroków Mazur i plażowaliśmy. Bawiliśmy się bardzo dobrze, grając w herosową mafię. Po obiedzie podczas cyrkowych zajęć czekało na nas trudne zadanie nauki jazdy na nietypowej machinie. Nie było łatwo, ale zabawy przy tym było bardzo dużo. Drugim cyrkowym wyzwaniem był trening chodzenia na szczudłach. Niektórym z nas nie sprawiło to żadnego problemu. Przed kolacją pod okiem Hermesa uczyliśmy się szyfrować wiadomości, by następnie w praktyczny sposób wykorzystać nowe umiejętności, chowając dla naszych herosów zaszyfrowane zadania. Wieczór zakończyliśmy ogniskiem z grami, śpiewaniem piosenek i oczywiście pieczeniem kiełbasek.

Obóz Herosów, grupa Pani Agaty G.
Po śniadaniu mieliśmy takie zajęcia jak waterball, czyli próbowaliśmy utrzymać równowagę w środku kuli umieszczonej na wodzie i miotanej przez boga mórz Posejdona. Następnie odbyły się zajęcia Ale Cyrk, podczas których nauczyliśmy się jeździć na dziwnym rowerze oraz chodzić na szczudłach. Potem zagraliśmy w grę Enigma, czyli uczyliśmy się szyfrować wiadomości pod okiem Hermesa. Po obiedzie wspólnie pisaliśmy nasz herosowy hymn, który przedstawimy na konkursie. Po kolacji mieliśmy ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Obóz Herosów, grupa Pani Gabrieli K.
Środę zaczęliśmy od integracji, czyli grania w naszą ulubioną mafię. Później zajęliśmy się pisaniem naszego hymnu herosów. Przed obiadem zeszliśmy na plażę. Po południu odbyło się starcie gladiatorów, podczas którego wyposażeni w specjalne lance i hełmy spychaliśmy się z podestów. Później wypłynęliśmy na rejs smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Wieczorem integrowaliśmy się na ognisku z pieczeniem kiełbasek.

Obóz Herosów, grupa Pani Emilii K.
Kolejny dzień w Kulce rozpoczął się od walk gladiatorów, które wymagały od nas siły i sprytu. Następnie mogłyśmy poczuć się jak astronautki, podczas kręcenia w żyroskopie. Poznałyśmy też tajniki survivalu. Nauczyłyśmy się budować schronienie z pałatki. Później tworzyłyśmy wersy naszego hymnu, który później zaprezentujemy reszcie herosów. Nasz dzień zakończyłyśmy ogniskiem, przy którym towarzyszyły nam zabawy, śpiewy i pieczenie kiełbasek.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Szymona B.
Dzień rozpoczął się od integracji w naszym podobozie. Graliśmy w gry planszowe i dużo rozmawialiśmy. Wszyscy chcemy się lepiej poznać. Następnie wybraliśmy się na plażowanie nad jezioro Łęsk i kąpiele. Podziwialiśmy piękno jeziora, a chętne osoby skorzystały z kąpieli. Po obiedzie mieliśmy zajęcia na dynamicznej strzelnicy paintballowej. Po wysłuchaniu zasad bezpieczeństwa każdy z nas mógł przetestować swoje umiejętności, strzelając do określonych celów na arenie paintballowej. Na ściance wspinaczkowej pokonywaliśmy swoje lęki i próbowaliśmy wspinać się jak najwyżej. Wieczór upłynął nam na dyskotece.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Wiktorii Ch.
Dzień rozpoczęliśmy od szkolenia z pierwszej pomocy na polu bitwy. Podczas zajęć Ranny Lotnik nauczyliśmy się również, jak budować prowizoryczne nosze. Następnie rozegraliśmy grę paintballową oraz poczuliśmy się jak prawdziwi gladiatorzy podczas walk gladiatorów. Po obiedzie udaliśmy się na wyprawę kajakową po malowniczym jeziorze Łęsk. Graliśmy także w piłkę nożną i siatkówkę. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Zuzanny C.
Środę rozpoczęliśmy od treningu na kosmicznym żyroskopie. Następnie odbyły się zajęcia z pierwszej pomocy. Dowiedzieliśmy się, jak postępować w przypadku zagrożenia życia oraz jak radzić sobie na polu walki. Później odbyła się pierwsza gra paintballowa. Po wysłuchaniu wszystkich zasad bezpieczeństwa, ubraniu się w mundury, szyjki i maski paintballowe, zostaliśmy podzieleni na dwie drużyny i zaczęliśmy zabawę pełną adrenaliny. Mieliśmy do wystrzelenia aż 300 kulek! Po smacznym obiedzie wybraliśmy się na wyprawę rowerkami wodnymi. Podziwialiśmy piękne widoki i relaksowaliśmy się. Wieczorem integrowaliśmy się na wspólnej dyskotece.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Zofii M.
Dzień rozpoczęliśmy od gry Alias, podczas której zgadywaliśmy, jaką postacią jesteśmy. Gra ta dała nam wiele radości i świetnie bawiliśmy się podczas zgadywania. Rozegraliśmy dziś turniej piłki siatkowej oraz koszykówki. Poznaliśmy budowę quadu, a także przejechaliśmy quadem po specjalnie przygotowanym torze. Rozegraliśmy dziś pierwszą grę paintballową. Wyposażeni w stroje, szyjki, maski oraz markery strzelaliśmy do siebie podzieleni na dwie drużyny. Dzień zakończyliśmy dyskoteką w Cool Clubie. Był to bardzo wesoły dzień pełen atrakcji.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Agnieszki M.
To był udany dzień! Rozpoczęliśmy go, opalając się na plaży i kąpiąc się w jeziorze. Następnie wzięliśmy udział w zajęciach, podczas których wykonywaliśmy w grupach zdjęcia z różnymi osobami oraz przedmiotami. Po obiedzie udaliśmy się do Strefy UFO. Przekroczyliśmy bramę tajnej bazy, zwiedziliśmy spodek oraz przetestowaliśmy urządzenia kosmitów. Wizytę poprzedziliśmy wykonaniem wizytówek ufoludka. Każdy przedstawił, jak według niego wygląda ufoludek oraz jak się nazywa. Na koniec dnia wzięliśmy udział w grze terenowej Mazurska Pułapka, podczas której rozwiązywaliśmy zagadki.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Anny N.
Dzień rozpoczął się od skoków z asekuracją na trampolinach eurobungee. Później przekroczyliśmy bramę bazy, w której zobaczyliśmy film o Kosmicznych Mazurach. W Laboratorium przetestowaliśmy urządzenia kosmitów i dzięki temu otrzymaliśmy najwyższy stopień wtajemniczenia. Następnie czekała na nas przejażdżka quadem po specjalnie przygotowanym torze. Kolejną atrakcją była wyprawa rowerkami wodnymi. Na koniec dnia odbyła się gra terenowa Mazurska Pułapka. Nie możemy doczekać się jutra!

Power Jump, grupa Pani Laury M.
Dzisiaj na pierwsze zajęcia wybraliśmy się na wirtualne dywany. Graliśmy na nich w przeróżne gry zespołowe takie jak piłka nożna czy łapanie meduz. Następnie udaliśmy się na Akcję Integrację, na której w grupach braliśmy udział w różnych konkurencjach. Ostatnią atrakcją przedpołudnia był waterball, czyli dmuchana piłka, w której mogliśmy chodzić po wodzie. Po ciepłym obiadku i odpoczynku poszliśmy grać w gry i zabawy, na przykład kluchy, koszykówkę i sałatkę owocową. Na sam koniec dnia wzięliśmy udział w warsztatach plastycznych i stworzyliśmy własne znaczki! To był dzień pełen śmiechu!

Summer Challenge, grupa Pani Zuzanny L.
Kolejny dzień pełen atrakcji. Rano wzięliśmy udział w grze, podczas której nauczyliśmy się wyznaczać azymut. Później wyruszyliśmy na wyprawę rowerami wodnymi wzdłuż rezerwatu przyrody Kulka. Gotowi na kolejne letnie wyzwania przeszliśmy tory na parku linowym. Wszyscy poradzili sobie świetnie! Po obiedzie wspólnie z inną grupą tańczyliśmy oraz wzięliśmy udział w grze foto Kulka. Trzeci dzień zakończył się przekroczeniem bramy tajnej bazy w Strefie UFO, gdzie weszliśmy do kokpitu spodka, zobaczyliśmy film o historii Kosmicznych Mazur oraz przetestowaliśmy urządzenia kosmitów i osiągnęliśmy najwyższy stopień wtajemniczenia.

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny M.
Dzisiaj obudziliśmy się w wyśmienitych humorach! Z samego rana wyruszyliśmy na kajaki turystyczne, którymi pływaliśmy po pięknym jeziorze Łęsk. Następnie poszliśmy do lasu na survival. Poznaliśmy jego podstawy, dowiedzieliśmy się, do czego służy puszka survivalowa oraz jak ją zrobić, zbudowaliśmy prowizoryczne schronienie z pałatek. Później wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową czterema drogami o różnych poziomach trudności. Po obiedzie bawiliśmy się, wspólnie tańcząc oraz grając w foto Kulkę, w czasie której robiliśmy sobie różne pamiątkowe zdjęcia. Na koniec dnia toczyliśmy ze sobą pojedynki w przebraniu zawodników sumo. To był wspaniały dzień.

Summer Challenge, grupa Pani Aleksandry P.
Od rana graliśmy w różne gry i zabawy integracyjne, zacieśniając więzi wewnątrz grupy i nie tylko. Następnie udaliśmy się na plażę i orzeźwiliśmy się radosną kąpielą w jeziorze Łęsk. Po obiedzie uczestniczyliśmy w grze terenowej Błędny Azymut, dzięki której dowiedzieliśmy się, jak prawidłowo korzystać z kompasu. Następnie wybraliśmy się w rejs kajakami sit on top po jeziorze, podczas którego rewelacyjnie się bawiliśmy. Zwieńczeniem dnia była nocna gra terenowa o nazwie Mafia. To był niezwykły dzień. Oby tak dalej!

Summer Challenge, grupa Pani Zuzanny S.
Środa rozpoczęła się u nas od wspólnej integracji podczas grania w siatkówkę i koszykówkę. Chętni grali w naszą ulubioną mafię, a jeszcze inna część naszej grupy grała w pif paf. Coraz lepiej się poznajemy, szczególnie podczas takiej formy spędzania czasu. Korzystając z pogody, wybraliśmy się na plażę. Po obiedzie wzięliśmy udział w treningu naszej celności podczas strzelania z wiatrówek. Wszystkim nam się podobało i okazało się, że mamy całkiem dobrą celność. Pewnym krokiem ruszyliśmy na niezwykle skoczną atrakcję, jaką było eurobungee. Skakaliśmy na trampolinach, dostarczyło nam to wiele śmiechu i radości. Wieczorem udaliśmy się na nocną grę terenową Mafia. Zapoznaliśmy się z historią i rozwikłaliśmy zagadkę tajemniczej kradzieży. Naprawdę nieźli z nas detektywi.

Summer Challenge, grupa Pani Aleksandry Sz.
Trzeci dzień już za nami! Zamieniliśmy się dzisiaj w fotografów i od rana poszukiwaliśmy najlepszych ujęć. Zespół chłopaków był wprost genialny i wykonał wszystkie zlecone zdjęcia w najkrótszym czasie. Następnie stworzyliśmy drużynowe flagi i graliśmy w grę polegającą na przechwyceniu flagi. Po obiedzie przyszła pora na zajęcia sumo. Pojedynki były zacięte, przy czym było również dużo śmiechu. Zajęcia Błędny Azymut nauczyły nas orientacji w terenie oraz tego, jak posługiwać się kompasem. Podsumowaliśmy nasz dzień wspólnie piekąc pianki oraz kiełbaski przy ognisku.

Summer Challenge, grupa Pani Zuzanny Ś.
Środę rozpoczęliśmy od rekreacyjnego rejsu rowerkami wodnymi po naszym pięknym jeziorze Łęsk. Udało nam się ułożyć z nich symboliczną tratwę na wodzie. Rozochoceni udaliśmy się eurobungee, na którym wyskakaliśmy się do woli! Następnie pokonaliśmy trudny tor przeszkód na segwayach. Po obiedzie rozegraliśmy mecz siatkówki oraz poszliśmy skorzystać z dobrej pogody na naszej pięknej plaży. Wieczorem wyszliśmy na nocną grę terenową Mafia. To był kolejny dzień pełen wrażeń!

VIP, grupa Pani Aleksandry Ch.
Środę rozpoczęliśmy od spaceru leśną ścieżką edukacyjną, podczas którego dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy dotyczących życia leśnego. Następnie mieliśmy możliwość pokonania czterech tras o różnych poziomach trudności na ściance wspinaczkowej. Później poznaliśmy podstawy survivalu oraz jego rodzaje, a potem zbudowaliśmy schronienie przy pomocy pałatki wojskowej. Wieczorem bawiliśmy się przy muzyce na dyskotece.

VIP, grupa Pani Roksany M.
Nie zwalniamy tempa. Środę rozpoczęliśmy od ścianki wspinaczkowej, na której mieliśmy do pokonania cztery poziomy trudności. Następnie udaliśmy się na zajęcia strzeleckie, podczas których zapoznaliśmy się z budową łuku oraz strzelaliśmy z niego do tarcz. Kolejnym punktem naszego dnia była tajna Strefa UFO. Po obiedzie rozegraliśmy turniej baloniady, a następnie integrowaliśmy się, grając w mafię. Dzień zakończyliśmy dyskoteką z darmowym napojem. Zabawa była ekstra!

VIP, grupa Pani Anny Z.
Dziś rano podzieliliśmy się na trzy drużyny i graliśmy w koszykówkę, siatkówkę oraz piłkę nożną. Następnie wybraliśmy się na spacer leśną ścieżką edukacyjną i odczytywaliśmy ciekawe informacje z tablic dydaktycznych. Po obiedzie każdy z nas mógł spróbować swoich sił na parku linowym. Wyposażeni w uprzęże i kaski, po odbyciu szkolenia naziemnego, pokonywaliśmy dwie trasy parku. Następnie poznaliśmy budowę łuku i strzelaliśmy do tarcz. Wieczorem wspólnie tańczyliśmy na dyskotece.