Turnus VI (19.08-29.08.2016)

Dzień 5 - Moc atrakcji

Dodany: 2016.08.23

Z uśmiechem na twarzy przywitaliśmy piąty dzień kolonii i z radością wybraliśmy się na zajęcia, podczas których jak zawsze świetnie się bawimy.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Igi
Wtorek rozpoczęliśmy od zajęć ze sztuki przetrwania, czyli survival. Instruktor pokazał nam jak zbudować schronienie oraz rozpalić ognisko. Później tworzyliśmy Mega Gry Planszowe, a korzystając z pogody udaliśmy się na plażę, aby tam miło spędzić czas. Po obiedzie razem z Animatorką bawiliśmy się w galaktyczny Twister. Dzień zakończyliśmy piekąc kiełbaski.

Cztery Żywioły, grupa Pani Doroty
Na pierwszych zajęciach mieliśmy rozgrywki w minigolfa, a po nich tworzyliśmy przepiękne dzieła z gliny. Następnie były warsztaty żeglarskie, a po smacznym obiedzie miło spędziliśmy czas podczas gier i zabaw na plaży. Na kolejnym bloku zajęć był survival, na którym nauczyliśmy się sztuki przetrwania w lesie. Na zakończenie dnia odbyły się dyskoteka.

Super Militarni, grupa Pana Damiana K.
Rozpoczęliśmy dzień od wycieczki do Mrągowa, a tam zwiedziliśmy Muzeum Sprzętu Wojskowego. Mogliśmy nawet przejechać się opancerzonym wozem. Po powrocie poszliśmy na smaczny obiad, po którym mieliśmy waterball. Wypłynęliśmy także w rejs smoczą łodzią, podziwialiśmy piękne widoki. Wieczorem udaliśmy się na znakomitą dyskotekę.

Herosi, grupa Pani Moni D.
Nasza przygoda z Percym Jacksonem nadal trwa. Dzisiejszy dzień zaczęłyśmy od zajęć „Wielka Demolka”, rano przy pomocy zaprawy murarskiej skonstruowałyśmy mury, a wieczorem je zburzyłyśmy. Miałyśmy okazję zagrać w unihokeja oraz wziąć udział w warsztatach teatralnych. Po obiedzie walczyłyśmy w strojach Sumo oraz udałyśmy się na wyprawę kajakową po jeziorze Łęsk. Wieczorem odbyła się mega dyskoteka.

Militarni, grupa Pani Oli
Rozpoczęliśmy ten piękny dzionek od wycieczki do lasu, gdzie odbył się survival, podczas którego nauczyliśmy się sztuki przetrwania w lesie. Po powrocie zajęcia z samoobrony, nauczone chwyty w przyszłości mogą nam się przydać. Zamieniliśmy się także w poszukiwaczy skarbów i szukaliśmy ich za pomocą wykrywacza metalu. Dzień zakończyliśmy świetną dyskoteką.

Ekstremalni, grupa Pana Adriana
Po smaczny śniadaniu, pełni siły wyruszyliśmy do lasu, gdzie odbył się survival. Instruktor podczas tych zajęć nauczył nas jak buduje się szałas oraz jak rozpalić ognisko. Tworzyliśmy także niesamowite grafity, nasza wyobraźnia nie zna końca. Większość dnia spędziliśmy na zabawach w grupie, dzięki nim nasz obóz bardziej się ze sobą zżył. Po kolacji mieliśmy dyskotekę VIP.

Stali Bywalcy, grupa Pani Pauliny W.
Dziś uczestniczyliśmy w zajęciach z waterball, na których będąc w kuli poruszaliśmy się na wodzie. Następnie wybraliśmy się do parku linowego, gdzie pokonaliśmy trudny tor na wysokości. Na karaoke mogliśmy zaprezentować swój talent wokalny, a dzień zakończyliśmy paintballem.

Herosi, grupa Pani Basi P.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od lekcji posługiwania się mieczem z Clarisse LaRuke. Poznaliśmy podstawy szermierki i stoczyliśmy walkę na arenie. Korzystając z pięknej pogody wybraliśmy się na plażę, gdzie wraz z Ratownikiem doskonaliliśmy techniki pływackie. Następnie odbyła się wyprawa kajakami z Najadami po jeziorze Łęsk. Po obiedzie udaliśmy się na karaoke. Rozśpiewani i z dobrymi humorami wzięliśmy udział w pojedynku Herosów – Sumo. Dzień zakończyliśmy śmiejąc się i tańcząc na dyskotece.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Gosi
Po śniadanku wybraliśmy się na strzelnicę, gdzie doskonaliliśmy strzelanie z wiatrówek. Następnie rozegraliśmy turniej w unihokeja, po którym budowaliśmy wieżę ze skrzynek i się na nią wspinaliśmy. Odbyły się dziś Igrzyska Olimpijskie, czekały na nas przeróżne konkurencje, podczas których świetnie się bawiliśmy. Po obiedzie korzystając z pogody poszliśmy na plażę, gdzie miło spędziliśmy czas. Później odbyły się Walki Sumo, a dzień zakończyliśmy nocną grą terenową „Świetliki”.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Eli
Zaraz po śniadaniu, pełni energii udaliśmy się do parku linowego, pokonaliśmy swój lęk wysokości! Następnie odbyła się gra terenowa GPS, podczas której nauczyliśmy się orientacji w terenie. Byliśmy dzisiaj także na plaży, gdzie pod czujnym okiem Ratownika doskonaliliśmy pływanie. Przejażdżka na quadach była naprawdę niesamowita i nie możemy doczekać się kolejnych zajęć. Wieczorem, tanecznym krokiem poszliśmy do cool clubu na dyskotekę.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
W bloku pierwszym, dzisiejszego dnia odbył się pierwszy z dwóch programowych survivali. Koloniści dowiedzieli się co to jest w ogóle survival i zapoznali się z zasadami panującymi w lesie, oprócz tego nauczyli się jak zbudować szałas w trudnych warunkach i co znajduje się w puszce survivalowca. Oczywiście nie mogła jeszcze ich ominąć zasada trójkowa. Później udaliśmy się na strzelnice, gdzie koloniści mieli okazje sprawdzić swoja celność za pomocą łuków. Następnie odbyły się zajęcia aktywne na segwau. Po obiedzie obozowicze mogli poczuć się jak w kosmosie dzięki kręceniu przez panią instruktor na żyroskopie. Później odbyła się strzelnica paintballowa, gdzie odbyły się dwa zajęcia ze strzelania - pierwsze statyczne, drugie dynamiczne. Na bloku wieczornym mogliśmy pograć na xboxie, natomiast dzień zakończyliśmy nocną grą terenową „Świetliki”.

Summer Challenge, grupa Pani Ani K.
Dzień piąty naszego pobytu rozpoczęliśmy od wyprawy rowerami wodnymi, którymi dopłynęliśmy aż na drugi koniec jeziora, gdzie wykąpaliśmy się oraz wykonywaliśmy skoki do wody. Po obiedzie nauczyliśmy się posługiwać GPS-em i strzelać z łuku. Wieczorem jeździliśmy po specjalnie przygotowanym torze i wybraliśmy się na grę nocną Świetliki.

Cztery Żywioły, grupa Pani Ani T.
Po śniadaniu, całą grupą poszliśmy na skrzynki. Budowaliśmy z nich wieżę, a następnie się na nią wspinaliśmy. Korzystając z pogody poszliśmy na plażę, gdzie miło spędziliśmy czas podczas doskonalenia pływania. Tworzyliśmy także piękne witraże, po których wypłynęliśmy w rejs żaglówką. Przed kolacją poszliśmy na strzelnicę, a tam uczyliśmy się celnie strzelać z wiatrówek. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Kingi
Dziś był dzień pełen atrakcji! Naszymi pierwszymi zajęciami była gra INO, uczyliśmy się posługiwać kompasem oraz rozwiązywaliśmy zadania. Korzystając z pogody wybraliśmy się na plaże, gdzie doskonaliliśmy pływanie oraz świetnie się bawiliśmy podczas zabaw. Przed obiadem rozegraliśmy turniej w unihokeja oraz braliśmy udział w Olimpiadzie. Po smacznym obiedzie i krótkim odpoczynku poszliśmy na zajęcia z pierwszej pomocy. W bloku nocnym odbyła się nocna gra terenowa „Świetliki”.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Agnieszki
Z samego rana wybraliśmy się na zajęcia, podczas których uczyliśmy się orientacji w terenie przy użyciu GPS-a. Następnie pokonaliśmy trudny tor na wysokości w parku linowym, a później poszliśmy na plażę, a tam doskonaliliśmy pływnie. Po obiedzie rozegraliśmy emocjonujący turniej w unihokeja oraz wraz z Instruktorem przejeżdżaliśmy specjalną drogę na quadzie. Wieczorem, wystrojeni tanecznym krokiem wybraliśmy się na dyskotekę.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Magdy K.
Dziś dzień zaczęliśmy plażowaniem i Mega Twisterem, który nam wszystkim się bardzo podobał. Następnie bawiliśmy się w Zombie i graliśmy w siatkówkę. Najfajniejszą atrakcją były dla nas kajaki bezburtowe. Po obiedzie oglądaliśmy bajkę. Dziś czekał na nas także żyroskop, którego nie mogliśmy się doczekać. To był bardzo udany dzień. Wieczór spędziliśmy przy ognisku.

Kraina Wyobraźni, grupa Pani Basi M.
Rano wypłynęliśmy w rejs kajakami turystycznymi, podczas tej wycieczki mogliśmy podziwiać florę i faunę. Po powrocie udaliśmy się do cool clubu na tańce, układy przedstawimy na apelu końcowym. Korzystając z pogody byliśmy na plaży, gdzie miło spędziliśmy czas na grach i zabawach. Przed kolacją mieliśmy przydatną lekcje samoobrony, a po posiłku gra terenowa INO z użyciem kompasu. Naszą ostatnią atrakcją było ognisko.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Martyny F.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od zabawy w zbijaka z grupą Pani Oli. Nasza rozgrywka zakończyła się remisem, tak samo jak potyczka paintballowa z grupą Pani Gabrysi. Następnie odbyliśmy trening strzelecki. Nauczyliśmy się posługiwać bronią pneumatyczną – wiatrówką. Po obiedzie udaliśmy się na zajęcia z survivalu do pobliskiego lasu. Dowiedzieliśmy się jak zbudować schronienie. Kolejnymi zajęciami była nauka szyfrów. Po pysznej kolacji i na zakończenie dnia udaliśmy się na zabawę na dyskotece.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Kasi D.
Udaliśmy się dziś na wycieczkę do Mrągowa. Odwiedziliśmy Muzeum Sprzętu Wojskowego, gdzie oglądaliśmy pojazdy i akcesoria wojskowe oraz jeździliśmy wozem opancerzonym. Po obiedzie rozegraliśmy potyczkę Team Death Match na 200 kulek paintballowych. Następnie posługiwaliśmy się GPS-em i kompasem w czasie zajęć na orientację w terenie. Wieczorem bawiliśmy się na obozowej dyskotece.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Patrycji S.
Rozpoczął się piąty dzień naszej kolonii. Pierwsze zajęcia prowadziła dla nas Pani tancerka, powtórzyłyśmy dotychczasowe układy, a także nauczyłyśmy się nowego. Następnie grałyśmy na terenie ośrodka w Zombie oraz Grę Francuską. Przed obiadem miałyśmy zajęcia fitness. Zrelaksowałyśmy się także na plaży, opalając się i grając w piłkę siatkową. Kolejny blok zajęciowy stanowił park linowy, wspinałyśmy się i pokonałyśmy zawieszone na wysokościach przeszkody. Po kolacji wraz z Animatorką zagrałyśmy w Mega Gry. W bloku nocnym nasza grupa miała ognisko.

Herosi, grupa Pani Ani B.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od zajęć z pierwszej pomocy. Następnie miałyśmy okazję chodzić po wodzie w "waterballu". Później zamieniłyśmy się w gladiatorów i walczyłyśmy na arenie. Po obiedzie przepłynęłyśmy całe jezioro na kajakach. Później byłyśmy na zajęciach teatralnych, gdzie wcielałyśmy się w różne postaci. Dzisiejszy dzień zakończyłyśmy dyskoteka.

Lego i Przygoda, grupa Pani Pauliny K.
Z samego rana zajęliśmy się projektowaniem gier planszowych. Powstały projekty do czterech gier. Później ubraliśmy brudne ubrania i wyszliśmy na tor quadow na przejażdżkę. Nikt nie wyszedł suchy. Z quadów poszliśmy na strzelanie z łuku do tarczy. Zjedliśmy obiad po chwilowej przerwie mieliśmy rozgrzewkę i graliśmy w koszykówkę. Z gry w realu przenieśliśmy się na xboxa. Graliśmy w piłkę nożną i w przygodę LEGO. Wieczorem po kolacji wykrywaliśmy metal za pomocą wykrywacza metalu.

Paintball, grupa Pani Gabrysi O.
Dzień rozpoczęliśmy potyczką paintballową, gdzie rozegraliśmy jedną grę strategiczną, gdzie mogliśmy wykorzystać nowo nabyte umiejętności. Walka była emocjonująca i wszyscy dobrze się bawili. Następnie razem z naszą panią udaliśmy się na plażę. Korzystając z ładnej pogody zażywaliśmy kąpieli słonecznych nad jeziorem Łęsk oraz graliśmy w różne gry i zabawy. Po plażowaniu wspinaliśmy się na skrzynki, gdzie każdy mógł sprawdzić swoje umiejętności wspinaczkowe oraz trzymanie równowagi. Każdy dopingował siebie wzajemnie w pokonywaniu coraz to nowych rekordów. W kolejnym bloku programowym rozegraliśmy kolejną rozgrywkę paintballową a dzień zakończyliśmy dyskoteką gdzie tańczyliśmy i świetnie się bawiliśmy.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Angeliki
Dzień zaczął się od budowania kosmicznych ściągaczy z kartonów. Gdy już udało nam się zbudować odbył się wielki wyścig. Następnie udaliśmy się na zajęcia, podczas których graliśmy w Mega Gry. Później odbyły się ćwiczenia z koncentracji pt.: „Spotkanie z Yodą”. Przed kolacją wybraliśmy się nad jezioro, gdzie pływaliśmy kajakami bezburtowymi, a następnie trenowaliśmy szermierkę naszymi mieczami świetlnymi. To był super dzień!

Bohaterki Disneya, grupa Pani Emilki
Dziś rano udałyśmy się nad jezioro, gdzie doskonaliłyśmy techniki pływackie. Następnie rozegrałyśmy mecz w piłkę kocówkę. Najbardziej w dniu dzisiejszym podobały nam się zajęcia waterball. Potem udałyśmy się na zajęcia, podczas których strzelałyśmy z łuków. Po tych zajęciach lepiłyśmy z gliny przedmioty codziennego użytku. Wieczorem poznałyśmy techniki samoobrony.

Cztery Żywioły, grupa Pani Kasi B.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od zajęć z żeglarstwa. Pod opieką Pana Jakuba wypłynęliśmy w rejs Omegą, a później korzystając z pogody mieliśmy plażowanie. Po obiedzie graliśmy w golfa i byliśmy na survivalu w lesie, gdzie dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy na temat przetrwania w trudnych warunkach. Po kolacji mieliśmy dyskotekę.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Asi K.
Po porannej zaprawie i śniadaniu spędziliśmy czas na rozmaitych grach, np.: Pif Paf. Następnie odbyły się zajęcia ze strzelania z wiatrówki. Przed obiadem poszliśmy na plażę. Po obiedzie odbyły się zajęcia INO, a na kolejnych zajęciach graliśmy w piłkę nożną z inna grupą. Dzień zakończyliśmy kolonijną dyskoteką.

Aktywne Wakacje, grupa pani Marty
Dziś przedpołudnie spędziliśmy bardzo aktywnie. Rozpoczęliśmy od sprawdzenia swojej celności strzelając z łuku do tarcz. Następnie poszliśmy orietering- INO. Za pomocą kompasów musieliśmy odnaleźć ukryte punkty i rozwiązać zadania. Kolejne zajęcia to przeprawa przez specjalny tor na kładzie. Po obiedzie mieliśmy czas na odpoczynek. Następnie udaliśmy się na plażę gdzie mieliśmy zajęcia z pierwszej pomocy. Po kolacji czekała nas dyskoteka razem z innymi grupami kolonijnymi.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Damiana J.
Dziś z rana pojechaliśmy na wycieczkę do Mrągowa. Zwiedziliśmy Muzeum Maszyn Wojskowych, gdzie mogliśmy podziwiać stare pojazdy wojskowe takie jak amfibię, samochody łącznościowe, zabytkowe pojazdy strażackie oraz czołgi. Dodatkowo mieliśmy okazję przejechać się wozem opancerzonym SKOT. Po obiedzie rozegraliśmy partię gry paintballowej. Następnie zmierzyliśmy się po raz kolejny z lękiem wysokości wspinając się na skrzyniach. Wieczór zakończyliśmy dyskoteką.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Marty Ł.
Kolejny dzień zaczęliśmy od tworzenia obozowego grafity, będąc w czteroosobowych grupach. Następnie korzystając z pogody udaliśmy się na plaże, gdzie graliśmy w różne gry. Potem poszliśmy na żyroskop, a po obiedzie wypłynęliśmy rejs smoczą łodzią. Po powrocie wybraliśmy się na boisko, gdzie graliśmy w zbijaka. Dzień zakończyliśmy dyskoteką w cool clubie.

Odlotowe Agentki, grupa Pani Patrycji Serafin
Takiego dnia na kulce jeszcze nie było. Z samego rana quady. Następnie wyprawa kajakami po jeziorze Łęsk. Potem ekscytujące zajęcia fitness z tancerką. Po obiedzie przyszedł czas na park linowy, a potem grupowe rozgrywki w piłkę nożną, terenowa bombowa gra i ognisko z kiełbaskami. Dziś szybko pójdziemy spać.

Herosi, grupa Pani Gabrysi B.
Dzisiaj po śniadaniu udałyśmy się na Walki Gladiatorów. Następnie poszliśmy na warsztaty teatralne. Na ich zakończenie przedstawiałyśmy scenki. Potem był survival, budowałyśmy szałasy i dowiedziałyśmy się jak przetrwać w lesie. Po obiedzie nauczyłyśmy się podstawowych chwytów samoobrony. Następnie grałyśmy w przeróżne gry i zabawy na świeżym powietrzu.

Herosi, grupa Pani Asi B.
Dzisiejsze zajęcia rozpoczęliśmy od wielkiej demolki czyli od zaburzenia wczorajszych budowli. Następnie cwiczylismy sztukę aktorską oraz improwizacje. Następnie stoczyliśmy walki na arenie Herosów w strojach sumo. Ares zapoznał nas z tajnikami survivalu zbudowaliśmy szałasy który miał pomóc nam przetrwać w czasie prowizorycznej burzy. Następne zajęcia wywołały największe zmęczenie jak dotychczas. Nauka samoobrony przed tytanami dała nam możliwość poznania technik obrony w niebezpiecznych sytuacjach. Dzień zakończyliśmy dyskoteka na której świetnie się bawiliśmy.