Turnus VI (19.08-29.08.2016)

Dzień 4 - Nowych przygód nadszedł czas

Dodany: 2016.08.22

Czwarty dzień minął szybko i przyjemnie. Dzisiaj czekało na nas nowe wyzwanie – poligon, mnóstwo świetnej zabawy i przygód.

Stali Bywalcy, grupa Pani Pauliny W.
Dzisiaj rano uczyliśmy się chodzić po linie, przy okazji musieliśmy utrzymywać równowagę – slackline. Mieliśmy okazje również spędzić czas na symulatorze lotów kosmicznych – żyroskop. Skakaliśmy dziś także na euro bungee oraz wspinaliśmy się na ściankę. Wieczorem udaliśmy się do lasu na survival, podczas którego nauczyliśmy się jak przetrwać w trudnych warunkach.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Igi
Kolejny dzień zabawy w Kulce rozpoczęliśmy od świetnej zabawy na karaoke. Później integrowaliśmy się z grupą Pani Agnieszki wspólnie się bawiąc. Przed obiadem budowaliśmy niesamowite konstrukcje z klocków LEGO. Po posiłku szukaliśmy i rozwiązywaliśmy zadania podczas gry „Bitwa o Naboo”. Reszta dnia nam minęła na budowie latających ścigaczy.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Magdy K.
Kolejny dzień zaczęliśmy od budowania szybowców i ścigaczy z klocków LEGO. Następnie tworzyliśmy własne, galaktyczne Mega Gry. Dziś również graliśmy w unihokeja. Po obiedzie mieliśmy grę terenową „Bitwa o Naboo”. Poznaliśmy także przydatne chwyty, podczas lekcji samoobrony. Wieczorem dostaliśmy miecze świetlne.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Angeliki
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od zajęć, podczas których tworzyliśmy własne gry planszowe i wymyślaliśmy zasady. Następnie układaliśmy statki kosmiczne z klocków LEGO. Przed obiadem urządziliśmy sobie drużynowe rozgrywki w minigolfa. Wspaniałą zabawą okazała się gra terenowa „Bitwa o Naboo”. Wieczorem odbyły się warsztaty z samoobrony.

Militarni, grupa Pani Oli
Rano wyruszyliśmy na poligon, gdzie czekały na nas przejażdżki quadami, a nawet Yamaha Vikingiem. Po powrocie odbyły się wiatrówki, ekscytujące zajęcia dzięki którym trenowaliśmy naszą celność. Graliśmy dziś także w przeróżne gry integracyjne, a dzień zakończyliśmy zajęciami z pierwszej pomocy.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Patrycji S.
Po smaczny śniadanku udałyśmy się na warsztaty z Animatorką na temat savoir-vivre, na których nauczyliśmy się kulturalnych zachowań. Pełne energii poszłyśmy na zumbę, podczas której wymęczyłyśmy się jak nigdy. Przed kolacją poczułyśmy się jak w prawdziwym spa, pielęgnowałyśmy nasze twarze maseczkami. Dzień zakończyłyśmy śpiewając na karaoke.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Czwarty dzień programowy zaczął się ciekawą i pełną przygód wyprawą na poligon. Na poligonie czekały nas trzy atrakcje takie jak quady, zorba i viking. Po powrocie z poligonu czekał już na nas pyszny obiad który smakował wszystkim podwójnie z racji zmęczenia. Na kolejnym bloku odbyło się strzelanie z procy, każdy mógł sobie sam wybrać cel. Później wyruszyliśmy w rejs z panem ratownikiem smocza łodzią. Na ostatnim bloku odbył się wykrywacz metali połączony z robieniem flagi obozu Summer Challenge.

Lego i Przygoda, grupa Pani Pauliny K.
Ten deszczowy dzień spędziliśmy bardzo aktywnie. Rano uczyliśmy się strzelać z procy a potem poszliśmy na zajęcia z Mega Grami. Układaliśmy zwierzątka, budowle z wielkich klocków Jenga, a także graliśmy w mega twistera. Później udaliśmy się na turniej piłkarzyków. Wieczorem przed kolacja układaliśmy przeróżne dzieła z klocków LEGO, a potem było ognisko z kiełbaskami i pieczonym chlebkiem.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Damiana K.
Po niedzielnej przerwie w zaprawach, trzeba było przestawić się znowu na wstawanie o 6:00. Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od tabaty, czyli specjalnego systemu ćwiczeń. Po śniadaniu, mimo nieszczególnie sprzyjającej pogody, wybraliśmy się na poligon. Oczywiście, nie mogli obyć się bez naszej ukochanej gry "palce w pralce". Mieliśmy okazje przejechać się autem terenowym - Yamaha Viking 700! Dodatkowego uroku przejażdżce dodawały kąpiele w wielkich kałużach błota. Przy nieustającej deszczowej aurze czekaliśmy później na swoja kolej w grze paintball. Mamy nadzieje, ze deszcz nie przeszkodzi nam w kolejnych zajęciach. Na następnych zajęciach tworzyliśmy totem, a po nich szukaliśmy skarbów z wykrywaczem metalu. Wieczorkiem strzelaliśmy z wiatrówek, a dzień zakończyliśmy grą w Zombie.

Herosi, grupa Pani Aniuli B.
Dzisiejszy dzień rozpoczęłyśmy od wspólnej gry w "Czółko". Zgadywałyśmy imiona postaci fikcyjnych oraz tytuły popularnych piosenek. Następnie udałyśmy się na zajęcia z Szyfrów. Poznałyśmy znaczenie różnych znaków, po czym napisałyśmy zaszyfrowany list do Pani wychowawczyni. Później rozegrałyśmy mecz w siatkówkę i dwa ognie. Po obiadku poznałyśmy historię "Graffiti" i stworzyłyśmy swoje własne dzieła na ścianach. Następnie grałyśmy w fascynującą "Mafię" oraz "Kalambury". Wieczorem zmierzyłyśmy się z labiryntem Dedala.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Gosi
Po śniadaniu uczyliśmy się szyfrować wiadomości oraz rozwiązywaliśmy szyfrowane zadania. Następnie wypłynęliśmy w rejs kajakami, a po powrocie rozegraliśmy emocjonujący turniej w minigolfa. Graliśmy także w przeróżne gry na xboxie, a po kolacji graliśmy w piłkę nożną. Dzień zakończyliśmy wspólnymi zabawami przy ognisku.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marty
Dziś od rana po posprzątaniu pokoi poszliśmy na seans filmowy do cool baru. Następnie pod czujnym okiem ratownika pływaliśmy kajakami bezburtowymi. Po obiedzie czekała nas super atrakcja, czyli wchodzenie na wierzę ze skrzynek. Kolejne zajęcia sprawdzały naszą celność to znaczy strzelanie z wiatrówek do specjalnych tarcz. Po kolacji poszliśmy na ognisko z kiełbaskami.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Agniesi P.
Dziś po śniadaniu udaliśmy się na karaoke do naszego cool baru. Była świetna zabawa, każdy chętnie śpiewał. Później graliśmy w różne gry na świeżym powietrzu np.: Mafia. Na następnych zajęciach było mnóstwo śmiechu podczas Walk Sumo. Po obiedzie strzeliliśmy z łuku, a potem poszliśmy na plażę pograć w siatkówkę. Wieczorem odbyło się ognisko przy którym piekliśmy kiełbaski i bawiliśmy się.

Cztery Żywioły, grupa Pani Ani T.
Od rana rozwijaliśmy swoją wyobraźnię oraz współpracę podczas gry w Kalambury. Następnie uczyliśmy się orientacji w terenie, a po tych zajęciach mieliśmy żeglowanie. Po obiedzie świetnie bawiliśmy się na warsztatach chemicznych. Dziś także tworzyliśmy piosenkę naszej grupy, którą przedstawimy na apelu.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Eli
Rano wykazaliśmy się swoim talentem wokalnym, podczas karaoke. Następnie trenowaliśmy swoją celność strzelając z procy. Wypłynęliśmy dziś w rejs kajakami bezburtowymi, a po powrocie zamieniliśmy się w zawodników Sumo i walczyliśmy ze sobą. Na koniec dnia bawiliśmy się przy ognisku.

Herosi, grupa Pani Moni D.
Kolejny dzień naszej przygody na obozie Herosów zaczęłyśmy od tworzenia herbów naszych pokoi. Następnie wybrałyśmy się na zajęcia taneczne, na których nauczyłyśmy się kilku ciekawych układów. Odbyły się dziś zajęcia podczas których poznałyśmy sztukę przetrwania – survival. Przeszliśmy park linowy z Percym Jacksonem. Po kolacji mieliśmy waterball, a nocą przeszliśmy Labirynt Dedala.

Cztery Żywioły, grupa Pani Dorotki
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od strzelania z wiatrówek, padły strzały nawet w dziesiątkę. Poszliśmy dziś na plażę, skąd razem z Ratownikiem wypłynęliśmy w rejs kajakami bezburtowymi. Na kolejnych zajęciach robiliśmy prace plastyczne, a po obiedzie zajęcia z żeglowania, wypłynęliśmy na wodzie i świetnie się przy tym bawiliśmy. Następnie udaliśmy na pole paintballowe, gdzie rozegraliśmy potyczkę. Na zakończenie dnia wybraliśmy się na warsztaty chemiczne.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Martyny
Nasz kolejny dzień rozpoczęliśmy zajęciami z samoobrony, a po niej rozegraliśmy rozgrywkę paintballową, którą udało nam się wygrać. Następnie wybraliśmy się na plażę, gdzie zbudowaliśmy tratwę i nią wypłynęliśmy. Po powrocie rozegraliśmy mecz w unihokeja, oraz graliśmy w różne gry na xboxie. Dzień zakończyliśmy nocnym paintballem.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Damiana J.
Rano wyruszyliśmy na poligon, gdzie jak przystało na nasz obóz graliśmy w paintballa. Następnie udaliśmy się na strzelnicę snajperską, a tam sprawdziliśmy się w strzelaniu dynamicznym. Wypłynęliśmy również w rejs kajakami, a na zakończenie dnia mieliśmy zajęcia z pierwszej pomocy.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Emilki
Dziś od rana udaliśmy się do parku linowego. Następnie odbyły się zajęcia na których uczyłyśmy się władać mieczem. Najbardziej w dniu dzisiejszym podobały nam się Mega Gry. Najpierw grałyśmy w Twistera, później układałyśmy zamki z klocków Jenga. Odbyły się także zajęcia fitness, po których bawiłyśmy się w kalambury. Wieczór spędziłyśmy przy ognisku piekąc kiełbaski i śpiewając piosenki.

Cztery Żywioły, grupa Pani Kasi B.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od żywiołu wody, bowiem wybraliśmy się na kajaki bezburtowe. Potem strzelaliśmy z wiatrówek, a po obiedzie głodni kolejnych wrażeń budowaliśmy wieżę ze skrzynek, a następnie się na nią wspinaliśmy. Rozegraliśmy również turniej w unihokeja i robiliśmy ciekawe doświadczenia na warsztatach chemicznych. Po kolacji oglądaliśmy cool newsa, a po nim od razu poszliśmy na paintball.

Herosi, grupa Pani Basi P.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od zajęć w grupie z wychowawcą. Graliśmy w „Herosową Mafię”, „Bezludną Wyspę”. Następnie udaliśmy się na warsztaty teatralne „Ku czci Dionizosa” oraz grę terenową „Straszna gra”. Po obiedzie odbył się trening z Posejdonem, biegaliśmy w specjalnej kuli po wodzie. Wraz z Percym Jacksonem udaliśmy się na przeprawę na wysokości w parku linowym. Po kolacji udaliśmy się wraz z Hermesem na lekcją szyfrowania wiadomości. Przed snem zostaliśmy przeprowadzeni do Labiryntu Dedal. Na szczęście wróciliśmy z niego bez problemu, cali i zdrowi.

Ekstremalni, grupa Pani Marty Ł.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od integracji grupowej. Następnie wybraliśmy się do cool baru na film. Po obiedzie postanowiliśmy pograć w gry planszowe. Na plaży odbył się trening samoobrony z Panią Olą. Na sam koniec dnia udaliśmy się do lasu na survival.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Gabrysi O.
Dzisiejszy dzień był pełen wrażeń. Z samego rana, zaraz po śniadaniu z całą grupą wybraliśmy się na wyprawę na poligon. Na miejscu stoczyliśmy dwie rozgrywki paintballowe. W kolejnym bloku programowym graliśmy z naszą Panią w Zombie, a na koniec zaśpiewaliśmy kilka piosenek. Następnie pod czujnym okiem Instruktorki zapoznaliśmy się z GPS-em i INO. Dzień zakończyliśmy rozgrywką paintballową.

Kraina Wyobraźni, grupa Pani Basi M.
Kolejny dzień kolonii rozpoczęliśmy od Walk Sumo, a następnie wypłynęliśmy w rejs żaglówką z Panem Jakubem. Później zagrałyśmy w grę terenową i wykonałyśmy znalezione zadania. Po obiedzie zagrałyśmy w Mega Gry. Nauczyłyśmy się także w dniu dzisiejszym strzelać z łuku, a po nich odbyły się zajęcia survivalowe.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Kasi D.
Tuż po śniadaniu wyruszyliśmy na poligon, gdzie rozegraliśmy trzy gry fabularyzowane z udziałem broni barwiącej. Pomimo deszczu i błota gry przyniosły nam mnóstwo pozytywnych emocji. Po obiedzie na zajęciach z wychowawcą uczyliśmy się śpiewać piosenki przy dźwiękach gitary. Następnie uczestniczyliśmy w treningu snajperskim ćwicząc swoją celność. Wieczorem braliśmy udział w grach integracyjnych.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Asi K.
Po porannej zaprawie i śniadaniu zmierzyliśmy się z wieżą zbudowaną ze skrzynek. Następnie udaliśmy się na poligon, by przejechać się na quadach oraz Vikingiem. Po obiedzie odbyły się zajęcia z GPS-em, a także zagraliśmy w Mega Gry. Po kolacji po raz kolejny tego dnia jeździliśmy quadami. W bloku nocnym walczyliśmy przeciwko sobie jako zawodnicy Sumo.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Kingi
Z samego rana mieliśmy zapasy Sumo. Później każdy z nas mógł wyczarować przepiękne bańki mydlane w rozmiarze XXL. Po obiedzie pływaliśmy dwuosobowymi kajakami po jeziorze. Następnie Instruktor pokazał nam jak należy się bronić przed niebezpieczeństwem. Po kolacji graliśmy w Mega Gry, czyli Jenga, Twister w rozmiarze XXL.

Odlotowe Agentki, grupa Pani Patrycji Serafin
Od rana aktywnie spędziliśmy dzień, zaczęliśmy od mega gier, układaliśmy budowle z mega jengi i graliśmy w mega twistera. Następne były łuki na których ćwiczyliśmy celność. Potem przyszedł czas na fryzury i zajęcia interpersonalne. Na koniec unihokej.

Herosi, grupa Pani Asi B.
Pogoda po raz kolejny nie pokrzyżowała nam planów. Rano rozpoczęliśmy od warsztatów tanecznych z Muzami, następnie walczyliśmy z lękiem wysokości na parku linowym z Percym Jacksonem. Kolejne zajęcia to przeprawa kajakami turystycznymi przez jezioro Łęsk. Po obiedzie rozegraliśmy partię golfa. Następnie udaliśmy się na Wielką Demolkę. Zbudowaliśmy twierdze które jutro będziemy burzyć. Wieczorem odbyła się walka w Labiryncie Dedala.

Summer Challenge, grupa Pani Ani K.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon, na którym każdy z nas prowadził quada pod okiem instruktora, kręciliśmy się w zorbie oraz jeździliśmy Vikingiem. Po obiedzie uczyliśmy się strzelać do celu z wiatrówki, jednym z nas się poszczęściło i trafiliśmy w sam środek. Później stworzyliśmy sygnety, a następnie poszliśmy do lasu gdzie budowaliśmy szałasy i rozpalaliśmy ogień bez użycia zapałek.

Herosi, grupa Pani Gabrysi B.
Dzisiejszy dzień zaczęłyśmy smacznym śniadaniem, po którym popłynęłyśmy kajakami. Po powrocie poszłyśmy na zajęcia taneczne, nauczyłyśmy się kilku układów, które przedstawimy na apelu końcowym. Wybrałyśmy się także do parku linowego. Po smacznym obiedzie udałyśmy się na paintballa oraz na waterball. Dzień zakończyłyśmy zajęciami z szyfrowania.

Ekstremalni, grupa Pana Adriana
Rano graliśmy w przeróżne gry i zabawy, dzięki którym bardziej się zintegrowaliśmy. Wcześniej jednak wyruszyliśmy do pobliskiej miejscowości na wycieczkę. Po powrocie wypłynęliśmy dziś także w rejs kajakami turystycznymi, mieliśmy okazje podziwiać piękny krajobraz. Dzień zakończyliśmy emocjonującymi Walkami Sumo.