Turnus I (25.06-05.07.2016)

Dzień 6 - Aktywnie upływający czas

Dodany: 2016.06.30

Pogoda nam dopisuje i możemy skupiać się tylko na cudownej zabawie.

Vip, grupa Pani Basi
Zaraz po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia z waterball, byliśmy zamknięci w dużych kulkach pływających w specjalnym basienie.Następnie udaliśmy się na strzelnicę żeby sprawdzić naszą celność strzelając z wiatrówek. Na kolejnych zajęcia poszliśmy na plaże.Wykąpaliśmy się w jeziorze, a następnie graliśmy w piłkę plażową.Wieczorem rozegraliśmy turniej w siatkówkę a tuż po nim poszliśmy kibicować polskiej drużynie.

Obóz super paintballowy, grupa Pani Kasi D
Super Paintballowcy rozpoczęli dzień od szkolenia na wysokościach - wchodząc na wieżę ze skrzynek. Następnie miały miejsce zajęcia integracyjne w grupie - gry w karty, "Dobble", "Prawo Dżungli". Po obiedzie udaliśmy się na plażę- pływaliśmy kajakami Sit on Top po jeziorze Łęsk. Odbyliśmy również starcie z użyciem broni barwiącej, wygrywając je z grupą przeciwną. Wieczorem wszyscy chłopcy z naszej grupy kibicowali naszej reprezentacji.

Herosi, grupa Pani Pauliny M
Dzisiaj nasi Herosi otrzymali obozowe koszuki, a następnie udali się na plażę, gdzie doskonalili swoje nauki pływackie. Po zakończeniu poszliśmy na matę taneczną, rywalizując i świetnie się bawiąć. Nastepnym punktem był mini seans filmowy, podczas którego oglądaliśmy film "jak wytresować smoka". Ostatnim naszym drużynowym wyzwaniem była gra terenowa "poszukiwacze zaginionego pioruna" Nasi Herosi doskonale poradzili sobie z tym zadaniem i odzyskli zgubę.

Vip, grupa Pani Magdy M
Dzień rozpoczęty plażowaniem, gdzie całą grupą mogliśmy skorzystać z kąpieli w jeziorze i grając w piłkę plażową. Instruktorzy zapewniali nam tego dnia dużo zajęć sportowych. Podczas dodatkowych pakietów mogliśmy skorzystać z zorby, która wywróciła nam świat do góry nogami. Następnie udaliśmy się na quady, które zapewniły nam niesamowite wrażenia z jazdy. Największą frajdę zapewniły nam zajęcia na eurobungee i wiatrówki. To były bardzo interesujące zajęcia.

Herosi, grupa Pani Anny
Szósty dzień kolonii dla Herosów rozpoczął się bardzo intensywnie, a mianowicie turniejem w piłkę nożną. Następnie aby się trochę ochłodzić udaliśmy się na plażę. Tam naładowaliśmy baterię i udaliśmy się na kolejne atrakcje. Wraz z innymi Herosami poszliśmy obejrzeć film w sali barowej, a potem udaliśmy się na zajęcia, aby odnaleźć zaginiony piorun.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Marty M.
Dzisiejszy dzień rozpoczeliśmy ekscytującymi meczami: koszykówki i siatkówki. Później wszyscy poszliśmy na lody i zimne napoje. Następnie całą grupą graliśmy w "mafię", która bardzo nam się spodobała. Po pysznym obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie rozegraliśmy pełen emocji mecz w waterpolo. Po chwili odpoczynku wypłyneliśmy żaglówką w rejs. Wieczorem odbyła się gra orientacyjna GPS.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Asi A.
Dzień zaczeliśmy od gry w unihokeja. Później korzystając z pięknej pogody wybraliśmy się na plażę, gdzie mogliśmy schłodzić się w jeziorze. Po obiedzie razem z grupą militarnych zorganizowaliśmy akcję-integrację. Po integracji rozegraliśmy mecze w piłkę nożną. Wieczór zakończyliśmy kibicowaniem.

Stali Bywalcy, grupa Pani Moniki
Rano kilka osób z naszej grupy wyjechało na wycieczkę do Kadzidłowa i Mikołajek. Reszta grupy wybrała się nad jezioro, gdzie wpólnie graliśmy w siatkówkę. Po obiedzie wyszliśmy na dwór i rozegraliśmy turniej w baloniadę. Wieczorem poszliśmy na paintballa, cała nasza grupa jest bardzo zadowolona z dzisiejszych atrakcji.

Militarni, grupa Pani Natalki
Kolejny dzień na Kulce rozpoczął się od wyjścia do lasu na zabawę "Flaga". Następnie skorzystaliśmy z cudownej pogody i poszliśmy na plażę, aby tam zrelaksować się przed rywalizacją z inną grupą. Okazaliśmy się lepsi! Wieczór upłynął nam emocjonująco, gdyż z innymi grupami kibicowaliśmy.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Joanny K.
Po porannej zaprawie i smoczych łodziach, odbyły się zajęcia z wiatrówkami. Do obiadu graliśmy w "Grę Francuską". Po posiłku czekały na nas już kolejne atrakcje - speedball. Następnie odbyły się zajęcia z survivalu, a po kolacji mieliśmy czas, aby przygotować się na mecz.

Lego i Przygoda, grupa Pani Pauliny J.
Kolejny dzień kolonii rozpoczeliśmy od wyprawy do pobliskiej miejscowości. Wtrakcie drogi przez las mieliśmy okazję jeszcze lepiej się poznać dzięki kilku zabawom integracyjnym. Dzisiejszy dzień był także okazją do trenowania aktywności fizycznej. Bawiliśmy się chustą klanzy, wzięliśmy udział w meczu piłki nożnej, a także ćwiczyliśmy pływanie w jeziorze. Po tak aktywnym dniu szybko poszliśmy spać z uśmiechem na twarzy.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Asi D.
Zaczeliśmy dzień od zaprawy porannej. Dzieci, które wykupiły wycieczkę pojechały do Kadzidłowa i Mikołajek. Pozostała część udała się na zajęcia terenowe - GPS. Następnie korzystając z pięknej pogody wybraliśmy się na plażę, gdzie aktywnie spędzaliśmy czas. W kolejnym bloku graliśmy na xboxie i obejrzeliśmy film "Jak wytresować smoka". Pozostała część dnia upłynęła na zabawach na świżym powietrzu.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Marty K.
Ten dzień rozpoczeliśmy od gry na xboxie. Zabawa była tak udana, że nie chciałyśmy kończyć zajęć. Zaraz po tym odbyły się energetyczne zajęcia zumby. Następnie korzystając z pięknej, słonecznej pogody udaliśmy się na plażę, gdzie ratownik udzielił nam przydatnej i ciekawej lekcji pierwszej pomocy, a wieczorem po pysznej kolacji miałyśmy rozgrywki sportowe.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Emilki C.
Dziś od rana część naszej grupy pojechała do Mikołajek i Kadzidłowa, a druga część uczestniczyła w różnych, ciekawych zabawach m.in: "Głuchy Telefon", "Zombie", "Błoto", "Baloniada". Następnie udaliśmy się nad jezioro, gdzie kąpaliśmy się i opalaliśmy. Spośród zajęć w dniu dzisiejszym najbardziej spodobała nam się "Gra Francuska", która polegałana odszukaniu odpowiedzi na pytania dotyczące ośrodka. I tak przyjemnie upłynął nam kolejny dzień na Kulce.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Emilki K.
Dzisiejszy dzień grupa spędziła grając w grę "Pif-Paf" i inne gry integracyjne. Oczywiście przy takiej pogodzie nie mogło zabraknąć nas na plaży, gdzie miło nam mijał czas. Druga część naszej grupy pojechała na wycieczkę do Kadzidłowa i Mikołajek. Wieczór spędziliśmy już w całym gronie i udaliśmy się do lasu na spacer.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Joasi L.
Dzień przywitał nas słoneczną pogodą, więc odrazu udaliśmy się na plażę, gdzie świetnie się bawiliśmy. Potem razem z naszą Panią uczyliśmy się nowych pląsów i graliśmy w różne gry. Po obiedzie obejrzeliśmy film "Jak wyresować smoka" i wypłyneliśmy kajakami na jezioro Łęsk. Wieczorem kibicowaliśmy Polakom i tak zakończyliśmy dzień.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Angeliki
Dzisiaj po śniadaniu część naszej grupy pojechała do Kadzidłowa. Tam zobaczyli interesujące zwierzęta. Następnie pojechali na basen do Hotelu Gołębiewskiego, gdzie mogli się zrelaksować i przygotować do kolejnych atrakcji. W tym czasie wraz z wychowawczynią urządziliśmy bitwę na balony napełnione wodą. Było bardzo zabawnie, niektórzy byli cali mokrzy. Później udaliśmy się na plażę. Dwie osoby z naszej grupy zdali egzamin na kartę pływacką: Hania i Marysia - gratulacje! :)

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Patrycji
Szósty dzień na Kulce minął szybko i aktywnie i wesoło. Po porannej zaprawie i śniadaniu udaliśmy się na wycieczkę do Rezerwatu dla Dzikich Zwierząt w Kadzidłowie i do aquaparku w Hotelu Gołębiewskim w Mikołajkach. Korzystaliśmy z wielu fantastycznych atrakcji: basenów, zjeżdżalni i jacuzzi. Po powrocie udaliśmy się na kajaki, a wieczór zakończyliśmy wspólnym oglądaniem meczu.

Ekstremalni, grupa Pani Klaudii
Kolejny dzień za nami. Część grupy pojechała na wycieczkę do Mikołajek i Kadzidłowa, a część została na ośrodku i świetnie się bawiła razem z grupą Ekstremalnych Dziewczyn. Mieliśmy zajęcia z szyfrowania oraz bitwę plemion. Nie zabrakło również plażowania w towarzystwie Supermilitarnych. Po kolacji były kajaki turystyczne i oczywiście nie mogło zabraknąć nas na meczu.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Justyny
Nasz kolejny dzień był obfity w gry. Po śniadaniu szyfrowaliśmy zadania i chowaliśmy je na terenie ośrodka, a później w lesie urządziliśmy bitwę plemion, gdzie następnie wywiesiliśmy swoje flagi. Po obiedzie był czas na odpoczynek i plażowanie. Po kolacji graliśmy w piłkarzyki, żeby rozgrzać się przed oglądaniem meczu Polska-Portugalia.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Marty K.
Dzisiejszy dzień spędziłyśmy na wycieczce w Mikołajkach i Kadzidłowie, gdzie świetnie się bawiłyśmy. Do ośrodka wróciłyśmy akurat na pyszny obiad, a następnie udałyśmy się na zajęcia, podczas których każda z nas zrobiła sobie maskę z gipsu. Resztę dnia spędziłyśmy grając w Mega Gry.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Magdy K.
Dziś również odbyły się zajęcia fakultatywne. Do obiadu mieliśmy zajęcia z naszymi kolegami z grupy Pani Angeliki i Pani Emilki. Najpierw odbyła się baloniada. Wszyscy wróciliśmy mokrzy, ale to nie problem, ponieważ zaraz po tym poszliśmy na plażę. Po obiedzie graliśmy w piłkę nożną, a następnie udaliśmy się na naukę jazdy quadami. Wieczorem wszyscy razem poszliśmy kibicować naszej reprezentacji.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny T. i Pani Elwiry
Dzień rozpoczeliśmy od strzelania z łuków. Następnie udaliśmy się na plaże, gdzie kąpaliśmy się i graliśmy w siatkówkę. W tym czasie część naszej grupy była na wycieczce w Kadzidłowie i Mikołajkach. Po obiedzie nadal aktywnie spędzaliśmy czas na grach i zabawach integracyjnych. Wieczorem udaliśmy się na lekcje z samoobrony, a na zakończenie dzisiejszego dnia oglądaliśmy mecz.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Marty J.
Dziś była wycieczka do Mikołajek na którą pojechały niektóre osoby z naszej grupy. Najpierw jednak byli w Kadzidłowie i podziwiali zwierzęta. Następnie udali się do miejsca docelowego, gdzie udali sie na basen i świetnie się bawili. Osoby które zostały poszły do lasu na grę flagi. Po południu orzeźwiliśmy się biorąc kąpiel w naszym kulkowym jeziorku. Po kolacji mieliśmy zajęcia snajperskie. Wieczorem nie mogło nas zabraknąć na meczu.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Oli L.
Dzisiejszy dzień zaczeliśmy od zajęć w orientacji w terenie, na których m.in. posługiwaliśmy się azymutami oraz kompasem. Potem część z nas, która nie poszła na dodatkowe zajęcia fakultatywne, po sprzątaniu grała w grę francuską, dzięki której mogli lepiej poznać ośrodek. Po obiedzie wszyscy zmierzyliśmy się ze speedballem.Następnie udaliśmy się na park linowy, a po kolacji zapoznaliśmy się z podstawami pierwszej pomocy.

VIP, grupa Pani Pauliny M.
Szósty dzień kolonii zleciał niesamowicie szybko. Z samego rana nasza grupa wybrała się na zajęcia na plażę, gdzie korzystaliśmy z waterballa. Później gdy część dzieci spędziło czas na grach i zabawach integracyjnych, druga wybrała się na wycieczkę, najpierw do Kadzidłowa, następnie do Mikołajek. Po wycieczce cała grupa udała się na zajęcia z wiatrówkami. Dzień zakończyliśmy kibicowaniem.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny Ch.
Dzień rozpoczeliśmy rozgrywkami w piłkę siatkową i nożną. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie się kąpaliśmy, opalaliśmy i spędzaliśmy wspólnie czas. Po obiedzie wypłyneliśmy smoczą łodzią i podziwialiśmy piękne krajobrazy. Następnie udaliśmy się na zajęcia terenoznawcze. Na zakończenie dnia mieliśmy walki gladiatorów, które odbyły się na macie. Podczas tych zajęć cała nasz grupa aktywnie brała udział w dopingowaniu swoich kolegów.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Mileny D.
Dzisiejszy dzień zaczeliśmy od dłuugiego spaceru. Po powrocie udaliśmy się na plażę i tam spędziliśmy większość dnia korzystając z pięknej pogodny bawiąc się i wypoczywając. Po obiedzie mieliśmy super zabawy np.:baloniadę oraz zajęcia terenoznawcze, a wieczorem oczywiście kibicowaliśmy naszym.

Cztery Żywioły, grupa Pani Dominiki
Rano udaliśmy się na spacer, po drodzę zawitaliśmy na placu zabaw, gdzie super się bawiliśmy. Gdy wróciliśmy do ośrodka udaliśmy się na plażę aby korzystać z tak słonecznego dnia i udoskonalić nasze techniki pływackie. Dzień zakończyliśmy grą "Poszukiwacze Skarbów", która bardzo nam się spodobała.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Joasi K.
Nasza grupa udała się na wycieczkę do Mikołajek i Kadzidłowa. Pierwszym punktem naszej wyprawy był "Rezerwat Dzikich Zwierząt", gdzie mogliśmy zobaczyć rzadkie gatunki zwierzaków. Następnie udaliśmy się do Parku Rozrywki Tropikana w Hotelu Gołębiewskim. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej wycieczki. Po powrocie do ośrodka czekały na nas kolejne atrakcje, były to zajęcia terenoznawcze GPS. Wieczór umiliły nam rozgrywki w piłkę nożną oraz kibicowanie Polakom.

Super Misja Specjalna, grupa Pani Agnieszki
Dzisiaj wraz z naszą Panią zorganizowaliśmy baloniadę. Potem były rozgrywki z piłki siatkowej. Rywalizowaliśmy z grupą VIP-ów. Korzystając z pogody wybraliśmy się na plażę, gdzie się kąpaliśmy i graliśmy w różne gry. Na wieczornych zajęciach Ratownik udzielił nam lekcji z pierwszej pomocy, która nas naprawdę dużo nauczyła.

Cztery Żywioły, grupa Pani Magdy P.
Dzień rozpoczeliśmy 3kilometrowym spacerem, który był rozgrzewką przed dzisiejszym dniem. Pogoda nam sprzyjała, więc nie mogło się obejść bez plażowania. Nad jeziorem aktywnie braliśmy udział w grach. Po kolacji udaliśmy się na quady. Trasa była naprawdę trudna, ale bez problemu wszyscy sobie poradziliśmy.