Turnus III (17.07-27.07.2016)

Dzień 7 - Nawet po półmetku nie zwalniamy

Dodany: 2016.07.23

Spędziliśmy dziś kolejny aktywny dzień w naszym ośrodku. Sprzyjająca pogoda sprawiła, że ochoczo uczestniczyliśmy w zajęciach.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Magdy P.
Dziś dzień rozpoczęliśmy aktywnie. W fantastycznych humorach wyruszyliśmy na wyprawę kajakową. Następnie nauczyliśmy się szyfrować wiadomości, zadania. Przed obiadem wykonaliśmy rekwizyty do własnej foto budki. Po posiłku wyruszyliśmy na spacer. Gdy wróciliśmy stoczyliśmy walkę w siatkówce. Dzień zakończyliśmy różnymi grami i zabawami.

Cztery Żywioły, grupa Pani Magdy M.
Sobotni dzień rozpoczęliśmy od puszczania olbrzymich baniek mydlanych, które były dla nas wielką frajdą. Następnie udaliśmy się na ekstremalną przejażdżkę quadem. Potem wcieliliśmy się w role poszukiwaczy skarbów, a na koniec dnia wylegiwaliśmy się na plaży, oraz rozegraliśmy mecz siatkówki.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Moniki P.
Dzień zaczęliśmy od gry w „Baloniadę” oraz „Kocówkę”. Następnie zrobiliśmy różne rekwizyty, aby wspólnie zrobić zdjęcia. Po obiedzie udaliśmy się na spacer o lesie, doszliśmy do nowych Kiejut. Ostatnią atrakcją były gry i zabawy. Zmęczeni, ale zadowoleni poszliśmy spać.

Ekstremalni, grupa Pani Ani K.
Dzisiaj mieliśmy zajęcia linowe z instruktorem, na których budowaliśmy wieżę ze skrzynek, a następnie się na nią wspinaliśmy. Później udaliśmy się na strzelnicę, gdzie każdy z nas spróbował trafić do tarczy z wiatrówki. Po obiedzie wybraliśmy się na seans filmowy w cool clubie, a później na zajęcia z survivalu. Wieczorem podzieliliśmy się na drużyny i rozegraliśmy mecz siatkówki.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Pauliny S.
To już siódmy dzień kolonii. Nie możemy uwierzyć, że czas tak szybko płynie. Cieszymy się każdą chwilą spędzoną z naszą grupą. Od rana bawiliśmy się w „Baloniadę” i graliśmy w siatkówkę. Po południu mały trening orientacji w terenie. Przed kolacją udaliśmy się na plażę, gdzie stoczyliśmy pojedynek waterpolo. Wieczór spędziliśmy na wspólnych rozmowach i grach integracyjnych.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Karoliny H.
Po śniadaniu miałyśmy zajęcia dotyczące zdrowego odżywiania się, podczas których dowiedziałyśmy się czego unikać, aby być zdrowym. Następnie miałyśmy zajęcia taneczne, wszystkie się świetnie bawiłyśmy. Potem projektowałyśmy stroje na różne okazję. Po obiedzie grałyśmy w nasze ulubione gry i zabawy integracyjne.

Cztery Żywioły, grupa Pani Pauliny L.
W dniu dzisiejszym urodziny miały nasze dwie koleżanki. Zrobiliśmy laurki, nadmuchaliśmy balony i zaśpiewaliśmy „Sto Lat”. Poza tym uczestniczyliśmy w grach i zabawach ruchowych, pływaliśmy na tratwach po jeziorze Łęsk, oraz w specjalnej linowej uprzęży wchodziliśmy na skrzynki pod okiem Instruktora. Dzień zakończyliśmy rozgrywkami sportowymi na terenie ośrodka.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Klaudii S.
Dzisiejszą przygodę rozpoczęliśmy od robienia plakatów przedstawiającą naszą grupę. Później graliśmy w kalambury. Przed obiadem bawiliśmy się w „Baloniadę” oraz graliśmy w siatkówkę. Przy tych zabawach było wiele radości. Następnie na plaży szukaliśmy skarbów za pomocą wykrywacza, a następnie kąpaliśmy się w jeziorze. Na koniec dnia graliśmy w gry integracyjne z inna grupą.

Ekstremalni, grupa Pani Natalki K.
Po śniadaniu poszliśmy pograć na xboxie, w szczególności w fifę. Następnie graliśmy w różne gry i zabawy integracyjne, dzięki którym jeszcze lepiej się poznaliśmy. Po obiedzie oglądaliśmy film. Kolejną naszą atrakcją były Walki Gladiatorów oraz rozgrywki w minigolfa. Wieczór zakończyliśmy w lesie zajęciami z survivalu.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Kasi B.
Dzisiaj zaczęliśmy dzień od jednych z najciekawszych zajęć – skrzynki. Dałyśmy sobie radę i weszłyśmy na nie bez problemu. Później uczyliśmy się samoobrony, już wiemy jak się bronić, więc była to bardzo przydatna lekcja. Po obiedzie plażowaliśmy i robiliśmy plakaty na których są nasze podobizny. Dzień zakończyliśmy grami i zabawami na świeżym powietrzu.

Cztery Żywioły, grupa Pani Gabrysi
Dzisiejszą przygodę rozpoczęliśmy śpiewająco od karaoke, śpiewaliśmy nasze ulubione piosenki. W kolejnym bloku programowym graliśmy w różne gry i zabawy np.: „Zombie”, „Ninja”. Po obiedzie wybraliśmy się na żagle, gdzie po raz kolejny mieliśmy możliwość popływać na Omedze. Nie możemy się doczekać jutra.

Obóz Paintballowo – Survivalowy, grupa Pani Agnieszki
Po pysznym śniadaniu wyruszyliśmy rozegrać pasjonujący mecz w siatkówkę. Następnie ćwiczyliśmy pamięć podczas gier karcianych. Po sytym obiedzie odbyły się zajęcia z utrzymania równowagi –skrzynki. Wieczorem mieliśmy zajęcia ze znajomości GPS.

Lego i Przygoda, grupa Pani Igi
Kolejny dzień turnusu rozpoczęliśmy aktywnie, rozegraliśmy mecz w piłkę nożną przeciwko innej grupie. Po zwycięstwie udaliśmy się na plażę i tam świetnie się bawiliśmy. Przed obiadem zorganizowaliśmy konkurs plastyczny. Po obiedzie razem z Animatorką graliśmy w różne gry na xboxie. Resztę dnia spędziliśmy na grach i zabawach np.: „Gra francuska”.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Eli W.
Dzisiejszego dnia bawiliśmy się w łapki i pisaliśmy na nich miłe słowa o naszych koleżankach. Potem były walki sumo i tworzyłyśmy własne gry. Po obiedzie mieliśmy „kocówkę” i wystawę naszych prac. Po kolacji była olimpiada sportowa i pakiet super tancerki.

Super Misja Specjalna, grupa Pani Agata
Sobotę rozpoczęliśmy od wędrówki do Nowych Kiejkut. Po drodze podziwialiśmy piękne widoki i poznaliśmy nową okolicę. Później kąpaliśmy się w jeziorze, graliśmy w różne gry i zabawy. Po obiedzie czekały na nas „Mega Gry” na których świetnie się bawiliśmy. Następnie pływaliśmy żaglówką, a po kolacji wybraliśmy się w teren, gdzie zorganizowaliśmy zabawę plemion.

VIP, grupa Pani Basi
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od zajęć z survivalu. Nauczyliśmy się między innymi jak budować szałas i rozpalać ognisko. Następnie wyruszyliśmy na wodną wyprawę kajakami. Po krótkiej przerwie strzelaliśmy z łuków. Korzystając z ładnej pogody wybraliśmy się na plażę. Następnie wybraliśmy się na zajęcia „INO”, na których nauczyliśmy się określać kierunki świata. Dzień zakończyliśmy rozgrywkami sportowymi.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Magdy K.
Dzień zaczął się poranną rozgrzewką, po której udaliśmy się na śniadanie. Po posiłku część z nas miała dziś zajęcia fakultatywne, a druga część spędzała czas razem z Panią. Graliśmy w piłkę nożną, oglądaliśmy film. Najlepszą atrakcją była dla nas „Baloniada”. Po obiedzie udaliśmy się na Walki Sumo, było przy tym dużo śmiechu i zabawy. Na koniec dnia dnia odbyły się zajęcia plastyczne.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Pauliny W.
Dziś na warsztatach plastycznych ulepiliśmy z plasteliny rodzinę Minionków. Na następnych zajęciach poznaliśmy techniki samoobrony. Nauczyliśmy się jak walczyć z upiorami. Na koniec dnia na treningu z koszykówki nauczyliśmy się zasad gry i na koniec zajęć rozegraliśmy mecz.

Lego i Przygoda, grupa Pani Moniki D.
Po śniadaniu rozegraliśmy mecz w piłkę nożną. Bawiliśmy się świetnie razem z inna grupą. Następnie zrobiliśmy pierwszy raz w życiu własną grę planszową. Każdy dał coś z siebie, dlatego teraz mamy super grę. Wieczorem graliśmy w „Grę Francuską”, niektóre pytania były naprawdę trudne, ale wspólnymi siłami daliśmy radę.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Patrycji
Po śniadaniu poszliśmy do cool baru na karaoke. Później oglądaliśmy film „Szybcy i Wściekli 7”. Po obiedzie rozegraliśmy kolejną potyczkę paintballową, a wieczorem w bloku nocnym graliśmy w „Latarnika”. Dzień był sympatycznie spędzony.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Angeliki
Dzisiaj po śniadaniu udaliśmy się na super grę terenoznawczą „INO”. Następnie odbyły się rozgrywki w koszykówkę. Najfajniejszą atrakcją było puszczanie mega baniek mydlanych. Później wraz z naszą Panią bawiliśmy się i graliśmy w różne gry, zabawa była świetna. Dzień oceniamy bardzo pozytywnie.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Asi K.
Dzisiejszego dnia część grupy udała się poligon w ramach Pakietu Super Aktywnego. W tym samym czasie reszta naszej grupy grała w liczne gry sportowe i integracyjne. Przed obiadem obejrzeliśmy film w cool clubie. Po obiedzie cała grupa wzięła udział w grze, która opierała się na orientacji w terenie. Przed kolacją odbył się wyczekiwany paintball, a po posiłku wzięliśmy udział w zajęciach z pierwszej pomocy.

VIP, grupa Pani Pauliny T.
Dzień rozpoczął się od gier i zabaw na świeżym powietrzu. Następnie udaliśmy się na survival do lasu, gdzie uczyliśmy się sztuki kamuflażu. Kolejnymi zajęciami były Walki Gladiatorów. Po obiedzie poszliśmy na plażę popływać w jeziorze. Następnie odbył się konkurs plastyczny i rozgrywki w piłkarzyki.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Kingi
Po śniadaniu miałyśmy zajęcia poświęcone zdrowemu odżywianiu. Dowiedziałyśmy się jak należy zbilansować dietę. Później robiłyśmy szalone wygibasy na Mega Twisterze. Dzisiaj również wcieliłyśmy się w role projektantek mody. Po obiedzie miałyśmy „Baloniadę”! Następnie Instruktor zabrał nas na strzelnicę i nauczył strzelać z łuku. Wieczorem obejrzałyśmy film, a potem razem z inną grupą bawiliśmy się w „Zombie”.

VIP, grupa Pani Karoliny Ch.
Z samego rana wszyscy poszliśmy na plażę. Następnie udaliśmy się na interesujące zajęcia „INO”, kiedy wszyscy się wyszaleliśmy udaliśmy się na karaoke do cool baru, a tam oglądaliśmy film. Po obiedzie poszliśmy na zajęcia z euro bungee, po których zmęczyliśmy się strasznie. Dzień zakończyliśmy grą terenową „Podchody”.

Summer Challenge, grupa Pani Ani T.
Siódmy dzień rozpoczęliśmy wędrówką na poligon, gdzie mogliśmy korzystać z zorby, quadów oraz Yamaha Vikingu. Po powrocie zjedliśmy obiad i świetnie się bawiliśmy podczas gry w unihokeja oraz plażowaniu. Kolacja pomogła nam zregenerować siły, a dzień zakończyliśmy grą w „Zombie”.

Super Misja Specjalna, grupa Pani Marty Ł.
Dziś po śniadaniu wybraliśmy się na wycieczkę do Nowych Kiejkut. Po powrocie i krótkim odpoczynku odbyły się zajęcia nad jeziorem, na których przepłynęliśmy żaglówką „Omegą” po pięknym jeziorze Łęsk. Po obiedzie udaliśmy się na strzelnicę, gdzie uczyliśmy się strzelać z łuku. Później wybraliśmy się do lasu na spacer, a po powrocie zagraliśmy w „Podchody” oraz naszą ulubioną grę „Mafia”.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Anety B.
Ten dzień był bardzo ciekawy. Po śniadaniu rozegrałyśmy pojedynek na xboxie. Świetnie się przy tym bawiłyśmy. Później zagrałyśmy w „Baloniadę”, a po niej sprawdzałyśmy nasze celne oko z Anną – strzelałyśmy z procy. Po obiedzie poszłyśmy na seans filmowy – oglądałyśmy „Kraina Lodu”. Wieczorem bawiłyśmy się w berka i „Zombie”.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Kasi D.
Od rana bawiliśmy się przy muzyce z cool baru, podczas zajęć śpiewających – karaoke. Przed obiadem odbyła się gra terenowa „INO” bieg na orientację. Następnie udaliśmy się na wyprawę kajakami „sit on top” po jeziorze Łęsk. Wieczorem integrowaliśmy się w czasie zabaw i gier.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki L.
Dzisiaj po śniadaniu ruszyliśmy na poligon, tam czekały na nas takie atrakcje jak: zorba, quady, Yamaha Viking. Wszyscy mieliśmy świetne humory i po powrocie do ośrodka udaliśmy się na plażę i tam zagraliśmy w waterpolo. Po plażowaniu poszliśmy grać na xboxie. Graliśmy w fifę i inne sportowe gry. Następnie nauczyliśmy się korzystać z kompasu. Dzień był bardzo udany.

Bohaterki Disney Marta Ch.
Dzisiaj dziewczynki z Bohaterek Disneya miały okazję strzelać z łuku i poczuć się jak Merida Waleczna. Zaraz po tym każda z nich wykonała koronę, ozdabiając ją według własnego pomysłu. Następnie poznały tajniki orientacji w terenie wykorzystując do tego kompas. Do tego wykazały się dużą kreatywnością podczas warsztatów lepienia z gliny. Część z nich brała również udział w zajęciach w ramach Pakietu Super Tancerki.

Obóz Militarny „Ogóry Rzeźnika”, grupa Pana Piotra
Po przepysznym śniadaniu mieliśmy zajęcia sportowe. Graliśmy w siatkówkę, piłkę nożną i koszykówkę. Następnie czekała na nas krótki spacer na poligon, a gdy tam dotarliśmy celem naszego spaceru była bitwa paintballowa. Później mieliśmy kajaki, po których każdy z nas walczył z przeznaczeniem na polu minowym. Poruszaliśmy się z wykrywaczem i szukaliśmy wielu zaginionych rzeczy. Tak upłynął nam kolejny dzień, z pamiętnika Militarnych.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Damiana J.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od aktywności fizycznej w postaci gry w dwa ognie. Następnie braliśmy udział w biegu na orientacje dla naszego podobozu. Zabawa polegała na odnajdywaniu punktów na terenie ośrodka. Nie zabrakło oczywiście czasu na naszą ulubioną grę „Zombie”.

Super Militarni, grupa Pana Damiana K.
W dniu dzisiejszym ze względu na wczorajszy konkurs nie odbyła się poranna zaprawa, bardzo nam z tego powodu było przykro. Po śniadaniu odbyły się zajęci uzupełniające razem z wychowawcą. W tym czasie niektóre osoby udały się na fakultety. Po zajęciach wybraliśmy się na poligon, aby zagrać w paintballa, wszyscy bawiliśmy się fantastycznie. Po obiedzie wybraliśmy się na zajęcia ze strzelania z procy i wiatrówek. Dzień zakończyliśmy zabawą „Świeczka”.