Turnus II (06.07-16.07.2016)

Dzień 3 - Dobre humory nas nie opuszczają!

Dodany: 2016.07.08

Pogoda nas zaskoczyła, spodziewaliśmy się chmur, a od rana gościło na niebie słoneczko.

Militarni, grupa Pani Pauliny B.
Kolejny dzień już za nami. Standardowo zaczęliśmy go od śniadania. Zaraz po nim udaliśmy się na tor quadowy, gdzie odbyła się niezapomniana przejażdżka z Instruktorem. Kolejne zajęcia zastąpiły nam poranną zaprawę. Była to gra terenowa „Zombie” w której aktywny udział wzięli wszyscy z naszej grupy. Następnie udaliśmy się na zajęcia przypominające nam sposoby orientacji w terenie przy pomocy kompasów. Po obiedzie był czas na zabawę i karaoke w cool barze. Później udaliśmy się na zajęcia łącznościowe. Dzień zakończyliśmy grą terenową „Latarnik”.

Obóz Paintballowo- Survivalowy, grupa Pani Ani T.
Drugi dzień aktywnych zajęć rozpoczęliśmy od rozgrzewki. Następnie pełni energii poszliśmy na śniadanie. Później udaliśmy się na zajęcia z wykrywaczem metali, szukaliśmy skarbów. Naszą kolejną atrakcją było strzelanie z łuków. Zregenerowaliśmy siły na obiedzie, po którym świetnie bawiliśmy się na parku linowym. Wraz z grupą Militarną świetnie bawiliśmy się na wspólnej integracji. Po kolacji poszliśmy na Mega Gry, gdzie rozciągnęliśmy się na Twisterze oraz innych mega grach.

Super Militarni, grupa Pani Pauliny S.
Rano ruszyliśmy na wycieczkę autokarem do Mrągowa, gdzie zwiedzaliśmy muzeum sprzętu wojskowego. Oglądaliśmy samochody wojskowe, a Pan Przewodnik opowiadał nam historię tych aut. Mieliśmy także okazje przejechać się czołgiem. Po obiedzie poszliśmy na plażę, gdzie razem z Ratownikiem pływaliśmy smoczą łodzią. Następnie graliśmy w grę terenową „Podchody”, a naszą wieczorną atrakcją była ścianka wspinaczkowa.

Harry Potter, grupa Pani Kingi
Dzień rozpoczęliśmy nauką magicznych wyliczanek, które służą do wywołania uśmiechu na twarzy naszym najbliższym osobom. Do wyliczanek każda grupa przygotowała scenkę. Później każdy zespół zbudował swoją wieżę i bazę z klocków Jenga. Zadanie to wymagało dużej współpracy. Później odbył się konkurs magicznych fryzur. Po obiedzie udaliśmy się nad jezioro, a tam nauczyliśmy się pływać kajakiem. Później każdy z nas musiał znaleźć materiały w lesie, żeby zaprojektować swoją miotłę „Nimbus 2016”. Dzień zakończyliśmy magicznym ogniskiem.

Aktywne Wakacje „Niepokonane Kulki”, grupa Pani Pauliny S.
Dzień rozpoczęliśmy pysznym śniadaniem, dzięki któremu odzyskaliśmy siły po wczorajszych świetlikach. Pierwsze zajęcia odbyły się na strzelnicy, strzelaliśmy z wiatrówek, to było naprawdę ekscytujące. Następnie udaliśmy się na kajaki bezburtowe. Szczególnie ucieszyliśmy się, że dzisiejszego dnia mieliśmy quady. Zabawa w terenie okazała się dziś bardzo interesująca i zagadkowa. Zakończyliśmy dzień ogniskiem. Pozdrawiamy Rodziców.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Martyny F.
Dzisiejszy dzień należał do udanych. Rozpoczęliśmy go od wycieczki do Mrągowa, a tam zwiedziliśmy Muzeum Sprzętu Wojskowego. Po obiekcie oprowadzał nas przewodnik. Braliśmy udział także również w przejażdżce wozem opancerzonym. Po pysznym obiedzie spędziliśmy czas na wspólnych grach. Następnie odbyliśmy trening snajperski. Po kolacji spróbowaliśmy swoich sił w strzelaniu z łuków. To był dzień, który na długo pozostanie w naszej pamięci.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Patrycji
Po śniadaniu pojechaliśmy do Mrągowa, gdzie zwiedziliśmy Muzeum Sprzętu Wojskowego. Zobaczyliśmy czołgi, sprzęt strażacki pochodzący z dawnych czasów. Atrakcją była również przejażdżka czołgiem. Po powrocie do ośrodka zagraliśmy w grę „Zombie”, zabawa była świetna. Następnie odbyły się zajęcia paintballowe. Wieczorem mieliśmy zajęcia z GPS-u oraz grę na orientację INO. To był dobry dzień.

VIP, grupa Pani Kasi B.
Na dzisiejsze pierwsze zajęcia kierowaliśmy się w stronę plaży, a tam czekała na nas super atrakcje – Smocze Łodzie. Gdy płynęliśmy dowiedzieliśmy się czym jest „podwójne dno” oraz podziwialiśmy zwierzęta i krajobraz. Na następnych zajęciach sprawdzaliśmy kto z nas wejdzie na większą liczbę skrzynek. Przed obiadem przeszliśmy się jeszcze do pobliskiej miejscowości sprawdzić co takiego tajemniczego tam jest, a po drodze zrobiliśmy sobie przerwę, w której pograliśmy w kalambury. Następnie skakaliśmy na euro bungee, a potem odpoczywaliśmy sobie podczas gier i zabaw na terenie ośrodka. Wieczorem wybraliśmy się na zabawę „Lądowanie”. Było naprawdę super!

Bohaterki Disneya, grupa Pani Ewy B.
Dzisiaj po pysznym śniadaniu udaliśmy się do las na lekcję survivalu. Uczyliśmy się jak zbudować szałas, łóżko oraz jak rozpalić ognisko. Później miałyśmy szermierkę z Meridą Waleczną, która nauczyła nas jej podstaw. Zrobiłyśmy zawody między sobą i Merida była sędzią. Następnie poszłyśmy na lekcję tańca, na której nauczyłyśmy się dwóch układów i były też zabawy. Po obiedzie robiłyśmy biżuterię, a później plakaty na drzwi naszych pokoi. Wieczorem miałyśmy zabawy integracyjne.

VIP, grupa Pani Mart Ł.
Dziś rano, po śniadaniu poszliśmy na „Żyroskop”. Każdy z nas świetnie się bawił! Następnie wybraliśmy się na „Waterball”, gdzie w wielkiej kuli robiliśmy fikołki. Później poszliśmy na plażę, czekał tam już na nas ratownik z którym popłynęliśmy kajakami. Po pysznym obiadku zorganizowaliśmy konkurs strzelecki. Wieczorem udaliśmy się na długi spacer do Starych Kejkut, a gdy wróciliśmy zagraliśmy w grę „Uwolnić VIP-a”.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Anety
Powitaliśmy ten dzień pełni energii i dobrego humoru. Zaraz po śniadaniu mieliśmy zajęcia plastyczne. Nasza cała grupa stworzyła plastelinową makietę Madagaskaru. Nasze figurki były bardzo podobne do bohaterów bajki. Uczyliśmy się dzisiaj także technik samoobrony, walczyliśmy z upiorami. Następnie sprawdzałyśmy swoją celność, strzelaliśmy z prawdziwej procy. Po obiadku czekały na nas zajęcia integracyjne, miałyśmy mnóstwo zabaw i atrakcji. Mogłyśmy się również lepiej poznać. Wieczorem stworzyłyśmy witraże. Ten dzień był pełen wrażeń.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Moniki L.
Dzisiaj był wspaniały dzień. Na początku zjedliśmy pyszne śniadanie. Pierwszą atrakcją okazały się kajaki. Gdy wypłynęliśmy podziwialiśmy piękne widoki. Pozostając nad jeziorkiem graliśmy w różne gry integracyjne. Było niesamowicie, nawet pogoda nam dopisywała. Następnie byliśmy na quadach. Po krótkiej przerwie poszliśmy na bardzo przydatną lekcję survivalu. Potem odbyły się „Walki Sumo”, zajęcia te są bardzo zabawne, ponieważ ubieramy stroje, które nadają nam kształty prawdziwego zawodnika sumo. Dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Super Militarni Pani Martusi J.
W dzisiejszym dniu czekała nas moc atrakcji. Dzień zaczęliśmy od wycieczki do Mrągowa. Tam, zwiedzaliśmy muzeum Sprzętu Wojskowego oraz mieliśmy okazję przejechać się prawdziwym czołgiem. Po powrocie do ośrodka poszliśmy na obiad a następnie niczym chomiczki turlaliśmy się w waterballu. Przed kolacją zmierzyliśmy się ze swoim lękiem wysokości pokonując różne przeszkody na parku linowym. Po kolacji poszliśmy nad jezioro pływać Smoczą Łodzią. W bloku nocnym mieliśmy jeszcze grę terenową „Uwolnić VIP-a”.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Eli
Rozpoczęłyśmy dzień od zumby. Każdy ruszał się w rytm muzyki jak tylko potrafi. Potem robiliśmy własną biżuterię. Powstały piękne bransoletki oraz kolczyki, które możemy nosić. Dzisiejszego dnia nauczyłyśmy się ciekawostek o odżywaniu i tworzyłyśmy własną piramidę żywienia. Podczas przerwy grałyśmy w „Zbijaka”, „Mafię” i zorganizowałyśmy turniej w ringo. Wzięłyśmy także udział w zajęciach fitness oraz malowałyśmy paznokcie. Dzień zakończyłyśmy warsztatami fryzjerskimi, które z pewnością wykorzystamy przy najbliższej dyskotece.

Militarni, grupa Pani Marty P.
Kolejny dzień tegorocznej kolonii przechodzi do historii. Prosto po śniadaniu rozpoczęliśmy grę terenową „Zombie”, w której aktywny udział wzięli wszyscy członkowie naszej grupy. Po złapaniu oddechu udaliśmy się na tor quadowy, gdzie mieliśmy okazję pokonać niesamowicie trudny, naszpikowany przeszkodami w postaci dużej ilości błota tor. Następnie cofnęliśmy się do czasów, gdy królowały telefony polowe i zespoły łącznościowe. Po takim instruktarzu pogłębiliśmy swoją wiedze na szkoleniu saperskim z wykorzystywaniem wykrywacza metalu. Po krótkim, ale aktywnym wypoczynku na świeżym powietrzu udaliśmy się na kolację. Późnym wieczorem, pod osłoną nocy poszukiwaliśmy latarni morskiej, będącą tajemnicą legendarnego Latarnika.

Harry Potter, grupa Pani Natalii M.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od Mega Jengi. Budowaliśmy z mega klocków przeróżne rzeczy związane z Harrym Potterem. Potem robiliśmy bransoletki szczęścia dla siebie, koleżanek i mamy. Sprawiło nam to wiele radości. Przed kolacją pływaliśmy na kajakach, świetna zabawa dla każdego. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem i dostaliśmy magiczne różdżki.

Cztery Żywioły, grupa Pani Izy B.
Dzisiejszy dzień należał do bardzo aktywnych. Rozpoczęliśmy przygodę w lesie na zajęciach z użyciem GPS-u. Nasza grupa została podzielona na dwie drużyny i rozwiązywaliśmy zagadki. Następny blok przeznaczony był na potyczkę paintballową. Przed obiadem wraz z animatorką tworzyliśmy duże bańki mydlane. W następnym bloku zajęciowym rozegraliśmy mecz w unihokeja. Rywalizacja przyniosła wiele radości i satysfakcji. Po południu tworzyliśmy własne witraże. Wieczór zakończyliśmy grą terenową. To był bardzo udany dzień.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Basi
Biżuteria to jedna z podstawowych części dziennych stylizacji, dlatego po śniadaniu tworzyłyśmy kolorowe naszyjniki, kolczyki i bransoletki. Podczas zajęć tanecznych doskonaliłyśmy wcześniej poznane układy. Następnie Animatorka odkryła przed nami tajemnice makijażu. Nauczyłyśmy się dobierać odpowiednie kosmetyki. Na koniec zajęć wszystkie mogłyśmy wykonać makijaż. Po południu zjadłyśmy smaczny obiad, nabrałyśmy sił i ruszyłyśmy na kolejne zajęcia związane z pielęgnacją i malowaniem paznokci. Przed kolacją ćwiczyłyśmy na zajęciach fitness. Wszystkie jesteśmy wysportowane i mamy dobrą kondycje. Dzień zakończyłyśmy warsztatami fryzjerskimi. Już wiemy jak dbać o włosy i znamy kilka trików fryzjerskich.

VIP, grupa Pani Marty Ch.
Dzisiaj rano poszliśmy na waterball. Bardzo fajnie się bawiliśmy, śmialiśmy się. Następnie przyszła pora na euro bungee. Najodważniejszym z nas udało się zrobić salto w przód i w tył. Odraz po zajęciach wybraliśmy się na park linowy. Przeszliśmy trudniejszą lub łatwiejszą trasę bez problemu. Po pysznym obiedzie udaliśmy się na wykład z żeglarstwa. Nauczyliśmy się wiązać węzły i wielu innych przydatnych rzeczy. Dzisiaj mieliśmy również okazję strzelać z procy wykazując się niesamowitą celnością.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Natalii K.
Dziś pogoda nas miło zaskoczyła, gdyż przywitało nas słoneczko. Po śniadania odbyła się wycieczka do Mrągowa, tam zwiedzaliśmy Muzeum Sprzętu Wojskowego. Mieliśmy nawet okazję przejechać się czołgiem. Po obiedzie mieliśmy czas wolny, więc zorganizowaliśmy turniej w piłkę nożną. Później mieliśmy paintball, oraz zajęcia linowe – skrzynki, a późnym wieczorem odbyła się nocna potyczka paintballowa, której nie mogliśmy się doczekać.

Harry Potter, grupa Pani Pauliny M.
Drugi dzień kolonii rozpoczęliśmy od zajęć tworzenia biżuterii, gdzie tworzyliśmy bransoletki przyjaźni, którym później wzajemnie się obdarowałyśmy. Później uczestniczyliśmy w zajęciach ze strzelania z łuku, niektórym z nas nawet udało się trafić w sam środek. Następnie budowaliśmy Hogwart z klocków Jenga. Po obiedzie udaliśmy się do lasu w poszukiwaniu materiałów służących do zrobienia swoich mioteł „Nimbus 2016”. Przed kolacją, my jako młodzi czarodzieje braliśmy udział w zajęciach obrony przed czarną magią, gdzie poznawaliśmy tajniki samoobrony. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem.

Super Misja Specjalna, grupa Pani Moniki D.
Kolejny dzień naszej super misji rozpoczęliśmy od zajęć z łuków. Kilkoro z nas oddało kilkanaście najwyżej punktowanych strzałów. Następnie wspólnie z naszą Panią i Ratownikiem wypłynęliśmy na spływ kajakowy po jeziorze Łęsk. Po udanej wyprawie próbowaliśmy swoich sił na zajęciach z wykrywaczem metali. Tor przeszkód który przygotował dla nas Pan Paweł był dla nas ogromnym wyzwaniem. Po obiedzie byliśmy na zajęciach z żeglarstwa, znamy teorię, a już niedługo wypłyniemy żaglówką na jezioro. Nie możemy się doczekać tego dnia. Wieczorem po kolacji odbyły się „Walki Sumo”.

Gwiezdne wojny, grupa Pani Małgosi M.
Po pysznym śniadaniu udaliśmy się na salę, gdzie bawiliśmy się klockami lego. Było wspaniale. Układaliśmy wiele ciekawych budowali. Następnie mieliśmy zajęcia na żyroskopie, niezapomniane przeżycie. Później odbył się pojedynek szermierki, poziom bardzo wyrównany. Następnie odbył się turniej sportowy. Tak upłynął nam trzeci dzień kolonii.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Pauliny S.
Dzień rozpoczęliśmy od lepienia postaci z Madagaskaru. Największą popularnością cieszyły się bojowe Pingwiny z Madagaskaru. Nasze zwierzęta odpoczywały pływając po „oceanie” i opalają się na plaży. Następnie świetnie bawiliśmy się podczas zabaw integracyjnych. Trenowaliśmy biegając w wielospodniach i przeciągając linę. To, że jesteśmy małe nie oznacza, że nie potrafimy się bronić, aby być coraz lepsze ćwiczymy samoobronę. Po obiedzie tworzyliśmy wielką fortecę obronną (która posłuży w walce świnki-angry birds). Wieczorem zamienialiśmy się w detektywów odkrywaliśmy tajemnice Kulki.

VIP, grupa Pani Ani K.
Rano po śniadaniu wybraliśmy się na plażę, gdzie czekał na nas Ratownik. Przedstawił nam zasady bezpiecznego korzystania z kajaków turystycznych, byśmy mogli się nimi wybrać w rejs krajoznawczy po pobliskim jeziorze. Następnie najodważniejsi z nas przeszli park linowy znajdujący się na ośrodku. Przed obiadem czekał jeszcze na nas waterball, próbowaliśmy w nim utrzymać równowagę, co wcale nie było proste. Minigolf i Gladiatorzy były to kolejne punkty naszych zajęć. Moglismy stoczyć bój, który wymagał od nas zaangażowania, koordynacji, i pełnego skupienia. Następnie razem z drugą grupą VIP udaliśmy się pieszo na wycieczkę do Starych Kiejkut. Nasza Pani opowiedziała nam trochę o tym miejscu i szybciutko wróciliśmy na pyszną kolację. Po posiłku każdy z nas próbował utrzymać równowagę na slackline. W nocnym bloku zajęć Instruktorzy przygotowali nam grę „Uwolnić VIP-a”.

Summer Challenge, grupa Pani Wioli
Po pysznym śniadaniu wyruszyliśmy na zajęcia nauki na segwayu. Dzięki temu wszystkie potrafimy kierować tym pojazdem. Następnie odbyliśmy wyprawę smoczą łodzią po jeziorze. Wszystkie chętnie wiosłowałyśmy i szybko dotarłyśmy do celu. Następnie zajęcia polegały na ustawieniu i wchodzeniu na wieżę ze skrzynek. To były niesamowite emocje. Po zjedzeniu obiadu uczyłyśmy się poruszać GPS-em. Przyjemną rozrywką między zajęciami była gra w unihokeja. Potem poszliśmy do lasu, aby nauczyć się podstawowych survivalowych czynności. Tak minął nam trzeci dzień kolonii.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Oli
Piątek na obozie rozpoczęłyśmy od nauki szermierki. Dowiedziałyśmy się wielu ciekawych informacji i mogłyśmy spróbować swoich sił w tym sporcie. Następnie odwiedziłyśmy cool bar, gdzie w myśl „śpiewać każdy może” odbyły się zajęcia karaoke. Po obiedzie udaliśmy się do lasu i tam odbyły się zajęcia z survivalu na których nauczyliśmy się jak budować szałas i rozpalać ognisko. Po powrocie czekała na nas Pani Natalia, która podczas zajęć tańca nauczyła nas ciekawych układów, które z pewnością zaprezentujemy na Balu Bohaterek. Dzień zakończyły zajęcia waterball, które sprawiły nam wiele radości. Dzień był pełen wrażeń i zaliczamy go do udanych.

Summer Challenge, grupa Pani Ani B.
Dzisiejszy dzień był bardzo fajny. Najbardziej podobał nam się turniej w unihokeja. Następnie udaliśmy się do lasu na survival, na którym nauczyliśmy się jak rozpalać ognisko i budować szałasy. Zajęcia te bardzo nam się podobały. Potem udaliśmy się na plażę, czekał tam na nas Ratownik, który razem z nami wypłynął rowerkami wodnymi na nasze piękne jeziorko. Wszyscy dziś bardzo dobrze się bawiliśmy. Poznaliśmy się bliżej, nasza grupa jest naprawdę super.

VIP, grupa Pani Asi K.
Po pysznym śniadanku zmierzyliśmy się ze strachem na parku linowym. Później stanęliśmy przeciwko sobie na arenie gladiatorów. W między czasie testowaliśmy nasze umiejętności w minigolfie. Następnie udaliśmy się na spacer do Starych Kejkut. Po obiedzie odbyliśmy wodną wyprawę kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Przed kolacją każdy z nas miał szansę spróbować jazdy quadem. Po kolacji wraz z grupą Pani Oli zawędrowaliśmy do lasu i zagraliśmy w grę „Lądownie”.

Summer Challenge, grupa Pani Agnieszki
Dzień zaczęliśmy „Walkami Gladiatorów”. Zajęcia były zabawne i ekscytujące. Dodatkową atrakcją była gra w golfa. Kolejnym naszym zadaniem było wykonanie flagi zwycięzców. Wszyscy z zainteresowaniem przyłączyli się do pracy. Przed obiadem zmierzyliśmy się z segwayem. Na pewno nie zapomnimy gry INO, podczas której wymyślaliśmy zadania do wykonania przez naszych kolegów z grupy. Gdy nadeszła pora na skrzynki wszyscy staraliśmy się pobić dotychczasowe rekordy. Na zajęciach survivalu wybraliśmy się do lasu, a tam mieliśmy możliwość zbudowania szałasu i nauczyć się sztuki kamuflażu. Naszą dzisiejszą ostatnią atrakcją było ognisko.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Gabrysi
Już od samego rana zmierzyliśmy się na kulki podczas potyczki paintballowej. Następnie doskonaliliśmy swoją orientacje w terenie oraz posługiwaliśmy się GPS-em. Zabaw i wrażeń na ten dzień nie było końca. Następnie odbył się turniej piłki nożnej, każdy z nas dał z siebie wszystko. Wieczorem odbył się nocny paintball i ognisko. Wiele wrażeń i emocji oraz dobrej zabawy towarzyszyły nam tego dnia. Nie możemy doczekać się jutra.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Emilki
Dziś po śniadaniu zorganizowaliśmy turniej w unihokeja. Następnie odbyły się warsztaty lego Star Wars, podczas których wykonywaliśmy budowle o dowolnej tematyce. Najładniejszą bazę zbudowali Mateusz Kamiński i Tomasz Mucha. Później odbyła się lekcja na której nauczyliśmy się techniki samoobrony. Po obiedzie rozegraliśmy mecz piłki siatkowej. Potem udaliśmy się na ściankę wspinaczkową, nie mogliśmy się doczekać tej atrakcji. Pod koniec dnia zagraliśmy w interaktywną grę na xboxie.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marioli
Jako pierwsze w naszych planach były skrzynki. Atrakcja ta jest naprawdę ekscytująca. Później poszliśmy pływać kajakami na których podziwialiśmy piękne widoki. Po obiedzie udaliśmy się na zajęcia samoobrony, niektóre chwyty w przyszłości mogą nam się przydać. Kolejna naszą atrakcją były „Mega Gry” czyli zabawa w rozmiarach XXL. Dzień zakończyliśmy ogniskiem, na którym śpiewaliśmy, bawiliśmy się i piekliśmy kiełbaski.