Turnus III (17.07-27.07.2016)

Dzień 5 - Zabawa na okrągło

Dodany: 2016.07.21

Już piąty dzień! Jak ten czas szybko leci, dopiero co przyjechaliśmy, a już prawie połowa za nami.

Cztery Żywioły, grupa Pani Magdy M.
Dziś pogoda dopisywała wyjątkowo, dlatego od samego rana leniuchowaliśmy nad jeziorem. Solidną dawką emocji były dla nas zajęcia linowe z wykorzystaniem skrzynek. Następnie projektowałyśmy witraże 3D doskonaląc przy tym swoje zdolności plastyczne, a pod koniec dnia udaliśmy się na grę terenową GPS.

Summer Challenge, grupa Pani Ani T.
Piąty dzień rozpoczęliśmy od wspinaczki na skrzynki. Następnie szyfrowaliśmy wiadomości, szyframi które przedstawił nam Instruktor. Przed obiadem pływaliśmy na kajakach „sit on top”, a po posiłku część z nas poszła na pakiety, a druga część świetnie się bawiła na zajęciach uzupełniających. Po kolacji wykonaliśmy flagę zwycięzców.

Super Misja Specjalna, grupa Pani Agaty
Czwartek już od rana zapowiadał się pogodnie. Rano bawiliśmy się w „Mafię”, „Simon Mówi” i inne. Szukaliśmy skarbów za pomocą wykrywacza metali oraz byliśmy na plaży. Po obiedzie odbyła się gra terenowa INO, po której jeździliśmy na quadach. Na zakończenie dnia graliśmy w „Zombie”.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Karoliny H.
Po śniadaniu projektowałyśmy plakaty, przedstawiające herb naszej grupy. Następnie miałyśmy zumbę, gdzie powtarzałyśmy wcześniejsze kroki. Kolejnymi zajęciami było dobieranie fryzur. Po obiedzie wraz z innymi grupami grałyśmy w Grę Francuską. Po chwili odpoczynku grałyśmy w różne gry, a dzień zakończyłyśmy zajęciami fitness.

Ekstremalni, grupa Pani Natalki K.
Kolejny dzień naszej przygody minął bardzo aktywnie. Niektórzy z nas dziś korzystali z wykupionych pakietów, w tym czasie my graliśmy w różne gry. Całą grupą następnie udaliśmy się na żyroskop, a po nim tworzyliśmy niesamowite grafity. Po obiedzie korzystając z pogody udaliśmy się na plażę, kąpaliśmy się, opalaliśmy i dobrze się bawiliśmy. Dzień zakończyliśmy zajęciami z samoobrony.

Super Misja Specjalna, grupa Pani Marty Ł.
Po śniadaniu odkryliśmy jeszcze więcej tajemnic naszego ośrodka dzięki „Grze Francuskie”. Następnie już całą drużyną poszliśmy do lasu na survival, a po nim udaliśmy się na pyszny obiad. Po posiłku wypłynęliśmy kajakami na jeziorko, a potem mieliśmy quady. Ostatnią naszą atrakcją była gra „Zombie”.

VIP, grupa Pani Basi
Piąty dzień kolonii rozpoczęliśmy od zajęć z survivalu militarnego. Zbudowaliśmy szałasy z użyciem pałatek. Następnie zagraliśmy w Grę Francuską. Biegając po ośrodku szukaliśmy odpowiedzi na wiele zabawnych pytań. Korzystając z pięknej pogody wybraliśmy się na plażę. Po obiedzie graliśmy w „Baloniadę”, a następnie wybraliśmy się na zajęcia linowe- skrzynki. Dzień zakończyliśmy Walkami Gladiatorów.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Kingi
Po śniadaniu stworzyłyśmy herb naszej kolonii. Później razem z inną grupą poszłyśmy na spacer do lasu. Zaraz po obiedzie grałyśmy w Grę Francuską. Biegałyśmy po ośrodku szukając odpowiedzi na pytania. Następnie miałyśmy zajęcia w parku linowym, a po kolacji odbyły się zajęcia fitness.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Asi K.
Rano po rozgrzewce i śniadaniu udaliśmy się na pole paintballowe, gdzie odbyły się nasze pierwsze zajęcia w dniu dzisiejszym. Niektórzy z nas mieli wykupione pakiety, więc poszli na atrakcje, a w tym czasie my integrowaliśmy się z innymi grupami. Po obiedzie całą grupą poszliśmy na łuki, a po nich speedball na polu paintballowym. Dzień zakończyliśmy grą terenową „Latarnik”.

Ekstremalni, grupa Pani Ani K.
Dzisiaj obie grupy Ekstremalnych stworzyły flagę obozu. Następnie wzięliśmy udział w grze francuskiej na temat naszego ośrodka. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, wygrzewać się na słońcu oraz kąpać się w jeziorze. Potem poznaliśmy naukę tropienia. Czekamy na kolejny dzień obozu.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Klaudii S.
Dzisiejszą przygodę zaczęliśmy od przypomnienia sobie zasad pierwszej pomocy. Później poszliśmy na spacer do lasu, a następnie z innymi grupami szukaliśmy odpowiedzi na pytania podczas „Gry Francuskiej”. Po obiedzie poszliśmy na plażę, żeby odpocząć i wykąpać się w jeziorze. Dzień zakończyliśmy zajęciami z samoobrony.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Anety
Zaraz po śniadaniu bawiłyśmy się w zabawy ruchowe z piłką. Następnie tańczyłyśmy zumbę, a później brałyśmy udział w zajęciach z orientacji terenu. Po południu wcieliłyśmy się w role modelek oraz projektantek. Byłyśmy dzisiaj jeszcze na plaży, gdzie się opalałyśmy i pluskałyśmy w wodzie. Wieczorem brałyśmy udział w warsztatach z pierwszej pomocy.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Madzi P.
Dzien zaczęliśmy od wspólnych zabaw. Pełni radości i energii uczestniczyliśmy w Mega Grach. Następnie przezwyciężając strach przeszliśmy park linowy. Po pysznym obiedzie pogłębiliśmy swoją wiedze na temat pierwszej pomocy. Dziś rozegraliśmy także turniej w unihokeja oraz Walkę Gladiatorów. Po kolacji wyruszyliśmy wraz z Instruktorem do lasu na survival.

VIP, grupa Pani Pauliny T.
Dzień zaczęliśmy od Gry Francuskiej, mogliśmy się dowiedzieć wielu ciekawych informacji o ośrodku. Następnie poszliśmy do lasu na survival, a tam nauczyliśmy się budować szałas. Później wypłynęliśmy smoczą łodzią na jezioro Łęsk, a po powrocie udaliśmy się na łuki. Kolejną nasza atrakcją była gra terenowa INO, a na zakończenie dnia poszliśmy na skrzynki.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Damiana K.
Na początku dnia odbył się apel poranny, zaprawa, a następnie udaliśmy się na śniadanie, a po nim mieliśmy zajęcia uzupełniające z wychowawcą. Później poszliśmy do lasu na survival, a po tych zajęciach graliśmy na xboxie. Po kolacji uczestniczyliśmy w grze terenowej „ENIGMA”.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Moniki P.
Po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia z Instruktorem, które polegały na pokonaniu swoich lęków. Było to wejście na park linowy. Następnie wybraliśmy się na wyprawę kajakową po jeziorze. Po powrocie budowaliśmy wieżę ze skrzynek na którą później się wspinaliśmy. Po obiedzie były gry i zabawy, a także Gra Francuska. Na zakończenie dnia uczyliśmy się strzelać z łuków.

Super Militarni, grupa Pana Piotrka
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od zaprawy porannej, tym razem była to zaprawa biegowa. Po ciężkim treningu udaliśmy się na śniadanie. Po posiłku wyruszyliśmy do lasu na zajęcia z survivalu, na których budowaliśmy szałas. Następnie mieliśmy grę terenową „Dwie Flagi” z elementami taktyki. Następnie ćwiczyliśmy samoobronę, która będzie nam przydatna w przyszłości. Dzień zakończyliśmy Mega Grami.

Bohaterki Disney- Marta Ch.
Tego poranka Bohaterki Disneya brały aktywny udział w warsztatach plastycznych. Podczas zajęć wykazały się ogromną pomysłowością, czego efektem były przepiękne plakaty prezentujące zamki oraz mieszkające w nich księżniczki. Zaraz po tym udałyśmy się na spacer po lesie, gdzie obserwowałyśmy otaczającą nas przyrodę. Po smacznym obiedzie dziewczynki miały okazję sprawdzić się w roli gladiatorek, by później odpocząć na kulkowej plaży.

Lego i Przygoda, grupa Pani Moniki D.
Dziś dzień zaczęliśmy od zajęć z wykrywaczem metalu. Następnie budowaliśmy statek kosmiczny z klocków LEGO. Przed obiadem mieliśmy sprawdzić się na strzelnicy i oddać kilka strzałów z wiatrówki. Po posiłku graliśmy w Mega Gry. To była świetna zabawa.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Patrycji
Dzień piąty przywitał nas piękną pogodą pełną słońca. Po porannej zaprawie i śniadaniu udaliśmy się na zajęcia z wiatrówek. Później część z nas udała się na zajęcia paintballowe, a pozostali plażowali. Graliśmy również w „Zombie”. Wieczorem odbyły się rozgrywki speedballa.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Kasi B.
Od rana pogoda była świetna, więc zaczęliśmy dzień od sadzenia roślinek razem ze Smerfetką. Potem wybraliśmy się na plażę i każdy z nas wykąpał się w jeziorze. Następnie graliśmy w kalambury, a po obiedzie pograliśmy na xboxie. Na koniec dnia zorganizowaliśmy olimpiadę ręcznikową oraz graliśmy w Grę Francuską.

Cztery Żywioły, grupa Pani Pauliny L.
Na początku dnia malowaliśmy farbami nasze skojarzenia z czterema żywiołami. Później udaliśmy się do lasu na spacer, plażowaliśmy oraz tworzyliśmy piękne dzieła z gliny. Niektórzy z nas jeździli jeszcze na quadach i pływali na rowerkach wodnych w ramach pakietu Super Aktywnego.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Agnieszki
Po porannej zaprawie i śniadaniu udaliśmy się boisko od siatkówki, gdzie rozegraliśmy emocjonujący mecz. Następnie graliśmy w Grę Francuską, dzięki której dowiedzieliśmy się wielu tajemnic naszego ośrodka. Po obiedzie udaliśmy się na park linowy, a po nim wcieliliśmy się w rolę detektywa. Na koniec dnia udaliśmy się na strzelnicę, gdzie strzelaliśmy z procy.

Lego i Przygoda, grupa Pani Igi
Po śniadaniu program rozpoczęliśmy od Mega Gier. Wspólnie układaliśmy budowle z mega klocków, a także graliśmy w twistera. Następnie poszliśmy na zajęcia z wiatrówek, gdzie każdy z nas miał okazję postrzelać do tarczy. Po obiedzie udaliśmy się na spacer do lasu, a dzień zakończyliśmy wspólnymi zabawami i grami.

Cztery Żywioły, grupa Pani Gabrysi
Od rana dopisywała nam słoneczna pogoda. Dzień jest zatytułowany akcja-integracja. Najpierw zagraliśmy w „Zombie”, a następnie uczestniczyliśmy w wielu innych konkurencjach. Jak np.: wyścigi ringo, przeciąganie liny i wiele, wiele innych. Śmiechu było co nie miara. Wieczorem zmierzyliśmy się z zajęciami z recyklingu artystycznego.

VIP, grupa Pani Karoliny Ch.
Piąty dzień rozpoczęliśmy zajęciami ze strzału z łuku. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie odbyliśmy szkolenie z pierwszej pomocy. Potem mieliśmy Walki Gladiatorów, a po obiedzie wypłynęliśmy kajakami w rejs. Później mieliśmy zajęcia z szyfrowania, a na zakończenie naszego dnia udaliśmy się na quady.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Damiana
Po śniadaniu graliśmy naszą ulubioną grę „Zombie”. Następnie wraz z resztą podobozu harcerskiego wzięliśmy udział w licznych grach integracyjnych. Po obiedzie zażyliśmy relaksu podczas plażowania. Przed kolacją odbyły się zajęcia z wiatrówek, a po posiłku rozegraliśmy nocną potyczkę paintballową.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Magdy K.
Po porannej rozgrzewce i śniadaniu część grupy udała się na zajęcia fakultatywne, a reszta spędziła czas z wychowawcą. Na początku graliśmy w piłkę nożną. Zorganizowaliśmy również Grę Francuską, Kalambury. Po obiedzie wybraliśmy się na Twistera. Potem odbyła się olimpiada sportowa, a wieczorem poznaliśmy sposoby szyfrowania.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Pauliny S.
Po śniadaniu mieliśmy zajęcia z survivalu, budowaliśmy szałasy. Kolejną naszą atrakcją była wycieczka do lasu, która sprawiła nam dużo radości. Po obiedzie graliśmy w „Baloniadę”, która jest nasza ulubioną grą, a następnie w Grę Francuską. Po kolacji strzelaliśmy z wiatrówki pod czynnym okiem Instruktora.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Eli
Dzisiejszego dnia wzięłyśmy udział w warsztatach plastycznych. Część grupy zaś była na pakiecie Super Tancerki. Kolejną atrakcją była gra terenowa INO. Najlepszą atrakcją dzisiejszego dnia były tańce z Violettą. Po obiedzie byłyśmy na plaży i pływałyśmy kajakami bezburtowymi. Po kolacji mieliśmy gry i zabawy.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Pauliny W.
Dziś rano posadziliśmy roślinki razem ze Smerfetką. Pogoda nam dopisywała, więc udaliśmy się na plaże opalać się i opluskać w wodzie. Na kolejnych zajęciach czyliśmy się strzelać z procy. Było dużo frajdy i zabawy. Podczas olimpiady sportowej wykazaliśmy się dużą aktywnością. Wyszaleliśmy się na całego.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Angeliki
Po śniadaniu część grupy udała się na zajęcia fakultatywne, a pozostała część spędziła czas na grach i zabawach razem z wychowawcą. Następnie odbyły się na rozgrywki w piłkę nożną. Przed obiadem czekał na nas pakiet Mega Gier. Następnie wybraliśmy się na strzelnicę, a tam czekały na nas wiatrówki. Wieczorem Pani zorganizowała nam olimpiadę sportową, ostatnią naszą atrakcją był unihokej.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki L.
Przez cały dzisiejszy dzień pogoda nam dopisywała. Rano odbyły się Walki Gladiatorów, a następnie odbyła się gra GPS. Zajęcia były bardzo udane. Po obiedzie wybraliśmy się na wycieczkę rowerkami wodnymi. Gdy wróciliśmy mieliśmy okazję strzelać z procy. Usatysfakcjonowani swoimi strzałami namalowaliśmy na prześcieradle flagę naszej grupy.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Kasi D.
Rano rozegraliśmy speedballa paintballowego. Do obiadu czas upłynął nam na akcji integracji. Pokonaliśmy szereg konkurencji: skoki na skakance, biegi, wielospodnie. Braliśmy udział w grze terenowej „Zombie”, a później udaliśmy się na plażę. Wieczorem wznosiliśmy się na wysokościach w czasie zajęć na parku linowym.