RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus III (15.07-25.07.2018)

Dzień 9 – Zabawa na okrągło

Dodany: 2018.07.23

Active Camp, grupa Pana Pawła S.
Dzień rozpoczęliśmy wyprawą na poligon. Graliśmy tam w dwie gry. Wszyscy świetnie się bawili. Po powrocie rozegraliśmy mecze piłki nożnej, koszykówki, siatkówki oraz baloniady. Graliśmy również w badmintona. Po kolacji mieliśmy skrzynki. Wszyscy próbowali wspiąć się jak najwyżej.

Active Camp, grupa Pani Weroniki T.
Dzień zaczęliśmy od wycieczki na poligon, na którym graliśmy w paintball. Po powrocie bawiliśmy się w baloniadę, a potem poszliśmy na plażę. Dzień zakończyliśmy parkiem linowym.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Justyny D.
Kolejny dzień za nami. Po śniadaniu rozegraliśmy mecz piłki ręcznej. Następnie udaliśmy się na plażę, aby korzystać z pięknej pogody. Po obiedzie rozegraliśmy mecz passballa oraz strzelaliśmy z wiatrówek. Dzień zakończyliśmy grą terenową.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Katarzyny G.
Słoneczny dzień zaczęliśmy od plażowania i kąpieli w jeziorze. Następnie braliśmy udział w Olimpiadzie Sportowej. Potem śpiewaliśmy na karaoke wybrane piosenki. Pod koniec dnia graliśmy w hokeja.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Oliwii F.
Dziewiąty dzień zaczęliśmy od gry w siatkówkę i baloniadę. Później bawiliśmy się w Mafię. Plażowaliśmy i pływaliśmy w blasku słońca. Po obiedzie strzelaliśmy z wiatrówki. Graliśmy w planszówki i dokończyliśmy mecz piłki nożnej. Na koniec dnia zagraliśmy w bystre oko.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Marzeny O.
Po śniadaniu graliśmy w grę francuską. Potem poszliśmy na plażę i kąpaliśmy się w jeziorze. Na kolejnych zajęciach robiliśmy bransoletki i kolczyki z koralików. Po obiedzie tworzyliśmy ciekawe fryzury. Potem poszliśmy do lasu na survival, uczyliśmy się sztuki przetrwania. Wieczorem odbyły się zajęcia sumo. Walczyliśmy na macie w śmiesznych strojach sumo.

Cztery Żywioły, grupa Pani Angeliki M.
Po śniadaniu udaliśmy się na wyprawę do lasu, gdzie odbyła się druga część zajęć z survivalu dotycząca wody i ognia. Następnie udaliśmy się na plażę. Po obiedzie zorganizowaliśmy wystawę prac, które wykonaliśmy dotychczas. Po kolacji wzięliśmy udział w grach z różnych zakątków świata.

Cztery Żywioły, grupa Pani Angeliki Z.
Po śniadaniu robiliśmy bańki mydlane. Jednak nie były to zwykłe bańki mydlane, tylko takie, w które mogliśmy wejść. Korzystaliśmy z dobrej pogody i kąpaliśmy się w jeziorze. Po obiedzie pograliśmy w siatkówkę, a następnie poszliśmy na zajęcia, podczas których poznawaliśmy podwórkowe gry z różnych zakątków świata.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Aleksandry W.
Po śniadaniu graliśmy w grę francuską. Następnie poszliśmy na plażę i korzystaliśmy z kąpieli wodnych oraz słonecznych. Przed obiadem zagraliśmy w gry planszowe, które wczoraj sami wykonaliśmy. Kolejną atrakcją była budowa ścigaczy. To zadanie sprawiło nam wiele radości. Na zakończenie dnia odbył się wielki wyścig ścigaczy, który umiliła muzyka z Gwiezdnych Wojen.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Anny S.
Kolejny dzień na Kulce rozpoczęliśmy od gry francuskiej, która sprawiła nam wiele radości. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie graliśmy w różne gry. Kolejno rozegraliśmy rundę unihokeja, a po obiedzie budowaliśmy mega ścigacze. Następnie ozdabialiśmy je według własnego uznania. Na koniec odbył się wielki wyścig. Po kolacji udaliśmy się na trening nieważkości na eurobungee.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Wiktorii O.
Rano wzięliśmy udział w Bitwie Plemion. Później niektórzy z nas wybrali się na poligon, by przejechać się segwayem, vikingiem oraz poturlać się w zorbie. Jeździliśmy także quadami po wyznaczonym torze. Wieczorem szyfrowaliśmy podczas zajęć Enigmy.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Dominiki P.
Dzień rozpoczęliśmy od rozgrywek passballa. Następnie graliśmy w Enigmę i plażowaliśmy nad jeziorem. Po obiedzie rozegraliśmy mecz baloniady. Później graliśmy w Mafię. Wieczorem poszliśmy na grę terenową Świetliki.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Pauliny K.
Dzień zaczęliśmy od gry w Mafię. Uczyliśmy się, jak zrobić szałas na zajęciach z survivalu. Wyszło nam to całkiem nieźle. Obok szałasu zrobiliśmy miejsce na ognisko. Po obiedzie doskonaliliśmy techniki pływania. Szukaliśmy dzisiaj także metalowym przypinek za pomocą wykrywacza metali. Wieczorem graliśmy w grę terenową Leśna Pułapka.

Misja 112, grupa Pani Klaudii B.
Rano poszliśmy na zajęcia linowe, na których wspinaliśmy się na skrzynki. Niektórym udało się wejść aż na 12. Następnie rozegraliśmy mecz piłki nożnej, a później mieliśmy zajęcia na parku linowym. Po obiedzie graliśmy w żywioły. Później udaliśmy się do lasu na zajęcia z survivalu, podczas których rozmawialiśmy o zdobywaniu pożywienia i uczyliśmy się kamuflować. Później mieliśmy nocną grę terenową Mafia.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Bartłomieja Ż.
Przed śniadaniem mieliśmy rozgrzewkę w formie tanecznej. Po posiłku udaliśmy się na zajęcia z survivalu, podczas których uczyliśmy się kamuflażu. Zabawa była fantastyczna! Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie kąpaliśmy się w jeziorze i graliśmy w siatkówkę. Po kolacji mieliśmy rozgrywkę paintballową. Było super!

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
Dzisiaj między śniadaniem, a obiadem odwiedziliśmy plażę, gdzie mogliśmy się wykąpać pod okiem ratowników. Później wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek, którą sami musieliśmy zbudować. Po posiłku część z nas była na zajęciach z pakietu fakultatywnego, czyli pływała rowerkami wodnymi, wspinała się na ściance wspinaczkowej oraz kręciła na żyroskopie. Pozostali spędzili czas na integracji z grupą Misja 112 na podobozie i na plaży. Po kolacji całą grupą poszliśmy na zajęcia z paintballa.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Rafała M.
Zaraz po pożywnym śniadaniu wraz z wychowawcami wyruszyliśmy leśną drogą na poligon. Tam czekały na nas gry paintballowe i tory przeszkód. Resztę dnia spędziliśmy grając w piłkę, gry planszowe i rozmawiając z kolegami i koleżankami. Każdy z nas żałuję, że kolonia zbliża się do końca. Po kolacji mieliśmy grę o wdzięcznej nazwie Mafia.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Marioli K.
Dzień rozpoczęliśmy od pójścia na poligon. Na miejscu zagraliśmy w paintball oraz wzięliśmy udział w wojskowym torze przeszkód. Po powrocie relaksowaliśmy się na plaży. Opalaliśmy się i kąpaliśmy w jeziorze. Wieczorem poszliśmy do lasu, aby zagrać w nocną grę terenową Mafia.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Pauliny B.
W poniedziałkowy poranek udaliśmy się na poligon. Odbyły się tam gry paintballowe oraz pokonywaliśmy tor przeszkód. Po obiedzie spędziliśmy cudownie czas na plaży grając w siatkówkę i opalając się na słońcu. Po kolacji mieliśmy nocną grę terenową Mafia.

Projekt Kulka, grupa Pani Elżbiety B.
Rano udaliśmy się na plażę. Opalaliśmy się, kąpaliśmy, graliśmy piłką i bawiliśmy się w gry. Później udaliśmy się na lekcję savoir-vivre’u, która okazała się świetną zabawą. Po obiedzie śpiewaliśmy na karaoke, a potem spędziliśmy czas na plaży. Na koniec dnia rozegraliśmy mecz korfballa.

Projekt Kulka, grupa Pani Wiktorii G.
Dzień zaczęliśmy od pobytu na plaży, gdzie graliśmy w gry zespołowe. Później udaliśmy się na korfball. Po obiedzie śpiewaliśmy nasze ulubione piosenki. Na koniec dnia zagraliśmy w piłkę nożną.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Kingi Ż.
Z rana poszliśmy na plażę i kąpaliśmy się w jeziorze. Później byliśmy na Urodzinach Kubusia Puchatka! Były balony, cukierki i urodzinowe zabawy. Po obiedzie poszliśmy na grę, podczas której przeszliśmy przez „pole minowe” z wykrywaczem metalu. Później mieliśmy walki gladiatorów. Po kolacji graliśmy w unihokeja, siatkówkę i koszykówkę.

Summer Challenge, grupa Pani Marty W.
Dzień zaczęliśmy od wycieczki na poligon, gdzie jeździliśmy quadami, segwayem oraz yamahą viking. Każdy miał również szansę na wypróbowanie zorby. Po obiedzie plażowaliśmy oraz graliśmy frisbee. Wieczorem odbyły się walki sumo.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki D.
Kolejny dzień naszej przygody na Kulce zaczęliśmy od ustalania azymutów w grze terenowej INO. Następnie graliśmy w piłkę nożną i lotki. Rozegraliśmy turniej łuczniczy i graliśmy w dwa ognie. Poznaliśmy tajniki survivalu oraz nauczyliśmy się rozpalać ogień krzesiwem. Wieczorem graliśmy w wodny mecz. Wieczorem zagraliśmy w Leśną Pułapkę.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki L.
Po śniadaniu wybraliśmy się na plażę, gdzie pograliśmy w Uno. Później nauczyliśmy się strzelać z łuku oraz postrzelaliśmy na strzelnicy paintballowej. Po obiedzie bawiliśmy się w baloniadę i ćwiczyliśmy utrzymanie równowagi na slackline. Przed kolacją odbył się mecz siatkówki. Po kolacji walczyliśmy jak gladiatorzy.

Summer Challenge, grupa Pani Roksany M.
Dzisiaj byliśmy na slacklinie. Później chodziliśmy po parku linowym. Następnie graliśmy w baloniadę, czyli granie w siatkówkę balonami pełnymi wody. Po obiedzie graliśmy w różne gry i zabawy sportowe. Po kolacji pływaliśmy smoczą łodzią. Wieczorem chodziliśmy jak chomiki w waterballu.

VIP, grupa Pani Marty B.
Rano uczyliśmy się jak poruszać się po terenie za pomocą kompasu. Dowiedzieliśmy się, czym są azymuty oraz parokroki. Następnie rozegraliśmy mecz korfballu. Później udaliśmy się do lasu, gdzie uczyliśmy się o survivalu. Nauczyliśmy się jak rozpalić ogień oraz skąd pozyskać wodę w warunkach ekstremalnych. Następnie graliśmy w gry z różnych stron świata, między innymi w mölky oraz kubb. Potem udaliśmy się na plażę i korzystaliśmy z pięknej pogody. Na koniec dnia kręciliśmy się na żyroskopie. To był udany dzień!

VIP, grupa Pani Mileny J.
Po pysznym śniadaniu graliśmy w korfball. Po rozgrywkach sportowych udaliśmy się do lasu, gdzie mogliśmy się nauczyć podstaw pierwszej pomocy i uratować rannego lotnika. Po obiedzie poszliśmy na plażę, na której odbył się turniej waterpolo. Zaraz potem wybraliśmy się na wycieczkę do lasu i poznaliśmy taktyki survivalowe. Nauczyliśmy się różnych sposobów rozpalania ogniska i pozyskiwania wody.

VIP, grupa Pani Nikoli B.
Piękna pogoda od początku wprawiła w nas dobry humor. Od samego rana mogliśmy wykazać się odwagą i sprytem podczas walk gladiatorów. Korzystając z promieni słońca pomknęliśmy na plażę, gdzie świetnie się bawiliśmy i pluskaliśmy się w wodzie. Po obiedzie mogliśmy poczuć się jak prawdziwi alpiniści wspinając się na ścianki wspinaczkowe o różnej trudności. U nas nie ma ani chwili czasu na nudę. Zaraz po zajęciach udaliśmy się do lasu, aby nauczyć się podstawowych stosów ogniskowych, rozpalania ognia i pozyskiwania wody. Swój dzień zakończyliśmy doskonaleniem swojej równowagi na slacklinie. To był świetny dzień!

VIP, grupa Pani Pauliny L.
To był bardzo aktywny dzień! Na początek park linowy i ścianka wspinaczkowa. Obie te atrakcje pokazały, że wszyscy jesteśmy bardzo silni oraz wytrzymali. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie w promieniach słońca odpoczywaliśmy i graliśmy w siatkówkę. Po smacznym obiedzie ćwiczyliśmy celność na zajęciach z łuków. W dalszej kolejności rozegraliśmy mecz waterpollo, doskonaliliśmy umiejętności na slacklinie oraz uczestniczyliśmy w leśnej grze terenowej Ranny Lotnik.