Turnus VI (19.08-29.08.2016)

Dzień 3 - Deszcz nas nie powstrzyma

Dodany: 2016.08.21

Minął już trzeci dzień naszych wakacji w Kulce, podczas których wszyscy dalej świetnie się bawimy, mimo pogody w kratkę.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Igi
Trzeci dzień rozpoczęliśmy od wejścia na wieżę ze skrzynek. Później przeszliśmy szkolenie z jazdy ścigaczem, zajęcia z quadów bardzo nam się podobały. Przed obiadem rozegraliśmy starcie Gwiezdnych Wojowników, czyli pojedynek na macie sumo. Po obiedzie graliśmy w minigolfa oraz piłkę nożną. Wieczorem rozpaliliśmy ognisko i piekliśmy kiełbaski.

Stali Bywalcy, grupa Pani Pauliny W.
Dziś wybraliśmy się na plażę, aby poopalać się i zażyć kąpieli w jeziorze. Ratownik zapoznał nas z zasadami panującymi na plaży, a następnie wypłynęliśmy w rejs kajakami. Odbyły się dziś również Walki Sumo, podczas których było mnóstwo śmiechu. Następnie graliśmy w Mega Gry, czyli Twister, Chińczyk w rozmiarze XXL. Wieczorem mieliśmy nocną grę terenową „Świetliki”.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Marty Ł.
Kolejny dzień obozu minął nam w cudownej atmosferze. Ranek spędziliśmy z naszymi wychowawcami grając w Mega Gry. Następnie wybraliśmy się na strzelanie, gdzie uczyliśmy się poprawnie strzelać z wiatrówki. Później przyjemnie minął nam czas, podczas turnieju w piłkarzyki. Wieczorem wybraliśmy się na Walki Sumo, na których było mnóstwo śmiechu i zabawy. Ostatnią naszą atrakcją była nocna gra terenowa.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marty
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od rozgrzewki porannej. Następnie skorzystaliśmy z pięknej pogody i poszliśmy nad jezioro. Następnie Pani instruktor zabrała nas na grę terenową do lasu „Bitwa Plemion”. Mieliśmy okazję na niej się zintegrować i poznać do końca swoje imiona. Po obiedzie i krótkiej przerwie pograliśmy w siatkówkę. Przed kolacją poszliśmy jeszcze na Park linowy. Mogliśmy skorzystać z dwóch poziomów trudności. Wieczorem rozegraliśmy jeszcze turniej w piłkę nożną.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Damiana K.
Zaraz po śniadaniu mieliśmy zajęcia z rzucania grantem, po specjalnym torze wojskowym. Następnym punktem naszego programu była jazda na segwayu, a zaraz po nim graliśmy w różne gry np.: Palce w Pralce. Później wybraliśmy się na ekscytującą przygodę z wykrywaczem metalu. Uczyliśmy się także strzelać z procy, a po kolacji odbyła się gra terenowa z GPS-em. W bloku nocnym odbyła się nocna gra terenowa „Świetliki”.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Kasi D.
Dzień rozpoczęliśmy od szkolenia na wysokościach – chodziliśmy po parku linowym. Następnie rozegraliśmy grę paintballową z użyciem 200 kulek barwiących, oraz wzięliśmy udział w treningu snajperskim. Po obiedzie pływaliśmy kajakami „sit on top” po jeziorze Łęsk. Spotkaliśmy się dziś także przy ognisku w czasie, którego piekliśmy kiełbaski, śpiewaliśmy piosenki i słuchaliśmy opowieści ogniskowych. W porze nocnej odbyło się starcie na polu paintballowym.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Dziś obóz Summer Challenge wyruszył na wyprawę rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk, grupa gdy dopłynęła do celu mogła się wykapać w cieplutkiej wodzie , po powrocie do ośrodka nadszedł już czas na pyszny obiad. Na pierwszym popołudniowym bloku koloniści mogli się po wspinać na ściance wspinaczkowej, każdy miał do wyboru trzy ścianki. Następnie udaliśmy się na strzelnice na której odbyły się wiatrówki. W bloku wieczornym odbył się waterball.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Gosi
Naszą pierwszą atrakcją było plażowanie, podczas którego korzystaliśmy z kąpieli w jeziorze, a także graliśmy w różne gry. Następnie poszliśmy do cool baru na karaoke, na którym pochwaliliśmy się swoim talentem wokalnym. Mieliśmy później Mega Gry, czyli Chińczyk, Twister, Jenga w rozmiarze XXL. Zajęcia lekkoatletyczne bardzo nam się spodobały, a po nich szukaliśmy skarbów z wykrywaczem metalu. Dzień zakończyliśmy grą INO.

Ekstremalni, grupa Pana Adriana
Rozpoczęliśmy ten piękny dzień od Mega Gier, podczas których świetnie się bawiliśmy. Uczyliśmy się dziś także strzelać do celu z wiatrówek, a następnie rozegraliśmy emocjonujący turniej w minigolfa oraz unihokeja. Podczas Bombowej Gry musieliśmy rozbroić bombę i uratować ośrodek. W bloku nocny udaliśmy się na grę terenową „Świetliki”.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Magdy K.
Niedzielę zaczęliśmy od ekscytującej przejażdżki na quadach. Następnie odbyły się Walki Sumo, podczas których było mnóstwo śmiechu i dobrej zabawy. Skrzynki były naszym kolejnym wyzwaniem, budowaliśmy z nich wieżę, a następnie się na nią wspinaliśmy. Rozegraliśmy dziś turniej w minigolfa, a dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem.

Odlotowe Agentki, grupa Pani Patrycji Serafin
Drugi dzień kolonii minął nam bardzo szybko. Trzygodzinne zajęcia Makijażu przygotowały nas do każdej ekstremalnej sytuacji. Następnie zrobiliśmy sobie małe spa, wykonaliśmy maseczki i inne kosmetyczne zabiegi. Odpoczęłyśmy i zrelaksowałyśmy się. Nie mogło zabraknąć kąpieli w jeziorze i plażowania, zajęć z pierwszej pomocy i nocnej gry terenowej.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Damiana J.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od sprawdzenia swoich umiejętności strzeleckich z łuku. Następnie stoczyliśmy dwie potyczki paintballowe. Przed obiadem odbyły się również zajęcia w parku linowym, a po posiłku doskonaliliśmy technikę strzelania do celu podczas zajęć na strzelnicy paintballowej. Jak przystało na naszą grupę dzień zakończyliśmy nocną potyczką paintballową.

Herosi, grupa Pani Ani B.
Trzeci dzień pobytu rozpoczęliśmy turniejem w Unihokeja. Następnie udaliśmy się na Mini Igrzyska Olimpijskie na których tworzyliśmy grupowe sztandary. Później strzelaliśmy z procy - mieliśmy okazje trenować celność i precyzje z Heraklesem. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie zapoznaliśmy się z regulaminem kąpieli - przedstawionym przez ratownika. Podczas gry paintballowej broniliśmy Empire State Building przed Armią Kronosa. Kończąc dzień graliśmy w grę terenową "bitwa o sztandar", po czym udaliśmy się na ognisko z kiełbaskami.

Summer Challenge, grupa Pani Ani K.
Dzisiaj rano wybraliśmy się na plażę by skorzystać z okolicznego jeziora i zażyć kąpieli. Następnie pod okiem instruktora przeszukaliśmy teren w poszukiwaniu skarbów przy użyciu wykrywacza metali, później wszyscy wspólnie stworzyliśmy flagę naszej grupy oraz logo naszych pokoi. Po obiedzie czekała na nas wodna rozgrywka w piłkę, przy której świetnie się bawiliśmy. Wieczorem natomiast mogliśmy spróbować swoich sił przy ściance wspinaczkowej.

Lego i Przygoda, grupa Pani Pauliny K.
Rano wykorzystaliśmy ładną pogodę i budowaliśmy makietę gry strategicznej na terenie ośrodka. Fajnie grało się w unihokeja. Wygrała nasza drużyna, której liderem była Maja. Następnie poszliśmy na plażę pokąpać się i odpocząć. Po obiedzie poszliśmy na wiatrówki i każdy spróbował strzelić do tarczy. W końcu graliśmy także w piłkę nożną:) niestety trochę później niż zaplanowano bo padał deszcz, ale mecz się odbył. Wieczorem stworzyliśmy logo swojego pokoju i graliśmy w gry integracyjne po których udaliśmy się do lasu na grę terenowa Świetliki.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Agnieszki
Po śniadaniu odbyła się emocjonująca rozgrywka w piłkę siatkową. Następnie udaliśmy się do lasu na Bitwę Plemion. To była świetna zabawa. Po tych zajęciach wraz z Instruktorem szukaliśmy skarbów za pomocą wykrywacza metalu. Po obiedzie usiedliśmy na plażę i słuchaliśmy podstaw na temat pierwszej pomocy. Wieczorem graliśmy w Mega Gry, najfajniejszy był Twister.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Patrycji S.
W pierwszym bloku zajęciowym były wiatrówki, na których ćwiczyłyśmy swoją celność i precyzję. Następnie Animatorka opowiedziała nam czym jest stres oraz jak go zwalczyć. Nasza Pani przeprowadziła nam również lekcję o odżywianiu i sporcie. Po obiedzie przyszła kolej na chwilę relaksu na plaży, podczas kąpieli w jeziorze i gier integracyjnych. Wybraliśmy się dziś na strzelnicę, gdzie uczyliśmy się strzelać z łuku. Po kolacji tworzyłyśmy piękną biżuterię z koralików.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Angeliki
Dzisiejszy dzień zaczął się super Walkami Sumo. Wspaniale było wcielić się w rolę prawdziwych wojowników. Następnie budowaliśmy wieże ze skrzynek i się na nią wspinaliśmy. Przed obiadem udaliśmy się na tor quadowy, gdzie mieliśmy okazję zrobić kilka okrążeń na quadzie. Później Pani zorganizowała nam rozgrywki w unihokeja. Następny blok programowy spędziliśmy na zabawach z wychowawcą, a dzień zakończyliśmy ogniskiem z pieczeniem kiełbasek.

Herosi, grupa Pani Asi B.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od obrony Empire State Building z Imprezowymi Kucykami przed Armią Kronosa w pojedynku paintballowym. Następnie odbyły się Mini Igrzyska Olimpijskie które rozpoczęliśmy od tworzenia sztandaru grupy. Straszna gra okazała się nie taka straszna i sprawiła nam wiele frajdy. Po obiedzie udaliśmy się na plażowanie gdzie troszkę odpoczęliśmy. Clarise La Rue nauczyła nas podstaw władania mieczem, a następnie wykorzystaliśmy zdobyte umiejętności na mini arenie walcząc ze sobą na wzajem. Po kolacji czekała nas najważniejsza gra na obozie czyli bitwa o sztandar, który zwycięska drużyna wniosła na ośrodek i zawiesiła na pawilonie. Na zakończenie bitwy wszyscy razem w pokojowych nastrojach zasiedliśmy do ogniska i pożywiliśmy się kiełbaskami.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Eli
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od zabaw w lesie. Graliśmy w Bitwę Plemion, a po powrocie do ośrodka graliśmy w emocjonującą siatkówkę oraz unihokeja. Były również Mega Gry: Twister, Jenga. W bloku wieczornym graliśmy w piłkę nożną oraz przeróżne gry integracyjne.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Kingi
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od nauki lewitacji i kontrolowania równowagi na euro bungee. Kolejnymi zajęciami były gry terenoznawcze, podczas których rozwiązywaliśmy zadania schowane na terenie ośrodka. W tym celu używaliśmy GPS-a. Potem mieliśmy karaoke, a dzień zakończyliśmy przechodząc przez pole minowe z wykrywaczem metalu.

Herosi, grupa Pani Basi P.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od konkurencji sportowych na arenie Herosów. Następnie wykonaliśmy sztandar naszej grupy. Podczas zajęć popołudniowych tworzyliśmy twierdzę Herosów. Po obiedzie wraz z Imprezowymi Kucykami broniliśmy Empire State Building przed Armią Kronosa, podczas gry paintballowej. A po kolacji nadszedł czas na Bitwę o Sztandar oraz ognisko.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Asi K.
Po śniadaniu graliśmy w gry i zabawy sportowe. Następnie udaliśmy się na plażę. Wypłynęliśmy na jezioro Łęsk na kajakach turystycznych. Później odbyły się zajęcia z pierwszej pomocy. Po obiedzie mieliśmy szansę wejść na park linowy i pokonać bardzo trudną trasę. Odbyła się dziś akcja integracja, a po niej wspólne ognisko.

Bohaterki Disney, grupa Pani Emilki
Dziś od rana udaliśmy się na zajęcia, podczas których przy użyciu rożnych akcesoriów wykonaliśmy piękne fryzury. Następnie bawiliśmy się w Zombie i Murarza. Potem udaliśmy się na warsztaty z savoire-vivre, podczas którego Animatorka przedstawiła nam zasady prawidłowego zachowania się. Potem graliśmy w Baloniadę, a po tych zajęciach tworzyłyśmy biżuterię. Wieczorem stoczyłyśmy Walki Sumo.

Kraina Wyobraźni, grupa Pani Basi M.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od zajęć teoretycznych z żeglarstwa, podczas których uczyliśmy się różnych węzłów oraz budowy żaglówki. Następnie wykonaliśmy piękne figurki z gliny na warsztatach plastycznych. Po obiedzie wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek, nie zabrakło również gier integracyjnych. Po kolacji tworzyłyśmy maski.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Martyny
Po pysznym śniadaniu nauczyliśmy się jak obsługiwać GPS, a następnie trenowaliśmy swoje zdolności na strzelnicy paintballowej. Nasze kolejne zajęcia odbywały się na plaży, niektórzy z nas korzystali z kąpieli wodnych albo grali w minigolfa. Po obiedzie udaliśmy się na pole minowe, które przeszliśmy szukając skarbów z wykrywaczem metalu. Poszliśmy także do lasu na survival, a po kolacji udaliśmy się na naukę podstaw strategii i taktyki. Na zakończenie dnia mieliśmy Mega Gry.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Gabrysi O.
Po śniadaniu udaliśmy się na parku linowego, gdzie mieliśmy okazję pokonać dwa poziomy trudności. Następnie razem z naszą Panią graliśmy w Mafię. W kolejnym bloku zajęciowym zmierzyliśmy się ze strzelaniem z łuku. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem.

Cztery Żywioły, grupa Pani Kasi B.
Dzisiaj od rana byliśmy na plaży. Najpierw pływaliśmy kajakami po jeziorze Łęsk, a następnie doskonaliliśmy pływanie pod czujnym okiem Ratownika. Po powrocie graliśmy w przeróżne gry np.: Mafia. Po kolacji rozpaliliśmy ognisko i wspólnie spędziliśmy przy nim czas świetnie się bawiąc.

Herosi, grupa Pani Gabrieli B.
Trzeciego dnia obozu, po śniadaniu poszłyśmy burzyć murki, które wczoraj zbudowaliśmy (Wielka Demolka). Następnie tworzyłyśmy piękne grafity, a gdy skończyłyśmy wykonałyśmy nasz sztandar, który wyszedł nam pięknie. Przed obiadem czytałyśmy książki na plaży, a po posiłku odbyły się zajęcia z szermierki, które prowadziła Atena. Później strzelałyśmy z procy, a na koniec dnia Bitwa o Sztandar.

Cztery Żywioły, grupa Pani Doroty
Rano, po śniadaniu mieliśmy Bombową Grę, podczas której ratowaliśmy Kulkę. Następnie mieliśmy waterball, wszyscy świetnie się bawiliśmy. Po krótkiej przerwie strzelaliśmy z łuku, a po nich wypłynęłyśmy w rejs kajakami. Po kolacji tworzyliśmy symbole naszej grupy.

Herosi, grupa Pani Moni D.
Po smacznym śniadaniem tworzyliśmy sztandar naszej grupy, który jest wspaniały. Następnie mieliśmy paintballa, podczas którego świetnie się bawiliśmy. Po obiedzie tworzyliśmy grafity Herosów. Później spędziliśmy czas przy przeróżnych grach i zabawach integracyjnych, dzięki którym lepiej się poznaliśmy. Wieczorem udaliśmy się do lasu na Bitwę o Sztandar.

Cztery Żywioły, grupa Pani Ani T.
Dzień rozpoczął się do dawki ciekawych informacji na temat żeglarstwa. Nauczyliśmy się kilku węzłów oraz budowy żaglówki. Później świetnie się bawiliśmy podczas tworzenia symboli naszych pokoi. Po obiedzie tworzyliśmy ciekawe prace z gliny, którymi pochwalimy się podczas wystawy prac. Wieczorem rozegraliśmy emocjonującą potyczkę paintballową.

Militarni, grupa Pani Oli
Dzień rozpoczęliśmy od speedballa, po którym wybraliśmy się na strzelnicę na której uczyliśmy się strzelać do celu z łuku. Kolejno odbyły się gry terenoznawcze INO i GPS. W dniu dzisiejszym również rzucaliśmy granatem, co było bardzo emocjonujące. Dzień zakończyliśmy zabawą w Zobmbie.