Turnus III (17.07-27.07.2016)

Dzień 8 - Nowe wyzwania ciągle przed nami

Dodany: 2016.07.24

Zabawa nie ustaje ani na chwilę, bawiliśmy się świetnie w sumie jak każdego dnia. Dzień urozmaicały nam gry i zabawy z Instruktorami i innymi grupami.

Obóz super paintballowy, grupa pani Asi
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy starciem na polu paintballowym. Następnie udaliśmy się na strzelnicę, by dopracować naszą celność. Przed obiadem poszliśmy na zajęcia z GPS-em i INO. Sprawdzały one naszą orientację w terenie. Po obiedzie korzystając z pogody relaksowaliśmy się na plaży. Po kolacji odbyły się ostatnie zajęcia z survivalu, nauczyliśmy się m.in. rozpalać ogień różnymi sposobami. Dzień zakończyliśmy nocną potyczką paintballową przeciwko grupie pani Patrycji.

Obóz super paintballowy, grupa pani Kasi
Super paintballowy dzień rozpoczęliśmy od potyczki paintballowej w grze „Wieszaki”. Następnie udaliśmy się do lasu na „Bitwę plemion”- grę terenową. Odbyliśmy dziś kolejny trening snajperski na strzelnicy. Po obiedzie udaliśmy się na plażowanie korzystając z ładnej pogody. Potem odbyliśmy kolejne starcie na polu paintballowym wykorzystując aż 200 kulek z broni barwiącej. Wieczorem w salce dydaktycznej graliśmy na x-box.

Bohaterki Disneya, grupa pani Marty
Kolejny dzień wspaniałej, wakacyjnej przygody bohaterki Disneya rozpoczęły od zabawy w kuli waterball. Zaraz po tym bawiły się doskonale podczas gier i zabaw zespołowych. Z racji pięknej pogody wybrały się na plażę, by tam pluskać się w wodzie jeziora Łęsk. Po obiedzie miały okazję spróbować swoich sił na parku linowym. Okazało się, że każda z młodych dam jest bardzo odważna! Tego dnia dziewczynki nauczyły się podstaw samoobrony oraz dowiedziały się na wielu ciekawych rzeczy na temat dobrych manier.

Magiczny Świat Bajek, grupa pani Pauliny
Kolejny dzień wspaniałej zabawy za nami! Dzisiaj grupa namalowała witraże na szkle. Stworzyły piękne postaci z bajek. Na zajęciach dzieci zrobiły wielkie bańki mydlane w rozmiarze XXL. Opalaliśmy się dziś na plaży i kąpaliśmy w wodzie – graliśmy dmuchaną piłką plażową. Było super!

Wakacje z Elsą, grupa pani Anety
Po pysznym śniadaniu bawiłyśmy się w zabawy z piłką. Grałyśmy w dwa ognie, piłkę kocówkę i głupiego Jasia. Następnie poszłyśmy na plażę, tam pływałyśmy w jeziorze i grałyśmy w kalambury. Później miałyśmy wyprawę do lasu, rozpoznawałyśmy głosy ptaków i szukałyśmy torpów zwierząt oraz bawiłyśmy się w podchody. Po południu bawiłyśmy się chustą klanzy, dzięki tej zabawie mogłyśmy się jeszcze lepiej zintegrować. Wieczorem miałyśmy warsztaty taneczne. To był intensywny dzień pełen wrażeń.

Ekstremalne wakacje, grupa pani Natalii
Kolejny dzień kulkowy rozpoczęliśmy od porannej zbiórki i obowiązkowej kontroli czystości, bo czystość to podstawa! Następnie śniadanko, by jak najprędzej udać się na wyprawę smoczą łodzią. Gry karciane i kalambury umiliły nam czas przed obiadem. Mogliśmy jeszcze wspiąć się na park linowy. Po południu kąpiele i plażowanie z grupą pani Ani, a wieczorem wiatrówki podczas, których sprawdziliśmy swoją celność.

4 żywioły, grupa pani Pauliny
Niedzielę rozpoczęliśmy od plażowania na pobliskiej plaży. Następnie rozegraliśmy mecz w piłkę nożną oraz „kocówkę”. Przed obiadem mieliśmy zajęcia z recyclingu artystycznego, gdzie wraz z animatorką tworzyliśmy nowe rzeczy z tych przedmiotów, które były już przeznaczone do wyrzucenia. W dalszej kolejności udaliśmy się ponownie na kulkową plażę, aby wraz z panem żeglarzem wyruszyć w podróż białą „Omegą”. Niedzielę zakończyliśmy warsztatami chemicznymi podczas których obaliliśmy dotychczasowe mity jak i poznaliśmy nowe zastosowanie oraz właściwości wody.

Vip, grupa pani Pauliny T
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od wyprawy na kolejny survival, gdzie nauczyliśmy się rozpalać ogień. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie skorzystaliśmy z ładnej pogody. Przed obiadem odbyły się również rozgrywki w super grę baloniadę. Po smacznym obiedzie poszliśmy na lekcję z pierwszej pomocy. Przed kolacją poszliśmy na quady, a na zakończenie dnia poszliśmy do cool clubu na film.

Vip, grupa pani Karoliny Ch.
Dzisiejszy słoneczny dzień rozpoczęliśmy plażowaniem. Nad jeziorem mogliśmy się nawet opalić i wykąpać się oraz pograć w różne gry. Korzystając z pięknej pogody na następne zajęcia udaliśmy się również nad wodę na zajęcia z żeglowania. Potem graliśmy w grę kocówka z balonami napełnionymi wodą. Na kolejne zajęcia udaliśmy się do lasu na survival. Tam nauczyliśmy się jak można zakamuflować się w lesie. Na zakończenie dnia braliśmy udział w grze terenowej GPS oraz poszliśmy do cool clubu na film.

4 żywioły, grupa pani Garbrysi O
Ósmy dzień kolonii rozpoczęliśmy od poszukiwania skarbów. Za pomocą wykrywacza metalu pokonywaliśmy specjalnie do tego przygotowany tor przeszkód. Następnie razem z naszą panią udaliśmy się do salki dydaktycznej, gdzie na xboxie graliśmy w nasze ulubione gry oraz w dubble. Po xboxie czekały na nas ekscytujące zajęcia na wodzie. Pływaliśmy na kajakach bezburtowych. Niezwykłe doświadczenia! Po obiedzie zasłużony odpoczynek na plaży. Spędzaliśmy aktywnie czas zażywając kąpieli i grając w siatkówkę. Po plażowaniu graliśmy w piłkę nożna, a wieczorem pod okiem Pani Animator wykonaliśmy witraże 3d. Szkoda, że niedługo już koniec kolonii

Obóz super paintballowy, grupa pani Patrycji S
Dzisiaj mamy ósmy dzień naszej kolonii. Rozpoczęliśmy go tradycyjnie poranną zaprawą. Po śniadaniu zrobiliśmy porządki w naszych namiotach, a następnie udaliśmy się na rozgrywkę speedballa. Kolejne programowe zajęcia to survival, budowaliśmy szałasy z pałatek. Po obiedzie plażowaliśmy, kąpaliśmy się i korzystaliśmy z pięknej pogody. Mieliśmy też okazję skorzystać z strzelnicy paintballowej i tak sprawdzić swoją celność. Wieczorem mieliśmy zajęcia z samoobrony, a w bloku nocnym rozgrywkę w paintballa.

Magiczny Świat Bajek, grupa pani Kasi B
Dzisiejszy dzień zaczął się od zajęć z lepienia z gliny. Każdy z nas ulepił swojego ulubionego bohatera bajkowego i serduszko dla rodziców. Potem robiliśmy wielkie bański mydlane w rozmiarze XXL, było przy tym dużo zabawy. Najwięcej frajdy było gdy bańki pękały. Następnie poszliśmy na plaże żeby skorzystać z ładnej pogody. Po obiedzie próbowaliśmy swoich sił przy strzelaniu z procy, a wieczorem bawiliśmy się w podchody.

4 żywioły, grupa pani Magdy M
Słoneczną niedzielę rozpoczęliśmy od zajęć na plaży, początkowo udaliśmy się na przeprawę jachtem po jeziorze Łęsk, a następnie doskonaliliśmy techniki pływackie. Po powrocie rywalizowaliśmy ze sobą podczas gry francuskiej. Udało nam się jeszcze lepiej poznać ośrodek. Jedne z fajniejszych zajęć jakie się dziś odbyły to strzelanie z wiatrówki. Okazało się że jesteśmy w tym świetni. Dzień zakończyliśmy zajęciami artystycznymi – malowaliśmy bez użycia rąk.

Aktywne wakacje, grupa pani Moniki P
Aktywne wakacje dzień rozpoczęli od wyjścia do lasu z instruktorem na zajęcia z wykrywaczem metalu. Następnie udaliśmy się na plażę, aby wykąpać się w jeziorze, poopalać się i skorzystać z ładnej pogody przy grach i zabawach. Po obiedzie zagraliśmy w grę terenową, a tuż po niej rywalizowaliśmy z drugą grupą aktywnych Wakacji w olimpiadzie sportowej. Ostatnią atrakcją była gra nocna Świetliki

Lego, grupa pani Moniki D
Zaraz po śniadaniu udaliśmy się na walki sumo, mogliśmy przebrać się w specjalne stroje i walczyć z sobą na specjalnej macie. To była świetna zabawa. Po tej zabawie udaliśmy się na plażę, pogoda nam dopisała więc mogliśmy skorzystać z kąpieli w jeziorze a także pograć w piłkę plażową. Po obiedzie tworzyliśmy autorskie konstrukcje z klocków lego. Następnie pani zorganizowała nam turniej w koszykówkę. To był bardzo udany dzień, pełen ciekawych atrakcji.

Aktywne wakacje, grupa pani Magdy P
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od przejażdżki quadem. Naprawdę fajnie się bawiliśmy, a tor który był przygotowany okazał się bardzo trudny. Kolejną atrakcją była Wielka Olimpiada między grupami aktywnych wakacji. Walczyliśmy między sobą według ustalonych zasad. Rywalizacja była bardzo zacięta. Dzień zakończyliśmy nocną wyprawą do lasu na zajęcia Świetliki.

Ekstremalni, grupa pani Ani K
Po śniadaniu wybraliśmy się na plażę, gdzie czekał na nas rejs po okolicznym jeziorze kajakami turystycznymi. Nie wiedzieliśmy że to jezioro jest tak duże. Następnie zagraliśmy drużynowo w unihokeja, siatkówkę i szyszki. Po południu ponownie odwiedziliśmy plażę by zażyć kąpieli słonecznej jak i wodnej. Później udaliśmy się na wielki kosmiczny trening – żyroskop.

Lego, grupa pani Igi K
Niedziele rozpoczęliśmy od przejażdżki na Quadach na które dłuuuugo czekaliśmy. Warto było, bo było świetnie. W przerwie graliśmy w mini golfa gdzie trenowaliśmy naszą celność. Pogoda nam dopisała więc w ramach kolejnych zajęć poszliśmy na plażę i pod okiem pani ratownik bawiliśmy się w wodzie. Przed obiadem udaliśmy się na sale dydaktyczną gdzie dokonaliśmy autorskich konstrukcji z lego, jak zawsze nie zabrakło nam pomysłów. Po obiedzie rozegraliśmy mecz w koszykówkę oraz konkurs na najwięcej trafionych do kosza piłek. Przed kolacją udaliśmy się na survival. Zdobyliśmy wiadomości jak jak zbudować szałas oraz rozpalić ognisko. Ostatnim punktem dzisiejszego programy były wspólne zabawy na powietrzu.

Summer challenge, grupa pani Ani T
Zaraz po śniadaniu udaliśmy się do lasu na survival, tam nauczyliśmy się budować szałas, a następnie trenowaliśmy celność na wiatrówkach. Przed obiadem zagraliśmy mecz piłki ręcznej w wodzie – to było genialne rozwiązanie na tak słoneczny dzień. Po południu mogliśmy się zmierzyć w pojedynku gladiatorów, w międzyczasie graliśmy też w mini golfa. Chwilę później tworzyliśmy bańki w rozmiarze XXL. Wieczorem uczyliśmy się orientacji w terenie przy pomocy GPS. To był kolejny wspaniały dzień.

Strefa gier i zabaw, grupa pani Magdy K
Po porannej rozgrzewce wszyscy udaliśmy się na park linowy. Mogliśmy pokonać nasz strach przed wysokością. Wszystkim poszło znakomicie! Następnie poszliśmy na plażowanie, aby troszkę się ochłodzić i zagrać w hokeja na trawie. Kolejne zajęcia jakie się odbyły to eurobungee. To były jedne z fajniejszych zajęć na tym ośrodku. Super się bawiliśmy. Dzień zakończyliśmy zajęciami z użyciem wykrywacza metali.

Obóz paintballowy, grupa pana Damiana J
Dzień rozpoczęliśmy do porządkowania naszego podobozu. Pierwsze zajęcia na które się udaliśmy to szybki pojedynek speedball. Potem bawiliśmy się w grę terenową ninja. Po obiedzie z racji słonecznej pogody poszliśmy na plażę. Tam pływaliśmy i opalaliśmy się. Wieczorem udaliśmy się do lasu, aby rozegrać potyczkę „ bitwa plemion”

Strefa gier i zabaw, grupa pani Angeliki K
Dzisiejszy słoneczny dzień rozpoczęliśmy od zajęć terenowych z wykorzystaniem urządzeń GPS. Teraz już potrafimy wyznaczać kierunki i korzystać z mapy. Następnie wraz z panem instruktorem przeszliśmy na plażę, gdzie uczyliśmy się sztuki samoobrony. To bardzo przydatne zajęcia. Po zajęciach zostaliśmy na plaży gdzie mogliśmy popływać w jeziorze i poplażować. Dzień zakończyliśmy bawiąc się z wychowawcą.

Super Misja Specjalna, grupa pani Agaty Sz
Niedziela przywitała nas słońcem. Przygody rozpoczęliśmy od gry terenowej „plemiona” Bardzo fajnie się bawiliśmy. Po obieganiu po lesie poszliśmy na plażę, gdzie kąpaliśmy się w jeziorze. Następnie strzelaliśmy z wiatrówek. Po obiedzie wróciliśmy nad wodę na wyprawę kajakową. Rozegraliśmy również turniej walk sumo. Wieczorem odbyły się gry i zabawy. Zadowoleni udaliśmy się do pokojów, żeby odpocząć przed kolejnym dniem pełnym przygód.

Fabryka gwiazd, grupa pani Karoliny H
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy powtórką z wcześniej zdobytych wiadomości dotyczących kosmetyków i pielęgnacji ciała. Następnie mieliśmy zajęcia taneczne, szlifowaliśmy wcześniej poznane układy, a także uczyliśmy się nowego. Następnie w tak piękną pogodę udaliśmy się na spacer do lasu. Po smacznym obiedzie opalałyśmy się na plaży oraz chłodziłyśmy się w wodzie. Kolejną atrakcją był park linowy, wiele z nas pokonało swoje lęki związane z wysokością. Po kolacji tworzyliśmy flagi na grę terenową.

Mazurska przygoda, grupa Pani Klaudii S
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od nagrywania teledysku o naszej grupie i obozie do piosenki „Mamma mia”. Następnie wybraliśmy się na wycieczkę po jeziorze rowerkami wodnymi. Przed obiadem udaliśmy się do lasu, gdzie stoczyliśmy pojedynek „ Bitwa plemion” Grupa podzieliła się na dwie drużyny pod nazwami „ Ogórek „ i „ Kiełbaski bielgijskie”. Walka była zacięta. Dziś również podczas karaoke mogliśmy zaprezentować nasze talenty wokalne. Późnym wieczorem braliśmy udział w nocnej grze terenowej Świetliki.

Super Misja Specjalna, grupa pani Marty Ł
Ósmy dzień minął szybko i męcząco. Po śniadaniu wybraliśmy się na strzelnicę paintballową, gdzie mogliśmy się poczuć jak prawdziwy snajper. Następnie kąpaliśmy się w jeziorze i korzystaliśmy z zabaw które przygotowała nam Pani Marta. Dzień zakończyliśmy pojedynkiem z innymi grupami w baloniadę, a tuż po tym poszliśmy grać w mega gry planszowe.

Obóz super militarny „ ogóry rzeźnika” , grupa pana Piotra B
Dziś znowu mieliśmy bardzo aktywny dzień. Zaczęliśmy go od wszystkim bardzo dobrze znanej gry terenowej – podchody. W tej grze brały udział dwie grupy – pana Damiana i nasza. Było dużo myślenia i dobrej zabawy. Mogę śmiało rzec, że obie grupy wczuły się w zajęcia. Następnie czekały nas zajęcia z łączności. Zostaliśmy na nie wyposażeni w telefony polowe oraz kabel. Cała grupa bardzo dobrze się bawiła korzystając z tych nietypowych urządzeń. Potem ruszyliśmy na plażę. Korzystając z ładnej pogody pluskaliśmy się w wodzie i opalaliśmy się. Następnie mieliśmy zajęcia z orientacji a potem z przeprawy tratwą.

Summer challenge, grupa pani Moniki L
Dzień zaczął się słonecznie. Zaraz po śniadaniu poszliśmy wspinać się na zbudowaną przez nas wieżę ze skrzynek. Było przy tym dużo zabawy i skupienia. Po skrzynkach udaliśmy się na plażę. Graliśmy w ciekawe gry karciane np. uno. Następnie za pomocą wykrywacza metali, szukaliśmy ukrytego skarbu. Potem poszliśmy spróbować swoich sił w chodzeniu po linie. Po kolacji stoczyliśmy walki sumo. Te zajęcia były naprawdę śmieszne.

Obóz super militarny, grupa pana Damiana K
W dniu dzisiejszym po apelu porannym i po śniadaniu, grupa militarnych udała się do lasu grać w podchody. Bawiliśmy się naprawdę super. Następnie udaliśmy się na kolejne zajęcia i strzelaliśmy z łuków. Potem wybraliśmy się na plażę popływać i poopalać się. Jedną z fajniejszych atrakcji dzisiejszego dnia było pływanie smoczą łodzią. Mogliśmy poczuć się jak wikingowie i wiosłować w rytm uderzeń wielkiego bębna. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową - Latarnik.

Bohaterki Disneya, grupa pani Eli W
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od strzelania z łuków – czyli to co małe waleczne księżniczki lubią najbardziej. Następnie bawiliśmy się z chustą klanzy. Korzystając z pogody udaliśmy się na plaże gdzie kąpałyśmy się i opalałyśmy. Potem aby poznać zasady dobrego wychowania poszliśmy na zajęcia z animatorką. Pani opowiedziała nam o zasadach savoire vivre. Teraz wiemy jak powinny zachowywać się prawdziwe damy. Wieczór spędziliśmy przy wspólnych grach i zabawach przygotowanych przez Panią Elę.

Obóz paintballowo – survivalowy, grupa pani Agnieszki R
Dzisiejszy dzień zaliczamy do bardzo udanych. Pogoda zdecydowanie nam dopisała. Ten czas za szybko mija, to już ósmy dzień naszej przygody. Po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia, na których nauczyliśmy się szyfrowania. Następnie przypomnieliśmy sobie podstawy zachowania się w razie wypadku na zajęciach z pierwszej pomocy. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie mogliśmy się trochę ochłodzić. Dzień zakończyliśmy wyjściem do lasu na zajęcia z survivalu.

Vip, grupa pani Basi P
Ten piękny i słoneczny dzień rozpoczęliśmy od zajęć terenowych. Wraz z drugą grupą wybraliśmy się do lasu na „ Bitwę plemion”. Następnie trenowaliśmy nasza celność podczas strzelania z procy. Dziś obowiązkowo poszliśmy również na plażę poopalać się i popływać. Szkoda byłoby nie wykorzystać tak słonecznego dnia. Po obiedzie poszliśmy na przejażdżkę quadami oraz na zajęcia „ Enigma”, gdzie nauczyliśmy się pisać szyfrowane wiadomości. Po kolacji, późnym wieczorem zagraliśmy w grę „ uwolnić vipa”

Mazurska przygoda, grupa pani Pauliny S
Dzisiejszego dnia nie mieliśmy czasu na słodkie lenistwo. Od samego rana zajęcia. Na początku park linowy. Dla nas nawet najbardziej skomplikowane przeszkody nie były trudne. W kilka minut pokonywaliśmy tory. Kolejno zaangażowaliśmy się w tworzenie teledysku, który obrazuje nasz pobyt w Kulce. Następnie mały trening strzelania z procy. Po obiedzie relaks przy robieniu baniek mydlanych i śpiewach na karaoke. Dzień zakończyliśmy grą nocną świetliki.

Fabryka gwiazd, grupa pani Kingi Ż
Zaraz po śniadaniu miałyśmy zajęcia poświęcone kosmetykom do pielęgnacji ciała. Teraz już wiemy jak dbać o ciało. Ten był bardzo aktywny i pełen wrażeń. Miałyśmy gry i zabawy sportowe, później zajęcia taneczne. Pani Natalia pokazała nam fajne zabawy taneczne i ruchowe. Po obiedzie korzystałyśmy z pięknej pogody i udaliśmy się na plażę. Następnie robiłyśmy super fryzury. Po kolacji projektowaliśmy swoje kolonijne flagi!

Dzisiaj odbył się Rodzinny Piknik, w ramach którego część rodziców mogła odwiedzić swoje pociechy oraz zwiedzić Nasz Ośrodek.