Turnus IV (28.07-07.08.2016)

nowszy

Dzień 10 - Zakończyliśmy 4 turnus

Dodany: 2016.08.06

To już ostatni dzień kolonii. Już jutro pożegnamy się ze sobą, pozostaną piękne wspomnienia, niezapomniane wrażenia i znajomości, które być może długo przetrwają.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Marty Ch. i Pauliny L.
Dzisiaj nasze księżniczki rozpoczęły dzień od zajęć fitnessu. Każda z nas miała okazję rozruszać swoje ciało w rytmie najlepszych hitów. Zaraz po tym przyszedł czas na gry i zabawy zespołowe oraz chwilę relaksu na plaży. Po obiedzie mieliśmy warsztaty lepienia z gliny, a wieczorem przyszła pora na podsumowanie spędzonego tu w Kulce czasu oraz ostatnią kolonijną dyskotekę.

Stali Bywalcy, grupa Pani Pauliny K.
Po śniadaniu zrobiliśmy próbę generalną naszego układu na apel i barliśmy udział w zabawach. Następnie graliśmy w grę "Psycholog", a potem w inną wersję "Zombie". Po obiedzie mieliśmy czas na pakowanie, a potem udaliśmy się na park linowy. Następnie graliśmy w emocjonujący mecz siatkówki.Dzień zakończyliśmy apelem podsumowującym oraz ostatnią, wspaniałą dyskoteką.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Pauliny M.
Dzień dziesiąty na obozie Paintballowym koloniści zaczęli od pakowania i sprzątania swoich pokoi, później był czas na rozdanie dyplomów i podsumowanie wszystkich dni wspólnie spędzonych. Na kolejnym bloku mieliśmy sztukę kamuflażu i poruszania się w terenie. Po smacznym obiedzie wybraliśmy się na plaże, następnie zrobiliśmy sobie straszna grę "zombie". Po kolacji odbył się apel dla całej kolonii a na bloku wieczornym odbyła się dyskoteka kończącą.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Ewy
Po pysznym śniadaniu był czas na pakowanie, porządki, a następnie podsumowaliśmy jak cudownie spędziliśmy czas na kolonii. Następnie poszliśmy na zajęcia z samoobrony, niektóre chwyty z pewnością nam się przydadzą. Później mieliśmy survival w lesie, a po nim pływaliśmy tratwą. Dzień zakończyliśmy apelem i dyskoteką.

VIP, grupa Pani Eli
Dzisiejszego dnia graliśmy w różne gry i zabawy na świeżym powietrzu. Później mieliśmy zajęcia z łuków, a po obiedzie wypłyneliśmy w rejs żaglówką razem z Panem Jakubem. Dzień zakończyliśmy apelem podsumowującym oraz ostatnią, niezapomnianą dyskoteką na tej kolonii.

VIP, grupa Pani Moni
Dzisiaj mieliśmy praktykę żeglarską na jeziorze Łęsk. Następnie udaliśmy się na survival leśny dochodząc do Starych Kiejkut. Mogliśmy także spróbować swoich sił na slackline, a wieczorem odbył się apel pożegnalny i świetna dyskoteka z całą kolonią.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pana Konrada
Dzień rozpoczeliśmy pakowaniem, wspomnieniami oraz porządkami. Następnie graliśmy w różne gry sportowe na plaży. Po obiedzie mieliśmy bardzo emocjonujący turniej w unihokeja. Później czekał na nas apel pożegnalny, na którym mogliśmy oglądać występy naszych kolegów i koleżanek. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Pauliny J.
Ostatni dzień rozpoczeliśmy od zajęć w parku linowym. To była super zabawa! Później nadszedł czas na zajęcia z pierwszej pomocy. Mileiśmy okazję reanimować fantom. Następnie przyszedł czas na pełne emocji Walki Gladiatorów. Resztę dnia spędziliśmy na sportowo, a po kolacji mieliśmy apel, po nim magiczną dyskotekę.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Emilki C.
Po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia, podczas których robiliśmy bańki w rozmiarze XXL. Następnie odbył się konkurs przyrodniczy, a potem mielismy zajęcia w parku linowym. Korzystając z pogody poszliśmy na plażę, gdzie świetnie się bawiliśmy. Wieczorem super bawiliśmy się na dyskotece.

Lego i Przygoda, grupa Pani Mai
Zaraz po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia ze strzelania z łuków, później graliśmy w zabawy z piłką oraz badmintona. Po obiedzie poszliśmy do lasu na grę "Dwie Flagi", a później jeździliśmy na quadach. Po kolacji odbył się apel oraz dyskoteka kończąca kolonię.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Patrycji S.
Ostatni dzień zaczeliśmy od paintballa, a następnie wyprawa kajakami po jeziorze Łęsk. Następnie udaliśmy się do lasu na survival, a wieczorem mieliśmy apel podsumowujący całą kolonię, na którym mogliśmy oglądać występy naszych kolegów. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

VIP, grupa Pani Agnieszki
Ostatni dzień rozpoczeliśmy śniadaniem po którym mieliśmy waterballa. Później udaliśmy się w rejs żaglówką po jeziorze Łęsk. Po obiedzie celowaliśmy do tarczy podczas zajęć ze strzelania z łuków. Wieczorem byliśmy na apelu podsumowującym, po którym świetnie się bawiliśmy podczas dyskoteki.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Mileny
Nadszedł ostatni dzień kolonii. Spędziliśmy go na pakowaniu, porządkach oraz grach i zabawach sportowych. Przed obiadem graliśmy na xboxie, a tuż po obiedzie bawiliśmy się kalambury. Dzień zakończyliśmy apelem oraz naszą ostatnią dyskoteką.

Cztery Żywioły, grupa Pani Dominiki
Zaraz po śniadaniu odbyła się gra podsumowująca nasz obóz. Mogliśmy się wykazać także wiedzą, którą nabyliśmy podczas kolonii. Przed obiadem tworzyliśmy witraże 3D, które wyszły nam naprawdę pięknie. Dzień zakończylismy apelem oraz pożegnalną dyskoteką.

Cztery Żywioły, grupa Pani Ani T.
Rano mieliśmy gre terenową, gdzie wykonaliśmy zadania Czterech Żywiołów. Następnie tworzyliśmy ogromne bańki mydlane w rozmiarze XXL, a przed obiadem świetnie się bawiliśmy podczas przejażdżki quadem. Wieczorem odbył się apel oraz dyskoteka, na której wszyscy się świetnie baawiliśmy.

Militarni, grupa Pani Martyny F.
Ostatni dzień naszej przygody rozpoczeliśmy od zajęć z szyfrowania, czyli ENIGMA. Następnie poszliśmy na zajęcia z wykrywaczem metalu. Po kolacji udaliśmy się na oficjalny apel pożegnalny, po którym była dyskoteka. Przyjeżdżamy w przyszłym roku!

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Mateusza
Ostatni dzień zajęć programowych okazał się bardzo aktywny. Udaliśmy się na survival dotyczący zdobywania pożywienia. Później razem z inną grupą zmierzyliśmy się podczas speedballa. Dzień zakończyliśmy apelem i dyskoteką.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Gabrysi O.
Tego dnia poznaliśmy kilka technik samoobrony przydatnych w sytuacjach zagrożenia. Mieliśmy okazję również postrzelać do tarcz z wiatrówek. Nasza Pani zabrała nas na xboxa, na którym świetnie się bawiliśmy. Dzień zakończyliśmy apelem, a po nim wybawiliśmy się na dyskotece.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Kasi D.
Rano podsumowaliśmy obóz w naszej grupie-każdy wywołał najpiękniejsze wspomnienia. Następnie uczestniczyliśmy w zajęciach strzeleckich –wiatrówkach, biegu na orientacje INO i obsługi GPS. Przed obiadem rozegraliśmy potyczkę paintballową-speedball. Dzień zakończyliśmy apelem i dyskoteką.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Ani B.
Po porannej zaprawie i śniadaniu zaczęliśmy się pakować, a następnie poszliśmy postrzelać z łuków. Później udaliśmy się na plażę, a tam graliśmy w bardzo fajne gry sportowe. Dzień zakończyliśmy apelem podsumowującym turnus oraz wspólną zabawą na dyskotece.

Summer Challenge, grupa Pani Asi D.
Dziś nadszedł ostatni dzień zajęć. Po śniadaniu wybraliśmy się na wyprawę rowerkami wodnymi. Na kolejnym bloku uczestniczyliśmy w zajęciach z samoobrony. Dalsza część dnia upłynęła nam na plażowaniu i zajęciach plastycznych. Wieczorem odbył się apel i dyskoteka.

Summer Challenge, grupa Pani Oli D.
Dzień rozpoczęliśmy od jazdy quadami. Następnie poznaliśmy różne techniki samoobrony, które mogą być przydatne. Dalsza część dnia upłynęła nam na pakowaniu i zbieraniu podpisów. Wieczorem odbył się apel pożegnalny i dyskoteka.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pana Michała K.
Dzisiaj ostatni dzień w Kulce. Po śniadaniu graliśmy w unihokeja, a później uczestniczyliśmy w zajęciach na parku linowym. Bawiliśmy się naprawdę świetnie, szkoda, że to już jest koniec. Wieczorem odbył się apel pożegnalny oraz świetna dyskoteka.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Kasi B.
Mimo, że to ostatni dzień mieliśmy super zajęcia. Najpierw samoobronę, która z pewnością nam się przyda. Mieliśmy także turniej w piłkę siatkową na plaży. Resztę dnia spędziliśmy na aktywnych grach i zabawach na świeżym powietrzu. Po kolacji odbył się apel pożegnalny, a po nim dyskoteka.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Marysi
Dziś rano robiliśmy porządki w namiotach, pakowaliśmy się, a następnie graliśmy na xboxie. Po obiedzie rozegraliśmy pełną emocji potyczkę paintballową po czym udaliśmy się na zajęcia nauki orientacji w terenie. Wieczorem odbył się apel pożegnalny oraz szalona dyskoteka.

Herosi, grupa Pani Asi B.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy na arenie Igrzysk Olimpijskich, gdzie zmagaliśmy się z wieloma konkurencjami sportowymi. Następnie pakowanie, porządki i paintball. Po kolacji nasze humory nie pogorszyły się, odbył się apel i tradycyjne herosowe ognisko pożegnalne na którym łez nie było końca.

Herosi, grupa Pani Gabrysi B.
Dzień rozpoczęliśmy Igrzyskami Olimpijskimi. Zabawa była przednia, a rywalizacja zawodowa. Dziś mieliśmy także okazję poćwiczyć różne techniki pływania. Wieczorem jak prawdziwi Herosi, spotkaliśmy się na pożegnalnym ognisku. Na apelu zaśpiewaliśmy jednym głosem hymn i poszliśmy na dyskotekę.

Militarni, grupa Pani Natalki
Dziś ostatni w Kulce. Pierwszymi naszymi zajęciami była samoobrona, podczas której nauczyliśmy się przydatnych chwytów. Następnie mieliśmy zajęcia z wykrywaczem metali, a po nich graliśmy w różne gry. Wieczorem mieliśmy apel i dyskotekę pożegnalną.

Harry Potter, grupa Pani Marty Ł.
Ostatni dzień zaczęliśmy od pożegnania Hogwartu w Kulce oraz rozdania dyplomów wraz z pucharami. Następnie stoczyliśmy bitwę o Hogwart z Voldemortem. Po wygranej, uczyliśmy się magicznych rymowanek oraz gry w golfa. Na zakończenie dnia odbył się apel podsumowujący oraz dyskoteka.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Beaty
Od samego rana pakowaliśmy się, a następnie uczestniczyliśmy w różnych grach i zabawach. Graliśmy także na xboxie, a później rozegraliśmy grę „Dwie Flagi” w lesie. Po kolacji odbył się apel pożegnalny, po którym wszyscy udaliśmy się na świetną zabawę.

Herosi, grupa Pani Pauliny S.
Na początku dnia odbyły się Igrzyska Olimpijskie. Rywalizacja była zacięta, wszyscy daliśmy z siebie wszystko. Później mieliśmy zajęcia ze strzelania z procy. Zrobiliśmy próbę generalną naszego występu, którą odśpiewaliśmy na apelu. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Damiana
Dziś był ostatni dzień zajęć programowych. Pierwszymi naszymi zajęciami były łuki, po których wypłynęliśmy w rejs smoczą łodzią. Wspólnymi siłami także wykonaliśmy tratwy na których później pływaliśmy. Dzień zakończyliśmy apelem pożegnalnym i dyskoteką.

Dziś odbył się Pikinik Rodzinny, niektóryh z nas odwiedzili rodzice, którzy również brali udział w atrakcjach dla nich przeznaczonych.