Turnus IV (28.07-07.08.2016)

Dzień 4 - Atrakcjom nie ma końca

Dodany: 2016.07.31

Dni mijają, a zabawa w Kulce nie zna końca. Z radością powitaliśmy już czwarty dzień naszej wakacyjnej przygody.

Herosi, grupa Pani Pauliny S.
Tuż po śniadaniu czekało na nas trudne zadanie – nauka szermierki, prowadzona przez Generała Miecza. Później czekała nas gra w unihokeja, a następnie urządziliśmy sobie kącik czytelnika. Po krótkim odpoczynku zagraliśmy w „Baloniadę”, a potem mieliśmy zajęcia ze śpiewu. Stawiliśmy dziś wyzwanie w parku linowy, a po pysznej kolacji udaliśmy się na dyskotekę.

Summer Challenge, grupa Pani Asi D.
Zaczęliśmy dzień od Walk Gladiatorów. Stoczyliśmy pełen emocji pojedynek na macie. Następnie wchodziliśmy na wieżę ze skrzynek. Przed obiadem udaliśmy się na euro bungee. Na kolejnym bloku programowym mieliśmy zajęcia na symulatorze lotów kosmicznych – żyroskopie. Później tworzyliśmy bańki mydlane w rozmiarze XXL. Dzień zakończyliśmy waterballem.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Emilki C.
Dzisiaj najbardziej atrakcyjnymi zajęciami były quady. Równie fajne było strzelanie z łuków. Po krótkiej przerwie udaliśmy się na boisko, na którym rozegraliśmy mecz w koszykówkę. Następnie wcieliliśmy się w rolę Gladiatorów i stoczyliśmy walkę. Potem odbyły się zajęcia na których strzelaliśmy z wiatrówek, a po nich graliśmy na xboxie. Wieczorem czekała na nas gra nocna „Latarnik”.

Summer Challenge, grupa Pani Oli D.
Ten piękny, słoneczny dzień rozpoczęliśmy od zajęć linowych – skrzynki. Na kolejnym bloku zajęciowym skakaliśmy jak szaleni na euro bungee. Czas umilił nam symulator lotów kosmicznych – żyroskop. Po obiedzie miło spędziliśmy czas tworząc bańki mydlane w rozmiarze XXL. Następnie mieliśmy waterball, a wieczorem wykonaliśmy sygnety zwycięzców.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Pauliny J.
Dzisiejszy dzień był pełen wrażeń. Rozpoczął się od treningu celności, podczas strzelania z wiatrówkę. Następnie spędziliśmy czas na świeżym powietrzu grając w różne gry sportowe. Dziś mieliśmy także okazje pojeździć na quadach. Po pysznym obiedzie mieliśmy łuki, po których rozegraliśmy turniej w minigolfa. Wieczorem świetnie się bawiliśmy podczas Mega Gier.

Ekstremalni, grupa Pana Konrada W.
W niedzielę, tuż po śniadaniu wybraliśmy się na wycieczkę do bazy wojskowej w Starych Kiejkutach – właściwie to pod płot bazy. Po powrocie mieliśmy żyroskop, a po nim zagraliśmy w „Baloniadę”. Po obiedzie wyruszyliśmy w poszukiwaniu bomby, a zaraz po bombowej grze wypłynęliśmy w rejs Smoczą Łodzią. Wieczorem bawiliśmy się na dyskotece, było super!

Bohaterki Disneya, grupa Pani Pauliny L.
W dniu dzisiejszym spotkałyśmy się z kolejnymi Bohaterkami Disneya. Wraz z Arielką i Sebastianem uczyliśmy się poruszania po wodnej tafli w kuli – waterball. Z kolei Królewna Śnieżka zapoznała nas z zasadami savoir-vivre, dzięki którym wiemy jak powinny zachować się współczesne damy. Podczas lekcji survivalu wcieliłyśmy się w role Pocahontas, która wie jak przetrwać w trudnych warunkach. Bajeczną niedzielę zakończyłyśmy na stylizacji fryzur oraz ognisku.

VIP, grupa Pani Eli
Dzisiejszego dnia podobało nam się na zajęciach survival z Panem Przemkiem. Były dziś także warsztaty żeglarskie, na których dowiedzieliśmy się wielu naprawdę ciekawych rzeczy. Swoją siłę pokazaliśmy podczas Walk gladiatorów, a po nich udaliśmy się na rejs kajakami „sit on top”. Dzień zakończyliśmy niesamowitą dyskoteką.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pana Michała K.
Przed śniadaniem, jak co dzień mieliśmy poranną zaprawę i każdy rozgrzał się przed zajęciami. Po posiłku rozpoczęła się gra „Bitw Plemion”, po której mieliśmy możliwość trenować naszą celność na wiatrówkach. Następnie rozegraliśmy emocjonujące mecze w siatkówki i koszykówki. Wieczorem czekała na nas przejażdżka na quadach.

Obóz Militarny, grupa Pani Martyny F.
Po śniadaniu wypłynęliśmy w rejs kajakami, pogoda nam dopisała, więc wyprawa była udana. Następnie oglądaliśmy świetną komedię, a po obiedzie odbyły się zajęcia łącznościowe, dzięki tym zajęciom nauczyliśmy się porozumiewać alfabetem morsa. Później przystąpiliśmy do musztry, a wieczorem udaliśmy się całą grupą na dyskotekę.

Cztery Żywioły, grupa Pani Dominiki P.
Dzień rozpoczęliśmy od gier grupowych takich jak „Ninja”, „Pif Paf”. Następnie spędziliśmy miło czas nad wodą doskonaląc techniki pływackie, a będąc na plaży wypłynęliśmy tratwą na jezioro. Po obiedzie rozegraliśmy mecz unihokeja. Tego dnia mieliśmy okazję jeszcze lepić z gliny i rozwiązywaliśmy zagadki za pomocą kompasu.

Militarni, grupa Pani Natalki K.
Ten piękny dzień rozpoczęliśmy od wyprawy kajakami. Była to świetna zabawa! Później odbyły się zajęcia z łączności, które odbyły się w lesie. Nauczyliśmy się kodowania i szyfrowania. Po obiedzie graliśmy w „Zombie” oraz korzystając z pogody kąpaliśmy się w jeziorku. Wieczór zakończyliśmy tanecznym krokiem podczas dyskoteki.

Stali Bywalcy, grupa Pani Pauliny K.
Po śniadaniu wyruszyliśmy na survival. Przypomnieliśmy sobie jak wzniecić ogień i zbudować szałas. Następnie poszliśmy na waterball, a później pod wodzą Instruktora graliśmy w ENIGME. Po obiedzie graliśmy w Grę Francuską i poszliśmy na paintballa. Później udaliśmy się na samoobronę.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Kasi B.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od zajęć z pierwszej pomocy, gdzie dowiedzieliśmy się jak postępować w ciężkich sytuacjach. Później świetnie bawiliśmy się na Mega Grach. Po obiedzie poszliśmy do lasu i tam graliśmy w „Bitwę Plemion”. Później rozegraliśmy turniej w unihokeja. Po kolacji poznaliśmy podstawy survival, a dzień zakończyliśmy ogniskiem.

VIP, grupa Pani Moni P.
Dzień zaczęliśmy od euro bungee. Następnie bawiliśmy się w „Zombie” Na jeziorze Łęsk odbyło się pływanie Smoczą Łodzią. Po obiedzie udaliśmy się wszyscy do lasu z Instruktorem na survival, a tam nauczyliśmy się budować szałas. Tego dnia odbyła się również lekcja pierwszej pomocy. Ostatnią atrakcją tego dnia była dyskoteka.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Gabrysi O.
Po śniadaniu wybraliśmy się na zajęcia „INO” i „GPS”. Nauczyliśmy się jak wyznaczać azymuty. W kolejnym bloku graliśmy w „Zombie”, następnie pod okiem Instruktora udaliśmy się na strzelnicę paintballową, gdzie strzelaliśmy do tarcz. Następnie korzystając z pogody udaliśmy się na plażę, a po plażowaniu strzelaliśmy z łuków. Wieczorem szybka gra w speedballa, a dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Lego i Przygoda, grupa Pani Mai
Po śniadaniu stworzyliśmy makietę gry strategicznej, w którą później zagraliśmy. Następnie korzystając z pogody udaliśmy się na plażę, a później nauczyliśmy się strzelać z procy. Po obiedzie stworzyliśmy z klocków LEGO pojazdy przyszłości, każda była wyjątkowa. Następnie rozegraliśmy mecz w piłkę nożną, a dzień zakończyliśmy zajęciami z wykrywaczem metali.

Obóz Quadowo – Survivalowy, grupa Pani Patrycji S.
Dzień zaczęliśmy od integracji i zajęć otwierających umysły oraz pobudzających kreatywność. Następnie były quady, a po pysznym obiedzie graliśmy w różne fajne gry i zabawy np.: „Ninja” czy „Gra francuska”. Później mieliśmy zajęcia linowe – skrzynki. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem.

Marta Ch. Bohaterki Disney
Niedzielę nasze piękne bohaterki rozpoczęły od lekcji dobrego wychowania dzięki uprzejmości Królewny Śnieżki. Zaraz po tym na głowach dziewczynek powstały przepiękne i fantazyjne fryzury. Następnie bawiłyśmy się świetnie na Kulkowej plaży. Tam doskonaliłyśmy techniki pływackie, a tuż po tym odbyła się lekcja szermierki i zajęcia survivalowe. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z pieczeniem pysznych kiełbasek.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Marysi T.
Jak na super paintballowców przystało, dzień rozpoczęliśmy od wystrzelania w przeciwników po 200 kulek paintballowych. Następnie bawiliśmy się wspólnie z inną grupą w grę „Zombie”. Potem wyprawa do lasu i istna „Bitwa Plemion’. Po obiedzie pora na kajaki, układanie wieży ze skrzynek. Na zakończenie dnia znowu postrzelaliśmy z markerów paintballowych.

VIP, grupa Pani Agnieszki
Kolejny słoneczny dzień za nami. Zaraz po śniadaniu udaliśmy się na plażę, a tam dowiedzieliśmy się interesujących informacji o żeglarstwie. Kolejno bawiliśmy się podczas Walk Gladiatorów. Po super zabawie udaliśmy się na zajęcia wspinaczkowe, a po nich wypłynęliśmy w rejs Smoczą Łodzią. Na zakończenie dnia bawiliśmy się na dyskotece.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Ewy F.
Dzisiejszy dzień pełen przygód. Rozpoczęliśmy go od warsztatów z pierwszej pomocy. Następnie sprawdziliśmy swoje siły na parku linowym. Wszyscy dzielnie poradziliśmy sobie z trasą. Następnie strzelaliśmy z wiatrówek. Po obiedzie rozegraliśmy mecz paintballowy, po którym odpoczęliśmy nad jeziorem. Dzień zakończyliśmy Walkami Gladiatorów.

Cztery Żywioły, grupa Pani Ani T.
Po śniadaniu uczyliśmy się współpracy podczas budowania tratw, a następnie doskonaliliśmy techniki pływania. Wodna zajęcia ochłodziły nas przed emocjonującym meczem unihokeja. Po obiedzie lepiliśmy przeróżne rzeczy z gliny, a po tych zajęciach graliśmy w „Baloniadę”. Ostatnią atrakcją była gra „GPS”. Ten dzień umożliwił nam doskonalenie współpracy w grupie.

Harry Potter, grupa Pani Marty Ł.
Rano w ramach rozgrzewki zagraliśmy w Berka, Chowanego. Następnie uczestniczyliśmy w zajęciach obrony przed czarną magią. Między obiadem, a kolacją odbyły się konkurencje drużynowe. Musieliśmy przebiec w specjalnych wielospodniach. Na zakończenie dnia czekała na nas Gra Fabularna w Poszukiwaniu Horkruksów.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Pauliny M.
Czwarty dzień obozu zaczęliśmy od lekcji samoobrony, na której uczyliśmy się jak poradzić sobie w sytuacjach zagrożenia. Następnie mieliśmy paintball i kolejno rozgrywka paintballowa. Po obiedzie mogliśmy jeszcze celnie postrzelać na strzelnicy paintballowej. Korzystając z pogody udaliśmy się na plaże, a tam kąpaliśmy się i opalaliśmy. Dzień zakończyliśmy grą nocną „Latarnik”.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Mileny D.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od survivalu. Uczyliśmy się jak budować szałas, przetrwać w lesie oraz obronić się przed Droidami. Wszyscy aktywnie braliśmy udział w tych zajęciach. Następnie udaliśmy się na zajęcia z szermierki. Po obiedzie graliśmy w siatkówkę, a potem robiliśmy maski naszych ulubionych bohaterów z Gwiezdnych Wojen. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Beaty
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć szermierki. Poznaliśmy podstawy tej sztuki walki. Następnie stworzyliśmy maski naszych ulubionych bohaterów z Gwiezdnych Wojen. Później graliśmy w różne gry i zabawy integracyjna na plaży. Po obiedzie zwalczyliśmy lęk wysokości na ściance wspinaczkowej, a po niej udaliśmy się na żyroskop. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem z kiełbaskami i dobrą zabawą.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Kasi D.
Dzień zaczęliśmy od gry paintballowej na 200 kulek barwiących w Team Death Match. Następnie udaliśmy się do lasu na „Bitwę Plemion” – walcząc o swoje flagi, a także nad jezioro, aby popływać kajakami sit on top. Po obiedzie wspinaliśmy się na wysokościach wchodząc na skrzynki oraz ćwiczyliśmy celność w czasie zajęć na strzelnicy paintballowej. Po kolacji chodziliśmy po parku linowym, a w porze nocnej rozegraliśmy nocną potyczkę paintballową.

Herosi, grupa Pani Gabrysi
Dzisiejszego dnia udaliśmy się na boisko, by zagrać w emocjonującą rozgrywkę w unihokeja. Pełni wigoru rozpoczęliśmy wędrówkę ku przygodzie na plaży. Później tworzyliśmy własne grafity. Po obiedzie entuzjastycznie wspinaliśmy się na parku linowym. Na zakończenie dnia odkryliśmy w sobie talenty budowlane oraz destrukcyjne.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Mateusza A.
Dzień rozpoczęliśmy od gry fabularyzowanej – paintball. Każdy miał do dyspozycji 200 kulek. Następnie odbyły się zajęci w parku linowym. Wieczorem odbyła się nocna potyczka paintballowa oraz niesamowite ognisko ze śpiewem i dobrą zabawą.

Super Militarni, grupa Pana Damiana K.
Pierwszymi zajęciami w dniu dzisiejszym były podstawy używania wykrywacza metali, a następnie naszywanie stopni wojskowych na pagony. Po niedługiej przerwie próbowaliśmy naszych sił podczas wspinaczki na coraz wyżej ustawione skrzynki. Po obiedzie udaliśmy się na kurs pierwszej pomocy. Przed kolacją zagraliśmy w grę orientacyjną „GPS”, a wieczorem czekała na nas dyskoteka.

Herosi, grupa Pani Asi B.
Na początku dnia graliśmy w różne fajne gry i zabawy. Następnie rozegraliśmy mecz Ognistej Siatkówki Śmierci. Po śmiercionośnym meczu udaliśmy się na plażę na zajęcia z Posejdonem, który uczył nas plażingu. Po obiedzie stoczyliśmy Bitwę Plemion, a ostatnią naszą atrakcją były niesamowite Walki Gladiatorów.