Turnus IV (28.07-07.08.2016)

Dzień 3 - Wakacyjna pogoda! Wakacyjna zabawa!

Dodany: 2016.07.30

Pełni energii, zapału rozpoczęliśmy kolejny trzeci dzień w Kulce! Należał on do słonecznych oraz, jak można się spodziewać, bardzo aktywnych

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Pauliny J.
Kolejny dzień kolonii zaczął się dla nas bardzo aktywnie – wzięliśmy udział w wyprawie kajakowej po malowniczym jeziorze Łęsk. Pogoda nam dziś dopisała, dlatego postanowiliśmy się dziś wykąpać. To była super zabawa! Później nadszedł czas na rozwój sportowy, urządziliśmy turniej unihokeja. Dzisiejszy dzień był także okazję do ćwiczeń terenoznawczych zarówno na terenie ośrodka, a także w lesie. Późnym wieczorem czekała na nas nocna gra „Latarnik”.

Herosi, grupa Pani Pauliny S.
Po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia z wychowawcą, na których tworzyliśmy plakaty, które następnie powiesiliśmy na drzwiach naszych pokoi. Po plażowaniu zorganizowaliśmy turniej w minigolfa. Po zaciętej rywalizacji udaliśmy się na zajęcia, podczas których wykonywaliśmy gliniane paciorki upamiętniające IV turnus. Po obiedzie czekały nas zajęcia z survival, a po nich wypłynęliśmy w rejs Smoczą Łodzią po jeziorze Łęsk.

Summer Challenge, grupa Pani Asi D.
Po śniadaniu wybraliśmy się na wyprawę rowerkami wodnymi, podczas tych zajęć mogliśmy podziwiać piękne widoki. W trakcie wyprawy robiliśmy sobie przerwy na kąpiel. Po obiedzie spędziliśmy czas na plaży grając w waterpolo. Następnie wykonaliśmy logo naszej grupy. Pozostałą część dnia spędziliśmy na świeżym powietrzu na grach i zabawach.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pana Michała K.
Dzień zaczęliśmy od rozgrywek w minigolfa, a później wypłynęliśmy w rejs kajakami. Po powrocie korzystając z pogody wykąpaliśmy się w jeziorze, a następnie udaliśmy się na akcje integracje z wychowawcą. Po obiedzie odbyły się zajęcia GPS w terenie. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową „Latarnik”.

Cztery Żywioły, grupa Pani Dominiki P.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od teoretycznej nauki żeglowania, aby jak najlepiej przygotować się do zbliżającej wyprawy. Następnie rozwiązaliśmy zagadki w Grze Francuskiej. Po pysznym obiedzie, jak prawdziwi odkrywcy udaliśmy się na poszukiwania skarbów. Później szukaliśmy i rozbrajaliśmy zagadkową bombę podczas „Bombowej Gry”.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Pauliny M.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od zajęć survival, na których wszyscy udaliśmy się do lasu w celu nauczenie się przetrwania w trudnych warunkach. Następnie udaliśmy się na łuki, dzięki którym doskonaliliśmy naszą celność. Później odbyły się zajęcia terenowe „GPS”. Po obiedzie zregenerowaliśmy siły i zorganizowaliśmy rozgrywki w piłkę nożną, a po niej odbyła się rozgrywka paintballowa. Wieczorem graliśmy w różne gry i zabawy.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Marysi T.
Sobotę rozpoczęliśmy od zajęć survivalowych. Jeszcze przed obiadem rozegraliśmy potyczkę paintballową z przeciwnikami z innej grupy. Co za emocje! Następnie udaliśmy się odpocząć na plaży, by w pełni sił uczestniczyliśmy w zajęciach z samoobrony i kamuflażu. Wieczorem zjedliśmy kiełbaski przy ognisku.

Summer Challenge, grupa Pani Oli D.
Ten piękny i słoneczny dzień rozpoczęliśmy od wyprawy do parku linowego. Na kolejnym bloku zajęciowym udaliśmy się na Walki Gladiatorów – emocji i śmiechu było całe mnóstwo. Pełni energii poszliśmy na survival do lasu, gdzie zbudowaliśmy szałas. Po obiedzie spędziliśmy czas na plaży grając w waterpolo. Dzień zakończyliśmy grami na xboxie.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Kasi D.
Rozpoczęliśmy dzień od zajęć integracyjnych w grupie – „Moneta”, „Pomnik”, „Komplement”, a także „Gra Francuska”. Następnie rozegraliśmy walkę z udziałem markera paintballowego w grze „Flaga”. Po obiedzie przebywając na plaży ćwiczyliśmy techniki samoobrony oraz poznaliśmy tajniki kamuflażu. Wieczorem odbyło się ognisko z kiełbaskami, w czasie którego mieliśmy pasowanie na kolonistę, nie zabrakło również śpiewu i dobrej zabawy.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Ewy F.
Grupa Paintballowo-Survivalowa, na każde wyzwanie gotowa. Wstaliśmy rano, śniadanie podano. Na skrzynki wspinanie, to ciężkie wyzwanie. A gdy skończyliśmy, w unihokeja mecz rozegraliśmy. Wynik wyszedł zero-zero, poszliśmy pod namioty, bo padać zaczęło. Wszyscy się przygotowali, następnym punktem było wykrywanie metali. Każdy kolonista uśmiechał się szczerze, mieliśmy zadanie niczym prawdziwi żołnierze. Po obiedzie, na którym gołąbki zjedliśmy, kulkami do paintballa się strzelaliśmy. Paintball to jest super sprawa, śmiech, aktywność i zabawa. Detektywi z nas prawdziwi, z GPS-em też chodzimy. A wieczorem w gwiazd blasku, będziemy piec na ogniu kiełbaski. Humory i gitarę weźmiemy, kończymy nasz wiersz, bo zbierać drewno idziemy.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Damiana K.
Pierwszymi zajęciami po śniadaniu były Walki Gladiatorów, polegająca na zdrowej rywalizacji między obozowiczami. Następnie cała grupa brała udział w zajęciach ze strzelania z wiatrówek. W przerwie wspólnymi siłami wykonaliśmy imponującą flagę własnego plutonu. Po obiedzie wszyscy bawiliśmy się w parku linowym, a następnie zorganizowaliśmy grę orientacyjną „INO”. Gdy skończyliśmy kolację udaliśmy się na kurs jazdy na quadach. Po dwudziestej drugiej czekała nas nocna gra terenowa „Latarnik”.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Pauliny L.
Trzeci dzień kolonii już za nami. Po śniadaniu mieliśmy warsztaty taneczne podczas których wyginaliśmy śmiało ciało. Następnie rywalizowaliśmy w bardzo fajnych konkurencjach w ramach pakietu super integracyjnego, m.in.: przeciągaliśmy linę, pokonaliśmy przeznaczoną trasę w wielospodniach, ścigaliśmy się w przekładaniu plastikowych skrzynek. Bajeczną atrakcją dnia były zajęcia z animatorką, które nauczyły nas robić bańki mydlane w rozmiarze XXL. Sobotę zakończyliśmy pyszną kolacją oraz pływaniem kajakami po jeziorze Łęsk.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pana Konrada W.
Po śniadaniu graliśmy całą grupą w „Mafię” oraz inne, fajne gry. Następnie pojeździliśmy na quadach. Potem rozegraliśmy krótki turniej piłkarzyków. Po zajęciach odpoczęliśmy, aby po obiedzie znów zagrać w gry towarzyskie. Następnie grafity, które wyszło nam jak profesjonalne. Ostatnimi zajęciami w dniu dzisiejszym było ognisko z kiełbaskami, śpiewem i dobrą zabawą.

Bohaterki Disney- Marta Ch.
Dzisiaj nasze bohaterki zaraz po pysznym śniadaniu bawiły się świetnie podczas zabaw integracyjnych. Dzięki takim zajęciom miały okazję jeszcze lepiej się poznać i umocnić więzi przyjaźni w naszej grupie. Pełne energii ruszyły na zajęcia taneczne, gdzie nauczyły się układu choreograficznego do znanych piosenek. Później tworzyły bańki w rozmiarze XXL, plażowały oraz spróbować swoich sił w kuli waterball.

VIP, grupa Pani Eli W.
Dzisiejszego dnia graliśmy w grę terenową „INO”, gdzie sprawnie posługiwaliśmy się kompasem. Następnie był park linowy pod czujnym okiem Pani Justyny. Strzelanie z procy pokazało, że musimy dalej ćwiczyć celność. Dużo radości dały nam Mega Gry. Jenga, Domino, Twister były super. Przed kolacją byliśmy na żyroskopie i odlecieliśmy w kosmos. W naszym dzisiejszym planie, pod wieczór odbyły się rozgrywki w piłkę nożną oraz nocna gra nocna „Uwolnić VIP-a”.

VIP, grupa Pani Agniesi
Dzisiejszy dzień zaliczamy do mega udanych. Po śniadaniu odbyły się zajęcia z zakresu orientacji w terenie, na których nauczyliśmy się wyznaczać punkty docelowe. Następnie wyruszyliśmy na żyroskop – była super zabawa, poczuliśmy się jak podczas kosmicznego lotu. Po pysznym obiedzie odbyły się skrzynki, czyli budowanie wieży ze skrzynek, a następnie wspinaczka na nie. Te zajęcia są świetne na trenowanie równowagi.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Patrycji S.
Dzień rozpoczęliśmy od ćwiczeń, a po śniadaniu nauczyliśmy się korzystać z GPS-a. Następnie wzięliśmy udział w Walkach Sumo. W końcu nadszedł czas na plażowanie i orzeźwiającą kąpiel. Później udaliśmy się na strzelnicę, a tam uczyliśmy się korzystać z wiatrówek. Dzień zakończyliśmy Mega Grami.

Herosi, grupa Pani Asi B.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć artystycznych, na których wykonywaliśmy „gliniane paciorki”. Następnie rozegraliśmy turniej w minigolfa. Tuż po tej zaciętej rozgrywce wypłynęliśmy w rejs smoczą łodzią. Po obiedzie wzięliśmy udział w zabawie pt.: „Demolka”. Kolejną atrakcją był survival, podczas którego każdy miał szansę sprawdzić swoją umiejętność przetrwania. Dzień zakończyliśmy przydatną lekcją samoobrony.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Emilki C.
Po śniadaniu graliśmy w unihokeja. Następnie odbył się konkurs, który polegał na wykonaniu pracy przedstawiającej dowolny krajobraz. Potem udaliśmy się nad jezioro, gdzie kąpaliśmy się i wypłynęliśmy w rejs kajakami. Następnie odbyło się szkolenie z samoobrony. Dzień zakończyliśmy rozgrywkami w piłkę nożną.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Beaty
Dzisiaj projektowaliśmy wymarzone ścigacze. Wyszły nam naprawdę pięknie. Następnie przenieśliśmy się do lasu, a tam odbył się survival. Zbudowaliśmy szałasy i sprawdziliśmy ich funkcjonalność. Później lepiliśmy z gliny, wykazaliśmy się niezwykłym talentem manualnym.

VIP, grupa Pani Moni P.
Dzień zaczęliśmy od strzelania z procy do celu. Następnie mieliśmy okazję skorzystać z zestawu Mega Gier, czyli Jenga oraz Twister w rozmiarach XXL. Na parku linowym mogliśmy pokonać swoje lęki przechodząc przez cały tor. Po obiedzie odbyły się zajęcia z teorii żeglarskiej, abyśmy na kolejnych zajęciach mogli wypłynąć na jezioro żaglówką OMEGĄ. Ostatnią atrakcją tego dnia były Walki Gladiatorów.

Stali Bywalcy, grupa Pani Pauliny K.
Po śniadaniu udaliśmy się na przejażdżkę quadami na specjalnym torze. Potem zorganizowaliśmy Pocztę Kolonijną, która polegała na korespondencji między kolonistami. Po odpoczynku udaliśmy się do lasu na tropienie śladów dzikich zwierząt. Po obiedzie wypłynęliśmy kajakami na jezioro Łęsk, a po powrocie graliśmy w „Baloniadę”.

Lego i Przygoda, grupa Pani Mai
Dzisiejszy dzień był pełen atrakcji. Podczas porannych zajęć poznaliśmy podstawy survival oraz zbudowaliśmy szałasy. Później każdy z nas zbudował piękne budowle z klocków lego. Na kolejnych zajęciach uratowaliśmy ośrodek szukając i rozbrajając „bombę”. Później poszliśmy na obiad, po którym rozegraliśmy mecz hokeja i piłkarzyków. Wieczorem bawiliśmy się w różne gry i zabawy integracyjne.

Militarni, grupa Pani Natalki K.
Po pysznym śniadaniu udaliśmy się do lasu na survival, gdzie budowaliśmy szałasy. W wolnym czasie graliśmy w „Mafię” oraz w gry karciane. Po obiedzie zajęcia na strzelnicy paintballowej, a tuż po niej rozgrywki w piłkę nożną oraz kalambury. Wieczorem trenowaliśmy naszą celność na zajęciach z łukami, a dzień zakończyliśmy nocną grą „Latarnik”.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Ani B.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od gry w koszykówkę. Po męczącej rozgrywce wybraliśmy się na plażę, aby szukać skarbów z wykrywaczem metalu. Później udaliśmy się na quady, przejeżdżaliśmy przez naprawdę trudny tor quadowy, ale daliśmy radę. Następnie mieliśmy zajęcia z szyfrowania, a później całą grupą rozegraliśmy mecz w siatkówkę. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem na której wszyscy świetnie się bawiliśmy.

Cztery Żywioły, grupa Pani Ani T.
Trzeci kulkowy dzień przywitał nas mnóstwem ciekawych informacji oraz zabawy. Zaraz po śniadaniu pomaszerowaliśmy na zajęcia z teorii żeglarstwa, na których dowiedzieliśmy się przydatnych informacji na temat żeglarstwa. Następnie świetnie bawiliśmy się podczas Gry Francuskiej. Po obiedzie przyszedł czas na Bombową Grę, a później szukaliśmy skarbów z pomocą wykrywacza metalu. Wieczorem wspólnie graliśmy, bawiliśmy się na świeżym powietrzu.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Kasi B.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od porannej zaprawy, a następnie udaliśmy się na śniadanie. Po posiłku szukaliśmy skarbów z wykrywaczem metali, a później uczyliśmy się nowych sposobów szyfrowania. Potem graliśmy w koszykówkę, po obiedzie zaś odbyły się oczekiwane przez nas zajęcia – quady. Następnie poszliśmy na długi spacer do lasu, gdzie przy okazji zebraliśmy drewno na dzisiejsze ognisko. Dzień zakończyliśmy grą terenową „Świetliki”.

Obóz Militarny, grupa Pani Martyny F.
Dzień rozpoczęliśmy od śniadania, po którym udaliśmy się na strzelnicę łuczniczą, a tam nauczyliśmy się celnie trafiać w obiekt. Potem udaliśmy się na strzelnicę paintballową, a następnie graliśmy w różne gry i zabawy np.: „Mafia”. Po obiedzie ćwiczyliśmy musztrę z naszą Panią. Później udaliśmy się do lasu na survival, gdzie zostaliśmy wyszkoleni jak budować szałasy. Dzień zakończyliśmy grą nocną „Latarnik”.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Gabrysi O.
Kolejny dzień kolonii za nami. Po śniadaniu wybraliśmy się na potyczkę paintballową, gdzie po raz kolejny zmierzyliśmy się w bitwie na kulki. Następnie poszliśmy do lasu na bitwę plemion i walczyliśmy o totem. W kolejnym bloku programowym poznaliśmy sztukę kamuflażu. Kolejno graliśmy z naszą Panią w różne gry integracyjne. Dzień zakończyliśmy wspinaczką w parku linowym.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Mateusza A.
Dzień zaczęliśmy od rozgrywki w paintballa. Następnie nauczyliśmy się budować szałas i poznaliśmy podstawy survival. Później uczestniczyliśmy w Bitwie Plemion. Podzieliliśmy się na dwie drużyny, a później walczyliśmy między sobą o totem. Wieczorem mieliśmy GPS-a, czyli zajęci z orientacji oraz paintball nocny.

Harry Potter, grupa Pani Marty Ł.
Z rana lepiliśmy naszego Hardodzioba z gliny. Następnie jak przystało na prawdziwego czarodzieja tworzyliśmy swoje miotły. Przed obiadem mieliśmy zawody ze strzelania z łuku. Po odpoczynku wypłynęliśmy w magiczną przygodę kajakami. Na zakończenie dnia wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Mileny D.
Trzeci dzień kolonii rozpoczęliśmy od budowania ściągaczy. Następnie budowaliśmy pojazdy z kartonów, a po ukończeniu zrobiliśmy wyścigi naszych ścigaczy. Po tych zajęciach spotkaliśmy się z Yodą, ćwiczyliśmy koncentracje, skupienie przy muzyce z Gwiezdnych Wojen. Później lepiliśmy z gliny, a po tych zajęciach zorganizowaliśmy mecz w piłkę nożną.

Herosi, grupa Pani Gabrysi O.
Sobotę zaczęliśmy od gry w minigolfa. Następnie mieliśmy zajęcia na których lepiliśmy z gliny, a po nich udaliśmy się do lasu na survival. Później udaliśmy się na plażę, a tam dostaliśmy wiosła i wypłynęliśmy w rejs smoczymi łodziami. Dzień zakończyliśmy turniejem w piłkę nożną.