Turnus III (17.07-27.07.2016)

Dzień 6 - Wycieczka, zabawa i mega gry

Dodany: 2016.07.22

W dniu dzisiejszym niektórzy z nas pojechali na wycieczkę do Mikołajek i Kadzidłowa, a w tym czasie w Kulce działo się wiele.

Summer Challenge, grupa Pani Ani T.
Kolejny dzień rozpoczął się zabawami integracyjnymi. Przed obiadem świetnie bawiliśmy się wcielając w role Gladiatorów. Po posiłku nauczyliśmy się posługiwać kompasem, a także orientacji w terenie. Później mieliśmy okazję poznać tajniki sztuki przetrwania podczas survivalu. Wieczorem wybraliśmy się na dyskotekę.

VIP, grupa Pani Pauliny T.
Dziś niektórzy z nas pojechali na wycieczkę do Mikołajek i Kadzidłowa, a my w tym czasie robiliśmy foto budki, mogliśmy się wykazać inwencją twórczą, po czym wszyscy zrobiliśmy zdjęcie. Następnie udaliśmy się na plażę, a tam świetnie się bawiliśmy. Po obiedzie odbył się turniej w piłkę nożną, a po nich udaliśmy się na zajęcia z szyfrowania-ENIGMA. Wieczorem odbyła się dyskoteka.

Super Misja Specjalna, grupa Pani Agaty
Szósty dzień misji specjalnej rozpoczęliśmy od malowania plansz do wakacyjnych zdjęć. Korzystając z ładnej pogody graliśmy w „Baloniadę” i piłkę nożną. Dużo emocji było podczas zabaw na xboxie. Po obiedzie odbył się turniej piłkarzyków, rozegraliśmy również mecz w unihokeja. Po pysznej kolacji dobrze bawiliśmy się na zajęcia z survivalu.

VIP, grupa Pani Karoliny Ch.
Dzisiejszego dnia połowa osób z naszej grupy miała karaoke, a druga część poszła na paintballa plus. Następnie już całą grupą poszliśmy na plażę, gdzie graliśmy w siatkówkę. Po obiedzie zagraliśmy w grę terenową podchody, a po nie mieliśmy zajęcia ze strzałów z procy. Na zakończenie dnia odbyła się dyskoteka.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Kasi D.
Dzień rozpoczęliśmy od Gry Francuskiej, szukaliśmy odpowiedzi na pytania dotyczące ośrodka. Następnie ćwiczyliśmy celność podczas zajęć strzeleckich – strzelanie z wiatrówki. Po obiedzie w Sali dydaktycznej graliśmy w różne gry na xboxie. Wieczorem odbyła się gra fabularna „Dwie Flagi” z użyciem broni barwiącej.

Cztery Żywioły, grupa Pani Pauliny L.
Piątkowy poranek umiliła nam gra na xboxie. Następnie wspólnie wymyślaliśmy obozową piosenkę, a po odśpiewaniu naszego hymnu przyszedł czas na grę drużynową „Dwa Ognie”. Później miał miejsce odpoczynek i zabawy z rówieśnikami. Dzień zakończyłyśmy dyskoteką w cool clubie. Jeszcze dzisiaj niektórzy z nas mieli drugą część pakietu Super Aktywnego w ramach którego jeździliśmy segwayem, toczyliśmy się w wielkiej kuli – zorbie.

Ekstremalni, grupa Pani Ani K.
Dziś po śniadaniu czekała na nas przejażdżka quadem po specjalnie przygotowanym torze. Następnie udaliśmy się do cool baru na karaoke, a po obiedzie mieliśmy seans filmowy. Kolejny był survival, na którym nauczyliśmy się technik maskowania oraz rozpalania ogniska. Wieczorem czekała na nas dyskoteka.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Damiana K.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy inaczej niż zwykle, ponieważ poranną zaprawę zastąpiliśmy fitnessem. Po śniadaniu wyruszyliśmy na spacer, zobaczyliśmy bazę CIA. Spacer był długi, ale wszyscy wspaniale się bawili. Po obiedzie odbyły się Walki Gladiatorów, a po nich mieliśmy zajęcia GPS. Cała grupa bardzo dobrze się dziś bawiła i miło spędziliśmy czas.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Kasi B.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od piosenek i kolorowania m.in. Kubusia Puchatka i Elsy. Wymyślaliśmy dla nich nowe stroje. Później robiliśmy sobie super tatuaże, a na kolejnych zajęciach bawiliśmy się w fryzjera. Po obiedzie razem z innymi grupami poszliśmy na plażę, a tam graliśmy w „Zombie”. Później przyszedł czas na pokaz mody, po którym udaliśmy się na dyskotekę.

Ekstremalni, grupa Pani Natalki K.
Dziś rano, razem z inna grupą poszliśmy na karaoke, a później oglądaliśmy film. Po obiedzie graliśmy w gry integracyjne, dzięki którym lepiej się poznaliśmy i bardziej się zjednoczyliśmy. Następnie czekały na nas zajęcia z tropienia, a wieczorem świetnie się bawiliśmy podczas dyskoteki.

Lego i Przygoda, grupa Pani Moniki D.
Szósty dzień kolonii minął nam bardzo szybko. Dzień minął głównie zaplanowaliśmy integracyjnie. Byliśmy na spacerze w lesie, graliśmy w piłkę nożną oraz w „Zombie” razem z innymi grupami. Potrafimy już współpracować w grupie. To był bardzo fajny dzień, szkoda, że ten czas tak szybko leci.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Angeliki K.
W dniu dzisiejszym część grupy wybrała się na wycieczkę do kadzidłowa i Mikołajek. W tym czasie integrowaliśmy się z innymi grupami. Robiliśmy dużo fajnych rzeczy. Graliśmy w różne gry, wybraliśmy się do lasu na spacer, a po powrocie obejrzeliśmy film w cool clubie. Przed kolacją odbyły się zajęci z wykrywaczem metalu, a po posiłku poznaliśmy sposoby szyfrowania wiadomości.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Kingi i Pani Karoliny H.
Dzisiaj była wycieczka do Mikołajek i Kadzidłowa, na którą pojechały niektóre osoby z naszej grupy. Ci co zostali w tym czasie mieli gry i zabawy sportowe. Przeciągaliśmy linę, graliśmy w unihokeja, w siatkówkę. Po aktywnym poranku poszliśmy na film, a po nim graliśmy w Grę Francuską, która bardzo nam się podobała. Później mieliśmy intensywny trening z zumby. Przed kolacją chwila przerwy, a później mieliśmy zajęcia savoir vivre.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Madzi P.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od wspólnej gry w siatkówkę oraz piłkę nożną. Po wspaniałych rozgrywkach wybraliśmy się na walki Sumo. Po pysznym obiedzie wyruszyliśmy na wyprawę terenową. Wzbogaciliśmy wiedzę o wyznaczaniu kierunku. Dzień zakończyliśmy wspólnymi zabawami.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Patrycji
Dzień szósty na naszym obozie. Po porannej zaprawie i śniadaniu poświęciliśmy czas na różne gry i zabawy np.: „Zgadnij Kim Jestem” oraz „Grę Francuską”. Później zorganizowaliśmy grę terenową, którą rozegraliśmy całym podobozem. Ułożyliśmy także piosenkę obozową. Natomiast wieczór zakończyliśmy potyczką paintballową.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Magdy K.
Po śniadaniu udaliśmy się na poranną rozgrzewkę. Do obiadu mieliśmy zajęcia uzupełniające na których graliśmy w różne gry i zabawy integracyjne, oglądaliśmy film. Po posiłku tworzyliśmy niesamowite bańki mydlane w rozmiarze XXL. Dzień zakończyliśmy grą terenową.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Agnieszki
Kolejny dzień rozpoczęliśmy poranną zaprawą, a następnie udaliśmy się na pyszne śniadanie, po którym wybraliśmy się na wycieczkę do lasu. Później udaliśmy się do cool baru na karaoke, rozśpiewani udaliśmy się na seans filmowy. Pełni energii po obiedzie graliśmy w Mega Gry. Na zakończenie dnia odbyły się zajęcia ze strzelania z łuków.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Pauliny W.
Pierwszą naszą atrakcją w dniu dzisiejszym była gra na xboxie. Następnie dziewczynki tańczyły zumbę, a chłopcy rozgrali mecz w piłkę nożną oraz bawili się ludzikami z klocków LEGO. Rysowaliśmy dziś także plakaty na drzwi, aby każdy z nas mógł rozpoznać swoje pokoje. Wieczorem wszyscy wybraliśmy się na dyskotekę.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Asi K.
Dzisiejszy dzień spędziliśmy bardzo spokojnie. Graliśmy w przeróżne gry i zabawy integracyjne. Po obiedzie obejrzeliśmy film w cool clubie. Po kolacji udaliśmy się do lasu w towarzystwie Instruktora, by zagrać w „Bitwę Plemion”.

Cztery Żywioły, grupa Pani Gabrysi
Kolejny dzień minął nam pod znakiem dobrej zabawy. Graliśmy w przeróżne gry i zabawy integracyjne np.: „Dwa Ognie”, siatkówka, piłka nożna. Wybraliśmy się także na wyprawę do lasu, gdzie ćwiczyliśmy marszobiegi i bawiliśmy się w chowanego. Jeździliśmy także quadem po specjalnym torze. Wieczorem rozegraliśmy turniej w minigolfa.

Super Misja Specjalna, grupa Pani Marty Ł.
Z samego rana część z nas pojechała na wycieczkę do Mikołajek i Kadzidłowa. Reszta w tym czasie grała w „Mafię”, tworzyła foto budki i grała w różne gry. Po obiedzie mieliśmy zajęcia terenowe GPS oraz nocną grę „Latarnik”.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Moniki P.
Tego dnia część grupy udała się na wycieczkę do Kadzidłowa i na basen do Mikołajek. Reszta grupy została pod opieką p.Magdy i byli na spacerze w lesie, grali w koszykówkę oraz inne gry integracyjne. Po obiedzie poszliśmy na strzelnicę, aby nauczyć się strzelać z wiatrówki. Ostatnią atrakcją dzisiejszego dnia było ognisko.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Damiana J.
Dzień rozpoczęliśmy od skrzynek, budowaliśmy wieżę z nich, a następnie próbowaliśmy wspiąć się jak najwyżej. Następnie Ratownik nauczył nas jak udzielać pierwszą pomoc, mieliśmy okazje wykonać RKO na fantomie. Popołudnie spędziliśmy czas grając w różne gry i zabawy integracyjne. Na zakończenie dnia udaliśmy się do lasu na survival.

Lego i Przygoda, grupa Pani Igi
Dzień rozpoczęliśmy od rozegrania meczu w piłkę nożną. Następnie udaliśmy się na spacer do lasu, a po powrocie zorganizowaliśmy zawody sportowe. Po obiedzie poszliśmy na plażę i razem z innymi grupami bawiliśmy się tam w „Zombie”. Przed kolacją rozegraliśmy mecz w piłkarzyki, a dzień zakończyliśmy Walkami Sumo.

VIP, grupa Pani Basi
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od zajęć z drugą grupą VIP. Graliśmy w koszykówkę oraz nasze ulubione gry karciane np.: „Double”. Następnie podczas karaoke sprawdziliśmy nasze umiejętności wokalne. Odbyły się również zajęcia plastyczne, stworzyliśmy plansze z miejscem wyciętym na twarz do robienia zdjęć. Wybraliśmy się na wodną wyprawę żaglówką, a dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Eli W.
Dzisiejszego dnia nasza grupa bawiła się w różne gry i zabawy na świeżym powietrzu. Tworzyłyśmy projekt zamku oraz projektowałyśmy ubrania. Część naszej grupy wyjechała na wycieczkę do Kadzidłowa, gdzie poznali różne gatunki zwierząt oraz byli w Mikołajkach na basenie.

Cztery Żywioły, grupa Pani Magdy M.
Piątek rozpoczęliśmy od bardzo długiego spaceru przez las, w między czasie grając w słowne gry. Następnie udaliśmy się na karaoke śpiewając najnowsze hity, zabawa była bardzo udana. Potem czekała na nas przeprawa kajakami „sit on top”, a na koniec dnia odbyły się zajęcia plastyczne – lepienie z gliny.

Bohaterki Disney, grupa Pani Marta Ch.
Piątkowy poranek nasze bohaterki rozpoczęły od zajęć stylizacji włosów. Dzięki nabytej wcześniej wiedzy powstały przepiękne fryzury. Zaraz po tym prezentowały swoje umiejętności jako projektantek mody. Trzeba przyznać, że wśród nas są prawdziwe talenty! Dzisiaj miałyśmy też okazję sprawdzić swoją wiedzę na temat baśniowych księżniczek, a także tworzyć makijaże na wieczorną dyskotekę. Część dziewczynek brała udział w wycieczce do Mikołajek oraz parku dzikich zwierząt w Kadzidłowie.

Militarni „Ogóry Rzeźnika”, grupa Pana Piotrka
Dziś rano poczuliśmy się jak na potańcówce, Pan Damian wpadał na pomysł żeby zamiast porannej zaprawy zorganizować nam fitness. Po naszym dancingu nie czuliśmy nóg. Następnie ruszyliśmy dookoła jeziora, przebiegliśmy 10 km. Było bardzo bardzo fajnie, chociaż niektórzy nie nadążali. Po tych zajęciach odbył się konkurs robienia pompek. Dzień zakończyliśmy wspinaczką po skrzynkach.

WYCIECZKA KADZIDŁOWO I MIKOŁAJKI
Pani Paulina S. i Pani Klaudia S. – Mazurska Przygoda, Pani Aneta B. – Wakacje z Elsą

Dzisiejszą wycieczkę zaczęliśmy od wizyty w Kadzidłowie, gdzie oglądaliśmy dzikie zwierzęta naturalnie żyjące w naszym kraju, ale także w wielu krajach na całym świecie. Mogliśmy wszystkie zwierzęta pogłaskać i nakarmić. Spotkaliśmy zwierzęta należące do gatunków ptaków i ssaków. Po zwiedzać parku dzikich zwierząt pojechaliśmy do Aquaparku w Mikołajkach, który znajdował się w Hotelu Gołębiewski. Po kąpieli wszyscy szczęśliwi wróciliśmy do ośrodka. Pozostała część grupy była pod opieką Pani Kingi Żyły, Damiana Kwiatkowskiego. Zajęcia dzieci uwzględnione u tych wychowawców.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki L.
Dzisiejszego dnia mieliśmy większość zajęć z wychowawcą. Graliśmy w siatkówkę oraz różne gry i zabawy integracyjne, między innymi: „Mafia”, „Taboo”. Po obiedzie udaliśmy się na karaoke oraz na drugą część survivalu, gdzie nauczyliśmy się sztuki kamuflażu. Po kolacji odbyła się dyskoteka.