RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2015

Turnus III (19.07-29.07.2015)

Dzień 7 - słoneczna sobota w Kulce!

Dodany: 2015.07.25

Sobota powitała nas bardzo słoneczną aurą! Ten dzień zapowiadał się świetnie i rzeczywiście taki był! Aby dokładnie dowiedzieć się, jak mijał ten dzień dzieciom, zapraszamy do lektury opisów przebiegu dnia w poszczególnych grupach!

VIP
Nasza grupa rozpoczęła dzień od wspinaczki w parku linowym. Na kolejnych zajęciach dzieciaki jeździły quadami. Na kolejnym bloku zajęciowym udali się do lasu, by tam uczyć się sztuki przetrwania, na zajęciach z survivalu. Wiele radości w dniu dzisiejszym dostarczyły dzieciom gry i zabawy, a w tym „Enigma” oraz terenoznawcze INO. Dzieci miały również zajęcia ze strzelania z procy oraz pływanie kajakami. Ten dzień zakończył się grami i zabawami integracyjnymi, w trakcie których zacieśnialiśmy więzy z pozostałymi kolonistami.

LEGO PRZYGODA
Dzień zaczął się pysznym śniadaniem, po którym przyszedł czas na porządki. Następnie grupa LEGO udała się na spacer do lasu. Chłopcy rozegrali kilka gier na polanie w lesie. Następnie odbył się turniej piłki siatkowej oraz piłkarzyków. Chłopcy z grupy świetnie bawili się biorąc udział w zajęciach. W dniu dzisiejszym odbyły się również zajęcia z Instruktorem aktywnym, który poprowadził grę terenową, o znaczącym tytule „Bombowa Gra”. Reszta dnia minęła dzieciom spokojnie. Z wielką nadzieją na kolejny dzień dzieci szybko położyły się spać.

MAGICZNY ŚWIAT BAJEK
Dzisiaj, korzystając z pięknego słoneczka, postanowiliśmy udać się na plażę. Tam, razem z Patrykiem Rozgwiazdą pluskaliśmy się w wodzie, nurkowaliśmy i urządziliśmy rozgrywki piłki wodnej. Następnie udaliśmy się na super-tajną misję-warsztaty detektywistyczne, w trakcie których poszukiwaliśmy potworów razem z Fredem, Daphne i Velmą. Razem ze Scoobym uczyliśmy się, gdzie i jak możemy odnaleźć odciski przestępców oraz jakie są rodzaje odcisków. Dzisiaj rozwijaliśmy także swoje zdolności plastyczne, tworząc ozdoby na drzwi Naszych pokoi, dzięki czemu cały pawilon stał się kolorowy i radosny.

EXTREMALNI
Rano cała grupa extremalnych udała się na plażę, gdzie zażywali kąpieli słonecznych oraz relaksujących i chłodzących jednocześnie kąpieli w jeziorze. Następnie cała grupa grałą w „Tabu”. Po obiedzie koloniści urządzili sobie zawody siłowania się, gdzie mierzyli swoją siłę w rekach. Wieczorem całą grupą udali się do COOL Clubu, by tam obejrzeć wspólnie film.

HARRY POTTER
Po magicznych porządkach w pokojach, w ramach relaksu udaliśmy się na plażowanie, gdzie graliśmy w różne gry oraz w karty. Następnie odbył się czarodziejski turniej balloniady, z którego nikt nie wyszedł suchy. Dzisiaj udaliśmy się również na film do COOL Clubu, gdzie oglądaliśmy „Krainę lodu”. Po obiedzie i chwili odpoczynku rozpoczęliśmy „Bitwę o Hogwart”. Przed uczestnikami stało 6 zadań, które miały przygotować magów do ostatniego starcia. Po kolacji odbył się wieczór magicznych fryzur i makijaży, a zajęciom towarzyszyło mnóstwo śmiechu i zabawy.

MAZURSKA PRZYGODA
Siódmego dnia po śniadaniu udaliśmy się na rejs żaglówka, który prowadził prawdziwy Pan Żeglarz. Po tym ruszyliśmy na zajęcia, w których korzystaliśmy z urządzenia GPS w lesie a następnie na zajęcia strzelania z łuków. Po obiedzie odbyły się zajęcia linowe, na których wspinaliśmy się po skrzynkach, jednak zanim rozpoczęliśmy wspinaczkę musieliśmy zostać zabezpieczeni odpowiednią uprzężą. Po kolacji koloniści mieli czas wolny, który spędzili na grach integracyjnych.

BOHATERKI DISNEYA
Po śniadaniu Merida waleczna zabrała nas na strzelnicę, gdzie ćwiczyliśmy swoja celność, strzelając z łuków. Następnie wybrałyśmy się na Mega gry. Grając w chińczyka w rozmiarze XXL mieliśmy okazję do tego, by stać się jednym z pionków na planszy oraz porozciągać się w trakcie gry w Twistera, również w większym rozmiarze. Resztę dnia spędziłyśmy na wspólnych grach i zabawach.

FABRYKA GWIAZD
Rano dziewczynki odbyły lekcje modelingu. Nauczyły się, jak należy poruszać się z klasą oraz, jak chodzić po wybiegu. Następnie zagrały w grę drużynową „Dwie flagi”, w trakcie której zadaniem było odnalezienie flagi ukrytej przez drużynę przeciwną. Na kolejnych zajęciach udałyśmy się na plażę, kolonistki wykąpały się w jeziorze, opalały się oraz toczyły dyskusje na temat stylowego ubierania się. Po obiedzie zagrałyśmy w Balloniadę a następnie udałyśmy się do sali dydaktycznej, by tam pograć na konsoli XBOX. Po kolacji obejrzałyśmy COOL Newsa a następnie spędziłyśmy wspólnie czas.

OBÓZ SURVIVALOWO-PAINTBALLOWY
Po śniadaniu udaliśmy się na warsztaty detektywistyczne, a zaraz po ich zakończeniu odbyły się zajęcia z survivalu. Na tych zajęciach dowiedzieliśmy się o sposobach tropienia zwierzyny oraz metodach pozyskiwania jedzenia. Po obiedzie spędziliśmy czas podobnie, jak koloniści Ekstremalnych Wakacji, stoczyliśmy pojedynek na siłowanie się na rękę, a wieczorem cały podobóz igloo udał się na projekcję filmu.

4 ŻYWIOŁY
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy warsztatami z recyklingu, na których stworzyliśmy piękne ekoludki, które umieściliśmy na Naszej wystawie w pawilonie. Dzieci rozegrały również grę „Rozwiąż zadania”, wykonując 10 różnych zadań. Wszyscy niesamowicie się zaangażowali i zabawa wyszła bardzo fajnie. Następnie udaliśmy się do COOL Clubu, by tam obejrzeć film „Kraina lodu”. Po obiedzie odbyły się też zajęcia z użytkowania urządzenia GPS. Tego dnia odbyły się również warsztaty chemiczne, w trakcie których robiliśmy wiele doświadczeń związanych z woda. Grupa Pani Moniki ćwiczyła swoją celność i opanowanie podczas zajęć z łuków.

ODKRYWCY NIEZNANEGO ŚWIATA
Dzisiaj dzień rozpoczął się od wystawy autorskich prac plastycznych Graffiti. Wychowankowie, w ramach nagrody za swoje grzeczne zachowanie, zorganizowany mieli maraton filmowy. Wieczorem dzieci wzięły udział w przeróżnych grach i zabawach. Rywalizacja była ogromna!

STREFA GIER I ZABAW
Dzień rozpoczęliśmy standardowo-porannym rozruchem. Po śniadaniu przyszedł czas na porządki, a po nich udaliśmy się na plażę, by spokojnie oddać się przyjemności wygrzewania się na słoneczku. Później udalismy się do parku linowego, gdzie wspinaliśmy się po linach, zabezpieczeni specjalną uprzężą, a każdy z Nas miał do wyboru poziom trudności. Po sytym obiedzie powróciliśmy na plażę, by tam zrelaksować się ponownie. Następnie przyszedł czas na pływanie kajakami bezburtowymi po wodach jeziora Łęsk. Wieczór przyjemnie minął Nam na wspólnych pogaduszkach. To była miła sobota!

AKTYWNE WAKACJE
Grupa Aktywnych dzień rozpoczęła od zajęć nad jeziorem. Kajaki przypadły do gustu każdemu! Dzieciaki radzą sobie coraz lepiej! Oprócz strzelania z łuków największą furorę zrobiła dzisiaj balloniada, podczas której śmiechom nie było końca!

OBÓZ PAINTBALLOWY
Po śniadaniu chłopcy odbyli zajęcia ze strzelania z wiatrówki. Kolejnym blokiem zajęciowym była nauka maskowania, na zajęciach survivalowych. Do kolacji czas upłynął obozowiczom na zabawach na dworze, gdyż pogoda była wręcz do tego stworzona. Nie zabrakło również plażowania. Po kolacji odbyła się jeszcze lekcja samoobrony, podczas której koloniści poznali podstawowe chwyty obezwładniające.

OBÓZ SUPER PAINTBALLOWY
W dniu dzisiejszym dzieci kontynuowały swoje zajęcia programowe, w ramach których mierzyli się dzisiaj z wysokością, wspinając się na skrzynki, na zajęciach linowych. Obozowicze uczyli się również sztuki szyfrowania, podczas gry w „Enigme”. Jak co dzień, każda grupa stoczyła również paintballową potyczkę, z czego dwie grupy miały przyjemność stoczyć walkę na poligonie. Wieczór upłynął na wspólnym oglądaniu filmu w COOL Clubie.

STALI BYWALCY
Tuż po śniadaniu obozowicze rozegrali mecz „kocówki”, którą wygrała drużyna Bywalców. Zaraz po tym miała miejsce gra terenowa „Pięćdziesiątka”, w czasie której koloniści mieli okazję poznac wszystkie zakamarki ośrodka. Dzisiaj byliśmy również na plaży, gdzie zażywaliśmy kąpieli słonczych. Wybraliśmy się również do lasu, by poznać tajniki sztuki przetrwania w trudnych warunkach, czyli tzw. survival. Każdy z nas miał za zadanie zrobić własne schronienie-szałas. Dzisiaj rozegraliśmy również mecz w „Dwie flagi”.

MILITARNI
Po przebudzeniu koloniści wzięli udział w porannej zaprawie, a w tym trening obwodowy. Po śniadaniu odbyły się również zajęcia z łączności. Koloniści w ciągu dzisiejszego dnia grali również w przeróżne gry drużynowe. Obozowicze toczyli również pojedynek na siłowanie się ręka. Po kolacji wspólnie oglądaliśmy film w COOL Clubie.

SUPER MISJA SPECJALNA
Koloniści rozpoczęli dzień od grania na konsoli XBOX oraz zabaw przy użyciu wykrywacza metali. Następnie grupa udała się na plażę, by odbyć szkolenie z zakresu pierwszej pomocy oraz udać się na żeglowanie po jeziorze Łęsk. Kolejnym punktem dnia były zajęcia z survivalu, w ramach których obozowicze uczyli się sztuki przetrwania. Popołudnie grupa spędziła na plaży, by wykorzystać iście wakacyjną pogodę oraz wykapać się w jeziorze. Wieczór minął kolonistom na wspólnych grach i zabawach.

OBÓZ QUADOWO-SURVIVALOWY
Poranek rozpoczął się tradycyjnymi już porządkami w namiotach oraz śniadaniem. Następnie obozowicze odbywali zajęcia uzupełniające, czyli chińczyk, Twister, Scrabble w Mega dużych wydaniach! Prócz tego koloniści grali w piłkę siatkową oraz badmintona. Po obiedzie koloniści bawili się na polu paintballowym oaz udali się do COOL Clubu na film. Po aktywnym dniu obozowicze z wielką ochotą udali się na zasłużony odpoczynek.

Jak widać dzień minął kolonistom bardzo aktywnie. Oprócz tego w dniu dzisiejszym odbył się rodzinny piknik, na którym część z dzieci odwiedzić mogli rodzice. Dzień był słoneczny, a zabawa na Kulce, jak zawsze, udana!