Turnus IV (28.07-07.08.2016)

Dzień 2 - Przepełniony atrakcjami piątek!

Dodany: 2016.07.29

Dziś minął pierwszy dzień zajęć programowych w Kulce. Bawiliśmy się świetnie, nie było czasu na nudę.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Pauliny J.
Dziś obudziło nas piękne słońce, co wprawiło na od razu w dobry humor. Zaczęliśmy dzień od zaprawy sportowej na wesoło. Dobrze rozgrzani mogliśmy spróbować swoich sił w grze na xboxie. Następnie trenowaliśmy swoją skoczność na euro bungee. To dopiero była zabawa! Po obiedzie wybraliśmy się do lasu by poznać tajniki orientacji w terenie. Wieczorem czekała na nas taneczna niespodzianka – dyskoteka. Była to super okazja do wspólnej zabawy.

Summer Challenge, grupa Pani Oli D.
Rozpoczęliśmy dzień od wyprawy rowerkami wodnymi, podczas której mieliśmy okazję podziwiać faunę i florę. Z dobrymi humorami jak szaleni pognaliśmy na pyszny obiad, po którym wykonaliśmy wspólna flagę, która ma symbolizować naszą grupę. Dzień umilił na dłuuuugi spacer do lasu. Po kolacji spędziliśmy miło czas przy ognisku zajadając się kiełbaskami. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową „Świetliki”.

Herosi, grupa Pani Pauliny S.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od śniadania, po którym udaliśmy się na zabawę tzw. „Demolkę”, zadaniem naszym buło zbudować fortecę, którą po wyschnięciu zburzymy. Następnie udaliśmy się na plażę, a tam aktywnie i miło spędziliśmy czas. Później udaliśmy się na strzelnicę, a tam uczyliśmy się strzelać z łuków. Po obiedzie czekały na nas zajęcia teatralne, po których udaliśmy się do pielęgniarki na kontrolę naszego zdrowia. Potem odbyły się Walki Sumo, podczas których walczyliśmy ze sobą w specjalnych strojach. Dzień zakończyliśmy ogniskiem, na którym nie brakowało dobrej zabawy.

Summer Challenge, grupa Pani Asi D.
Rozpoczęliśmy dzień od parku linowego. Każdy z nas z ogromną przyjemnością pokonał trzy trasy pierwszego poziomu parku. Na następnych zajęciach wykonaliśmy flagi naszej grupy. Przed kolacją nauczyliśmy się jeździć na segwayu. Czas umilił nam wspólny spacer do lasu. Wieczorem odbyło się ognisko z kiełbaskami, a dzień zakończyliśmy grą terenową „Świetliki”.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Michała K.
Zaraz po śniadaniu poszliśmy na euro bungee. Każdy z nas skakał na trampolinie w uprzęży, robiliśmy salta, naprawdę świetnie się przy tym bawiliśmy. Później graliśmy na xboxie w fifę i lekkoatletykę, po tych zajęciach udaliśmy się do pielęgniarki na kontrolę naszego zdrowia. Dzień zakończyliśmy super dyskoteką, na której chcieliśmy tańczyć do białego rana.

Herosi, grupa Pani Asi B.
Dzień drugi rozpoczęliśmy od nauki strzelania z łuków boskim rodzeństwem. Mistrzem strzelania okazał się Marcin. Następnie odbyły się warsztaty teatralne, a potem wykazaliśmy się artystycznie tworząc grafity. Ostatnimi zajęciami aktywnymi tego dnia były proce. Dzień pełen wrażeń zakończyliśmy wspólnym Herosowym Ogniskiem.

Cztery Żywioły, grupa Pani Dominiki P.
Po pysznym śniadaniu udaliśmy się na wyprawę kajakami bezburtowymi. Dla wielu z nas była to pierwsza w życiu przygoda z tego rodzaju sprzętem. Następnie budowaliśmy wieżę ze skrzynek, na którą później się wspinaliśmy. Przed obiadem poszliśmy do lasu, aby z pomocą Instruktora nauczyć się sposobów przetrwania w ciężkich warunkach. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem z kiełbaskami.

Herosi, grupa Pani Gabrysi B.
Po pysznym śniadaniu udaliśmy się na zajęcia integracyjne z wychowawcą. Następnie poszliśmy na lekcje łucznictwa, zorganizowaliśmy sobie konkurs na najlepsze sokole oko. Potem Pani Kasia wprowadziła nas w świat teatru. Szyfrowanie i odczytywanie to idealne zadania dla Herosów. Ognisko wieczorne dopełniło dzień pełen wyzwań.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Kasi B.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od wizyty u Pielęgniarki, która sprawdziła stan naszego zdrówka. Później zagraliśmy w Grę Francuską, dzięki której dowiedzieliśmy się ciekawych rzeczy na temat ośrodka. Następnie poszliśmy do lasu na zabawy z GPS-em. Po obiedzie pływaliśmy kajakami turystycznymi. Nie było czasu na nudę, bo gdy wróciliśmy czekały na nas Walki Gladiatorów. Po takim aktywnym dniu zjedliśmy kolacją i zakończyliśmy dzień pierwszą dyskoteką.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Mileny D.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy pysznym śniadaniem, a następnie udaliśmy się na szkolenie antygrawitacyjne na żyroskopie. Czuliśmy, że lecimy w kosmos! Po obiedzie udaliśmy się na kolejne zajęcia – ścianka wspinaczkowa. Następnie zorganizowaliśmy turniej w unihokeja, a po nich razem z naszą Panią ii Instruktorką była Akcja Integracja, dzięki tym zajęciom lepiej się poznaliśmy.

Harry Potter, grupa Pani Marty Ł.
Zaraz po śniadaniu zaczęliśmy zajęcia z lewitacji czyli skakaliśmy na euro-bange. Następnie poznawaliśmy się w obrębie naszej grupy. W ramach zajęć organizacyjnych wybraliśmy się do pani pielęgniarki, która przypomniała nam zasady higieny. Po obiedzie odbyły się zajęcia terenowe z użyciem wykrywacza metali. W ramach odpoczynku zaczęliśmy tworzyć nasze plakaty domów – pokoi. Na dobranoc przeczytaliśmy fragmenty książki „Harry Potter i kamień filozoficzny”.

Paintball, grupa Pani Gabrysi O.
Pierwszy dzień kolonii za nami. Zaraz po śniadaniu rozpoczęliśmy swoją przygodę zajęciami z podstaw taktyki i strategii, gdzie dowiedzieliśmy się wiele ciekawych rzeczy o taktycznym poruszaniu się w terenie i nie tylko. W kolejnym bloku programowym stoczyliśmy swoją pierwszą potyczkę paintballową, gdzie mogliśmy wykorzystać w praktyce informacje z poprzedniego bloku programowego. Po objedzie udaliśmy się ze swoją panią do salki dydaktycznej, gdzie graliśmy na xboxie w różne gry sportowe. Następnie rozegraliśmy mecz piłki nożnej. Po kolacji udaliśmy się pod czujnym okiem instruktora na survival, gdzie dowiedzieliśmy się wiele ciekawych rzeczy na temat przetrwania w trudnych warunkach i nie tylko, a w bloku nocnym czekała na nas potyczka paintballowa, nie lada wyzwanie! Tak minął pierwszy dzień kolonii, nie możemy się doczekać jutra!

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Beaty
Dzień rozpoczęliśmy od pysznego śniadania, po którym graliśmy w „Grę Francuską”, dzięki której dowiedzieliśmy się wielu rzeczy na temat t ośrodka. Następnie walczyliśmy niczym najlepsi rycerze Jedi. Stoczyliśmy Walki Sumo. Po obiedzie pełni sił udaliśmy się na ściankę wspinaczkową, na której walczyliśmy z naszym lękiem wysokości. W ciągu dnia rozegraliśmy również mecz w unihokeja. Po kolacji braliśmy udział w grach integracyjnych. Wszyscy poznaliśmy się lepiej i już wiemy, że tworzymy świetną drużynę.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Ani B.
Po porannej rozgrzewce i pysznym śniadaniu ruszyliśmy na Walki Gladiatorów, podczas zabawy walczyliśmy gumowymi tyczkami, osoba która pierwsza strąci przeciwnika z podestu wygrywa. Następnie graliśmy w „Grę Francuską”. Podczas której zdobywaliśmy informacje na temat ośrodka. Po obiedzie ruszyliśmy do lasu na zajęcia INO, na których nauczyliśmy się używać kompasu. Po świetnej zabawie popłynęliśmy w rejs kajakami. Wieczorem odbyła się super impreza!

VIP, grupa Pani Eli W.
Drugiego dnia mieliśmy dużo atrakcji. Rozpoczęliśmy dzień od zabaw integracyjnych i kąpieli w jeziorze. Następnie udaliśmy się na tor, gdzie uczyliśmy się jeździć na quadach. Dziś odbyło się również szkolenie z pierwszej pomocy, a później zorganizowaliśmy mecz w siatkówkę. Wykonaliśmy dziś logo naszej grupy oraz wymyślamy nazwę. Po kolacji udaliśmy się do lasu na survival.

Bohaterki Disneya- Marta Ch.
Dzisiaj nasze młode damy rozpoczęły dzień od wykonania tatuażu z henny w towarzystwie Pocahontas. Zaraz po tym wszystkie udałyśmy się na park linowy, gdzie okazało się ze każda z dziewczynek jest niesamowicie odważna. Brawo! Tego dnia miałyśmy również okazję odbyć spływ kajakowy po jeziorze Łęsk, a także w ramach przygotowań do wieczornej dyskoteki tworzyłyśmy cudowne fryzury.

VIP, grupa Pani Agnieszki
Dzień rozpoczęliśmy od pysznego śniadania, a po nim udaliśmy się na naukę jazdy na quadach. W między czasie bawiliśmy się w kalambury oraz poznaliśmy się bliżej. Po zajęciach rozegraliśmy mecz siatkówki, a następnie udaliśmy się na obiad. Po posiłku odbyły się zajęcia z pierwszej pomocy, na których nauczyliśmy się ratować ludzi w sytuacjach zagrożenia. Na koniec dnia udaliśmy się do lasu na zajęcia z survivalu.

Cztery Żywioły, grupa Pani Ani T.
Pierwszy dzień zajęć aktywnych rozpoczął się od pysznego śniadania, po którym wystartowaliśmy na zajęcia, na których budowaliśmy wieżę ze skrzynek, a następnie się na nią wspinaliśmy. Późnej świetnie bawiliśmy się na kajakach bezburtowych. Przed obiadem nadszedł czas na integracje, dzięki której lepiej się poznaliśmy. Po obiedzie udaliśmy się do lasu na survival. Wieczorem odbyło się wspólne ognisko z kiełbaskami.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Emilki C.
Dziś po śniadaniu odbyły się zajęcia podczas których przechodziliśmy przez pole minowe z wykrywaczem metalu. Następnie mieliśmy zajęcia z wychowawcą, na których bawiliśmy się w „Zombie”, „Supeł” i „Głuchy Telefon”. Później rozegraliśmy mecz piłki siatkowej. W dniu dzisiejszym najbardziej podobała nam się zabawa w „Kalambury”. Pod koniec dnia świetnie bawiliśmy się na dyskotece.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Marysi T.
Od samego rana zajęliśmy integracją – poznaliśmy swoje imiona, pasje i zainteresowania. Zaraz potem uczyliśmy się taktyk strategicznych przydatnych podczas potyczek w lesie. Po obiedzie w końcu doczekaliśmy się pierwszej gry paintballowej. BYŁO SUPER! Na zakończenie dnia odbyła się dyskoteka.

Stali Bywalcy, grupa Pani Pauliny K.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od integracji. Graliśmy w różnego rodzaju gry i rywalizowaliśmy ze sobą. Następnie udaliśmy się na rozgrywki w unihokeja, a później czekała na nas kolejna atrakcja – waterball. Po pysznej kolacji udaliśmy się na dyskotekę. Wszyscy bardzo dobrze się bawiliśmy. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową „Świetliki”.

VIP, grupa Pani Moni P.
Po śniadaniu mieliśmy zajęcia integracyjne, podczas których wszyscy mogliśmy się lepiej poznać. Następnie odbył się waterball w specjalnym, przeznaczonym do tego basenie. Po obiedzie mogliśmy pojeździć quadami oraz skorzystać z symulatora lotów kosmicznych – żyroskop. Wieczorem uczyliśmy się różnych technik szyfrowania. Dzień zakończyliśmy nocną grą „Uwolnić VIP-a”.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Pauliny L.
Pierwszy dzień programowy rozpoczęliśmy od wykonania tatuaży z henny. W tworzeniu indiańskich wzorków pomagała nam sama Pocahontas. Później każda z nas wcieliła się w rolę Roszpunki, która sprytnie szybko pokonała przeszkody parku linowego. Popołudnie umiliły nam gry i zabawy integracyjne na terenie naszego pawilonu. Piątek zakończyłyśmy dyskoteką w cool clubie. Nie możemy się już doczekać kolejnych spotkań z Bohaterkami Disneya.

Obóz Militarny, grupa Pani Martyny F.
Dzisiejszy dzień w Kulce spędziliśmy mega aktywnie. Z samego rana udaliśmy się do cool clubu na poranną zaprawę. Po śniadaniu nauczyliśmy się jak prawidłowo rzucać granatem oraz strzelać z wiatrówek. Potem wraz z wychowawcą zorganizowaliśmy grę terenową „Zombie”. Po przepysznym obiedzie graliśmy w „Mafię”, a po niej udaliśmy się na quady. Wieczorem wyruszyliśmy na zajęcia związane z orientacją w terenie, nauczyliśmy się jak prawidłowo korzystać z GPS-u. Z niecierpliwością oczekujemy jutra.

Militarni, grupa Pani Natalki K.
Po porannej zaprawie i śniadaniu udaliśmy się na wiatrówki, na których ćwiczyliśmy naszą celność. Następnie odbyły się świetne i interesujące zajęcia z rzutu granatem. Po obiedzie wybraliśmy się do lasu na zajęcia „GPS”, które bardzo nam się podobały. Wieczorem mieliśmy quady. Naprawdę świetne zajęcia! Pod koniec dnia graliśmy w gry i zabawy integracyjne.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Patrycji S.
Drugi dzień obozu zaczęliśmy od zajęć integracyjnych, poznaliśmy swoje imiona, pasje i zainteresowania. Następnie jeździliśmy na quadach. Pierwsze koty za płoty, strachy pokonane. Pani Klaudia uczyła nas jak korzystać z kompasu, zajęcia z orientacji w terenie oceniamy na piątkę z plusem. Później udaliśmy się do lasu na survival, a dzień zakończyliśmy nocną grą terenową.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Mateusza A.
Drugi dzień obozu rozpoczęliśmy od gry fabularyzowanej – paintball. Następnie przedstawiono nam fakultety, a po niej udaliśmy się do pielęgniarki na wizytę kontrolną naszego zdrowia. Po obiedzie uczestniczyliśmy w lekcji z samoobrony. Później mieliśmy lekcję strategii. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Kasi D.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć survivalowych w lesie, gdzie nauczyliśmy się budowania szałasów i przeżycia w trudnych warunkach. Następnie braliśmy udział w zajęciach strategii i taktyki, a także uczestniczyliśmy w pierwszej potyczce paintballowej w grze „Ewakuacja”. Wieczorem bawiliśmy się na dyskotece obozowej.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Pauliny M.
Drugi dzień obozu zaczęliśmy od zajęć w sali dydaktycznej grając w gry ruchowe. Następnie wyruszyliśmy na rozgrywkę paintballową, która odbyła się na polu na terenie ośrodka, tym razem graliśmy w scenariusz z bombą. Po obiedzie udaliśmy się do lasu na naukę strategii i poznanie pewnych ciekawych taktyk obrony przed zagrożeniem. Następnie zorganizowaliśmy mecz piłki nożnej, po którym udaliśmy się do lasu na zabawę „Bitwa Plemion”.

Lego i Przygoda, grupa Pani Mai
Rano obudziliśmy się w pełni ciekawi tego, co spotka nas drugiego dnia kolonii. Po śniadaniu udaliśmy się do Pielęgniarki na wizytę kontrolną, a następnie poszliśmy na zajęcia, na których każdy z nas miał szansę spróbować jak strzela się z markera do paintballa. Później pograliśmy w kilka gier integracyjnych i udaliśmy się na obiad. Po posiłku poszliśmy na Walki Sumo, gdzie wszyscy świetnie się bawiliśmy. Zmierzyliśmy się ze sobą, a później wspólnie stworzyliśmy historie kolonijne oraz sprawdziliśmy swoje umiejętności odczytywania znaków przy kalamburach.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Damiana K.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy poranną zaprawą, po której sprawdzono porządek w namiotach. Po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia z podstaw survival, a następnie odbyliśmy kurs samoobrony. Przed obiadem mieliśmy za zadanie oswoić się ze sztuką dotyczącą rzutu granatem do celu. O godzinie 15 rozpoczęliśmy zajęcia ze strzelania z procy, a następnie zapoznaliśmy się z jazdą na segwayu. Po kolacji bawiliśmy się na atrakcji – waterball, a wieczorem wybraliśmy się na nocną grę terenową „Świetliki”.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Ewy F.
Już po śniadaniu ruszyliśmy na nasze pierwsze zajęcia – Mega Gry, czyli Jenga, Twister w rozmiarach XXL. Na kolejnych atrakcjach świetnie bawiliśmy się w lesie poznając zasady taktyki i strategii. Następnym punktem programu były kajaki. Po tak intensywnym przedpołudniu wszyscy chętnie zjedliśmy obiad, by mieć siłę na kolejne zajęcia. Później odbyły się zajęcia z survival, a wieczorem mieliśmy dyskotekę.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pana Konrada W.
Dzień drugi rozpoczęliśmy od porannej zaprawy z inną grupą, a następnie udaliśmy się na śniadanie. Po posiłku mieliśmy Walki Gladiatorów. Po pojedynkach mieliśmy zajęcia z wychowawcą, na których wszyscy lepiej się poznaliśmy. Następnie mieliśmy survival, na którym nauczyliśmy się budować szałasy. Po kolacji odbyły się zajęcia z łuków, na których ćwiczyliśmy naszą celność.