Turnus IV (28.07-07.08.2016)

Dzień 6 - Słonecznie i aktywnie w Kulce

Dodany: 2016.08.02

Kolejny dzień rozpoczął się bardzo przyjemnie, słońce towarzyszyło Nam od samego poranka. Minął już szósty dzień naszej przygody.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Pauliny M.
Dzień rozpoczęliśmy od przypomnienia sobie zasad pierwszej pomocy, każdy z nas mógł wykonać RKO na fantomie. Następnie udaliśmy się na speedballa, a po tej atrakcji korzystając z pogody poszliśmy na plażę. Po obiedzie wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek. Później bawiliśmy sobie w różne zabawy np.: „Mafia”. Po kolacji odbyła się świetna dyskoteka.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pana Michała K.
Po rozgrzewce i śniadaniu razem z innymi grupami wzięliśmy udział w Olimpiadzie Sportowej, po której odbyły się zajęcia z pływania. Następnie szukaliśmy skarbów na plaży z wykrywaczem metalu. Po obiedzie mieliśmy zajęcia lekkoatletyczne, oraz pakiet Mega Gier. Wieczorem czekała na nas dyskoteka.

Summer Challenge, grupa Pani Oli D.
Dzień rozpoczęliśmy od wypłynięcia smoczą łodzią na jezioro Łęsk. Następnie udaliśmy się na slackline oraz graliśmy w minigolfa. W lesie odbyły się zawody ze strzelania z procy. Po obiedzie udaliśmy się na ściankę wspinaczkową oraz na zajęcia z wykrywaczem metalu. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Marysi
Z samego rana wyjechaliśmy na wycieczkę do Mrągowa, a tam zwiedzaliśmy Muzeum Sprzętu Wojskowego. Było super! Mieliśmy okazję nawet jeździć czołgiem. Gdy wróciliśmy udaliśmy się na smaczny obiad, a po posiłku czekała na nas zabawa w parku linowym, a następnie gra w paintballa. Na koniec dnia poszaleliśmy podczas dyskoteki.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Emilki
Dziś od rana uczestniczyliśmy w Olimpiadzie Sportowej, podczas której rywalizowaliśmy z innymi grupami. Następnie odbyły się zajęcia na których budowaliśmy piękne budowle z klocków Jenga. Potem udaliśmy się nad jezioro, a tam doskonaliliśmy umiejętność pływania. Po powrocie z plaży mieliśmy zajęcia lekkoatletyczne oraz „Baloniadę”. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Summer Challenge, grupa Pani Asi D.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od gry w minigolfa i slackline. Następnie poszliśmy nad jezioro by wypłynąć w rejs Smoczą Łodzią. Później odbyły się zajęcia terenoznawcze, dzięki którym nauczyliśmy się posługiwać kompasem i braliśmy udział w zawodach na orientacje. Po pysznym obiedzie poszliśmy do lasu na survival. Na kolejnym bloku mieliśmy okazję wspinać się na ściankę wspinaczkową. Dzień zakończyliśmy nauką strzelania z łuków.

Bohaterki Disney- Marta Ch.
Dzisiejszy poranek młode damy zaczęły bardzo aktywnie. Zaraz po śniadaniu bawiłyśmy się świetnie podczas gry na xboxie. Później poczułyśmy się jak Meridy Waleczne strzelając z łuku. Tuż po tym przyszedł czas na zajęcia fitness, a następnie miałyśmy chwilę odpoczynku na kulkowej plaży. Pełne energii ruszyłyśmy na pakiet mega gier, a wieczorem odbyłyśmy pojedynek z kostiumach sumo.

VIP, grupa Pani Agniesi
Szósty dzień kolonii zaczęliśmy od rejsu kajakami turystycznymi. Po zajęciach wodnych jeździliśmy quadami, a później udaliśmy się znowu na plażę, aby zażyć kąpieli. Po obiedzie strzelaliśmy z wiatrówek, a potem dowiedzieliśmy się jak przetrwać w lesie podczas zajęć z survivalu. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pana Konrada W.
Po śniadaniu udaliśmy się na paintball, takie rozpoczęcie dnia bardzo nam się spodobało. Następnie zagraliśmy w „Mafię”, a po tej zabawie udaliśmy się do lasu na survival. Po obiedzie graliśmy w Mega Gry, czyli Twister, Jenga w rozmiarze XXL, a następnie rozegraliśmy mecz siatkówki. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Cztery Żywioły, grupa Pani Dominiki P.
Ten dzień powitaliśmy rozgrywkami w siatkówkę. Następnie strzelaliśmy z wiatrówek, a po tych zajęciach rozpoczęła się nasza upragniona atrakcja bitwa na paintballu. Po obiedzie wypłynęliśmy w rejs kajakami, w tym dniu zamieniliśmy się również w młodych chemików robiąc doświadczenia z wodą. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Kasi D.
Rano wyruszyliśmy na wycieczkę do Mrągowa. Odwiedziliśmy Muzeum Sprzętu Wojskowego, a tam oglądaliśmy wojenne i powojenne pojazdy oraz akcesoria. Atrakcją wycieczki była przejażdżka wozem opancerzonym. Po obiedzie graliśmy w siatkówkę oraz rozegraliśmy potyczkę paintballową. Wieczorem świetnie się bawiliśmy podczas dyskoteki.

Super Militarni, grupa Pana Damiana K.
Kolejny dzień zaczęliśmy od porannej zaprawy i śniadania, a następnie pojechaliśmy na wycieczkę do Mrągowa, a tam zwiedziliśmy Muzeum Sprzętu Wojskowego. Było super, mieliśmy nawet okazję przejechać się wozem opancerzonym. Po obiedzie wybraliśmy się na poligon, gdzie czekał na nas wojskowy tor przeszkód. Wieczorem całą grupą wybraliśmy się na dyskotekę.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Ewy
Po pysznym śniadaniu udaliśmy się na długi spacer po okolicy, a następnie wybraliśmy się na plażę skorzystać z kąpieli w tak piękną pogodę. W następnym bloku graliśmy na xboxie w fifę oraz kinect sports. Potem wybraliśmy się do lasu na survival, a po nim poszliśmy na wspaniałą dyskotekę. Dzień zakończyliśmy nocnym paintballem.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Pauliny L.
Dzień rozpoczęłyśmy od zajęć fitness, ćwiczyłyśmy układy, rywalizowaliśmy podczas mini zawodów. Po porannym rozruchu czekała na nas gra na xboxie, większość z nas wybrała zumbę i LEGO. Przed obiadem miałyśmy szkolenie łucznicze, w dalszej kolejności wcieliłyśmy się w rolę Arielek, które świetnie odnalazły się w jeziorze Łęsk. Wtorek zakończyłyśmy „Baloniadą” oraz warsztatami z lepienia z gliny.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Gabrysi O.
Szósty dzień kolonii za nami. Z samego rana całą grupą wybraliśmy się na plażę, gdzie wspólnie zażywaliśmy kąpieli słonecznych i pływaliśmy w jeziorze. W kolejnym bloku programowym udaliśmy się na zajęcia linowe, gdzie wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek. Po obiedzie stoczyliśmy bitwę paintballową, a później odbyła się lekcja z pierwszej pomocy z Panem Jakubem. Po kolacji wybawiliśmy się na dyskotece.

VIP, grupa Pani Moni P.
Po śniadaniu mieliśmy zajęcia z Panem Instruktorem, na których budowaliśmy wieżę ze skrzynek. Następnie udaliśmy się na wyprawę kajakami po jeziorze Łęsk. Strzelaliśmy również z wiatrówek do celu. Po obiedzie odbyły się quady i strzelanie z łuków. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z kiełbaskami.

Harry Potter, grupa Pani Marty Ł.
Kolejny dzień zaczęliśmy od zajęć w laboratorium profesora Snapa, gdzie mieliśmy okazję nauczyć się prostych eksperymentów. Później każdy z nas zrobił swoją bransoletkę, a po skończeniu rozegraliśmy mecz w unihokeja. Następnie w ramach tematu obejrzeliśmy film o przygodach Harrego. Na zakończenie dnia wspinaliśmy się po parku linowym.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Ani B.
Dzień rozpoczęliśmy od plażowania. Następnie odbyła się lekkoatletyka, na której świetnie się bawiliśmy. Przed obiadem znowu udaliśmy się na plażę, ale tym razem po to, aby doskonalić pływanie. Po posiłku odbyły się Walki Sumo oraz wypłynęliśmy kajakami na jezioro Łęsk. Na koniec dnia mieliśmy ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Mileny D.
Dzisiejszy dzień był bardzo aktywny. Po śniadaniu graliśmy w piłkę nożną, a następnie ćwiczyliśmy lewitację wchodząc na wieżę ze skrzynek. Następnie przyszedł czas na quady. Bardzo nam się podobały te zajęcia i mieliśmy ochotę na więcej. Później uczyliśmy się technik samoobrony, a ostatnią naszą atrakcją były Mega Gry.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Mateusza A.
Dzisiaj rano pojechaliśmy do Muzeum Wojska Polskiego w Mrągowie. Widzieliśmy stare maszyny wojskowe i przejechaliśmy się opancerzonym wozem. Następnie wróciliśmy do ośrodka i po pysznym obiedzie wzięliśmy udział w zajęciach z pierwszej pomocy. Następnie strzelaliśmy na strzelnicy paintballowej. Dzień zakończyliśmy dyskoteką. –Jan Moryc

Aktywne Wakacje, grupa Pani Kasi B.
Najpierw pływaliśmy na jednoosobowych kajakach, a później zrobiliśmy zawody z lekkoatletyki. Przed obiadem odbyły się Walki Sumo, na których naprawdę świetnie się bawiliśmy. Po obiedzie pograliśmy w piłkę nożną, a po rozgrywkach korzystając z pogody udaliśmy się na plażę. Dzień zakończyliśmu ogniskiem.

VIP, grupa Pani Eli
Dzisiejszego dnia jeździliśmy quadem na naprawdę trudnym torze. Następnie był czas na pływanie i plażowanie. Później wypłynęliśmy w rejs kajakami, a po powrocie mieliśmy możliwość poznania terenu za pomocą GPS-a. Strzelaliśmy dziś także z wiatrówek, a po kolacji wspinaliśmy się na ściankę. Dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Cztery Żywioły, grupa Pani Ani T.
Po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia ze strzelania z wiatrówek, a po nich rozegraliśmy mecz paintballa z inną grupą. Po południu zamieniliśmy się w chemików i robiliśmy różne doświadczenia z wodą. Później świetnie bawiliśmy się podczas wyprawy kajakami turystycznymi. Wieczorem udaliśmy się na świetną dyskotekę.

Lego i Przygoda, grupa Pani Mai
Dziś rano, podczas zajęć graliśmy w ogromną jengę oraz układaliśmy wielkie domino. Na kolejnych zajęciach poszliśmy na plażę, gdzie wykąpaliśmy się w jeziorze. Później graliśmy w minigolfa oraz ziemniaka. Przed kolacją układaliśmy z klocków Lego własne konstrukcje, a następnie poszliśmy na wiatrówki.

Herosi, grupa Pani Pauliny S.
Po śniadaniu czekało na nas spotkanie z waterballem, dzięki której mogliśmy poruszać się po wodzie bez zamoczenia. Następnie udaliśmy się na Walki Gladiatorów, po których mogliśmy chwilę odpocząć podczas Mega Gier. Po pysznym obiedzie poszliśmy nad jezioro, gdzie doskonaliliśmy swoje techniki pływackie. Później czekała na nas druga część survival, a później zapoznaliśmy się z zasadami pierwszej pomocy. Dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Herosi, grupa Pani Asi B.
Dzisiejszego dnia uczyliśmy się władania mieczem, a następnie uczestniczyliśmy w zajęciach z waterballem. Potem śpiewaliśmy pieśni z Apollem. Przed wieczerzą uczestniczyliśmy się w przetrwaniu w Świętym Borze Wielkiego Huma. Po posiłku szyfrowaliśmy wiadomości dla Bogów oraz przepis na ambrozję. Na koniec dnia Generał Miecz czytał nam o Instruktorach i Bogach.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Beaty
Po śniadaniu i rozgrzewce pełni sił udaliśmy się na zajęcia z samoobrony. Poznaliśmy podstawowe chwyty, które z pewnością nam się przydadzą. Następnie graliśmy na xboxie oraz tworzyliśmy własne gry planszowe, które odnosiły się do naszego ulubionego filmu. Dzień zakończyliśmy meczem w siatkówkę.

Stali Bywalcy, grupa Pani Pauliny K.
Po śniadaniu uczestniczyliśmy w pakiecie antygrawitacyjnym. Byliśmy na ściance wspinaczkowej, euro bungee, żyroskopie oraz slackline. Po obiedzie odbyły się Walki Sumo, podczas których świetnie się bawiliśmy. Dzień zakończyliśmy meczem siatkówki oraz pojedynkami na xboxie.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Pauliny J.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od rywalizacji podczas Olimpiady Sportowej. Następnie zamieniliśmy się w poszukiwaczy skarbów i szukaliśmy cennych rzeczy za pomocą wykrywacza metalu. Dziś także doskonaliliśmy techniki pływackie pod bacznym okiem Ratownika. Później odbyły się zajęcia lekkoatletyczne, a po niej bawiliśmy się w „Baloniadę”. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Patrycji
Dzień zaczęliśmy od nauki strzelania z łuku, było super. Potem zajęcia integracyjne, graliśmy w różne gry i zabawy na świeżym powietrzu. Dziś mieliśmy możliwość skorzystać z parku linowego. Kolejno graliśmy w „Zombie”, a po niej odbyła się wspólna dyskoteka.

Militarni, grupa Pani Martyny
Kolejny dzień rozpoczęliśmy zaprawa poranna. Po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia linowe. Część osób z naszej grupy pokonała swoje leki wchodząc na wyższe piętro parku linowego. Kolejnymi zajęciami było szkolenie z pierwszej pomocy. Po obiedzie udaliśmy się na wojskowy tor przeszkód na którym w poczuliśmy się jak na prawdziwej wojnie. Po pysznej kolacji wszyscy razem udaliśmy się na dyskotekę. Po dobrej zabawie wszyscy udaliśmy się na zasłużony odpoczynek.

Militarni, grupa Pani Natalki
Dziś piękna pogoda. Poranek zaprawa i śniadanie. A potem pakiet super sprzątacza. Pierwszymi naszymi zajęciami był park linowy, gdzie musieliśmy pokonać liczne przeszkody. Potem zajęcia z enigmy i szyfrowania. Po obiedzie udaliśmy się na poligon na wojskowy tor przeszkód. Były to nasze najlepsze i najciekawsze zajęcia do tej pory. Zmęczeni wróciliśmy na kolacje a wieczór zakończymy dyskoteka.

Herosi, grupa Pani Gabrysi B.
Dzień pełen pracy i atrakcji. Gladiatorskie Walki pełne zapału i determinacji. Strzelanie z procy to to co Herosi lubią najbardziej. Na survivalu w lesie nauczyliśmy się rozpalać ogniska, to sztka przydatna każdem u pół-bogowi. Wodne bitwy w kulach były jak spotkanie z Posejdonem. Cały dzień dał nam wiele wiedzy i raadości.