Turnus III (17.07-27.07.2016)

Dzień 3 - Wypływamy w rejs życia

Dodany: 2016.07.19

Trzeci dzień pełen atrakcji, zabaw i gier już za Nami.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Damiana K.
Dzień zaczęliśmy od śniadania, a zaraz po nim pojechaliśmy na wycieczkę do Mrągowa. Tam mieliśmy okazję zwiedzać Muzeum Sprzętu Wojskowego. Po powrocie trafiliśmy akurat na obiad, a po posiłku udaliśmy się na segwaya. Następnie udaliśmy się na plażę, a tam zbudowaliśmy tratwy, oraz udaliśmy się nimi w rejs. Po kolacji odbył się trening snajperski, a po nim nocna gra terenowa „Świetliki”.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Kasi D.
Dzień rozpoczęliśmy wycieczką do Mrągowa. Odwiedziliśmy muzeum sprzętu wojskowego, gdzie oglądaliśmy akcesoria i pojazdy z czasów drugiej wojny. Atrakcją wycieczki była przejażdżka wozem opancerzonym. Po powrocie uczestniczyliśmy w grach INO oraz GPS. Nocną porą rozegraliśmy potyczkę paintballową z inną grupą.

Cztery Żywioły, grupa Pani Gabrysi O.
Rozpoczęliśmy dzień od wyprawy kajakowej po jeziorze Łęsk. Następnie mogliśmy sprawdzić nasze umiejętności wspinaczkowe oraz równowagę podczas zajęć skrzynki. W kolejnych blokach programowych malowaliśmy obraz bez użycia rąk oraz graliśmy w Grę Francuską. Później wybraliśmy się na pole paintballowe, a tam stoczyliśmy potyczkę. Wieczorem zorganizowaliśmy turniej w unihokeja. Nie możemy się doczekać jutra.

Super Misja Specjalna, grupa Agaty
Trzeci dzień naszej super misji specjalnej rozpoczęliśmy od nauki jazdy na quadach. Następnie odbyliśmy pełną emocji wyprawę na smoczych łodziach po jeziorze oraz tworzyliśmy graffiti. Po smacznym obiedzie przeszliśmy park linowy i graliśmy w piłkę nożną. Później jeździliśmy na segwayach, a dzień zakończyliśmy grą terenową „Latarnik”.

Lego i Przygoda, grupa Pani Moniki D.
Kolejny dzień naszej kolonijnej przygody zaczęliśmy od wyprawy do lasu, a tam budowaliśmy szałasy oraz poznaliśmy sztukę kamuflażu. Następnie odbyły się turnieje w unihokeja i piłkę nożną. Po obiedzie jeździliśmy na quadach i graliśmy w minigolfa. Później budowaliśmy piękne dzieła z klocków lego. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem.

Cztery Żywioły, grupa Pani Pauliny L.
Wtorek rozpoczęliśmy od poszukiwania skarbów za pomocą wykrywacza, a następnie wybraliśmy się na paintball. To była świetna zabawa! W dalszej kolejności braliśmy udział w grze terenowej, a później pływaliśmy po jeziorze Łęsk. Dzień zakończyliśmy pieczeniem, śpiewaniem przy ognisku.

VIP, grupa Pani Basi P.
W słoneczny, wtorkowy poranek zaczęliśmy od ścianki wspinaczkowej. Następnie mogliśmy poczuć się jak kosmonauci dzięki żyroskopie. Później pod opieką Instruktora sprawdzaliśmy naszą celność na strzelnicy snajperskiej. Po obiedzie graliśmy w gry w rozmiarze XXL, a potem pływaliśmy smoczą łodzią. Wieczorem wybraliśmy się na wycieczkę żaglówką po jeziorze.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Kingi
Dzień rozpoczęliśmy od rozgrywki w dwa ognie, a po nich miałyśmy zajęcia taneczne. Następnie miałyśmy zajęcia z pielęgnacji dłoni i paznokci. Najpier dłonie oczyściłyśmy, nawilżyłyśmy, a później pomalowaliśmy paznokcie. Po obiedzie poczułyśmy się jak w spa robiąc maseczki na twarz i relaksując się. Po zabiegach wybrałyśmy się na strzelanie z wiatrówek. Po kolacji odbyły się zajęcia „jak radzić sobie ze stresem”.

Bohaterki Disney Marta Ch.
Dzisiaj nasze bohaterki Disney zostały przywitane przez piękne słoneczko. Tego dnia z wizytą przyszła do nich Pocahontas, która pomogła dziewczynkom stworzyć piękne tatuaże z henny. Oprócz tego wszystkie młode damy wzięły udział w lekcji szermierki. Korzystając z pięknej pogody wybrały się również na plażę, by tam spróbować swoich sił na na kajakach bezburtowych. Tego dnia tworzyliśmy piękne bańki mydlane.

VIP, grupa Pani Karoliny Ch.
Dzień rozpoczęliśmy zajęciami na strzelnicy paintballowe, gdzie mogliśmy strzelać dynamicznie i strategicznie. Następnie udaliśmy się na waterball, a później graliśmy w głuchy telefon i kalambury. Potem mieliśmy żyroskop i świetnie się bawiliśmy. Po obiedzie mieliśmy warsztaty z żeglarstwa. Dzień zakończyliśmy strzelaniem z wiatrówek.

Super Misja Specjalna, grupa Pani Marty Ł.
Po pożywnym śniadaniu dzieci miały zajęcia gdzie mogły dużo zużyć energii. Uczestnicy założyli kaski i walczyli jak gladiatorzy. Pozostałe osoby kibicowały. Następnie odbyły się zawody strzeleckie. Przed obiadem wypłynęliśmy smoczą łodzią. Po odpoczynku i smacznym obiadku uczyliśmy się jeździć na super nowoczesnych segway-u oraz quadach. Na zakończenie dnia uczyliśmy się szyfrować zadania.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Patrycji
Dziś pojechaliśmy na wycieczkę do Mrągowa, a tam zwiedzaliśmy Muzeum Sprzętu Wojskowego. Mieliśmy również okazję przejechać się czołgiem. Było super! Po powrocie udaliśmy się na plaże, a tam kąpaliśmy się i graliśmy w różne fajne gry. Kolejną atrakcją były łuki, ćwiczyliśmy trafienie do celu i oczywiście udało nam się. Wieczorem odbyła się nocna potyczka paintballowa.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Karoliny H.
Po pysznym śniadaniu grałyśmy w dwa ognie, a następnie udałyśmy się na zajęcia taneczne. Tak nam się podobały, że nie możemy doczekać się następnych. Kolejną atrakcją było strzelanie z łuków, a po nich czekały na nas zabiegi kosmetyczne. Mogłyśmy poczuć się jak w spa. Dzień zakończyłyśmy zajęciami z savoir vivre współczesnego nastolatka.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Magdy K.
Po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia linowe – skrzynki. Budowaliśmy z nich wieżę i musieliśmy się wspiąć jak najwyżej. Następnie odbyła się gra terenowa GPS, która bardzo nam się podobała. Zabawa miała na celu nauczyć nas orientacji w terenie. Wieczorem odbyły się Walki Gladiatorów. Nie możemy się doczekać jutra.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Moniki P.
Dzień zaczęliśmy od karaoke, a następnie zostały stoczone Walki Gladiatorów oraz pojedynek w minigolfa. Kolejną atrakcję tego dnia były quady na specjalnie wyznaczonym torze. Po obiedzie zagraliśmy w dwa ognie oraz poszliśmy do lasu na dłuuuugi spacer, korzystając z ładnej pogody. Na zakończenie dnia było ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Eli
Od rana dobrze się bawiłyśmy. Ułożyłyśmy wspaniałą piosenkę o kolonii, a później tworzyłyśmy bańki mydlane w rozmiarze XXL. Następnie dzielnie brałyśmy udział w Walkach Gladiatorów. Po obiedzie były stylizacje fryzur i wszystkie pięknie wyglądałyśmy. Kolejną atrakcją były Mega Gry, czyli twister, chińczyk w rozmiarze XXL. Ostatnią naszą atrakcją był waterball.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Magdy P.
Dzień rozpoczęliśmy śpiewająco od karaoke. Śpiewaliśmy wszystkie nasze ulubione piosenki i świetnie się przy tym bawiliśmy. Następnie odbyły się zajęcia z łucznictwa na których ćwiczyliśmy celność. Po obiedzie budowaliśmy wieżę ze skrzynek i się na nie wspinaliśmy. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Damiana J.
Dzień rozpoczęliśmy od rozgrywki paintballowej. Następni wyruszyliśmy do lasu na survival, na którym dowiedzieliśmy się jak przetrwać w lesie oraz jak zbudować schronienie. Przed obiadem zorganizowaliśmy turniej w piłkę nożną, a później znowu ruszyliśmy na paintball. Dzień zakończyliśmy na zajęciach w parku linowym.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki L.
Dzień zaczęliśmy od skoków na euro bungee, a następnie udaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Bez problemu weszliśmy na sam szczyt. Potem czekał na nas waterball, a po nim puszczaliśmy ogromne bańki mydlane. Następnie mieliśmy żyroskop na którym świetnie się bawiliśmy. Dzień zakończyliśmy ogniskiem oraz grą terenową „Świetliki”.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Pauliny S.
Rozpoczęliśmy kolejny dzień mazurskiej przygody. Na początek dnia trochę teorii z żeglarstwa by niedługo móc wypłynąć w rejs. Następnie świetna zabawa przy Mega Grach. Po obiedzie udaliśmy się na ściankę wspinaczkową, a zaraz po niej bawiliśmy się w waterballu, kuli wodnej. Wieczorem odbyliśmy spokojny rejs smoczą łodzią.

Cztery Żywioły, grupa Pani Magdy M.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć waterball, a następnie rozegraliśmy bombową gre, której celem było wykonanie zadań zbliżających nas z każdym krokiem do bomby. Później udaliśmy się na paintball, który dostarczył nam niesamowitych wrażeń. Po obiedzie czekała na nas przeprawa kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk, a na koniec dnia odbyło się wspólne ognisko.

Ekstremalni, grupa Pani Ani K.
Nasze pierwsze zajęcia zaczęliśmy na boisku. Niektórzy grali w siatkówkę, a inni w ringo. Później udaliśmy się na park linowy, a po krótkim odpoczynku rozpoczęliśmy turniej w piłkarzyki. Po obiedzie graliśmy w super grę „Flagi” oraz poznaliśmy tajniki survivalu. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową „Świetliki”.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Piotra B.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od wycieczki do Mrągowa, gdzie odwiedziliśmy Muzeum Sprzętu Wojskowego. Dzięki tej wycieczce mieliśmy możliwość cofnąć się w czasie i przejechać się opancerzonym wozem. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego wypadu. Po powrocie do obozu udaliśmy się do sali, gdzie graliśmy w różne gry na xboxie. Następnie mieliśmy paintball, a dzień zakończyliśmy grą terenową „Świetliki”.

Summer Challenge, grupa Pani Ani T.
Po śniadaniu wypłynęliśmy na kilkugodzinną wyprawę rowerkami wodnymi. Mieliśmy możliwość podziwiać uroki natury, uważamy tę wyprawę za udaną. Następnie udaliśmy się na strzelanie z łuku, na tych zajęciach trenowaliśmy celność. Przed kolacją mieliśmy ściankę wspinaczkową, a potem rozpaliliśmy ognisko i świetnie się przy nim bawiliśmy. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową „Świetliki”.

VIP, grupa Pani Pauliny T.
Dzień rozpoczęliśmy warsztatami z żeglarstwa na których nauczyliśmy się wiązać węzły oraz budowy żaglówki. Następnie udaliśmy się na euro bungee, a po obiedzie poszliśmy na strzelnice paintballową. Nie mogliśmy się doczekać tej atrakcji. Wielu pozytywnych wrażeń dostarczył na park linowy. Po kolacji czekała na nas wyprawa kajakami turystycznymi.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Pauliny W.
Dziś rozpoczęliśmy dzień od budowania pięknych konstrukcji z klocków lego. Na zajęciach z „demolki” zbudowaliśmy wspólnie mur, który później zburzyliśmy. Mieliśmy przy tym świetną zabawę. Na kolejnych zajęciach z Ratownikiem bawiliśmy się w wielkiej dmuchanej kuli – waterball. Następnie odbyły się zajęcia taneczne. Wyginaliśmy śmiało ciało i było nam ciągle mało. Dzień zakończyliśmy zabawą „Zombie”.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Anety B.
Dzisiejszy dzień jak każdy rozpoczęliśmy w dobrych humorkach. Poranek zaczęłyśmy od zabaw integracyjnych, dzięki którym lepiej się poznałyśmy. Następnie poznałyśmy techniki samoobrony, potrafimy bronić się przed Hansem. Później miałyśmy zajęcia taneczne, a po nich sprawdziłyśmy nasze umiejętności aktorskie. Wieczorem grałyśmy w różne gry na świeżym powietrzu.

Ekstremalni, grupa Pani Natalki K.
Po porannej rozgrzewce udaliśmy się na tor, na którym razem z Instruktorem jeździliśmy quadem. Następnie zorganizowaliśmy turniej w unihokeja, a po nich udaliśmy się na pyszny obiad. Po posiłku i krótkim odpoczynku udaliśmy się do lasu na survival. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową „Świetliki”.

Obóz Paintballowo Survivalowy, grupa Pani Agnieszki
Dzień rozpoczęliśmy poranną zaprawą, a później udaliśmy się na pyszne śniadanie. Po posiłku rozegraliśmy emocjonującą potyczkę paintballową. Na kolejnych zajęciach zgłębiliśmy techniki kamuflażu oraz maskowania. Na zajęciach ze strzelania z wiatrówki doskonaliliśmy umiejętność celności. Po kolacji rozegraliśmy nocną potyczkę paintballową.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Klaudii S.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od warsztatów żeglarskich, na których dowiedzieliśmy się wiele ciekawych rzeczy dotyczących żaglówek. Następną atrakcją był park linowy, walczyliśmy z naszym lękiem wysokości. Po obiedzie stoczyliśmy Walkę Gladiatorów, a po nich pływaliśmy żaglówką „Omega”. Dzień zakończyliśmy Mega Grami.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Asi K.
Dzisiejsze przedpołudnie spędziliśmy w Muzeum Sprzętu Wojskowego w Mrągowie. Wycieczka była niezwykle interesująca. Gdy wróciliśmy udaliśmy się na obiad, a po nim nadszedł czas na plażowanie, tym bardziej, że pogoda nam sprzyjała. Następnie odbył się survival, a wieczorem odbyła się nocna potyczka paintballowa.

Lego i Przygoda, grupa Pani Igi
Po śniadaniu zajęcia rozpoczęliśmy od poszukiwania skarbu za pomocą wykrywacza metalu. Następnie rozegraliśmy mecz w siatkówkę, a po nim budowaliśmy niesamowite konstrukcje z klocków LEGO. Po obiedzie mieliśmy skrzynki, na które długo czekaliśmy. W dalszej części dnia wspólnie projektowaliśmy mega makiety gry strategicznej. Ostatnim punktem programu było ognisko z kiełbaskami.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Angeliki K.
Rano, po posiłku wybraliśmy się do parku linowego, było świetnie. Walczyliśmy z naszym lękiem wysokości. Następnie rozegraliśmy turnieje sportowe oraz graliśmy w Grę Francuską, dzięki której jeszcze lepiej poznaliśmy nasz ośrodek. Kolejna nasza atrakcją było euro bungee, było bardzo fajnie. Dzień zakończyliśmy zajęciami z wychowawcą.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Kasi B.
Od raz po śniadaniu razem z Kubusiem Puchatkiem budowaliśmy różne budowle z klocków LEGO. Nasstępnie były zajęcia „demolka”, które polegały na tym, że budowaliśmy mur, który później z radością zburzyliśmy. Po obiedzie skakaliśmy do nieba na euro bungee, a po tej atrakcji tańczyliśmy razem z Królem Julianem. Dzień zakończyliśmy grą „Zombie”.