Turnus IV (28.07-07.08.2016)

Dzień 5 - Połowa za Nami

Dodany: 2016.08.01

Piąty dzień kolonii za nami. Od samego rana czekał na nas dzień pełen niesamowitych wrażeń.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Gabrysi O.
Zaraz po śniadaniu wybraliśmy się na survival, na tych zajęciach nauczyliśmy się jak wskrzesić ogień na różne sposoby. W kolejnym bloku programowym udaliśmy się do cool baru na film. Po południu wybraliśmy się na poligon, gdzie czekała na nas potyczka paintballowa. Walk była zacięta, wszystkim bardzo się podobało, nie możemy doczekać się jutra!

Stref Gier i Zabaw, grupa Pani Pauliny J.
Kolejny dzień kolonii rozpoczął się dla naszej grupy od dużego wyzwania – wspinaczki linowej na skrzynki. Następnie mieliśmy szansę się lepiej poznać się poznać i zastanowić kim jest przyjaciel i jak powinien się zachowywać. Dziś mogliśmy także poznać tradycyjną japońską sztukę walk sumo. To była super zabawa! Później poznaliśmy sposoby szyfrowania i graliśmy w grę używając szyfrów. Wieczorem spotkaliśmy się w miłej atmosferze na karaoke.

Summer Challenge, grupa Pani Asi D.
Rozpoczęliśmy dzień od wyprawy na poligon. Wszyscy świetnie się bawiliśmy podczas jazdy nowoczesnym czterokołowcem Yamaha Vikingiem. Przemieszczaliśmy się w kuli sferycznej – zorbie, oraz jeździliśmy quadami. Następnie wybraliśmy się na plaży, by wypłynąć kajakami na jezioro. Przed kolacją stoczyliśmy pojedynek Sumo. Wieczorem nauczyliśmy się strzelać z wiatrówek.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pana Michała K.
Dzisiejszy poranek rozpoczęliśmy od Walk Sumo, było bardzo zabawnie. Później mając asekuracje wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek. W kolejnym bloku programowym uczyliśmy się szyfrowania wiadomości. Po obiedzie puszczaliśmy ogromne bańki, a potem rozegraliśmy mecz w koszykówkę. Dzień zakończyliśmy zabawą w „Zombie”.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Kasi B.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od strzelania z wiatrówek, udało nam się parę razy strzelić w sam środek. Później próbowaliśmy swoich sił na parku linowym, każdy z nas świetnie dał sobie radę. Potem odpoczęliśmy na plaży grając w różne gry i zabawy. Po obiedzie odbyła się Olimpiada Sportowa, daliśmy z siebie wszystko. Wieczorem graliśmy w minigolfa.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Marysi T.
Rozpoczęliśmy dzień od wyprawy na poligon. Rozegraliśmy aż cztery potyczki m.in. we „Flagę”, „Bombę”. Po obiedzie ruszyliśmy na strzelnicę strzelać z łuków i paintballowych markerów. Nie zapominamy o najważniejszym – bezpieczeństwu, na koniec dnia odbyły się zajęcia z pierwszej pomocy.

Summer Challenge, grupa Pani Oli D.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon, a tam czekały na nas świetne atrakcje. Jeździliśmy Vikingiem, quadami oraz była zorba. Świetnie się bawiliśmy. Po obiedzie odbyły się Walki Sumo oraz wyprawa wodna kajakami „sit on top”. Po kolacji udaliśmy się na paintball, a po tych zajęciach mieliśmy lekcję jazdy na segwayu.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Ani B.
Dzień zaczęliśmy od gier i zabaw. Graliśmy w UNO, Mafię, wszyscy świetnie się bawiliśmy. Potem strzelaliśmy z wiatrówek i chodziliśmy po parku linowym. Po obiedzie zmagania podczas Olimpiady, było mnóstwo zabawy, a na koniec graliśmy w unihokeja.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Pauliny M.
Kolejny wesoły dzień w Kulce zaczęliśmy od pokonania swoich lęków na parku linowym, wszyscy przeszli wysoko umieszczone przeszkody. Później udaliśmy się na sale dydaktyczna, polowa grupy oglądała film natomiast pozostali mogli pograć w fife. W dalszym bloku obóz paintballowy mógł sprawdzić swoja celność strzelając z wiatrówek, najlepszym strzelcem okazał się Karol i Mateusz F. Po obiedzie udaliśmy się na długo wyczekiwany poligon gdzie grupa miała do wystrzelania 2x200 kulek. Walka rozgrywała się pomiędzy grupa p.Gabrysi. A wieczorem spędziliśmy milo czas z nasza panią grając w różne gry i zabawy.

Harry Potter, grupa Pani Marty Ł.
Dzień zaczęliśmy od stworzenia i grania w gry planszowe z motywem Harrego Pottera. Następnie układaliśmy z ogromnych klocków kilka pięknych budowali, a później tworzyliśmy bańki mydlane w rozmiarze XXL. Na koniec dnia czekały na nas zajęcia z orgiami oraz wspólne ognisko z kiełbaskami.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pana Konrada W.
Dzień zaczęliśmy od projekcji filmu w cool clubie pt.: „Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy”, następnie odbyły się zajęcia z samoobrony na plaży – nauczyliśmy się wielu chwytów. Przed obiadem graliśmy wszyscy w „Mafię”. Potem wyruszyliśmy do lasu w poszukiwaniu śladów dzikich zwierząt. Później wszyscy wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek, a po kolacji byliśmy w parku linowym i świetnie się bawiliśmy.

Super Militarni, grupa Pana Damiana K.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy poranną zaprawą, a po niej chętnie udaliśmy się na grę „Poszukiwacze Skarbów” z użyciem wykrywacza metalu. Następnymi zajęciami była łączność, czyli nauka alfabetu morsa i obsługiwanie telefonów polowych. Kolejne były podchody, a po obiedzie udaliśmy się na poligon, a tam czekały na nas świetne atrakcje: Yamaha Viking, paintball.

Cztery Żywioły, grupa Pani Dominiki P.
Dzisiejsze zajęcia rozpoczęliśmy od wcielenia się w rolę detektywów, by móc rozwiązać intrygi gry w „Mafię”. Następnie udaliśmy się na zajęcia doskonalące strzały z łuków. Potem wypłynęliśmy w rejs żaglówką razem z Panem Jakubem. Po obiedzie braliśmy udział w zajęciach z recyklingu artystycznego, a wieczorem czekała na nas wyczekana zabawa w waterball.

VIP, grupa Pani Moni P.
Po śniadaniu udaliśmy się na poligon, a tam jeździliśmy quadami oraz Vikingiem po specjalnym torze. Następnie udaliśmy się na wyprawę kajakami „sit on top” oraz żaglówką po jeziorze Łęsk. Tego dnia byliśmy również na strzelnicy paintballowej. Ostatnimi zajęciami był GPS.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Patrycji S.
Udaliśmy się dziś na długą wyprawę na poligon, a tam czekały na nas quady, Rino. Każdy miał okazję poszaleć. Po powrocie mieliśmy lekcję z pierwszej pomocy i już wiem jak wykonać RKO. Dzień zakończyliśmy świetną dyskoteką.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Kasi D.
Rano wyruszyliśmy na poligon, gdzie rozegraliśmy gry paintballowe „Flaga”, „Bomba”. Następnie braliśmy udział w speedballu oraz w zajęciach z łucznictwa – strzelanie z łuku. Po kolacji odbyliśmy kolejny trening snajperski, a wieczorem nocną potyczkę paintballową.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Pauliny L.
Dziś ponownie spotkaliśmy się z Królewną Śnieżką w towarzystwie, której wykonywałyśmy bransoletki. Później przy pomocy Elsy wzajemnie się stylizowałyśmy, nabierałyśmy nowych umiejętności w sztuce makijażu. Po obiedzie grałyśmy w Mega Gry, a poniedziałek zakończyłyśmy zajęciami z samoobrony jak i również warsztaty taneczne.

Herosi, grupa Pani Asi B.
Rano przypominaliśmy sobie historię Percy’ego – oglądaliśmy film. Później graliśmy w herosową mafię. Przed obiadem był śmiercionośny mecz w unihokeja, a potem poszliśmy na kajaki i Posejdon nam sprzyjał, bo nikt się nie utopił. Po kolacji szukaliśmy Pioruna, aby wykupić łaski Zeusa. Wieczorem rywalizowaliśmy w Walkach Sumo.

VIP, grupa Pani Eli
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od wyprawy Smoczą Łodzią po jeziorze Łęsk. Następnie poszliśmy na strzelnicę paintballową. Mieliśmy również wyprawę na poligon, gdzie była super przejażdżka quadami. Po kolacji mieliśmy wspinaczki na wieżę ze skrzynek.

VIP, grupa Pani Agnieszki
Kolejny dzień niestety za nami. Po pysznym śniadaniu wyruszyliśmy na wyprawę wodną kajakami. Następnie odbyły się zajęcia z żeglarstwa z Panem Jakubem. Po wodnej przygodzie graliśmy w gry integracyjne. Po obiedzie wyruszyliśmy na poligon, gdzie jeździliśmy Yamaha Vikingiem. Po kolacji mieliśmy euro bungee, a dzień zakończyliśmy grą „Uwolnić VIP-a”.

Militarni, grupa Pani Natalki K.
Z rana godzinna zaprawa na pobudzenie Ze względu na warunki pogodowe poszliśmy na seans filmowy tuż po śniadaniu. Następnie rozgrywki w piłkę nożną, a potem zajęcia z pierwszej pomocy przedmedycznej. Wykazaliśmy się sporą wiedzą w tej dziedzinie. Po obiedzie wyruszyliśmy na poligon by przejechać się Vikingiem. Przed kolacją troszkę odpoczynku by mieć siłę na wieczorne rozgrywki paintballowe.

Militarni, grupa Pani Martyny F.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy godzinna zaprawa. Pełni sił po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia z samoobrony na których uczyliśmy się jak skutecznie obronić się w czasie zagrożenia. Po obiedzie odbyliśmy wyprawę na poligon na którym jeździliśmy Vikingiem. Po kolacji zagraliśmy wraz z druga grupa militarnych na potyczkę paintballowa. Na tym zakończył się nasz kolejny dzień kolonii.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Ewy
Dzień zaczął się ulewnym deszczem. Mimo tego wszyscy uśmiechnięci dotarliśmy na pierwsze zajęcia. Dotyczyły one tropienia zwierząt. Poznaliśmy różne ślady, nauczyliśmy się je rozróżniać. Na następnym bloku uczyliśmy się strzelać z procy, a później z luku. Po zajęciach zjedliśmy pyszna zupę cukiniowa, gulasz z kasza i buraczki. Po obiedzie uczyliśmy się korzystać z GPS-u, a później wyruszyliśmy w wyprawę na poligon, na którym rozegraliśmy paintballowa bitwę o flagi. Po kolacji czekają nas zajęcia z orientacji w terenie. Po tak aktywnym dniu spędzonym na świeżym powietrzu pewnie szybko zaśniemy.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Emilki
Dziś od rana mieliśmy zajęcia z naszą Panią, podczas których bawiliśmy się w różne super gry. Następnie wcieliliśmy się w rolę wojowników Sumo i stoczyliśmy walki. Najbardziej podobały nam się zajęcia linowe, na których budowaliśmy wieżę ze skrzynek, a następnie wspinaliśmy się na nią. Potem udaliśmy się na wyprawę kajakami, a wieczorem graliśmy w „Dwa Ognie”.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Mileny
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od gry w Jengę, tworzyliśmy z nich także niesamowite budowle. W ciągu dnia uczestniczyliśmy również w różnych grach i zabawach sportowych, które miały na celu nas zintegrować. Po obiedzie rozegraliśmy „Bitwę Plemion”, a następnie rozegraliśmy turniej w minigolfa. Dzień zakończyliśmy Gwiezdnym Balem.

Cztery Żywioły, grupa Pani Ani T.
Rankiem uczyliśmy się strzelać z łuku, a następnie odprężyliśmy się przy filmie w cool clubie. Następnie tworzyliśmy piękne dzieła podczas zajęć – recyklingu artystycznego. Po obiedzie mieliśmy okazję przepłynąć się żaglówką OMEGĄ razem z Panem Jakubem. Wieczór upłynął nam na tworzeniu pięknych witraży 3D.

Bohaterki Disney- Marta Ch.
Kolejny dzień naszej fantastycznej przygody zaczął się od lekcji makijażu. Następnie dzięki jednej z bohaterek Disney młode damy wykonały przepiękną biżuterię. Zaraz po tym odbyły się zajęcia z samoobrony, a chwilę później dziewczynki nauczyły się posługiwać kompasem i wyznaczać azymuty niczym Pocahontas. Wieczór zakończyły tanecznym krokiem w towarzystwie Violetty.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Mateusza A.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy poligonem, na którym zagraliśmy w gry paintballowe. Następnie na terenie ośrodka przy oku Instruktora wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek oraz strzelaliśmy z wiatrówek. Po kolacji odbyły się zajęcia ze strzelania z łuku oraz paintball nocny.

Herosi, grupa Pani Pauliny S.
Po pysznym śniadaniu czekała na nas nauka szyfrowania wiadomości z Hermesem. Następnie udaliśmy się do cool baru, a tam oglądaliśmy film. Po seansie filmowym udaliśmy się na plażę i wypłynęliśmy kajakami na jeziorko. Po powrocie czekała na nas nauka tańca, było super. Na kolejnych zajęciach tworzyliśmy własne grafity, a dzień zakończyliśmy grą terenową „Zaginiony Piorun”.

Lego i Przygoda, grupa Pani Mai
Zaraz po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia LEGO, gdzie podzieleni na grupy stworzyliśmy makietę ośrodka. Na kolejnych zajęciach rozegraliśmy mecz siatkówki, po którym uczyliśmy się szyfrów. Później poszliśmy na pyszny obiad, a po posiłku graliśmy w różne świetne gry. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem z kiełbaskami i dobrą zabawą.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Beaty
Dzień rozpoczęliśmy od wspólnych zabaw integracyjnych, a następnie udaliśmy się na zajęcia z Jengi. Budowaliśmy przeróżne konstrukcje z klocków. Po obiedzie rozpoczęliśmy bitwę o planetę Naboo, a po krótkim odpoczynku zagraliśmy w minigolfa. Następnie mieliśmy okazję pojeździć quadem po specjalnym torze, a dzień zakończyliśmy Gwiezdnym Balem.

Stali Bywalcy, grupa Pani Pauliny K.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od gier planszowych w rozmiarze XXL, następnie zagraliśmy w emocjonującą rozgrywkę minigolfa. W planach mieliśmy również karaoke, na którym wyśpiewaliśmy się jak nigdy.

Herosi, grupa Pani Gabrysi
Po śniadaniu udaliśmy się na seans filmowy, a następną naszą atrakcją były kajaki prowadzony przez Ratownika. Po powrocie z nad jeziora poszliśmy na tańce, a po tak wyczerpującym treningu udaliśmy się na obiad. Po posiłku graliśmy w grę terenową „Kronos”. Kolejno udaliśmy się na zajęcia szermierki, na których bawiliśmy się naprawdę świetnie.