Turnus II (06.07-16.07.2016)

Dzień 2 - Deszczowo, ale wesoło

Dodany: 2016.07.07

Ochoczo i energicznie rozpoczęliśmy pierwszy dzień zajęć programowych.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Ani T.
Dzień rozpoczęliśmy od porannej zaprawy, czyli zajęć fizycznych. Po pysznym śniadaniu wyruszyliśmy do lasu, aby poznać sztukę przetrwania. Chwile o zajęciach uzupełnialiśmy swoją wiedze w zakresie taktyki i strategii. Następnie po krótkim spotkaniu z pielęgniarką poszliśmy na obiad. Na zajęciach z procą poprawiliśmy swoja celność. Zdobyte umiejętności wykorzystaliśmy podczas rozgrywki w paintballa. Kolacja pomogła nam zregenerować siły po całym dniu, aby aktywnie uczestniczyć w walkach gladiatorów oraz w potyczce paintballowej. Ten dzień był bardzo aktywny.

Cztery Żywioły, grupa Pani Izy B.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od porannej rozgrzewki. Następnie udaliśmy się na waterball, jest to gumowa, dmuchana, szczelnie zamknięta kula wodna, przebywając wewnątrz musimy utrzymać równowagę. W kolejnym bloku zajęciowym czekała na nas bombowa gra pełna zagadek i rebusów. Przed kolacją pod okiem animatorów modelowaliśmy figurki z gliny. W wieczornym bloku w cool clubie odbyła się dyskoteka, na której wszyscy świetnie się bawiliśmy.

Harry Potter, grupa Pani Kingi
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od nauki latania. Każdy z nas podszedł do tego z powagą. Skakaliśmy na euro bungee, niektórym udało się nawet zrobić salto. Następnie każdy z nas zrobił bransoletkę przyjaźni, które możemy podarować je swoim bliskim. Bardzo ciekawe okazały się zajęcia z eliksirów, eksperymentowania. Instruktor pokazał nam ciekawe doświadczenia, niektóre mogliśmy wykonać sami. Po obiedzie mieliśmy zajęcia z lepienia z gliny. Każdy ulepił postać lub przedmiot który wiązał się z Harrym Potterem. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Summer Challenge, grupa Pani Wioli
Dziś na obozie miałyśmy bardzo dużo atrakcji. Pierwszą naszą atrakcją był „Żyroskop”, pokonałyśmy strach i zmierzyłyśmy się z potężną siłą grawitacji. Następnie miałyśmy quady, zajęcia te odbywają się na specjalnym torze. Bardzo nam się ta atrakcja podobała. Kolejne w kolejce były wiatrówki oraz łuki. Bezpieczeństwo nad przebiegiem zajęć pilnował Instruktor, dzięki tym zajęciom mogliśmy poćwiczyć naszą celność. Potem były bańki mydlane w rozmiarach XXL. Po kolacji poszłyśmy do lasu, gdzie odbyła się gra terenowa „Świetliki”. Tak zakończył się nasz drugi dzień na kolonii.

VIP, grupa Pani Kasi B.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od pójścia na plażę. Pomimo tego, że pogoda na początku dnia nam nie sprzyjała świetnie się bawiliśmy grając w piłkę nożną, badmintona. Po plażowaniu udaliśmy się na waterballa, gdzie próbowaliśmy utrzymać równowagę i super nam to wychodziło. Gdy zjedliśmy smaczny obiad pobiegliśmy na zajęcia z żeglarstwa i survivalu. Cały dzień spędziliśmy bardzo aktywnie i nie możemy doczekać się kolejnego dnia.

VIP, grupa Pani Marty Ch.
Dzisiaj rozpoczęliśmy naszą niezapomnianą przygodę od ścianki wspinaczkowej. Czekały na nas aż cztery poziomy trudności, które okazały się dla nas banalne. Następnie próbowaliśmy swoich sił w chodzeniu po linie. Po obiedzie stoczyliśmy zacięte walki gladiatorów oraz mieliśmy okazję rozegrać turniej w mini golfa. Podczas spływu smoczymi łodziami po jeziorze Łęsk okazało się, że świetnie ze sobą współpracujemy. Wieczorem udaliśmy się na zajęcia z survivalu, gdzie poznaliśmy sztukę przetrwania.

Militarni, grupa Pani Marty P.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od porannej rozgrzewki. Następnie wraz z całym podobozem iglo udaliśmy się na śniadanie. Mieliśmy dziś okazję nauczyć się strzelać z łuku, poznać tajniki sztuki wojskowej, oraz techniki rzutu granatem. Po obiedzie przebrnęliśmy cały park linowy, przeszliśmy trening snajperski na terenie strzelnicy paintballowej. Zakończeniem drugiego dnia obozu było uroczyste ognisko na którym otrzymaliśmy mundury, które będziemy nosić z dumą i szacunkiem, aż do ostatniego dnia naszej wakacyjnej przygody.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Pauliny S.
Choć pogoda dzisiaj zmienna, nasze humory doskonałe. Zaczynamy naszą kolonie od doskonalenia umiejętności przetrwania w terenie. Dzięki lekcji survivalu żadnym problemem nie jest zbudowanie pułapek na potwory. Po ciężkim treningu czas na relaks. Zumba z Królem Julianem to dla nas nie wysiłek tylko sama zabawa. Pomimo intensywnego dnia był też czas na założenie hodowli roślinek dla naszej przyjaciółki Smerfetki. Dzień zakończyliśmy przy zabawach pozwalających bliżej się poznać oraz pierwszym ognisku.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Patrycji
Pierwszy dzień zajęć minął szybko i przyjemnie. Nie mogliśmy narzekać na nudę, ponieważ mieliśmy strasznie dużo atrakcji. Poranek rozpoczęliśmy od krótkiego apelu i rozgrzewki, następnie udaliśmy się na śniadanie. Potem mieliśmy trening snajperski. Musieliśmy strzelać do tarczy kulkami paintballowymi. Następnie miałyśmy zajęcia integracyjne, dzięki którym mogliśmy się lepiej poznać. Później mieliśmy sztukę kamuflażu i zasady zachowania się w terenie. Po obiedzie zorganizowaliśmy turniej w piłkę nożną i siatkówkę. Wieczorem odbyła się bitwa plemion, a w bloku nocnym mieliśmy ognisko z kiełbaskami. To był fajny i intensywny dzień.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Eli
Rozpoczęliśmy dzień od pysznego śniadania. Pierwszym punktem naszego programu były kajaki. W ciągu dnia braliśmy czynny udział w grach i zabawach oraz mieliśmy możliwość lepszego poznania się. Zrobiliśmy również tatuaże z henny, które wyszły nam naprawdę rewelacyjnie. Kolejnym punktem programu były tańce nowoczesne oraz park linowy. Mamy w sobie dużo odwagi i pokonujemy wszystkie przeszkody. Po kolacji poszliśmy znowu na kajaki, na których świetnie się bawiliśmy.

Aktywne Wakacje „NIEPOKONANE KULKI”, grupa Pani Pauliny S.
Dzisiejszy dzień był dla nas bardzo aktywny. Odwiedziliśmy naszą pielęgniarkę, która okazała się bardzo miła. Następnie wspinaliśmy się po skrzynkach, które nie były łatwe, ale daliśmy radę. Kolejną naszą atrakcją były zabawy integracyjne, dzięki którym lepiej się poznaliśmy. Później udaliśmy się na plaże i pływaliśmy kajakami. Bardzo nam się to spodobało. Później graliśmy w unihokeja. Po kolacji poszliśmy na dyskotekę. Wszyscy bawili się fantastycznie! Po zakończonej imprezie udaliśmy się do lasu na grę terenową „Świetliki”.

Summer Challenge, grupa Pani Agnieszki
Dzisiaj naszymi pierwszymi zajęciami było strzelanie z łuku. Strzelaliśmy do słomianych tarcz, najpierw na próbę, później już liczyliśmy punkty. Nauczyliśmy się jak prawidłowo trzymać łuk i jak strzelać. Następnie odbyły się zajęcia z bańkami mydlanymi w rozmiarze XXL. Było dużo piany, przy tym i śmiechu. Jeszcze przed obiadem udaliśmy się na „Żyroskop”, nawet nasza Pani dała się namówić. Na quadach wszyscy dobrze się bawiliśmy, potem mieliśmy okazję stworzyć logo swojej grupy. Po kolacji wybraliśmy się do lasu w poszukiwaniu „Świetlików’.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Martyny
Rano odbyliśmy krótką rozgrzewkę, następnie szybkie śniadanie i zaczęliśmy zajmować się swoim programem. Pierwsze zajęcia odbyliśmy na plaży rozmawiając o bezpieczeństwie w wodzie. Kolejna atrakcją były zajęcia paintballowe. Po pysznym obiedzie odbyła się gra terenowa „GPS”, a zaraz po niej wyszliśmy do lasu na zabawę „ Bitwa Plemion”. Po kolacji rozpoczęły się zajęcia z technik kamuflażu. Poznaliśmy wiele ciekawych sposobów ukrywania się w terenie. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Moniki L.
Zjedliśmy śniadanie, a następnie Panie pokazały nam dodatkowe pakiety. Później poszliśmy do parku linowego, naszym zadaniem było samodzielnie pokonać trasę składającą się z różnorodnych przeszkód. Zagraliśmy również w unihokeja oraz koszykówkę. Pod wieczór poszliśmy na dyskotekę, podczas której wszyscy się wytańczyliśmy. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową „Świetliki”.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Basi
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć tanecznych. Bez problemu udało nam się po krótkiej rozgrzewce opanować dwa układy taneczne. Następnie grając w gry pamięciowe i integracyjne lepiej się poznaliśmy. Każda z nas wykonała również tatuaż z henny własnego projektu. Po obiedzie nadszedł czas na krótki odpoczynek. Gdy już nabrałyśmy sił wyruszyłyśmy na zajęcia, na których pod opieką Instruktora strzelałyśmy z wiatrówek. Tuż przed kolacją wyszło słońc, więc wyruszyłyśmy na wyprawę kajakami. Po kolacji rozegrałyśmy mecz siatkówki. Tak zakończył się nasz drugi dzień na Kulce.

Super Militarni, grupa Pani Pauliny S.
Dzień rozpoczęliśmy od porannego ruchu. Następnie odbyło się strzelanie z wiatrówek. Poszliśmy nawet na krótki spacer do lasu, gdzie budowaliśmy totem z drzew, liści, szyszek i wszystkiego co udało nam się zebrać w lesie. Dzisiaj używaliśmy wykrywacza metalu w poszukiwaniu skarbów. Po obiedzie odbyły się zajęcia z rzutu granatem. Ostatnią atrakcją z Instruktorem były segwaye, jest elektryczny pojazd, który utrzymuje się w stanie równowagi. Po kolacji było ognisko integracyjne, a po nim odbyła się nocna gra terenowa „Świetliki”.

Summer Challenge, grupa Pani Ani B.
Dziś nasz grupa rozpoczęła zajęcia od żyroskopu. Wszystkim bardzo się podobało. Następnie udaliśmy się na tor quadowy, mieliśmy naprawdę trudną trasę do pokonania, ale bez problemu sobie poradziliśmy. Po obiedzie tworzyliśmy olbrzymie bańki mydlane, a później strzelaliśmy z łuku. Wrażenia były niesamowite. Wieczorem wzięliśmy udział w nocnej grze terenowej „Świetliki”. Wszyscy z niecierpliwością czekamy na jutrzejszy dzień.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Gabrysi
Pierwszy dzień obozu za nami. Tego dnia zaczęliśmy swoją przygodę z paintballem. Zaraz po śniadaniu udaliśmy się na pole paintballowe, by zmierzyć się ze swoJą pierwszą potyczką na kulki. Świetnie się się przy tym bawiliśmy. Mimo, że pogoda nam nie dopisywała, nie powstrzymało to nas przed kolejnym wyzwaniem - Bitwie Plemion. Głodni następnych wrażeń udaliśmy się na skrzynki. Ścigaliśmy się kto ułoży najwyższą wieżę ze skrzynek i się na nią wdrapie. Wszyscy wzajemnie się wspieraliśmy i dopingowaliśmy. Wieczorem czekała na nas nocna potyczka paintballowa.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Emilki C.
W dniu dzisiejszym najbardziej oczekiwaną przez nas atrakcją były quady. Przejażdżka była bardzo emocjonująca. Potem wykonaliśmy maski ulubionych bohaterów z Gwiezdnych Wojen. Następnie uczestniczyliśmy w różnych zabawach, takich jak: Kalambury, Bum. Potem udaliśmy się nad jezior, gdzie Pan Ratownik przedstawił nam regulamin. Wieczorem odbyło się ognisko z kiełbaskami.

Super Militarni, grupa Pani Marty J.
Dzień rozpoczęliśmy poranną rozgrzewką. Po śniadaniu Pan Paweł zabrał nas na zajęcia z rzutu granatem. Kolejne zajęcia sprawdziły naszą celność – wiatrówki. Po obiedzie szukaliśmy skarbu za pomocą wykrywacza metalu. Następnie dowiedzieliśmy się co to segway i mieliśmy okazję się na nim przejechać. Po kolacji mieliśmy ognisko, a zaraz po nim udaliśmy się do lasu na nocną grę terenową.

Super Misja Specjalna, grupa Pani Moniki D.
Pierwszy dzień mimo, że od samego rana pochmurny spędziliśmy go bardzo aktywnie. Gdy tylko wstaliśmy, zjedliśmy nasz wspólne pyszne śniadanie. Później płynęliśmy smoczą łodzią po pięknym jeziorze Łęsk, to był bardzo fajna przygoda. Po obiedzie Pan Łukasz uczył nas jazdy na segwayu, wszyscy bardzo szybko nauczyliśmy się płynnej jazdy. Następnie quady i gra terenowa z użyciem GPS-u. Śmiało możemy stwierdzić, że będziemy bardzo zgraną grupą.

VIP, grupa Pani Asi K.
Po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia slackline – chodzenia po linie zawieszonej między dwoma drzewami. Następnie udaliśmy się do Pani Pielęgniarki, która sprawdzała stan naszego zdrowia. Po obiedzie odbyło się przygotowanie do żeglowania łódką, a także nauka wiązania węzłów. Ostatnimi zajęciami dzisiejszego dnia było euro bungee, które pozwoliło pokazać nam nasze zdolności akrobatyczne.

Militarni, grupa Pani Pauliny B.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy półgodzinną poranną zaprawą. Mimo ciężkich ćwiczeń uśmiech nie schodził nam z twarzy, a świetna zabawa jest naszym nierozłącznym towarzyszem. Następnie udaliśmy się na pierwsze zajęcia „Rzut Granatem”. Po obiedzie Pani Eli rozpoczęliśmy zajęcia na strzelnicy paintballowej, a później mieliśmy okazję postrzelać z wiatrówek. Wieczorem czekało na nas wspólne ognisko oraz rozdanie mundurów, na które nie mogliśmy się doczekać.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Ewy B.
Dzisiaj od rana miałyśmy ciekawe zajęcia. Po śniadaniu poszłyśmy na waterball i bawiłyśmy się jak duże chomiki. Później były walki gladiatorów i turniej w mini golfa. Następnie robiłyśmy sobie tatuaże z henny. Wszystkie wyszły bardzo ładnie. Po pysznym obiedzie miałyśmy karaoke i śpiewałyśmy nasze ulubione piosenki. Ostatnią naszą atrakcją było lepienie z gliny, z których jesteśmy bardzo dumne.

Harry Potter, grupa Pani Pauliny M.
Dzień rozpoczęliśmy turniejem w unihokeja, po pierwszej połowie wygrała drużyna Gryfindor. Następnie wybraliśmy się na zajęcia eksperymentów i tworzenia eliksirów według Profesora Snape’a, gdzie poznaliśmy wiele magicznych sztuczek i przepisów. Później dzieci wybrały się do sali, gdzie poznały cyfrowy świat Harrego Pottera. Dzień zakończyliśmy wspólną zabawą na dyskotece.

VIP, grupa Pani Marty Ł.
Dzisiaj od rana uczyliśmy się podstaw żeglowania oraz zasad panujących na wodzie, także poznaliśmy budowę łodzi. W między czasie odwiedziła nas Pani Pielęgniarka, która porozmawiała z nami o higienie i sprawdziła nasz stan zdrówka. Po obiedzie odbył się rejs smoczą łodzią po pięknym jeziorze. Wieczorem czekały na nas Mega Gry oraz podstawy survivalu. Wszyscy super się dziś bawiliśmy!

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Anety B.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy pysznym śniadaniem. Zaraz po nim udaliśmy się do lasu na survival. Podzieleni na dwie grupy budowaliśmy prawdziwe szałasy. Nie przestraszyliśmy się nawet deszczu, który nas zaskoczył. Poczuliśmy się jak prawdziwi wojownicy. Po obiadku nasza grupa doskonaliła swoje umiejętności taneczne na zajęciach zumby „Wyginam śmiało ciało z Królem Julianem”. Pod koniec dnia rozpaliliśmy ognisko i piekliśmy kiełbaski.

Harry Potter, grupa Pani Natalii
Na pierwsze zajęcia wybraliśmy się na lekcje eksperymentów i tworzenie eliksirów według Profesora Snape’a. Było super magicznie. Następnie udaliśmy się na euro bungee, biliśmy rekordy w robieniu salt. Kolejną naszą atrakcją były gry i zabawy integracyjne, świetnie się bawiliśmy. Wieczorem tanecznym krokiem udaliśmy się na dyskotekę.

VIP, grupa Pani Ania K.
Dziś od rana mieliśmy zajęcia z technik żeglarskich, a tam uczyliśmy się budowy żaglówki czy wiązania węzłów. Po obiedzie udaliśmy się na pierwszą część zajęć survivalowych. Poznaliśmy zasady prawidłowego zachowania się w lesie oraz nauczyliśmy się gdzie i w jaki sposób budować szałasy. Gdy wróciliśmy czekała na nas ogromna Jenga oraz Chińczyk, w którym to my byliśmy pionkami. Na wieczór naszą ostatnią atrakcją była ścianka wspinaczkowa.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Oli
Dzień rozpoczęliśmy od „Walk Gladiatorów” oraz mini golfa. Wszystkie świetnie się bawiłyśmy. Następnie doskonaliłyśmy swoje umiejętność taneczne podczas zajęć zumby. Po obiedzie w trakcie „Pakietu Super Integracyjnego” mogłyśmy lepiej się poznać i nauczyć współpracy w grupie. Dzień zakończyłyśmy zajęciami z robienia tatuaży, które pięknie ozdobiły nasze ręce.

Obóz Super Paintbollowy, grupa Pani Natalii K.
Dzień rozpoczęliśmy turniejem w piłkę nożną. Następnie udaliśmy się na strzelnice paintballową, na której świetnie się bawiliśmy. Później odbyła się „Bitwa Plemion”. Udaliśmy się do lasu na tę grę terenową, zostając tam odbyła się nauka kamuflażu. Dzień zakończyliśmy śpiewem, zabawami, kiełbaskami przy ognisku.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Małgosi M.
Po śniadaniu tworzyliśmy maski postaci z Gwiezdnych Wojen. Następnie udaliśmy się do lasu na zajęcia z survivalu, które prowadził Instruktor. Nauczył nas jak budować schronienie w lesie i rozpalać ognisko. Jesteśmy teraz w stanie przetrwać w każdych warunkach. Później udaliśmy się na plażę, gdzie Ratownik wyjaśnił nam zasady panujące na plaży. Dzień zakończyliśmy wspólnymi zabawami przy ognisku.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marioli
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy naszą całą wspaniałą grupą od porannej zaprawy. Następnie rozegraliśmy mecz w koszykówkę, świetnie się przy tym bawiliśmy. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie czekała na nas kolejna atrakcja – kajaki. Wieczór zakończyliśmy wspólną zabawą na dyskotece.