Turnus IV (28.07-07.08.2016)

Dzień 9 - Bombowy piątek!

Dodany: 2016.08.05

To już 9 dzień kolonii, nieuchronnie zbliżamy się do końca IV turnusu, na okrągło zabawa, moc, atrakcje są z nami.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Pauliny J.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od zajęć sportowych i artystycznych. Zagraliśmy mecz w piłkę nożną. Udało nam się stworzyć logo Kulki. Następnie wzięliśmy udział w naszej ulubionej zabawie – Baloniadzie. Później graliśmy w Straszną Grę, a po pysznym obiedzie korzystając z pięknej pogody poszliśmy na plaże. Wieczorem nadszedł czas na zdobywanie nowych umiejętności-poznaliśmy techniki samoobrony. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z kiełbaskami.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Marysi
Przedostatni dzień kolonii rozpoczęliśmy od zajęć z wychowawcą. Obyły się zawody sportowe, gra Zombie. Po zajęciach poszliśmy na plażę, pogoda nam sprzyjała, było upalnie. Po obiedzie przyszła pora na survival. Potem nauka ze strzelania z wiatrówek. A w nocy graliśmy w paintball.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pana Michała
Kolejny piękny dzień w Kulce! Po śniadaniu mieliśmy Walki Gladiatorów, na których musieliśmy się zrzucić ze stołka gumowymi lancami. Potem wzięliśmy udział w karaoke, wyśpiewaliśmy się jak nigdy. Przed obiadem mieliśmy zajęcia z pierwszej pomocy, a po posiłku niektórzy z nas mieli zajęcia fakultatywne. W tym czasie graliśmy w Baloniadę. Wieczorem mieliśmy zajęcia z samoobrony, a dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Super Militarni, grupa Pana Damiana
Dzisiaj odbyła się ostatnia poranna zaprawa. Następnie korzystając z pogody, udaliśmy się na plaże na kąpiele w jeziorze i opalanie. Potem odbyliśmy kolejną część survival na którym nauczyliśmy się jak rozpalać ognisko oraz poznaliśmy sztukę kamuflażu. Następnie mieliśmy paintballa, a po kolacji zagraliśmy w grę „Uwolnić VIP-a”.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pana Konrada W.
Po śniadaniu rozegraliśmy ekscytujący turniej w minigolfa. Następnie wciągnęła nas Gra Francuska. Przed obiadem odbywaliśmy zajęcia ze strzelania wiatrówkami. Po posiłku wybraliśmy się na plażę, a tam graliśmy w różne gry i zabawy. Czekał na nas jeszcze wieczór pełen niespodzianek i seans filmowy.

VIP, grupa Pani Agnieszki
Dziewiąty dzień obozu rozpoczęliśmy wędrówką na poligon, a tam jeździliśmy na VIKINGU. Po powrocie celowaliśmy w tarcze na strzelnicy paintballowej, a po tych zajęciach wybraliśmy się na pyszny obiad. Po posiłku mieliśmy ENIGMĘ, kiedy rozszyfrowaliśmy wszystkie kody poszliśmy na survival. Dzień zakończyliśmy świetną dyskoteką.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Ewy
Rano, po dobrym śniadaniu poszliśmy na plażę. Tam miło upłynął nam czas na zabawach i grach w dobrym towarzystwie. Następnie mieliśmy survival, podczas którego nauczyliśmy się sztuki kamuflażu. Super zabawa! Na następnym bloku nauczyliśmy się technik samoobrony, a po tych zajęciach roześmiani poszliśmy na paintball.

Summer Challenge, grupa Pani Asi D.
Dzisiejszy piękny dzień rozpoczęliśmy od survival, podczas którego nauczyliśmy się wskrzeszać ogień i poznaliśmy różne techniki rozpalania ogniska. Następnie odbyły się zajęcia z szyfrowania. Przed obiadem przeszliśmy przez pole minowe z wykrywaczem metalu. Po posiłku rozegraliśmy turniej w unihokeja. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Summer Challenge, grupa Pani Oli D.
Dzień rozpoczęliśmy od wyjścia do lasu na zajęcia z survival. Poznaliśmy kilka sposobów rozpalenia ogniska, które mogliśmy potem wykorzystać w praktyce. Następnie nauczyliśmy się posługiwać łukiem i wiatrówką, a także strzelać z nich do celu. Podczas zajęć INO utrwaliliśmy poznane wcześniej zasady poruszania się w terenie. Spędziliśmy także czas na plaży, gdyż pogoda nam dopisała. Wieczorem świetnie się bawiliśmy podczas dyskoteki.

Bohaterki Disney – grupa Pani Mart Ch. i Pani Pauliny L.
Dzisiaj nasze bohaterki rozpoczęły dzień jak prawdziwe księżniczki. Najpierw wykonały piękne korony, które zdobiły ich głowy podczas balu w towarzystwie Bohaterek Disneya, a następnie był czas na poznanie ośrodka dzięki grze francuskiej, a także na przygotowania do dyskoteki. Każda z młodych dam wykonała sobie cudowny makijaż oraz fantazyjną fryzurę. Następnie bawiły się świetnie na Sali dyskotekowej do ulubionych piosenek.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Emilki
Dziś po śniadaniu świetnie bawiliśmy się na karaoke. Następnie udaliśmy się do lasu, gdzie odbyła się gra terenowa „Bitwa Plemion”. Najbardziej w dniu dzisiejszym podobały nam się zajęcia terenoznawcze INO, podczas których pracowaliśmy z kompasami. Potem udaliśmy się na plaże, gdzie kąpaliśmy się i opalaliśmy. Następnie graliśmy w golfa i bawiliśmy się w „Zombie”. Wieczór spędziliśmy przy ognisku, śpiewając piosenki.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Pauliny M.
Niemalże w prawie przed ostatni dzień kolonii, obozowicze udowodnili ze czystość nie jest im obca. Na następnym bloku w nagrodę za wzorowe posprzątanie pokoi wybraliśmy się na wycieczkę do nowych Kiejkut z grupa p. Kasi w celu zaciśnięcia więzi pomiędzy wychowankami. Po długim spacerze zasłużyli wszyscy na odpoczynek i udaliśmy się na plażę gdzie maksymalnie wykorzystaliśmy piękna pogodę i ciepłą wodę w jeziorze. Po pysznym obiedzie koloniści udali się na zajęcia survivalowe część druga gdzie mieli za zadanie rozniecić ogień. Później rozegraliśmy miecz w piłkę siatkowa. Na wieczornym bloku odbyło się ognisko z pieczeniem kiełbasek natomiast w bloku nocnym mieliśmy ostatnia nocna potyczek paintballowa.

Cztery Żywioły, grupa Pani Ani T.
Piątek rozpoczął się od wspólnego oglądania filmu, a po nim nauczyliśmy się obsługiwać kompas oraz orientacji w terenie. Przed obiadem zażyliśmy kąpieli w jeziorze. Po posiłku świetnie bawiliśmy się podczas wspólnych gier i zabaw. Dzisiaj wieczorem otrzymaliśmy dyplomy uczestnika i wspominaliśmy kolonię.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Gabrysi O.
Dziewiątego dnia kolonii wybraliśmy się na wyprawę terenoznawczą do pobliskiej wsi, połączoną z piknikiem na leśnej polanie. Pogoda dopisywała, więc po powrocie na ośrodek poszliśmy całą grupą na plażę, gdzie wypoczywaliśmy. Tego dnia rozegraliśmy mecz piłki nożnej, wybawiliśmy się na dyskotece, a w bloku nocnym stoczyliśmy ostatnią potyczkę paintballową.

Cztery Żywioły, grupa Pani Dominiki
Ten dzień rozpoczęliśmy seansem filmowym. Następnie udaliśmy si na tworzenie wielkich baniek mydlanych, które wyglądały zjawiskowo. Udaliśmy się również na plażę, by skorzystać z pięknej pogody i wykąpać się w jeziorze. Uczestniczyliśmy dziś także w wyprawie żaglówką. Dzień zakończyliśmy zajęciami plastycznymi, malowaliśmy piękne dzieła bez użycia rąk.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Ani B.
Dzień rozpoczęliśmy od wyjścia na długi spacer do pobliskiej miejscowości. Następnie mieliśmy baloniadę, to był fascynujący mecz. Później udaliśmy się na plażowanie, gdzie graliśmy w kalambury, uno oraz różne inne gry. Dzień zakończyliśmy turniejem w piłkę siatkową.

Herosi, grupa Pani Asi B. i Pauliny S.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od gier zespołowych na świeżym powietrzu. Grupa Pani Asi odbyła dodatkowe zajęcia z szermierki z Generałem Mieczem. Potem odbyła się gra w Zombie oraz było plażowanie. Po obiedzie odbyły się Wielki Dionizje. Były owoce, a główną atrakcją było otrzymanie koszulek pamiątkowych. Po kolacji odbył się mecz siatkówki. Dzień zakończyliśmy nocną grą „Latarnik”.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Beaty
Dziś piękna pogoda nam bardzo sprzyjała, więc większość dnia spędziliśmy na świeżym powietrzu. Byliśmy na plaży, a tam zażywaliśmy kąpieli wodnych i słonecznych. Mieliśmy również kajaki, na których świetnie się bawiliśmy. Po obiedzie tworzyliśmy piękne budowle z klocków LEGO. Dzień zakończyliśmy turniejem w piłkę nożną.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Kasi D.
Rano urządziliśmy Baloniadę. Następnie plażowaliśmy i kąpaliśmy się w jeziorze Łęsk. Po obiedzie przebywaliśmy w lesie na zajęciach survivalowych – omawialiśmy ogień, a potem odbyliśmy szkolenie z pierwszej pomocy. Wieczorem braliśmy udział w potyczce paintballowej.

Militarni, grupa Pani Martyny F.
Kolejny dzień kolonii rozpoczęliśmy ostatnią zaprawą poranną. Po pysznym śniadaniu udaliśmy się na poligon w celu przejażdżki VIKINGIEM. Po fascynującej jeździe udaliśmy się na długi spacer do pobliskiej miejscowości. Po powrocie mieliśmy zajęcia z orientacji w terenie. Wieczór zakończyliśmy podsumowującym ogniskiem.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Kasi B.
Dzisiaj po śniadaniu wybraliśmy się na długi spacer do pobliskiej miejscowości. Po powrocie graliśmy w Baloniadę oraz inne super gry. Korzystając z pogody po obiedzie wybraliśmy się na plażę na kąpiele w jeziorze i opalanie. Następnie graliśmy w INO, gra orientacyjna. Ten dzień minął nam bardzo szybko i aktywnie.

Stali Bywalcy, grupa Pani Pauliny K.
Dzisiejszy dzień był bardzo kreatywny. Rano wykonaliśmy plakaty promujące dzisiejszą imprezę w tematyce „Postacie Fikcyjne”. Później odpoczywaliśmy na plaży. Po obiedzie odbyły się zajęcia taneczne, a po nich ułożyliśmy piosenkę o naszej kolonii. Dzień zakończyliśmy dyskoteką zorganizowaną przez nas samych.

VIP, grupa Pani Moni P.
Dzisiaj spędziliśmy trochę czasu na plaży. Tam mogliśmy wykąpać się w jeziorze Łęsk. Tego dnia odbyła się również zabawa w Zombie, Mafię oraz Agenta. Na zakończenie dnia wszyscy bawiliśmy się na dyskotece w cool clubie.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Mileny D.
Dzisiejszy słoneczny dzień zaczęliśmy kąpielą i plażowaniem. Po plażowaniu przyszedł czas na grę w piłkę nożną. Rywalizacja była bardzo zacięta, ale ostatecznie skończyło się remisem. Po obiedzie poszliśmy na karaoke, gdzie śpiewaliśmy największe polskie przeboje. Po karaoke poszliśmy do lasu na grę terenową. Dzień zakończyliśmy turniejem w siatkówkę.

Lego i przygoda, grupa Pani Mai K.
Po śniadaniu odbyła się nasza przygoda z lego kinect, później wspinaliśmy się na linie na skrzynki po czym rozegraliśmy mecz piłki nożnej z inną grupą. Po obiedzie udaliśmy się na karaoke i odegraliśmy się podczas gry w dwie flagi. Po kolacji czeka nas rozgrywka na xboxie.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Mateusza A.
Przedostatni dzień obozu tradycyjnie rozpoczęliśmy od porządków. Następnie odbyły się zajęcia integracyjne, np.: baloniada, Zombie, piłka nożna. Niektórzy z nas dziś byli również na zajęciach fakultatywnych. Dzień zakończyliśmy grą fabularną – paintballem, rywalizując z inną grupą.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Patrycji S.
Po porządkach poszliśmy na plażę, a tam kąpaliśmy się w jeziorze i opalaliśmy. Pogoda nam sprzyjała przez cały dzień, więc większość czasu spędziliśmy na świeżym powietrzu. Następnie udaliśmy się do lasu, by poznać sztukę kamuflażu podczas survival. Dzisiaj również mieliśmy Walki Gladiatorów, a na koniec dnia odbyliśmy wyścigi quadowe.

Militarni, grupa Pani Natalki K.
Dziś ostatnia poranna zaprawa w Kulce. Po śniadaniu połowa z nas udała się na zajęcia fakultatywne na poligon, w tym czasie my świetnie się bawiliśmy na plaży. Tam kąpaliśmy się, opalaliśmy i graliśmy w różne gry sportowe. Później Pan Wiktor zorganizował na dodatkowe zajęcia z orientacji w terenie. Następnie gry i zabawy integracyjne z drugą grupą Militarnych, a wieczorem będziemy ćwiczyć musztrę którą przedstawimy na apelu końcowym.

Herosi, grupa Pani Gabrysi B.
Po śniadaniu mieliśmy rozgrywki paintballowe, a następnie poszliśmy na plażę na kąpiele i opalanie. Kiedy odpoczęliśmy i zrelaksowaliśmy się przy książce i muzyce. Kolejną atrakcją były Dionizje. Tańczyliśmy, śpiewaliśmy, jedliśmy arbuzy i winogrona. Dostaliśmy także pamiątkowe koszulki. A na koniec dnia poszliśmy na wartościową lekcję pierwszej pomocy.

VIP, grupa Pani Eli
Wraz z innymi grupami ruszyliśmy na poligon, gdzie jeździliśmy VIKINGIEM, w tym czasie część grupy miała także wykupione inne atrakcje, Po powrocie korzystając z pogody poszliśmy na plażę, a tam kąpaliśmy się i świetnie się bawiliśmy. Kolejnymi zajęciami był waterball oraz survival w lesie. Dzień zakończyliśmy wspólną dyskoteką.

Harry Potter, grupa Pani Marty Ł.
Dziś rano zmierzyliśmy swoje siły w grze Harry Potter na Xbox Kinect. Następnie obejrzeliśmy film oraz plażowaliśmy. Po obiedzie mieliśmy misje uwolnić Syriusza Blacka. Przed kolacja dostaliśmy puchary domów