Turnus IV (28.07-07.08.2016)

Dzień 7 - Kolejny dzień pełen wrażeń!

Dodany: 2016.08.03

Już tydzień naszej przygody w Kulce. Ten czas tak szybko leci, a mnóstwo atrakcji jeszcze przed Nami.

Summer Challenge, grupa Pani Asi D.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od wyprawy do lasu, gdzie nauczyliśmy się obsługiwać GPS-a. Następnie graliśmy na konsoli xbox. Przed obiadem odbyliśmy trening snajperski na strzelnicy paintballowej. Po posiłku mieliśmy proce. Na kolejnym bloku zajęciowym udaliśmy się na salę dyskotekową na seans filmowy. Wieczorem odbyliśmy przejażdżkę quadami.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Emilki
Dziś część naszej grupy udała się na pakiet super aktywny plus i antygrawitacyjny, a część miała zajęcia z wychowawcą. Podczas tych zajęć bawiliśmy się w „Zombie”, „Szczurka” oraz inne super gry. Najbardziej podobała nam się zabawa, podczas której wcieliliśmy się w rolę dentysty. Po tych zajęciach rozegraliśmy mecz piłki nożnej.

Summer Challenge, grupa Pani Oli D.
Dzień zaczęliśmy od zajęć GPS, podczas których poznaliśmy zasady poruszania się w terenie. Na kolejnym bloku zajęciowym poznaliśmy wiele sposobów szyfrowania wiadomości. Po obiedzie graliśmy w siatkówkę oraz spędziliśmy czas na plaży pływając na rowerkach wodnych. Dzień zakończyliśmy grą terenową „Zombie”.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pana Michała K.
Po śniadaniu i porannej rozgrzewce mieliśmy zajęcia muzyczne, w tym czasie część grupy wzięła udział w zajęciach fakultatywnych. Przed obiadem pływaliśmy kajakami, a następnie obejrzeliśmy super film. Wieczorem graliśmy w „Mafię”.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Ewy F.
Dzisiejszego dnia, część osób realizowała zajęcia fakultatywne, podczas których jeździli na quadzie, segwayu, pływaliśmy rowerkami, wspinaliśmy się na ściance. Reszta grupy z rana brała udział w Wielkim Turnieju Siatkówki. Walczyliśmy zacięcie o świetne nagrody. Po obiedzie w ramach odpoczynku urządziliśmy popołudnie kinomaniaka w naszym cool clubie. Wieczór upłynął świetnie na grach i zabawach.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Marysi
Dzisiaj część grupy brała udział w zajęciach fakultatywnych, ich atrakcje to jazda quadem, segwayem, zorba oraz rowerki wodne. Reszta w tym czasie wybrała się na film do cool clubu, po którym graliśmy w „Grę Francuską”. Na zakończenie dnia wybraliśmy się na pole paintballowe i graliśmy w speedballa.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Damiana
Siódmy dzień obozu rozpoczęliśmy jak zawsze od porannej rozgrzewki i śniadania, po którym zorganizowaliśmy turniej w siatkówkę innymi grupami. Nie obyło się bez nagród dla pierwszych trzech drużyn. Po obiedzie udaliśmy się do cool clubu na film, w bloku nocnym mieliśmy Mega Gry.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Mateusza A.
Dzień rozpoczęliśmy od wspólnych porządków w namiocie. Następnie udaliśmy się do cool clubu na karaoke. Potem obejrzeliśmy wspólny film „Percy Jackson – Bogowie Olimpijscy”. Po obiedzie graliśmy w gry integracyjne. Osoby, które miały wykupione pakiety aktywne udały się na nie, świetnie się bawili.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Pauliny M.
W bloku pierwszym dzisiejszego dnia odbył się paintball, całe szczęście nie było aż tak gorąco jak we wcześniejszych dniach dlatego tez kolonistom się lepiej grało. Po rozegranej walce była chwila na sprzątniecie swoich pokoi i na chwile odpoczynku. Z racji tego ze sporo osób udało się na pakiety pozostała część grupy mogła dokończyć swoje rozgrywki w fife i potrenować na kinekcie. Po pysznym obiedzie wybraliśmy się na wyprawę do lasu i przy okazji zwiedziliśmy Nowe Kiejkuty. Na ostatnim bloku po kolacji obozowicze rozegrali mecz w piłkę siatkową.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Pauliny J.
Nasz dzisiejszy dzień był pełen energii. Część z nas uczestniczyła w zajęciach dodatkowego pakietu, a pozostali wzięli udział w zajęciach sportowych, które były także okazją do lepszego poznania się. Kolejną atrakcją były „błyskawiczne obrazy”. Te zajęcia pozwoliły nam uruchomić swoją wyobraźnię i pokazać swoje pomysły. Później przeprowadziliśmy warsztaty plastyczne, które także były świetną okazją do pokazania swoich zdolności.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pana Konrada W.
Dziś niektórzy z nas realizowały pakiet super aktywny. Ich atrakcją były segwaye, zorba, quady. Rowery wodne. W tym czasie reszta wyruszyła na długi spacer do pobliskiej miejscowości, a po powrocie rozegraliśmy mecz siatkówki. Po obiedzie odbyła się projekcja filmu. Wieczorem graliśmy w gry towarzyskie i pełne emocji gry na xboxie. Dzień zakończyliśmy grą terenową „Świetliki”.

Cztery Żywioły, grupa Pani Dominiki P.
Dzisiejszy dzień spędziliśmy na poznawaniu i doskonaleniu umiejętności grania w gry towarzyskie. Najpierw wcieliliśmy się w detektywów by odgadnąć kto należy do „Mafii”. Następnie mieliśmy różne ciekawe zabawy, a potem nauczyliśmy się wielu nowych gier. Potem wykonaliśmy wystawę naszych pracy kolonijnych np.: dzieł z gliny. Po kolacji graliśmy w „Zombie”.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Beaty
Siódmy dzień kolonii upłynął na wielu zajęciach sportowych. Z samego rana graliśmy w różne zabawy integracyjno-sportowe. Następnie wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek, było super. Później część naszej grupy uczestniczyła w pakiecie super aktywnym. Potem graliśmy w Twistera, a dzień zakończyliśmy zabawą „Pokłady”.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Kasi B.
Dzisiaj od rana byliśmy na plaży. Najpierw doskonaliliśmy nasze pływanie z Panem Dawidem, a później byliśmy na skrzynkach, gdzie każdy z nas bardzo wysoko wszedł. Później bawiliśmy się w podchody z inną grupą i robiliśmy mnóstwo fajnych rzeczy. To były aktywne zajęcia. Po kolacji graliśmy w piłkę nożną.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Ani B.
Dzisiejszy dzień zaczął się dla naszej grupy pysznym śniadaniem. Następnie poszliśmy grac w siatkówkę po czym doskonaliliśmy swoje techniki pływackie nad jeziorem. Po obiedzie mieliśmy przydatną lekcję samoobrony. Potem zagraliśmy w minigolfa, pod czujnym okiem Instruktora wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek. Po pysznej kolacji graliśmy w różne gry i zabawy.

Lego i przygoda, grupa Pani Mai K.
Nasz dzisiejszy dzień rozpoczął się pysznym śniadaniem, po którym rozegraliśmy mecz piłki nożnej, graliśmy w podchody, a po obiedzie odbył się konkurs na Lego Mastera, który rozstrzygnięty zostanie na koniec kolonii. Po konkursie udaliśmy się na spacer po lesie, gdzie znaleźliśmy trop zwierząt. Po kolacji wszyscy zrobiliśmy ogromne bańki mydlane.

Harry Potter, grupa Pani Marty Ł.
Cały dzień integrowaliśmy się z starszą grupą i graliśmy w różnego rodzaju gry np. Mafię, karaoke, gre słowną oraz inne gry. Po obiedzie odbyły się podchody a następnie gra terenowa „Komnata tajemnic” gdzie spotkaliśmy wiele postaci z książki. Na koniec dnia zrelaksowaliśmy się przy fragmentach książki.

Stali Bywalcy, grupa Pani Pauliny K.
Dziś do naszej grupy dołączyła grupa Harry Potter. Dzień rozpoczęliśmy śpiewająco. W Coolbarze leciały rapowe i discopolowe hity. Później graliśmy w grę na myślenie i kreatywność układając długie wyrazy. Przed obiadem razem z drugą grupą graliśmy w mafię. Po obiedzie zgraliśmy w podchody inaczej, czyli grupy wykonywały zadania, które znalazły na kartach. Później udaliśmy się na spacer do miasta. Na zakończenie dnia odbyły się zajęcia fitness.

Militarni, grupa Pani Martyny
Siódmy dzień kolonii zaczęliśmy zaprawą poranna i śniadaniu, braliśmy udział w Mistrzostwach w Piłce Siatkowej. Mecz był naprawdę emocjonujący. W tym samym czasie osoby, które miały wykupiony pakiet super aktywny korzystały z quadów, zorby, segwaya. Dzień zakończyliśmy survivalem, na którym nauczyliśmy się wskrzeszać ogień.

VIP, grupa Pani Moni P.
Dzień zaczęliśmy od Gry Francuskiej. Musieliśmy wykonać różne zadania oraz znaleźć odpowiedzi na przygotowane pytania. Następnie udaliśmy się na plażę. Tam mogliśmy wykąpać się w jeziorze Łęsk. Po obiedzie odbyła się „Baloniada” oraz gra terenoznawcza INO. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z pieczeniem kiełbasek.

Cztery Żywioły, grupa Pani Ani T.
Od rana świetnie się bawiliśmy. Najpierw na filmie, a następnie rozegraliśmy mecz w piłkę nożną z grupą Herosów. Mieliśmy okazję również chodzić po wodzie na waterballu. Po południu mieliśmy okazję zmienić teorię żeglarstwa na praktykę. Dzisiaj cała Kulka miała okazję podziwiać nasze prace podczas wystawy. Dzień zakończyliśmy grą „Zombie”.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Mileny
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od pysznego śniadania, a po posiłku graliśmy w gry i zabawy integracyjne. Potem całą grupą poszliśmy na boisko, aby pograć w piłkę nożną. To był bardzo emocjonujący mecz. Po obiedzie poszliśmy na zajęcia sumo, na których przebrani w specjalne stroje walczyliśmy między sobą na macie. Dzień zakończyliśmy grami na xboxie.

Herosi, grupa Pani Gabrysi O.
Po spożyciu sytego śniadania udaliśmy się na projekcje filmu animowanego „Minionki”. Następnie część grupy postanowiła rozegrać mecz piłki nożnej. Po zakończeniu piłkarskiego starcie, korzystając z pogody udaliśmy się na plażę. Po obiedzie razem z inną grupą układaliśmy hymn kolonijny.

VIP, grupa Pani Eli
Dzisiejszego dnia graliśmy w siatkówkę. Byliśmy też na plaży i ćwiczyliśmy techniki pływackie. Następnie mieliśmy slackline, Julka była w tym mistrzynią. Później graliśmy w piłkę nożną i inne gry z piłką, a po tych rozgrywkach bawiliśmy się w Grę Francuską. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z kiełbaskami.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Paulina L.
Aktywna środa już za nami. Najpierw stoczyłyśmy pojedynek sumo na specjalnie przygotowanym ringu. Później bawiłyśmy się w zbijaka oraz wzięliśmy udział w Olimpiadzie Sportowej. Po pysznym obiedzie wcieliłyśmy się w rolę Gladiatorów, którzy utrzymując równowagę musieli strącić przeciwnika z podestu za pomocą gąbkowej lancy. Siódmy dzień zakończyłyśmy tańcami oraz zabawami na świeżym powietrzu.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Gabrysia O.
Dzisiejszy dzień spędziliśmy dość spokojnie. W bloku porannym udaliśmy się do cool baru, gdzie spędziliśmy wspólnie czas na karaoke śpiewając ulubione piosenki. Następnie obejrzeliśmy film, a po nim spędziliśmy czas w swoim gronie grając na xboxie. Po kolacji stoczyliśmy kolejną grę paintballową, świetnie się bawiliśmy.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Kasi D.
Rano udaliśmy się do cool baru w myśl powiedzenia „śpiewać każdy może” na karaoke. Następnie oglądaliśmy film pt.: „Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy”. Po obiedzie graliśmy w grę terenową „Zombie” oraz w gry na xboxie. Wieczorem pisaliśmy kolonijne listy do wylosowanych osób z naszej kolonii.

Militarni, grupa Pani Natalki K.
Kolejny dzień w Kulce. Połowa z nas dziś uczestniczyła w zajęciach pakietowych m.in.: zorba, quady, segwaye. Z kolei reszta grupy brała aktywny udział w rozgrywkach piłki siatkowej z innymi grupami. Przed kolacją mieliśmy zajęcia w lesie – survival, podczas którego nauczyliśmy się rozpalać ogniska. Dzień zakończyliśmy akcją integracją.

Herosi, grupa Pani Pauliny S.
Po śniadaniu poszliśmy do cool clubu, a tam oglądaliśmy film. Następnie udaliśmy się na spotkanie z Generałem Mieczem, który poprowadził zajęcia z paintballa. Później graliśmy w grę o flagę, a potem graliśmy w Mafię. Po obiedzie razem z innymi grupami tworzyliśmy hymn kolonijny, który planujemy zaśpiewać podczas apelu końcowego. Wieczorem odbyło się wspólne ognisko z kiełbaskami i świetną zabawą.

VIP, grupa Pani Agniesi
Dzień siódmy zaczęliśmy od pysznego śniadania, a po nim zagraliśmy w Grę Francuską. Po świetnej zabawie korzystając z pogody poszliśmy na plaże. Po obiedzie zagraliśmy w „Baloniadę”, a potem mieliśmy slackline. Dzień zakończyliśmy ogniskiem, na którym nie zabrakło jedzenia i dobrej zabawy.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Patrycji
Po śniadaniu udaliśmy się na spacer do pobliskiej miejscowości – Stare Kiejkuty. Podziwialiśmy piękne uroki lasu, słuchaliśmy śpiewu ptaków. Następnie postanowiliśmy zagrać w naszą ulubioną grę „Zombię”, było przy niej mnóstwo śmiechu, bawiliśmy się naprawdę świetnie.

Herosi, grupa Pani Asi
Dzisiaj mieliśmy dzień zajęć uzupełniających, jednak nie oznacza to nudy! Pisaliśmy hymn obozy razem z innymi uczestnikami kolonii. Graliśmy w przeróżne gry i zabawy integracyjne. Było super! Później wspólnie obejrzeliśmy film, a po kolacji mieliśmy ognisko, na którym było dużo śpiewu i zabawy. Na koniec dnia stoczyliśmy ciężką bitwę w Labiryncie Dedala z, której wyszliśmy zwycięsko.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Martuli Ch.
Minął nam dziś siódmy dzień tej przygody. Bawiliśmy się śweitnie podczas zajęć z naszą Panią. Podczas gier i zabaw bardzo się zintegrowałyśmy. Następnie odbyły się Walki Gladiatorów, walczyłyśmy między sobą gąbkowymi lancami. Potem z radością poszłyśmy do cool baru na karaoke, wyśpiewałyśmy wszystkie nasze ulubione piosenki. Dzień zakończyłyśmy tańcami.