RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus II (04.07-14.07.2018)

Dzień 5 - Piknik rodzinny w Kulce!

Dodany: 2018.07.08

Active Camp, grupa Pani Anity O.
Dzień rozpoczęliśmy od gry w paintballa na poligonie. Zabawa była niesamowita! Po obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie część z nas się kąpała, a druga opalała. Graliśmy też w Mafię. Wieczorem mieliśmy dyskotekę, na której świetnie się bawiliśmy.

Active Camp, grupa Pani Izabeli N.
Niedzielny, słoneczny dzień rozpoczęliśmy od poligonu, tam graliśmy w paintball. Następnie uczyliśmy się chodzić na szczudłach. Po obiedzie doskonaliliśmy technikę strzelania z łuku. Później tworzyliśmy własne przypinki. Ostatnią atrakcją dzisiejszego dnia było pieczenie kiełbasek na ognisku.

Active Camp, grupa Pani Karoliny Z.
Dzień rozpoczęliśmy od gry w paintballa na poligonie. Wszyscy świetnie się bawiliśmy, a przy okazji nauczyliśmy się współpracować. Następnie pokonaliśmy przeszkody na ściance wspinaczkowej i uczestniczyliśmy w starciu łuczników. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z pieczeniem kiełbasek.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Agnieszki O.
Podczas Pikniku Rodzinnego korzystaliśmy z pogody pływając kajakami oraz grając w unihokeja. Uczyliśmy się jak przetrwać w lesie i wybudować szałas. Dzień zakończyliśmy walkami sumo.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Wiktorii G.
Dzień zaczęliśmy od przejazdu quadem na wyznaczonym torze. Później mieliśmy mega gry, gdzie graliśmy w jengę. Po obiedzie wybraliśmy się na łuki, gdzie uczyliśmy się strzelać. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Marceliny N.
Niedzielny poranek zaczęłyśmy bardzo aktywnie. Kopciuszek ćwiczył z nami na zajęciach fitness. Zaraz po nich wybrałyśmy się na plażę. Później wzięłyśmy udział w zajęciach z bambonady, gdzie konstruowałyśmy olbrzymie budowle. Po kolacji wybrałyśmy się na dyskotekę.

Cztery Żywioły, grupa Pani Moniki L.
Dzień rozpoczęliśmy od wykonywania baniek w rozmiarze XXL. Następnie udaliśmy się na plażowanie. Po obiedzie zagraliśmy w pif paf oraz w ziemniaka. Potem udaliśmy się na zajęcia z survivalu, gdzie nauczyliśmy się wykonywać schronienie w lesie. Na koniec dnia udaliśmy się w podróż kosmiczną żyroskopem.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Angeliki Z.
Dzisiaj przyjechali do nas rodzice. Pogoda nam dopisała. Strzelaliśmy z łuków i byliśmy na plaży. Po obiedzie trenowaliśmy władanie mieczem świetlnym. Świetnie sobie radziliśmy! Potem wykonaliśmy postaci Star Wars z gliny. Wieczorem wybraliśmy się do Cool Clubu na dyskotekę.

Harry Potter, grupa Pani Klaudii B.
Dzień rozpoczęliśmy od wspólnych tańców. Później stworzyliśmy z masy solnej różne potworki. Potem udaliśmy się na plażę, gdzie graliśmy w double i kapaliśmy się w jeziorze. Po obiedzie zagraliśmy w kilka gier. Później malowaliśmy nasze dzieła z masy solnej. Graliśmy również w Mafię oraz badmintona. Wieczorem mieliśmy dyskotekę z innymi grupami.

Harry Potter, grupa Pani Patrycji J.
Dziś był Piknik Rodzinny i dużo czasu spędziliśmy na zabawie z rodzicami. Oczywiście nie zabrakło czasu na czytanie Harry’ego. Uczyliśmy się lewitacji z prof. Filiusem Flitwickiem na eurobungee. Następnie mieliśmy rozgrywki sportowe Quidditcha z prof. Rolandą Hooch. Na koniec dnia świetnie się bawiliśmy na dyskotece.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Moniki P.
Po śniadaniu udaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Potem z klocków Lego tworzyliśmy makiety pola walki. Później podczas bambonady, czyli konstruowanie makiety osady ninja. Po obiedzie udaliśmy się zagrać na Xboxie. Potem graliśmy Mafię. Po kolacji poszliśmy na dyskotekę.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Pauliny R.
Po śniadaniu udaliśmy się do sali dydaktycznej, w której budowaliśmy makiety i mury obronne. Na parku linowym pokonywaliśmy powietrzny tor przeszkód. Następnie udaliśmy się grać na Xboxie. Po obiedzie poszliśmy na smoczą łódź. Wieczorem wybraliśmy się na dyskotekę.

Misja 112, grupa Pani Weroniki Ch.
Po śniadaniu graliśmy w czółko i kalambury. Następnie nauczyliśmy się zasad pierwszej pomocy. Udaliśmy się do lasu, gdzie mogliśmy sprawdzić naszą wiedzę podczas gry Ranny Lotnik. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie opalaliśmy się i graliśmy w gry integracyjne. Graliśmy w Mafię, ringo i piłkę nożną. Wieczorem udaliśmy się na dyskotekę.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Gabrieli O.
Dzień rozpoczęliśmy treningiem snajperskim na strzelnicy paintballowej. Uczyliśmy się jak dynamicznie poruszać się podczas strzelania do tarczy. Następnymi zajęciami była nauka podstaw taktyki i strategii. Poznawaliśmy techniki poruszania się w terenie wg ściśle określonych zasad. Następnie udaliśmy się na paintball, gdzie mogliśmy wykorzystać wcześniej zdobyte umiejętności. Po paintballu uczyliśmy się samoobrony. Dzień zakończyliśmy nocną rozgrywką paintballową.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Weroniki T.
Dzień zaczęliśmy od walk gladiatorów, ostateczna potyczkę wygrała Wiktoria! Potem byliśmy na paintballu, gdzie graliśmy w CS’a. W południe odpoczywaliśmy na plaży. Dzień zakończyliśmy nauką rozpalania ognia podczas zajęć z survivalu.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
Po rozgrzewce i śniadaniu wzięliśmy udział w olimpiadzie. Potem jeździliśmy quadem. Po obiedzie kąpaliśmy się w jeziorze. Po powrocie z plaży graliśmy w ringo i badmintona. Na koniec dnia rozgraliśmy rundę gry Ktulu, w której odgadywaliśmy ukrytych wśród nas bandytów

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Oliwii B.
Dziś po śniadaniu urządziliśmy igrzyska sportowe. Potem udaliśmy się na strzelnicę paintballową. Po obiedzie poszliśmy na plażę, by wykąpać się w jeziorze, zagrać w pif-paf i kolory. Następnie jeździliśmy quadem. Po kolacji graliśmy w kalambury.

Rano budowaliśmy wieżę ze skrzynek, na którą się wspinaliśmy. Później nauczyliśmy się podstaw strategii. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie opalaliśmy się i graliśmy w siatkówkę. Wieczorem bawiliśmy się w grę, która polegała na udzieleniu pierwszej pomocy rannemu pilotowi.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Joanny K.
Dzień rozpoczęliśmy zajęciami z łączności. Korzystając z polowego telefonu szyfrowaliśmy zadania. Później graliśmy w grę Szpion, która nawiązuje do tematu naszego obozu. Przed obiadem spędziliśmy czas na plaży. Graliśmy w siatkówkę i korzystaliśmy ze słońca. Po obiedzie sprawdziliśmy swoją celność strzelania z wiatrówki. Przed kolacją uczyliśmy się strategii i taktyki. Pomogło nam to w zajęciach z Nocnego Desantu, którym zakończyliśmy dzień.

Projekt Kulka, grupa Pani Angeliki M.
Dzień rozpoczęliśmy od lepienia z gliny niezwykłych rzeźb. Kolejno udaliśmy się na wyprawę kajakami. Po obiedzie odbyła się gra terenowa z kodowaniem szyfrów, czyli Enigma. Na zakończenie dnia poszliśmy na dyskotekę.

Projekt Kulka, grupa Pani Patrycji K.
Dzisiaj odwiedzili nas rodzice i mogli towarzyszyć nam na zajęciach. Z rana mieliśmy okazję tworzyć swoje figurki z gliny. Byliśmy na plaży, gdzie się opalaliśmy. Mieliśmy także okazję poznać różne kultury świata i przebrać się za przedstawicieli różnych krajów. Przed kolacją uczyliśmy się obsługi GPS i tworzyliśmy dla siebie zagadki.

Summer Art, grupa Pani Pauliny K.
Rano byliśmy w parku linowym. Później robiliśmy figurki z masy solnej, które wyszły nam fantastycznie! Następnie wybraliśmy się na warsztaty teatralne, na których zrobiliśmy ciekawe scenki. Później graliśmy w mega gry i budowaliśmy fortecę. Przed kolacją byliśmy na plaży, gdzie się opalaliśmy i pływaliśmy w jeziorze.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny G.
Dzień zaczęliśmy od robienia przypinek klubu zwycięzców. Następnie pływaliśmy rowerami wodnymi po jeziorze. Przed obiadem bawiliśmy w bystre oko, głuchy telefon, pomidora i Sajmon mówi. Potem jeździliśmy quadem i segwayem. Świetnie się bawiliśmy! Wieczorem wybraliśmy się na dyskotekę.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny S.
Rano poszliśmy na plażę, gdzie czekała na nas smocza łódź. Potem graliśmy w Mafię, a kiedy skończyliśmy zaczęliśmy grać w baloniadę. Po obiedzie poszliśmy na survival, a następnie do parku linowego.

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny F.
Rano poszliśmy na smoczą łódź. Potem odbyła się rozgrywka baloniady. Następnie poszliśmy na waterball, skąd udaliśmy się poskakać na eurobungee. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Summer Challenge, grupa Pani Wiktorii O.
Dziś był Piknik Rodzinny. Mogliśmy oglądać poczynania naszych rodziców w najróżniejszych konkurencjach. Poranek rozpoczęliśmy od kajaków turystycznych, po których rozegraliśmy mecz siatkówki. Wszyscy zrobiliśmy własne przypinki. Po obiedzie byliśmy na plaży. Przed kolacją chodziliśmy na szczudłach.

VIP, grupa Pani Anny B.
Dzień zaczęliśmy od survivalu, gdzie nauczyliśmy się budować szałasy. Później poszliśmy na plażę, gdzie graliśmy w gry integracyjne. Po obiedzie zagraliśmy w baloniadę, podczas której doskonale się bawiliśmy. Następnie rozegraliśmy mecz siatkówki. Dzień zakończyliśmy grami i zabawami przy ognisku.

VIP, grupa Pani Dominiki P.
Rano bawiliśmy się w waterballu. Następnie uczyliśmy się strzelać na strzelnicy paintballowej. Przed obiadem graliśmy w gry planszowe. Po obiedzie pływaliśmy kajakami po jeziorze Łęsk. Potem rozegraliśmy mecz siatkówki. Po kolacji uczestniczyliśmy w ognisku.

VIP, grupa Pani Marty B.
Z samego rana zaczęliśmy uczyć się jak strzelać w wiatrówki. Następnie odpoczywaliśmy na plaży i opalaliśmy się w pełnym słońcu. Potem graliśmy w mega gry. Bawiliśmy się świetnie układając wielkie klocki jenga. Później graliśmy w Mafię. Na koniec dnia tańczyliśmy w Cool Clubie.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Weroniki P.
Dzień zaczęliśmy od meczu siatkówki. Następnie wybraliśmy się na zajęcia z survivalu, gdzie dowiedzieliśmy się jak uzyskać pitną wodę. Później wybraliśmy się na plażę, gdzie graliśmy w siatkówkę z inną grupą. Po obiedzie wybraliśmy się na spacer do lasu. Wieczorem zrobiliśmy flagę obozową.

Piknik Rodzinny
Dziś nasz ośrodek gościł wielu rodziców, którzy przyjechali odwiedzić swoje dzieci podczas Pikniku Rodzinnego.