Turnus IV (28.07-07.08.2016)

Dzień 8 - Aktywny czwartek w Kulce!

Dodany: 2016.08.04

Dziś mija ósmy dzień kolonii, zbliżamy się do końca, jednak to nie jest powód, aby zwalniać. Dzisiaj niektórzy pojechali na wycieczkę do Kadzidłowa, a tam byli w Parku Dzikich Zwierząt, w którym prowadzone są prace związane z ochroną zagrożonych zwierząt. Następnie w celu relaksu pojechaliśmy do Mikołajek na basen. Korzystaliśmy z sauny, jacuzzi i zjeżdżalni. Naprawdę udana forma odpoczynku.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pana Konrada W.
Dzisiejszy dzień spędziliśmy bardzo aktywnie. Po śniadaniu odbyły się Walki Sumo, dużo śmiechu i dobrej zabawy. Następnie wybraliśmy się na kajaki turystyczne, a po powrocie kąpaliśmy się w jeziorze. Po obiedzie znowu udaliśmy się n plażę, ale tym razem na mecz siatkówki. Później były się różne gry integracyjne, a wieczorem rozegraliśmy turniej w piłkę nożną.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Pauliny J.
Dzisiejszy dzień minął nam pod hasłem odkrywania talentów. Najpierw mogliśmy pochwalić się swoimi zdolnościami artystycznymi, biorąc udział w konkursie plastycznym. Nasze prace były tak piękne, że udekorowałyśmy nimi korytarz. Następnie odbył się Mam Talent, po którym urodzą się nowe gwiazdy. Dziś tworzyliśmy wspaniałe konstrukcje z klocków LEGO, a po tych zajęciach wypłynęliśmy w rejs kajakami.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Mateusza A.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od zajęć integracyjnych (piłka nożna, gra „Zombie”) oraz zajęcia poświęcone broni białej, na których każdy poznał różne rodzaje noży. Po obiedzie odbyły się zajęcia – kajaki. Każdy miał przepłynąć wskazany fragment jeziora w odpowiednim czasie. Dzień zakończyłyśmy nocną grą terenową „Latarnik”.

Summer Challenge, grupa Pani Oli D.
Dzień rozpoczęliśmy od gry w siatkówkę. Następnie udaliśmy się na film pt.: „Szybcy i Wściekli”. Po obiedzie spędziliśmy czas nad jeziorem odpoczywając i dobrze się bawiąc. Nie zabrakło także czasu na kąpiele. Później odbyły się rozgrywki w unihokeja oraz Grę Francuską, podczas której mieliśmy okazję sprawdzić naszą wiedzę na temat Kulki.

Militarni, grupa Pani Martyny F.
Ósmy dzień obozu rozpoczęliśmy od porannej zaprawy, śniadanka, a potem udaliśmy się do cool baru na karaoke, podczas gdy inni poszli na pakiet. Później oglądaliśmy świetny film w cool clubie. Reszta dnia upłynęła nam integracyjnie na grach i zabawach. Wszyscy bawiliśmy się świetnie, nie ma czasu na nudę.

Militarni, grupa Pani Natalki K.
Po śniadaniu, porannej zaprawie uczestniczyliśmy w rozgrywkach piłki nożnej. Mecz był bardzo zacięty. Następnie graliśmy w różne gry na xboxie, a potem trochę pośpiewaliśmy podczas karaoke. Później oglądaliśmy film razem z inną grupą, a wieczorem mieliśmy gry integracyjne i tańce.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Damiana
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od zaprawy i śniadania, po którym rozegraliśmy zacięty pojedynek w piłkę nożną z inną grupą, który zakończył się wynikiem 3-2. Później korzystając z pogody udaliśmy się na plażę w celu wykąpania się w jeziorze. Oglądaliśmy także film, po którym strzelaliśmy do celu z łuku. Po kolacji wypłynęliśmy w rejs kajakami, a po nich czekała na nas gra terenowa ENIGMA.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pana Michała K.
Z samego rana wzięliśmy udział w zajęciach plastycznych oraz grze Mam Talent. Okazało się, że nasza grupa jest niezwykle zdolna, a później wybraliśmy się na dłuuugi spacer do pobliskiej miejscowości. Po obiedzie poszliśmy na plażę w celu odpoczynku, kąpaliśmy się, opalaliśmy i świetnie się bawiliśmy. Dzień zakończyliśmy rozgrywkami w zbijaka.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Pauliny M.
Dziś dzień zaczęliśmy od gry w siatkówkę na plaży. Później poszliśmy na sale dyskotekowa gdzie obejrzeliśmy film "Asterix i Obelix". Na kolejnym bloku udaliśmy się znowu na plaże ale już tym razem mogliśmy skorzystać z wody, ratownicy nas bacznie pilnowali jak pływaliśmy. Po obiedzie wyszliśmy z ośrodka w celu zwiedzenia bazy CIA. Wracając przez las jeszcze rozegraliśmy kilka gier. Na ostatnim bloku graliśmy w piłkę nożną.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Ewy
Już z samego rana świetnie bawiliśmy się grając w gry na xboxie. Następnie graliśmy w piłkę nożną, a chętni grali w inne gry. Kolejną atrakcją był kolejny konkurs karaoke między grupowy. Obudził się w nas duch rywalizacji, pokazaliśmy ukryte talenty i wygraliśmy. Po obiedzie obejrzeliśmy film, po którym wybraliśmy się na strzelnicę paintballową. Wieczorem graliśmy w grę terenową „Operacja Jeniec”, a po niej znowu mieliśmy nocnego paintballa.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Marysi
Dzień rozpoczęliśmy od wycieczki do lasu w stronę pobliskiej miejscowości. Ta wycieczka nam zajęła trochę czasu, ale było warto. Po obiedzie plażowanie, a po nim obejrzeliśmy film „Harry Potter i Insygnia Śmierci”. Na koniec dnia gościliśmy w Sali dydaktycznej i graliśmy na xboxie.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Gabrysi O.
Dzisiejszy dzień spędziliśmy dość spokojnie. W bloku porannym zostały nam zorganizowane zajęcia na podobozie, gdzie dowiedzieliśmy się wiele ciekawych rzeczy na temat broni białej i jej zastosowania. Następnie spędzaliśmy czas na grach i zabawach organizowanych przez naszą panią, gdzie śmiechu było co niemiara. Przed kolacją zagraliśmy w piłkarzyki a dzień zakończyliśmy rozgrywkami na xboxie. Czas szybko mija, szkoda że niedługo koniec kolonii J

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Kasi D.
Rano wyruszyliśmy na zwiad terenowy do Nowych Kiejkut. W czasie zwiadu odbyliśmy spacr po lesie. Po obiedzie odbyły się odbyły się rozgrywki w piłkę nożną oraz śpiewanie znanych piosenek przy akompaniamencie gitary. Wieczorem uczestniczyliśmy w grze terenowej „Latarnik”.

Lego i Przygoda, grupa Pani Mai
Po pysznym śniadaniu rozegraliśmy mecz, późneij śpiewaliśmy na karaoke oraz zagraliśmy mecz piłki nożnej. Po obiedzie udaliśmy się do lasu, gdzie zagraliśmy w Dwie Flagi. Po powrocie do ośrodka zagraliśmy w Grę Francuską. Po kolacji zagraliśmy w gry sportowe.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Pauliny L. i Marty Ch.
Czwartek zaczęłyśmy od gry towarzyskiej „Kalambury”, podczas której świetnie się bawiłyśmy. Później uczestniczyłyśmy w warsztatach teatralnych, podczas których miałyśmy szkolenie z emisji głosu oraz wcieliłyśmy się w przydzielone nam role, podczas scenek sytuacyjnych. Słoneczne popołudnie umiliło nam kąpiele w jeziorze oraz plażowanie. W dniu dzisiejszym nie zabrakło również zabaw na „kulkowym” dziedzińcu.

VIP, grupa Pani Moni P. i Pani Eli
Dzisiaj poszliśmy do lasu na spacer, podczas tej wędrówki śpiewaliśmy piosenki i dobrze się bawiliśmy. Po powrocie było plażowanie i kąpiele w jeziorze. Graliśmy też w siatkówkę i piłkę nożną. Po obiedzie wchodziliśmy na ściankę wspinaczkową, a wieczorem były różne gry i zabawy np.: grę ENIGMA.

Herosi, grupa Pani Pauliny S., Asi B. i Gabrysi B.
Herosi zaczęli dzień od zrobienia porządków w swoich pokojach, następnie poczytaliśmy książki i posłuchaliśmy muzyki. Następnie poszliśmy do cool baru, a tam mieliśmy karaoke. Przed obiadem zorganizowaliśmy turniej w siatkówkę. Po pysznym obiedzie dokończyliśmy swój mecz piłki siatkowej i udaliśmy się na plażę, gdzie poleżeliśmy i odpoczęliśmy. Po kolacji czytaliśmy i graliśmy w różne gry. Grupa Pani Gabrysi w tym czasie poszła na Walki Sumo.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Patrycji S.
Od samego rana czekało na nas mnóstwo gier i zabaw integracyjnych. Pogoda nam bardzo sprzyjała, więc udaliśmy się na plażę, a tam opalaliśmy się i kąpaliśmy w jeziorze. Obejrzeliśmy także super film razem z innymi grupami, a po nim poszliśmy na długi spacer do pobliskiej miejscowości.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Ani B.
Dzień zaczęliśmy od plażowania, a tam miło spędziliśmy czas razem z innymi grupami. Następnie oglądaliśmy film „Asterix i Obelix. Osiedle Bogów”. Potem graliśmy w „Baloniadę”, a później wybraliśmy się na spacer do bazy wojskowej. Po kolacji odbył się turniej w piłkę nożną.

VIP, grupa Pani Agnieszki
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy bardzo smacznym śniadaniem. Następnie zagraliśmy w grę „Mafia”. Potem poszliśmy na plażę wykąpać się w jeziorze Łęsk. Po obiedzie śpiewaliśmy nasze ulubione piosenki podczas karaoke. Następnie poszliśmy na seans filmowy i tak nam minął ósmy dzień kolonii.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Kasi B.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od gier i zabaw. Pograliśmy w Mafię i różne inne fajne gry. Później byliśmy na plaży, gdzie opalaliśmy się i kąpaliśmy. Oglądaliśmy też dzisiaj film, fajnie czas nam minął także podczas łuków, a dzień zakończyliśmy meczem w piłkę nożną.

Cztery Żywioły, grupa Pani Dominiki
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od turnieju piłki nożnej, gra była naprawdę zacięta. Następnie oglądaliśmy film razem z innymi grupami. Tego dnia braliśmy również udział w karaoke. Po obiedzie odbył się turniej między grupami na xboxie. Dzień zakończyliśmy jazdą na quadzie.

Summer Challenge, grupa Pani Asi D.
W dniu dzisiejszym odkryliśmy swoje talenty, podczas Mam Talent. Najpierw odbył się konkurs plastyczny, a później zorganizowaliśmy międzygrupowy przegląd talentów, Następnie tworzyliśmy konstrukcję z klocków LEGO, a gdy skończyliśmy zagraliśmy w „Baloniadę” Ten dzień pełen emocji zakończyliśmy „Grą Francuską”.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Emilki C.
Dziś część osób z naszej grupy udała się na pakiet paintballowy, a część spędzała czas z wychowawcą. Od rana odbyły się zajęcia plastyczne, podczas których mieliśmy za zadanie wykonać pracę na temat: „Co by było, gdyby buty ożyły?”. Następnie wspólnie z innymi grupami wzięliśmy udział w Mam Talent. Po tych zajęciach graliśmy w Dwa Ognie oraz Kalambury. Potem odbyło się szkolenie z pierwszej pomocy, a wieczorem mieliśmy euro bungee.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Mileny D.
Dzisiejszy dzień był dla nas bardzo emocjonujący, ponieważ otrzymaliśmy miano rycerzy Jedi. Zanim jednak to się stało musieliśmy sami zrobić swój miecz świetlny. Byliśmy tym bardzo podekscytowani. To ważne wydarzenie poprzedzała gra w Baloniadę oraz pływanie kajakami sit on top.

Stali Bywalcy, grupa Pani Pauliny K.
Harry Potter, grupa Pani Marty Ł.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy większym gronie grając w Kalambury. Szanse były wyrównane i gra zakończyła się remisem. Następnie udaliśmy się na film „Asterix i Obelix”. Po seansie mieliśmy okazję poczuć się jak aktorzy, podzieliliśmy się na grupy i wspólnie odgrywaliśmy przeróżne, zabawne scenki. Po obiedzie integrowaliśmy się grając w różne gry zespołowe. Przed kolacją mogliśmy poczuć się jak alpiniści wspinając się na wieżę ze skrzynek. Po posiłku walczyliśmy gąbkowymi lancami jak prawdziwi Gladiatorzy.

Cztery Żywioły, grupa Pani Ani T.
Czwartek rozpoczął się od zajęć z wychowawcą. Na początku usiedliśmy i czytaliśmy wspólnie książki, a później graliśmy w różne gry sportowe: siatkówka, koszykówka. Każdy miał także okazję pośpiewać podczas karaoke. Po obiedzie kontynuowaliśmy wspólne gry i zabawy na boisku, a także mieliśmy okazję pograć na xboxie.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Beaty
Dzisiejszy dzień był dla nas bardzo emocjonujący, ponieważ otrzymaliśmy miano rycerzy Jedi. Zanim jednak to się stało musieliśmy sami zrobić swój miecz świetlny. Te ważne wydarzenia poprzedzały zajęcia sportowe, rozgrywki w Baloniadę i zabawa w Dwie Flagi, która odbyła się w pobliskim lesie.